Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

8,4

• Gratis wi-fi

8,4

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 8. februar 2019

7,5
    "havde dog en god weekend"
    • 2 overnatninger

er godt nok skuffet over at betale det dobbelte, dyre samarbejdspartnere gør det surt. Betalte 2240 kr og kunne have fået det til det halve. BRUG ALDRIG BOOKING.COM. bestil direkte på hotellet.

Fortrinlig morgenkomplet i hyggelige lokaler.

• Anmeldt: 29. november 2018

6,3
    "Godt hotel med fodfejl denne gang"
    • 1 overnatning

Får normalt gode og rummelige værelser, bliver så smidt ind i bur 123 - hvor selv en burhøne ville kunne få klaustrofobi. Et meget lille rum! Har en mistanke om at Booking.com kunder får værelser nedefra. Når jeg kommer ind fra gaden får jeg tip-top værelser. Om der var personalemangel ved jeg ikke, men det fungerede ikke i restauranten. Jeg plejer at få topbetjening, men i starten var den nærmest udeblevet. Ventede omkring 20 minutter på at tjenerinden dukkede op. Når hun så var der, farede hun rundt som en hovedløs kylling og nåede alligevel ikke at få ryddet op efter gæsterne - før længe efter de var gået.

Generelt et godt og velfungerende hotel med meget elskværdigt og hjælpsomt personale. Denne gang dog nogle dumme fejl.

• Anmeldt: 12. november 2018

"Dejligt ophold. Kommer gerne igen :)"
    • 1 overnatning

Flot interiør. Dejlige værelser med bl.a. gode senge og mørkelægningsgardiner. Lækker og varieret morgenbuffet helt igennem økologisk. Meget venligt og servilt personale. Får vores allerbedste anbefaling. Kommer gerne igen :)

• Anmeldt: 27. oktober 2018

"Fint ophold."
    • Indsendt mobilt

Der mangler sikkerhed i brusekabinen. Gulvet bliver glat og der er intet håndtag!

Morgenmaden -???? Osten i stave var så tør, - samme ost fra dagen før!!! Øv. Sengen god.

Overnattede: oktober 2018

• Anmeldt: 3. september 2018

"Ocr løb. "
    • Indsendt mobilt

Der er ikke noget ÷ herfra.

Beliggenhed, service, faciliteter, morgenmad, rengøring, værelset. Personalet. Centralt fra Randers station. 5 min på gåben, 15 min fra Randers regnskov på gå ben. 5-10 min til gå gaden. Prisen er super med alt det du får. Bonus: jeg blev opgraderet med værelse uden mer betaling, da jeg havde booket forkert hotel og skulle finde en nødløsning, som blev her.

Overnattede: september 2018

• Anmeldt: 2. september 2018

9,6
    "Morgenmaden var ok, der var det der skulle være."
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var ok, der var det der skulle være. Vi havde værelse ud til vejen, når vinduet var lukket kunne vi overhovedet ikke høre bilerne, super godt.

Overnattede: september 2018

• Anmeldt: 13. august 2018

"Positivt."
    • Indsendt mobilt

Megen trafikstøj med åbent vindue, hvilket var nødvendigt pga. manglende aircondition. Ok, da vi jo bor i DK og sommeren var ekstrem.

Lækkert nyistandsat. Det duftede af ny maling. Gennemført kvalitet. Lækker morgenbuffet med frisklavede lækkerier. Restauranten prøvede vi ikke, udover morgenbuffet.

• Anmeldt: 6. august 2018

7,9
    "Der var meget trafik støj, og glade mennesker der festede."
    • Indsendt mobilt

Der var meget trafik støj, og glade mennesker der festede. Det er nok svært at gøre noget ved, når det er så varmt, og at der ikke er aircondition på værelset.

• Anmeldt: 25. juli 2018

9,6
    "Overordnet et super ophold. Det er et hotel jeg bestemt vil vende tilbage til."
    • Deluxe-dobbeltværelse
    • 4 overnatninger
    • Indsendt mobilt

1. Stk personale var desværre ikke opdateret på skrivelse i “mappen” på værelset. I stedet for lige at læse den, valgte han indgå en uheldig diskution. Den forfærdelige musik det kører nonstop. Stakkels personale at skulle lytte til den hele dagen. Som gæst skulle den trods alt kun udholdes i restauranten ... men det var bestemt også rigeligt. Og måske man også skrue lidt ned for musikken.

Det meste personale var super flinke og hjælpsomme. Fantastisk lækker morgenmad. Gode parkeringsforhold.

• Anmeldt: 19. juli 2018

8,8
    "Vores andet besøg her, igen fik vi et dejligt værelse."
    • 1 overnatning

Vores andet besøg her, igen fik vi et dejligt værelse. Vi synes det er skønt at der er mulighed for at komme ned ved receptionen og få en kop kaffe, et glas vin eller lign. som man kan sidde og hygge med. Fantastisk at slutte besøget af med en dejlig morgenmad med et stort og lækkert udvalg.

• Anmeldt: 4. juli 2018

8,8
    "Generelt set var vi godt tilfredse med vores ophold på hotellet."
    • 4 overnatninger

Der er for få parkeringspladser, og de pladser, der er, kunne godt være større. Mange gæster kører i dag i meget store biler.

Personalet i receptionen og restauranten var særdeles venlige og imødekommende. Hyggelig stemning. Sengene var behagelige og gode at sove i.

• Anmeldt: 30. juni 2018

8,5
    "God morgenmad og venligt personale."
    • Indsendt mobilt

Værelset var i niveau med gaden. Hvis jeg skal bo der en anden gang er det under forudsætning af at det bliver et værelse,hvor man ikke kan komme gennem vinduet fra gaden ved blot at kravle over vindueskarmen.

God morgenmad og venligt personale.

• Anmeldt: 25. juni 2018

"Kommer gerne igen."
    • Indsendt mobilt

Ved bordopdækning brugte opdækker to fingre uden handsker på spidsen af knive og gafler, når han puttede i servietterne. Det bør i ændre et eller andet ved. Ville gerne have haft mere frugt og grønt.

• Anmeldt: 4. juni 2018

"Super lækkert hotel."
    • Indsendt mobilt

Kan ikke finde en eneste ting vi ikke var tilfredse med

Super lækkert hotel. Skøn gårdhave, meget lækre værelser, gennemført lækker stil på hotellet. Virkelig dejlige senge. Rigtig god morgenmad Fantastisk hjælpsomt personale Har boet her 2 gange og kommer helt sikkert igen næste gang vi kommer til Randers Kan varmt anbefales

• Anmeldt: 22. maj 2018

"særdeles tilfreds"
    • 1 overnatning

dejlige rolige værelser. god bred seng .+ make-up spejl på badeværelset. morgen maden særdeles god og meget varieret med et fint udvalg. god central beliggenhed og dejlig nem parkerings mulighed.

• Anmeldt: 30. april 2018

"Dejligt værelse så man har lyst til at blive lidt længere"

Absolut intet

Fantastisk værelse og meget smagfuldt indrettet. Dejlig morgenmad. Spiste på hotellet den første dag og det var rigtig god mad. Kunne godt lide konceptet med buffeten istedet for tallerken serveret mad. Venligt personale både i receptionen og restauranten.

• Anmeldt: 30. april 2018

"Vi kommer gerne tilbage"
    • Indsendt mobilt

Absolut intet at udsætte på hotellet

Lækkert, gennemrenoveret hotel med en hyggelig atmosfære. Meget fin receptionsservice. Super lækker morgenbuffet. Ligger tæt på station og byens centrum

• Anmeldt: 22. april 2018

8,3
    "Meget fin morgenmad og aftenmaden meget fin til prisen."
    • 2 overnatninger

Vi havde valgt et værelse,som ikke vendte mod gaden, hvis vi havde kendt støjniveauet- også selv om det var dyrere.

Meget fin morgenmad og aftenmaden meget fin til prisen. Personalet venlige og meget imødekommende.

• Anmeldt: 6. april 2018

8,3
    "Et gennemført professionelt hotel!"
    • 2 overnatninger

Lidt knirkende gulv (værelse 412). Ikke at det generede mig, men det kan da godt være min underbo ikke var begejstret?

Flot morgenbuffet - og allervigtigst: Der er spejlæg !!! Lækkert værelse med mange små og gode detaljer. (Pengebox, kaffekande)

• Anmeldt: 5. april 2018

"Dejlig ferie!"
    • Juniorsuite
    • Indsendt mobilt

Bookede værelset med badekar-ikonet fremfor andre uden. Der var dog kun badekar i suiten, som ikke var ledig. Det viste sig først ved indtjekning. Surt

• Anmeldt: 18. februar 2018

"Vil gerne anbefale dette sted til alle!!!"
    • Indsendt mobilt

Hvis jeg skal nævne noget, som kunne være bedre, så er det, at der lugter meget af mad (æg/bacon i dette tilfælde) fra restauranten, også oppe på hotelgangen på første sal. Efter at ha’ indtaget skøn morgenmad i restauranten, kunne jeg lugte det på tøj/i hår, og det er ikke særligt flaterende.

Alting var faktisk ret perfekt, fra indtjekning til værelsesstandard, hyggen i receptionen og den stilfulde indretning over alt på hotellet, mange tændte stearinlys og sluttelig ganske godt placeret i forhold til motorvej. Virkelig en fin oplevelse, som var for kort. Kommer gerne dér igen.

• Anmeldt: 7. februar 2018

"Rigtigt dejligt ophold."
    • Indsendt mobilt

God atmosfære og god service. Dejligt at der var mulighed for at købe sandwich da vi kom tilbage fra koncert og at der var mulighed for at købe øl, kaffe etc.

• Anmeldt: 22. november 2017

9,2
    "Morgenmaden var rigtig god, og der var flere økologiske ting..."
    • 1 overnatning

Morgenmaden var rigtig god, og der var flere økologiske ting som vi sætter stor pris på. Specielt den græske yoghurt var lækker. Kunne ikke forestille mig en bedre seng, at sove i.

• Anmeldt: 13. november 2017

9,2
    "Dejligt og velbeliggende hotel"
    • 1 overnatning

Lidt megen lyd fra hotelgangen gennem døren - brødet til morgenmaden var noget tørt og der var ingen croissanter, men ellers alt tip top i orden.

Meget imødekommende og venligt personale, vældig pænt og rent overalt, stor morgenmadsbuffet

• Anmeldt: 5. september 2017

8,8
    "Morgen maden var super."
    • Indsendt mobilt

Der var meget gade støj og det var varmt. Så vi kunne ikke have vinduerne åbne Puderne var alt for hårde og høje

Morgen maden var super. Værelserne fine

Overnattede: september 2017

• Anmeldt: 31. august 2017

"OK"
    • 1 overnatning

At prisen ikke passer med Booking.com. Tilbudt pris 1.099,40 Måtte betale 1.195.00 Altså + 95,60 Det er ikke iorden og jeg forventer pengene retur.

OK

• Anmeldt: 21. august 2017

8,8
    "Dejligt og komfortabelt ophold."
    • Indsendt mobilt

Vores værelse havde altan. Det ville have været fint, hvid denne var fejet, så vi ikke slæbte mos og fuglemøg med ind. De knirkende gulve på badeværelset var generende. Der var begrænsede muligheder for at parkere ved hotellet, men man kan parkere gratis på parkeringspladser i 5 minutters gåafstand.

Meget venlig velkomst. Højt serviceniveau og venligt og imødekommende personale. Morgenmaden var uovertruffen og med meget økologi og produkter fra lokale producenter. Vi havde en stort superiorværelse, hvor der også var rigelig plads på badeværelset. På værelser var der mulighed for gratis at lave sig en kop kaffe eller te. Dejlige senge og sengetøj.

• Anmeldt: 18. august 2017

"Rigtig fin service."
    • 1 overnatning

Ærgerligt at have et superior værelse og så sengen ikke er en dobbeltseng, men to enkeltsenge, der rykker fra hinanden - rigtig øv.

Rigtig fin service.

• Anmeldt: 18. august 2017

"Den venlighed, opmærksomhed og hjælpsomhedvi mødte alle..."
    • Indsendt mobilt

Det kan jeg ikke komme i tanke om

Den venlighed, opmærksomhed og hjælpsomhedvi mødte alle steder gjorde vores ophold trygt og vi vil bestemt gerne komme igen og vil anbefale det til andre.

• Anmeldt: 1. august 2017

8,3
    "God morgenmad og super venlig personale."
    • 1 overnatning

Der burde være 2 lænestole når det er et dobbeltværelse, der hvor vi boede burde fjernsynet være placeret mellem vinduerne + der kunne godt være en form for Air Condition da værelset vendte ud mod en stærk befærdet gade. Boede på vær. 124.

God morgenmad og super venlig personale. God seng.

• Anmeldt: 20. juli 2017

"Morgenmaden var lækker - morgenbetjeningen var fin."
    • 1 overnatning

Madrassen var for hård for os!

Morgenmaden var lækker - morgenbetjeningen var fin. Receptionisten var virkelig egnet som receptionist - venlig, sød, imødekommende, hjælpsom - helt i top:-) Flot nyrenoveret hotel - virkelig smagfuldt og hyggeligt. Tip-top-rengøring.

• Anmeldt: 7. juli 2017

6,7
    "Rigtig sødt personale."
    • 2 overnatninger

Der var en del trafikstøj, hvilket var lidt generende. Jeg nåede aldrig at få morgenmad, hvilket var min egen skyld, men jeg var lidt skuffet over at restauranten holdt ferielukket, så jeg ikke kunne få et rigtigt måltid mad.

Rigtig sødt personale. Jeg fik opgraderet til et større værelse, hvilket var rigtig god service. Her var der plads til at jeg kunne arbejde.

• Anmeldt: 27. maj 2017

6,3
    "Ok, men så heller ikke bedre end det."
    • Indsendt mobilt

En af afrydderne ved morgen buffet, blev nærmest mobset idet jeg spurgte om det var muligt at få ryddet et enkelt bord, idet samtlige borde enten var optaget eller fyldt med brugt bestik, tallerkener og glas. Fik et nej, bordene er optaget lige pt. Men det er muligt at få en plads inde rundt om hjørnet ved et langbord.

Overnattede: maj 2017

• Anmeldt: 15. maj 2017

7,5
    "Meget venligt og hjælpsomt personale i receptionen."
    • 2 overnatninger

Morgenmaden var meget skuffende. Det havde været rart hvis badeværelset havde varet bare lidt større.

Meget venligt og hjælpsomt personale i receptionen. Godt udvalg af hovedpuder.

Overnattede: maj 2017

• Anmeldt: 3. maj 2017

7,1
    "Rigtig god morgenmad "
    • 1 overnatning

Vi troede der var restaurant. Det så sådan ud på hjemmesiden. Men restauranten var lukket i weekenderne. Det havde været rart at vide i forvejen.

Rigtig god morgenmad Rigtig gode senge Rigtig pænt værelse

Overnattede: april 2017

• Anmeldt: 13. marts 2019

"Fint ophold"

Rigtig god

Overnattede: marts 2019

• Anmeldt: 3. marts 2019

8,3
    "Værelset var mega koldt ved ankomst og det det tog rigtig..."
    • 1 overnatning

Værelset var mega koldt ved ankomst og det det tog rigtig lang tid før at værelset var varmet op selvom vi skruede helt op

Overnattede: marts 2019

• Anmeldt: 10. februar 2019

"Fantastisk morgenmad :)"

Fantastisk morgenmad :)

• Anmeldt: 6. februar 2019

"et rigtig dejligt ophold, vi komme helt sikkert igen."
    • 2 overnatninger

stort lækkert morgenbord, gode senge .. gode puder og dyner.. lækkert rent værelse.. sød personale..

• Anmeldt: 9. januar 2019

"Hyggeligt hotel, klart et besøg vær, Morgenmaden var fin og..."
    • Indsendt mobilt

Hyggeligt hotel, klart et besøg vær, Morgenmaden var fin og massere af forskellige ting, super senge og dejligt værelse

Overnattede: januar 2019

• Anmeldt: 16. december 2018

7,5
    "Hyggeligt og god morgenmad"

Hyggeligt og god morgenmad

• Anmeldt: 9. december 2018

"alt var så godt "

alt var så godt kommer 100 % igen

• Anmeldt: 6. december 2018

"Dejlig morgenmad og god seng"
    • 1 overnatning

Dejlig morgenmad og god seng

• Anmeldt: 5. december 2018

8,3
    "Morgenmaden var rigtig god"
    • 2 værelser

Morgenmaden var rigtig god

• Anmeldt: 2. december 2018

"Yders tilfreds"
    • 2 overnatninger

At der er for få p-pladser

Det hele var i top

• Anmeldt: 26. november 2018

"Super venligt personale."
    • Indsendt mobilt

Super venligt personale. Dejlige værelser og senge. Super god morgenmad.

• Anmeldt: 25. november 2018

"Flor luksuriøst og smagfuldt indrettet"
    • Indsendt mobilt

Flor luksuriøst og smagfuldt indrettet

• Anmeldt: 25. november 2018

"Ja"

Ja

• Anmeldt: 4. november 2018

8,5
    "Godt hotel der kun kan anbefales...."
    • 1 overnatning

Super hyggeligt hotel. God beliggenhed. Overalt venligt personale. Godt værelse, selvom det ikke er de største.

• Anmeldt: 7. oktober 2018

8,8
    "dejligt roligt værelse med stor seng."
    • 1 overnatning

dejligt roligt værelse med stor seng. nyt og pænt :-)

Overnattede: oktober 2018

• Anmeldt: 27. august 2018

7,9
    "Mangel et køleskab på værelse"
    • 2 overnatninger

Mangel et køleskab på værelse

• Anmeldt: 22. august 2018

"Super dejligt"

Intet

At vi fik opgraderet til suiten

• Anmeldt: 18. august 2018

"Fremragende morgenbord"
    • Par
    • Juniorsuite med kingsize-seng og sovesofa

Gadestøjen

Fremragende morgenbord

• Anmeldt: 16. august 2018

7,9
    "God varieret morgenmad, noget for en hver smag."
    • 2 overnatninger

Bestemt ikke noget at klage over

God varieret morgenmad, noget for en hver smag. Dejlig stille værelse, gode senge.

• Anmeldt: 27. juli 2018

9,6
    "Skønt hotel, fint værelse og dejlig morgenmad!"

Varmt på værelset

Morgenmaden i top

• Anmeldt: 14. juli 2018

"Sengen var ret hård men det er jo en smagssag."
    • Indsendt mobilt

Sengen var ret hård men det er jo en smagssag. 😊

• Anmeldt: 18. juni 2018

"Et dejligt ophold."
    • Juniorsuite
    • Indsendt mobilt

Et lille køleskab ville have været dejligt.

Et dejligt ophold. Alt var som det skulle være.

• Anmeldt: 16. juni 2018

"Nød det - har lyst til at komme igen."
    • Indsendt mobilt

Aircondition havde været et plus

Morgenbuffet var godt - atmosfære i gårdhaven var super.

• Anmeldt: 4. juni 2018

9,6
    "god morgenmad, gode senge,"
    • 1 overnatning

et køleskab på værelset havde været ønskeligt, --hedebølge i DK. støj fra gaden.

god morgenmad, gode senge,

• Anmeldt: 22. maj 2018

7,1
    "Morgenmanden var middelmådig."
    • 1 overnatning

Morgenmanden var middelmådig. Osten var tør, der blev ikke fyldt op med smør. Der kunne med fordel skiftes leverandør af rundstykker.,

• Anmeldt: 7. maj 2018

9,6
    "Super dejligt værelse, personalet var søde og imødekommende,..."
    • Indsendt mobilt

Super dejligt værelse, personalet var søde og imødekommende, lækker morgenbuffet.

• Anmeldt: 13. april 2018

8,8
    "tilfredsstillende - kommer igen!"

ingen kommentarer

4,6
    "Morgenmad helt ok "
    • Deluxe-dobbeltværelse
    • 1 overnatning

Morgenmad helt ok seng var fin

Overnattede: marts 2018

• Anmeldt: 25. februar 2018

"Meget stilfuld indretning, og stilen gik igen på hele..."
    • Indsendt mobilt

Meget stilfuld indretning, og stilen gik igen på hele hotelllet. Morgenmaden præsenteret meget fint, gav samlet en rigtig godt oplevelse

• Anmeldt: 25. februar 2018

"Hyggeligt sted."
    • Indsendt mobilt

Super dejlig nyrestaureret hotel. God smag - hyggelige omgivelser.

• Anmeldt: 21. februar 2018

"tilfredsstillende. meget venligt personale."
    • 1 overnatning

jeg ville foretrække en begrænset menu, fremfor en enkelt ret. Maden var forøvrigt udmærket.

Sengen var behagelig. Morgenmaden nogenlunde.

• Anmeldt: 13. februar 2018

9,6
    "Morgenmaden var yderste tilfredstillede"
    • Indsendt mobilt

Sengen var lige hård nok

Morgenmaden var yderste tilfredstillede

• Anmeldt: 9. februar 2018

7,5
    "Helt standard værelse men morgenmad super lækker"
    • Indsendt mobilt

Helt standard værelse men morgenmad super lækker

• Anmeldt: 12. januar 2018

8,8
    "Fint udgangspunkt for en fridagsudflugt til Randers. Imødekommend personale. Fin service."

Tilfreds

ok med hensyn til morgenmaden. Stort værelse med udsigt og fransk altan.

• Anmeldt: 6. januar 2018

"Parkering ringe"

Parkering ringe

• Anmeldt: 18. december 2017

"Flere P pladser ved hotel"

Flere P pladser ved hotel

Overnattede: december 2017

• Anmeldt: 19. november 2017

9,2
    "Dejligt værelse, gode senge, lyst og behageligt."
    • 1 overnatning

Dejligt værelse, gode senge, lyst og behageligt.

• Anmeldt: 13. november 2017

9,2
    "Pænt og rent overalt, vældig venligt personale, god morgenmad"
    • 1 overnatning

Lyd fra hotelkgang gennem dør, noget tørt brød til morgenmad (der var ingen croissanter)

Pænt og rent overalt, vældig venligt personale, god morgenmad

• Anmeldt: 4. november 2017

8,3
    "Godt rummeligt værelse og hyggelig restaurant."
    • Indsendt mobilt

Godt rummeligt værelse og hyggelig restaurant.

Overnattede: oktober 2017

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: