Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

7,8

• Valuta for pengene

• Gratis wi-fi

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 15. januar 2019

"OK til formål og pris"
    • 1 overnatning

Som nævnt kunne morgenmaden være lidt mere spændende

Det var ikke første gang, så jeg vidste hvad jeg gik ind til. Til mit formål (overnatning på vejen fra Jylland til lufthavnen) er det helt i orden - bortset jeg ikke kan vænne mig til at banke hovedet mod overkøjen. Morgenmaden koster nu 90 kr. Jeg synes ikke den er noget særligt, så mit råd (til andre i samme situation) må være at tage tidligere af sted og i stedet få lidt morgen mad i Lufthavnen.

• Anmeldt: 10. januar 2019

7,5
    "Gode senge og dejligt værelserne ikke er lydige så man kan..."
    • Indsendt mobilt

Der er ikke mange tv kanaler på fjernsynet. Og der kunne godt være en stik kontakt ved sengebordet Det kunne godt være meget billigere at parkere sin bil når man bor hos jer, ang forretning burde prisen ikke være 100kr pr dag.

Gode senge og dejligt værelserne ikke er lydige så man kan ikke høre de andre

• Anmeldt: 5. januar 2019

5,8
    "Skuffet over værelse og morgenmad kontra pris."
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden er alt for dyr i forhold til hvad man får for pengene. Andet udvalg i forhold til City. Toilettet og vandhane løb. Der var koldt på værelset.

Personalet var fremragende.

• Anmeldt: 2. januar 2019

7,5
    "Morgenmaden var god og rigelig første dag."
    • 2 overnatninger

1. januar virkede det som om, der ikke var købt nok ind til de mange mennesker, der spiste morgenmad på stedet.

Morgenmaden var god og rigelig første dag. Det var dejligt at kunne tjekke ud senere end normalt d. 1. januar.

• Anmeldt: 2. januar 2019

8,3
    "Personalet var rigtig søde og hjælpesomme."
    • Indsendt mobilt

Det eneste negative jeg kunne se vi var 2 personer på samme værelse, , var at toilettet var lige lovlig tæt på hvor du opholdt dig, dvs man kunne både høre og lugte hvis du skulle ud og lægge stort. Vi var nød til at købe en luftfrisker som kunne tage toppen af lugten. En anden ting min datter og jeg savnede var flere stikkontakter, FEKS et ved siden af sengene.

Personalet var rigtig søde og hjælpesomme. En god og dejlig morgenbuffet. Og at hygiejnen var I top. At man ikke kunne høre sine naboer. Et rigtig godt sted, til billige penge. Helt klart at vi kommer tilbage

• Anmeldt: 1. januar 2019

"Vi var skuffet..."
    • Indsendt mobilt

- Bruseforholdet var dårligt...et enkelt meget lille brusehovedet fastgjort til loftet (ej på væggen) med skæve stråler. Hvis man ikke vil vaske hår, er det meget svært at tage bad. - Selve blandingsbatteriet var henne ved håndvasken. - Når man tændte vandhanen ved håndvasken, begyndte vandet at dryppe fra brusehovedet selvom det var lukket stramt til. 👎🏼 - Morgenmaden var kedeligt, eneste lune var scrambled eggs, som først blev genopfyldt efter 10 min. ventetid, men var koldt og smagte af kartoffelmos.👎🏼👎🏼 90,- kr. pr. person for en rundstykke med smør og syltetøj og en kop kaffe var hvad vi fik fra den kolde morgenmadsbuffet. Vi klagede til receptionisten og beklagede men gav ikke nogen kompensation.👎🏼

Sengene var dejlige bløde og der var rent. Personalet var høflige...

• Anmeldt: 31. december 2018

"Udmærket"
    • 2 overnatninger

Parkeringssystemet kan ikke håndtere timebetaling hen over den betalingsfrie periode. Dvs at at ankommer man kl 18 og vil booke parkering til næste dag kl 10 er der ikke anden mulighed end at booke et helt døgn! Det er for dårligt

• Anmeldt: 30. december 2018

7,9
    "Samlede ophold var OK. Tilfreds med service og pris."
    • 1 overnatning

En anelse mere varme i morgenmadslokalet.

Morgenmaden helt OK i forhold til prisen, men temperaturen i morgenmadslokalet var en kende for køligt. Sengene også OK.

• Anmeldt: 26. december 2018

6,7
    "Famileovernatning på Cabinn Metro"
    • 4-personersværelse med køjesenge
    • 1 overnatning

Det er meget små værelser og køjesenge. Det vidste vi, så sådan er det jo bare. Men der er ikke megen plads. Der er tale om nogle meget små elevatorer og der er - naturligt nok - rift om dem, når hotellet (motellet?) er så stort. Jeg forventer ikke at skulle tale engelsk med personalet på et dansk hotel. Desuden irriterer det mig, at skulle betale for parkering, så langt fra byen (prisen på DKK 100,- for 24 timer er som sådan dog rimelig nok).

Morgenmaden var sådan set alletiders. Der var alt det, man normalt forbinder med en dansk eller europæisk morgenmad. Vi og vores to børn på 3 og 11 år var tilfredse. Lokalerne er ikke specielt inspirerende. Ved modtagelsen skal man opgive sit værelsesnummer (det skulle være på engelsk - det kniber med dansk personale) - har man betalt for der er der frit slag.

• Anmeldt: 20. december 2018

7,9
    "Der var ikke så meget pålæg at vælge imellem ved morgenmaden..."
    • 2 overnatninger

Der var ikke så meget pålæg at vælge imellem ved morgenmaden, Agurken så noget træt ud. Prisen for et værelse med dobbeltseng bliver lidt dyr, set i forhold til andre steder.

• Anmeldt: 16. december 2018

8,3
    "Fint værelse, der var hvad vi havde brug for."
    • Indsendt mobilt

Bruseren dryppede hver gang vi brugte håndvasken. Der var kun personale ved frontdesken og ikke ved morgenmaden

Fint værelse, der var hvad vi havde brug for.

• Anmeldt: 13. december 2018

7,1
    "Fint til et kort ophold! Venligt personale og god morgenmad."
    • Indsendt mobilt

Badeværelserne er meget små. Ligeså er rummet indenfor badeforhænget. Brugehovedet sidder i loftet og kan ikke drejes eller tages ned, så man har bruseren i hånden. Det kan besværliggøre badet lidt. Den øverste seng er godt nok dårlig. Efter to overnatninger havde jeg ondt i ryggen. Dog er sengen nedenunder udemærket. Der lugtede surt, når man kom ind på værelset, som om rengøringen ikke havde skiftet vand eller noget. Dog ville receptionen gerne flytte os til et andet værelse.

Fine små værelser til en enkelt eller to overnatninger. Personalet var venlige og morgenmaden god. Med appen “AeroGuest” var der check in/ud og nøglekort på mobilen.

• Anmeldt: 13. december 2018

7,5
    "Virkelig smilende og frisk personale."
    • Indsendt mobilt

Alt var som det kan forventes i det pris niveau. Jeg har ikke rigtig noget.

Virkelig smilende og frisk personale. Fejl og mangler bliver afhjulpet hurtigt. Et dejligt sted til prisen.

• Anmeldt: 11. december 2018

7,5
    "Levede op til mine forventninger. Udmærket til en eller to overnatninger."
    • 1 overnatning

Der manglede et spejl i værelset, og der var bestemt ikke meget plads på badeværelset. Men når man bare skal overnatte der så var det udmærket.

Morgenmaden var udmærket, der var meget forskelligt at vælge. Dog var der lidt træk i lokalet, hvilket ikke er specielt hyggeligt, mens man spiser. Det var svært for personalet at følge med at få fyldt op af mad og service. Sengen var udmærket, jeg sov hele natten uden at vågne.:-)

• Anmeldt: 9. december 2018

"Beliggenhed og parkering."
    • Indsendt mobilt

Små værelser til pengene .,bruser virkede ikke. Betaler for meget og får for lidt. Max 600 kr for en overnatning ville være rimeligt.

Beliggenhed og parkering.

• Anmeldt: 9. december 2018

6,3
    "beliggenhed + parkering + reception"
    • 1 overnatning

2 ud af 4 værelse fungerede ikke efter hensigten. et værelse var håndklæder beskidte + badeforhæng lagde på gulvet. anden værelse kunne man ikke skifte mellem bruser og vandhane. for meget støj på værelset

beliggenhed + parkering + reception

• Anmeldt: 6. december 2018

"God valuta for pengene"
    • Indsendt mobilt

Venligt personale. God beliggenhed for lufthavn ifm. flyafgang tidligt om morgenen og Copenhagen Arena ligger lige om hjørnet. Små værelser; men alt i alt ok til prisen.

• Anmeldt: 5. december 2018

4,2
    "Det ligger tæt på Fields og Royal Arena."
    • Indsendt mobilt

Bruseren levede sit eget liv. Fjernbetjening til tv’et virkede ikke og sengen køjesengen manglede den stang i siden der gør man ikke falder ud. Og det blev ikke lavet som aftalt. Kommer der ikke igen. Dårlig service og lortet virker ikke.

Det ligger tæt på Fields og Royal Arena.

• Anmeldt: 3. december 2018

7,5
    "At det var billigt og nemt at komme til med tog!"

🙈intet

At det var billigt og nemt at komme til med tog! Fin morgenmad 👍 Dejligt man kunne tjekke hurtigt ud dagen efter ved bare at putte dør-kortet i en postkasse.

• Anmeldt: 3. december 2018

8,3
    "Perfekt hotel for koncert i Royal Arena"
    • 1 overnatning

Perfekt beliggenhed lige op af motorvejen og tæt på Royal Arena (gåafstand). Indtjekning og betaling via app Aero Guest fungerer optimalt, og man undgår at skulle stå i kø for at tjekke ind på en travl fredag eftermiddag.

• Anmeldt: 30. november 2018

7,1
    "God nok til overnatning"
    • 2 overnatninger

Morgenmaden manglede ligesom noget for at være god. For enkelt. Sikkerhedsmæssigt kan den være bedre. Der findes ingen box til bærbar eller lign. værdi. Alle kan bare tage elevator op til etagerne uden at blive opdaget.

God nok til at få sovet godt. En god seng. Personalet var meget behjælpelig

• Anmeldt: 27. november 2018

8,3
    "Godt, simpelt overnatningssted for alle pengene nær shopping og metro."
    • 2 overnatninger

Træls der ikke bare var en sengehest på værelset Kunne godt blive mere opredt, som gulvet og smide tøj på sengen Lidt forvirrende og finde rundt med elevator og morgenmad

Morgenmaden var god og varierende, sengen var dejlig. Madrassen var dejlig behagelig Personale var rare ved både check in og check ud Dejligt med oprydning af sengen

• Anmeldt: 21. november 2018

8,3
    "Parkerinsforholdende er for ringe."
    • Indsendt mobilt

Parkerinsforholdende er for ringe. De reklamerer med, at der er parkering, jeg blev nødt til at parkere uden cabinns område, hvilket resulterede i, at jeg fik en parkeringsbøde. Da det er et hotel der har mange håndværkere der overnatter, mig selv inklusiv, kommer der mange store biler. Derfor synes jeg, at man skulle gøre mere fra hotellets side af, til at mindre biler, der kan komme ind i parkeringshuset,kommer derind og holder, så ville der være bedre parkeringsforhold for alle.

• Anmeldt: 20. november 2018

9,0
    "Personalet var som sædvanligt fantastisk, på nært en..."

Vejret

Personalet var som sædvanligt fantastisk, på nært en eftermiddag. Der gik de alle ind og drak kaffe og spiste wienerbrød og stakkels Emma stod alene med det hele. Men hun er jo fantastisk.

• Anmeldt: 20. november 2018

5,4
    "Rent og rummeligt, men koldt!"
    • 1 overnatning

Skrue op for varmen om vinteren!

For prisen var opholdet egentlig fint. Værelset var rent, flot og rummeligt. Problemet er bare at det altid er koldt på Cabinn, og dette ophold var ikke nogen undtagelse. I bliver altså nødt til at skrue mere op for varmen, det er tredje gang hvor jeg synes at det er koldt på jeres værelser.

• Anmeldt: 19. november 2018

"Fin beliggenhed ift."
    • 1 overnatning

Voldsom belastning af rygere i parkeringskælderen! Mange reklamer og følgemails efter bookning.

Fin beliggenhed ift. City og lufthavn. Let at finde.

• Anmeldt: 7. november 2018

6,3
    "Placering - lille værelse som vi brugte som overnatning..."
    • Indsendt mobilt

At naboen tilsyneladende røg på værelset og vores værelse således stank virkelig meget.

Placering - lille værelse som vi brugte som overnatning inden afrejse fra Kastrup lufthavn, og til det er det ok.

• Anmeldt: 7. november 2018

"Dårlig."
    • 5 overnatninger
    • Indsendt mobilt

Badeværelset lugtede af kloak. Morgenmaden var tør og kedelig. Det var konstant fest i cafeen, hvilket gjorde det umuligt at sidde og bare nyde. Gæster der virkede truende mod andre gæster.

• Anmeldt: 26. oktober 2018

7,1
    "En enkelt overnatning egentlig ok til prisen"

Dårlig skiltning / kælderen

Sengen var lidt dårlig madrassen ikke så god - kunne godt bruge lidt bedre skiltning for at komme ud i parkerings kælderen

• Anmeldt: 25. oktober 2018

"Tilfreds"
    • 1 overnatning

Havde booket mig på nettet. Kommer på hotellet mandag aften efter en lang rejsedag. Må stå og vente på min nøgle 20-25 min. pga. mange kunder. Skulle være en fordel, at man har ordnet alt over nettet undtaget betaling. Jeg plejer at betale på nettet. Denne gang havde jeg ikke betalt, inden jeg kom på hotellet. Overnatter flere gange i løbet af året på Cabinn Metro samt Cabinn Esbjerg i forbindelse med mit arbejde.

Alt var i orden. Ligger meget centralt i forhold til lufthavn og byen. Bonus at fields ligger så tæt på.

• Anmeldt: 24. oktober 2018

6,7
    "Det blæste en del om natten, ved 2tiden var det umuligt at..."
    • 1 overnatning

Det blæste en del om natten, ved 2tiden var det umuligt at sove mere , da det lød som om der holdt en politibil med fuld sirene lige uden for vinduet!!! det var dog blæsten der peb igennem det utætte vindue!!! Tætningsliste er defekt, øv øv øv

• Anmeldt: 19. oktober 2018

"Personalet var super."
    • 3 overnatninger

I trænger til at få nye madrasser på det værelse vi overnattede på. Og så ville det være rart at andre gæster ikke røg på værelserne, vi kunne lugte sur cigaretrøg hver morgen/aften ude på vores badeværelse, det må enten komme ovenfra ell. nedenfra andre værelser. Og så mangler der et spejl inde på selve værelset.

Personalet var super.

• Anmeldt: 18. oktober 2018

5,8
    "Sød hjælp og forståelse i receptionen ved spørgsmål."
    • Indsendt mobilt

At få to enkelte senge når vi havde opgraderet til dobbeltseng. Toilettet kunne ikke trække rigtigt ud. Personalet ved morgenbuffeen virkede uoplagte og som om de ikke gad være der.

Sød hjælp og forståelse i receptionen ved spørgsmål.

• Anmeldt: 17. oktober 2018

8,8
    "Meget dejligt sted."
    • Indsendt mobilt

Sengehesten kunne godt være inde på værelset. Da vi ikke vidste at det var muligt at få sådan en, sov pigen den første nst uden nogen sengehest. Ellers ikke noget andet at klage over

Morgenmadenvar helt ok, ikkeså meget at velje i, men den var god. Sengene var helt fine at sove i. Vi fik udleveret en sengehest til den overe køje, da vi spurgte om den.

• Anmeldt: 16. oktober 2018

"God beliggenhed"
    • Captain-enkeltværelse
    • Indsendt mobilt

Værelset var fint, men badeværelset var meget småt, vandhanen/bruseren dryppede og afløbet var stoppet så der var oversvømmelse når man tog bad. Generelt trænger hotellet til vedligeholdelse.

God beliggenhed

• Anmeldt: 11. oktober 2018

"Personalet var meget venlige og hjælpsomme, værelset var..."
    • 2 værelser
    • 1 overnatning

Jeg har ikke noget at klage over

Personalet var meget venlige og hjælpsomme, værelset var rent og pænt, med alt hvad man kunne have behov for. Vi var der kun fordi vi skulle tidligt med flyet og til det formål var cabinn perfekt. Vi var 6 personer og personalet var meget søde og sørgede for, at vi fik værelser på samme etage. receptionisten var meget hjælpsom, da vores taxa kom for tidligt ifht. aftalt tid og var meget hurtig til at få bestilt en ny.

6,7
    "vi spiste ikke morgenmad så det kan jeg ikke udtale mig om."
    • 1 overnatning

Da vi tjekkede ind på værelset stank der helt vildt af røg..vi kunne så se at der var blevet hængt en ikea pose rundt om røgalarmen så de forrige kunne ryge på værelset uforstyrrret. Værelset var blevet rengjort altså senge redt osv, så det undrer os meget at rengøringspersonalet ikke har opdaget posen på røgalarmen eller hvordan det stank derinde. Vi gik så ned og klagede og fik heldigvis et andet værelse, men havde der været udsolgt og vi skulle ha sovet på det værelse, så ved jeg ikke hvad vi skulle ha gjort. Derudover var der ekstremt meget larm, allerede fra kl 4 tiden.

vi spiste ikke morgenmad så det kan jeg ikke udtale mig om.

6,7
    "OK, levede op til forventningerne."
    • 1 overnatning

Egentlig ikke noget, det er jo efter prisen. Bestille P-plads og gerne med el-stik, Tesla opsætter dem gratis - til Tesla ;o)

Overraskende god morgenmad Rent og pænt Flinke i receptionen

8,3
    "Valuta for pengene, god beliggenhed og super service, men 1 af 2 madrasser var desværre udtjent."
    • 1 overnatning

Vi blev spurgt, om vi ville sove ved siden af hinanden i stedet for i køje, hvilket var utroligt venligt og serviceminded. Desværre var madrassen, som lå under sengen, utrolig dårlig, så min mand sov med fjedre i ryggen :(

Utrolig venlig betjening under check-in Perfekt beliggenhed Rent og pænt Super godt med en elkedel Der var, hvad der skulle bruges på værelset og badeværelset.

4,6
    "Meget lugtende værelse så man var tvunget til at lufte ud..."
    • Indsendt mobilt

Meget lugtende værelse så man var tvunget til at lufte ud (lugtede meget indelukket) . Derudover var der en meget dårlig lugt på hele gangen fra elevatoren og til værelset (opkast lugt) Vil hellere vælge et andet hotel og betale lidt mere fremover

9,2
    "Man får hvad man betaler for."
    • 1 overnatning

Selve indretningen af restauranten, men skulle kante sig forbi maden bare for at komme ind til en del af siddepladserne.

Der var hvad der skulle være til morgenmaden, men den var lidt rodet, vi kom dog også i et spidsbelastningstidspunkt.

• Anmeldt: 5. oktober 2018

7,5
    "min ankomst var jeg ikke begejstret for,(transport-metro) en søgning på rejseplanen, løste dette"
    • 3 overnatninger

Kan ikke komme på noget.

Vi spiste ikke morgenmad på hotellet, min gæst var kineser, og på første ophold udenfor asien. Så mad ude i byen. De udleverede to dørkort, uden at skulle spørge om kort 2,

• Anmeldt: 4. oktober 2018

6,3
    "Da det kun var overnatning med sen ankomst på vej til lufthavnen, var det ok "
    • 1 overnatning

Det er meget let at overse indkørslen til parkeringspladsen Receptionen var ikke særlig indbydende Værelsesdøren stod åben ved ankomst

Prisen var god Beliggenheden (læs afstand til lufthavnen) er god

• Anmeldt: 4. oktober 2018

6,3
    "Venligt og effektivt personale som var fokuseret på at..."
    • Indsendt mobilt

Det er en lettere primitiv form for overnatning i køjeseng på et meget lille værelse - lidt som en lille kahyt på et skib. Når man regner ekstra beløb til morgenmad, parkering sammen er det egentlig ikke så billigt når det kommer til stykket.

Venligt og effektivt personale som var fokuseret på at levere.

• Anmeldt: 3. oktober 2018

6,7
    "Okay hotel til pengene."
    • 2 overnatninger

Værelset var meget lille & med 2 køjesenge. Badeværelset var også lille. Men dette står jo i forhold til prisen. Elevatoren virkede ikke da vi skulle tjekke ud, så lidt træls med kufferter & trapper ned fra 8 etage.

Hotellet ligger skønt placeret i forhold til Royal Arena, det er ganske let at gå over til både Metro & toget, samt til indkøbscentret Fields. Personalet er flinke og service minded. så et super skønt hotel, specielt hvis man skal til noget i Royal Arena.

• Anmeldt: 2. oktober 2018

"Dejlig morgenmad - varieret udvalg så der var noget for..."
    • 1 overnatning

Dejlig morgenmad - varieret udvalg så der var noget for enhver smag. Sengen lun og tilpas blød/hård. Ingen støj fra tilstødende værelser eller udefra.

"Ok, til prisen."
    • 1 overnatning

Der var ikke fyldt op på værrelset med kopper, så man kunne ikke lave sig en kop kaffe eller drikke en tår vand. Vi måtte ned og få vores kort kodet om midt om natten.

Kort gå afstand til royal arena.

5,8
    "Super beliggenhed til Royal Arena"
    • 1 overnatning

Super dårligt værelse. Der var en udluftning/ventilation, som ikke kunne slukkes for, så det var nærmest orkan i værelset, og værelset var meget, meget koldt. Receptionens måde at udbede det på var at stille en uduelig varmeblæser til rådighed. Værelset var så lille, at der ikke var plads til tøj og en rygsæk for to personer. Badeværelset var så småt, at når man havde været i bad var hele badeværelset pjaskvådt.

Beliggenheden i forhold til Royal Arena.

5,8
    "Personalet var meget dygtige og smilende."
    • 1 overnatning

At jeg kunne se at jeg havde betalt en del mere end hvis jeg havde vente med at bestille. Kunne have satset ja for man ved jo ikke om det ville være udsolgt på booking tidspunktet, men under halv pris

Personalet var meget dygtige og smilende. Det var meget lydt både fra gang, nabo og traffiken/gaden

• Anmeldt: 1. oktober 2018

"super god beliggenhed"
    • 2 overnatninger

hovedpude giver ingen støtte til nakken og madras i overkøjen ingen fjedre i så man sover rigtig dårligt, der var ingen gelænder så man er bange for at falde ned og alt for lidt plads op til loft så man nærmest får klaustrofobi

super god beliggenhed

• Anmeldt: 1. oktober 2018

6,7
    "Beliggenheden var i top, parkeringsforhold ok, dejligt nemt..."
    • Indsendt mobilt

En eller anden alarm ringede i minimum 5 minutter under morgenmaden, uden at personalet i området slukkede den eller i det mindste forsøgte at forklare de undrende gæster om man skulle smide alt og løbe ud af bygningen.

Beliggenheden var i top, parkeringsforhold ok, dejligt nemt at komme til, da det ligger tæt på motorvejen.

• Anmeldt: 27. september 2018

5,4
    "Der var en i et værelse i nærheden, der snorkede."
    • Indsendt mobilt

Der var en i et værelse i nærheden, der snorkede. Hele hotellet rungede, og jeg troede, der var gravearbejde eller rangering med tog i nærheden. Det bar en forfærdelig nat.

• Anmeldt: 26. september 2018

9,6
    "Jeg vil anbefale det til andre. Og selv komme igen."

Det var fint det hele.

Lækker morgenmads buffet. Intet at klage over. Udmærket seng. God beliggenhed. Små værelser, men med alt hvad der skal være. Godt at I tænker på miljøet iforh til håndklæder. Dejligt at der er elkedel og kaffe /the. Det er billigt, og et stort plus.

• Anmeldt: 26. september 2018

7,1
    "Morgenmaden var ikke særlig god."
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var ikke særlig god. Det var et ringe udvalg og brødet (særligt rundstykkerne) var kold. Havde intet imod at overnatte på hotellet igen, men ville helt sikkert vælge morgenmaden fra.

• Anmeldt: 25. september 2018

4,2
    "Jeg tror, at der er dyr eller andre urenheder i sengene."
    • 3 overnatninger

Jeg tror, at der er dyr eller andre urenheder i sengene. Jeg sover normal fint og roligt, men jeg har aldrig tidligere kløet så meget over hele kroppen, som jeg gjorde mine 3 overnatninger på Cabinn Metro

7,0
    "Hjælpsomt personale, god forplejning - OK til prisen"
    • Indsendt mobilt

Toilettet er nærmest anbragt under vaskebordet, det er lidt ubehageligt, sengene er meget smalle.

Aftenpersonalet var utrolig hjælpsomme omkring parkeringsbilletten og en bookingmaskine, der var gået i baglås. De kom med kaffe mens vi ventede på, at maskinen spyttede vores kort ud igen. Morgenmaden var rigtig god, dejlig kaffe og juice og alt blev fyldt op hele tiden, der manglede ikke noget.

"Ferie bo først på"
    • 2 overnatninger

Jeg synes de er så dejligt være på jeres hotel men jeg er dårligt gående tænker på at næstegang vil jeg bo på mere handicap venlig værelse Personalet Tusind tak

8,8
    "Godt tilfreds og benytter det gerne igen"
    • 2 værelser
    • 1 overnatning

Der måtte gerne være en (bare en lille) sengehest på overkøjen. Vi valgte at ligge 3 mennesker nede, for at undgå risikoen for at nogen faldt ud af overkøjen. Det ville være rart med et lidt større toilet/badeværelse

Det var rigtig fint til det behov, vi havde i denne forbindelse

9,2
    "Lækker beliggenhed og tæt på centrum "
    • Indsendt mobilt

Der var sand på skrivebordet og i vindueskarmen.

Rigtig fin beliggenhed og god morgenmad. Syntes man får meget valuta for pengene. Hele opholdet var som vi havde forventet.

"OK ophold"
    • 4-personersværelse med køjesenge
    • 1 overnatning

Jeg kunne ikke tænde for TV'et Morgenmaden er helt basis - og ret kedelig. Kaffen, når der blev fyldt op var rigtig god. Skiltningen til parkeringen er dårlig- bliver i tvivl fordi det ligner en byggeplads.

God info om at tage Metroen til KBH

• Anmeldt: 23. september 2018

"Vi blev taget rigtig godt imod, trods at der var mange der..."
    • Indsendt mobilt

Vi blev taget rigtig godt imod, trods at der var mange der skulle tjekke ind... smilende personale, rent og pænt over det hele. Gode senge at sove i (husk hvis der ikke er sengehestes på køjesenge at ringe ned i receptionen efter en👍🏻) alt var som det skulle være og lækker morgenmads buffet, hvor børne var glade for selv at kunne lave deres vafler og toast 😃

• Anmeldt: 23. september 2018

4,6
    "Overnatningerne vi havde på Cabinn Metro var okay, i forhold til, det vi havde booket."
    • 2 overnatninger

Parkering lidt dyr efter som vi var gæst på samme sted og stedet havde egen p-plads med parkerings automater, de to på pladsen var ude af drift og en i forhallen, kunne benyttes til dette formål. Elevatorerne var ikke altid i drift eller meget langsomme om, at komme ned eller op. Rengøringspersonalet tog kort fra strømkontakten, selv om de kunne se, at der var tilsluttet ting der havde behov at være tilsluttet strøm. Man skal ikke som 62 årig binde an med etagesenge ;-)

Ind-og ud tjek gik godt. Personalet var meget behjælpelig og svarede på de spørgsmål, vi havde omkring Metroen, tog og busforbindelser fra Cabinn Metro og indtil indre by, København.

• Anmeldt: 22. september 2018

"Udmærket til formålet"
    • 1 overnatning

Men sengen er for smal og værelse for småt, men jeg skal kun bo der en nat, og det fungerer.

Der er en seng, badeværelse, bruser, toilet og morgen mad. Alt hvad man skal bruge for at overnatte. Det er kun overnatning, mens jeg venter på at skifte fly

• Anmeldt: 20. september 2018

5,8
    "Kortfattet; prisen for et værelse af denne beskaffenhed, vil vi vurdere til at være for høj."
    • 2 overnatninger

Det kan stort set kun lade sig gøre at se TV fra sengen. Her er TV skærmen så alt for lille til den givne afstand. Badeværelset er for kompakt og håndvask / brus er en ikke særligt velfungerende installation. Vi startede med at blive pladder våde på fødder og underben, da amaturet var slået over på brus da vi ankom til værelset. Så vidt vi kunne forstå på personalet, er man vant til at brandalarmen går i gang midt i morgenmads mylderet. Ikke blot er det meget irriterende at lytte til, men i lige så høj grad kan man jo frygte at den dag hvor alarmen virkelig alarmerer om brand, så bliver det ikke taget højtideligt. Det vil udelukkende være på grund af vores ærinde, set i forhold til hotellets beliggenhed, hvis vi igen vælger at booke et værelse på Cabinn Metro. Slutteligt vil jeg gøre opmærksom på følgende: da vi ønskede at opgradere fra et værelse med køjesenge til et værelse med 2 senge, kontaktede jeg Cabinn Metro et par dag før vores ankomst. Her blev det mig oplyst at prisforskellen ville være kr. 100,- pr. døgn, altså i vores tilfælde kr. 200,- for 2 overnatninger. Da jeg ved ind tjek ville betale for morgenmad samt prisforskellen på værelset, var pris forskellen steget til kr. 200,- pr. døgn. Det er ikke ok at man fejlinformerer på denne måde.

Beliggenheden af hotellet er helt i top. Morgenmaden var ok, men vi savnede meget enten blødkogte æg eller scrambled æg med pølser og bacon. Sengene var gode at sove i, men vi savnede et par store puder til ryggen med henblik på at se TV fra sengene. Vi savnede også kapacitet til udpakning og tilgængelig opbevaring af 2 stk. kufferter på en gang.

• Anmeldt: 20. september 2018

7,5
    "Genial beliggenhed, god pris"
    • Indsendt mobilt

Enorm ventetid ved ind-checkning. Havde checket ind online, men den online nøgle virkede ikke, så måtte bruge 40 min i kø i receptionen på at få vores værelse

Genial beliggenhed, god pris

• Anmeldt: 19. september 2018

9,6
    "Nyt, rent og lækkert til prisen."
    • Indsendt mobilt

Lidt ventetid ved indtjekning om eftermiddagen ,men forståeligt når så mange skal tjekkes ind der. Er virkeligt mange værelser/kunder.

Nyt, rent og lækkert til prisen. Derudover lidt ros til booking.com da der opstod problem, da jeg skulle tjekke ind. Havde ikke regnet med dansk kundeservice hos Booking.com, samt regnet med svære at komme i kontakt med. Men super service derfra og i samarbejde med hotellet blev problemet løst.

• Anmeldt: 19. september 2018

9,2
    "Dejlig tæt på det vi skulle."
    • Indsendt mobilt

Jeg synes i skulle kontrollere lidt mere ved morgen buffen. Det kunne jo være at prisen kunne sættes lidt ned, hvis ikke folk skulle smøre madder til resten af dagen. Så at der var en familie på 4 der fik smurt 16-20 boller med overdådigt pålæg. Det er ikke i orden

Dejlig tæt på det vi skulle.

• Anmeldt: 18. september 2018

"Sengen var ubehageligt."
    • 1 overnatning

Sidste år var jeg også ophold i cabinn metro, der mister jeg min georg jensen øreringer margeret. Da jeg opdaget det først der jeg komme til Fields så kom jeg tilbage til cabinn metro, så jeg kigge på den værelse jeg havde være på, der var så en rengøringsdame i gang med at gøre rent. Og min ørering var der ikke. og jeg kan se rengøringsdame´s ´baglommer to øreringer der stikker ud. Hun vil ikke fortalt mig hvad hun har på sin baglomme. så gik jeg ned til reception, så sagde en receptionist at hun vil ikke hjælp mig fordi hun tror på hende rengøringsdame. Vil bare lige fortale det som jeg havde opleve i sidste år, og håber det ikke sker igen for nogen

Sengen var ubehageligt.

• Anmeldt: 14. september 2018

7,9
    "Generelt om hotellet. Udmærket til prisen"
    • 1 overnatning

Betjeningen i nogle af forretningerne i Fields er ikke for god.

Morgenmaden var normal god morgenmad. Jeg har mine favoritrestauranter i Fields, og de er gode og har velsmagende mad.

• Anmeldt: 14. september 2018

"Jf. "Hvad synes du om""
    • 1 overnatning

Ved ophold flere dage bør der fyldes op (sæbe og kaffe).

Ophold forlænget til 2 døgn. Hotellet er velkendt efter talrige ophold gennem de seneste år. Hovedårsagen til valget er logistikken og prisen.

• Anmeldt: 13. september 2018

2,5
    "Dårligt, der var kaffe nede af væggende og lamperne var repareret med plaster."
    • Indsendt mobilt

Personalet var ikke forstående overfor vores klage, der var ingen forståelse fra deres side af. De ville ikke refunderer nogen at pengene selvom værelset var super beskidt, der var store brune plamager ned at væggende. Det var generelt ikke særligt tiltalende.

Sengene var forfærdelige og sengetøjet lugtede

• Anmeldt: 13. september 2018

5,4
    "?? En utilfreds forhenværende gæst. "
    • Indsendt mobilt

At det var en arrogant langsom arbejdende ligeglad personale som betjente den, Alt for tålmodige Kødrand af gæster, - som jeg - stod og ventede. Mvh. Knud K. Nielsen. Nexø Bornholm

Den var ok

• Anmeldt: 12. september 2018

"Alt i alt ok"
    • Indsendt mobilt

Der var usædvanligt varmt og pga det gav søvnproblener hos os begge Det ville være en fair beskrivelse af værelset at kalde det en kahyt.

God beliggenhed ifht motorvej mm Fint at spisesteder findes tæt på bla i Fields

• Anmeldt: 12. september 2018

"anbefales"
    • 2 overnatninger

veldig nært til flyplassen ,fin plass i Ørestad,nært til metro og en stor shoppingsenter med hva en du trenger.trivelig personal,veldig små rom,men hvis du trenger bare en plass å bo og dusje om morgenen og reise rundt så er det helt ok .jeg bodde i 9.etasje det var fint utsikt:)jeg anbefaler dette hotellet,jeg spiste ikke frokost så jeg kan ikke uttale meg for det.internet var helt ok også,jeg har en sett en film på data og det gikk greit.

• Anmeldt: 6. september 2018

7,1
    "Morgenmad og værelse ok, trods småt."
    • Indsendt mobilt

Reception, vi havde booket metro cabin og receptionen kunne ikke finde vores Boeing, det lykrdes til sidst og vi blev henvist til deres reception i anneks.

Morgenmad var udemærket med godt tilbehør, brød pålæg frugt og yougurt m.v

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!
Se gæsternes billeder fra Cabinn Metro

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: