Beoordelingen over Best Western Vitalhotel zum Stern Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Brunnenstraße 84, 32805 Horn-Bad Meinberg, Duitsland

#12 van de 15 hotels in Horn-Bad Meinberg

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

aanzienlijk duurder dan voorgaande jaren, bedden matig, personeel niet erg vriendelijk.

Contact met receptie matig, voorgaande jaren was ontbijt inclusief, waardoor prijs nu hoger was ook sowieso vanwege aanzienlijk duurder arrangement. Bedden vonden we matig.

Goed waren ontbijt, wellness (sauna en zwembad), rustig wat we ook prettig vonden. Schoonmaak kamer ook goed. Ligging hotel prima.

“Prima verblijf in een mooie omgeving waar veel te zien is.”

Bij aankomst kregen we twee kamers toegewezen met weinig daglicht/kleine ramen...beetje kelder gevoel. Dit terwijl we kamers met balkon hadden geboekt. Toen we dit kenbaar maakten was het gelukkig geen probleem en kregen we alsnog twee kamers met balkon met uitzicht op de tuin en omgeving. Deze kamers waren prima in orde, netjes schoon. Prima bedden. Leuk dat er 's avonds nog even gezwommen kon worden. Het ontbijtbuffet was heerlijk! Mooi uitzicht op het park vanuit de ontbijtzaal. We hebben ervan genoten!

Heerlijk ontbijt.

Geen bad op de kamer en geen balkon. Wifi deed het slecht op de kamer.

Heerlijk ontbijt. Fijne sauna. Mooi gelegen aan park. Rustig. Lekker gegeten in het restaurant.

Kort, 1 nachtje.

We werden weggemoffeld in een koude kamer met defecten. Echter werd er niet moeilijk gedaan en werd de kamer omgeboekt naar een luxere. Ook was het jammer dat de stoomcabine niet werkte dat ik er was.

De omgeving was heel mooi en rustig op het moment dat ik er was.

Super omgeving, vriendelijke mensen.

Van een 4 sterren hotel had we meer verwacht, Eerst kregen we andere goedkope kamer, na klagen bij de manager kregen we de kamer die we ook daadwerkelijk geboekt hadden. Slecht onderhouden, afbladerende verf, spinnewebben hebben we zelf maar weggehaald. Voor ons alles geen probleem, maar niet wat je mag verwachten.

De rust was super, Mooie omgeving Externsteine Hermann standbeeld Echt een aanrader

Relaxerend in een rustige en gezonde omgeving

Ontbijtbuffet was in orde, de kamers vrij comfortabel, voldoende ruime badkamer met uitstekende douche en gezellig terrasje. Zeer rustig stadje, niet zo veel te beleven, weinig eetgelegenheden. Veel wandel- en fietsmogelijkheden ter plaatse en in de omgeving.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Buiten zijde ziet er wat gedateerd uit maar de kamers...

Op de website staat een fitness, dat is deze naam niet waardig

Buiten zijde ziet er wat gedateerd uit maar de kamers zijn zeker in orde. Restaurant en ontbijt uitstekend Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Overnachten in het centrum aan het stadspark

Jammer genoeg kregen we geen balkon toegewezen, maar een kamer op de begane grond met een kleine donkere patio achter een heg aan de straat. Niet voor herhaling vatbaar en geen plek om 's nachts de deur open te zetten, wat zonder airco in de zomer wel wenselijk is.

Het hotel is aan de achterzijde prachtig gelegen aan het stadspark en alle horeca is makkelijk te voet bereikbaar. Parkeren voor weinig in de ondergrondse parkeergarage.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goed hotel met enkele verbeterpunten

Kleine Kamer. Haribobeertjes als welkom op bed??? (doe mij maar een bonbon :) Verbeterpnten ontbijt: (afbak-?)broodjes bij ontbijt kunnen beter, jus d'orange moet vers geperst worden en de eieren moeten zachter. Zwembad was niet 'clothing optional', dus gedoe met zwemgoed na de sauna. Rustruimte bij de sauna moet koeler.

Mooi uitzicht uit de kamer. Heerlijk bed. Goed sanitair. Uitgebreid ontbijtbuffet. Fijne sauna.

Goed ontbijt prima ligging

Badkamer een beetje gedateerd

Goed ontbijt prima ligging

Het was gewoon geweldig,

De kamer het ontbijt , Het eten in het restaurant. zwembad en wellness ruimte.

Goed hotel, mooi gelegen aan groot (kuuroord) park.

Kamertemperatuur.

Goed hotel met uitstekende service. Goede kamer, wel erg warm ook met balkondeur open.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Geen minpunten

Zeer goed ontbijt en mooie kamers. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Locatie naast het Kurbad en eigen Sauna en Zwembad gedeelte.

Aan de bar wordt geen eten of snacks verkocht.

Locatie naast het Kurbad en eigen Sauna en Zwembad gedeelte.