Beoordelingen over Hotel Zeppelin® Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Eugenstrasse 41/1, 88045 Friedrichshafen, Duitsland

#21 van de 28 hotels in Friedrichshafen

Heerlijk ontbijt, voldoende variatie, vriendelijk personeel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij hadden een standaard kamer en dus geen airco en frigo. Dit is wel jammer! Dit was ook nog maar de enige kamer die beschikbaar was in deze periode, we hadden niet te kiezen.

Heerlijk ontbijt, voldoende variatie, vriendelijk personeel! Propere kamer, heerlijk bed, prima service!

Ruime kamer, goed ontbijt

Ik vond het nogal prijzig voor een hotel dat niet héél modern meer is en alleen uitzicht heeft op appartementen en de plaatselijke busstandplaats. Maar vergeleken met andere hotels in Friedrichshafen wel aanvaardbare prijs/kwaliteit. Voor een goed restaurant moet je wel 10 à 15 minuten stappen. We kunnen Hotel Schwanen aanbevelen voor de plaatselijke keuken :-)

Zeer ruime kamer, met aparte zithoek en kitchenette. Wij hadden een mooi terras (jammer van de mieren). Het ontbijt was degelijk maar niet overdreven. De badkamer is misschien aan een update toe (bizarre douchekop), maar wel proper.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

kamers waren ruim en netjes.
    • Economy Tweepersoonskamer

de bali medewerkster was niet erg aardig. eentje met een humeurtje. we moesten vanwege een situatie thuis een dag eerder vertrekken waardoor we voor twee geboekte kamers incl. ontbijt alsnog moesten betalen. geen probleem. was geboekt dus.op de vraag of we s'morgens wat broodjes mee mochten nemen was de mededeling dat dat niet mocht. ik heb toen aangegeven dat het al betaald is aangezien we een dag eerder vertrekken maar wel alles betalen was haar reactie ; erg negatief met een reactie met handgebaar ; pak dan maar.niet erg klantvriendelijk.

kamers waren ruim en netjes. prima voor een paar nachten verblijf. goed en compleet ontbijt.

Kort bij de bodensee

Kort bij de bodensee

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

ontbijt was in orde
    • Economy Tweepersoonskamer

Kregen een andere kamer dan geboekt aangeboden ivm werkzaamheden. Geen upgrade maar een rommelig appartement

ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015