Beoordelingen over Comfort Hotel Vesterbro 3-sterren

Vesterbrogade 23-29, Vesterbro, 1620 Kopenhagen, Denemarken

#32 van de 102 hotels in Kopenhagen

Zeker een aanrader, zowel het hotel als de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi. De mensen met een Apple toestel hadden verbinding, die met een Android toestel niet.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Dicht bij het treinstation en het pretpark Tivoli. Kamers proper en leuk ingericht. Matrassen waren topklasse.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Ontbijt was zeker OK, keuze genoeg, niet teveel of te weinig.

Ontbijt was zeker OK, keuze genoeg, niet teveel of te weinig. Ligging was perfect bij het centrum, goed te bereiken met de wagen en er was parking onder het hotel. personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Mooi ingericht hotel op loopafstand van het station en het...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De schoonmaak van de kamer is niet optimaal (kamer is erg stoffig). De parkeergarage onder het hotel is daarnaast zeer prijzig.

Mooi ingericht hotel op loopafstand van het station en het stadscentrum. Onder het hotel is een ruime parkeergarage (echter zeer prijzig).

fijne plek voor een citytrip, prijs-kwaliteit verhouding goed, locatie prettig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets, was een prima plek voor een goede prijs voor een citytrip.

Fijn dat het hotel een bar en restaurant hadden waardoor je keuze had om in het hotel na een lange dag lopen door de stad nog even een drankje te drinken. Ontbijtbuffet was uitgebreid, goed geregeld, wel een drukke boel. Locatie was goed, parkeren om de hoek in de garage.

Een onpersoonlijke behandeling van de hotelgasten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een onpersoonlijke behandeling van de hotelgasten. Wij betaalden voor kamer met ontbijt. Wij dienden heel vroeg het vliegtuig te halen waardoor we geen ontbijt konden genieten. We vroegen of we iets konden meenemen (soort ontbijtpakketje), maar hiervoor zouden we nog €15 (!) per persoon moeten bij betalen. Terwijl we het ontbijt niet konden nuttigen maar er wel al voor betaald hadden in de totaalprijs. Ik stuurde hiervoor na de boeking meteen een mailtje maar het kwam dus nooit in orde. Geen enkele compensatie of extraatje in ruil. Voor de prijs die het hotel vraagt per nacht had dit wel gemogen. Hadden we op voorhand kunnen annuleren hadden we dat op voorhand gedaan, maar dit was niet mogelijk vanaf het moment van de boeking. Water in de badkamer liep niet weg en bleef tijdje in de wastafel staan. De deur van de douche ging niet goed dicht waardoor de volledige badkamer na een douche onder water stond. Dancing in de buurt van het hotel. Wij zijn goede slapers, maar als je niet snel in slaap valt, zouden we het afraden.

Goed, maar minder dan dit mag het zeker niet zijn.

Geen koelkastje in de kamer. De dagelijkse wachtrij voor het ontbijt. De algemene netheid kan beter. De prijs is redelijk duur. Sommige infrastructuur ogen niet goed onderhouden en/of verouderd (plafond in badkamer pelt sterk af).

Ligging dicht bij het centraal station. Praktisch hotel, goed bij een citytrip. Ontbijt redelijk uitgebreid voor een dergelijk hotel. Rustig en stil tijdens avond en nacht. Aanwezigheid van beveiligingspersoneel aan de ingang. Vlak naast de Lidl, die elke dag geopend is.

Perfecte locatie om Kopenhagen te ontdekken
    • Kleine Tweepersoonskamer

Producten in badkamer zijn heel gering.

Ligging van hotel is pluspunt, nog geen 5 minuten stappen v station. Kamers netjes, niet heel groot maar ook zeker niet klein. Lekker ontbijt, fietsverhuur in hotel. Goeie WiFi, vriendelijk personeel.

Smoezelig hotel op prima locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te kleine kamers, zeer krappe badkamer, erg links georrienteerd. Leven het milleu, en dergelijke. Maar ze kunnen beter de jeugd die dit hotel lijdt eerst eens een stofdoek en een borstel geven om alles eens goed schoon te gaan maken. Is allemaal met de franse slag. Wordt er zo niet schoner op.

Ligging tov centrum Kopenhagen. Goede parkeerplek onder hotel, maar wel duur. Maar alles is duur in Kopenhagen. Lobby was wel even lekker als je uitgeblust uit het centrum terug kwam. Met gratis koffie en water.

Toch een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitzicht vanuit de kamer was de lobby, er was geen mogelijkheid om een raam open te zetten.

De kamer was tip top in orde en het ontbijt was ook meer dan ok. Grootste troef van dit hotel is zijn ligging, in het centrum van de stad en vlak bij het station.

Uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk viel ons niets tegen. Het was alleen een enorme drukte bij het ontbijt s'morgens, maar het personeel deed er alles aan om het in goede banen te leiden.

Ontbijt was uitstekend, en vooral de centrale ligging van het hotel. Vlakbij het centraal station van Kopenhagen.

Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Interieur mag hier en daar wel een opknapbeurt hebben.

Kamer met een wanddecoratie die meer leek op een crime scene met bloedvlekken dan op een kunstwerk.

Ontbijt was goed. Ontbijtzaal niet erg fris. Vloer oogde niet erg fris. Vuil bleef soms meerdere dagen liggen.

Prima verblijf in een mooie stad en een goed hotel.

De matrassen in de bedden zijn matig. Veel te zacht, naar ons oordeel, waardoor wij niet uitgerust opstonden en dat is wel de bedoeling bij een weekendtrip. Bleef je te lang liggen kreeg je rugpijn.

Het ontbijt was prima verzorgd. Het was alleen wel zaak om of heel vroeg of later te gaan ontbijten, omdat het tijdens "primetime"(tussen 9.00 en 10.30 uur) behoorlijk druk kan zijn.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Zeer goed bevallen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prima ontbijt, 1 ochtend druk, maar verliep keurig. Vlotte service in hotel. Schone kamers. Vlak bij station en centrum gelegen. Perfect rustige kamer aan achterzijde.

Gewoon geweldig.

Ontbijt was overheerlijk en ook de Porto in restaurant Plectrum was top. Daarnaast was het personeel enorm behulpzaam en de kamers waren perfect in orde.

Leuk, relaxt hotel voor een stedentrip!

De doucheknop viel zonder handdoek niet te verdraaien. Geen tissues op de kamer. En 's ochtends in de ontbijtruimte was het wel heel erg druk en iedereen zat hutjemutje.

We hadden een ruime, kleurrijke kamer met leuk zitje en uitzicht op de drukke winkelstraat. Goed tweepersoonsbed, prima badkamer alleen de douchekraan was niet fijn. Het hotel was erg gunstig gelegen en je was snel in de stad. Veel parkeergarages in de buurt en stukken goedkoper dan die naast het hotel (scheelt de helft!). Receptiepersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam. Een lekker en voedzaam ontbijt. En genoeg koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goede ligging en lekker ontbijt maar kamer aan het binnenplein valt tegen.

Nachtelijk lawaai op de binnenplaats na 22u.en soms tot laat in de nacht: luid gepraat en gelach, tafeltennis, trolleys van reizigers op de tegels, muziek.... Té warm op de kamer, airco geeft geen verkoeling en raam aan de overdekte binnenplaats openzetten biedt maar weinig verfrissing, alhoewel het buiten vroor, bovendien nog meer lawaai dan. Lastig dus voor een moeilijke slaper. Vraag beter een kamer aan de straatkant. Eenmaal gegeten in Plectrum, het restaurant van het hotel, geen aanrader.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Goed bed. Goede ligging, vlak bij het station en niet zo ver van het centrum. Je kan alles te voet doen. Lekkere restaurantjes heel dichtbij zijn Köd en Cofoco, deze laatste is super! Wel reserveren!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ik was met mijn dochter en wij hadden een kamer aan de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een flesje douchemiddel, bodylotion en douchemutsje mistten wij wel. Er was natuurlijk een zeepreservoir in de badkamer bij wastafel en bad maar dat is niet zo hygienisch. Het was erg warm in de ontbijtzaal s'ochtends.

Ik was met mijn dochter en wij hadden een kamer aan de zijkant van het hotel en keken uit op een speeltuintje. Konden heerlijk met het raam open slapen zonder lawaai van auto's. Als je een kamer heb wat boven de receptie zit en je wilt het raam open doen dan heb je binnenlucht en geen frisse buitenlucht. Heerlijk ontbijt ( wel erg druk in de eetzaal in het weekend). Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

De kamer, de inrichting en het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt was het laatste uur al veel op, dat was jammer.

De kamer, de inrichting en het personeel. Prima locatie op loop afstand van het centrum en het station.

Goed hotel voor zakelijk of groepsverblijf, maar niet voor een persoonlijke vakantie van 4 nachten.

Een aantal personeelsleden hoort niet in het hotelwezen thuis: kortaf, bij uitchecken niet vragen of het is bevallen... heel bijzonder... Houding was: dit is wat het is: parkeren staat wel bij het hotel, maar is heel erg duur!! Parkman!!

Het ontbijt was uitstekend! Sommige personeelsleden waren erg aardig (restaurant!!). De locatie was in orde

Goed, maar kan beter
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was op sommige plekken vies, denk aan vlekken op de vloer en op tafel. Personeel was niet echt vriendelijk.

Goede bedden, mooie ingerichte kamer & fijne douche

Een hotel met een leuk design, lekker en uitgebreid ontijt en een fantastische ligging.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers waren wat klein maar door de upgrade was het beter. De prijzen om te eten waren nogal aan de hoge kant in het restaurant van het hotel maar in de buurt zijn er veel eetgelegenheden.

Het ontbijt was zeer lekker en enorm gevarieerd. Er was ook een afdeling met glutenvrij eten. De kamers waren niet zo groot maar we hadden een upgrade gekregen (weliswaar betalend) waardoor we een grote kamer hadden. Het is zeer proper en het personeel is heel vriendelijk. En een fijn extra, onze terugvlucht was om 21u45 maar we hadden onze kamer tem 18u zonder te moeten extra te betalen. Hierdoor konden we ons opfrissen en omkleden voor ons vertrek. Het hotel heeft ook een fantastische ligging. Op 5min wandelafstand van het station (ook heel makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven met de trein, duurtijd 15min) en op 10min van het begin van het centrum. Het beginpunt van de hop-on hop-off bus is ook gelegen aan het station. Naast het hotel is ook een Lidl. Kortom een heel goed hotel en super prijs-kwaliteit.

Super ontbijt!

Ik vind 130 euro per kamer redelijk prijzig voor wat je ervoor krijgt. Interieur viel een beetje tegen. Het lijkt op een studentenkamer.

Super ontbijt!!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

genoten van een leuk weekend Kopenhagen!!!

geen idee

locatie was heel goed, dichtbij het centraal station, van waar je zo op het vliegveld bent. Heel rustige kamers, geen geluid van andere douches of doortrekkende wc. Het ontbijt zeer uitgebreid, keuzes te over!!! Het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam, kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Zeer goed, comfortabel hotel, in centrum vlakbij station
    • Kleine Tweepersoonskamer

Fijne locatie op loopafstand van station en het centrum. Met de trein naar het station slechts 15 min vanaf de luchthaven. Early check-in. Zeer vriendelijk personeel, ruime nette kamers met heerlijk bed. Super goed ontbijt en zelfs dat werd al heel vroeg in de ochtend geserveerd. Eten in het restaurant heerlijk! Een van de prettigste hotels met goede service waar ik ooit geweest ben.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima ontbijt, nette kamers, zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bureau in de kamer erg klein om comfortabel aan te kunnen werken.

Prima ontbijt, nette kamers, zeer vriendelijk personeel. Locatie is prima, dicht bij het centraal station van Kopenhagen (13 minuten trein tot aan de luchthaven), behalve als je echt in het 'toeristisch' centrum wil zitten.

Goed hotel, aanrader voor weekendtrip

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Het personeel erg vriendelijk en snel. Fietsenverhuur van het hotel beviel goed. De locatie vlakbij het station is erg prettig en leuke restaurants/bars in de buurt. De kamer had alles wat we nodig hadden.

Perfecte uitvalsbasis voor Kopenhagen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Her en der zou een kwastje of wat plamuur de boel goed doen.

Top locatie. Vlakbij station en hippe Meatpacking district (Kotby). Leuk ingerichte kamers en geweldig ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Nooit meer doen

De leugens. Betalen via bankpas was in eerste instantie niet mogelijk. Toen we aangaven eerder te willen vertrekken kon deze wel voor restitutie gebruikt worden. Daardoor 3 keer bij een bank moeten pinnen, 120DKR te veel.

Heel erg goed gelegen in het centrum, en heel fijn personeel...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers zijn niet heel groot, was voor ons geen probleem maar indien je van grote kamers houd kan dit een probleem zijn

Heel erg goed gelegen in het centrum, en heel fijn personeel zou hier zeker nog eens verblijven, konden ook op de laatste dag onze koffers achter laten en bij aankomst zelfs meteen inchecken en stond er een kamer voor ons klaar

Een grote teleurstelling.
    • Kleine Tweepersoonskamer

- Het parkeren was belachelijk duur. - De kamer was vies. Er werd wel elke dag schoongemaakt, maar dit werd niet goed gedaan. Stof onder het bed, vieze aanslag op de wc pot. Er lag ook een smoezelig kleed, bah. - Het water in de douche liep niet goed weg. Ik moest tijdens het douchen de kraan dicht doen omdat het water anders door de hele badkamer zou stromen. - Bij het ontbijt moesten we in de rij staan om een tafel toegewezen te krijgen. Het was dan ook erg druk in de ontbijtzaal. Daarnaast vonden wij het buffet erg tegenvallen: geen croissants, geen Nutella en geen andere zoetigheden. Er was wel elke dag een schaal met vers gesneden fruit, alleen jammer dat de meloen niet rijp was en de ananas overrijp. - De koffie was smerig. Er was hier ook geen keus in, geen cappuccino of espresso helaas. - De kamer was erg klein. Op zich is dat niet erg, mits de rest wel in orde is. Maar al met al was het een grote teleurstelling.

De locatie was goed. Alles in de stad te voet kunnen doen. Tivoli was erg dichtbij, we zijn hier dus ook 's avonds laat geweest toen het lekker rustig was.

Ideaal hotel voor een citytrip
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er hing een vreemd geurtje in de kamer. Ook kon de kamer een kleine opfrissing gebruiken. Er was veel keuze bij het ontbijt, maar we merkten toch dat het aanbod door de eindejaarsperiode iets minder uitgebreid was. Begrijpelijk, maar zeker een gemiste kans.

Uitstekende locatie, leuke lobby en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

De koffie: in deze tijd mag dit echt wel met verse bonen bij het ontbijt Het ontbreken van een kluisje op de kamer.

Vriendelijke mensen, prima kamer

leuk vertoeven
    • Kleine Tweepersoonskamer

op zondag was er overrompeling om te ontbijten en was er een beetje te weinig personeel om dit op te vangen

lekker ontbijt, functionele maar kleine kamers, goede beveiliging

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Aan te raden voor koppels die willen genieten van een citytrip
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen kast voor kledij weg te leggen, grootte van de kamer was aan de kleine kant en geen mini-bar aanwezig.

Lekker ontbijt, goed gelegen en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Was maar 1 nacht.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Aankomst bij het hotel waren te vroeg en konden niet op de kamer want die was nog niet klaar maar konden wel in een duurdere kamer met bijbetaling. Vindt het geen goede service.

Mooi hotel en overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Super verblijf in centraal gelegen hotel

Goede kamer met een lekker bed en een lekker douche. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Er werd ook goed aangevuld. In de kamer was genoeg plek om de koffertjes op te bergen en de gordijnen verduisteren goed. Het hotel ligt 5 minuten lopen vanaf het centraal station en zo'n 10 min lopen naar Tivoli, 15 min naar de Stroget (raadhuisplein).

• Kleine Tweepersoonskamer

Temperatuur kamer wel mogelijk raam te openen

Uitgebreid goed ontbijt Goede Hulp bij weg zetten bagage voor check-in en na check-out Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

In de reviews was men erg positief over het ontbijt. Deze mening kan ik niet helemaal delen. Ontbijt was op zich prima, maar niet uitzonderlijk

Service en kwaliteit was prima

Prima ontbijt, personeel behulpzaam, prima bed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hotel is minder geschikt voor de zakelijke reiziger, is waarschijnlijk ook niet de doelgroep. Ventilatie maakt te veel lawaai in de slaapkamer, en is niet uit te schakelen.

Prima ontbijt, personeel behulpzaam, prima bed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Oncomfortabel

Slechte kleine bedden Kleine kamer Geen waterkoker op de kamer Geen koelkastje op de kamer Maar 1 klein raam op de kamer dus erg donker Kleine badkamer, lage douche Personeel was vergeten te melden dat we na de eerste dag een nieuwe parkeerkaart bij de receptie moesten kopen, daardoor een boete in de openbare garage naast het hotel

Prettig verblijf op loopafstand van alle bezienswaardigheden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden vond ik te zacht voor iemand van 85 a 90 kilo. Ik was daardoor niet voldoende uitgerust en kreeg weer last van mijn rug. De ontbijtruimte is erg druk en massaal doordat er veel groepen waren.

De vriendelijkheid van het personeel, mogelijkheid parkeren van de auto, ruime schone kamer en het ontbijt.

Geslaagd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer, maar dat was op voorhand gekend. Vasthechting van de bedverlichting was stuk. Strijkplank en -ijzer in de kamer heeft geen meerwaarde voor een verblijf van twee dagen.

Heerlijk bed en ontbijt

De locatie was zeer goed en het ontbijt ook.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed viel tegen. De 2de nacht verbleef er op onze gang een bus schoolkinderen. Geen oog dicht gedaan. Wel compensatie ontvangen na klacht.

De locatie was zeer goed en het ontbijt ook. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prettig verblijf in comfortabel en centraal gelegen hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffie (automaat) in restaurant was echt slecht. En buiten het ontbijt om moest je er ook nog voor betalen ☹️

Het ontbijt was zeer uitgebreid, veel keuzes en het verse fruit was verrukkelijk. En Restaurant Plectrum (in hotel) is verrassend goed met vriendelijk en behulpzame bediening.

Prima hotel om Kopenhagen te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligbad met douche; aparte douche is comfortabeler. Kleine hang en leg opbergruimte in kast. Geen koffie en thee mogelijkheid op de kamer. Ondanks dat het raam open stond bleef het warm in de kamer.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Vanwege het vroege tijdstip kunnen we nog niet inchecken, onze bagage kunnen we achterlaten in een bergruimte. Redelijk ruime kamer en badkamer, industrieel ingericht en schoon, prima bedden. Elke dag schone handdoeken. Kamer aan de achterzijde is lekker rustig. Ontbijtruimte is groot omdat het een groot hotel is, er is een uitgebreid ontbijtbuffet, dit wordt goed bijgevuld en de tafels worden snel afgeruimd. Team is goed georganiseerd. Hotel ligt op ½ tot 1 uur van de luchthaven (trein gaat sneller dan metro), 7 minuten loopafstand van het Centraal Station, 10 minuten van Tivoli en circa 15 minuten loopafstand van het centrum. Meerdere buslijnen, ook hop on, hop off, stoppen in de buurt van het hotel. Prima hotel voor een verblijf van een aantal dagen in Kopenhagen.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Mooi hotel in hippe wijk, vlakbij centraal station en binnenstad

- Er was o.a. een concert in de stad en alles was volgeboekt. Ik had 1 van de laatste kamers en deze was abnormaal duur.

- Schoon - Vriendelijk personeel - Goed ontbijt - Locatie is top!

Het hotel viel sterk tegen

Ligt aan drukke weg Kamer veel te heet Muffe kamer Knorrig personeel Op booking mooie foto's, maar het viel bar tegen Te duur voor wat je krijgt Communistische indrukken van het land Denemarken

1 sympathieke dame bij de receptie. Dat viel op tov haar wat knorrige collega's

Voor kort verblijf prima en waarschijnlijk goed geprijsd voor Kopenhagen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Basic kamers zonder poespas met en een all in one shampoo/ zeep dispenser. ( Voor het eerst geen shampoo mee..Lidl naast de deur). Basic kamer heeft ook geen kast! Alleen knaapjes aan de muur. Als je ( net als ik) alleen slaapt in het hotel geen onoverkomelijk probleem.

Prima ligging TOV station. Oude "rosse" buurt. Niet wonderschoon, maar eigenlijk leuker en betere restaurants in de buurt dan commerciële gebied ( persoonlijk). Binnen 30 minuten is eigenlijk heel Kopenhagen te lopen. Je kunt ook fietsen huren.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Aangenaam verblijf nabij centrum K'Hagen

's nachts was er nogal wat lawaai in een andere kamer en het heeft minstens 1 uur geduurd vooraleer het hotelpersoneel is opgetreden. Beetje laat...

Het ontbijt was héél goed. Kamers OK, goeie bedden.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Comfortabel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer uitgebreid ontbijt. Op drukke ochtend werd op drie verschillende plaatsen buffet voorzien. Het hotel verhuurt fietsen, je moet niet op zoek naar een fietsenverhuur. Onze safe ging niet meer open. Er kwam vlug een zeer vriendelijke klusjesman die dit probleem oploste. Wij hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel die uitkeek op een rustige binnenkoer.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Aangenaam verblijf, wel erg duur
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine krappe kamer, nauwelijks ruimte rondom het tweepersoonsbed. Kleine badkamer. Prijs kwaliteit verhouding is daarmee ver te zoeken.

Het ontbijt was goed, de ligging ten opzichte van het centraal station is uitstekend. Bushalte voor de deur, aan de achterkant van het hotel is niets te merken van de drukke weg waaraan het hotel ligt.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Voor herhaling vatbaar!

De kuisploeg deed niet zijn best! Kamer was vuil bij aankomst en ook de tweede dag half gepoetst: gebruikte pleister aan bedlinnen, vuile deuren en vloer met stof, gebruikte glazen/ tassen niet proper... Het is ook jammer dat een 4* hotel niet verwittigt dat er geen douchekapje, shampoo, lotion ed. wordt voorzien.

Prima ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam receptie- en veiligheidspersoneel ( kreeg zelfs een aanmoedigingskaart voor de marathon!) , goede locatie en makkelijk bereikbaar vanuit de luchthaven en kort bij station. Ondanks het vele volk toch niet te druk. Goede geluidsisolatie.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Topligging en heel uitgebreid ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen opbergplaats /kasten in de kamer. Kamer aan de kleine kant.

De ligging was perfect en het ontbijt was top. Heel leuke wijk! Beveiliging hotel heel goed.

Gewoon OK
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer had uitzicht op de binnenplaats, dit betekende geen frisse buitenlucht op de kamer. De kamer en gang voelde erg 'duf' aan. Kamer en bed prima, badkamer oud en schimmel aan de badrand. Ook het toilet rook niet fris!

Uitgebreid ontbijt, op de eerste verdieping lekkere koffie te verkrijgen. De eerste avond lekker gegeten in het restaurant van het hotel, zeer goede ligging!

Schoon net hip hotel met een top lokatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ggoed ontbijt, wel erg druk maar er was voldoende plaats. Heel schoon en netjes. vriendelijk personeel. Perfect hotel voor een paar dagen Kopenhagen. Vesterbro is een heel leuk gebied. Lokatie is top.

Hotel heeft 400 kamers zijn dus 800 gasten wat erg dringen...

Hotel heeft 400 kamers zijn dus 800 gasten wat erg dringen is bij de 3 liften en vooral s'morgens bij het ontbijt! Badkamer waren de tegel voegen in de hoeken aan het grijs worden cq zwart geworden. Met anti-schimmel spay komt dit niet voor! WC heeft roest waterstrepen in de pot! Voor deze kamerprijs mag dat niet gebeuren!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het weer ;-)

Lokatie makkelijk te vinden in leuke straat. Super ontbijt, hippe en comfortabele kamer met raam wat open kan open voor frisse lucht - alles goed!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

prima en centrale ligging t.

opletten met feestdagen en vakantiedagen. Deze komen niet altijd met onze feestdagen overeen ! Pasen = op donderdag en vrijdag alles gesloten!

prima en centrale ligging t.o.v. stadscentrum - op 5 minuten wandelafstand van het station Alle bezienswaardigheden zijn perfect te voet haalbaar.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Druk aan het ontbijt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel! Dichtbij centraal station, handig om naar de luchthaven te geraken. Uitgebreid ontbijt! Kamer was netjes en ruim.

Toplocatie, goed hotel voor zij die enkel een slaapplaats nodig hebben

heel basic hotel: men dient zelf bestek te zoeken bij het ontbijt, hetgene niet altijd direct beschikbaar is; niemand komt vragen of men koffie of thee wil. De badkamer stonk lichtjes en er waren geen kleine flesjes shampoo of dergelijke voorzien in de badkamer

Locatie is top Personeel is vriendelijk Late check-out op zondag (18uur)

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Goede service, prettige centrale ruimte met grote banken;

Dat het koffieapparaat dagenlang defect was

Goede service, prettige centrale ruimte met grote banken; ook een groot zonnig buitenterras aanwezig. Fijn hotel!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prima hotel, heerlijk uitgebreid ontbijt op goede locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, goede locatie paar straten achter het centraal station van waaruit je zo naar het vliegveld van Kopenhagen kunt. Ook dichtbij / loopafstand van centrum. Goede bedden, schoon.

Ligging was ideaal!

Kamer was wat aan de kleine kant, maar prima in orde en wat ben je nou op je kamer? Als het goed is loop je in de stad en slaap je er alleen!

Ligging was ideaal! Vanaf het vliegveld makkelijk met de trein te komen en vanaf het hotel is eigenlijk alles best aan te lopen. De weg kwijt raken gaat niet lukken zo centraal ligt het!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

ideaal voor een citytrip naar Kopenhagen
    • Kleine Tweepersoonskamer

badkamer wat aan de kleinere kant, niet fantastisch, maar wel voldoende

vlakbij station, dus goed gelegen. Lekker ontbijt. Moderne kamer. Zoals op foto!

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Goed hotel op een goede locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt was uitgebreid en prima! De locatie van het hotel was prima en alle bezienswaardigheden waren lopend te bereiken. We konden al vroeg een kamer krijgen in de ochtend. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Topweekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Poetsen was niet helemaal 100%,wat stofjes op de grond,wat zwart op de silicone ribbers douche,maar geen moment vies gevonden. Ook frisse geur (niet uit busjes ed).

Zeer goede ligging - goed bed - goede douche - ontbijt in orde

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Uitstekende hippe uitvalsbasis voor leuke citytrip
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen grote negatieve ervaringen.

goed hotel. Uitstekende ligging. Dichtbij alle bezienswaardigheden. Alles te voet gedaan. Lekker ontbijt. Mooie kamers. Geen ruime, maar meer dan voldoende voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Het was verder een heerlijk hotel op een mooie locatie.

Het was te warm in de hotelkamer en er kon geen raam naar buiten open voor frisse lucht. Dat kwam uit op de lobby. De airco moest aan en die maakt lawaai.

Het ontbijt was echt heerlijk en de locatie was fantastisch. Echt een fijn hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heerlijk verblijf!
    • Kleine Tweepersoonskamer

In de standaardkamer was geen kastruimte.

Heerlijk ontbijt! Veel keus. Lekker bed. Het hotel lag dicht bij het station(goed bereikbaar van vliegveld). Hebben alles lopend gedaan. Gratis koffie & thee in lobby. Mocht je een tip willen hebben om te eten. Ga naar Apropos (bij meetpacking in de buurt)

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zeer goede locatie om van uit het hotel de stad te bezoeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was te warm. Alle verwarming uitgezet en het raam open (het was -7 buiten) maar dan was het nog warm genoeg. Je zou het niet zeggen maar het is een hotel met veel kamers en veel gangen. Op de gangvloeren ligt dik tapijt. Dat ruikt dan wat muf naar mijn beleving. Overigens niet iets om daarom het hotel te mijden. Je hoort daardoor nl niemand in de gang lopen en zijn het stille kamers. In de kamers ligt een houten vloer maar heb geen buren gehoord.

Ontbijt was goed en uitgebreid. Voldoende variatie in broodjes en beleg. Hard en zacht gekookte eieren, natuurlijk scrambled eggs en spek, veel fruit en yoghurtjes. Vooral de ham was erg lekker. Als je wil kun je ook "warm" ontbijten met worstjes, bonen in tomatensaus, etc.. Ook voldoende groentes aanwezig. Ook de zoete broodjes waren erg lekker. Zag dat het hotel ook gebruikt wordt voor de dames van de KLM. Prima hotel op een goede locatie. Je wandelt langs het station en Tivoli gemakkelijk de binnenstad in. Alles is dan goed bereikbaar. Zelfs wandelend naar de Kleine Zeemeermin is prima te doen. Auto kun je direct onder het hotel parkeren (een algemene parkeergarage, verwarmd) en je kunt binnendoor naar het hotel. Naast het hotel zit oa de Lidl, handig voor wat drinken etc op de kamer. Iets verder op, tegen over het station), kun je gemakkelijk een stadstour, bezoek aan de Carlsberg brouwerij. rondvaarten, etc. regelen. Ik vond het een prima plekje.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Alles wat je van dit type hotel mag verwachten was goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tips: Verfraaiing van de lange smalle gangen Hotel fietsen Muziek in restaurant niet afgestemd

Kamers eerder toegankelijk dan volgens boeking. Koffie/ thee gratis beschikbaar Uitgebreid ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Perfecte locatie, prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zaten op de vijfde verdieping en daar was weinig druk op het water voor douche en wc. Kamer was erg warm en alleen met airco koel te krijgen, maar dat was nou ook weer niet nodig in de winter. Graag gewoon een knop op de cv om hem uit te zetten.

Heerlijk geslapen in goed bed. Midden in de stad, vlakbij station, maar toch rustig. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

onze kamer was wat kleiner dan andere zagen we, en nergens...
    • Kleine Tweepersoonskamer

In douche / badkamer vaak een 'putjesgeur', maar bij gebruik was dat dan weer weg.

onze kamer was wat kleiner dan andere zagen we, en nergens een kast om kledij op te bergen maar dan moest het maar in de koffers blijven. Alles goed geluidsdicht en prima bedden. In salon beneden kan je eigen drankje nuttigen. Muziek kon er wel niet wat stiller, wat bij het boekje lezen in de zetels wat storend was, maar ach.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Mooi hotel , aardig en behulpzaam personeel. Uitstekend adres voor een stedentrip.
    • Kleine Tweepersoonskamer

- geen toilet in de lobby , hiervoor moet je naar 1e verdieping of naar je kamer

- rust op de kamer - uitgebreid ontbijtbuffet - uitstekende ligging nabij centraal station en het centrum van Kopenhagen - 24/7 gratis koffie/thee in de lobby

Aangenaam verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer voor deze prijs. Badkamer had muffe geur. Slechte matras en kussens.

Supervriendelijk personeel. Leuk en hip hotel. Uitgebreid ontbijt. Goede ligging, vlakbij station.