Beoordelingen over Wyndham Garden Lahnstein Koblenz Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Zu den Thermen , 56112 Lahnstein, Duitsland

#6 van de 12 hotels in Lahnstein

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Grotendeels, ok.
    • Budget Tweepersoonskamer

Dinnerbuffet werd in 2 etappes ingedeeld. Wij waren in de tweede groep en hadden de pech dat er geen keuze meer in de toetjes was. De bordjes waarop stond wat er had gestaan dtonden er wel nog zodat we zagen wat we hadden gemist. Navraag maakte duidelijk dat er ook echt niets meer was.

Netjes, schoon, locatie.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De locatie.

Klein buitenterras waardoor je niet buiten kon zitten in de warmte of in de rij moest gaan wachten. Dat er geen airco is in een ouder hotel op die locatie begrijpen we nog wel maar een plafond ventilator zou wel fijn zijn geweest. Was erg warm op de kamer en niet prettig om in te slapen. Is her en der outdated. En moet hier en daar wel wat op worden geknapt. Daarnaast was er geen ijskastje op de kamer.

De locatie. Daarnaast was het ontbijt erg goed.

Groot en mooi gelegen hotel met fantastisch ontbijt

$-sterren hotel en warm en geen koelkast of minibar op de kamer. En.. de fijne balkons met frisse lucht en uitzicht moeten dringend gestukadoord en geverfd worden.

Ontbijt is heel goed en uitgebreid en de ligging is ook mooi en fijn

Het ontbijt was prima en de relatief hoge prijs van het...
    • Superior Familiekamer

Dinner buffet was eenzijdig en hotel gebouw maakt wat verwaarloosde indruk (of is het in renovatie?). Niet elke receptionist is even hartelijk en kundig (mbt opmaken rekening en informatie verstrekking).

Het ontbijt was prima en de relatief hoge prijs van het buffet werd gecompenseerd door de schappelijke prijzen van drankjes.

Ontbijt en wifi, prima hotel voor een doorreis, mooi...

Veel geld voor een viersterrenhotel, was niet goed schoongemaakt - lees haar en dode wespen in de kamer, bedden waren hard en was allemaal oudbollig - verf bladderde van het balkon

Ontbijt en wifi, prima hotel voor een doorreis, mooi uitzicht op de negende etage

Prachtig weer en heel mooie omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was wel warm op de kamer , dus minder goed geslapen . Hebben tot 16uur moeten wachten vooraleer we op de kamer konden.

Heel uitgebreid ontbijt, met een enorme keuze aan …...Rustig om te ontbijten met een prachtig zicht op het park. Hele mooie natuur en prachtig uitzicht.

het ontbijt was prima in orde, genoeg keuze.

Het eten vonden wij niet geweldig. Dat viel ons tegen. En in de beschrijving staat dat het hotel een mooie ligging heeft. Dat klopt op zich wel, maar wij zagen vanaf ons balkon alleen de bomen en het platdak van de eetzaal. Verder is de streek natuurlijk prachtig en je kunt met de bus naar Koblenz.

het ontbijt was prima in orde, genoeg keuze. De kamer was redelijk en de badkamer was blijkbaar nog niet zolang geleden opgeknapt. Die zag er prima uit. Maar het balkon was minder, veel scheuren. En er was geen airco in het hotel.

Wij zoeken de volgende keer wat anders
    • Superior Familiekamer

Een prachtig restaurant boven met uitzicht gesloten. Het tuin gedeelte om buiten te zitten afgesloten. Geen ventilator en koelkastje. Geen airco in het gebouw. Wel op de bovenste verdieping bij het restaurant, waar niemand was. De airco was daar aan. Tapijt ligt los. Water in de douchebak loopt niet goed weg. Balkon loszittend verf etc.

Het restaurant beneden was goed.

Personeel vriendelijk en zeer lekker ontbijt in de prijs...
    • Budget Tweepersoonskamer

Verouderd hotel dat gedateerd is Opfrissingswerken nodig. Hotel kampt wellicht met gesloten en vervallen aanpalende Thermen.

Personeel vriendelijk en zeer lekker ontbijt in de prijs inbegrepen.

Gebarbequed in de kamer niet aanvaarbaar slaaploze nachten !!!!!!!!!!!!

Het hotel is aan een grondige renovatie toe enkel glas vieze vloerbekeding snikhete kamer geen airco viersterren ?????? Het eten in buffetvorm voor een viersterren restaurant half pension ?????????? het eten was aannemelijk maar ook niets meer dan dat niet voor herhaling vatbaar .

Het onbijt is toppie lekkere koffie prachtig uitzicht

Prima verblijf voor een nacht, zeker niet voor herhaling vatbaar. Slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Suite

Toen wij binnen kwamen rond 12uur, zoals wij hadden aangegeven bij het boeken, vroeg ik of ik alvast kon inchecken. Het enige antwoord wat ik kreeg was:' Nee, om 15.00'. Er kon bij binnenkomst ook geen groet of 'kan ik u helpen' van af. Eenmaal aangekomen in ons hotel kamer stond daar een KAPOT baby bedje klaar. Geheel onveilig voor onze zoon om in te slapen. Het was ook goed zichtbaar dat hij stuk was, heel vreemd dat dit zo is neergezet. Gelukkig hebben wij altijd een bedje mee voor de zekerheid,dus hebben wij deze neergezet. Nog een minpunt, geen mini bar en airco! Wat een tegenvaller. Heb er eerlijk gezegd niet naar gekeken tijdens het boeken, maar tegenwoordig heeft zo goed als elk hotel dit, dus was er bij dit 4 sterren hotel automatisch van uit gegaan. Dan stond er op de gang wel een drank automaat maar niet gekoeld! Hoe krijg je je drinken dan koud?! Heel erg vreemd. De indeling van de kamer vonden wij ook vreemd. Wij hadden een suite geboekt. Bestaande uit soort woon en slaapkamer. De "woonkamer" kon ons zoontje slapen. Maar de tv stond ook daar en in de slaapkamer helemaal niet. Dus tv kijken zou er ook niet in zitten. Terwijl je in een hotel toch lekker vanuit je bed tv hoort te kunnen kijken? Balkons waren niet erg proper, aankleding van het hotel erg oud en vies tapijt! Erg gehorig is het hotel ook

De ligging van het hotel was prachtig, goed ontbijt. Schone kamers.

De perfecte ruime kamer met een groot tweepersoonbed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Eigenlijk hebben wij niks te zeuren, wij zagen dat er nog veel moest gebeuren. De badkamer was prima maar de douchekraan mag wel vernieuwd worden. Persoonlijk zelf zie ik graag overal douches ipv een bad. Balkon mag wel een opknapbeurt krijgen.

De perfecte ruime kamer met een groot tweepersoonbed. Een gezellig zitje. Heerlijk uitgebreid ontbijt, dat was prima. Groot parkeerplaats voor de auto. Heerlijke rustige omgeving om even in het park een ommetje te maken. Nu nog airco en dan komen we zeker nog een keer terug.

Een leuke tussenstop naar het zuiden van Europa .

Was ok voor deze prijs .

We hadden enkele reviews gelezen , deze waren niet goed . Maar prijs kwaliteit is dit hotel zeker dik in orde . Bij het ontbijt was alles aanwezig , de kamers waren ook zeker in orde , ok onze kamer was misschien aan vernieuwing toe , maar ook daar zijn ze mee bezig .Dus zeker ok voor ons , die dit hotel gebruikten als tussenstop naar Italië .

Om nooit meer te herhalen.

De kamer was erg simpel. Oude stoffige tapis plein, een triestige oudmodische badkamer , de gordijn hing half van de rails, het terras was afgetakeld en helemaal niet onderhouden. De aangeboden fles water werd niet vervangen. Geen airco, noch ijskastje. Onze kamer lag op het 3de verdiep. Helemaal geen "beloofd mooi uitzicht op de groene omgeving". Integendeel we keken uit op het dak van de keuken en op de afvalplaats. We hoorden dan ook alle geluiden van in de keuken (afwas, verplaatsen van bakken, containers...) Kortom helemaal niet naar onze wens.

Het ontbijt was heerlijk. En de bediening was voortreffelijk.

Excellente prijs/kwaliteit verhouding.

Gebouw mag misschien eens opgefrist worden

Excellente prijs/kwaliteit verhouding. Mooie omgeving. Ontbijt OK. Ruime parking. Ruime familiekamer

Personeel, op bij het ontbijt na, laat veel te wensen over. En dat maakt je verblijf zoveel aangenam
    • Superior Familiekamer

Onvriendelijk personeel in de bar. Bijl de receptie was het personeel niet klantgerricht. Het eten in de bar was naar onze mening van slechte kwaliteit.

Mooie omgeving. Bedden waren netjes.

Citytrip met de lijnbus naar Koblenz, is deze hotel zeker een aanrader.

Mooie ligging, aangrenzend gezellig park en wandelroutes. Perfecte verbinding met de lijnbus naar Koblenz (ritje van 30 minuten) Uitgebreid lekker ontbijt en een zeer diervriendelijk hotel Gratis veilige parking voor het hotel, maar tevens ook een ondergrondse parking tegen betaling

Prima hotel voor een aantal nachten.

Geen verbeterpunten. Ideaalhotel voor als je op doorreis bent.

Groot hotel met een prima ontbijt. Ontbijtzaal is ruim. Hotel ziet er aan de buitenkant wat oud uit, aan de binnenkant is het netjes en lijkt het goed onderhouden.

prachtige ambiance!
    • Budget Tweepersoonskamer

het dinerbuffet . saladebufffet prima. hoofdgerechten met rubber aardappel dingen zag er lekker uit maar was het niet. 1 groente ook wat karig. nagerechtenbuffet oké.

prachtige ambiance!

Erg kleine kamar,ontbijt was biet echt een goed duits...
    • Budget Tweepersoonskamer

Erg kleine kamar,ontbijt was biet echt een goed duits ontbijt , wat je gewend ben in Duitsland, je betaald toch €19 voor ontbijt, dit was het niet waard

Kan veel beter, veel ongebruikte lobbyruimte!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was te klein, loopruimte minimaal. 1 stoel voor 2 persoonskamer. Terras was te klein, veel ongebruikte buitenruimte! Geen wellness faciliteiten! Prijskaartje te duur!

Het personeel deed zijn best en was vriendelijk! Badkamer klein maar wel clean!

Gewoon goed, hotel kan veel aan.
    • Budget Tweepersoonskamer

Avondeten nogal minnetjes, zijn de tweede avond ergens anders gaan eten. Personeel nogal verschillend inzake vriendelijkheid, de ene ziet je graag komen, de andere is nogal kortaf.

Hotel heeft een uitstekende ligging en is motorvriendelijk. Mooie, ruime kamers met balkon. Gratis parkeren ondergrondse garage speciaal voor motoren is pluspunt. Ontbijt prima, gezellig terras, mooie tuin.

Viel een beetje tegen. Voorheen een prachtige grote kamer gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kleine kamer die we kregen. 's Avonds toen we naar bed gingen zagen we dat de gordijnen niet geheel dicht konden. Er werd wel snel een andere grotere kamer geregeld.

Het ontbijt is prima

Het ontbijt was heel uitgebreid en goed!
    • Superior Familiekamer

Het interieur van de kamer voldeed niet aan mijn verwachting van een viersterrenhotel

Het ontbijt was heel uitgebreid en goed! Verder was het personeel vriendelijk en de kamer was schoon. De locatie was ook erg mooi en met de auto niet ver van Koblenz

De prijs waard

Er waren van de 3 liften 2 buiten gebruik Leverde wachttijden op

Goed ontbijt Mooie locatie Wij kregen een 3 kamer suite toegewezen terwijl wij een standaard kamer hadden geboekt

Voor niet langer dan een paar nachten, is dit wel een redelijk hotel, voor die prijs.
    • Budget Tweepersoonskamer

De service van de receptie voor het inchecken was zeker niet al te vriendelijk. Wij kwamen om ca 13.00 uur aan, maar konden pas om 15.00 inchecken, toen we gingen inchecken, stond er een lange rij voor de balie, en duurde het toch gauw een 20 min. Van de 3 liften waren er 2 defect, dus nog eens een kwartier bij de lift staan wachten. De volgende dag waren ze wel gerepareerd. De kamer was ontzettend klein, en de loggia zag er zeer troosteloos uit, zelfs tekenen van betonrot. Ook gehorig. Het sanitair werkte allemaal prima, alleen verouderd, b.v. geen thermost.mengkraan in de douche, warmwater voorziening was prima. . De bedden waren ook prima. Voor het diner gingen we naar het vlakbij gelegen Waldhaus, waar je voor een zeer schappelijke prijs een heerlijke maaltijd kreeg. De 4 sterren indicatie is voor dit hotel overtrokken.

Het ontbijt was zeer goed, ruime keus, en zeer smakelijk. Bushalte (voor Koblenz) voor de deur.

Uitzicht ( hadden een kamer op de 10de verdieping),...

Diner ondermaats,buffet niet of nauwelijks aangevuld. Hotel verouderd, geen 4* waardig. Lange wachttijden aan de receptie. Er werkte slechts 1 lift van de 4, duurde soms 20 minuten om beneden te geraken.

Uitzicht ( hadden een kamer op de 10de verdieping), uitgebreid ontbijt

Hotel in een bosrijke omgeving

Kamers waren zeer verouderd. Geen minibar op de kamer. Ook het gebouw op zich zie je dat er renovatie nodig is.

Prachtige ligging, park aan het hotel. Eten was goed, veel keuze. Grote parking aan het hotel.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het uitzicht
    • Budget Tweepersoonskamer

Absoluut geen 4 sterren waard Kamer en balkon niet schoon Slecht personeel Zeer matig ontbijt Fitness ruimte waardeloos Liften constant buiten werking

Het uitzicht

Ruime gezinskamer voor redelijke prijs.
    • Superior Familiekamer

Kamer heeft betere tijden gehad maar nog acceptabel

Ruime gezinskamer voor redelijke prijs. Mooi uitzicht op 12e verdieping van het hotel in bosrijke omgeving. Achter hotel een parkje. Genoeg mogelijkheden voor de hond.

• Budget Tweepersoonskamer

We hadden een 1 persoonskamer waar een extra bed bij gezet was.met 5 cm hoogte verschil.geen ruimte voor koffers en geen ruimte voor nachtkastjes.waardeloze kamer.

Mijn verblijf was prima, maar zeker niet dankzij dit "hotel". 4 sterren? nog geen 2!
    • Business Tweepersoonskamer

Bijna alles. Het eneige positieve is dat het schoon was.

Dit hotel verdiend absoluut geen 4 sterren, bij het ontbijt was alles op, werd slecht aangevuld en na veel vragen kregen we dan wat we wilden maar van matige kwaliteit,er kon werd er pas bij het uitchecken verteld niet met de creditcard afgerekend worden, na lang vasthouden dat ik geen zin had naar de stad een bank te zoeken voor cash kon het toch weer wel, alleen is er nu21,26 euro teveel afgeschreven, na twee telefoontjes vandaag en eeuwig in de wacht kunnen ze het niet corrigeren zogenaamd vanwege een email probleem, wanneer dan wel kunnen ze ook niet meedelen. Waardeloos hotel, vergane glorie, niet Booking.com waardig.

Schone, ruime kamer met subliem uitzicht! Ontbijt is goed en er is veel keuze.
    • Superior Familiekamer

Bij het ontbijt waren roerei, gekookte eieren, sap en witte kaiserbroodjes allemaal op of leeg. Dit werd niet zelfstandig daar het personeel aangevuld. Na het vermeld te hebben duurde het nog ongeveer 10 minuten voordat dit was aangevuld. De pinautomaat werkte niet bij het uitchecken werkte niet en de dame achter de balie wilde ons naar Koblenz laten rijden voor een pinautomaat. Toen we aangaven dat de boeking met creditcard gedaan was en wij dringend weer verder wilden reizen heeft ze toch nog wat kunnen regelen.

De grootte van de superior familiekamer was heerlijk. Uitzicht was ook super. Aan 2 kanten een balkon. Ook het ontbijt was heerlijk. Veel te kiezen.

Komen beslist nog een keer terug bij leuke aanbieding.
    • Budget Tweepersoonskamer

Warme kamers. Warmte uit gebouw na koude periode waarschijnlijk door vloerverwarming door hele pand niet aangepast.

Ontbijt. Park. Vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een tegenvaller.
    • Budget Tweepersoonskamer

De gordijnen in kamer waren ca 50 cm te smal en konden derhalve niet volledig dicht. De bar-prijzen niet in overeenstemming met de arrangementsprijzen. Het buffet was onder de maat.

Het ontbijt was goed.

We mochten gratis zonder toeslag een kamer-upgrade ontvangen...

Niettegenstaande het hotel hier en daar in een nieuw kleedje steekt, kan je duidelijk zien dat de gloriejaren voorbij zijn. De Wellness naast het hotel is zelfs helemaal gesloten en vervallen. Geen mogelijkheid tot uitgebreider eten à la carte in het grote restaurant (enkel in buffet vorm). Beperkte à la carte in de bar (maar wel lekker).

We mochten gratis zonder toeslag een kamer-upgrade ontvangen omdat er iets misgelopen was met de reservatie (fout hotel). Dit werd correct en zeer positief rechtgezet dmv dit gratis aanbod. Zéér vriendelijke service aan de receptie en in de bar.

fijn hotel in prachtige omgeving, eerdere verblijven waren goed, wij komen zeker weer terug
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel was volgeboekt, wij kregen een eenpersoonskamer waar een tweepersoonsbed in was geplaatst, kamer was erg klein. er was geen warm water, iedereen ging blijkbaar tegelijk douchen waardoor er geen warm water meer was??? Wij moesten op de dag van vertrek een paar uur wachten op warm water, dit kwam echter niet. wij kregen later een andere kamer om te douchen, op onze etage was nog steeds geen warm water. Hierdoor vertrokken wij uren later dan gepland, ging wel ten koste van onze dag. Eerdere ervaringen met het hotel waren goed, wij komen zeker terug.

Ontbijt was goed, prachtige omgeving, en mooi uitzicht op de bergen en valleien.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Vier sterren hotel met aardig personeel maar in een oud gebouw.

De kamers en gebouw hebben achterstallig onderhoud. Gordijnen die niet sluiten, koelkast die wel aanstaat maar niet werkt. Bij navraag, die worden niet onderhouden, helaas pindakaas. Rondom het gebouw afval en het gebouw ernaast is een vervallen welness centrum.

Halfpension met buffet. Ideaal voor de kerstdagen. In de omgeving kastelen en mooie bosrijke wandelroutes vlakbij Koblenz. Sauna aanwezig maar klein. Verder weinig te doen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Best aardig verblijf voor mensen zonder huisdier en liefhebbers van het dagmenu.
    • Budget Tweepersoonskamer

a. restaurant: - bestelde diner (aangegeven op zéér beknopte (1 A4) menukaart, kwam na haast 1,5 uur nog niet op tafel. - daarna gaf de -overigens zéér vriendelijke- serveerster met excuses aan dat het gevraagde voorgerecht (1x) soep van de dag, niet beschikbaar was. Vanwege....... extreem ziekte-percentage personeel. - het ten langen leste daarna geserveerde hoofdgerecht voor ons beiden, was best goed. - als compensatie kreeg de besteller van de soep een nagerecht. (soep moest wel betaald worden. b. receptie: - de zéér bazige avond-receptioniste ontdekte 's avonds laat (na ons langdurige diner) dat we ons zeer kleine hondje hadden mee gehad naar het restaurant. Ze riep ons bits tot de orde: a. dat een hond in het restaurant strikt was verboden. b. dat we een "dieren"-kamer hadden moeten hebben. c.. dat we alsnog maar liefst € 13.-- extra moesten betalen voor één overnachting met één zeer klein hondje. d. ze wenste op geen enkele wijze in te gaan op onze argumenten dat, noch op de site, noch op de informatie in het hotel was aangegeven dat een dergelijk hoog bedrag (in feite meer dan de overnachtings-prijs per persoon) voor het hondje betaald moest worden. - weliswaar was de morgen-receptioniste vriendelijker; het forse bedrag voor het hondje moest wel betaald worden...... c.

Kwaliteit van het ontbijt

Het ontbijt was prima.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer had qua ruimte groter gekund,véél te klein. Stond maar één stoel . Verder was vooral het balkon aan onderhoudsbeurt toe. Her leek wel op betonrot. Avondeten matig.

Het ontbijt was prima. kamer,douche en toilet waren schoon.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Leuk kerstmartkweekendje Koblenz

Wasbak in de badkamer was vrij laag.

Hadden eerst een kamer met 2 losse bedden tegen elkaar, was geen probleem om deze te veranderen naar een kamer met 2 persoonsbed dus service prima. Kamer had een zeer mooi uitzicht. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Standaard keten hotel dat dringend toe is aan renovatie.

Op het eerste zicht een mooie kamer maar als je verder keek waren er toch wel mankementen zoals douche die aan vervanging toe is of tapijt met veel plekken... Hotel is geen 4 sterren waardig want het is passeé qua inrichting en een beetje afgeleefd .Wil het hotel deze 4 sterren behouden zou men eens dringend aan een renovatie moeten denken. Wij hadden 1 nacht met een diner inbegrepen via een Bongobon en 1 nacht op voorhand bijgeboekt via Booking.com. Het diner was niet meer dan aanschuiven aan een buffet waar je niet veel keuze had . Enkele koude gerechten en als warm gerecht kon je kiezen uit varkensvlees of kipschnitzel met kroketjes of pasta. Was geen hoogvlieger en niet erg gezellig want we zaten er helemaal alleen in die grote eetzaal. Avondeten was niet voor herhaling vatbaar.

Normaal standaard ketenhotel met ruim ontbijtbuffet. Mooi gelegen bovenop een berg met weids uitzicht. Erg vriendelijk onthaal bij incheck.

Prima verblijf.

Slechte bedden en kussens en badkamer was niet schoon!

Vriendelijkheid personeel en uitstraling / inrichting entree. Ontbijt lekker en veel keus.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het waren fijne dagen .
    • Budget Tweepersoonskamer

hadden een standaard kamer kregen een upgrade naar een superior kamer zonder bijbetaling .Het ontbijt was heel uitgebreid heerlijk het buffet s'avonds was ook heerlijk zoveel keus dat krijg je allemaal niet op .Het hotel ligt heel mooi prachtig uitzicht gaan zeker nog een keer terug

Mits een paar kleine opmerkingen, hadden wij een heel aangenaam verblijf

Zowel bij ontbijtbuffet als avondbuffet is er door gebrek aan personeel een heel langzame service. Op de kamer was er ‘s nachts tamelijk veel lawaai.

Mooie ruime kamer. De vloerbedekking is laminaat, wat wij verkiezen boven tapis-plein. Het eten ‘s morgens en ‘s avonds bestaat uit een behoorlijk buffet.

Was voor ons een traumatische ervaring
    • Budget Tweepersoonskamer

De informatie na en tijdens het brandalarm ! En minstens een tegoedmoetkoming!

Er was een brandalarm om half 7 sochtends. We zijn totaal niet geïnformeerd hoe of wat er gebeurd was. Ook niet bij het inchecken. Dit was voor ons drama omdat we zelf in 2015 ook brand hebben gehad en ook gewekt werden door een rookmelder, dus alles kwam weer boven. We hebben een bericht naar het hotel vanaf huis gestuurd dat we wel enige vergoeding hiervoor willen, maar tot op heden niks gehoord. Erg jammer!!!

prachtige locatie en zicht maar hier en daar aan vernieuwing toe.

zeeeeer slechte bed, men ligt precies in een hamac (hangbed), dringend aan vervanging toe! Tapijt in kamer was oud , versleten en niet erg proper Staff die amper engels spreekt Brandalarm om 22u30, zonder uitleg of informatie van staff, honderden mensen stonden 1u buiten te wachten.

locatie uitgebreid ontbijt parking ruimte in de kamers uitzicht!

Een zeer ontspannen weekend in een prachtige streek

Aanbevelenswaardig is om de prijzen tevens op te vragen bij de accomodatie zelf en andere aanbieders. Het meest beviel ons de liggingvan het hotel, het prachtige park en de weide omgeving.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Voor Herhalingvatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij aankomst in Lahnstein was het even moeilijk omdat de navigatie deze plaats niet in kaart brengt. Borden geven de plaats wel goed aan.

Het is een oud pand maar heel gezellig en vooral super schoon. Mijn vrouw heeft glutenallergie, het personeel deed hier de nodige moeite voor zodat zij niet ziek is geweest en ze had heerlijk gegeten. Personeel was vriendelijk, alles voor herhaling vatbaar. Prachtig uitzicht. Top Leuk als je met de auto komt om plaatsen/omgeving te bezichtigen. Vanaf het hotel rijdt er een bus om de uur richting Koblenz.

Gewoon goed ...
    • Budget Eenpersoonskamer

Niets eigenlijk. Ja, niet erg mooi aan de buitenkant ... beetje torenflatidee. Who cares voor een paar nachten.

Ruime, schone kamer. Goede bedden. Prima badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima voor een tussenstop van één dag! shabby!

Een hotel uit de categorie 'vergane glorie'! Om veel plaatsen is nog te zien dat dit ooit een kwaliteitshotel moet zijn geweest. - Slecht schoon gemaakte kamer. - smerige ramen en balkondeur wil niet open door slijtage van de scharnieren. - in de eetzaal zit op de tussenwand, naast een dikke laag stof, de etensresten van vele eerdere maaltijden. - de entree van het hotel wordt tijdens ons verblijf geschilderd en dat is zeker hard nodig, maar zorg nou eerst dat het voor de deur allemaal netjes en schoon is. Te beginnen op de parkeerplaats.

Het uitzicht is fantastisch en de temperatuur in de kamers is ook geweldig.

Een heerlijk ontspannen verblijf in een prachtig gebied
    • Budget Tweepersoonskamer

De locatie was prachtig. Zeer mooi wandelgebied. Personeel was zeer vriendelijk. Je kunt er goed en makkelijk parkeren. Het ontbijt was (zoals iedereen al aangaf) perfect. De kamers waren schoon en netjes, elke dag werd er schoon gemaakt en schone handdoeken. Veel wordt gesproken over het gedateerde. Wij hadden hier totaal geen last van. Natuurlijk valt er nog iets veel beters en mooiers te maken van het hotel maar voor de prachtige prijs waar wij er waren was het super. (4 dagen € 180,00 met ontbijt) Wij zouden voor zo'n aanbieding er zo weer heen gaan.

Een superhotel en heel rustig gelegen op e top v de berg
    • Budget Tweepersoonskamer

Juist het tapijt vind ik ni echt hygiënisch .Ik verkies liever vloer of laminaat.

Ontbijt was vol v keuze ,personeel supervriendelijk en bij het omboeken om vroeger naar huis te gaan was geen enkel probleem.we zullen zeker nog trggaan en e aanrader voor iedereen. Dit hotel is goedkoop qua verblijf om te overnachten en te eten

absoluut pluspunt is de ligging , al de rest kan beter
    • Budget Tweepersoonskamer

avondeten was SLECHT hotel is vervallen en moet dringend gerenoveerd de dranken zijn schandalig duur en de bediening is niet goed

ontbijt was geweldig ligging is prima

Een aangenaam verblijf met centrale ligging en mooie uizicht
    • Budget Tweepersoonskamer

Te klein builtenterras. Steeds auto nodig bezoek lahnstein we gens strike terugtocht.

Heerlijk ontbijt. Kleinere kamer Maar voldoende voor enkele machete. Balkon ruin maar wat onderkomen. Wel te Klein buitenterras. Met bus aan hotel op halfuurtje on koblenz (h/t 7.4 euro)

Slecht

Er was Geen thermen gedeelte . De sky bar is nooit open personeel niet echt vriendelijk. De sauna ruimte is zeer verouderd en ruikt muf. De bier bar en kegelbaan zijn in gebruik als opslag dus ook gesloten. Het thermen gedeelte naast het hotel is gesloten en ziet er erg vervallen uit. Kortom Geen aanrader.

Ontbijtje

Een zielloos hotel, waarvan je de indruk krijgt dat het hotel in andere handen is overgegaan.

Zie bovenstaande

Ontbijt was goed, kamer groot genoeg. Volgens mij wordt het hotel met sluiting bedreigd, overal waar je kom binnen het hotel is sprake van betonrot.

Mooi uitzicht vanaf het balkon.

Groot hotel met circa 250 kamers; dus druk bij het ontbijt. Op de kamer geen koelkastje beschikbaar.

Mooi uitzicht vanaf het balkon. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Waardsloos

Kamers , balkon etc. Oude bende. Aanslag in toiletpot. Geen airco. Geen minibar. Superiorkamer was 120 euro. 12 euro was nog teveel

Niets. Ontbijt was redelijk

Prima verblijf voor een korte stedentrip of op doorreis.
    • Budget Tweepersoonskamer

Hotelkamer aan de kleine kant en gehorig, maar voor mijn korte verblijf (twee nachten) prima. Hotel is gedateerd en ligt boven op een berg. Je loopt niet snel even ergens naar toe. Aangrenzend welness centrum al jaren gesloten (failliet), maakt een troosteloze vervallen indruk. Bij aankomst gekozen voor eten in de bar (buffet vanwege eerder reacties bewust overgeslagen). Dit viel tegen. In Koblenz veel lekkerder gegeten.

Prijs per nacht incl. ontbijt. Zeer goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Koblenz of als je op doorreis bent. Ontbijt was goed verzorgd en was erg uitgebreid. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer 903 (wat kleiner dan ik gewend ben) was schoon en koel. Balkon op de noordzijde was erg fijn. Uitzicht is prima zolang je niet naar beneden keek.

Het was niet anders.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het geboden alternatieve hotel.

Prachtige ligging in park. Hotel had gesprongen waterleiding en kamer was daardoor niet beschikbaar. Kregen drankje aangeboden terwijl personeel naar alternatief hotel zocht. Alternatief hotel zou nog mooier zijn. Niet dus. Uitzicht op daken van de stad en niet zo'n vriendelijke receptioniste. Naar Wyndham gebeld en me mochten gratis komen eten ter compensatie. Netjes geregeld.

Prima hotel om te verbijven
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer de wastafel was kapot van standaard kamer

De ontbijt was goed alles was aanwezig De kamer voor 1 nacht was prima De omgeving is aan te bevelen qua natuur en dicht bij Koblenz In Lahnstein bij de Lahn gezellig Italiaans restaurant eten is prefect Mooi uitzicht over het de Lahn

Back to 70. Maar een goede investering en een retro hotel is geboren.
    • Business Tweepersoonskamer

Oud gebouw me middeleeuwse toestanden. Geen airco. Veel lawaai allerhande waar we de oorzaak nog altijd niet van weten. Ontbijt was dan nog het beste, maar we zijn bdter gewoon

Het park

Onder de maat
    • Budget Tweepersoonskamer

De standaardkamer is ontzettend klein. Het hotel is gedateerd en zou gerestaureerd moeten worden. De raam in de kamer was zo ontzettend vies, dat hebben we nog nooit gezien.

Het ontbijt is in principe goed en heel uitgebreid. Maar het is allemaal onlogisch ingedeeld waardoor, als het druk is, mensen tegen elkaar aanbotsen en aan alle kanten maar een rij beginnen. De omgeving van het hotel is prachtig en de locatie van het hotel zelf is ook perfect. Voor een doorreis hotel is het te ver van de snelweg.

Royaal ontbijt, leuke bar.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kleine kamers; het hotel maakt aan de buitrenkant, bijv. ook de balkons, een vervallen indruk. Het hotel was vol bezet en dan is er veel te weinig capaciteit in de liften. Lange wachttijden, soms maar naar de vijfde verdieping gelopen.

Royaal ontbijt, leuke bar.

Verblijf in Wyndham Garden Lahnstein

Heel opvallend: de vloerbedekking in het restaurant is helemaal vervuild met vetvlekken en kruimels; past niet bij een 4-sterrenhotel!

Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. De kamers zijn niet zo groot maar om te slapen ruim genoeg. De badkamer viel tegen: schimmelaanslag in de douchecabine. De zeephouder in de douchecabine is niet hygienisch.

ruimte in de kamer, entree hal zag er mooi uit.
    • Superior Familiekamer

stoffig werd niet goed schoongemaakt en gestofzuigd, vloerbedekking met vlekken, deuren gingen niet dicht vanwege de vloerbedekking, lakens waren niet schoon. Douchegordijn met vlekken, wastafel was ter hoogte van de knieen heel erg laag. toilet bruine aanslag . de helft van het hotel werd niet gebruikt was vervalllen ouwe zooi, buitenkant hotel zag er slecht uit. Niets te doen saai. verder geen info over omgeving .

ruimte in de kamer, entree hal zag er mooi uit. personeel was vriendelijk.

zeeeer uitgebreid en lekker onbijtbuffet heel vriendelijk...
    • Budget Tweepersoonskamer

de openbare bus naar centrum rijdt elk uur laatste bus terug naar hotel om 20.00u

zeeeer uitgebreid en lekker onbijtbuffet heel vriendelijk personeel ruime kamer en badkamer bus vlak naast hotel ruime gratis parking openbaar vervoer vlak naast hotel groot domein rond hotel

Het meest.

teveel. Het diner, niet lekker. Het pand, het is slecht onderhouden. Lijkt wel een oud pand uit de voormalige DDR. Betonrot. Zwembad in vervallen staat oud en vevallen geheel. Totaal niet represetatief als je naar de fotos kijkt op de site. Erg flauw. Ik boek het hotel niet nogmaals. En ik vermoed dat de keten ook niet blij kan zijn met dit hotel. O ja wel een waterkoker op de kamer maar geen koffie of thee. En geen zeep om te douchen. Erg jammer allemaal. En dat voor 200 1 nachtje.

Het meest. De parkeerplaatst.

prima hotel voor kort verblijf of doorreis in mooie natuur
    • Budget Tweepersoonskamer

Dit grote hotel is prima, maar een beetje verouderd: de standaardkamer was voor 2 personen en middelgrote hond wat klein en `onhandig`, maar het was te doen. Verrassing bij het afrekenen: overnachting voor de hond: €14 per nacht. Nog nooit zo veel betaald!

Hotel ligt op een hoogte met uitzicht op Lahnstein e.o. Een kasteel aan de Rijn is vanuit hogere etages zichtbaar, en `s avonds verlicht. Het ontbijt (lopend buffet) is vórstelijk, grote zaal maar toch prettige sfeer. Er komen mensen uit vele landen, wat wij gezellig vonden! Het personeel is klantvriendelijk en doet zeer haar best om de vele gasten te laten ontbijten. Het hotel vinden wij prima voor 1 of een paar nachten. Prachtige omgeving om te wandelen langs verschillende routes: wandelpaden liggen onder `handbereik! 2,5 km. wandelen naar bijvoorbeeld Burg Lahnstein is leuk voor jong en oud. Aan de overkant (van de `concurrentie`) een restaurant/ terras, waar koffie met Kuchen, maaltijden heerlijk waren. (We hebben toevallig niet in Wyndham Garden gedineerd). Vrijdagavond klonk vanaf dat terras melodieuze life-muziek, goede zanger. De omgeving kon mee-genieten....

Mooie grote schone kamer en badkamer, heerlijke bedden.
    • Suite

Personeel aan de balie wat koel en zakelijk. Betaald parkeren.

Mooie grote schone kamer en badkamer, heerlijke bedden. Groot hotel toch rustig. Super ontbijt, goede wifi verbinding veel tv zenders

Hadden prachtig uitzicht op zuidwesten, goede kamer.

Erg druk hotel wat met name aan het ontbijtbuffet en bij de liften opvalt.

Hadden prachtig uitzicht op zuidwesten, goede kamer. Uitgebreide tuinen met vijvers. Kwartier rijden van Koblenz, leuke binnenstad, bezoek aan Deutches Eck en met de gondelbaan over de Rijn naar de vesting op de andere oever.

Een geweldig hotel voor een korte vakantie om vele steden en bijzonderheden te bezoeken.

De kamer werd tweemaal uitgegeven, maar later voor de zakenman gewijzigd; wij kregen drie consumptiebonnen. Bij betaling bleek dat ik in Westerhaar woonde in plaats van te Zevenhuizen.

Omdat we met drie volwassenen 1 kamer hadden gereserveerd, kregen we een suite aangeboden; zeer veel ruimte. Het ontbijt was perfect en de schoonmaak uitstekend!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De ligging was goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Alles was wel verouderd. Een opknap beurt zou niet gek zijn. Kamer erg klein. Matras was hard.

De ligging was goed. Elke dag schone handdoeken. Ontbijt goed. Personeel vriendelijk. Tuin mooi aangelegd. Makkelijk met de bus naar Koblenz. Halte voor de deur.

Voor de 3de maal in het hotel verbleven. Ideaal hotel voor de rustzoeker !
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen noemenswaardige opmerkingen !

Prachtige ligging in een heel rustige en groene omgeving. Onze kamer was uitstekend. Ontbijt heel uitgebreid en voldoende. Voor elk wat wils. Prima uitvalsbasis voor fietsen en wandelingen. Koblenz ligt vlakbij.