Beoordelingen over Pension Zur schönen Aussicht

Stossweg 9, 59969 Hallenberg, Duitsland

#7 van de 14 hotels in Hallenberg

Fijn hotel voor prima prijs/kwaliteit

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Prima hotel gerund door familie, ruime kamers, uitstekend diner en ongelofelijk uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel is mooie uitvalsbasis voor toerritten in de omgeving.

Een 'urgemütlich' hotel/pension met prima restaurant en vriendelijke mensen

Geweldig ontbijt. Schone, maar wat gedateerde kamers, comfort verder prima in orde. Zeer rustige ligging. Zeer vriendelijke eigenaar en bediening in het restaurant. Het diner was prima en veel voor relatief weinig.

Gastvrij en goed onderkomen

Prima locatie vriendelijke eigenaar die er alles aan doet zijn gasten het naar het zin te maken. Goed zeer uitgebreid ontbijt. Mooie omgeving nabijheid van Winterberg en andere kleine skigebieden. Zomers mooie wandelingen vanaf hotel mogelijk.

prima prijs/ kwaliteit verhouding

Ontbijt was prima met veel keus. uitzicht mooi vanuit een gezellige eetzaal. (koffie vond ik matig en voor mij wel heel belangrijk om de dag mee te beginnen :-) )

Super hotel.

De badkamer.douche instap was veel te hoog. Dit was op onze kamer het geval.die was dus niet geschikt voor invalide

Dat er ook met mensen die roken rekening houden.

Het enthousiasme van de eigenaren.

Viel niet tegen maar handig om te weten: je kunt niet met credit card betalen. Avond eten moet liefst contant betaald worden. Ze doen niet moeilijk maar toch vervelend als je geen of te weinig contant geld bij je hebt

Het enthousiasme van de eigenaren. Ontzettend vriendelijk en een geweldig ontbijt!

Gedateerde kamers en geen WiFi en TV

Voor € 82 per nacht inclusief ontbijt en geen WiFi en geen werkende Televisie vond ik het tarief te hoog. De kamers lagen afgelegen van het hotel (kamers 22 en 23) en waren wat muffig en erg gedateerd. Waarschijnlijk zijn het kamers die in de reserve staan en niet vaak worden verhuurd. De kamers waren wel groot en een van de douches werkte niet goed.

Ontbijt was prima (meer dan genoeg) en bij het avondeten konden we gewoon aanschuiven zonder reservering. Prima

Fijn familiehotel dichtbij skigebieden

Geen Wifi-ontvangst

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, lekker avondeten, vriendelijk personeel, goede parkeermogelijkheden, dichtbij skigebieden Zuschen en Winterberg.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima pension om te overnachten!

Misschien wat gedateerd maar daar is de prijs ook naar en heeft zn charme!

Prima pension om te overnachten! Prijs kwaliteit verhouding is super! Vriendelijke mensen, prima avondeten en een fantastisch ontbijt! Wat een keuze! Mooie uitvalsbasis voor Winterberg. Aanrader!!!

Prima, leuk vriendelijk pension.

Verkeerde informatie over boeken van 3 gangenmenu, bleek niet mogelijk terwijl het wel op site staat. Verouderde menukaart op de site met veel lagere prijzen. We sliepen in bijgebouw( geen WiFi) waardoor we ‘ s ochtends door sneeuw naar eetzaal moesten lopen

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Avondeten lekker maar aan de zoute kant. Echt familiepension met gezellige sfeer!

Super tevreden, perfect voor een paar dagen skieen in Winterberg, komen hier zeker terug.

Ontbijt echt geweldig! Heel veel keus en alles is lekker en wordt ook aangevuld dus je grijpt niet mis. Diner a la carte ook heerlijk, veel en voor keurige prijzen. We gaan hier zeker terug komen, is perfect voor een paar dagen skieen in Winterberg (15min rijden)

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Kei leuk hoteltje, oude stijl/ fashion !

Kei leuk hoteltje, oude stijl/ fashion ! Heel schoon, leuke personeel. Kei lekker eten. Het schnitzel met champignons topie ! Bedankt voor alles Marta en Pascal

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ontbijt was super goed.

Geen WiFi op de kamer in tegenstelling tot de beschrijving 15km van Winterberg ipv de op booking vermelde 5km Wc was niet in orde. Ondanks dat het wel schoongemaakt leek te zijn bleef er een urinelucht omheen hangen. Muffe handdoeken

Ontbijt was super goed. Zelfs bij halvering van de keuze zou het nog de kwalifikatie uitgebreid krijgen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Hotel, verblijf en prachtig sneeuwlandschap, kortom een prachtige combinatie

Bij aankomst (veel sneeuw) was de parkeerplaats niet sneeuwvrij. Toen bleek, dat andere gasten hun auto'(Audi,Renault en Volkswagen, alle met winterbanden)moeite hadden de pp op te rijden, werd deze sneeuwvrij gemaakt.(klein minpuntje, wat wel werd opgepakt)

Het ontbijt(uitstekend) was zonder meer heel uitgebreid. Evenals het avondeten, ruim, koude en warme groentebuffet. S' avonds mogelijkheid in heel gezellige ambiance nog wat te drinken en spelletjes te spelen.

SUPER GEWELDIGE VAKANTIE VERBLIJFPLAATS.

Ik kan niets bedenken wat beter kon . Gaan zeker weer hier naar toe via booking . com.

Kamer met balkon en mooi uitzicht op de bergen . Het ontbijt was super geweldig en heel uitgebreid. Hier werd heel veel aandacht aan besteed. Gastheer en gastvrouw en overige personeel waren allen super aardig. DEZE mensen verdienen een hele dikke tien +

Zeer goed en fijne mensen

WiFi viel wat vaak weg, maar kan misschien door het weer komen.

Eten over heerlijk maar veel te veel. Elke dag wat anders met een mooi/ lekker stuk vlees of vis. Kamer zeer ruim.

Aanrader

Kamers zijn wat gedateerd

Zeer vriendelijk ontvangst Schone kamers En zeer uitgebreid ontbijt ,met veel aandacht en extra's met Pasen Prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ideaal verblijf voor korte vakantie

Badkamer was niet ruim,

Ontbijt was zeer uitgebreid, heerlijk. Fijn was ook dat je s' avonds lekker a la carte kunt eten in het restaurant. Eten was erg lekker met salade buffet, typisch duitse kaart. Fijn na een dag skien dag je niet op zoek moet naar een restaurant.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De eigenaren waren opvallend vriendelijk en voorkomend.

Internet nauwelijks beschikbaar. We hadden ook de indruk dat overgebleven kaasjes van het ontbijt werden gerecycled.

De eigenaren waren opvallend vriendelijk en voorkomend.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Het ontbijt was bovenmate goed.

De hotelkamers zijn gedateerd. korte bedden. matig beddengoed. in het gehele huis hangt de lucht van de keuken. de keukendeur stond de gehele dag open.

Het ontbijt was bovenmate goed.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Jammer!

De oudere dame in de bediening was ronduit onbeschoft! Wij wilden nog om 20.30 uur na het diner een nagerecht bestellen en dat kon niet meer. Toen ik verbaasd keek gaf zij de menukaart bruusk terug in onze handen met de woorden: snel, zeer snel. Zij bleef staan en zei wel 3x opnieuw; snel, snel. Ik besloot toen geen nagerecht te nemen en mijn 2 zoons kozen maar voor het 1e gerecht omdat zij de druk voelden. Voorts moesten wij direct het diner afrekenen. Ik ben gewend dat het op je kamer nummer komt dus lag mijn portemonnee nog op mijn kamer. Hoofdschuddend en moppetend liep zij weg en eiste dat ik hem ging halen. Op kamernummer zetten was geen optie. Heel jammer want de eigenaresse was bij aankomst en vertrek uiterst vriendelijk.

Ontbijt top!

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Mooie ruime kamers.

Er hing een beetje muffe geur

Mooie ruime kamers. Uitstekend ontbijt en diner. Vriendelijke uitbaters. Wij gingen 2 dagen skien in Winterberg, slechts op 15 min met de auto

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Heel fijn

De inrichting is vrij gedateerd, maar was voor ons niet storend. Het past bij de Duitse sfeer;)

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en avond eten! Personeel heel vriendelijk, schone kamers

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Het ontbijt was geweldig.

Niets. Alles was naar wens.

Het ontbijt was geweldig. Eigenlijk overdadig. Helemaal niets op aan te merken. Half pension bijgeboekt en de prijs-kwaliteit was geweldig. Net zoals het ontbijt was het overweldigend. Heel veel eten en prima klaargemaakt door de eigenaar. In mijn ogen had het wel iets minder gekund. Heb de eigenaar wel mijn complimenten gegeven.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Voor een weekendje skiën in Sauerland prima uitvalsbasis

Avondeten is flink duurder geworden en dient direct contant afgerekend te worden. Mag niet meer met de kamer de volgende ochtend. Kamer mag wel met kaart betaald worden. Waarum??

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Ontzettend fijn verblijf gehad, super schoon, zeer goed uitgebreid ontbijt. Dicht bij winterberg

Het hotel is iets verouderd, maar totaal niet vervelend omdat het er zo schoon is.

Het ontbijt was heerlijk, alles was super schoon, genoeg parkeergelegenheid, vriendelijk personeel en een hele mooie tuin achter het hotel. Zit op 15 min rijden van Winterberg. Ideaal!

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Heel (kind) vriendelijke familie die het runt.

Heel (kind) vriendelijke familie die het runt. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Complete en lekker a la carte diners. Goede hotelkamers, lekkere bedden, goede douche. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Goed ontbijt en goed diner, wel een beetje veel en alleen...

Zachte kussen moet je denk ik van houden, maar wij hebben ze toch liever iets harder.

Goed ontbijt en goed diner, wel een beetje veel en alleen vlees. Kamer prima, schoon en ruim, maar beetje gedateerd.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Geweldige acommodatie in combinatie met een skivakantie of -weekend in Winterberg.

Bij het diner veel varkensvlees, mag wel meer variatie.

De gastheer en -vrouw zijn super gastvrij, het ontbijt is zeer gevarieerd en de kamer is prima!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

eenvoudig pensioen qua inrichting maar met zeer goed ontbijt...

geen WiFi, maar dit is ook weleens fijn. Dan zit tenminste niet iedereen op zijn telefoon of tablet

eenvoudig pensioen qua inrichting maar met zeer goed ontbijt en zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Fantastisch eten, vriendelijke mensen en een goed verblijf

als ik dan iets moet kiezen zou ik aanbevelen om een eigen kussen mee te nemen.

Een pension die met passie wordt gerund. Uiteraard zijn de kamers redelijk eenvoudig, maar daar is de prijs zeker naar en niets ontbreekt. Werkelijk geweldig is het ontbijt. 's Avonds hebben wij ook ons diner daar gehad en ook dat was prima. Wat mij betreft scoort het pension beter dan de prijs.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Zeer goed, geweldige service

Er was totaal geen mogelijkheid tot wifi of internet. Er lag 1 zakje zeep, maar ik verwacht dat bij vragen er altijd meer bij kan.

Mooie ligging, Voor €11,00 een veel te groot diner erbij, maar zeer goed eten. Zeer uitgebreid buffet 's morgens

Thuis gevoel.

Thuis gevoel. Uitstekend ontbijt en avondeten.

Fijn

Wifi op onze kamer was slecht.

Goed ontbijt, nogal uitgebreid. Geweldig goed gegeten.

Eenvoudig maar goed.

Voor die prijs viel niets tegen.

Eenvoudig, maar gezellig pension met vriendelijke mensen. Zelfs voor de motoren werd een plekje gezorgt.

Uitgebreide ontbijtbuffet

Gezamenlijk balkon achter je kamer

Uitgebreide ontbijtbuffet

Perfect en als we weer in de buurt zijn zullen we er weer overnachten

Ontbijt en avondeten geweldig. Zo'n ontbijt buffet hebben wij nog nooit ergens anders gezien. Zeer veel keuze en alles lekker vers.

Toplocatie

Buiten het centrum.

Hygiëne-maaltijden

Ons verblijf was heerlijk!

Het personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was geweldig!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

totaal eten en ontbijt super

totaal eten en ontbijt super

Fijn hotel voor een paar dagen, heerlijk ontbijt, 's...

Fijn hotel voor een paar dagen, heerlijk ontbijt, 's avonds prima gegeten in het restaurant, ideaal een paar daagjes skiën.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wij hebben heerlijk genoten

De kamers zijn iets gedateerd maar superschoon met prima badkamer. Zowel het diner als ontbijt waren uitmuntend!

Perfect en dus voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen

Wat een mega lekker ontbijt, nog nooit in een pension zo’n uitgebreid meegemaakt! Echt top. Zeer vriendelijk personeel!

Prima pension met uitstekend ontbijt.

Prima pension op ruim een kwartier van Winterberg. Zeer vriendelijke ontvangst en een ontzettend goed en uitgebreid ontbijt.

Aanbevelenswaardige optie voor rustzoekers; prima georganiseerd geheel.

Kamer zeer strak en schoon en overvloedige keuze in het ontbijtbuffet. Rustige locatie buiten de doorgaande weg en buiten de toeristische centra.

Pension gelegen in een rustige en mooie omgeving.

Pension gelegen in een rustige en mooie omgeving. Niet ver weg van Wintersportgebied Winterberg. Uitstekend Verzorgd Ontbijt. Vriendelijk Personeel.

Fijn en gezellig

Iets gehorig

Gastvrij en zeer rustig gelegen hotel.

Geen vegetarisch menu keuze.

Uitgebreid en goed ontbijt. Diner was ok. Salade buffet ok. Minpuntje was het ontbreken van een vegetarische keuze.

Geweldig verblijf met zeer uitgebreid ontbijt.

Ontbijt was geweldig en zeer uitgebreid. Boven verwachting. En de eigenaresse zeer vriendelijk. Uitzicht op de heuvels en een balkon. Heel fijn.

Ontbijt is zeer uitgebreid en het pension ligt een half...

Ontbijt is zeer uitgebreid en het pension ligt een half uurtje van de skipistes

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Heerlijk!

Heerlijk uitgebreid ontbijt en heerlijk avondeten voor weinig geld!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

aangenaam

Super ontbijt en gastvrijheid

fijn

ontbijt, diner en vriendelijkheid personeel.

Leuk hotel

Alleen Duitse tv zenders

Schone kamer en uitgebreid ontbijt

Wat afgelegen

Ontbijt Vriendelijk en behulpzame ontvangst Kindvriendelijk Prijs kwaliteit

perfect

eigenlijk niets

vriendelijk netjesgoed van eten en drinken,je hebt niet meer nodig

Hele vriendelijke eigenaren, niets is hen te veel. Heerlijk ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prijs Kwaliteit verhouding ontzettend goed.

Ontbijt was uitmuntend, evenals de warme maaltijd. Top!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ontbijt prima

Ontbijt prima Rustig verblijf

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ontbijt was overweldigend.

Jammer dat hotel iets verder van winterberg ligt ivm skiën en geen echt ruimte heeft om ski's te drogen.

Ontbijt was overweldigend.

Heerlijk ontbijt met veel keuze

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Leuke hotel restaurant

Geen min punten

Uitzicht was mooi en buiten terras mooi

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt

Heel vriendelijk personeel, schone ruime kamer, uitgebreid...

Heel vriendelijk personeel, schone ruime kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, aanrader!!

Gastvrijheid, zeer goed eten

Gastvrijheid, zeer goed eten

De bar in het restaurant

De kamer met balkon

Tof verblijf

Alles was goed voor elkaar

Ontbijt zeer uitgebreid

Ontbijt zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Alles in orde.

Heb er al 4 keren geweest .

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Ontbijt en kamer