Beoordelingen over Hotel zum Schwan Weilerswist Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kölner Straße 99-101, 53919 Weilerswist, Duitsland

#2 van de 3 hotels in Weilerswist

Verzorgd ontbijt.

Verzorgd ontbijt. Gezellige locatie binnen en buitenterras. Nette ruime moderne kamers in bijgebouw. Gratis parking. Rustige kamers, goede matrassen. Op 5 km van Fantasialand. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Super dicht bij Keulen(dag1), phantasialand (dag2), en t bokrijk 1700 ( dag3) dus...héérlijk weekend

euh, niks of ja , we hadden liever in t oude hotel gelogeerd, maar dat was volzet en dat lag helemaal aan onszelf, last minut booking

het ontbijt was top! elk gezinslid had wat ie wou, knus en sfeervol, de ‘baas’ had tips voor de dag en die hebben we gevolgd.. Back to 1700, was top!

Lang weekend Phantasialand

Perfect voor een bezoek aan Phantasialand. Kamers prima in orde. Vriendelijk personeel. Verzorgd ontbijt. Verse streekgerechten in bijhorende Weinstube.

Prima hotel en restaurant voor een doorreis! Bakker er vlakbij met heeerlijke koffie is ook top!

Het restaurant was erg gezellig! Lekker gegeten met 2 volwassenen en 3 kinderen onder de 15 jaar. Bediening was zeer vriendelijk. Kamers zijn basic maar prima, badkamer grondig schoon.

Verzorgd verblijf in een net en knus hotelletje.

Het gebouw met de kamers lag ongeveer 100m van het gebouw met check-in en eetruimte, maar op zich was dat ook niet heel hinderlijk, alleen even zoeken. Parkeren kon op een achtergelegen terrein, genoeg plaatsen en gratis, maar wel beetje rommelig en krap om je auto er neer te zetten

Het hotel had nette kamers, verzorgd en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, ik was bijna een uur later dan de uiterste incheck tijd, had hier onderweg even over gebeld en was geen probleem. Het ontbijt was eenvoudig maar lekker, bestaande uit broodjes met aantal soorten beleg en een warme drank erbij (keuze uit koffie, thee of choco). De ruimte waar het ontbijt en check-in plaatsvind is een knusse ruimte in typische duitse stijl.

De kamer was super groet met heerlijke schone bedden en het...

De kamers zijn op een andere locatie dan het restaurant en de bar. Onze zoon dus maar meegenomen om wat te drinken, want je laat hem niet alleen in een hotelkamer een blok verder.

De kamer was super groet met heerlijke schone bedden en het ontbijt had heerlijke verse broodjes

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

goed om alleen te slapen

ontbijt was zeer karig, badkamer zeer gedateerd en met bruine kalkresten e.d. Geiser boven toilet in de badkamer, vind ik angstig ivm koolmonoxide

Heel oud maar heel sfeervol restaurant/receptie. leuke buitenlokatie met terras als het mooi weer is om te kunnen zitten

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima voor 1 nachtje

Badkamer kon zeker schoner, schimmel op de rubbers van de douchekabine. Personeel kon helemaal geen engels. Kamers zijn erg gehorig.

Kamer schoon, goedkoop ontbijt.

Prima verblijf voor als je naar Phantasia land wil zeer dicht bij gelegen bij het park.

Geen keuze aan kussens op bed waren hele zachte kussens.

Ligging dicht bij Phantasia land, leuke winkeltjes in de buurt , Ontbijt was ok, Lekker lang bed mijn mans voeten lagen nog binnen bed!

Een bijzondere en goede ervaring

De parkeerplaats en ingang waren wat lastig te vinden. Het kussen stelde niks voor, maar dat was op te lossen door er een extra deken die in de kast lag onder te leggen. Indeling van de douchecabine en de plaatsing van de douchegel-dispenser boven de wasbak in plaats van in de douchecabine was ook niet erg handig. Verder niks op aan te merken!

Wij kwamen vanuit Phantasialand en van daar was het nog geen 10 minuten rijden. Het hotel was gemakkelijk te vinden. In het bijbehorende restaurant ontzettend lekker gegeten en gedronken tegen een zeer nette prijs. Daarna nog even kunnen relaxen in de binnentuin. De eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Het verwarmde droogrek in de badkamer was een plus, aangezien m'n kleren doorweekt waren van een waterattractie. Verwacht geen gewoon hotel: het heeft meer weg van een gemoedelijke B&B. Al met al een prima prijs-kwaliteitsverhouding, ik zou hier zeker nog eens verblijven.

Een zeer leuk hotel een beetje terug in de tijd (een nachtje...

Een zeer leuk hotel een beetje terug in de tijd (een nachtje bij de grootmoeder) super vriendelijk personeel en op 5 minuutjes van phantasialand. Een lekker ontbijt (basis benodigd heden ruim voldoende)

Gezellig, knus hotelletje in één van de oudste, overgebleven vakwerkhuizen van Weilerswist en Brühl.

Zeer gezellig hotel, knusse kamers met apart slaapgedeelte voor onze dochter. Gezellig, ouderwetse wijnkelder. Zeer rustig gelegen, op korte afstand van Phantasialand en het slotstadje Brühl.

Had een beduidend goedkoper alternatief (- € 85) incl. ontbijt kunnen boeken.

De gelegenheid + voorzieningen: de TV deed het bijvoorbeeld niet hebben de Wifi niet kunnen gebruiken (met code beveiligd; code is niet verstrekt). Verder ook geen voorzieningen in de gelegenheid zelf. Mevrouw die ons ontving, sprak heel slecht Duits en was waarschijnlijk de interieurverzorgster. Er verbleven bewoners danwel eigenaren van het hotel in ruimte naast ons, maar houden geen rekening met klanten. Zij kwamen 's nachts rond 03:00 u. thuis en maakte veel herrie (schreeuwen, kinderen nog bij). Als je de kamer in gaat of op de gang loopt, gaat meteen de deur open om te kijken wat er aan de hand is. Al bij al goed voor een overnachting bij bezoek aan pretpark (bij accommodatie totaal niets te doen voor kinderen). Ontbijt prima en de ruimtes schoon, maar ik zou de accommodatie niet aanbevelen. Verhouding prijs/kwaliteit voor accommodatie wat ons betreft niet in balans. En let op: bij afrekenen werd een andere prijs gehanteerd (+ € 35) dan overeengekomen op booking.com Gelukkig had ik een geprinte bevestiging bij me, waardoor ik e.e.a. kon motiveren. Daarop werd de prijs alsnog aangepast. Slechte zaak vind ik persoonlijk.

De ligging ten opzichte van het park.

De badkamer was wel heel erg klein.

Prima hotel voor twee nachtjes. Phantasialand was lekker dichtbij en er zit een dijn restaurant vlakbij het hotel ( 30 meter)

Verrassend

Je gaat terug in de tijd zodra je de deur van het hotel opent. Vriendelijk attent personeel. Avondeten was heerlijk. Hotel is tevens een weinstube. Terras op binnenplaats. Ontbijt genoeg. Koffie thee brood jam en vleeswaren.

Het ontbijt was iets tegenvallend, werd niet gevraagd of er...

Het ontbijt was iets tegenvallend, werd niet gevraagd of er nog iets moest zijn ( broodjes als deze op waren, ander beleg, ander voorstel van dranken)

Kamer was netjes en personeel erg aardig.

Geen maaltijd meer mogelijk in hotel na 20.00 uur Geen extra kussens op de kamer, deze waren nl erg dun. Blijf je langer dan 1 nacht dan zou ik extra vragen.

Kamer was netjes en personeel erg aardig.

Fijne locatie met een prima prijs-kwaliteitsverhouding

De kamer was vrij gehorig. Het verkeer was goed te horen en ook de kroegen nabij het hotel veroorzaakte wat rumoer.

De kamer was zeer ruim met een grote badkamer. Het éénpersoonsbed stond in een aparte kamer met deur naar de hoofdkamer.

De kamers waren ruim genoeg en voldoende opbergruimte.

Kamers waren niet proper, heel veel stof. Afwerking van kamer naar een andere kamer kan veel beter, de vijzen staken er door waar ik mijn voet aan geblesseerd heb. Ontbijt was heel heel simpel, weinig keus vooral voor kindjes, bv waren er enkel harde broodjes, geen gewoon brood of iets dergelijks, geen choco of iets lekkers voor kindjes. Geen fruitsap enz.

De kamers waren ruim genoeg en voldoende opbergruimte.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

simpel hotel ,goed ontbijt ,kamers met douche en toilet en voldoende groot voor groot gezin locatie

Kamers waren zeer ruim. Goed voor een gezin van 5 (2volw en 3 kids) Je kon rustig buiten zitten. Parkeerplaats bij hotel. Zeer vriendelijke personeel Simpen maar degelijk ontbijt Dichtbij (6km ) van Fantasialand

Het ontbijt was heerlijk, het personeel was zeer vriendelijk...

Het enige wat ons tegenviel waren de kussens op de bedden veel te dun om een goede nachtrust te bevorderen,

Het ontbijt was heerlijk, het personeel was zeer vriendelijk, er was een fijn buitenterras en de bediening was snel en zeer vriendelijk

Shlush!

Weinig te beleven, Te duur voor wat we gekregen hebben, Lakens waren beschadigd.

Vriendelijk personeel, goede restaurants in de buurt, niet ver van Phantasialand.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Ideaal voor Phantasialand

Zachte kussens. Ontbijt, je moest vooraf beslissen wat je een dag erna ging eten. Wij hebben lekker bij de bakker drie deuren verderop gegeten.

Prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Kortbij phantasialand

Veel Lange haren op de vloer van de kamer bij aankomst. Stoffig, verder Geen zeep, en geen wifi. Eerdere aankomst niet mogelijk, gaat pas om 15:00 open. Hotel is dan gesloten. Wordt niet gereageerd op email.

Afstand naar het station en phantasialand. Ligt vlakbij de snelweg

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Knus hotel met schone lamrs e

Het WiFi signaal in de kamer was slecht maar er word binnenkort glasvezel gelegd wat dit gaat verhelpen. Het enige minpuntje in de kamer was dat het beddengoed van dons/ veren is. Alhoewel het schoon oogte, zet ik hier toch een vraagteken vanwege de hygiene. Een verenbed laat zich niet makkelijk schoon maken en in een hotel geef ik de voorkeur aan kompleet wasbaar beddengoed.

Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Perfecte uitvalbasis voor kort verblijf

De wifi-connectie was helaas alles behalve betrouwbaar.

Uitzonderlijk vriendelijk personeel en een aangename, charmante setting. Bij het ontbijt konden we opteren voor een basicversie en een iets uitgebreidere variant. De prijs-kwaliteitverhouding hiervan was prima. Locatie is centraal en op nauwelijks tien minuten rijden van Phantasialand.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

oke voor de lage prijs, maar verwacht niet te veel

parkeerplaats is in 1 straat en receptie met restaurant en gebouw met de kamers in een andere. receptie en de kamers zijn 2 aparte gebouwen, 100 meter van elkär. wifi is er niet! alles is behoorlijk ouderwets. De douche heeft een instap van 30 cm.

ontbijt was simpel maar prima per tafel geregeld. Bed is precies goed. douche heeft prima straal. alles is schoon.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

gehorig, maar ideale locatie voor bezoek aan Phantasialand

Kamers heel gehorig, 1 nacht heel slecht geslapen vanwege luidruchtige gasten bij het zitkamertje nabij de gang en buiten. We hadden ook de pech dat de straat voor het hotel was opengebroken.

Prima bed, eenvoudig maar goed ontbijt, gastvrije eigenaars

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

niet duur net goed voor 1 nacht en dichtbij Phantasialand

Douchekop stuk, badhanddoeken ruiken muf, niet echt stof vrij, je hoort je buren thuis komen /douche ..

Lekker ontbijt Vriendelijk personeel Dichtbij Phantasialand

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prijs/kwaliteit kan beter

Verouderde kamers, niet verlucht (rook dus muf). Ontbijt moet bij check-in doorgegeven (wat je wil als ontbijt) worden. Om 22.00u sluit de bar, dus kan je niets meer bestellen om te drinken.

De ligging van het hotel. In het centrum maar toch rustig. Vlakbij winkels, resto's,...

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

het ging omdat de prijs laag was volgende keer maar wat duurder

voor 3 personen hand doeken in plaats van grote en 4 kleine en ik verwacht als mijn handoek op de grond ligt dat er schone komen en de schoonmaak is er niet alleen je kussen en dekbed worden goed gelegd ? ook al heb je zelf je bed opgemaakt. douche niet schoon wastafel ook niet komt door de lage prijs denk ik en geen zeep of iets om te douchen mogen ze wel vermelden vind ik

ontbijt goed kamer ging niet erg groot maar dat vond ik niet belangrijk maar voor de 3e persoon een inklap bed?vond ik wel raar.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Met een goed ontbijt (buffet?) zou mijn verblijf een stuk aangenamer zijn geweest.

De kamer was basic en wat gedateerd qua inrichting. De hotelkamers waren in een ander gebouw (100 meter verderop) dan de receptie en het terras / restaurant. Het ontbijt was erg karig. Twee bolletjes met weinig keus aan beleg en een kannetje koffie. Meer niet.

De ontvangst was vriendelijk, de tuin met terras was gezellig.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima hotel, dichtbij Phantasialand, Keulen en Bonn

Wat schoon moest zijn was schoon, maar in de kasten was al een tijd niemand geweest.

Het is een prima hotel in een leuk dorpje met veel restaurantjes (vooral het Croatie-restaurant is heeel goed). Het is 7 minuten rijden naar Phantasialand. Mooie parkeerplaats achter het hotel (niet overdekt). Prima kamer.

Dat het 8 min rijden was van phatasialand

De wifi werkte helaas niet

Dat het 8 min rijden was van phatasialand

Voor 2 nachten een prima kamer!!

Geen wifi in het bijgebouw, was defect!!

Het ontbijt was niet in de prijs berekend. Het was ook geen uitgebreid ontbijt!

Super grote kamer

Je moet naar een ander gebouw lopen

Dichtbij phantasialand

Eenvoudig ouderwets maar gezellig

Schoonmaken van het hotel, maar door de vele ouderwetse spullen is dit wel lastig, het had ook wel iets gezelligs

Eenvoudig, autentiek, maar in orde

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Voor kort verblijf prima oplossing

Kamers in ander gebouw dan receptie Douchecabine vrij klein

Ontbijt prima gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Een nette, eenvoudig hotel.

Helaas waren er geen koffie- en theevoorzieningen in de kamer.

Heerlijke bedden.

heel er aangenaam

de kussens, deze waren veel te zacht.

We waren met 8 personen en hadden een heel deel van het hotel voor onszelf, dat was uitermate fijn.

Nooit meer

Er was geen WiFi, badkamer was echt vies en kapot, meubilair samen geraapt zooitje, erg gehorig.

Ontbijt was oké

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Perfect voor een nacht

Kamer was stoffig

Gemoedelijke sfeer, perfect als je op doorreis bent of een weekendje Keulen wil doen.

het was dichtbij de snelweg en ik houd van traditionele hotels

centraal gelegen, aardig personeel

Niet heel duur, en dat zie je ook terug

Kleine kamer, dunne kussens. Ik had om extra gevraagd maar niet gekregen

Goedkoop

Dat er gereageerd zou zijn op mijn aanvraag van het ontbijt en dat ik terugkoppeling had gekregen over mijn mededeling dat we later zouden zijn.

Goed verblijf bij Phantasialand bezoek.

goed verblijf voor 2 nachten. Dichtbij Phantasialand.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

i.v.m. ziekenhuisbezoek noodzakelijk

N.V.T.

Gastvriendelijk, ontbijt en diner prima in orde!

alles was OK

Weinig

ales was OK

Basic facility

Hygiëne badkamer (douche vertoonde veel schimmel) Twee ongewenst schuivende enkel bedden ipv één 2 persoonsbed.

Rustige buurt, parkeren.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Leuk gezellig hotel.

De hoofdkussens

Ziet er leuk uit en een leuke sfeer. Vriendelijk personeel.

Heerlijk met ons drietjes goed geslapen

Ontbijt was niet buffet

Het drie-bedkamer systeem

Ideale ligging voor Phantasialand!

Ideale ligging voor Phantasialand!

alles

alles

Personeel van het hotel is vriendelijk

De omgeving was verder niks te doen. Weinig informatie over het dorp te vinden in het hotel

Personeel van het hotel is vriendelijk

spijtig dat we 3,80 euro moesten bijbetalen voor spek met...

spijtig dat we 3,80 euro moesten bijbetalen voor spek met eieren.

Niet schoon slecht behandeld

Zeer vieze kamers beddengoed wordt naar mijn idee op het bed gestoomd en klaar voor volgend gebruik rook ook erg muf

T was ok voor 1 keer.

Ontbijt mocht uitgebreider. Lawaaihinder andere gasten.

Dicht bij Phantasialand.

SOBER MAAR TOCH GOED VERTOEVEN VOOR 1 NACHT

MEER BROOD EN EEEN EITJE

JA

het ontbijt was nogal pover.

het ontbijt was nogal pover. Broodjes met een beetje vlees en confituur, dat was het en dit voor 5,90 euro. Ben al veel beter tegengekomen.

Ideale ligging om verder naar Phantasialand te rijden.

Ideale ligging om verder naar Phantasialand te rijden. Slechts 10 minuutjes met de auto.

Nette kamer, prima locatie, vriendelijk personeel.

Nette kamer, prima locatie, vriendelijk personeel.

Locatie waar de tijd heeft stilgestaan maar met de juiste klantvriendelijkheid

Buurt

Kleinschalig

Leuk icm phantasialand

WiFi was er nauwelijks. Het signaal viel constant uit.

Gezellig ontbijt.

Prima overnacht

Niks.

Ligging vlakbij de snelweg. Parkeren.

ontbijt heerlijk lekker geslapen

ontbijt heerlijk lekker geslapen

Ontbijt was goed, kamer schoon en netjes

Alles was oké

Ontbijt was goed, kamer schoon en netjes

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Gewoon eenvoudig maar goed.

Gewoon net hotel voor kort verblijf. Dicht bij Phantasialand

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Eenvoudig, oude hoeve, prima

Eenvoudig, oude hoeve, prima

Het ontbijt was eenvoudig, maar wel lekker.

Kamer was erg stoffig.

Het ontbijt was eenvoudig, maar wel lekker.

De kamers super goed kwa prijskwaliteit lekker schoon en wat helemaal geweldig was dat we onze huisdieren mee mochten nemen

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Wi-Fi werkte niet

Wi-Fi werkte niet

Het was dichtbij Phantasialand.

Het was dichtbij Phantasialand.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

mooie locatie maar hygiene mag beter.

De hygiene was slecht, stof in het bed en de douche was ook niet schoon.

De locatie : dicht bij Phantasialand.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

goede kamer . Maar ga ergens anders warm eten. Ontbijt goed genoeg

eten was niet goed. curry worst was nog koud en andere vlees uit de frituur

kamer

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Je kunt slapen en eten, nette verzorging voor de prijs die gevraagd wordt.

Gordijnen waren te smal

Prijs kwaliteit, niet te veel, maar was in verhouding met de prijs

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel zum Schwan Weilerswist