Beoordelingen over Hotel zur Post Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Dorfplatz 14, 83101 Rohrdorf, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Rohrdorf

Vier plastiek borden overhandigd met vraag of dit afgewassen...
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Vier plastiek borden overhandigd met vraag of dit afgewassen kon worden voor de reis. Uiteindelijk 3 euro extra voor moeten betalen??? Terwijl afwasmachines hele dag draaien ....

Mooi kamer op een prima locatie vlak bij de snelweg.

Personeel in het restaurant was onvriendelijk. Er werkte veel oudere dames waarvan er geen lach vanaf kon. Op vragen van klanten werd gehaast en kortaf op gereageerd wat erg jammer was.

We kregen een kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel, wat tegenover het hotel lag. De kamer was erg groot en een heerlijke luxe badkamer.

Een geweldig onderkomen in een rustige omgeveing. TOP.

nvt

Vriendelijk personeel. mooie nieuwe kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel. ruime parkeerplaats. je kan er goed dineren en het ontbijt is er ook goed te noemen.

Heerlijk hotel, zeer aan te bevelen

Niets aan te merken!

De locatie (vlakbij de snelweg), goede bedden en een heerlijk restaurant waarbij je lekker buiten kan zitten. Perfecte locatie voor doorreis naar Kroatië!

Ligging was perfect.

Was iets voor oudere mensen. Zo rook het ook op de kamer. Rituals bodymist spray heeft er wel tegen geholpen :-)

Ligging was perfect. De hond was mee en mocht mee het restaurant in bij het diner en ontbijt. Dichtbij op loopafstand een stuk weide om de hond uit te laten.

Prima overnachtingshotel. Gastvrij.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Prima overnachtingshotel; uitgebreide menukaart om nog even (goed!) wat te kunnen eten; super vriendelijk personeel. Gastvrij, ook met het creëren van een tafel om "ad hoc" gasten nog te kunnen laten dineren (ondanks dat restaurant vol was). Feestzaal van het dorp, waar altijd wel iets gevierd wordt (zeker in het weekend).

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Voor 1 nacht te doen
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Had een hotelappartement geboekt met 2 grote tweepersoonsbedden én 2 slaapbanken. We kregen een vierpersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en een kleine krakkemikkige slaapbank. Dit is met twee puberjongens van 15 niet te doen (ze passen er simpelweg niet meer in). Bij de receptie overlegd, men had geen andere kamers. Gelukkig was het maar voor 1 nacht. De kamers zijn verder echt outdated.

Het is een prima locatie voor een overnachting richting de wintersport in Zuid Oostenrijk, vlak bij de snelweg met veel parkeerruimte. Het avondeten en ontbijt waren uitstekend.

Prima prijs kwaliteit.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Personeel is niet echt geinteresseerd of vriendelijk. Beetje onpersoonlijk en oppervlakkig.

Prijs kwaliteit verhouding was prima. Goede bedden, schoon, fijne douche, ruime kamer.

Onze 2 persoons kamer was heerlijk ruim.

Onze 2 persoons kamer was heerlijk ruim. De matrassen waren goed en lang. Het diner was heerlijk en de dames in de bediening waren attent. Het ontbijt was vanaf 06.00 en dat was perfect.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goede overnachting met aardig personeel.

Op de heenreis zaten we in het nieuwe gedeelte aan de andere kant van de weg (2015). Schoon en netjes. Goede matrassen. Op de terugweg zaten we in een gasthuis wat wel bij het Hotel hoorde. Dit was niet luxe maar van alle gemakken voorzien. Lekker ontbijt. Aardig personeel. Vlak naast de snelweg dus een goed overnachtingshotel.

Zeer rustige locatie.

Beide keren in de nieuwbouw gelogeerd, daar zeer ruime kamers met grote badkamer. Goed bed. Goede keuken en voldoende keuze voor ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Als doorgangshotel prima, verder valt daar niet veel te beleven (buiten de SPA)

Hotel Zur Post Rohrdorf

De ligging in nabijheid autosnelweg ideaal als doorreishotel.Netheid van het ganse hotel,uitstekend ontbijt met veel variatie,voldoende parkeergelegenheid voor het hotel en bijgebouw.Personeel steeds behulpzaam.Aanrader

Heerlijk verblijf op weg naar onze vakantiebestemming!
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

De enorme douche, lekker muziekje opgezet en genieten. Familiekamers zijn super! En je kunt er de hele dag bijna eten, goed, lekker en betaalbaar. Zeker een aanrader!

Zeer ruime, moderne kamers.

Geen opmerkingen!

Zeer ruime, moderne kamers. Lekker ontbijt, veel keuze. In het restaurant van het hotel gevarieerde menukeuze. Alles wat we kozen was zeer lekker! Het hotel ligt op korte afstand van de autostrade.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Aanrader ondanks drukte, vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten op je eten.

Druk hotel om te eten er waren busreizigers.

Hebben in de dependance geslapen nieuwbouw met een houten twist. Vriendelijk en ontbijt en diner was erg goed. Locatie ligt niet ver van de autosnelweg. Aanrader.

Prima hotel voor gezinnen met kinderen op doorreis naar bijvoorbeeld Italië.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

De onvriendelijkheid en onbeschoftheidvan sommige gasten, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Goed gelegen aan de route richting Italië. Nette en grote familiekamers en prima eten in het restaurant.

Prima, schoon en familievriendelijk overnachtingshotel
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Er viel niks tegen maar onze kamer rook behoorlijk naar koeien door de stal die naast het hotel staat. Maar dat kwam waarschijnlijk door de warme dagen. Daar kan het hotel ook weinig aan doen. Daar hebben wij dan ook niet over geklaagd!

Het was een fijn en schoon overnachtingshotel dichtbij de snelweg met een prima restaurant/terras.

Uitstekend verblijf voor een overnachting op doorreis naar Kroatie.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Waar we konden ontbijten was voor ons niet erg duidelijk. We Gingen een eetzaal binnen en daar moesten we weer uit. Toen naar een andere zaal maar daar moesten we ook weer uit. En helemaal achterin het gebouw was plaats voor ons. We werden niet zo vriendelijk behandeld door deze mevrouw.

Kamers waren uitstekend. Jammer dat er geen mini-bar was i.v.m. medicijnen

Het verblijf voldeed maar de kamer mag wel een kleine opknapbeurt gebruik.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Vloerbedekking op de hotelkamer wat muffig aandeed. Een blower op de hotelkamer was zeer welkom geweest omdat het die nacht erg warm was.

Het avondeten en het ontbijt waren erg goed.

Een grote kamer voor 5 personen.
    • Kamer met 5 Bedden

Het hotel heeft ook een feestzaal. Het lawaai hiervan viel goed mee maar de gasten van het feest rookten onder ons raam waardoor onze kamer rook naar sigaretten terwijl het een niet-rokers kamer was.

Een grote kamer voor 5 personen. Goed ontbijt.

Grote kamer en prima bedden.
    • Driepersoonskamer (Hotel Appartement)

Geen ruimte bij de accommodatie om te parkeren vanwege een activiteit in het hotel, bepakte auto ,ivm vakantie, parkeren in het dorp vonden we geen succes

Grote kamer en prima bedden. Zeer mooie douche, zag er nieuw uit.

Het personeel was vriendelijk en het eten heerlijk!
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Het balkon had een dichte balustrade van 1.80 meter hoog. Raar! Wel goed uitzicht op de bergen! Bed voor de kinderen was een bedbank: zeer zeer hard, bijna een plank

Het personeel was vriendelijk en het eten heerlijk!

Super !!!

Niks voor de kinderen

Vriendelijk personeel, ruime kamers, super eten!! Zelfs bij het ontbijt was er rekening gehouden met gluten en lactose intolerantie

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

• Vierpersoonskamer Hotelappartement

In de nieuwe accommodatie is ook vloerbedekking geplaats, dit begrijp ik nooit goed daar dat niet echt zindelijk is, dus zou Novilon of een kunststof vloer meer op zijn plaats zijn.

Alles was volgens verwachting!!

Prima overnachting
    • Kamer met 5 Bedden

De kamer en badkamer waren niet heel schoon maar de prijs-kwaliteitsverhouding is prima.

Ruime kamer. Vriendelijk personeel. Inchecken verliep zeer snel en zonder problemen terwijl we door files veel te laat aankwamen. Uitgebreid ontbijt.

Prima kamer.
    • Kamer met 5 Bedden

Ik had aangegeven een boot bij te hebben. Er werd gelijk een hoop moeilijk gedaan over het parkeren van de combinatie. Dus ik heb uiteindelijk de boot afgekoppeld en hem los op een parkeerplaats gezet. Toen kreeg ik tamelijk onbeschoft commentaar van het personeel dat dat niet kon want het hotel zat vol en er waren niet genoeg parkeerplaatsen. Heb hem uiteindelijk laten staan. Savonds rond half 12 nog gekeken en er waren maar liefst nog 8 lege parkeerplaatsen over! Dit vond ik erg jammer!

Prima kamer. Goed ontbijt

Mooi, netjes en groot maar niet luxe

Geen airco in de kamers (het was bloedheet) en ontbijt was super slecht. Heel weinig keus, ei (wat je ei mag noemen) koud, geen andere drinken bijv thee. Geen een tv zender engels of nederlands. En parkeren was een hel.

Mooie nieuwe, nette en schone kamers

Prima hotel voor op doorreis
    • Driepersoonskamer (Hotel Appartement)

Kussens waren matig. Geen airco op kamer aanwezig. Gevraagd om ventilator bij receptie, maar deze hadden ze niet. Als het buiten 30 graden Celsius is, is het dat ook op de kamer. Wij kwamen om 20.30u terug van diner, maar geen parkeerplaats meer, dus verder op straat geparkeerd.

Grote kamer (307), eigen balkon, goed ontbijt, bedden waren goed. Prima hotel voor doorreis naar Italië of Kroatië. Fijn restaurant Christl aan begin van het dorp.

Authentiek hotel met heerlijk eten, dat helaas wel op je tafel gesmeten wordt!
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

De bediening in het restaurant was ronduit onvriendelijk. Onze serveerster straalde zelfs een soort ingehouden agressie uit. Jammer! Het eten werd echt op tafel gesmeten en de kinderen kregen met een kwade blik een zwaar en heet bord in de handen geduwd. Gelukkig zagen wij dat andere serveersters beter hun best deden. Wat ook tegenviel was de nogal dwingende toon aan de receptie. Men wilde per se dat we vooraf zouden betalen (en niet pas bij uitchecken).

Het eten is voortreffelijk! Prijs/kwaliteit is dik in orde. Het hotel heeft iets authentieks. Veel Beierse 'drukdoenerij'; je wordt er gewoon vrolijk van!

Prima doorreislokatie met mooi uitzicht op de bergen

Mensen vertrekken al om 6.00u dus t is best rumoerig

De ruime kamers in het nieuwe gebouw, de moderne badkamer en heerlijke bedden. Eten in het restaurant is heel lekker en goed!

Voor herhaling vatbaar. Hotel verdient meer dan kwalificatie van "doorreis-/overnachtingshotel"
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Eigenlijk niets. Onze voorkeur gaat uit naar de kamers in de dependance.

Inmiddels meerdere keren in hotel Post verbleven (op doorreis) en eigenlijk vind ik het teleurstellend dat het hotel voornamelijk genoemd wordt als "overnachtingshotel". Ja, het klopt.... Er komen veel gasten voor 1 nacht, maar eigenlijk verdienen de omgeving, de faciliteiten van het hotel; de comfortabele kamers en de restaurants méér dan 1 nachtje slapen... Personeel super vriendelijk en altijd bereikbaar (ik denk zelfs 24/7); meerdere eetzalen, waar altijd wel een plekje gecreëerd wordt om een lekker hapje te eten (prijs/kwali okay; uitgebreide kaart); late check in geen probleem; laat dineren en vroeg ontbijten ook allemaal prima: alles ten behoeve van de gast! En inderdaad... De eetzalen (diner en ontbijt) zijn gezellig Bayerisch druk, maar alles wordt keurig verzorgd en ondanks de grootte en drukte, voelden wij ons geen nummer. Hotel is inderdaad groot en zou onpersoonlijk kunnen overkomen, maar toch probeert het personeel er alles aan te doen om het je aan niets te laten ontbreken en je echt gast te laten voelen, ondanks dat je er allicht slechts een (kort) nachtje verblijft.... Deze keer hadden we een 4-persoonskamer in de dependence. Ruim en comfortabel met balkon. Groot 2-persoonsbed en slaapbank. Ruime badkamer met inloopdouche, dubbele wastafel, inbouwspots en radio ;-) Het hoofdgebouw van het hotel ligt -prominent- aan hét (parkeer)plein van het dorp. Het dependance gebouw (nieuw) ligt -eveneens ook prominent- aan hetzelfde plein. Geen achteraf-gebouwtje dus, maar een prachtig modern bouwwerk, voorzien van moderne snufjes en technieken. Prima verzorgd ontbijt in het hoofdgebouw. Eetzalen (diner) in het hoofdgebouw. Onze voorkeur gaat uit naar een kamer in de dependence, omdat die rustiger gesitueerd zijn. Heerlijke bakkerij/konditorei onder het hotel voor de verse broodjes onderweg (als je op doorreis bent), maar ik vermoed dat -zelfs- het personeel een lunchpakket voor je wil bereiden, als je daarom vraagt.

Mooi hotel, maar erg harde muziek tot laat in de avond, wat onze nachtrust niet ten goede kwam!
    • Kamer met 5 Bedden

Het uitzicht van onze kamer was slecht. We keken uit op andere balkons en op een plat dak met allemaal buizen (ik denk dat de keuken daaronder was) en verder alleen muur. Het was erg gehorig. Er was beneden ergens een feest bezig met ontzettend harde muziek die tot 's avonds heel laat doorging. Dat kwam onze nachtrust niet bepaald ten goede!

Ruime kamer met 5 bedden. De kinderen konden met een gordijn hun slaapplek van ons afscheiden. Ontbijtbuffet was prima.

Fijne familiekamer.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Fijne familiekamer. Grote badkamer. Rustige ligging. Wij waren er voor overnachting op doorreis en zaten in het nieuwe gebouw op begane grond. Terrasje met grasveld. Zeker een aanrader

De kamers, waren helemaal nieuw en heel goed verzorgd
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Het personeel, het was druk waardoor ze erg gestreste waren in het restaurant. En de eigenaar of manager heeft mij onvoldoende geholpen bij het dubbel betalen van de accomodatie. Er is geld van onze creditcard geboekt en ik moest ter plekke de kamer nog een keer betalen en ik moet zelf maar zorgen hoe ik het geld terugkrijg. Vreemde gang van zaken

De kamers, waren helemaal nieuw en heel goed verzorgd

nice hotel for 1 night - correct price for what you get
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

kamer op 3e verdiep - weinig waterdruk slechte wifi weinig parkeerplaats aangezien dit een doorreishotel is

ligging kortbij de autostrade ruime kamer goed ontbijtbuffet eigen restaurant

Goed basis doorreishotel

1 van de 2 kamers was nog niet klaar op het incheckuur. Toen we er uiteindelijk in konden, kwam er (net op het moment dat we even op het bed lagen uit te rusten van de autorit) een poetsvrouw met stofzuiger binnen. Ze heeft toen op een goede minuut de kamer "van ver" gestofzuigd.

Heel vriendelijk personeel! Vlotte bediening in het restaurant. Goede bedden. Goed basis doorreishotel!

Heel slecht
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Is meer een 1 ster hotel, zeer slechte sofabed en muffende dunne kussens. Heel warm en muffende kamer zonder airco. Onvriendelijke receptiedame en serveerster Resto. Wifi met tablet niet mogelijk. Veel lawaai door bussen, viool repetities, kerkbel dat om de 15minuten afgaat en ook brandweer noodsirene om 5u30 door ongeval op autostrade, niet het ganse dorp moet daar voor wakker worden hè. Nu weet ik ook weer waarom ik altijd doorrijd en nooit stop in Duitsland. Regio is wel mooi zoals de chiemsee.

Alleen de vriendelijke ontbijtdames op de laatste dag

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Mooie kamers en goed restaurant en buitenterras en met uitgebreide spijskaart en goed ontbijt

Gebouw met de kamers van 2015 grote kamer ,flatscreen ,groot bed en mooie badkamer mer radio en inloopdouche ,groot schuifraam met terras ,kluisje ,lift te bedienen met de kamersleutel, was zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prettig hotel op doorreis naar vakantie in Italië, zeer...
    • Kamer met 5 Bedden

Alle was prima in orde dus geen negatieve punten te benoemen.

Prettig hotel op doorreis naar vakantie in Italië, zeer vriendelijke ontvangst, een ruime familiekamer en een prima restaurant tevens gratis Wifi zonder meerkosten. Samengevat een gezellig authentiek Duits familiehotel met een vriendelijke prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima hotel als tussenstop voor een langere reis
    • Driepersoonskamer (Hotel Appartement)

In de kamer voor 3/4 personen stond een slaapbank en deze was totaal niet comfortabel. Er was genoeg ruimte voor een extra 1 of 2 persoonsbed, dus had dat graag liever gezien. Onze kamer was in een ander gebouw aan de andere kant van de straat. Voor ons was dit geen probleem, maar het kan zijn dat anderen hier wel problemen mee hebben.

Het hotel hebben wij gebruikt op doorreis naar Oostenrijk. Het is makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg en eenvoudig te vinden. Het in- en uitchecken ging snel en effectief. Het ontbijt was prima, hoewel de opstelling hiervan wel een beetje raar was gedaan (verdeeld over twee aangrenzende ruimtes). Het is mogelijk om vroeg de sleutel weer in te leveren als je op tijd wil weer vertrekken.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

prima hotel!
    • Kamer met 5 Bedden

personeel vriendelijk maar wellicht toerist moe?

prima ligging tov de snelweg als je op doorreis bent. Eten en drinken zowel bij avondeten als bij ontbijt voldoende variatie voor een overnachting. Snelheid keuken..TOP!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prima hotel om te overnachten op doorreis.

De eetzaal was erg druk en wat lawaaierig

Prima hotel voor op doorreis naar 0ostenrijk. Om de drukte op de autobahn te vermijden kun je prima binnendoor naar Kufstein rijden. Geen enkel last van file voor de grens!

Prima overnachtingshotel naar wintersport
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Ik voelde me niet echt welkom, voelde me meer een nummer dan een gast

Hotel op enkele minuten rijden van de snelweg maar toch in rustig dorp. Prachtige ruime familiekamer, heel schoon

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima 'doorreis-hotel' op weg naar de wintersport.
    • Driepersoonskamer (Hotel Appartement)

Onze kamer lag boven de entree waar tevens gerookt werd. Helaas.

Prima 'doorreis-hotel' op weg naar de wintersport. Je kunt zelfs tot 23:30 uur nog warm eten!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Aanrader, maar niet op de 1e verdieping boven de feestzaal (als er een evenement is)
    • Kamer met 5 Bedden

... Bij terugkomst op de kamer bleek onze suite (op de 1e verdieping) gesitueerd boven de feestzaal van het hotel waar op dat moment een evenement gaande was met ca. 150-200 gasten én een live-band (met versterking). We hebben -tot na middernacht- kunnen mee "genieten" (enigszins gedempt, maar te luid) van "Elvis" en andere 70ties-krakers :-( via de speakers en verschuivende stoelen van gasten die opstonden van hun tafel, danwel hun stoel aanschoven. Om 6 uur startten men met het ontbijt, danwel het opruimen van de feestzaal, want we werden gewekt door (rinkelende) flesjes (die in kratten werden gezet?) of verreden werden achter op het terrein. Heel kort nachtje dus door lawaai in/om het hotel en dus niet echt comfortabel. Niet in verhouding met de aangename verrassing van de ruime en comfortabele suite bij aankomst! Wellicht dat in de prijs van de suite rekening gehouden was met het evenement in de feestzaal onder ons, maar dat hadden wij dan graag vooraf geweten. De oorzaak van ons korte nachtje gemeld bij de receptie. Er werd notitie van gemaakt. Wifi moeizaam. Inloggen via de inlog-site lukt niet; uiteindelijk code bij de receptie gaan vragen (werd niet bij check in door de receptie gegeven en ook op de kamer geen informatie over inlogcodes).

De aankomst bij het hotel was gezellig en levendig. Groots (meerdere restaurantzalen) met veel (diner)gasten. Incheck vlot. De (nieuw-verbouwde) 6-persoonssuite was een aangename verrassing. Ruim voor 6 personen, bestaande uit 2 eenpersoonsbedden (waarvoor een gordijn geschoven kon worden); een 2-persoonsslaapbank (meer voor kinderen dan volwassenen) en een (groot) 2-persoonsbed. Ruime badkamer met (helaas) maar 1 wastafel, wat wij niet echt vinden passen bij de grootte van de suite en de badkamer. Lekker gegeten in het restaurant. Vlotte, vriendelijke, gastvrije bediening (ondanks de gezellige drukte); goed eten en uitgebreide kaart met redelijke prijs-/kwaliteitsverhouding. Tot nu toe prima ervaring en comfort, totdat we naar bed gingen...

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prima hotel voor op doorreis
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Het personeel in het restaurant is heel erg gestressed en zeker niet vriendelijk waardoor het geen leuke sfeer is. Een lachje kan er niet af. Het eten is wel heel lekker!

Goede locatie en schone kamers.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een prima hotel!
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

De bedbank lag niet comfortabel. Een gewoon bed in de familie kamer zou fijn zijn!

Schoon hotel en rustige ligging. DichtBij de snelweg, perfect voor doorreis.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Comfortabele overnachting met ontbijt tegen een niet overdreven prijs.
    • Driepersoonskamer (Hotel Appartement)

De kwaliteit van de matras van het derde bed, cq zetel, geen volwaardige slaapgelegenheid

Het ontbijt, de badkamer en de ruime parkeergelegenheid voor het hotel

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Ontgoochelend

Kregen eerst niet de kamers die we geboekt hadden . Gingen reclameren , maar ze zeiden dat het niet speciaal was aangevraagd voor kamers met tweepersoonsbed , alhoewel het op onze bon stond. Na telefoon naar Booking , kregen we andere kamers in bijgebouw met 2 persoonsbedden , die stonken naar de sigaretten, zelfs de hoofdkussens !!!! en dit met 2 kleine kindjes bij. Eten en zaal personeel was goed. Aan het onthaal heel onvriendelijk en onbehulpzaam . Gaan nooit meer terug

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima hotel voor onderweg, voldoende gratis parkeerplaatsen, dicht aan de snelweg

Er zijn nieuwe kamers in het bijgebouw en oude kamers in het hoofdgebouw. De oude kamers ook prima maar de foto's geven misschien een foutieve indruk. Ontbijt is eenvoudig maar van goede kwaliteit, prima voor tussenstop onderweg.

Prima hotel voor onderweg, dicht bij de snelweg (maar voldoende weg zodat je de snelweg niet kan horen) en meer dan voldoende gratis parkeren. Hotel is best groot met meerdere gebouwen maar wel dicht bij elkaar.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

prima overnachtingsadres, vooral omdat het na munchen ligt.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

wifi in restaurant is slecht, op kamer goed.

Late arrival met nog mogelijkheid te kunnen eten tot 22.30 uur is echt perfect. Prijs van diner alleszins redelijk, ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Mooie kamers en badkamer in de dependance tegenover het hotel

Personeel was niet onvriendelijk, maar gaf ons zeker niet het gevoel welkom te zijn. Ontbijt viel tegen ten opzichte van eerdere recensies. Bv. De scrambled egg was niet gemaakt van (verse) eieren. Er was ook een grote groep aan het ontbijten, wel in aparte ruimte, maar wij waren in eerste instantie niet in beeld, toen we het ontbijt bijna ophadden kwam de koffie.

Mooie kamers en badkamer in de dependance tegenover het hotel

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima hotel voor een doorreis naar het zuiden, dicht bij de...
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

In het dorp zelf niet veel te beleven. Terras in de schaduw.

Prima hotel voor een doorreis naar het zuiden, dicht bij de snelweg en toch lekker rustig. Lekker eten, vlees uit eigen slagerij.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima de nieuwe dependance, modern

Weinig persoonlijke benadering ( automatische piloot )

Het ontbijt was prima. Sinds vorig jaar aan de overkant nieuw dependance geopend. Dit zag er zeer goed en modieus uit.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Top hotel op top locatie
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Mooie ruime familiekamer met moderne badkamer. Alles heel schoon. In een klein dorpje direct langs de snelweg. Gezellig terras, lekker gegeten voor schappelijke prijzen en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Perfect hotel (voor doorreis)
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Bedbank op familiekamers is voor kinderen prima, maar voor volwassen iets minder geschikt. Jammer dat er geen speeltuintje was.

Prachtig nieuw gebouw met familiekamers aan de overzijde van het oorspronkelijke hotel. Heerlijk met klimaatbeheersing, grote luxe badkamer en absoluut schoon.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Ideaal voor op doorreis.
    • Driepersoonskamer (Hotel Appartement)

Bediening in 't restaurant (dienster verstond geen Engels en dat in een hotel met toeristen, en ze liet toch wel wat ongenoegen merken dat wij geen Duits spraken).

Kamer en ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Een uitstekend hotel met goede keuken op slechts 1 km. van de snelweg München-Salzburg.

de vriendelijkheid van het personeel.

Grote slaapkamer en royale badkamer voorzien airco met ruime parkeergelegenheid. aparte kelder om onze fietsen te stallen voorzien van gereedschap om kleine reparaties uit te voeren.Bij mooi weer kon men op het terras eten.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Vlak naast snelweg, Ontbijt goed.

Bedden en slaapbank voor kinderen waren hard. Maar voor 1 nachtje goed genoeg

Vlak naast snelweg, Ontbijt goed. Familiekamer; Ruime kamer met kluis, douche uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Een aanrader!!
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Prachtig hotel (kregen ook een vrij nieuwe kamer in het nieuwe deel van Hotel Zur Post)! Eveneens een 'typisch Duits' restaurant erbij in zijn eigen stijl. Echt ideaal op de doorreis naar Slovenië, Kroatië... Een toppertje! Het ontbijt was dan eerder beperkt maar wel lekker!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima hotel voor doorreis
    • Driepersoonskamer (Hotel Appartement)

In het dorp Rohrdorf is verder niets te doen. Maar we hadden dit hotel geboekt puur voor de doorreis.

Het is een leuk en typisch duits hotel. Goede en degelijke kamers. Je kunt er voor relatief weinig geld dineren. En het ontbijt is gewoon goed te noemen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Voor ons een super locatie nabij de snelweg ivm doorreis naar Oostenrijk
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

minpunt vonden wij dat wij savonds gingen koffie drinken en lang moesten wachten voor onze bestelling, was wel personeel maar was er maar 1 die de bestelling opnam en ook bij haar moesten wij afrekenen, niemand kon ons anders helpen met de betaling, in de avond maar 1 verantwoordelijk personeel die alles moest regelen,

Ivm doorreis naar Oostenrijk een super locatie nabij de snelweg A8. Mooie ruime kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen, wij zaten in een extra/bijgebouw tegenover Hotel zur Post, deze is nieuw. Bij aankomst lekker gegeten in de avond en smorgens een goed ontbijt, veel keus met broodjes, diverse kaas en vleessoorten ed.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Erg blij met deze tussenstop op een goeie locatie als je op doorreis bent .
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Kan geen dingen verzinnen.

Mooie en luxe famikiekamer in het nieuwe complex aan de overkant van de weg t.o.het hoofdgebouw. Komen zeker een keer terug. Ondbijt is inbegrepen en goed. We hebben er ook in het restaurant avonds gegeten dit is een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

perfecte overnachtings locatie voor doorreis vakantie naar Kroatie.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

helaas maar één sleutel voor 4 personen, lastig als de kinderen eerder naar kamer/bed gaan, terwijl ouders nog in bar/biergarten zitten.

Wij zaten in het één jaar jonge nieuwe gebouw aan overzijde hoofdgebouw, prachtige kamers. voorzien van luxe interieur en voorzieningen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

uitstekend, lekker geslapen op doorreis naar Italie
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

beide dochters sliepen op een heel hard bed, in vergelijk met onze zeer comfortabele bedden, viel dit wat tegen

hele mooie nieuwe familiekamer in het nieuwe complex

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Perfect als doorreis hotel
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

de slaapbank waar mijn kinderen 16 jaar en 18 jaar op sliepen was keihard, het normale bed waar wij in sliepen was prima!

de kamer en badkamer, het ontbijt en het avondeten

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

ideale stopplaats op doorreis naar Zuiden
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Ontbijt was niet naar Duitse normen en vrij beperkt. Maar kamers waren super, eten 's avonds zeer goed en goede prijs. Vriendelijk personeel Echt prijs kwaliteit! en heel dicht bij de afrit autostrade. Verder wel niets te beleven dus ideaal als tussenstop op doorreis

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Mooie hotel,zeer schoon en lekker rustig,is een aanrader.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Personeel is te gehaast,1 persoon is nog niet klaar met eten of de andere borden worden al weg gehaald,niet rustig kunnen eten.

Ontbijt ,avond eten en de kamer was goed

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Familiekamer in hoofdgebouw dat echt toe is aan een opknap- c.q. opfrisbeurt. Dus bij boeken opletten dat je in dependance aan de overkant terecht komt. Muffe lucht in hotel. Zeer druk en massaal hotel, personeel handelt de gasten af als een stel robots. Heb altijd goede ervaring met hotels in Duitsland maar dit was de slechtste ooit.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De kamer prima maar de rest viel tegen...het was gelukkig maar één nacht.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Totaal geen klantgevoel. Het is volume draaien bij het personeel. Gerechten worden los van elkaar geserveerd, eten was koud. Geen empathie. Ontbijt is echt basis (3,50) mag je ook niet echt veel verwachten natuurlijk.

Kamers prima! Ligt aan de snelweg. Wel achter een koeienstal waardoor de kamers naar stront ruiken.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima hotel!
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Gezinskamer had een 2-persoonsbed en een slaapbank. De slaapbank is voor grotere kinderen (>150 cm) niet fijn om in te slapen daar de slaapbank een hobbel heeft in de bodem.

Groot hotel met veel kamers. Gezinskamer was ruim met alles wat je voor 1 nacht nodig hebt. Prima 2-persoonsbed. WIFI okay. Avondeten en ontbijt waren uitgebreid en heel goed. Vriendelijke ontvangst en bediening.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Nette familiekamer.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Het waren geen twee 2pers. Bedden maar ook een bedbank. Dat was niet conform de boeking.

Nette familiekamer. Schoon en met een mooe badkamer. Ook het restaurant was goed!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

prima hotel!
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

Jammer was dat we niet alle tegelijkertijd het eten kregen. Waardoor de anderen moesten wachten met eten wanneer de rest al begonnen was. Wachten was geen optie want dan werd t koud. Ook het afruimen van tafels wanneer de helft nog aan het eten was vond ik minder prettig. Verder was het prima!

Prima ontbijt en prima kamers. Heerlijke douche!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

nette kamers en goed eten

Wij kwamen met de auto en motor op de aanhanger. Op de vraag of we deze ergens veilig, liefst in het zicht, konden parkeren werd ons een openbare parkeerplaats bij een sportveld en zwembad aangeraden enkele straten verderop. Toen we uitlegden dat we dat riskant vonden i.v.m. met diefstal zei de eigenaar(?) doodleuk dat we toch verzekerd waren. Hij maakte geen grapje en we waren in staat om weer te vertrekken. Over meedenken gesproken!!! Uiteindelijk wees een van de gasten ons op een plekje op het terrein van het hotel waar we de auto met motor veilig konden parkeren.

kamers in dependance. Prachtig nieuwe kamers. Zeer ruime douche. Eten en bediening tijdens eten prima.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed als tussenstop.
    • Vierpersoonskamer Hotelappartement

we huurden een kamer voor 4. een tweepersoonsbed was heel goed, maar de andere twee volwassenen sliepen in een zetelbed, die veel te zacht was. pijnlijke rug achteraf.

ideaal als tussenstop naar kroatie. Vlakbij autosnelweg.