Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

• Valuta for pengene

8,2

• Gratis wi-fi

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 13. februar 2019

"Super lækker morgenmad."
    • Indsendt mobilt

Super lækker morgenmad. Stort udvalgt og der blev fyldt op selvom vi kom stort set til sidst. Sengene var rigtig gode. Det var muligt at leje cykler hvilket var en fantastisk måde at opleve Århus på. Personalet var meget søde og meget hjælpsomme. Super beliggenhed både i forhold til shopping, spisesteder, Aros, biograf og mm

Overnattede: februar 2019

• Anmeldt: 8. februar 2019

7,9
    "Smukt loungeområde på vej til spiseområdet og nem adgang til..."
    • 2 overnatninger

Man kunne ikke se, havd der var økologisk, da der ikke var info på nogle skilte. Morgenmaden var ret basic I forhold til hoteller i samme priskategori.

Smukt loungeområde på vej til spiseområdet og nem adgang til børnestole.

Overnattede: februar 2019

• Anmeldt: 28. januar 2019

"Fint fint ---- men!!!!"
    • Indsendt mobilt

Der mangler plads til egne toiletsager på badeværelset. Der mangler mulighed for at lægge sit tøj på f.eks.hylde/skab. Man må lade sit tøj blive i kuffert.

Super seng Super lækker morgenmad Flot værelse - rent og ordentligt

• Anmeldt: 28. januar 2019

9,2
    "Dejlig morgenbuffet, skønt med fri adgang til kaffe, god..."
    • Indsendt mobilt

Gulvet var slidt, der var et fremmed hår på badeværelset, og noget møg på væggen.

Dejlig morgenbuffet, skønt med fri adgang til kaffe, god beliggenhed og venligt personale.

• Anmeldt: 27. januar 2019

"Dejlig og veltilberedt morgenmad "
    • 1 overnatning

Brusehoved og vandhanefilter trængte til at blive afkalket/renset Vi ville gerne have en bademåtte at træde ud på.

Dejlig og veltilberedt morgenmad Pænt, rent og funktionelt værelse

• Anmeldt: 2. januar 2019

"Knaphed på søvn - ellers fantastisk personale og morgenmad + beliggenhed "
    • 2 overnatninger

Altså hotellet var der som sådan ikke noget I vejen med - kun det at det var ekstemt lydt vi fik intet søvn I knap 2 døgn pga en anden gæst oven over os snorkede og man blev vækket hver gang folk gik ud og ind af deres værelser da dørene smækkede så højt.

Personalet var skide søde og morgenmaden var amazing så ud over lyden så er det et fantastisk hotel med en fremragende beliggenhed

• Anmeldt: 1. januar 2019

9,2
    "God størrelse på værelserne, flinkt personale og meget rene..."
    • Indsendt mobilt

Tv'et trænger til en opgradering. De var mindst 10år gamle og kvaliteten var derefter, selvom det var B&O.

God størrelse på værelserne, flinkt personale og meget rene værelser. Alt var stortset som det skulle være. :)

• Anmeldt: 1. januar 2019

8,8
    "Valuta for money med god beliggenhed."
    • Indsendt mobilt

Afviklingen af morgenmaden er upraktisk og langsommelig. For besværligt at komme tilbuffeten. Og både termokanden og maskinens cappuccino smagte grimt. Og så savnede jeg noget engles breakfast Tea eller en anden godsort orgente.

Yderst venligt og hjælpsomt personale. Og selv om værelset var lille, var det velfungerende. Dejligt badeværelse.

• Anmeldt: 25. december 2018

"Vores første ophold på dansk hotel og så var vi så heldige..."
    • Indsendt mobilt

Vores første ophold på dansk hotel og så var vi så heldige med positiv og venlig betjening samt super værelse. Morgenbuffeten var som man kender den i udlandet. Der mangler intet. Og så er der scrample eggs med pølser og bacon. Sådan. Jo vi kan godt herhjemme også. Rigtigt hyggeligt hotel. Der kommer vi igen. Tak.

• Anmeldt: 14. december 2018

"Som altid fremragende"
    • Indsendt mobilt

Kan ikke finde noget at sige her

Hotel Oasia er mit absolutte favorit hotel i Århus. Alt er altid, som det skal være. Smukke klassiske værelser, som ALTID er rene og pæne. God morgenmad. Personalet er søde og hjælpsomme.

• Anmeldt: 12. december 2018

7,1
    "Kvalmende kloaklugt i badeværelse uden at vi fik tilbudt..."

Se ovennævnte

Kvalmende kloaklugt i badeværelse uden at vi fik tilbudt reduceret leje. I stedet fik vi chokolade, men lejeværdien af værelset burde skønsmæssigt have været nedsat med 30-40 %.Teknisk set opstår kloaklugt fra afløb aldrig momentant men kan lugtes både af rengøringspersonale samt ved værelseskontrol. Klinkefuger var ligeledes snavsede. Sammenfaldende rynkede vi hver for sig næserne sammen ved første møde på toilet/bad. Det var nødvendigt hurtigt at lukke døren til toilettet.

• Anmeldt: 10. december 2018

"Dejlig velkomst, sødt personale . Vi følte os meget velkommen."

Har ingen foreslag

Sov super godt, skøn seng, dejligt værelse og alle omgivelser smukke og behagelig. Morgenmad var lige hvad vi har brug for. God oplevelse

• Anmeldt: 6. december 2018

8,3
    "Meget centralt beliggende - 2 min."
    • 1 overnatning

Meget centralt beliggende - 2 min. gang fra banegård og gågader, men stadig roligt. Fin morgenmad med godt udvalg. Her kan vi sagtens finde på at komme igen.

• Anmeldt: 6. december 2018

7,1
    "Hotellet var valgt ud fra placering og det levede det op til."
    • 1 overnatning

At det var et mindre værelse vi havde bestilt, var vi godt klar over. Men at det var så småt som det var overraskede alligevel, så stor en prisforskel var der trods alt ikke i forhold til de andre værelser. Morgenbuffeten burde arrangeres bedre, blot for at få en kop kaffe kunne du stå i kø i mere end 5 minutter, og endnu længere i forhold til brød - pålæg ost o.s.v.

Hotellet var valgt ud fra placering og det levede det op til. Fint receptionsområde og med mulighed for reserveret parkering i gården. Også fint med muligheden for fri kaffe.

• Anmeldt: 19. november 2018

8,8
    "Udemærket ophold, dog lidt dyrt"
    • 1 overnatning

Kun 1 kaffemaskine i restaurant til morgenmad - giver kø. Toilettet løb meget om natten - er sikkert blevet udbedret.

Fin seng, dejligt værelse. God morgenmad

• Anmeldt: 5. november 2018

"Overnatning d.3-4 november"
    • Indsendt mobilt

Meget lidt plads til morgenbuffet.. alt var optaget, så vi måtte vente. (Ikke længe dog)

Elskede at der duftede af friskbrygget kaffe i det sekund vi trådte ind på hotellet og blev herefter mødt af en meget sød, hjælpsom og imødekommende receptionist.

• Anmeldt: 5. november 2018

"Pænt og centralt"
    • Indsendt mobilt

Rigtig skønt og pænt hotel med en god og central beliggenhed. Super lækkert morgenmadsbuffet. Personale var meget imødekommende og hjælpsomme. 2. gang vi benyttede hotellet, men bestemt ikke sidste gang.

• Anmeldt: 31. oktober 2018

4,2
    "Samlet set - lækker morgenmad - men ikke et sted jeg ville ønske at overnatte igen."
    • 1 overnatning

Efter at have bestilt online, baseret på valg efter at have set billeder fra hotellet, var det noget skuffende at komme til et værelse, hvor man nærmest måtte gå sidelæns for at komme til sengen - lille vindue mod parkeringspladsen. Desuden (det kunne man naturligvis ikke ane fra billedarkivet) lugtede sengen af urin.

• Anmeldt: 30. oktober 2018

8,3
    "Perfekt for ferie. For rejse og arbejde ville jeg tro at tidligere morgenjeg tro at t"
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden i sin fulde uddtræning først klar 645,som er lidt sent, men jeg fik at vide at opstillingen skulle være undervej noget tidligere og det var rigtigt. Jeg fik hvad jeg kunne ønske 615

Designkonceptet virkelig gennemført og perfekt og gode senge Fri kaffe et fint tilbud Hyggelige omgivelser Fint loungeareal, som måske kunne deles lidt op?

• Anmeldt: 25. oktober 2018

"Fint"
    • 3 overnatninger

Kaffen kan med fordel opgraderes. Tvet på værelset kan med fordel opgraderes, ringe billedkvalitet. Bedre hovedpuder

Rigtig god morgenmad. God service. God seng

• Anmeldt: 24. oktober 2018

"Det er et dejligt hotel med god beliggenhed til byen og..."
    • Indsendt mobilt

Det er et dejligt hotel med god beliggenhed til byen og banegården. Der er god morgenmad og deres kaffe er super god. Flik personale, man føler sig velkommen

• Anmeldt: 22. oktober 2018

9,2
    "Personalet og alt var helt i top "
    • Indsendt mobilt

Desværre blev vi forstyrret af mus? der krattede inde i væggen ved vinduet, vi fik en undskyldning + vin og chokolade.

Personalet og alt var helt i top

• Anmeldt: 20. oktober 2018

"Fungerede perfekt som en pause på rejse, centralt og roligt område. God kvalitet hele vejen rundt :)"

Ved ikke

Dejligt værelse og indretning, dejligt badeværelse. Kvalitetsprodukter i morgenmadsbuffet. Dejligt m fri kaffe, te og cacao - som igen var god kvalitet. Fine omgivelser udover værelset, til at drikke en varm drik eller spille kortspil m jr.

• Anmeldt: 29. september 2018

"Perfekt central beliggenhed, meget serviceminded personale."
    • Indsendt mobilt

Lidt lang kø ved morgenbord, fordi der kun kan tages fra 1 side.

Perfekt central beliggenhed, meget serviceminded personale. Værelse pænt og rent, og der var stille og roligt.

• Anmeldt: 25. september 2018

7,1
    "Venlig modtagelse i Receptionen, Mindre værelse end beregnet,Rigtigt god morgenmad."
    • 1 overnatning

Pladsen i værelset kunne godt være lidt større, billederne passede ikke med størrelse af værelset på siden.

Morgenmaden var god med forskellige brød, og forskelligt youghurt. æggestand og Bacon.

• Anmeldt: 17. september 2018

"Det dejligste hotel i skønne Aarhus."
    • Indsendt mobilt

Det dejligste hotel i skønne Aarhus. Det er 5. gang jeg besøget Oasia, og det er bestemt ikke sidste gang. Smilende og hjælpsomt personale (både før og under opholdet), smuk indretning af værelserne og hotellet generelt og lækker og varieret morgenbuffet.

• Anmeldt: 17. september 2018

7,9
    "puderne kunne godt være bedre "
    • 2 overnatninger

puderne kunne godt være bedre dør ud til hotellets parkerings gård smækker hårdt hvilket kan høres tydeligt oppe på 2 sal. irriterende hvis man gerne vil sove ellers et rigtigt fint og stort hotelværelse.

• Anmeldt: 10. september 2018

9,6
    "Beliggenhed, værelsernes Standard, personalet og flot..."
    • Ferierejse
    • På rejse sammen med venner
    • Indsendt mobilt

Der lå 4 stk plaster under en stol på værelset, så selvom der umiddelbart så rent ud, så kan der ikke være støvsuget

Beliggenhed, værelsernes Standard, personalet og flot morgenmadsbuffey

• Anmeldt: 9. september 2018

"Både godt og skidt!"
    • Indsendt mobilt

I forhold til, at det er et pænt hotel, med dejlige Hästens senge, var det skuffende at komme til et værelse, hvor der var hår og meget støvet i hele kanten af madrassen ved hovedgærdet. Generelt var værelset ikke særlig rent (pletter på gulvet, og fedtede sorte kontakter)

Lå centralt, pæn lounge, dejligt med gratis og god kaffe! God morgenmad med hjælpsomt personale!

• Anmeldt: 6. september 2018

"Dejligt sted, god betjening og fin beliggenhed."
    • 1 overnatning

Vi havde vindue lige ud til p-pladsen, så var nødt til at havde lukket persiennerne hele tiden, da vi var i gadeplan. Ellers ville vi ikke kunne skifte tøj elle lign uden alle "var med" i vores værelse - det var lidt for tæt.

Alt var i fineste orden!

• Anmeldt: 3. september 2018

"Fantastisk hotel. Der er en dejlig stemning. Fuld valuta for pengene."
    • Indsendt mobilt

Check ud på søndage. Det kunne have været dejligt med senere check ud (specielt hvis man har lidt tømmermænd 😉)

Lækker morgenmad klassisk morgenmad med mange valgmuligheder. Rigtig smukt værelse med en fantastisk seng. Rengøring var i top.

• Anmeldt: 24. august 2018

7,5
    "Morgenmaden var lækker og udvalget stort."
    • Indsendt mobilt

Tror afløb i bruser trænger til at blive renset, lugtede indimellem.

Morgenmaden var lækker og udvalget stort. Dejligt var det også med fri kaffe under opholdet.

• Anmeldt: 22. august 2018

6,7
    "Værelse, senge og morgenbuffet var rigtig godt "
    • Indsendt mobilt

Vi havde et værelse ud mod banelegemet, hvilket var ret generende på grund af støj fra togene døgnet rundt. Det gav en meget dårlig søvn.

Værelse, senge og morgenbuffet var rigtig godt

• Anmeldt: 19. august 2018

"Staycation i Aarhus "
    • Indsendt mobilt

Værelset var lille, men uden bagage gik det fint for os for en nat. Der ville ikke være plads til to kufferter på vores værelse.

Centralt hyggeligt boutique hotel til en god pris inklusiv morgenmad. Rent og pænt og stille trods bymidte placering.

• Anmeldt: 10. august 2018

7,9
    "Personalet i receptionen var meget opmærksomme og venlige."
    • Indsendt mobilt

Aircondition på værelset fungerede ikke tilfredstillende. Morgenmaden levede ikke op til forventningerne

Personalet i receptionen var meget opmærksomme og venlige. De fortjener 5 stjerner

• Anmeldt: 7. august 2018

9,2
    "Hotellet er meget centralt beliggende ved hovedbanen og det..."
    • Indsendt mobilt

Der er ret lydt på gangen hen til værelserne, så man kan blive lidt forstyrret i løbet af aftenen.

Hotellet er meget centralt beliggende ved hovedbanen og det ligger i et roligt område. Værelserne er meget smagfuldt indrettede.

• Anmeldt: 6. august 2018

"Super fint"
    • 2 overnatninger

Ville gerne have haft air-condition på værelset, for der var godt nok varmt. Vi boede ud til gaden og måtte åbne vinduet, men så kom støjen fra gaden

Sengene var gode og morgenmaden tip top

• Anmeldt: 4. august 2018

8,3
    "Hotellet er super fint, men kan ikke og gentager ikke..."
    • Indsendt mobilt

Book direkte og ikke via booking.com, som desværre ikke er til at få telefonisk kontakt med når man har brug for dem. Selve hotellet kan kun anbefales

Hotellet er super fint, men kan ikke og gentager ikke anbefale at booke igennem booking.com, som er velkommen til at kontakte mig telefonisk for en uddybning. Jeg kan desværre ikke få telefonisk kontakt med dem, har forsøgt flere gange over de sidste par dage☹️☹️

• Anmeldt: 30. juli 2018

7,5
    "Fra vi kom til hotel oplevede vi en meget stor service både..."
    • Indsendt mobilt

Fra vi kom til hotel oplevede vi en meget stor service både hvad angår receptionen og morgenmads området. Vi fik anbefalet i hvilke område vi skulle spise i og det var et super godt valg, som vi nok ikke selv var startet med.

• Anmeldt: 24. juli 2018

"PRIMA ophold - super beliggenhed og dejlig atmosfære"
    • 1 overnatning

Morgenmaden var meget varieret og velsmagende. Personalet var meget effektive til at fylde op og fjerne brugte tallerkener. Sengen var fantastisk ligesom indretningen af værelset.

• Anmeldt: 20. juli 2018

"Dejligt ophold"
    • 1 overnatning

Morgenmaden er rigtig god Men damen som afryddet mandag morgen d.25/6 var lige effektiv nok hun ryddet bordet for alt selvom man kun lige var gået op efter kaffe , lidt spild af mad og drikke

• Anmeldt: 3. juli 2018

9,6
    "Rigtig fint hotel, med central beliggenhed."
    • 2 overnatninger

Bruseforhænget var for kort, så der kom vand på hele badeværelsesgulvet.

God morgenmad og venligt personale. Rigtig fint værelse med komfortable senge.

• Anmeldt: 2. juli 2018

"meget tilfredsstillende"
    • 1 overnatning

Det var svært for køkkenpersonalet at komme ud og ind af dør til køkken, pga køer ved morgenmadbuffet. Dette virkede akavet

skøn morgenmad og dejligt med Hästens senge

• Anmeldt: 27. juni 2018

6,7
    "Beliggende suverænt, personalet høffeligt, morgenmad udemærket men meget lille udvalg. Gratis kaffe!"
    • 1 overnatning

Umuligt at åbne et vindue. Kamp svedte om natten. Alt for meget støj ud til den store vej. Meget lille kabine. Skulle have rullegardinet ned hele tiden, da det var lige over for en boligbebyggelse....

god send og skønne værelse. Suverænt godt med en god kaffelatte maskine til rådighed hele tiden og gratis! Det er det der trækker allermest hos mig :-)

• Anmeldt: 25. juni 2018

8,8
    "God beliggenhed, morgenmaden var fin, værelset var pænt og..."
    • Indsendt mobilt

Vandet fra bruseren, gjorde gulvet ret vådt på badeværelset. Man kunne evt. få bedre afskærmning. Ellers intet at bemærke.

God beliggenhed, morgenmaden var fin, værelset var pænt og rent. Mulighed for offentlig parkering lige udenfor hotellet.

• Anmeldt: 5. juni 2018

"Service i top."

se ovenstående

Service i top... også da jeg var taget hjem uden at tage min ipod-oplader med..... morgenmaden var i top... dog føltes oplevelsen ikke så eminent som sidst på en søndag morgen.. Serviceminded personale, søde og smilende... geografisk beliggenhed helt i top... dog var hovedpuderne stadig lidt små og flade.... men vi kommer igen næste gang der er brug for overnatning i Aarhus.

• Anmeldt: 22. maj 2018

7,1
    "Der var meget varmt på værelset, og vi derfor nødt til at..."
    • 1 overnatning

Der var meget varmt på værelset, og vi derfor nødt til at åbne vinduerne, hvilket medførte en del støjgener fra tog, der kørte frem og tilbage ved banegården.

• Anmeldt: 21. maj 2018

8,3
    "Dejligt med gratis kaffe i restaurant"
    • Indsendt mobilt

At skabet på været ikke var skruet fast i væggen så det var ved at vælte. For lidt plads på badeværelse ved toilettet

Dejligt med gratis kaffe i restaurant

• Anmeldt: 14. maj 2018

8,8
    "Hele tiden frisk morgenmad, da der kun kom lidt ad gangen,..."
    • 3 overnatninger

Nogle gardiner ville være dejligt, så morgensolen ikke vækker. Fint med rullegardiner, men der kommer meget lys ind alligevel.

Hele tiden frisk morgenmad, da der kun kom lidt ad gangen, rigtig god måde at gøre det på.

• Anmeldt: 14. maj 2018

7,5
    "(F)redeligt hotel med imødekommende personale og glimrende beliggenhed"
    • 2 overnatninger

Relativt små værelser med manglende skabsplads og uden f.eks. køleskab. Parkering er relativt dyr, og der er i øvrigt kun få pladser på selve hotellet

Flinkt og professionelt personale

• Anmeldt: 1. maj 2018

9,6
    "Det er et rigtig fint hotel tæt på alt."
    • 1 overnatning

Det er et rigtig fint hotel tæt på alt. Gode og flotte værelser. Havde dog bestilt de mindste værelser og de er godt nok små. Der er ikke meget plads at bevæge sig på. Og ikke meget plads til tasker/bagage. God morgenmad dog en noget tør gang Scramble æg.

• Anmeldt: 28. april 2018

8,3
    "Et skønt ophold, som jeg ikke ville tøve over, at booke igen☺️"
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var jeg lidt skuffet over😔Brødet var koldt, ægget var koldt og stolene vi sad på til morgenmad, var en anelse for fancy for mig og jeg sad ikke godt😔

Hotellet var super fint😊Sengen på vores værelse var FANTASTISK🤩

• Anmeldt: 26. april 2018

"Fint!"
    • 1 overnatning

P kunne være bedre! Indgå i prisen! Fotos af værelser mod gården, bør vises bedre. Heldigvis fik vi et bedre værelse mod syd/jernbanen.

Helt i orden!!

• Anmeldt: 23. april 2018

"Dejlige senge."
    • Indsendt mobilt

Lidt mere opbevaringsplads på værelset - minibar, pengeskab, hylder på badeværelse.

Dejlige senge. Flot indretning i foyer. Dejlig økologisk morgenmad.

• Anmeldt: 13. april 2018

"God belliggenhed."
    • Indsendt mobilt

Når kvinder bader er det en fordel at man kan komme til at skylle sig. Bruseren er fastmonteret i loftet. Nedtur! Meget lavt vandtryk giver problemer med at skylle sæbe ud af håret.

God belliggenhed. Nemt at finde parkering. Tæt på indkøb.

• Anmeldt: 9. april 2018

"Dejlig seng."
    • 4 overnatninger

Dejlig seng. God morgen mad... Dejligt stille om natten :-) Hyggeligt og god "lounge" med dejligt miljø at sidde og arbejde i, eller nyde en kop te.

• Anmeldt: 8. april 2018

"God morgenmad og dejlig kaffe (som man kunne tage hele..."
    • Indsendt mobilt

For stor og varm dyne og for tynd hovedpude.

God morgenmad og dejlig kaffe (som man kunne tage hele dagen). Meget venligt personale. I det hele taget et rart sted at være.

• Anmeldt: 7. april 2018

5,4
    "Beliggenhed"
    • Indsendt mobilt

Sengen havde to (2) halve lægne, madrassen var ekstremt hård, må være en specialtilbud fra Haestens for hoteller, hovedpuden var ikke meget værd, vi begge vågnet om morgen med ondt i ryggen og nakken. Ingen Te eller kaffe på en lille værelse. Morgenmad, fx Scrambled æg var smagløs, bacon virkede som om det var blivet friture stegt, pølserne var kold, hård og smagløs. Bestilt et tilbuds værelse til 899kr, med et højt stemme blev vi oplyst at vi havde bestilt den billigest værelse om vi ikke vil opgradere, nej tak, skulle taste koden ind i kort maskine så det der 999kr, fik at ved at det var forat dække ekstra’s. Parkering, det skal man bestille, det stået det ikke noget om. Meget skuffet !

Beliggenhed

• Anmeldt: 5. april 2018

"Rigtig godt"
    • Indsendt mobilt

Indretningen af det store værelse vi var på var lidt “tomt/koldt” (3001). Det var som om værelset var for stort i forhold til indretningen med møbler.

Loungen var så flot! Morgenmaden rigtiggod, dejligt stort udvalg af både mad og drikke. Sengen var en af de bedre hotelsenge vi har sovet i.

• Anmeldt: 24. marts 2018

8,3
    "Kommer helt sikkert tilbage næste gang i skal overnatte i Aarhus."
    • 1 overnatning

Parkeringsforhold, der er for lidt pladser, var heldig at få en. Fik værelse ud til trafikeret gade, så der var støj tidligt om morgenen, træls når det var en afslapningstur.

Perfekt beliggenhed til Århus by. Dejligt med gratis kaffe og et skønt område til afslapning ved receptionen.

• Anmeldt: 24. marts 2018

7,5
    "Dejligt at man kan tage en kop te/kaffe med på værelset..."
    • 1 overnatning

Vil anbefale, at personale med direkte kundekontakt renser negle! Et af gardinerne på vores værelse var i stykker - men overlevede natten - og ville kunne blive "rettet op" af personalet om mandagen.

Dejligt at man kan tage en kop te/kaffe med på værelset - også sidst på aftenen.

• Anmeldt: 19. marts 2018

"Dejlig oplevelse"
    • Indsendt mobilt

Synes der mangler knager i "entreen". P-plads muligheden er dejlig, men temmelig dyr. På Frederiksberg/Kbh koster det "kun" 80 kr hele dagen mod jeres 125 kr.

Morgenmads restauranten og maden super med god plads. Lobbyen hyggelig.

• Anmeldt: 26. februar 2018

"Helt perfekt! 🥇"
    • Indsendt mobilt

Ville gerne ha haft der var en håndbruser, så håret ikke behøvede at blive vådt. Stod dog bare med hoved på skrå, så det gik. 😊

Sengen var dejlig og morgenmaden var lige, som jeg håbede på! Personalet var rigtig søde og meget hjælpsomme.

• Anmeldt: 19. februar 2018

9,6
    "skønt sted, mega centralt, dygtigt og opmærksomt personale,dejlig morgenmad."
    • 1 overnatning

manglede faktisk en god hovedpude... dem der var, de var virkelig små og nærmest ikke eksisterende... og så måske en anden udsigt end en p-plads, men omvendt så var vi heldige, at vores bil kunne holde nærmest lige udenfor vinduet .. dejligt.

morgenmaden på stedet er virkelig anbefalelsesværdig og så har vi aldrig før oplevet, at personalet ved og omkring en sådan buffet virkelig tager ansvar, rydder op, ordner og regerer og stadig fylder op på buffeten lige til luk.. sådan ! :)

• Anmeldt: 19. februar 2018

6,3
    "Rimelig morgenmad."
    • Indsendt mobilt

Noget slidte værelser. Sorte hår i min seng. Ingen tv kanaler der virkedede udover 3 DR kanaler. Til prisen forventede jeg ikke det.

Rimelig morgenmad. Pæn indgang ved receptionen og en venlig ankomst af den unge mand. Parkering var i top på hotellet , betalte også 125 kr for at holde der.

• Anmeldt: 16. februar 2018

"Jeg har problemer med min ene fod-dejligt med god belligenhed"
    • Indsendt mobilt

Kun 1 ting: kunne godt have brugt noget til at tørre op med efter bad.

God service at man må hente gratis kaffe osv. Personalet: smilende og hjælpsomme.

• Anmeldt: 6. februar 2018

9,6
    "Vi havde et fantastisk ophold og vender tilbage til sommer."
    • Indsendt mobilt

Dynerne var efter vores smag for voldsomme. Vi havd valgt et lille dobbeltværelse, så vi vidste, at pladsen var begrænset. Dog var badeværelset lige småt nok, så det ikke var super dejligt at gå i bad.

Lækker morgenmad, og skønt at man selv kan tage kaffe i løbet af dagen. Smagfulde værelser indrettet med kvalitet og, hvor der er skabt plads til det hele. Dejligt behageligt sengelinned. Fredelig og rolig beliggenhed og stille og rolig atmosfære på selve hotellet.

• Anmeldt: 5. februar 2018

8,8
    "Kan klart anbefale hotellet til andre og jeg vil ikke afvise at vi kan finde på at booke jer igen."
    • Indsendt mobilt

Kunne have været rart at morgenmaden evt åbnede lidt før i weekenden, da vi havde et kursus vi skulle nå.

Morgen buffet var SÅ lækkert☺️ Dejligt man kunne benytte sig af fri kaffe osv Sengen var SKØN og vi nød 2 nætter i en Hæstens seng, som vi aldrig har prøvet før. Kunne ønske mig TV havde været lidt større.

• Anmeldt: 5. februar 2018

8,8
    "Fornem indretning, god service."
    • 1 overnatning

Dyr parkering...uklar besked på bookingsiden om prisen. Skidt, at det ikke gælder for en hel overnatning fra kl. 15 til 11 næste dag, men sætter gæsten i en klemme næste formiddag, så bilen skal flyttes.

Fornem indretning, god service.

• Anmeldt: 29. januar 2018

7,1
    "Super god stemning all over :-)"
    • Indsendt mobilt

Meget hård madras! Smal og ret ubehagelig. Vi var ikke friske om morgenen. Lækkert sengetøj og håndklæder. Super morgenmad.

Super god stemning all over :-)

Overnattede: januar 2018

• Anmeldt: 17. januar 2018

"Beliggenhed, tæt ved banegården og den indre by, i kort..."
    • Indsendt mobilt

Beliggenhed, tæt ved banegården og den indre by, i kort gåtur til kursussted. Prisen som matcher godt, og personale som er yderst venlig og imødekommende. Kan kun anbefales!

Overnattede: januar 2018

• Anmeldt: 30. december 2017

"Godt"
    • Indsendt mobilt

Badeforhæng, bryder jeg mig ikke om, de skulle være glasdør eller ingenting Værelset lille Betaling for parkering oveni pris Centralt

Sengen super Morgenmad god og økologisk Roligt Godt med parkering

• Anmeldt: 25. december 2017

9,2
    "Morgenmaden var helt fin, sengene perfekte (Hestens) da vi..."
    • 1 overnatning

Morgenmaden var helt fin, sengene perfekte (Hestens) da vi var mor og datter skilte personalet med et smil sengene, så det blev til to enkeltsenge. Perfekt parkering i gården. Lobbyen hyggelig og gratis te, kaffe og kakao. Personalet ønskes et godt nytår, med tak for smil og venlighed.

• Anmeldt: 8. december 2017

8,8
    "Dejligt hotel med god beliggenhed"
    • Indsendt mobilt

Lille, bitte suk - der manglede et forstørrelses-/make-up-spejl på badeværelset.

Venligt personale. Dejligt værelse, smagfuld indretning, rigtig god seng. Fin morgenmad - alt var godt Vil man spise rigtig, rigtig godt, så ligger Nordisk Spisehus 5 minutters gang fra hotellet. Fantastisk mad.

• Anmeldt: 24. november 2017

7,5
    "Havde et dejligt ophold, sov i en dejlig seng - fik en dejlig morgenmad, kunne he"
    • Indsendt mobilt

Standard dobbeltværelse mod gården var lidt lille

Morgenmaden var virkelig god og indbydende Fint at man kan hente gratis kaffe/te/cacao hele døgnet. Værelset møbleret med kvalitetsmøbler, især sengen.

Overnattede: november 2017

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: