Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

• Valuta for pengene

• Gratis wi-fi

8,1

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 5. februar 2019

9,2
    "Den var ok, man skulle bare være hurtig for at få glæde af..."
    • 1 overnatning

Svært med kode, det hviste jeg ikke inden. Kæmpede for at komme ind. Fik 2 forskellige koder på sms

Den var ok, man skulle bare være hurtig for at få glæde af det hele. Dejligt med fri kaffe

• Anmeldt: 30. januar 2019

8,8
    "Ellers var det ribtig godt og hyggeligt, og fin behandling ved indtjekning."
    • Indsendt mobilt

Måske at man kunne se fjernsyn i restauranten, ville jeg ønske. Og så en lidt bredere port ind til parkeringspladsen.

Morgenmaden var nogelunde, lidt kolde æg.

• Anmeldt: 20. januar 2019

9,6
    "Et godt og pænt hotel til en billig pris, der ligger det rigtige sted i byen, her vil vi komme igen"
    • 1 overnatning

Vi stod pludselig og skulle bruge et overnatningssted, og valgte ud fra prisen, og var enige om at her ville vi bo igen næste gang vi skal overnatte i Vejle, morgenmaden var perfekt både med udvalg og hygiejne og stillet pænt an. Personalet var velsoignerede og høflige. Sengene var i orden. Badeværelset var pænt og i orden

• Anmeldt: 15. januar 2019

"Dejligt centralt."
    • 2 værelser
    • Indsendt mobilt

Måske en spritdispencer ved morgenmadsbuffet

Dejligt centralt. Fint med selvbetjening til dør og værelse - det fungere👍 Havde dog ikke fået værelse nr/kode før jeg ringer til BB Park Hotel samme dag jeg skal overnatte, men der var venlig og hurtig betjening. God morgenmad

• Anmeldt: 14. januar 2019

"Rigtig godt"
    • 1 overnatning

Håndvask lidt tilstoppet Toiletbrættet var løst, men det er nok for rengøringens skyld.

Dejligt stille område. Rigtig god morgenmad. Sengene var fine.

• Anmeldt: 9. januar 2019

8,3
    "Godt med lidt skønshedsfejl."
    • Indsendt mobilt

Sengene - madrasserne - var ikke gode. Burde nok udskiftes. Dyner og puder var ligeledes ikke tilfredsstillende. Der var uorden med knapperne på den maskine (indgang til hotellet), man skulle trykke sin pinkode ind på. Den tilstedeværende receptionist var os dog behjælpelig med at komme ind samt at give os en kode, der gik uden om den uvirksomme tasteknap

Morgenmaden var ok uden at være prangende.

• Anmeldt: 24. december 2018

"Hyggeligt hotel lige i centrum af byen "
    • Indsendt mobilt

Sengene var lidt trælse Og de tastaturer til dørene de var dælme noget følsomme så der skulle tastes en del gange inden vi ramte rigtig til vores værelse Parkeringen i gården var lidt lille og adgangen der om var smal Men det gik

Hyggeligt hotel lige i centrum af byen Gå adgang til diverse spise steder og en hyggelig gågade

Overnattede: december 2018

• Anmeldt: 19. december 2018

8,5
    "hyggeligt ophold på et meget centralt beliggende hotel."
    • 2 overnatninger

vi savnede lidt en sofa eller et par små lænestole til at sidde i. Det kunne evt. være i stedet for den skrivebordsplade som ikke blev brugt til noget.

morgenmaden var fin nok, der var ikke noget overflødigt men vi blev mætte. osten og pølsen var dog lidt kedelig. Meget sødt personale vi fik lov til at tage en kande kaffe med på rejsen hjemad.

• Anmeldt: 26. november 2018

6,3
    "Meget skrabet, trælse senge, men rent og god beliggenhed."
    • 1 overnatning

Manglede et håndklæde på badeværelset. Og så var det ikke rart at gå på toilettet om natten, da lyset tændte af sig selv for FULD hammer. Manglede også et badeforhæng.

Der var rent og beliggenheden var god.

• Anmeldt: 24. november 2018

"Rent, ingen gade/trafikstøj, supercentralt i fht..."
    • Indsendt mobilt

Lidt besværligt med parkering og savnede information om hvordan man kommer ind til hotellet med bilen

Rent, ingen gade/trafikstøj, supercentralt i fht shopping, meget gode senge, god værelsesstørrelse

• Anmeldt: 12. november 2018

"Ok"
    • Indsendt mobilt

Vi fandt ikke ud af hvordan man kunne komme ind i gården fir at parkere. Hellere skiver af frisk franskbrød i stedet for kedelige frost rundstykker.

• Anmeldt: 11. november 2018

5,4
    "Meget centralt og værelset var rent "
    • 3-personersværelse
    • Indsendt mobilt

Der var hunde koldt da vi ankom om aftenen og ikke mulighed for at skrue op for varmen. Værelset var meget upersonligt med lysstofrør I loftet. Føltes som et kontor hvor der var sat senge ind I stedet for skriveborde. Selvom vi kun skulle bruge værelset til at sove I vil jeg vælge et andet sted næste gang.

Meget centralt og værelset var rent

• Anmeldt: 10. november 2018

7,9
    "Belligenheden var perfekt :-)"
    • Indsendt mobilt

Manglede håndklæde på wc, men fik et ekstra ved forespørgsel :-) Lidt skrabet morgenmad, men god smag i det der var :-)

Belligenheden var perfekt :-)

• Anmeldt: 7. november 2018

"God central beliggenhed."
    • Indsendt mobilt

Der er ikke meget hygge på værelset, så hvis det bare er en seng, man skal bruge, er det fint.

God central beliggenhed. Hyggeligt med kaffe/the automat

• Anmeldt: 3. november 2018

7,9
    "Ikke luksus, men det man behøver."
    • Indsendt mobilt

Havde vanskeligt ved at finde ud af at parkere, da vi ankomst sent. Forsøgte at parkere på vejen, men automaten ville ikke acceptere hverken kort eller kontanter. Forsøgte med appen, men på trods af at det er gratis at parkere om natten, så tog appen ikke højde for det og derfor kunne den kun registrere tre timer, som var indtil kl 3 om natten. Det endte med at vi fandt ud af at komme ind i gården med bilen(hvilket ikke var let selv, om vi havde fået en beskrivelse) vi vidste af porten var smal, man kunne kun lige komme ind uden at sidespejlene stødte på. I gården var der så lidt plads, at vi ikke kunne vende, så vi måtte bakke ud af porten om morgenen.

Ikke luksus, men det man behøver. Rent og ok senge. Enkel men fin morgenmad.

• Anmeldt: 31. oktober 2018

7,5
    "Hyggeligt og vil benytte det igen"
    • Indsendt mobilt

Et ekstra håndklæde og badeforlægger.

God supercentral beliggenhed. Og parkerings mulighed. Kaffe og the tilgængeligt hele døgnet. Fin dejlig morgenmad.

• Anmeldt: 29. oktober 2018

8,3
    "Godt centralt beliggende og prisvenligt hotel."

Ingen ting!

Dejlig centralt beliggende og skønt morgenmads buffet med frisk brød, æg, ost, pålæg, yougurt, gryn, juice og mælk og altid frisk kaffe/te fra automat. Absolut et godt og prisvenligt hotel meget centralt beliggende i Vejle.

• Anmeldt: 27. oktober 2018

7,9
    "Super beliggenhed midt i Vejle."
    • 3 overnatninger

Første morgen kunne vi ikke få morgenmad før efter kl. 9, da lokalet var fyldt mere end op med en stor gruppe unge og deres lærere, som bagefter brugte det som undervisningslokale. Et lille køleskab på værelset ville være godt.

Der var virkeligt rent både på værelset og i opholdsrummet. Fint. Vi boede på 3. sal, hvor der var meget stille. Fællesrummet ligger på 1. sal.

• Anmeldt: 24. oktober 2018

6,7
    "Dejligt med tag selv kaffe og te hele døgnet og fantastisk..."
    • 2 overnatninger

æRgerligt at man skal betale for at parkere. Desværre var porten for smal til vores bil ( Ford s max) Kunne være rart med ekstra håndklæde til hænderne på badeværelset samt badeforhæng.

Dejligt med tag selv kaffe og te hele døgnet og fantastisk hjælp fra personalet.

• Anmeldt: 14. oktober 2018

9,2
    "Et enkelt hotel. Rent og pænt. God morgenmad. Central beliggenhed. Og billigt! "
    • Indsendt mobilt

Forbedringsforslag: At der var shampoo ved bruseren. At der var en hårtørrer

Der var hvad der skulle være - hverken mere eller mindre. Morgenmaden var rigtig fin. Dejligt med mulighed for at få kaffe og the hele døgnet, og mulighed for at sidde og hygge sig I fællesrummet - omend det er ved spiseborde/spisebordsstole. Gratis parkering I gården. Hjælpsomt personale.

• Anmeldt: 10. oktober 2018

6,7
    "Godt til prisen hvis man bare skal overnatte."
    • Indsendt mobilt

Der var ikke særlig hyggeligt. Tynde dyner og små håndklæder

Godt til prisen hvis man bare skal overnatte. Rent og let at komme ind med kode til døren. Stort værelse

• Anmeldt: 6. oktober 2018

9,6
    "Nemt, billigt og behageligt "
    • Forretningsrejse
    • På rejse sammen med venner
    • Indsendt mobilt

Der var en underlig “røg-lugt”, på trods af at der var rygning forbudt. Men efter en god udluftning så var det fint nok.

Behagelige senge, rent, beliggenhed, smart med kodeindgangen og billederne ligner fuldstændig værelserne!

• Anmeldt: 29. september 2018

7,5
    "ok morgenmad lidt frugt ville have været ok."
    • Indsendt mobilt

Der er skarpe lysstofrør ifællesrummet, der kaster et nådesløst lys over en, selv til morgenmaden, hvor solen stod ind i stuen. uhyggeligt og spild af energi Samme lys i badeværelse der blænder ig brænder alt for længe. Alt er hvidt i hvidt og koldt og kedeligt. ikke egnet til hyggetur med kæresten eller familien!

ok morgenmad lidt frugt ville have været ok. pÆnt og rent, gode senge

Overnattede: september 2018

• Anmeldt: 21. september 2018

7,9
    "Super beliggenhed i midten af Vejle."
    • Indsendt mobilt

Dårlig morgenmad. Meget tørt brød og æg, som manglede mindst 5 min for at være blødkogte. Virkelig ringe.

Super beliggenhed i midten af Vejle. Udemærket værelse

Overnattede: september 2018

• Anmeldt: 31. august 2018

6,3
    "Lidt svært med, at der ikke var nogen i receptionen, ville..."
    • Indsendt mobilt

Lidt svært med, at der ikke var nogen i receptionen, ville gerne have forlænget mit ophold med en overnatning mere, og troede jeg kunne gøre det på stedet, for det var svært for mig på forhånd, at vurdere om tiden tillod det

• Anmeldt: 27. august 2018

"Skøn beliggenhed "
    • Indsendt mobilt

Madrassen Der mangler tandkrus Der kunne være lille bord og 2 stole Lidt tidligt at morgenmad lukker 930 Der kunne være afskærmet til brusebad så der ikke sprøjter Fex en muret væg Herved undgås rengøring af forhæng også Men alt i alt super til prisrn

Skøn beliggenhed Godt værelse God morgenmad Masser af valuta for oengene

• Anmeldt: 27. august 2018

"Rigtig dejligt, superfin placering, perfekt stille rart, fint sted og rigtig fin morgen og rengøring "
    • 1 overnatning

Der skal ikke være en sur smiley - til det der står lige her nedenfor ;-) : Vi fik dejlig stille værelse - måske skal I på hotellet overveje, at der er en tænd/sluk knap for lyset på badeværelset. Desværre har det jo været tændt længe, så vi kunne ikke (for jer) spare ved at slukke, når vi forlod badeværelset. Måske god ide med en tænd/sluk knap til lyset, men ellers super værelse med stole, borde, dejlige vinduer med lys og luft og helt stille værelse (ingen larmende naboer ejheller på gangarealet) ;-)).

Hej 27.8.2018 Ja meget dejlig placering I forhold til byen, fint rart værelse (stille og fredeligt og kunne ikke høre nogen andre gæster på gangen til/fra deres eventuelle værelse). Morgenmaden fin og meget rart, at personalet var tilstedet og konstant udskiftede, så der hele tiden var frisk kaffe/vand/brød osv. - meget fint. Vi har overnattet der tidligere og vender gerne tilbage. Eneste lidt bøvl: P- plads hvor der stod, at der er 3 timers gratis (lørdag til kl. 14 ), men vi skulle hente p-billet (og kommunen har trukket kr. 21,- for billetten ;-( . så kommunens lidt gak-måde med vejskiltene der annoncerer, at der er gratis parkeringen til senest lørdag kl. 14 (og vi tog jo afsted fra hotellet søndag formiddag) - det hænger ikke sammen. Men det er ikke hotellets ansvar - men kommunens). Så p-plads halløjet var eneste lidt bøvl ;-0..

• Anmeldt: 18. august 2018

"Bare godt ophold 👍"
    • Indsendt mobilt

Ikke alle spiser ost til morgenmad så bare lidt pålæg vil være på sin plads men ok det stod på hjemmesiden og der er køleskab men alligevel

Et fint ophold med gode værelser, gode senge, jaaa et godt ophold ikke sidste gang bh hotels bliver brugt 😁👍

• Anmeldt: 13. august 2018

"Godt"
    • 5 overnatninger

Hovedpuden var ikke god.

Morgenmaden kunne forbedres med lyst brød, skinke, egg og chokoladepåleg Sengen og dyne meget gode, men hovedpuden var ikke god.

• Anmeldt: 11. august 2018

"fin B&B"
    • 1 overnatning

Parkering på gaden hvis man ikke nåede at få en af de få pladser i gården. Gadeparkering var gratis fra 17- 09. Så ikke noget med at sove længe.

Det var nemt og billigt. Parkering i gården, hvis man var en af de 5 første. OK morgenmad. Sød receptionist.

• Anmeldt: 1. august 2018

7,9
    "Jeg boede ind til morgemadsrestsauranten og hørte ikke på..."
    • Indsendt mobilt

Jeg boede ind til morgemadsrestsauranten og hørte ikke på noget tidspunkt personalet skramlede med porcelæn og bestik. Jeg tror de har listet rundt for ikke at vække os på den etage. Tak for det personale ❤😊

• Anmeldt: 8. juli 2018

"Middelmådigt ophold."

Morgenmaden.

Værelset rent og nydeligt. Badeværelset lugtede lidt af fugt. Morgenmaden meget elendig.... eneste pålæg var ost og marmelade, Ingen frugt.

• Anmeldt: 4. juli 2018

"Prisen var rigtig god i forhold til kvaliteten."
    • Indsendt mobilt

Prisen var rigtig god i forhold til kvaliteten. Morgenmaden var ikke overdådig, men fuldt tilstrækkelig, flot at den var inkluderet. Jeg fandt gratis parkering 400 m fra hotellet!

• Anmeldt: 25. juni 2018

"Dejlig atmosfære."
    • Indsendt mobilt

Dyr parkering. Ingen bruseforhæng, så hele rummet bliver vådt, når man går i bad. Ingen bademåtte. Kun et enkelt stort badehåndklæde pr. person.

Dejlig atmosfære. Fin central beliggenhed. Rent og velindrettet. Venligt personale.

• Anmeldt: 24. juni 2018

"Det vil jeg gøre igen"
    • Indsendt mobilt

At en børnefamilie havde værelse lige oven over vores værelse, hvor de løb og trampede i gulvet. Det var ret sent før der var ro, og så startede de tidligt igen. Det var lidt træls, men ellers et dejligt ophold 😁

Damen som sad i receptionen da vi ankom, og hjælp os med svar. Og dejligt værelse, og god morgenmad. 😁😉

• Anmeldt: 10. juni 2018

"Perfekt beliggenhed."
    • Indsendt mobilt

Opholdet er incl. morgenmad, men der blev ikke fyldt op. Der manglede både mad og service og de løb tør for smør kl. 9.00 om morgenen. Bordene blev ikke rengjort.

Perfekt beliggenhed.

• Anmeldt: 4. juni 2018

"Morgenmaden var ringe."
    • 1 overnatning

Morgenmaden var ringe. Man forventer at komme til et lækkert morgenbord når man overnatter på hotel. Der var 3 skiver ost og så smør og marmelade til rundstykket. Må indrømme det virkelig var en overraskelse.

• Anmeldt: 28. maj 2018

9,2
    "Det vigtige for os var at der var ro og fred."
    • 2 overnatninger

Vi fik tillige indtryk af Vejle som turist og handels by.

Det vigtige for os var at der var ro og fred. Morgen buffeten var sufficient. Ikke for meget men heller ikke for lidt. -Tak.

• Anmeldt: 24. maj 2018

5,4
    "Overnat på et hospital"
    • Indsendt mobilt

Der var ikke noget hyggeligt over det her hotel man følte at man var på et hospital når man var på hotelværelset

Jeg kunne ikke lige noget ved det hotel

• Anmeldt: 14. maj 2018

"Det var min 3."
    • 1 overnatning

Det er første gang, jeg ikke var så tilfreds med værelset. Det var utroligt lille. Følte det nærmest som et kosteskab. Kunne næsten ikke trække vejret, og der var ikke engang plads til, et lille natbord/hylde. Men skal siges det er første gang, jeg har fået sådan et værelse. Og larm fra kl. 5.30.

Det var min 3. overnatning, på 3 mdr. Så det siger nærmest sig selv, at jeg synes godt om det. Og beliggendheden er fin.

• Anmeldt: 13. maj 2018

9,2
    "Perfekt hotel til prisen."
    • Indsendt mobilt

God lille morgenmadsbuffet. Super sød og hjælpsom receptionist. God ide med kantinen hvor man kan spise et let måltid når man i løbet at dagen har nydt en stor frokost.

• Anmeldt: 7. maj 2018

9,6
    "Godt sted, vil helt sikkert booke igen"
    • Indsendt mobilt

Det er lidt lydt. Havde larmende overboer, der trampede meget i gulvet, hvilket betød at jeg desværre kun fik 3,5 timers søvn.

Ok morgenmad, lidt sparsomt mht pålæg. Dejligt nemt at alt er selvbetjening. Pænt og rent, rart med bord og stole på værelset.

• Anmeldt: 22. april 2018

7,9
    "Sengen var meget behagelig og dyner hovedpuderne ligeså."
    • 1 overnatning

Parkeringen var lidt problematisk, men vi var heldige at få en plads - meget centralt beliggende og sikkert derfor svært med P-plads

Sengen var meget behagelig og dyner hovedpuderne ligeså.Morgen var fuld ud tilfredsstillende - ikke det store udvalg, men pænt anrettet, fuldt ud tilstrækkeligt og friskt. Hotellet dejlig centralt placeret

• Anmeldt: 15. april 2018

"Detter er min anden overnatning på BB Park Hotel."
    • 1 overnatning

Detter er min anden overnatning på BB Park Hotel. Med offentlig transport, ligger det perfekt, ca 500 m fra stationen. Der er fredeligt, med dejlige lyse værelser og stort eget badeværelse. Og tæt på gågade, madsteder, indkøb mm.

• Anmeldt: 13. april 2018

9,5
    "Dejlige store værelser, dejlig rent og meget indbydende..."
    • Indsendt mobilt

Der var ikke meget parkering. Vi savnede et bruseforhæng. Man kan ikke være på wc, mens en anden er i bad.

Dejlige store værelser, dejlig rent og meget indbydende entre. Det var nemt at booke og SMS med kode til indgangen fungerede fantastisk. Nemt og ligetil.

• Anmeldt: 13. april 2018

7,5
    "Sengen var rigtig god - og beliggenheden perfekt!"
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var kedelig og intetsigende, intet sundt overhovedet. Kunne godt have brugt et par glas på værelset, så man kunne få noget at drikke. Vores dør og lås virkede ikke, hver gang skulle vi bruge lang tid på at komme ind. Personalet vidste det godt, da vi opsøgte dem.

Sengen var rigtig god - og beliggenheden perfekt!

• Anmeldt: 8. april 2018

8,8
    "rigtig fint sted at sove og til rimeligt pris,værelset var pænt og rent anbefales andre"
    • 1 overnatning

ud over en smugle fugt i loftet på badeværelset og hovedpuden var for høj er der absolut intet at klage over

sengen var god stor og fin at sove i, badeværelset var kæmpe stort og dejligt og anbefaler gerne stedet igen og sover der også gerne selv igen, der er gratis kaffe og the, og det trækker bestemt også til den positive side at man kan tjekke ind på alle tider af døgnet

• Anmeldt: 24. marts 2018

7,5
    "Morgenmaden var noget spartansk."
    • 1 overnatning

Morgenmad og oplysninger om de meget dårlige parkeringsforhold inden ankomst

Morgenmaden var noget spartansk. der var en person i receptionen hun var da venlig nok. Elendige parkeringsforhold!

• Anmeldt: 18. marts 2018

7,1
    "Dejlig lyst og venligt og så er der stille og fredeligt."
    • Indsendt mobilt

At lyset på badeværelser er tændt så lang tid af gangen og man ikke selv kan gøre noget ved det. Sengene var lidt for bløde.

Dejlig store værelser og hotellet ligger dejlig centralt.

• Anmeldt: 18. marts 2018

7,9
    "Jeg kender jeres hotel fra flere overnatninger, og det lever op til mine jævne forventninger"
    • 1 overnatning

Jeg synes, at det svageste punkt er jeres spinkle udvalg af tv-kanaler

Morgenmaden er forholdsvis ordinær, men ok, det er en nem og billig overnatningsmulighed

• Anmeldt: 12. marts 2018

"Meget dejligt og rent over det hele, dejligt stort..."
    • 1 overnatning

Det eneste jeg manglede, var en oversigt i Hallen, over hvad etage mit værelse lå på. Ellers meget fint med dørkode, der blev sendt både til min Email og min tlf.

Meget dejligt og rent over det hele, dejligt stort badeværelse. Ligger meget centralt, og da jeg rejste med offentligt transport, var der ikke ret langt, så jeg kunne nemt gå dertil. Jeg sov usædvanligt godt, i en dejlig seng.

• Anmeldt: 6. marts 2018

"Jeg vil helt sikkert en anden gang benytte mig af BB hotel ."
    • Indsendt mobilt

Jeg modtog ingen mail med dørkode. Det var lidt irriterende og gjorde mig en anelse usikker på om dette ophold ville være ok. Måske skyldtes det at jeg ikke bookede på BB hjemmeside men på booking.com Men da jeg ringede var der super god service og alt ordnede sig fint.

Rigtig fin til prisen. Venligt personale.

• Anmeldt: 26. februar 2018

7,5
    "Beliggenheden var super og da jeg ringede til nummeret..."
    • 3-personersværelse
    • Indsendt mobilt

Det var frygteligt frygteligt koldt på vores værelse hvilket resulterede i afbrudt søvn hele natten. Vi kom til morgenmøde præcis kl 10 og der var alt væk. Jeg er godt klar over at morgenmaden slutter kl 10 og vi skullle ha været der tildligere men det var ret tydligeligt at det var pakket væk i go tid.

Beliggenheden var super og da jeg ringede til nummeret oplyst i reception fin jeg kontakt til en meget venlig medarbejder. Værelset var rent og fint. Godt badeværelse

Overnattede: februar 2018

• Anmeldt: 24. januar 2018

"God."
    • Indsendt mobilt

Et håndklæde for lidt. Kaffen for tynd.

Der manglede lidt pålæg ud over osten. Grøntsags/tomatjuice ville være ønskelig. Sengen god. Der var rent og pænt. Flere tvkanaler vil være en god ide.

Overnattede: januar 2018

• Anmeldt: 16. december 2017

"Morgenmaden var fin og sengen var behagelig."

Alt var OK

Morgenmaden var fin og sengen var behagelig. Det personale vi så var smilende og venlige. Vi synes det er et dejligt sted at overnatte, og vi bruger det hver gang vi skal overnatte i Vejle.

• Anmeldt: 5. december 2017

"ingen"
    • 1 overnatning

Kommunikationen før ankomst. Vi fik ændret vores bestilling - ændret af hotellet - med manglende oplysning hvorfor. Beskeden på mail var faktisk af en beskaffenhed, som kunne forstås som en falsk mail.

Udmærket udbud svarende til mit behov.

• Anmeldt: 4. december 2017

7,1
    "Super beliggenhed, dog nogle få kritiske personlige punkter."
    • 1 overnatning

Sengen var meget koldt da jeg kom ind lidt over midnat (start December). Der var ikke skiltning til hvor man kunne få morgenmaden, så gik klip af dette da jeg havde planlagt at spise sent. Lille tv der sidder lidt for højt for komfort. Savnede også et bade forhæng, noget af tøjet blev lidt vådt da jeg skulle tage en bruser efter ankomst.

Beliggenheden der lægger centralt er superb, og tjente mit formål helt perfekt. Afgang til Wifi. Nemt selvbetjening på siden, samt opdateringer. Vil klart overveje stedet igen til en anden gang jeg skal til Vejle.

"."
    • 1 overnatning

Morgenmaden var det mest skrabede, jeg nogensinde har fået! Badeværelset var meget koldt uden varme. Der var meget lyt, når gæster kom hjem eller gæster, der gik rundt på etagen ovenover Meget upersonligt hotel, med låst hoveddør, intet personale ud overe damen ved det man kaldte mogenmad!

8,3
    "Alt i alt et godt ophold."
    • 2 værelser
    • 2 overnatninger

Kunne ikke komme ind på et værelse. Tog ca. 20 min. inden vi fik kontakt via service telefonen. Blev fikset med en ny kode.

Morgenmad sparsomt, men ok. Sengen ok.

5,0
    "Der var rent."
    • Indsendt mobilt

Intet personale at spørge om hotellets parkeringsplads, ej heller en angivelse man kunne følge. Badeværelse burde der gøres noget ved. Ligner noget i en sportshal. Mildest talt spartansk indrettet.

Der var rent. Ligger centralt.

• Anmeldt: 30. november 2017

"Rigtigt godt"
    • Indsendt mobilt

Det eneste lille minus var at det var svært at varme værelset op. Tror i måske har nattesænkning på men derudover er det der vi vil overnatte fremover .

• Anmeldt: 27. november 2017

6,7
    "Sengen var meget behagelig."
    • 1 overnatning

Morgenmaden var utrolig skuffende. Meget meget sparsom - hvis man ikke spiser ost og drikker mælk. Lidt større fjernsyn vil også være at foretrække, man kan knap læse teksterne.

Sengen var meget behagelig. Dejligt med gratis the og kaffe.

• Anmeldt: 26. november 2017

7,5
    "Jeg har brugt hotellet mange gange, og vil bruge det igen."
    • 1 overnatning

WIFI meget langsomt. Morgenmad ikke sagen (savner æg & bacon når man ikke spiser brød). En irriterende ting: lyset på badeværelset er MEGET kraftigt når man skal op om natten, jeg ville gerne selv vælge om det skulle tænde.

Meget dejlig ro. Dejlig stort værelse. Helt ok seng.

• Anmeldt: 22. november 2017

4,6
    "For dyrt i forhold til oplevelsen"
    • Indsendt mobilt

Der var ikke varme på værelset på trods af radiator stående på 5. Morgenmaden var meget skuffende da den ene af os ikke spiste ost , en pakke chokolade eller hamburgerryg havde været passende. Alt taget i betragtning og at man kan få et ophold i hovedstaden på bemandet hotel med morgen buffet til 650kr er det for dyrt for et ubemandet ophold.

Placering er helt genial og bynært man kan nemt lade bilen stå og gå rundt

• Anmeldt: 17. november 2017

7,1
    "Opholdet var fint. Vi skulle kun sove en nat på grund af møde."

Intet.

Sengen var meget blød. Værelses var fint, men vi manglede f. eks. et bæger på badeværelset til at skylle mund efter tandbørstning. Smart med vi selv kunne lukke ind.

• Anmeldt: 3. november 2017

5,8
    "Personalet var søde og behagelige mennesker, når man mødte en"
    • 3 overnatninger

Morgenmaden var alt for kedelig og med alt for få valgmuligheder i forhold til prisen. Der mangler bruseforhæng med det resultat, at man skal tørre hele gulvet efter brusebad.

Personalet var søde og behagelige mennesker, når man mødte en

Overnattede: oktober 2017

• Anmeldt: 28. september 2017

4,6
    "Et sted at overnatte i mangel på bedre"
    • Indsendt mobilt

Dårlig seng, super kedelig morgenmad og morgenmadsområde, tarveligt matrialevalg på værelset, gammel slidt elevator, meget lille gammelt tv med dårlig lyd kedelig belysning

Super centralt placeret

Overnattede: september 2017

• Anmeldt: 24. september 2017

7,9
    "Dejligt at man kan få et værelse mod gården, der er ro og..."
    • 1 overnatning

Morgenmaden er eneste minus for mig. Jeg undgår mel og sukker... og så er der ikke noget at spise. Ønske: æg, bacon, pølser (en salat) Kunne godt ønske mig muligheden for at købe en drink og en pose peanuts!

Dejligt at man kan få et værelse mod gården, der er ro og det er muligt at få sovet!

Overnattede: september 2017

• Anmeldt: 2. september 2017

"Beliggenheden"
    • Indsendt mobilt

Da vi ankom kunne vi ikke låse døren op. Vi ringede og fik at vide, at vi ikke havde booket værelset. Vi havde bekræftelse på booking på datoen. Der var sket en misforståelse af datoen. Det var en fejl fra deres side. Vi blev hurtigt kontaktet igen og fik anvist et andet værelse.

Beliggenheden

• Anmeldt: 26. august 2017

"Godt til prisen"

savnede et badeforhæng

morgenmaden var fin, ikke det store udvalg, vi var mætte når vi gik fra bordet. Sengene var for bløde til vores smag, ellers fint værelse, vi savnede dog et badeforhæng så hele badeværelset ikke var lagt i blød efter bad. perfekt med koderne til at komme ind på hotel og værelse.

• Anmeldt: 6. august 2017

"Dejlig ophold i Vejle 👍😉"
    • Indsendt mobilt

I mangler virkelig noget gratis parkering😰 de få der er i gården, der skal man være heldig. Kunne der ikke laves noget parkering foran hotellet, det kunne være et stort plus👍

Dejligt morgenmad, sengene var udmærket, dejlige værelser og bad👍

• Anmeldt: 25. juli 2017

7,9
    "Manglede information om parkering, når man først når frem..."
    • 2 overnatninger

Manglede information om parkering, når man først når frem efter mørkets frembud. Vi måtte holde langt væk og kendte ikke parkeringsstederne i Vejle. Det ville have været rart med info om parkeringsregler og steder ved booking.

Overnattede: juli 2017

• Anmeldt: 21. juli 2017

7,1
    "Dejligt hotel med fin beliggenhed"
    • 1 overnatning

Morgenmaden var skrabet. Kun ost og marmelade til rundstykket og rugbrød. Der mangler pålæg (spiser ikke selv ost). Der burde være en sæbe/shampoodispenser og hårtørrer.

Beliggenheden var god. Adgangen til hotellet fint og værelserne var i fin størrelse og god stand.

Overnattede: juli 2017

• Anmeldt: 28. juni 2017

6,0
    "Man kunne på fakturaen gøre opmærksom på at man skulle bruge..."
    • 2 overnatninger

Man kunne på fakturaen gøre opmærksom på at man skulle bruge koden for at komme ind på hotellet, det var ikke særligt nemt, hvis man ikke var opmærksom på det

Overnattede: juni 2017

• Anmeldt: 13. juni 2017

"Godt til prisen."
    • 1 overnatning

Bedre puder og topmadras ville gøre underværker.

Morgenmad var ok. Sengen var nogenlunde men puderne var elendige. Parkering var mulig for meget små biler i baggård.

Overnattede: juni 2017

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: