Beoordelingen over Ascot Hotel 4-sterren

Studiestræde 61, 1554 Kopenhagen, Denemarken

#70 van de 102 hotels in Kopenhagen

ideaal hotel qua ligging voor een stedentrip
    • Kleine Tweepersoonskamer

onze kamer viel wat klein uit. aan de voorkant snachts overlast van het popcentrum er tegen-over (ramen stonden open vanwege de warmte)

ontbijt was prima.

Heel vriendelijk personeel en perfecte ligging om Kopenhagen...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Nogal duur voor de kamer die wij gekregen hadden. Oude kamer die aan vernieuwing toe was, met uitzicht op een bar die muziek speelde tot midden in de nacht

Heel vriendelijk personeel en perfecte ligging om Kopenhagen te ontdekken.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

op zich een goed en prettige hotel, maar de kamer was ongeschikt voor meerdere personen

kamer te klein, badkamer veel te klein, weinig kastruimte de airco werkte niet, gaf lekkage. Probleem na onze klacht wel meteen verholpen

uitstekende locatie, prima personeel, heel goed ontbijt

Kopenhagen goed kunnen verkennen in 4 dagen. De ligging van dit hotel leent zich daar heel goed voor
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ze kunnen beter een bed van 160 plaatsen en steviger matrassen. Verder was het prima.

De kamers waren heel klein en daardoor het bed heel smal (140 cm). Verder was het matras wat aan de zachte kant. De ligging daarentegen was uitstekend: vlakbij het centraal station en het centrum! Vanaf de luchthaven heel eenvoudig met de trein (20 minuten, ongeveer €4,75 per persoon) naar het centraal station en dan 7 minuten lopen naar het hotel.

Geweldige ervaring en Kopenhagen is een aanrader voor iedereen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer zou wel wat luxer mogen. Wij sliepen aan de straatzijde en hier zouden wat geluidsarmere ramen in mogen.

Locatie is top en alles is op loop afstand. Tivoli park is op nog geen 5 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Absoluut geen 4 sterren. Ok, de ingang is mooi maar dat is het dan ook wel. Het niet bijzondere ontbijt heb ik gelaten, Euro 26,00 is echt veel te veel voor het getoonde. Ik kreeg een eenvoudig appartement met een indringende geur, bij m’n oma die al dertig jaar het tapijt niet had vervangen rook het ook zo. Ook nog eens een aparte entree, 50 mtr. verderop in de straat. Appartement zeer gehorig, het arme kind bij de buren heeft wel heel lang moeten huilen. Al met al een goedkoop Airb&b gevoel. Niet weer dus.

Ligging van het hotel bij het centrum en het centraal station.

Prima accomodatie voor een bezoek aan deze leuke stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ascot Hotel ligt op loopafstand van het centraal station en zeer dichtbij Tivoli park. In de buurt zijn talloze horecagelegenheden. Het centrum en de bezienswaardigheden bevinden zich op loopafstand van het hotel.

We hadden de deluxe kamer geboekt op de begane grond.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

We hadden de deluxe kamer geboekt op de begane grond. Wij kregen toen we aankwamen echter een compleet andere kamer. Veel minder luxe en een stuk kleiner. We gingen terug naar de receptie om te vragen wat er fout was gegaan. Zij vertelde ons toen dat de foto's gebruiken van de luxe kamer, maar dat niet elke kamer er zo uitziet. Volgens hen is vergelijkbaar, maar hier zijn wij het totaal niet mee eens. De kamers verschillen van interieur, grote en luxe. Uiteindelijk kregen we wel een luxe kamer zoals op de foto's stond, alleen deze kamer had geen bad (wat wel op de foto's stond.) Wel erg fijn dat we een luxe kamer hebben kunnen krijgen. 'S nachts werden we wakker om 02:00 van harde muziek. Toen we gingen kijken, zagen we een groep mensen in de lobby zitten die de muziek erg hard hadden gezet. Toen we gingen vragen waarom dat was en of het zachter mocht,kregen we te horen dat het de eigenaren waren. Er waren al meerdere klachten geweest. Vanuit de kamer konden we meezingen, zo hard stond het. De jongen achter de receptie ging (met lood in zijn schoenen) toch maar aan zijn leidinggevenden vragen of de muziek zachter kon. Wij vinden het echt niet kunnen dat je als eigenaren geen rekening houdt met je gasten. Schandalig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Prettig en relaxt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Toen we aankwamen hadden we een 'upgrade' gekregen. Dit was een appartementje met inimini slaapkamer aan het einde van de straat. We wilde een normale hotelkamer, na geregel hebben we die gekregen.

De kamer die wij hadden was ontzettend mooi en schoon, de service was goed en het hotel ligt op toplocatie. Fietsen huren kan bij het hotel, je zit dan binnen no-time overal, zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Desastreus Kerst is mislukt dit jaar!

Ontbijt was goed, op eerste Kerstdag stroomstoring in het hotel die maakte dat we met onze zoon van anderhalf nog om 21.00 uur moesten verhuizen naar een andere kamer. Dit had 2 uur geduurd. We hebben uiteindelijk na heel veel aandringen 400 euro teruggekregen en konden vanwege brandgevaar en het onveilige gevoel daar om heen op tweede Kerstdag terugreizen. Beide dagen zijn dit jaar verprutst!! En eigenlijk willen we vanwege deze situatie onze volledige verblijfssom terug.

Ontbijt was goed,

Goed!

Zie hier onder.

De kamers waren nogal klein, maar genoeg voor met zijn tweeen. Voor een 4-sterrenhotel had ik wel iets meer comfort verwacht in de kamers zelf, maar overall waren we erg tevreden met het personeel en locatie (dichtbij het centrum en centraal station).

ligging en prijs

kamer zeer klein, heel veel trappen in hotel, dus niet geschikt voor mensen die geen koffers kunnen sjouwen. Zeer slecht ontbijt. Rommelig, slechte kwaliteit. Bagage storen is niet veilig, iedereen krijgt zelf de sleutel mee en er hangt een briefje, neem alle waardevolle dingen mee uit je koffer !!?? En je moet heel veel trappen met je koffers zeulen om in deze ruimte te komen.

ligging en prijs

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

het was veel te warm, waardoor ik met het raam moest open...
    • Kleine Tweepersoonskamer

het was veel te warm, waardoor ik met het raam moest open slapen. Ik had een kamer aan de acherkant, maar daar was een oververdovend lawaai van machines en air conditioning denk ik,

De locatie.

Om 6 uur s ochtends werden er met veel lawaai containers onder ons raam naar buiten gereden. Heel vervelend.

De locatie. Parking handig maar kostbaar.

De locatie was uitstekend
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was zeker geen 4 sterren waard, ze was klein en erg oubollig. Het hele hotel is dringend aan renovatie toe. De douche is erg klein en de douchekop was veel te hoog geplaatst, ik kon die niet bereiken. De kamer aan de straatkant was recht tegenover een soort zomerbar waar dagelijks optredens waren, dus erg luidruchtig. Het ontbijt was lekker maar te duur.

De locatie was uitstekend

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

leuk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Waterdruk in de douche erg laag, wc verstopt, gerepareerd terwijl we op de kamer waren door miscommunicatie personeel. Personeel op zich vriendelijk maar niet erg klantgericht.

Lokatie geweldig, mooi statig pand. Wij kozen voor een kleine kamer omdat we toch veel op pad zouden zijn. Weinig comfort,klein bed, geen thee/koffie fasciliteiten. Maar qua prijs-kwaliteit wel in verhouding omdat de ligging zo perfect is.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

aangenaam rustig verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

maar één relatief kleine lift / 'luidruchtige' barfrigo op de kamer

ruim ontbijt / goede service bij vroeg uitchecken / nabijheid van Centraal Station

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Slechts één liftje voor zo'n groot hotel. Vrij duur voor verblijf, ontbijt, fietsverhuur, parking.

Mooi ontbijt, goed gelegen aan de rand van de oude stad

Niet tevreden

Alles geen airco zeer warm op kamer matras veel te klein voor bed zeker zijn geld niet waard geen aanrader voor andere vakantie gangers geen hulp van personeel voor bagage moesten eerst naar beneden zonder lift paar trapen doen bagage in die kamer gezet tegen de late namiddag achter bagage naar beneden kamer stond vol allemaal valiezen mochten eerst alle andere bagages opzij zetten voor we aan onze bagage geraakte nooit nog in dat hotel

niets veel te duur voor deze kamertje

Gunstig gelegen en lekker ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Wij zaten in de nieuwere kamers beneden exact onder de ontbijtzaal. Vanaf 06.30 uur begint het schuiven met stoelen en dat gaat door tot 10.30 uur. Ontzettend vervelend want je kunt er niet meer door slapen.

Gunstig gelegen en lekker ontbijt

Prima hotel voor een citytrip!

De hotelkamers aan de kant van de straat zijn wat gehorig, zeker 's avonds als er muziek is aan de overkant. Het hinderde ons totaal niet maar als je daar geen last van wilt hebben dan is dat wel fijn om te weten.

Het hotel ligt aan de rand van het centrum, prima ligging ten opzichte van alles. Wij hebben vooral veel lopend gedaan, dat is prima te doen. Hotelkamers zijn netjes en verzorgd, alles wat je nodig hebt voor een stedentrip.

Ascot hotel niet echt een aanrader
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kwaliteit vd bedden is matig. Bij het betreden van de kamer rook je een sterke toiletgeur. Parkeren veel te duur.

De ligging van het hotel is prima. Alles in de stad lekker te belopen. Ontbijt heerlijk.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

centraal gelegen hotel , vlabk bij station en binnen 15 minuten van vliegveld.
    • Kleine Tweepersoonskamer

wifi was erg zwak. waterdruk in de douche was matig

prima uitvalsbasis als je de Kopenhagen wilt verkennen. aardig personeel. we hadden een studio en hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt in het hotel.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Perfecte niet te dure kamer op ideale locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het douchen was wat krap, en we hadden op vrijdagavond lawaai aan de overkant. De isolatie zou verbeterd kunnen worden, en de gordijnen wat eenvoudiger te bedienen.

Plek en sfeer van het gebouw was prima, het uitzicht was leuk en je voelde je er thuis. Sympatieke originele inrichting. De verlichting in de kamer was prima en bij de tijd.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Wij zullen het hotel niet aanraden aan andere reizigers.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine en verouderde kamers, zakelijk en ongeïnteresseerd personeel. 's Nachts veel lawaai aan de straatkant: tegenover concertzaal, vuilnisophaal, wegenwerken. 's Morgens tijdens ontbijt veel geboor door renovatiewerken.

Goed en uitgebreid ontbijt. De ligging in het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goede centrale locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Erg kleine kamer voor die prijs (typisch Kopenhagen?) Badkamer ook niet 100% verzorgd/afgewerkt.

Goede centrale locatie. 10 min wandelen van metrostation.

Een ruim voldoende slaapplek op loopafstand van het echte centrum.

Kleine gedateerde kamer. Nu afgeprijsd maar doorgaans veel te duur voor het gebodene. Geluid van buiten door werkzaamheden aan het gebouw al heel vroeg in de ochtend .

De ligging t.o.v. de activiteiten en bezienswaardigheden in het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamer met prima bed.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Zeer teleurstellend
    • Kleine Tweepersoonskamer

Deze beoordeling is gebaseerd op een tweepersoons kamer, met tweepersoons bed. Het bed, dat als "groot tweepersoonsbed" te boek staat is nauwelijks groot genoeg voor 1 persoon. Tevens is het bed voorzien van een zeer oncomfortabel matras, en slechte veering. De kamer was zeer klein, en had zeker niet de oppervlakte zoals deze op deze website vermeld staat. De badkamer is ook erg klein, en het douchegedeelte is niet meer dan een douchegordijn. Als het gordijn gesloten is blijft er ongeveer een halve vierkante meter over om te douchen. Verder deed de gehele badkamer niet erg schoon aan. De televisie lijkt een analoog signaal te hebben, waardoor de kwaliteit van de beelden erg laag is. Tevens zijn er maar een klein aantal internationale zenders beschikbaar. Kamer had geen kastruimte, alleen een veredelde kapstok. Al met al verbazingwekkend dat dit hotel een 4 sterren rating heeft, en zeker het geld niet waard!

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

slaapcomfort was goed genoeg
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was zoals vooraf bekend erg klein. De badkamer was jaren 60 met ouderwets vies douchegordijn en had hard een opknapbeurt nodig. Kortom de badkamer was geen 4 sterren hotel waardig.

De ligging midden in de stad

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Erg goed hotel, fantastische locatie

personeel bij het ontbijt buffet mag een stukvriendelijker, kon haast geen goede morgen af en bij het opruimen al helemaal niets.

Vriendelijk personeel bij de receptie, locatie was zeer goed (vlakbij restaurants, winkels en bezienswaardigheden). Ontbijt was goed, had alleen iets meer keus kunnen zijn.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Waardeloos
    • Kleine Tweepersoonskamer

Rest was absoluut waardeloos. Voor 750 eoro op een soort zolderkamertje met slechte douche, slechte hygiene etc. Laatste keer dat ik via jullie boek, ben zwaar teleutrgesteld, voel me behoorlijk bedrogen.

Hotel lag in centrum

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Centraal gelegen, dicht bij treinstation en op loopafstand...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bedje was klein. Aan een doorgaande weg en tegenover een uitgaansgelegenheid, door de dubbele ramen geen hinder van geluid, maar ook geen frisse lucht.

Centraal gelegen, dicht bij treinstation en op loopafstand van het centrum. Personeel aardig en ontbijtbuffet en ruimte meer dan prima.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Heerlijk weekend weg naar een schone stad in Europa.

Het ontbijt was goed. De kamers waren ook goed. De badkamer was schoon maar voor een 4-sterrenhotel vrij sober. De prijs van het hotel is vrij hoog. Maar in Kopenhagen zijn de prijzen fors voor een weekendtrip.

Niets het hotel was 👍

Personeel was zeer vriendelijk . Zeer schoon en verzorgt en het ontbijt was goed.

Tegenvallend

Kamer veelte warm, kon maar half raam open! Dubbel bed was maar 1,4 meter!

ligging

Weinig flexibiliteit personeel

prima hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

de douche was niet altijd even warm :(

perfecte ligging!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De prijs van het ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De prijs van het ontbijt. Erg duur door bijbetaling aan de desk en was niet boekbaar via Booking.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Locatie...mooi hotel

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Het ontbijt was super.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was super. veel variatie.

Prima hotel in het centrum van Kopenhagen

Prima hotel in het centrum van Kopenhagen

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Hele mooie stad en prima hotel!

Badkamer- matige douche

Kamers waren goed, locatie was perfect

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Beiden: de kamer was goed en comfortabel en het ontbijt...

Niet van toepassing.

Beiden: de kamer was goed en comfortabel en het ontbijt prima.

geen

niet aangepast aan rolstoelgeruiker

badkamer

Dramahotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Het personeel is van het meest chagrijnige soort wat je tegen kan komen om je vakantie te verpesten

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Voldoende

Douche werkte niet goed. Geen bar meer.

Rustige kamer

• Beoordeeld op: 17 november 2017

tegen gevallen, door inzet personeel behoefden wij geen ander hotel te zoeken
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

niet bereikbaar voor rolstoel en faciliteiten niet gericht op minder valdiden

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De kamer was gehorig en de matrassen waren niet aansluitend

De kamer was gehorig en de matrassen waren niet aansluitend

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Perfect

Ontbijt!

Geweldig, zeer aan te bevelen.

Niks.

Zeer vriendelijk personeel, mooie accommodatie.

prima hotel op een centrale locatie.

prijzig

locatie

Waardeloos

Kamer is schandalig !!!! Veel te klein, geen daglicht, geen ventilatie. Belachelijk duur !!!!!

Stad is prima.

Ontbijt prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Kleine badkamer. Geen horeca. Veel lawaai van werkzaamheden. Geen parkeerservice en plaatsen.

Ontbijt prima. Nieuw ingerichte kamer. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Goed verblijf in fijn hotel, wel wat krappe slaapruimte.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bed op 2 persoonskamer was eigenlijk te klein voor twee volwassenen.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ruime kamer en badkamer, goede ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Om 4.30 uur werd de vuilnis opgehaald en de containers over de klinkers maakte veel herrie.

Ruime kamer en badkamer, goede ligging. Prima ontbijt.

Zeer uitgebreid ontbijt in ruime ontbijtzaal, zeer goede...

Te warm in de kamer

Zeer uitgebreid ontbijt in ruime ontbijtzaal, zeer goede ligging, vriendelijk personeel

Locatie hotel prima, vriendelijke receptie, heel kleine kamers, slechte schoonmaak.hu

Handdoeken niet gewisseld bij schoonmaak, kamers wel heel klein.

veel te klein bed voor 2 , lawaai in de buurt

veel te klein bed voor 2 , lawaai in de buurt

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Goede locatie

Bedje van slechts 1.40m

Goede douche

Prima voor een kort verblijf. Rustige omgeving en goed bereikbaar met de auto.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wandcontactdoos bij bureau ontbrak om Laptop te kunnen gebruiken.

Prima ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Niets, alleen benieuwd naar verbouwing resultaat van bar/lobby

Centrale ligging t.o.v. centrum en srarion

was 1 fijne nacht

?

Sfeer in de eetzaal

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

centrale ligging in Kopenhagen

bed was wat aan de smalle kant

prima ligging

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ligging tov centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Fitness centrum was vanwege verbouwing niet beschikbaar

Ligging tov centrum. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Iligging

Comfort

Iligging

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

De ligging!

Kamers wat minimaal (oud, klein).

De ligging!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Het was wel prettig geweest als wij van tevoren hadden...

Het was wel prettig geweest als wij van tevoren hadden geweten dat het hotel verbouwd wordt. Hierdoor elke ochtend van 7 uur geluid van bouwvakkers

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Vriendelijke onttvangst.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De verlichting in de kamer was onder de maat.

Vriendelijke onttvangst. Mooi ingerichte kamers. Prima bed.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

heel mooie, propere kamer;
    • Kleine Tweepersoonskamer

heel mooie, propere kamer; goede ligging

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Leuk stedentripje, mooi hotel en lekker ontbijt

Parkeren (prijzig)

Ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 15 november 2016

HET ONTBIJT WAS UITSTEKEND

GELUIDS ISOLATIE HAD EEN "SUPERIOR" KAMER DIE HEEL BASIC WAS EN GEDATEERD

HET ONTBIJT WAS UITSTEKEND GOEDE LIGGING

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Zou dit hotel zo bij vrienden aanbevelen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hele goede locatie, ideale ligging! Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

t stond momenteel in de steigers, maar was voor ons geen probleem. Kussens slap, maar is meestal in een hotel

Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Gedaan

Enorm lawaai van vuilniscontainers in Backyard v.a. 05.00 a.m,elke nacht. do not sleep there for !!!!200 euro s

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

citytrip
    • Kleine Tweepersoonskamer

de matrassen van het bed

het ontbijt, de locatie, de vriendelijkheid van het personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ascot Hotel