Beoordelingen over Wyndham Garden Wismar Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bellevue 15, 23968 Wismar, Duitsland

#15 van de 18 hotels in Wismar

6,4

Nooit meer !!

We hebben last van mieren gehad, konden een andere kamer krijgen op de bovenste verdieping ergens in de hoek, werd niet aangeboden ons te helpen "we zijn beiden rond de 70, mijn man heeft zichtbaar iets aan zijn rug,en het was 11 uur in de avond ronduit slecht!!! " hebben een spuitbus meegekregen daar hebben we zelf mee gespoten,daarna geen last meer gehad. P.S. Ze wilde niet eens komen kijken,ben zelf met in een zakdoek een mier naar beneden gegaan om te laten zien om welk dier het ging,ik spreek geen duits.

Ontbijt was goed, bedden goed.

Klein koelkastje op de kamer.

Er stond een koffiezetapparaat/waterkoker op de kamer met twee bekertjes en koffie-/theebenodigdheden. We dachten een kopje thee te maken maar kregen het ding niet aan de praat. Bij navraag bij de receptie bleek dat je het apparaat voor €10 kon huren (stond aangegeven bij de lift) en dat je er aparte benodigdheden bij nodig had. Lange mensen passen niet in bad onder de douche (laag plafond onder de douche).

Klein koelkastje op de kamer. Voldoende parkeerruimte (€2 per dag). Bus naar Wismar stopt voor het hotel.

Niet aan te bevelen.

Avondeten was erg slecht. Buffet gekozen maar het was meer saus dan vlees of groente. Vlees leek trouwens aan elkaar geplakt.

Kamers waren redelijk en schoon.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Redelijk

Het lopend buffet was een flop, ongeïnspireerde hap, gebaseerd op busladingen toeristen.In Wismar zelf stukken beter.

Het ontbijt was uitstekend, alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Een hotel waar graag geld verdient wordt zonder zich om het welzijn van de gast bekommert

ik had een verzoek ingediend voor kussens en dekbed waar inmiddels twee keer geen gehoor aan is gegeven. deze afhandeling is ronduit slecht. Ik kom er niet weer

Eenmaal en nooit meer!

Had gemeld. Invalide! Bad kon ik niet in! Bedden zeer laag! Matrassen met veren die in je lichaam prikken! Tappen lopen! Onvriendelijk personeel niemand helpt je met je koffers!!!!!!

Niet gebruikt!

NIETS

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat we kleine eters zijn en daarvoor geen € 12,50 per dag wilden betalen. De bedden zijn voor ouderen te laag en de matrassen met veren niet om op te liggen. In de badkamer is het bad voor vele ouderen veel te hoog om in te stappen en zal een douche prettiger en minder gevaarlijk zijn. Voor 2 dagen bijboeken zou ik € 127,50 per nacht moeten betalen. Dit heb ik niet en gedaan en geboekt bij Das Altes Rathaus in Grevensmühlen. Prima

NIETS

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Dit is een heel leuk hotel met goed eten (zowel diner als...

De omgeving van het hotel doet vrij industrieel aan.

Dit is een heel leuk hotel met goed eten (zowel diner als ontbijt). Zwembad en sauna (vergeet vooral de blokhut buiten niet) zijn prima in orde.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Prima hotel!

de locatie is wat ver weg van een gezellig marktplein.....

Een heel leuk hotel met alles wat je nodig hebt. Ontbijt echt lekker en uitgebreid. De sauna en het zwembad zijn basis en toch de kers op de taart. Kamer is ruim, bed slaapt lekker. Avondeten is prima (als je van de kaart eet). Het buffet heb ik niet geprobeerd maar dat zag er in elk geval ook goed uit :-)

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Verrassend groot hotel met vele faciliteiten.

Ligt buiten het dorp Wismar. Met de bus of auto10 min. Lopend niet voor iedereen te doen.

Schone goed ingerichte kamers. Zwembad en welness. Ruime parkeervoorziening. Hotel verstrekt informatie over de omgeving en is zeer geschikt voor grotere gezelschappen. Streekbus stopt voor de deur. Eten is prima, buffet of carte. Kinderspeelhoek indoor. Rustig gelegen. Strand en Wismar op 10 minuten afstand. WIFI uitstekend.

Goed ontbijt, fijn zwembad en andere sportgelegenheid,

Uitzicht

Goed ontbijt, fijn zwembad en andere sportgelegenheid,

Standaard prima.

Personeel chagrijnig. Locatie op industrieterrein. Prima voor doorreis.

Zwembad.

Mooie, ruime kamer en lekker ontbijtbuffet.

Mooie, ruime kamer en lekker ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

onvriendelijk personeel bij het laat inchecken en geen idee...

onvriendelijk personeel bij het laat inchecken en geen idee hebben van mijn verzoek

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Wismar is een stad met een historisch centrum

Wismar is een stad met een historisch centrum

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Een heel goed hotel.

Prettig hotel, goede bedden , prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Dit is echt een leuk hotel, wellness prima in orde, zwembad...

Hotel is wat afgelegen maar er is een grote Real (grote supermarkt) vlakbij met restaurantjes (verwacht niet te veel) enzo.

Dit is echt een leuk hotel, wellness prima in orde, zwembad ook. Probeer ook de Finse blokhut (sauna). Ontbijt was erg lekker, internet snel genoeg. Mooie ruime kamer, schone badkamer, kortom: prima in orde!

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Goed bed, kamer ruim genoeg

Als je moet werken is dit hotel ongeschikt. Internet is ronduit zeer slecht. Internet very slow so don't go here if you have to work.

Goed bed, kamer ruim genoeg

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

zeer goed ontbijt,ook veel ruimte

niet alle personeelsleden trokken aan dezelfde koord

zeer goed ontbijt,ook veel ruimte