Beoordelingen over Hotel Zum Goldenen Stern Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hahnplatz 29, 54595 Prüm, Duitsland

#4 van de 7 hotels in Prüm

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Mooi hotel met top ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ondanks dat we echt genoten hebben toch nog een minpuntje.. Namelijk de douche op Suite 3. Ik ben een "stevige" man en in een douche van 80cm bij 80cm heb ik weinig bewegingsruimte.. Trouwens moet je de deuren ook nog eens in mindering brengen en dan kom ik uit op een douche van +/-75cm op 75cm.. Op zich niet verkeerd, maar als je dan ziet dat er naast het toilet nog een plaats van ongeveer 80cm onbenut is gebleven (bidet dat niet geïnstalleerd is) dan had dit naar mijn mening beter gekund. (zie bijgevoegde foto's)

Mooi verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooie locatie recht tegenover het klooster, waar momenteel nog werken aan de gang zijn. Eens deze werken klaar zijn zal dit de locatie van het hotel ongetwijfeld ten goede komen. Wij hadden appartementje geboekt met slaapkamer, badkamer, zitgedeelte en keukentje, alsook een ruim terras. Kamers waren ruim en proper. Ruime badkamer en knus keukenblokje met de basic toestellen. Ontbijt was lekker vers met ruime keuze uit broodjes/beleg/zoetigheden/ontbijtgranen/sapjes etc.. Wij waren hier met de motor dus 5€/dag extra voor een afgesloten parkeerplaats vonden wij zeker niet te veel.

een perfecte lokatie midden in het centrum van Prüm

Met het mooie weer was het terras van het Italiaans ijs- en eetcafé op de begane grond tot laat in de avond enigszins rumoerig

Het prachtige oude gebouw met afgesloten parkeergelegenheid aan de achterzijde. Verder een ruime kamer met uitzicht op de basiliek. 's morgens hadden we een uitstekend ontbijt met een zeer uitgebreide keuze aan beleg.

Goed middenklasse hotel in hartje centrum.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er viel niets tegen alles was netjes. Gewoon een goed middenklasse hotel op een top locatie. Een extra kussen was op zich wel fijn geweest al weet ik bijna zeker dat als we erom gevraagd hadden het geregeld zou worden.

Zeer ruim appartement. Knappe bedden. Goeie douche

Vernieuwd appartement midden in Prüm centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ingang van het appartement was moeilijk en slordig, zeker als je wat bagage mee hebt. Het ontbijt was chaotisch. Te veel mensen in een kleine oppervlakte en moeilijk voor de bediening om alles tijdig bij te vullen.

We verbleven in een mooi nieuw 1-kamer appartement. Heel mooie, functionele badkamer. Grote slaapkamer met goede bedden en sofa. Appartement was aan de straatkant, maar we hebben geen lawaaihinder ondervonden. Het hotel heeft een eigen privé parking. In de buurt veel eet- en drinkgelegenheden.

nette gerenoveerde kamer en een "huiskamer" met...
    • Comfort Eenpersoonskamer

De badkamer had geen douchedeur waardoor de gehele vloer in de badkamer nat was na het douchen.

nette gerenoveerde kamer en een "huiskamer" met balkon, er staat een koelkast waar uit je (betaalde) flesjes drinken kunt pakken. Prima ontbijt met voldoende keuze.

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Parkingkosten voor motor = eveneens 5 euro/dag, terwijl we niet echt een parkeerruimte innemen. Aan de balie heeft men ons ook niet vooraf gezegd dat dit betalend was.

UItgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet. Ruime badkamer met douche.

Heerlijke overnachtin

Geen minpunten

Persoonlijke aandacht van de eigenaresse, ze begeidde ons naar de ruime suite nr.5. Grote slaapkamer. Aparte zitkamer met t.v. en koffie en thee faciliteiten. Grote ruime badkamer met douchecabine. Alle ramen zijn voorzien van rolluiken wat koelte gaf eind juli 2018. Koude drankjes mag je pakken in de gemeenschappelijke "huiskamers". Zelf opschrijven wat je gebruikt, bij vertrek wordt dit verekend. Uitgebreid en goed ontbijt. Gelegen aan het centrale plein in Prüm maar voor 5 euro kan je privé parkeren bij het hotel. Wij bevelen dit hotel aan.

Prima hotel voor een weekendje Eifel
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ontbijt was basis, maar tegen deze prijs kan je ook niet meer verwachten. Geen lift.

Het hotel is centraal gelegen in Prüm, talrijke restaurantjes in de buurt waarvan Zur alten Abdei wel een aanrader is, je wordt persoonlijk begroet, en de prijzen zijn heel democratisch. En belangrijkst: het eten is er super lekker. Bij het inchecken van het hotel wordt je persoonlijk begeleid naar je kamer. Als je een rustige kamer wil, vraag je best een kamer aan de achterzijde. Leuk is het terras aan de voorkant van het hotel, waar je een prachtig uitzicht hebt op de abdij. Die was helaas gesloten, het centrum van Prüm is nog steeds een bouwwerf. Kamers zijn ruim, ook de badkamer is groot genoeg. Goed internet signaal. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Er is een betalende parking ( 5 euro ) nabij het hotel. Ook leuk is het balkon op de eerste verdieping, waar er een frigo staat en je drankjes er kan uithalen. Gewoon kamernummer op een lijst schrijven. Vanop dit balkon heb je tevens een heel mooi uitzicht op de abdij en het plein. De omgeving is prachtig, het hotel is vooral bezet door motards, fietsers en wandelaars. Tegen deze prijs is dit hotel een echte aanrader.

Leuk hotel op een centrale locatie

Kamers iets wat verouderd, mogen opgefrist worden.

De locatie was heel goed, eigen afgesloten parkeerruimte, afgesloten fietsenkelder. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Jammer dat er in Prum veel werd verbouwd. Het was eigenlijk een grote bouwput maar daar kan het Hotel niets aan doen.

Prima kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

Goed gelegen hotel in het midden van het (kleine) centrum

Het plein, alwaar het hotel gelegen is, is bijna geheel opengebroken. Het terras voor het hotel was wel reeds aangelegd.

Wij hadden een comfortkamer geboekt, en een rustige kamer gevraagd, en verkregen een kleine suite in de plaats. Het was aan de achterzijde gelegen, en het was er heel rustig. Hier was een groot balcon aanwezig, met zicht op de private parking (slagboom). De kamer was zeer netjes. Het ontbijt was goed. Personeel vriendelijk.

Nog even wachten dan is het voorplein klaar en is het nog leuker om op het terras te zitten. Dus wetend dat je naar een autenthiek hotel gaat zonder lift viel ons dat ook niet tegen Dus geen klachten en bijzonder aardig personeel !!

Ontbijt was prima, kamers schoon, goede uitval basis voor wandel,fiets en autoroute's

We hadden er meer van verwacht.

Het complete plein en de omliggende straten worden gerenoveerd, Booking noch Goldenen Stern hebben dat vermeld. De werkzaamheden gaven enige overlast. Men heeft hier nog een douchegordijn, dat bovendien beschimmeld is. Ontbijt matig.

Mooi uitzicht over de Hanhplatz.

Door de buitenkant van het hotel had ik binnen meer verwacht.

Momenteel (sept 2017) is het plein voor het hotel een grote bouwput. Hierdoor al om half zeven wakker. In met name de douche hing een rooklucht. De serveerster bij het ontbijt leek niet alles aan te kunnen. De gekookte eieren en de broodjes waren net op. Drab in de koffie. Er werd wel gezorgd dat de broodjes aangevuld werden en er werden nog eitjes gekookt. Bij vrienden op de kamer ontbrak het gordijn voor de ramen.

Buitenkant van hotel ziet er top uit. Parkeren achter het hotel op een parkeerplaats van hotel.

niet voor herhaling vatbaar.

Verouderde kamers, hotel, barsten in de douche-tegels, lawaaihinder van ventilator in de badkamer en van de taverne onder de kamer. loshangende gordijnen. Deuren geschonden (verf). Werken op het plein, maar dat is niet de schuld van het hotel.

Het bed.

Prima kamers en locatie van het hotel aan het dorpsplein.

Het dorpsplein werd heringericht en was een puinhoop (wel met met historische opgravingen!). Indien de herinrichting is afgerond zal het een fantastische verblijfsruimte zijn wat de sfeer in het dorp echt ten goede zal komen. !

Heerlijke bedden.

Heel teleurstellend door de aangeboden kamer.

De kamers op de site gaven een heel ander beeld dan de kamer die wij kregen. We dachten eerst dat we in het verkeerde hotel terecht waren gekomen. We hebben de andere kamers wel gezien, maar wij zijn in een oud klein kamertje weggestopt.

Prima ontbijt en heel vriendelijk personeel.

slechts 1 overnachting , op terugreis, maar suite gekregen die heel rustig en confortabel was;

Bereikbaarheid omwille van werken een alternatieve weg moeten zoeken

Parking was noodzakelijk voor wagen met fietsdrager, royale parking ter beschikking

Okay klassiek duits hotel midden in het dorp.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen werkende wifi bij ons in het bijgebouw. Veel van de beschrijvingen en foto's kloppen niet bij wat je boekt. Zo hebben ze nergens een magnetron waar we onze babyhap konden opwarmen. Ook voor het kinderbedje moesten we gewoon € 10,- betalen, omdat die toeslag geldt als je via booking.com betaald. Beetje jammer om dat bij de check out te horen en te moeten betalen. Ons eigen bedje lag namelijk klaar in de auto.

Goed bed en schone kamer en badkamer. Vrolijke ontbijtdame en ok ontbijt. Ligging tegenover de kerk middenin het dorp.

Goede ligging, mooi hotel aan de buitenkant

hotel is sterk verouderd, slecht onderhouden (tapijt erg vuil, douchedeur sluit niet, ...) Ontbijt is beperkt, na 8:30 is er nog weinig beschikbaar.

Goede ligging, mooi hotel aan de buitenkant

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De locatie en het ontbijt

De kamer is nodig aan renovatie toe, een wastafel in de kamer is niet meer van deze tijd. Het terras voor het hotel zorgt voor wat geluidoverlast. Er is 1 sleutel voor de voordeur en om 20.00 uur gaat de deur op slot dus gescheiden terug naar het hotel is lastig.

De locatie en het ontbijt

Plezierige pleisterplaats.

Onze kamer bevond zich boven een drukbezocht terras. Het plein voor het hotel is al geruime tijd opgebroken, wat het lastiger maakte om het hotel te bereiken.

Sfeervolle kamer, gastvrij en centraal gelegen hotel.

Prima kamers.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Was erg druk met het ontbijt , hebben het een half uur uit moeten stellen. Vervolgens waren er geen gekookte eieren meer en was het teveel werk om deze nog te koken.

Prima kamers. Rustig hotel

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Zijn kamers aan het renoveren, onze kamer was gedadeerd.

Zijn kamers aan het renoveren, onze kamer was gedadeerd. Matras zacht, dat is misschien persoonlijk, maar voor doorreis fietsvakantie een prima locatie.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Vuile kamer

Het hotel was zeker geen 3 sterren waard, maar meer een 1 ster waard. De kamer was heel erg vuil, de lakens waren niet vers en vol met stof en haar. Tafel lag vol stof en de poten waren afgebroken. De telefoon lag zomaar ergens in een hoekje op de grond. De nachtlampjes boven het bed deden het niet. Wij gaan er zeker geen twee keer!

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

prima hotel voor een verblijf van een paar dagen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

zeer grote suite, vriendelijk personeel, goed ontbijt. En voor mij heel belangrijk , parkeren bij de accommodatie op een prive parkeerplaats waarvoor men een sleutel krijgt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goed hotel prijs kwaliteit

Dat het plein voor het hotel was opengebroken maar daar kan het hotel niets aan doen

Het hotel was netjes , de kamer was netjes de badkamer was iets gedateerd maar prijs kwaliteit was dit zeker zijn geld waard. Het ontbijt was voldoende alles was er voor een normaal ontbijt geen luxe. Hondvriendelijk ook

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Fijn weekend gehad ondanks slecht weer

Plein voor het hotel is helemaal opgebroken. Er was een piepende brandmelder. Geen ontbijt omdat personeel zich verslapen had.

Ontbijt was goed. Kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

We kregen twee appartementen.

We kregen twee appartementen. Helaas was centrum opgebroken en was even zoeken. Jammer dat dit niet van te voren werd bericht. We kwamen om te skiën maar het was te warm dat weekend

Mooi gelegen hotel in Prüm.

WiFi werkte er niet.

Goed, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamer. Moderne badkamer. Ook gebruik gemaakt van de sauna. Er is ook mogelijkheid om te verpozen in een gezellig ingerichte ruimte met zicht op de Hahnplatz en de basiliek en de abdij. Wij verbleven er met oudjaar/nieuwjaar en kregen een geweldige tip om elders te eten met Oudjaarsavond. Ook info over wandelpaden gekregen omdat de toeristische dienst gesloten was op Nieuwjaarsdag.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

ontbijt was uitstekend grote kamer met dito badkamer

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Genoten!

Geen commentaar

Prima kamers, ruim. Goede restaurants in de directe omgeving. Ook de bediening was uitstekend, vriendelijk.

Zeer vriendelijk personeel en prachtige locatie en...

Zeer vriendelijk personeel en prachtige locatie en accomodatie.

Mooi, schoon appartement met balkon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Mooi, schoon appartement met balkon.

Super verblijf

Er was een zeer uitgebreid ontbijt. Gerenoveerde badkamer en goede boxspringbedden.

Zeer correct en erg behulpzaam om ontbijt klaar te maken...

Zeer correct en erg behulpzaam om ontbijt klaar te maken wegens vroeg vertrek

Mooi uitzicht over het plein

Het ontbijt viel tegen. Geen verse produkten.

Badkamer en sauna waren zeer schoon.

Goed, netjes en rustig verblijf.

Er is geen lift beschikbaar

De kamers waren heel netjes en goed verzorgd. Personeel loopt mee naar de kamer, is ook fijn. Ontbijt was goed verzorgd

Vriendelijk en zorgzaam personeel

Bedden wat zacht voor mensen met rugissues

Vriendelijk en zorgzaam personeel

Bij uitchecken zeer vriendelijke mevrouw

Kamer was erg klein was erg warm kon maar heel klein raampje open zoals een zolderkamer

Bij uitchecken zeer vriendelijke mevrouw

aan te bevelen
    • Comfort Eenpersoonskamer

mooie ruime verzorgde kamer, prachtige ligging en verzorgd uitgebreid ontbijt

Gewoon GOED !!!

n.v.t.

het was allemaal PRIMA !!!!!!!!

De familiale en gemoedelijke sfeer.

De familiale en gemoedelijke sfeer. Lekker ontbijt. Nette kamer.

te kleine eetruimte vond het niet zo gezellig in aparte ruimte te moeten gaan eten

alles was in orde proper en net !

Hotel viel tegen

De kamers zijn heel erg gehoorrig en moesten sommigen op de gang ontbijten.

Het ontbijt was good,de bedden ook.

gezellig

het vele lawaai van het verkeer,

Goed, zochten goede slaapgelegenheid in het centrum van een middelgrote plaats in de Eiffel.

Ligging midden in het centrum met ruime parkeergelegenheid.

Gezellig hotel. Prima locatie. Schone kamers. Uitgebreid ontbijt

Dat er geen lift in het hotel was

Uitgebreid ontbijt, prachtig nieuwe (bad)kamer, prima sauna,...

Uitgebreid ontbijt, prachtig nieuwe (bad)kamer, prima sauna, ... ideaal verblijf om Prüm en mooie omgeving te ontdekken.

Prettige sfeer met vriendelijk, hard werkend personeel

Sanitair op de kamers had wat meer van deze tijd mogen zijn

Mooie locatie met uiterst vriendelijk personeel

Het hotel was meer dan super .

Ligging Prum . Een kleine bouwwerf.

Het hotel was meer dan super . Hebben een suite gekregen . Uitstekend.

Een aanrader.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ik ben aangekomen met een kapotte motor bij het hotel, ben vervolgens fantastisch geholpen door Jan van de receptie.

Fijn hotel

Vriendelijkheid van het personeel. De saunafaciliteiten.

Lattenbodem niet orde

Lattenbodem niet orde

• Beoordeeld op: 23 september 2017

heerlijk geslapen en daar ging het om, heel tevreden
    • Appartement met 1 Slaapkamer

douche putje verstopt, lekkage naar de slaapkamer en gang, zelfs van de trap in het trappenhuis

geen ontbijt genomen, om 06.00 uur weg naar F1 Belgie

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Wel mooi stadje en mooie omgeving.

Grote werken plein voor het hotel parking moeilijk te bereiken.en 5€ per dag parking hotel

Voor de prijs van de accomodatie was het een redlijk tot goed hotel.

Kusssens te zacht

Ontbijtbuffet

Lawaai

Ontbijtbuffet

Goed maar kon beter

Kamertje te klein en oud bollig

Prima voor een short stay
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het lijkt op de foto's van de brochure een apparte slaapkamer en living te zijn maat dat is een ruimte

De inloopdouche was nieuw, ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Slechte bereikbaarheid door wegopbreking

Slechte bereikbaarheid door wegopbreking

Al veel beter gelogeerd

Ontbijt was matig en douche was amper te regelen kwa temperatuur en het was supperwarm op de kamer

Een goef bed en veel ruimte
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Drie verdiepen hoog en geen lift.draai trap naar omhoog naar ons appartement.niet heel handig met bagage.

Een goef bed en veel ruimte

Centrale ligging aan plein

Kamer vlak boven druk ijskafee dat lang tot 24u open waw

Centrale ligging aan plein

Zeer attente bediening.

Al je wat later ontbijt zijn bijvoorbeeld broodjes al op.

Zeer attente bediening. Centrale ligging in stadje.

Het was fantastisch

Alles was oké

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Motoren konden op afgesloten parking geparkeerd staan, weliswaar buiten.

we dienden een dag vroeger te vertrekken dan gepland en we...

we dienden een dag vroeger te vertrekken dan gepland en we kregen spontaan een korting mooi gebaar

Een kwalitatief bed ontbrak en dat mag wel voor 114 euro voor 1 nacht.

Matras

Netheid

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

goed ontbijt , ruime kamers

parkeergelegenheid voor motors

goed ontbijt , ruime kamers

• Comfort Eenpersoonskamer

Afvoer van douche was verstopt.

ja, lekker
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de werf vlak voor het hotel

ja, lekker

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Er ontbraken nachtkastjes naast het bed.

Er ontbraken nachtkastjes naast het bed.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Goed voor een korte periode.

De naam van het hotel doet zichzelf geen eer aan.

De kamer was prima.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Zum Goldenen Stern