Beoordelingen over Hotel zur Heideblüte Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Celler Strasse 1-3, 29313 Hambühren, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Hambühren

Prima voor 1 nacht

Hotel ziet er buitenaf minder goed uit dan op foto. Onaardige receptie medewerker, plat kussen, douchegordijn dus hele badkamet nat, maximaal 2 koffie toegestaan bij ontbijt

Kamers modern, goed bed, prima ontbijt voor €7, goede locatie 2 min lopen van haubtbahnhof

Tussenstophotel

Ik had dit geboekt met de bedoeling er s avonds ook iets te kunnen eten, was voor 1 nacht tijdens terugreis van onze autovakantie. Blijkbaar organiseert het hotel regelmatig een thema-avond; de avond van onze aankomst was het Braziliaanse fiesta! Per volwassene 27,50 euro. Wij waren echter laat toegekomen, het voorgerecht was al geweest. Moesten uiteindelijk 10 km verder naar Celle om daar iets te eten. Het hotel had ons beter op voorhand hiercan verwittigd zodat wij op voorhand iets hadden kunnen eten of op tijd hadden geweest voor de fiesta.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Gastvrijheid

Gastvrijheid

Voelde me helemaal thuis

Ongelooflijk vriendelijk en attent personeel

Leuk hotel

Netjes schoon aardig personeel

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Super ontbijt , er was zelfs zalm.

Helemaal niets!!!

Super ontbijt , er was zelfs zalm..... Jura koffieautomaat , zelfs tappen , ook cappucino etc,!! Wij verbleven in het gastenverblijf in kamer 3 , welke werkelijke prima was. Goede bedden met uitstekende matrassen. Personeel was werkelijk zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie tuin , terras , waar men heerlijk kan vertoeven. Hulde , we komen volgend jaar zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

geen wifi