Beoordelingen over Absalon Hotel 4-sterren

Helgolandsgade 15, Vesterbro, 1653 Kopenhagen, Denemarken

#4 van de 102 hotels in Kopenhagen

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Perfect hotel om Kopenhagen te verkennen.

Om 11 uur s avonds komt het personeel zeggen dat je af moet rekenen. Ze sluiten ook al zaten er nog 15 man in de bar. Je kunt blijven zitten, de bar sluit en na een half uur gaat de muziek uit. Was heel raar.

De ligging en de inrichting van het hotel.

De locatie dicht bij station en het mooie Deense design.

Het was warm en dus sliepen we met open ramen. Ik heb me niet geërgerd aan het lawaai van auto's en luide stemmen buiten op straat, maar ik kan me voorstellen dat een ander dat wel doet. In dat geval zou het plezierig zijn om oordopjes aangeboden te krijgen... Is zomaar een tip.

De locatie dicht bij station en het mooie Deense design. Ook het perfecte ontbijt!

Fijn hotel

Geen eigen parking, parkeren in nabijgelegen parkeergarage met hotelkorting toch ca 35 euro per dag

Mooie kamers, schoon, netjes, uitgebreid heerlijk ontbijt, ligging vlakbij station, zeer vriendelijk personeel, eigen fietsenverhuur

Gewoonweg, alles wat ik had verwacht voor een zorgeloze...

Gewoonweg, alles wat ik had verwacht voor een zorgeloze vakantie. Konden zelf uitstekende fietsen huren in het hotel. Zeer tevreden wat ligging betreft , kamer in orde, ontbijt super ,.....

Kopenhagen is een leuke stad om max. 2 dagen te verblijven, hotel is prima en op goede locatie.

Geen bediening aan tafel om 's middags en 's avonds wat te drinken; je moest zelf steeds naar de bar lopen ...

Mooi en stijlvol hotel en de locatie is prima !

Goed hotel op een goede locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De bedden vonden wij te hard, we werden met pijn in de rug wakker, maar dit is persoonlijk.

Ontbijt was uitgebreid en smakelijk. Vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf en wij hadden echt een vakantiegevoel en beleving.

Kamers waren heel fris, licht en schoon. Verzoeken om schone handddoeken en kussens werden direct gehonoreerd. Het ontbijt was echt fantastisch, heel vers en lekker. Het personeel bij het ontbijt was wat nors, maar wij hebben heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Geen uitgebreide snack of borrelkaart

Ligging zeer goed op enkele minuten van het station, in de wijk Vesterbro met vele leuke eettentjes, goed ontbijt en een mooi ingerichte kamer.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, enkel de koffie is slecht.

De koffie ;)-

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, enkel de koffie is slecht. Mooie en comfortabele kamers en een uitstekende centrale ligging om Kopenhagen te ontdekken. Ook dichtbij centraal station, makkelijk om uitstappen te doen en voor vervoer naar en van luchthaven. Supervriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik miste een handgreep bij het bad. De douche was in de badkuip en het was een grote stap om eruit te komen. Mijn zieke man zou dat niet kunnen, voor mij ging het maar net. Voor het milieu zou men zuiniger kunnen omgaan met de handdoeken. Ik had een kamer met twee éénpersoonsbedden geboekt, dacht ik, maar dit was niet doorgekomen.

De hoekkamer was ruimer dan de beloofde 15 m² , zeer comfortabel en smaakvol ingericht. Geen geluidshinder. Koffie en thee op de kamer. Erg goed ontbijtbuffet met koffie op de tafel.

Prima verblijf tegn en redelijke prijs.

Binnenshuis een warme maaltijd zou beter kunnen.

Prima kamer en een goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel en toen mijn vlucht werd geannuleerd, werd er tegen gereduceerde prijs een prima kamer geregeld, zodat ik niet op straat hoefde te slapen.

goed gelegen, proper en leuk hotel voor city trip.

Beetje druk aan het ontbijt, en daarom ook niet aangevuld met borden, glazen en bestekken. niet iedereen aan de receptie was klantvriendelijk 's morgens (geen goede morgen of zelf amper een blik)

mooie, propere en al bij al ruime kamer. prima locatie voor citytrip. op 2min wandelen van station en aansluiting op S treinen. uitgebreid en verzorgd ontbijt.

goede locatie voor een paar dagen Copenhagen.

Hadden fietsen gehuurd in het hotel vanaf 1600 uur, dus aan het einde van de middag, maar moesten de huur van een dag betalen. Huurprijs was niet mis...

Goed gevarieerd ontbijt en de kamers waren naar wens. Alleen wat gehorig. We sliepen bij de trap en hoorden iedereen van ABsalon ANNEX voorbij lopen.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Wat een genot!

Niks.

Wat ons echt opviel was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Zelfs een belrondje langs een paar restaurants deden ze met een glimlach. Daarnaast was het ontbijt ook erg goed. Voldoende aanbod en lekker vers. Locatie prima, dichtbij station én centrum. Binnen 25 minuten ben je op het vliegveld.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

precies goed en zeker de moeite waard om terug te komen.

Ik hou niet van douchegordijnen.

Kamers waren erg comfortabel en nieuw. Heerlijke bedden. De lounge was gezellig en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima ontbijt en gezellige bar.

Te weinig stopcontacten en geen geluidsdichte kamers. Hierdoor had je als je bij de lift sliep veel last van het geluid van de lift en de pratende mensen die terugkwamen.

Prima ontbijt en gezellige bar. Alles ziet er verzorgd uit. Verder is het personeel zeer vriendelijk.

TOP locatie! Zeer goed ontbijt.

Het toilet in de openbare ruimte, is met een code beveiligd dat alleen mensen die er verblijven gebruik van kunnen maken. Dat is prima, echter waren ze zeer smerig.

Hele mooie kamers, modern en zeer schoon.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

mooie moderne standaardkamer, basic badkamer, zeer lekker...
    • Kleine Tweepersoonskamer

-perfect, eventueel spek en betere koffie bij het toch wel zeer goed en uitgebreid ontbijt. -deur naar de traphal verdieping 1 wel luidruchtig, storend in kamer 138...

mooie moderne standaardkamer, basic badkamer, zeer lekker ontbijt, gezellige bar, vriendelijk en behulpzaam personeel, vlakbij station gelegen.

leuk hotel voor een stedentrip.

Iets gehorige kamer, ik hoorde de buren douchen.

Heerlijk ontbijtbuffet en er staat een kan met koffie op tafel. De kamer is mooi ingericht en schoon en er is de mogelijkheid om thee of koffie te maken. De badkamer is van alle gemakken voorzien. Het hotel is goed gelegen vlakbij het station en binnen 5 minuten lopen sta je in het centrum. Ga zeker eens eten bij Apropos, bij de uitgang links de straat in lopen en dan gelijk rechts op een hoek. Gezellig, vriendelijk personeel en lekker eten.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Eenvoudig ho(s)tel voor veel te hoge prijs !

Veel groepen jongeren in het hotel . We haddden het gevoel in een jeugdherberg te zittten. Ontbijt erg matig . Er werd slecht afgeruimd en het was moeilijk om een vrij tafeltje te vinden. Erg massaal allemaal.

Kamers en badkamer eenvoudig voor de prijs

Prima hotel, rustig, geweldig ontbijt, vlakbij het Centraal Station

De kamer had iets groter gemogen en liever een aparte douche dan een douche met douche gordijn in bad. Deze badkamer was niet geschikt voor oudere mensen.

Ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid, voor ieder wat wils!

Toplocatie, in het centrum en op loopafstand van het station.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer voor de prijs die we betaald hebben.

Toplocatie, in het centrum en op loopafstand van het station. Lekker ontbijt. Kamers en badkamer basic ingericht.

Super hotel met vlot personeel. Heel goeie locatie!

tegenover seksshop, maar hier geen hinder van ondervonden. geen airco in kamers, maar ramen kunnen open, ook ramen in badkamer! Ontbijt niet super uitgebreid, maar wel heerlijk vers fruit. Gewone koffie inbegrepen, cappucino vers fruitsap enz tegen betaling, maar wel heerlijk!

Goeie locatie, prima als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Dicht bij centraal station is ook een plus! Aan de receptie kun je fietsen huren per dag. Goeie kamer (familiekamer), ramen isoleren geluid goed

Hip modern hotel met vriendelijk personeel

Auto parkeren is lastig, want moet op straat (in drukke buurt) en betalen gaat via een moderne parkeerpaal

Kamer was mooi, groot, en schoon, modern/nieuw ingericht zeer vriendelijk personeel, ruime ontbijtzaal met genoeg keuze

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Tevreden klanten

Niet een budget-hotel, dus jammer dat we dagelijks moesten bijbetalen voor een simpele capucino bij het ontbijt. Hoewel hygiene top was, blijft een douchegordijn toch altijd een "vies" gevoel geven.

Zeer vriendelijk en behulpzaam aan het onthaal. Spontaan werd een kaartje afgeprint om ons bij ons restaurant te krijgen. Goede hygiene. Stil op de kamer, goede geluidsisolatie. Ontbijt was uitgebreid en lekker, soms wel druk aan het buffet tijdens rush-hour

Ik voelde mij direct op mijn gemak in dit hotel, na een dag op pad had ik het gevoel thuis te komen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

In de badkamer veel te veel licht. op de laatste avond van mijn verblijf was er een feest in de lounge met harde muziek. daar had ik wat last van, was blij dat ik mijn oordoppen mee had

Het ontbijt was heerlijk, uitgebreid buffet alles wat je maar voor ontbijt kunt wensen. Prima georganiseerd. het hotel serveert geen diner, dat wist ik vooraf niet. ws niet goed gelezen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Het hotel heeft aan alle verwachtingen voldaan.

Geen vergrootspiegel in de badkamer. Kleine hoofdkussens. Geen koffie -en thee faciliteiten op de kamer.

Perfecte kamer. Precies op de hoek zodat wij heerlijk naar buiten konden kijken. Lekker in het zonnetje.Heerlijk bad. Mooi aangeklede kamer. Ruim! Ontbijtbuffet perfect!

Aanrader om Kopenhagen te verkennen, trendy hotel en vriendelijk personeel

zeer weinig opmerkingen misschien ontbijt mocht misschien iets uitgebreider en bij te betalen op ontbijt voor sommige warme dranken

Zeer goede ligging naast centraal station, alles goed bereikbaar, zeer vriendelijk personeel, trendy en modern ingericht, goede fietsenverhuur

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Heel handig gelegen vlakbij het Centraal Station om met het...

De ruimte waar het ontbijtbuffet staat is nogal krap.

Heel handig gelegen vlakbij het Centraal Station om met het openbaar vervoer de stad te bezoeken. Alles heel proper. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

zeer goede locatie voor citytrip Kopenhagen

Zeer goed hotel op 15 minuten van de luchthaven (per trein).Vlakbij het station en Tivolipark. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Hadden een totaal gerenoveerde kamer met mooie badkamer.Aangename bar.Op loopafstand van het centrum en vlakbij restaurantjes.Zeer goede prijs-kwaliteit.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

vlakbij station, meat packing district

om 2 am vals brandalarm. iedereen naar buiten, duurde heel lang. geen excuses, was fout van het hotel. Was een jongen van net 20 die niet wist wat doen met het brandalarm en er hulpeloos bijstond. Gelukkig geen echte brand! bij ontbijt veel lawaai uit de keuken, laten de deur open, niet echt gezellig. Hotel ligt in het midden van de prostitutie wijk. Als je als moeder en dochter op straat loopt wordt je flink nagekeken.

vlakbij station, meat packing district mooi hotel

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Modern hotel op een centrale plek
    • Kleine Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer. We konden ons amper verplaatsen in de kamer, laat staan 2 koffertjes open hebben. We vonden het huren van de fietsen erg duur. Ik zou mijn eigen gasten toch wel korting geven.

Centrale locatie in de stad. Perfect om de hele stad te verkennen. Levendig deel met leuke bars. We hadden gevraagd om een rustige kamer en die kregen we ook. We keken uit op het binnenplein van het hotel. De inrichting van de kamer is modern en wordt goed schoon gehouden.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Hotel Absalon, aanrader.

Onze kamer lag vlakbij het trappenhuis waarvan veel geluidsoverlast. Ook geluidsoverlast als we de ramen open zetten door onderliggend terras. Mensen stonden daar te roken en dat kwam dan de kamer binnen.

Goed hotel, mooie kamers, goed ontbijt.Goede ligging vlakbij centraal station en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Fantastisch, enorme aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ligt tegenover een winkel met seksspeeltjes en een bar voor meerderjarigen. Wij vonden dat niet storend, maar misschien goed om te weten als je met kinderen reist!

Perfecte locatie, vlak aan het station (en je moet maar 10 minuten op de trein zitten vanaf de luchtaven), vlak aan het centrum, heerlijk ontbijt, zeer mooie kamers!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Het ontbijt was geweldig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant en aan de straatkant in een uirgaansgebied. Erg gehorig!

Het ontbijt was geweldig. Het hotel ligt op een centrale plek in de stad en alles was te belopen. Een aanrader voor een paar dagen Kopenhagen

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Prima gastvrij hotel op perfecte locatie.

Eigenlijk niets. Misschien mag in zo'n fietsvriendelijke stad de fietsen bij de prijs inzitten...

Had verzocht om rustige kamer. Hier is aan voldaan door ons de verste kamer te geven. Perfect!

Lekker ontbijt

kuisploeg begint vrij vroeg en doordat er parket in de kamer ligt, hoort men goed het geluid! Bad is vrij hoog om in te stappen (vooral problemen voor oudere mensen)

Lekker ontbijt Mooie kleuren en materialen in t gehele hotel Goede ligging tov het centrum Vriendelijk personeel (iedereen spreekt zeer goed Engels!)

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Fijn hotel op prima locatie.

Het inchecken ging erg traag. Tussendoor kwam ook nog een groep, die voorrang kreeg. Overige gasten werden van balie naar balie gestuurd. Personeel werd kribbig.

Fijne kamer, op perfecte locatie. Prijs voor Kopenhagen nog acceptabel. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Het is een goed en comfortabel hotel, dicht in de buurt van station/ centrum van de stad Kopenhavn,
    • Kleine Tweepersoonskamer

hoofdkussens waren voor mij te klein en te plat. Ik miste wel een koffie/ thee mogelijkheid op de kamer, dit veraangenaamd nog iets meer het verblijf op de kamer na afloop van een drukke dag.

Sfeervol hotel. Dicht bij centrum en uitvalswegen zoals centraal station.Prima kamer, netjes/ schoon en van comfort voorzien.Lobby nodigt uit tot zitten, niet onbelangrijk! Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Personeel aardig. Voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima hotel!

Delen van deze buurt, nabij centraal station waren wat grimmig.

Vriendelijkheid van personeel, mooi hotel, goed ontbijt, aangename kamer (aan binnenplaats).

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Zeer gehorige kamers, ligging is weliswaar dicht bij het station maar er wordt snachts getippeld en brengt veel onrust met zich mee!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

leuke sfeer in de lounge

Niet meer van deze tijd om te douchen in een te kleine badbuip met een stinkend nat douchegordijn te je aan. Er uit met die badkuip!!!!!!!!!!!!!

leuke sfeer in de lounge goed ontbijten daar

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Lage plafonds, douchen in een bad met douche gordijn. Iemand die lang is kan slecht staan in deze douche. Prijs kwaliteit hadden wij meer verwacht.

Schone kamers, netjes. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

100% GENOTEN, echt een aanrader

Eigenlijk niets, maar als we dan toch een punt moeten noemen, onderhoud aan de huurfietsen mocht iets beter.

Super ruime kamer, meer dan geweldige service, vriendelijk personeel, alles schoon, mooi en netjes!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Goede, centrale locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De geluidsisolatie. Wij lagen aan een een rumoerige straat en konden geen venster open zetten door het lawaai.

Het ontbijt was heerlijk! Een ruime keuze en het personeel kwam regelmatig aanvullen.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Goede wifi, ruime keuze ontbijt.

Voor koffie met warme melk bij ontbijt moest extra betaald worden. Buurt vlakbij station met veel zwervers. Koffie/thee faciliteit op kamer moest worden gevraagd, was niet standaard.

Goede wifi, ruime keuze ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Heel fijn centraal gelegen hotel

Bagageruimte geen toezicht op. Hotel neemt geen verantwoordelijkheid voor evt kapotte of verdwenen spullen.

Goed bed en zeer uitgebreid ontbijt met voldoende variatie. Ligging centraal en top. Mogelijkheid om in het hotel al in te checken voor terug vlucht, inclusief printje. Fijne mogelijkheid.

Locatie, ontbijt, binnenplaats van het hotel.

Geen airco. Vanwege de hoge temperaturen was de kamer ontzettend warm. Douchegordijn.

Locatie, ontbijt, binnenplaats van het hotel.

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer en heerlijk ontbijt!

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer en heerlijk ontbijt!

locatie

matige koffie, massaal ontbijtbuffet

locatie

Pareltje in de stad!
    • Kleine Tweepersoonskamer

centrale locatie, dichtbij het station en alles op loopafstand! Goed ontbijt om de dag mee te starten, ik kom hier zeker terug!

Personeel vriendelijk/bereidwillig

Geen airco Lege koelkast Kwaliteit inrichting goedkoop Straten eromheen slordig/vies

Personeel vriendelijk/bereidwillig Gezellig interieur

Mooi weekend in Kopenhagen

Hygiëne terras en algemene toiletten waren niet schoon.

Vriendelijkheid personeel

Goed meegevallen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt heel lekker. Aangename bar. Personeel in receptie vriendelijk en behulpzaam

Alles was zeer proper en zeer goed ontbijt. Perfect geluiddichte kamer

Heel leuk !

Straatkant is wat lawaaierig.

Lekker ontbijt ! Uitstekend ontvangst ! Goede ligging !

Een aanrader

Rustige ligging, dicht tegen het centrale station, Tivoli en Meat district. Ruim ontbijt ook met gezonde keuzemogelijkheden.

Zeer vriendelijk onthaal.

Kleine standaard kamer

Zeer vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heel aangenaam

De inrichting van de badkamer had beter gekund. Iets meer haakjes voor de handdoeken. Maar dat zijn details.

Het uitgebreide ontbijtbuffet was super.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

rumoerig

vriendelijk personeel, fijne bedden

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heerlijk ontbijt, goede bedden ruime kamer

Kamer was wel gehorig, zowel vanaf de gang als kamer naast ons

Heerlijk ontbijt, goede bedden ruime kamer

Leuk verblijf in Copenhagen . Perfect hotel.

Gehorigheid in de kamer Jammer : alleen ontbijt (heel lekker) en geen mogelijkheid om s avonds te dineren.

Lekker , gevarieerd ontbijt Mooi decor.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima hotel vlakbij centrum en treinstation

Heerlijk ontbijt, goede kamer en vriendelijke personeelsleden.

Leuke tijd gehad in Kopenhagen. De ligging van dit hotel is maar 5 min. van het Centraal Station.

mooie schone kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel.

TOP

Prima ontbijt en goede lokatie. Dichtbij het treinstation. Alles op loopafstand.

Heel goede ligging in de directe buurt van het station.

Heel goede ligging in de directe buurt van het station.

Aangenaam

Geen vers vruchtensap

Ligging.

Gezellig hotel op een goede locatie

Weinig en slappe kussens

Goede ligging, gezellige en schone kamer, lekker ontbijt, zaterdagavond live muziek in de bar

Fijn ontbijt en ruime schone kamers.

Fijn ontbijt en ruime schone kamers. Het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam!

Veel gezien en ondernomen in korte tijd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hele mooie kamer. Vriendelijk personeel.goede ligging

Gied

Ontbijtbuffet erg druk, te weinig loopruimte

Sfeervolle kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Voor herhaling vatbaar in de lente! 😊
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ligging, heerlijk ontbijt, super vriendelijke Denen en “fietsstad”

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Een prima hotel!

Afzuigsysteem in de kamer

Personeel is super vriendelijk, Ruime familiekamer en heerlijk ontbijt!!

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Fantastisch kleurrijk hotel.

Fantastisch kleurrijk hotel. Een lust voor het oog.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Absalon Hotel