Beoordelingen over Ringhotel Zum Goldenen Ochsen Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Zoznegger Strasse 2, 78333 Stockach, Duitsland

#5 van de 9 hotels in Stockach

Algemene beoordeling

Vieze vloerbedekking in kamer en veel te zachte kussens

Vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Fijne grote kamer, grote badkamer.

De douche had zo'n zwakke straal dat ik mijn haar niet kon wassen. De wifi ontvangst was slecht. Het personeel liep de kamer binnen terwijl de deur op slot was en ik in de kamer was. Op zondagavond was alles dicht, op slot en donker, ik was niet op de hoogte gesteld. De receptie was vaak onbemand.

Fijne grote kamer, grote badkamer. Heel schoon. Leuke tuin.Leuke kunst aan de muur.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Wij hebben commentaar op het eten(diner)

Wij hebben commentaar op het eten(diner) de wiener schnitzel met papje in de frituur, bah en de citroen die erop lag was niet fris, plekjes eraan en de ansjovis die erop lag was ook oud. Dus een regelrechte zware tegenvaller, zeker in Duitsland.