Beoordelingen over Hotel zur Krone Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Gemarker Ufer 19, 42275 Wuppertal, Duitsland

#13 van de 37 hotels in Wuppertal

Fijn hotel voor een lang weekend weg!

Het 3e bijzetbed was te hard om lekker op te slapen. Daar zou een beter matras op kunnen. Geen barretje aanwezig.

Hotel lag op een prima plek tov de zweefbaan. Het ontbijt is eenvoudig, maar verder prima. Ontzettend vriendelijk personeel. Schone kamer. Om de hoek zit een (eet)cafe.

Aangenaam verblijf met mooie kerstmarkten en veel shopgelegenheid.

De uitleg van de receptionist was onduidelijk. Hij sprak snel en zacht.

De kamer was groot en comfortabel. Ontbijt Gewoon O.K. Prima locatie dichtbij station zweefbaan.

Redelijk met een vriendelijk woord zou het beter zijn geweest

De badkamer na het douchen is de hele badkamervloer nat Ontbijt is summier en personeel straalt geen gezelligheid uit Bij vertrek ook geen vriendelijk woord Bij uitleg dat we het Hotel al via iDeal hadden betaald . Duurde het een tijd voordat ze dat kon bevestigen Het leek of de Dame er helemaal geen zin in had

De beddden

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Overnachting voor concert in Wuppertal

Centraal gelegen en op wandelafstand van de concertzaal waar we naartoe kwamen . Comfortabele kamer en gevarieerd ontbijt . We verbleven hier voor de tweede keer en zijn nog steeds tevreden .

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

vriendelijk personeel en schone kamer op mooie locatie

We hadden graag een bad bij onze kamer gehad. Dit als voorkeur aangegeven. Helaas was dit niet mogelijk.

De locatie is fantastisch. Dicht bij de trein en bus. Winkels en terrasjes op loop afstand.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

De fysiotherapiecabine was heerlijk

Er was geen minibar aanwezig op de kamer terwijl dat wel vermeld was in de kamer beschrijving. Het ontbijt was schandalig:wij kregen 3 broodjes voor 2 personen en terwijl wij aan het eten waren werd het ontbijtbuffel al opgeruimd.Ik had de indruk dat we daar zo snel mogelijk weg moesten.

De fysiotherapiecabine was heerlijk

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Het personeel was zeer vriendelijk!

Weinig parkeergelegenheid aan het hotel. Wel een grote (betaal)parking op wandelafstand. Ontbijt was zeer beperkt en de ligging van het hotel is in een sober straatje tegen het water.

Het personeel was zeer vriendelijk! Alles was zeer proper!

• Beoordeeld op: 14 februari 2015

Het hotel lag op wandelafstand van de concertzaal ;

Het inchecken verliep wat moeizaam ; we deden nochtans ons best in het Duits...

Het hotel lag op wandelafstand van de concertzaal ; geen auto of taxi nodig dus .Ruime , nette kamers . Onze kamers ( 8 en 9 ) lagen in de kelder , maar waren wel rustig . Goed ontbijt . Prijs-kwaliteit echt OK .

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Ligging dicht bij het centrum.

Hond loopt rond op in de ontbijtruimte. De poetsvrouw viel de kamer binnen zonder aankloppen.

Ligging dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Uitstraling