Beoordelingen over Axel Guldsmeden 4-sterren

Colbjørnsensgade 14, Vesterbro, 1653 Kopenhagen, Denemarken

#7 van de 102 hotels in Kopenhagen

Ontbijt was prima en de tuin geweldig.

Geluidoverlast was enorm. Aan de overkant van onze kamer was er een verbouwing bezig die iedere ochtend al zeer vroeg begon. Tevens veel overlast van lawaai op tsraat in de nacht omdat er tegenover onze kamer een teraas van een drinkgelegenheid was.

Ontbijt was prima en de tuin geweldig.

Lawaaierig!

De ligging van het hotel was goed doch wat ons keer op keer opvalt is dat als je boekt via Booking.com je steeds een kleinere kamer krijgt en deze keer een kamer aan een zeer drukke straat waar om 6u30 de wegenwerken begonnen en waar de ganse nacht veel lawaai was van feestvierders! Wie rechtstreeks boekte betaalde evenveel en kreeg een kamer aan de achterzijde van het gebouw die uitkeek op de binnentuin en waar na 22 uur iedereen weg moest voor de rust van de hotelgasten die daar hun kamer hadden. Wij hebben bij aankomt langer dan voorzien moeten wachten op onze kamer maar er werd ons gezegd dat het de moeite ging zijn dat we een goede kamer kregen. Wel dit was absoluut niet zo. Dit was niet goed!

Kopenhagen is een aantrekkelijke stad om te vertoeven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was fantastisch. De douche prima, de handdoeken heerlijk. Het hotel is zeer goed gelegen ten opzichte van de oude stad en het centraal station. Dus ook goed bereikbaar vanaf de airport. De prijs van het ontbijt is aan de hoge kant, daarom elders ontbeten.

Sfeervol hotel waar nog veel verbeterd kan worden.

Kamer erg klein en onpraktisch ingericht. Badkamer idem dito. Teveel gericht op design, te weinig op ergonomie. Kamer erg warm (5e verdieping onder het dak) en geen airco en koelkast (niet aanwezig vanwege het milieubeleid in dit hotel). Weinig vegetarische gerechten op de menukaart (en de kok (overigens zeer vriendelijk en meedenken) heeft instructies (geen tijd?) dat buiten de kaart om geen aanpassingen mogen worden gedaan (hoe moeilijk is het om een vegetarische pastagerecht te bereiden??). Dit valt me echt tegen in dit hotel dat zo gericht is op 'organic' en groen. Verder kan de communicatie beter: bijvoorbeeld kun je om kwart voor elf 's avonds nog wel een drankje bestellen, maar wordt later meegedeeld dat het binnenterras/de binnentuin om 23:00u dicht gaat of blijkt er ineens een filmcrew aanwezig die de hele binnentuin in beslag neemt met apparatuur. Kortom, wat mij betreft is de prijs/kwaliteitsverhouding hier uit balans en kan men nog wel het een en ander verbeteren op gebied van flexibilteit/klantgerichtgeheid en communicatie.

Personeel zeer vriendelijk. Sfeervol ingericht hotel. Goed en uitgebreid ontbijt. Goede bedden. Schoon. Makkelijk bereikbaar vanaf centraal station. Goede verbindingen met trein/openbaar vervoer in de stad. Bezig met organische producten en sustainable/recycleerbare bedrijfsvoering.

Tegenvaller

Kleine, onpraktische kamer. Lijkt op jeugdherberg geleid door jobstudenten. Geen leiding aanwezig. Geen probleemoplossende ingesteldheid.

Grote douche in superior de luxe

• Familiesuite

Schoonmaak iets systematischer. Om onduidelijke redenen is dat een keer overgeslagen.

Ontbijt was zeer goed, personeel behulpzaam en communicatief . Fijne kamer

Absolute aanrader
    • Standaard Eenpersoonskamer

De badkamer was voorzien van shampoo, cremespoeling, douchegel, handzeep, handcreme, bodylotion, tandenborstel en tandpasta!!! Completer kan haast niet. Ook het bed lag fantastisch, ik heb er heerlijk geslapen. Personeel super vriendelijk!!

Het is zo goed meegevallen dat we zeker nog eens terugkomen.

De badkamer is net iets te klein om comfortabel te zijn.

Volledig ontbijt. Perfecte ligging van het hotel, vlakbij meatdistrict en centraal station. Stille kamer, lekker geslapen.

Heerlijk verblijf in gemoedelijke stad

De ligging van het hotel is prima. In centrum maar toch rustig. eco vriendelijk is in alle opzichten doorgevoerd. Spa is heerlijk,voor 295 dak mag je gedurende je hele verblijf hier gebruik van maken. Bedden zijn heerlijk. Goede fietsen zijn tegen betaling te huur. parkeren van de eigen auto kun je het beste doen in de wijk Frederiksberg, ca 3 km verderop. Dagtarief 75 dkk

Ons verblijf voldeed aan onze verwachtingen op basis van informatie van Booking.com.

De kosten voor het ontbijt van € 25 per persoon per dag zijn echt te hoog, ook al is het dus goed verzorgd. Het feit dat er enkele personen die gebruik gingen maken van de spa-faciliteiten, slechts gekleed in badjas aan het ontbijt zaten vonden wij niet gepast en ook niet heel fris of smakelijk. Daar zou het hotel regels voor kunnen stellen.

Prima kamer, goed verzorgd ontbijt. Locatie ook prima, heel dicht bij het treinstation. Het vliegveld is in slechts 12 minuten te bereiken met de trein.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Perfecte locatie vlakbij het centraal station, Tivoli en het...

Onze kamer was gelegen vlak naast de centrale trappenhal. Het klopt dat je inderdaad de andere gasten de trap op kon horen lopen. Zelf heb ik er nooit echt veel last van gehad.

Perfecte locatie vlakbij het centraal station, Tivoli en het centrum van de stad (200m wandelen). Enorm vriendelijk personeel. Hoewel we vroeger dan verwacht aankwamen, nam het zelf het initiatief om te horen of onze kamer al klaar was. We hebben van hen ook veel tips gekregen om te gaan eten. De sfeer in het hotel is gezellig. De kamer was groot genoeg en de badkamer met alleenstaand bad en regendouche waren hemels.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

De sfeer van het hotel!

Het hotel wordt verbouwd en wij verbleven in deel waar hele etage open bouwplaats leek. We merkten er overigens in de kamer helemaal niets van.

De sfeer van het hotel!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

De kamers zijn erg mooi.

Het matras was erg zacht. Twee kledingstukken gevonden van eerdere bezoekers, dus niet heel goed schoongemaakt.

De kamers zijn erg mooi. Het ontbijt is lekker, maar wel duur.

De centrale ligging

De centrale ligging Vriendelijk personeel De bereidheid om , kosteloos,ons verblijf een nacht op te schuiven ivm vertraging/annulering van onze vlucht.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goed en comfortabel hotel.

Eenmaal ontbeten. Ontbijt was goed, maar naar verhouding erg duur. Ook in het licht bezien dat Kopenhagen over het algemeen niet goedkoop is.

Uitstekend hotel met een gezellige, warme en originele inrichting. Kamer was wat klein, maar was niet hinderlijk. Zeker een aanrader.

De prijzen. Denemarken is een erg duur land. In het restaurant betaalde je al snel 10€ voor een wijntje. Een diner kost al snel 75€ pp

Mooie inrichting van hotel en kamers. Heerlijk ontbijt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

2 nachten verbleven in het Axel. Toen we aankwamen in onze hotel kamer leek alles gloed nieuw. Dit was ook het geval! Helaas deed de televisie, telefoon en WiFi het niet in de kamer. Hiervoor kregen we gratis ontbijt de volgende dag met het bericht dat de WiFi weer zal werken. Volgende dag, helaas het zelfde. We werden ontzettend vriendelijk geholpen door de receptionist die avond. Hiervoor kregen we weer gratis onbijt + we mochten gebruik maken van de spa. Toen we aankwamen bij de spa, konden we zwemkleding lenen van het hotel. Helaas, dat was niet meer beschikbaar. De zelfde receptionist kwam een paar minuten later aangelopen met bikini's die werden verkocht in het hotel, met de boodschap dat we deze mochten houden. Ontzettend vriendelijk geholpen (weet helaas niet zijn naam om te vermelden), en deze service zorgt er zeker voor dat ik vaker terug kom bij het Axel!!!

Heerlijk!

De kamers zien er op de foto's heel veel ruimer uit. Maar verder wel een fijne kamer.

Een leuk hotel met een hele goede ligging! We hebben heel Kopenhagen gezien al lopend en fietsend vanuit het hotel. Ook hebben ze een heerlijke spa om op te warmen naar een koude dag buiten.

Goed hotel in levendige trendy buurt

Super goed hotel, trendy en in een heerlijke buurt met perfect ontbijt. Heel veel leuke barretjes en restaurants in de omgeving. Dichtbij station en stad.

De locatie was perfect, dichtbij centraal station.

Voor deze prijs vielen de grootte van de kamer en het bed tegenvallen

De locatie was perfect, dichtbij centraal station. Vlakbij alle hotspots in vesterbro.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima hotel maar niet super bijzonder.

Het bed was super zacht en de douche sproeide echt de hele badkamer nat.

Het personeel was heel behulpzaam, het ontbijt was heerlijk en de ligging van het hotel perfect.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Lekker en gezond ontbijt.

Moeilijk om op het terras te komen door het tafeltje. Klaptafeltje zou beter zijn.

Lekker en gezond ontbijt. Echter graag toch wat meer afwisseling, 6 dagen na elkaar exact dezelfde 2 slaatjes.

Duurzaamheid ten top

Dit is een boetiekhotel dat het verdient die naam te dragen. Je wordt hier hartelijk verwelkomd en het heeft oog voor duurzaamheid. Het is een voorbeeld voor andere hotels en dat met name de dertien in een dozijn-hotels.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Super fijn hotel!

Geluid op straat - zeer storend - dus beter een kamer aan de andere kant proberen te krijgen.

Super fijn hotel! Prachtige spa, centraal gelegen, mooie inrichting.

Mooie ruime kamers, erg sfeervolle inrichting.

Alles was in orde. Als we iets negatief moeten zeggen, de ECO-handdoeken waren vrij ruw en de badkamer was al een beetje verouderd.

Mooie ruime kamers, erg sfeervolle inrichting.

zeer aangenaam verblijf, ondanks tekortkomingen
    • Standaard Eenpersoonskamer

wifi douche (water sparen is goed, maar het blijft handig als er water uit de douche komt) keuken restaurant

relaxed hotel. locatie is prima, nml dichtbij centraal station en city centrum. maar wel in wat nu nog een beetje achterbuurt is. hotel is op "organische" leest geschoeid. is niet slecht. ontbijt is prima. restaurant is uitstekend voor simpele gerechten (tapas etc.), maar komt tekort voor voor gerechten die meer bereiding eisen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Top hotel voor een stedentrip!

Niets. Het is echt een top hotel.

De kamer was onwijs mooi en ruim en de ligging was perfect! Wij vonden het ook fijn dat het hotel zoveel mogelijk duurzaam is en dat je dat overal merkt. Verder was er een heel goed ontbijt (wij hebben dit 1 dag in het hotel gedaan omdat het vrij duur is en er veel leuke/gezonde tentjes in de buurt zitten).

Aangenaam verblijf in centrum Kopenhagen. Fantastisch ontbijt.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Verblijf in centrum van Kopenhagen relatief duur. Vrij groot hotel dus langere wachttijden bij lift en ontbijt.

Karakteristiek hotel op centrale locatie in Kopenhagen. Uitstekend ontbijt met veel keuze. Rustige ligging aan achterzijde van hotel met uitzicht op torens van Kopenhagen en Tivoli.

Voor herhaling vatbaar!

De prijs is hoog maar dat geldt voor heel Kopenhagen. Vlakbij het centrum en 's nachts dus wel wat lawaai op straat.

Prachtige inrichting van het hele hotel. Heel stijlvol en gezellig. Ecologisch hotel en super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Lekker tot rust komen na de drukte van de stad.

Parkeren voor de deur is erg duur. Je moet zelf zoeken naar alternatief, wij vonden een redelijk goedkope 24 uurs parkeergarage op 5-8 minuten loopafstand (vesterport). Was even uitzoeken.

Mooi ingericht hotel met kleine details en vooral een warm welkom. Overal is aandacht aan besteed. Je kunt lekker buiten zitten, het eten is prima, heerlijk ontbijt en mooie producten. Bedden heerlijk, rustig aan de achterkant. Fietsen huren tegen betaling, maar goede fietsen.

Zalig verblijf!

Zaterdagnacht was er vuurwerk te horen van Tivoli, voor de rest geen hinder of overlast gehad.

Kamers waren goed, heerlijk groot, maar miste wel een douche in mijn kamer. Zou hier zeker wel teruggaan als ik nog eens naar Kopenhagen ga! Het ontbijt en restaurant zijn ook erg goed, allemaal biologisch eten. In de buurt zijn er ook wel veel leuke eetgelegenheden. In de badkamer waren ook heel veel spulletjes voorzien, zodat er zeker niets ontbreekt! Ik zou zeker aanraden om vanaf de luchthaven de trein te nemen, het station is op 5 min wandelafstand. Voor iets te bezoeken kan je vrij veel te voet doen, voor de Zeemeermin en de haven te bezoeken raad ik aan om een fiets te huren in het hotel!

Sfeervol en smaakvol Deens hotel. Ontbijt uitgebreid maar duur.

De waterdruk in de douche mocht iets beter zijn. De temperatuur was niet constant. Het ontbijt wordt apart aangerekend en is vrij duur (€25 pp per dag) ook al is het ontbijt zeer uitgebreid, vers en biologisch. Je kunt ervoor kiezen om het ontbijt ergens anders te nemen maar er zijn weinig mogelijkheden in de buurt.

Axel Guldsmeden is een sfeervol en gezellig ingericht hotel. De ecologisch/biologische manier van werken komt heel consequent tot uiting in alles wat het hotel aanbiedt. Wij vonden het hotel ook daarom een typisch Deense sfeer uitstralen en dat maakt het zo speciaal. Zeker geen doorsnee hotel.

Het ontbijt was heerlijk, maar dat mag ook wel voor die...

Kamer was zeer smal . Het bed van 1,40 m breed stond met één zijde tegen de muur geplaatst . Aan de ander zijde was nog slecht plaats genoeg om een nachtkastje te plaatsen.

Het ontbijt was heerlijk, maar dat mag ook wel voor die prijs . Dicht bij het station

Door inrichting heeft het hotel de sfeer van een...

Ontbijtruimte en tuin waren krap en dus erg druk.

Door inrichting heeft het hotel de sfeer van een safari-lodge. Heerlijk ontspannen en goed gedaan. Kamer was uiterst comfortabel, het personeel informeel en vriendelijk en het ontbijtbuffet zeer goed.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Uitstekend hotel voor een tripje naar Kopenhagen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het kon er wel gehorig zijn - mijn 'boven buren' waren nogal luidruchtig. 'Luxe' probleem maar toch wel eentje om te vermelden: WiFi deed het op mijn kamer niet, ik heb dit wel gemeld aan de front desk, zij zouden de router resetten maar het probleem bleef. Ik moest elke keer naar de lobby om mijn mails etc te checken.

Mijn kamer was perfect. Ik had zelfs een balkon, kamer werd elke dag schoon gemaakt. De organic douchegel, bodylotion etc waren ook heerlijk. In de binnentuin van het hotel kunnen de gasten gezellig een drankje doen. Het personeel was uitermate vriendelijk. Geen saai of 'suf' hotel wat gauw wordt gedacht bij een hotel met duurzaamheid als motto.

Centraal, vriendelijk en goede sfeer

De locatie was perfect. Dicht bij het centrum en bij Meat Packing District. Ontbijt was boven verwachting. Meestal ontbijten we in een koffietentje in de stad, maar in het hotel de lekkerste dingen. Vers en goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Heel fijn

Beetje gehorig

Heerlijke ambiance om even bij te komen tijdens een drukke zakenreis. Fijn biologisch concept, van ontbijt tot aan handdoeken. Ik kom hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

leuk hotel centraal gelegen

zeer kleine badkamer, wat geluid van de lift (kamer 503), eerder duur, maar misschien zijn dat de kopenhagen-prijzen?

zeer gemoedelijke "eco"-sfeer centraal gelegen. Mooie kamers in een ouder pand.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Een tweede thuis

Overal worden kleden gebruikt, zelf vind ik dat iets minder hygiënisch.

De sfeer in het hotel is ontzettend gastvrij en gezellig. Mensen voelen zich er echt thuis.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Zeer gezellig en warm hotel.

Isolatie van de kamer is niet zo goed. Vraag naar een kamer die niet aan de straatkant is want anders hoor je echt alles van op straat.

Zeer gezellig en warm hotel. uitstekend comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

De rustige centrale ligging.
    • Superior Eenpersoonskamer

ontbijtruimte binnen is te krap ; uitleg ontbreekt hoe de safe op de kamer moet worden geopend

De rustige centrale ligging. Ondanks dat het hotel veel kamers telt heeft het de gezelligheid en de charme van een klein familiehotel; de aandacht voor gezonde voeding en het beperken van de milieu impact

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Heerlijk verblijf!
    • Superior Eenpersoonskamer

Bij vroege aankomst kon ik meteen inchecken, super goede service. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Fijne spa om even bij te komen. Ook kun je een fiets huren (aanrader in Kopenhagen) bij het hotel. Kortom een heerlijk verblijf!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Iets minder eco en iets meer comfort

Het matras was versleten / doorgezakt. We boekten een superior-room omdat daar een bad bij zou zitten, maar we hadden alleen een douche. De douche schommelde nogal in temperatuur. 's Nachts erg warm in de kamer.

Prachtig, sfeervol ingericht hotel. Eco-concept tot in de details doorgevoerd, heerlijke doucheproducten en handdoeken. Zeer gunstige locatie met leuke restaurants om de hoek.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Gezellig, sfeervol hotel met zeer vriendelijk personeel. Cosy spa. Origineel

Badkamer en kamer aan de kleine kant. Veel straatlawaai. Ontbijtzaal is klein en rumoerig.

Heerlijk gezond ontbijt, gezellige sfeer, goede ligging vlakbij centraal station. Supergezellige spa.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Leuk maar prijzig hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was erg klein en ook wat gehorig ivm. de oudere houten vloeren in de gang. Het ontbijt was op zich prima, maar wel wat beperkt. Van de overige faciliteiten heb ik geen gebruik gemaakt. Al met al vind ik het hotel wat aan de dure kant voor het gebodene.

Het is een mooi hotel met een leuke (ecologische) inrichting dicht bij het station. Het bed sliep erg lekker.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Sfeervol hotel op een prima locatie

Het ontbijt voor 25 euro, erg karig en een te kleine ruimte voor het aantal gasten.

De sfeer in het hotel, heerlijke bedden, aardig personeel. Oog voor detail.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Heerlijk verblijf

Geen airco, het was behoorlijk warm op de kamer. Het raam kon wel open, maar we sliepen aan de voorzijde en daar was het wat rumoerig.

Het was n heerlijk hotel. Wij zouden zo weer een hotel uit deze keten nemen en andere mensen ook zeker aanraden om In dit hotel te overnachten. Middenin een stad en toch zo rustig en ontspannen, het voelt als een spa.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prachtige kamer op goede locatie
    • Standaard Eenpersoonskamer

De gordijnen sloten niet goed waardoor de kamer moeilijk te verduisteren was

Zeer mooi aangeklede kamer. Leuke ecovriendelijke productjes in de badkamer. Ligging perfect, dicht bij station en Tivoli. Fietsverhuur mogelijk.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Stijlvol, hip, zalig!

De locatie binnen de stad is fantastisch, mooie en hippe wijk maar 's nachts zijn er stripclubs in de buurt wat niet zo gezellig is om terug naar het hotel te wandelen....

Het ontbijt, de prachtige en stijlvolle inrichting van het hotel, de filosofie van het hotel (eco), de wellness is heerlijk! Wij raden dit aan en komen zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Hotel-hysterie Kopenhagen

Kamers waren zeer klein en warm (!) en opgewaardeerd (net als het hele Hotel) met een mooie trendy aankleding. Badkamer was extra small. Gelegen in een straat met prostituees en dealers die ons aanspraken; einde van de straat een sex-club. Prijs van ontbijt was 25 eurp p.p; schandalig !!! Wil je in de hottub; 40 euro p.p ! Weet niet wie de goede reviews plaatsen maar kijk uit voordat je hier boekt.

In het centrum gelegen

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Comfortabel, prima ontbijt. Matige prijs kwaliteitsverhouding

Zeer storend lawaai 's ochtends aanachterzijde van hotel. Soms al voor 6 uur. Ontbijt niet inbegrepen bij tamelijk hoge kamerprijs

Locatie, ontbijt,

Centrale ligging

Centrale ligging Prachtige aankleding van lobby en sfeervolle binnentuin.

Goed.

Badkamer properder reinigen.

Fijn verblijf zeer vriendelijk personeel

Patio tuin

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ontbijtbuffet was ongelofelijk goed!

Ontbijtbuffet was ongelofelijk goed!

heerlijke vakantie gehad

De herrie rondom het hotel

Ontbijt was super geweldig!

Dit is een hotel van de toekomst, ecologisch en milieubewust!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche viel een beetje tegen, maar de kamer was zeer proper!

Ontbijt was super!!

Erg goed hotel, vriendelijke mensen, goed ontbijt
    • Superior Eenpersoonskamer

Locatie ligt in het deel van Copenhagen waar veel prostitutie en drugs is.

Eco hotel. goede bedden, goed ontbijt

Vriendelijk boetiekhotel op handige locatie

Kamer wat te klein

Ontbijt Personeel Met smaak ingericht boetiekhotel

Mooie binnentuinen, gezellig ingerichte kamers

Kamer was niet erg ruim.

Mooie binnentuinen, gezellig ingerichte kamers

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Uitstekend sfeervol hotel

De lokatie, de inrichting

Ideale ligging, vriendelijk personeel, fijne sfeer, heerlijk...

Iets kleine kamers

Ideale ligging, vriendelijk personeel, fijne sfeer, heerlijk ontbijt! Fijne bistro, simpele kaart maar goede kwaliteit.

jammer dat er geen mogelijkheid was om koffie en thee te...

jammer dat er geen mogelijkheid was om koffie en thee te maken op de kamer.

ontbijt

douchegordijn in de badkamer, achterhaald en niet hygiënisch

ontbijt

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Het hotel is een verwennerij.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel is een verwennerij. Heerlijke en eerlijke producten.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

prachtig en iets te prijzig (zoals Kopenhagen)

Tweepersoonskamer was ruim en aangenaan. Prima ontbijtbuffet.

Alles was in orde!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was in orde! Alleen spijtig dat het spa gedeelte niet inbegrepen was in de prijs, was niet duidelijk vermeld bij 'faciliteiten'.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Voor herhaling vatbaar.

N.v.t.

Heerlijk ontbijtbuffet.

Super leuke kamer

wel een beetje duur

Super leuke kamer

Prima, zou niet hotel aanbevelen

Spa kleine, lage krappe ruimte Donker geen lekkere lees lobby, bar

Ontbijt was goed Fietsen prima Restaurant lekker

Lokatie is excellent, personeel is vriendelijk!

Onze kamer was echt te klein en te kaal voor de prijs.

Lokatie is excellent, personeel is vriendelijk!

Grootte kamer

Goed gelegen, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en...

Kleine badkamer.

Goed gelegen, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en over het algemeen een mooi concept

inrichting en sfeer

straatlawaai s nachts !!