Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

• Valuta for pengene

• Gratis wi-fi

8,6

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 13. februar 2019

8,8
    "Stedet ligger i fine og rolige omgivelser og med 10 min."

Intet

Stedet ligger i fine og rolige omgivelser og med 10 min. gang til metroen og lidt længere til Fields. Værelset var fint og rent og sengene i god stand. Vi tilkøbte morgenmad, som ikke var overdådigt, men der var rigeligt af både forskelligt brød, pålæg, frugt og yoghurt og det kan fint måle sig med morgenmaden på mange hoteller i ind og udland. Vi har aldrig boet på vandrehjem før, men vil helt sikkert bo her igen næste gang vi skal en tur til København.

• Anmeldt: 13. februar 2019

9,2
    "Dejligt sted - dejligt ophold👍"
    • Indsendt mobilt

Vi boede i det sidste værelse inden døren til mellelgang og det gav en masse larm når trafikken gik til toilet o.a. Døren smækkede konstant til kl. 02.00 og startede igen kl. 05.00

• Anmeldt: 10. februar 2019

"Hej !"
    • Indsendt mobilt

Hej ! Morgenmaden var under den standard vi normalt oplever hos jer ! Der manglede juice ( maskinen var defekt, kunne være erstattet af karton juice ) der manglede blødkogte æg, det har der været de sidste 4-5 gange vi har overnatte hos jer ! Vi skal overnatte hos jer senere på året sammen med DVL så der håber vi da der er juice og blødkogte æg !! Mvh Svend Erik

• Anmeldt: 10. februar 2019

"morgenmaden var fin."
    • Indsendt mobilt

Sengene var for smalle. Vi vurderede dem til 70 cm i bredden. Her sov man ikke behageligt. Havde fornemmelsen man faldt ud hele tiden.

morgenmaden var fin.

• Anmeldt: 9. december 2018

9,2
    "Dejligt overnatningssted der giver valuta for pengene"
    • 1 overnatning

Vi har prøvet vandrerhjem af forskellig kvalitet før. Dette er noget af det bedste. Bygningernes træfacader ser lidt "trætte" ud udefra, men indenfor er værelserne er rigtig fine med dejlige badeværelser med gulvvarme, herligt en råkold decemberdag. Vi spiste ikke morgenmad på stedet, men et kig i cafeteriaet så rigtig indbydende ud. Også dejlige opholdsområder. Om sommeren er det den nærliggende Amager Fælled sikkert et dejligt åndehul. Og til prisen er der fuld valuta for pengene. Vi kommer gerne igen.

• Anmeldt: 8. december 2018

2,5
    "Første gang, og sidste gang."
    • 4 overnatninger

Altså sengene er ubehagelig, jeg har sovet på mange andre hoteller, og når jeg står op om morgen så er jeg frisk, men deres senge, puder osv. gør det svært at stå tidligt op, man er bare smadret. Hver 15 sek mens man er ibad så slukker der automatisk for vandet fra bruseren, hvad fanden? De har kun en personalle på arbejde efter kl 15, det betyder forventer ventetid hvis der står folk i kø og skal betjenes.

Gratis parkering

• Anmeldt: 5. december 2018

9,2
    "Fin morgenmad og flink personale."
    • 2 overnatninger

Der var en del larm på gangen den første nat (det kan Danhostel selvfølgelig ikke gøre ved) Sengene knirkede meget når man vendte sig i dem (køjesenge)

Fin morgenmad og flink personale. Kommer gerne tilbage

• Anmeldt: 26. november 2018

7,9
    "Generelt en rigtig god oplevelse"
    • 2 overnatninger

Det er umådelig ringe service at fordelskortet ikke kan bruges når ikke bookingen er foregået på Danhostels hjemmeside Når der søges på overnatninger kommer booking.com op som noget af det første, og der gøres ikke opmærksom på at fordelskortet ikke gælder ved booking herigennem:-(

Nem at komme til og fri parkering Dejlig uhøjtidelig atmosfære og serviceminded personale God morgenmad Fint værelse og bad i god standard

• Anmeldt: 24. november 2018

9,6
    "Et godt rent moderniseret værelse."
    • Indsendt mobilt

Et godt rent moderniseret værelse. Med skinnende rent lækkert badeværelse. Super godt når man skal flyve fra Kastrup tidligt om morgenen. Perfekt👍Gode senge med boxmadrasser.

• Anmeldt: 20. november 2018

7,5
    "Gode senge, pænt rent, roligt"
    • Indsendt mobilt

Havde ringet og spurgt om der var glas på værelserne og svaret var ja. Vi talte med en sur og robotpræget dame ved skranken. Dårlig og kedelig morgenmad

Gode senge, pænt rent, roligt

• Anmeldt: 16. november 2018

6,7
    "Vi har haft 2 overnatninger i anden halvår 2018 - men..."
    • 1 overnatning

Hvis man få værelse ved ,, Gate døren ,, den smækker hårdt og da der er mange overnatninger dvs trafik på gangen, kunne det være oplagt , at få støjdæmpet dørenlukningen

Vi har haft 2 overnatninger i anden halvår 2018 - men sengene er ikke noget , at skrive hjem om - vi er voksne på ca 80 kg - det kunne være en god ide og lave en vurdering af dem.

• Anmeldt: 6. november 2018

"ligger godt."
    • 1 overnatning

der var ikke varme på værelset og radiatoren kunne ikke tændes. vi fik en ekstra dyne om natten, da nat personalet ikke vidste noget om varme.

ligger godt. pænt og rent. super service. flink personale. ok værelser.

• Anmeldt: 2. november 2018

9,6
    "Kanon godt ligesom sidste gang for 27 år siden, der er jo bygget meget mere nu."
    • Indsendt mobilt

Varmen på værelse D 14 var ekstrem høj, (27 grader) vi følte en overgang at vi befandt os i troperne!! Vi skruede selvfølgelig ned men det tager jo nogle dage for et beton gulv, at blive afkølet igen.

Kano beliggende i forhold til vores mini ferie i København.

• Anmeldt: 2. november 2018

7,9
    "Indgangen/receptionen er mega flot og indbydende og der..."
    • Indsendt mobilt

Synes der bar for koldt på værelset. Køkkenet virker slidt.

Indgangen/receptionen er mega flot og indbydende og der var pyntet op til Halloween👌 Der var pænt og rent alle vegne👍🏼

• Anmeldt: 30. oktober 2018

"Ganske udmærket vandrehjem"
    • Indsendt mobilt

Morgenmadsbuffeten var meget booket, og det tog tid før der blev fyldt op med fx æg, æggebægere, kaffe mm. På værelset var der fjernsyn, som havde et meget kraftigt blåt lys, når man slukkede det. Det oplyste hele rummet og var meget generende.

Dejlig beliggenhed. Super hjælpsomt personale. Meget stille og roligt.

• Anmeldt: 22. oktober 2018

9,2
    "Lækker morgenmad (tilkøb) "
    • Indsendt mobilt

Lækker morgenmad (tilkøb) Flotte og rene køkkenfaciliteter og god plads på fællesarealerne. Meget hjælpsomt personale. Dejlig stort familieværelse med gode senge.

• Anmeldt: 21. oktober 2018

9,2
    "Hyggeligt ophold med god service og rene faciliteter."

Madresserne var meget tynde

Super god morgenbrød og varieret udvalg. Et rigtig fint fællesområde med spil for hele familien. Godt og rent fælleskøkken. God kaffe

• Anmeldt: 11. oktober 2018

"Det er bare et perfekt sted, rent,nemt at komme til og super..."
    • Indsendt mobilt

Det er bare et perfekt sted, rent,nemt at komme til og super hjælp fra de ansatte hvis der var behov for det. Ingen ting at brokke sig over, bare en tilfreds kunde, som helt sikkert kommer igen😄

• Anmeldt: 11. oktober 2018

8,3
    "Overnat tæt på lufthavnen "
    • Indsendt mobilt

Super tæt på lufthavnen, når man rejser tidligt næste morgen. Rigtig fint værelse vi fik. Virkede helt nyt. Nemt system med håndklæder og senge linned. Rigelig med gratis parkering lige ved døren.

• Anmeldt: 10. oktober 2018

"Vi kommer igen!"
    • 3 overnatninger

Vil vil anbefale, at der på bekræftelsesdokumentet står anført, hvilke offentlige transportmidler, der fører til vandrerhjemmet inkl. linje og retning samt stoppested/station plus hvor man kan tage bus eller metro, fx Hovedbanen eller Kgs. Nytorv. Det vil være en stor hjælp for ikke-lokale!

Meget lækkert interiør. Hotelstandard og hostelpriser - we like!

• Anmeldt: 8. oktober 2018

7,9
    "Meget behagelige senge, rigtig god morgenmad og kaffe."
    • 1 overnatning

Kunne ønske mulighed for at købe aftensmad. Kunne have ønsket bedre udluftning på værelserne mellem gæsteskift.

Meget behagelige senge, rigtig god morgenmad og kaffe. Meget venligt, smilende og hjælpsomt personale.

• Anmeldt: 5. oktober 2018

7,9
    "OK ophold, dog vil jeg næste gang foretrække et værelse med eget toilet og bad, som forrige gang."
    • 2 overnatninger

Morgenmaden indtog jeg i kantinen, hvor der også var to skoleklasser, det var fint nok, men da savnede jeg en extra station til brød skæring. Der var kun en "sav" til brød til rigtig mange mennesker, så hvis der lige havde været noget skivet brød, eller et extra sted at skære ville det have været skønt.

Engageret personale!!! Godt sengetøj ( pude og dyne samt betræk og god seng :) ) Morgen buffeten er god, kaffen god og jeg sætter pris på variationen lige fra pølser til frisk frugt. Jeg har overnattet på vandrehjemmet en del gange og synes generelt godt om det. Vil også bruge det i fremtiden og anbefale til venner.

• Anmeldt: 1. oktober 2018

7,1
    "Hostel eller hotel? Beslut jer!"
    • Indsendt mobilt

Priserne er steget for nylig, og det er som om vandrerhjemmet gerne vil være et hotel, men der mangler lidt, før projektet lykkes (hvis det er hensigten): Vandglas, bodyshampoo og føntørrer på badeværelserne for eksempel. I D-fløjen er der konstant summen (fra udsugningen måske?). Støjen må kunne begrænses. Der er også periodevis støj fra rygere, der står ud for denne fløj på alle tider af døgnet. Tidligere har man selv kunnet medbringe sengelinned og håndklæder og på den måde spare en smule; den mulighed tilbydes desværre ikke længere. Morgenmadsbuffetten er god, men personalet havde svært ved at følge med ift. klargøring af borde og opfyldning af fade, ligesom det var en udfordring at finde en s iddeplads. Det matcher ikke den standard Danhostel ønsker at tilbyde. Nabohotellet Bella Sky er indenfor rækkevidde prismæssigt med fuld hotelservice og lækre rammer, så overvej jeres målgruppe samt formål igen og sæt prisen herefter.

Beliggenheden er god ift. besøg i Royal Arena eller Bellacenteret. Dejligt med Amager Fælled som nærmeste nabo og fantastisk med gratis parkering. Søde og servicemindede medarbejdere. Udmærket morgenmadsbuffet.

• Anmeldt: 29. september 2018

7,5
    "Synes der er gode muligheder for selv at lave mad og sidde i komfortable omgivelser for at spise mad"
    • Indsendt mobilt

Jeg synes at man får en forståelse af fra jeres hjemmeside, at der er en føntørre på værelset. Men der er kun en, som man låner ved informationen!

Morgenmaden var usædvanlig lækker, super godt brød og stor variation af tilbehør. Og lækkert med røræg, bacon og pølser🌟

• Anmeldt: 28. september 2018

7,1
    "Jeg kunne godt lide at man selv kunne lave mad på stedet."
    • Indsendt mobilt

Man skulle trække nummer hver eneste gang man skulle i kontakt med personalet og det var ret irriterende, for man brugte meget tid af sit ophold ved at vente ved en skranke.

Jeg kunne godt lide at man selv kunne lave mad på stedet. Toilet og badefaciliteterne var rigtig gode og det lå tæt på indkøbsmuligheder.

• Anmeldt: 25. september 2018

7,1
    "morgenmaden var fin men kunne godt have brugt noget..."
    • Studiolejlighed
    • Indsendt mobilt

Madrasserme i køjesenge var sten hårde så man sov ikke særligt godt..

morgenmaden var fin men kunne godt have brugt noget peberfrugt og nogle pandekager .. kaffen var rigtig god 😃 mange steder er den alt for stærk men ikke her ..

• Anmeldt: 22. september 2018

"Nem indkvartering."

Lidt lydt på gangene.

Nem indkvartering. Venlig betjening. Gratis parkering og tilpas dejlig gåafstand til Royal Arena og Fields. Fint udvalg på morgenbordet. Kommer gerne igen.

• Anmeldt: 19. september 2018

3,8
    "Standarden findes billigere andre steder. "
    • Indsendt mobilt

Ok morgenmad, dog for dyr I forhold til udvalget. Der mangler et roligt sted at kunne trække sig tilbage til. Intervaller til bruseren er meget korte. Skånebetrækket på madrasserne var snavsede og støvede.

Fine faciliteter I form af lounge og køkken.

• Anmeldt: 8. september 2018

"Synes det var rigtig godt at man selv skal lægge sengetøj..."
    • Indsendt mobilt

Synes godt der kunne være lidt grønt til morgenbuffet (agurk,tomat,peberfrugt)

Synes det var rigtig godt at man selv skal lægge sengetøj på , for så ved man det er rent.

• Anmeldt: 3. september 2018

5,4
    "Personalet var meget venligt."
    • Indsendt mobilt

Ingen komfort, ikke en gang tandkrus. Virkeligt lowbudget men ikke Lav pris. Kan ikke anbefales hvis man ønsker bare minimum komfort

Personalet var meget venligt. Morgenmad var ok, ikke helt i overensstemmelse med pris.

• Anmeldt: 1. september 2018

7,9
    "Venligt personale, god morgenmad, fin rengøring."
    • Indsendt mobilt

Linnedpakke indeholder kun et badehåndklæde, der mangler et lille håndklæde. Vores værelse var beliggende lige ud for indgangen, hvor der er opstillet bænke og borde til hygge og hvor der hele dagen og aftenen samlede sig rygere og andre grupper. Det betød, at der var fuld indkig i hele vores værelse og vi måtte have rullet ned også i dagstiden ifm bad og omklædning.

Venligt personale, god morgenmad, fin rengøring. Dejligt at vores to sengs værelse med eget bad var beliggende i en rolig afdeling😊

• Anmeldt: 27. august 2018

"Det var et super godt sted, morgenmad var fint , og busse..."
    • Indsendt mobilt

Det var et super godt sted, morgenmad var fint , og busse holder lige ude forand vandrerhjemmet , og personale de er flinke og hjælpsom , kommer gern tilbage . Så ingen negativ at sige om det

• Anmeldt: 20. august 2018

"Vi boede på B2 ."
    • 1 overnatning

måske er priserne i automaterne i forhallen - lidt høje på et Hostel .

Vi boede på B2 . Der er madrasserne er færdige ( dårlige ) da søvn er vigtigt , blev dag 2 måske ikke helt den samme , hvad det ellers kunne havde blevet .

• Anmeldt: 6. august 2018

"Let tilgængelig."
    • Indsendt mobilt

Der var ingen fjernbetjening til tv'et. Det er lidt langsommeligt at tjekke ind, når man har opgivet alle oplysninger til Booking.com en gang.

Let tilgængelig. Gode p-forhold.

• Anmeldt: 5. august 2018

5,0
    "Spiste ikke morgenmad."
    • Indsendt mobilt

Meget sur dame i receptionen da vi tjekkede ind. Hun burde være på kursus eller fyret.

Spiste ikke morgenmad. Køjeseng på værelset var meget udslidte og dårlige hovedpuder.

• Anmeldt: 2. august 2018

8,3
    "God overnatning og god service."
    • 1 overnatning

Aircondition på værelserne manglede. Det var ikke rigtig til at sove for den heden.

Jeg kunne godt lide, at der var ordentligt rent, og at der var en morgenbuffet med noget for alle.

• Anmeldt: 2. august 2018

7,5
    "God beliggenhed. Svingende betjening"
    • Indsendt mobilt

Betjeningen har altid været i top. Det var ikke det vi mødte denne gang. Sur, og uprofessionelt ved check- in.

Vi har boet der et par gange især pga beliggenheden. Det er tæt på motorvejen og tæt på centrum, uden dog at ligge i larm.

• Anmeldt: 28. juli 2018

"Dejlig ferie i København på et super godt overnatningssted."
    • 2 værelser
    • 6 overnatninger

Ingen klager

Super godt legerum til børn. Beliggenheden er dejlig, ikke ret meget larm fra trafik. Nem at komme ind til centrum med metroen. Personalet er meget venlige.

• Anmeldt: 28. juli 2018

"Alle tiders ophold og gode senge"
    • 1 overnatning

De ikke har restaurant til aftenemad

fremragende service g personalet er vel informeret omkring diverse ting i nærheden samt de kan henvise til de forskellige spise steder

• Anmeldt: 21. juli 2018

"God morgenmad "
    • Indsendt mobilt

Værelset vi fik startede vi med at gøre rent, der var meget beskidt - især under sengene, og når det er et familie værelse, så må man forvente at børnene også kravler under sengene. Desuden var hovedpuderne meget ringe og store og gav alt for meget hold i nakken.

God morgenmad

• Anmeldt: 20. juli 2018

"Sengene var fine"
    • 2 værelser
    • Indsendt mobilt

Det var beskidt og værelserne havde en grim lugt, derudover var der ret beskidt på det ene værelse. Det var larm fra gangen og udenfor hvor der blev savet/boret omkring kl. 7 om morgenen.

Sengene var fine

• Anmeldt: 18. juli 2018

8,8
    "Jeg vil helt klar opsøge stedet igen næste gang jeg får behovet. Deres loungeområde er imponerende."
    • Indsendt mobilt

Det var stinkende varmt den nat, men når der selvfølgelig ikke var noget klimaanlæg jvf. alm. hostel std. så var det jo tale om ydre omstændigheder :o)

Sengen kunne godt være lidt hårdere i forhold til mine ønsker, men den var sikkert som den skulle være!

• Anmeldt: 17. juli 2018

5,4
    "Det venlige personaler er det bedste."
    • 5 overnatninger
    • Indsendt mobilt

Nogle af personalerne er ikke venlige måske for det vi er grønlander. Når vi henvender os hilser det ikke. Og når næste gæsterne kommer hilser det når det er dansker. Selvom vi er lige vi er alle mennesker som har følser.

Køjesengene larmar

• Anmeldt: 15. juli 2018

7,9
    "Rummet levede fuldt ud op til vores forventninger."
    • Indsendt mobilt

Nu er jeg en person med dårlig ryg.Her var sengene for hårde til mig. Så endte med ikke at sove så meget, og stod op med ondt i ryggen.

Rummet levede fuldt ud op til vores forventninger. Dejligt nemt at komme her til med bus 2a.

• Anmeldt: 14. juli 2018

5,8
    "God morgenmad, fint område med legeplads"
    • Indsendt mobilt

Personalet var lang tid om at henvende sig da vi stod ved skranken. Kaffen kunne man nærmest ikke få da de kun stod ved receptionen. Vi stod mange i kø og hun havde mere travlt med at skulle have ryddet op omkring computer og i skuffen . På værelset var bruseren ikke børnevenlig , der var så meget tryk på at den hoppede af stangen , ikke sjovt for børnene at få den i hovedet .stressende selv at skulle hente sengetøj og aflevere det igen

God morgenmad, fint område med legeplads

• Anmeldt: 13. juli 2018

"Udemærket tilfreds."
    • Indsendt mobilt

Personalet i receptionen var ikke særligt imødekommende ved ankomst, og ved spørgsmål generelt fik man korte svar uden smil. Selvom man ikke kan forvente luksus til de givne penge, og man kan forvente en del unge mennesker, var det alligevel frustrerende, at man som familie med børn skulle acceptere, at der om aftenen blev holdt højlydt sammenkomst til sent lige uden for værelserne, der lå ud til indgangen til Dan Hostel. Der var andre steder man kunne tillade de unge at feste, uden at det var til gene for dem der gerne ville sove inkl. børn.

Ganske udemærket overnatningssted til prisen, og morgenmaden var tilfredsstillende.

• Anmeldt: 13. juli 2018

9,6
    "God plads og rolige omgivelser."
    • 2 overnatninger

God plads og rolige omgivelser. Venligt personale. Ved køb af morgenmad, er der et dejligt stort udvalg i buffeten. Vil gerne booke ind her igen :)

• Anmeldt: 11. juli 2018

9,2
    "Morgenmaden var rigtig go'."
    • Indsendt mobilt

Aircondetion mangler på værelserne.

Morgenmaden var rigtig go'. God beliggenhed. Tæt på strøget, og det er ikke første gang jeg har overnattet hos Amager danhostel.

• Anmeldt: 6. juli 2018

"Super godt"

????

Fantastisk sted det hele var super godt, vi har været her før men det er blevet betydelig bedre, fantastiske værelse og super flot badeværelse rigtig god morgenmad

• Anmeldt: 4. juli 2018

5,4
    "Du bør overnatte et andet hvis muligt."
    • Indsendt mobilt

Der var meget larm der først stoppede efter 01.30 om natten. Vi skulle op kl 6 så det var meget frustrerende. Rengøringsassistent var meget ringe både på værelset og på toiletterne.

Tæt på lufthavnen

• Anmeldt: 3. juli 2018

"Helt igennem et fantastisk ophold"
    • Indsendt mobilt

Bedre kaffe i automatterne og receptionen. Den er rigtig god i morgenmads restauranten🙂

Jeg synes det er et fantastisk sted at bo på ferie. Dejligt smilende personale der hjælper i alle situationer. Gode værelser. Pænt og rent. Og der er fred og ro og dejlige omgivelser omkring vandrerhjemmet. Jeg kommer igen år efter år🙂🙂🙂

• Anmeldt: 24. juni 2018

7,9
    "Synes det er rigtigt fint vandrehjem, nice til prisen, synes..."
    • Indsendt mobilt

Synes det er rigtigt fint vandrehjem, nice til prisen, synes ikke man kan forvente mere end dette, der er en dejligt hyggepark, lige ved siden af, hvis man er til det :)

• Anmeldt: 12. juni 2018

5,8
    "Godt sted og bestemt pengene værd."
    • Indsendt mobilt

Trinene på køjesengenne, ikke så rare at have sine bare fødder på. Mangler hylde til briller, telefon i de øverste køjer.

Gode madrasser, kort vej til fælles bad og toilet.

• Anmeldt: 7. juni 2018

8,8
    "Vi ønskede egentlig 1 overnatning ekstra, men den kostede..."
    • Indsendt mobilt

Vi ønskede egentlig 1 overnatning ekstra, men den kostede det dobbelte af den overnatning vi havde reserveret, så vi fandt et andet sted til den næste overnatning

• Anmeldt: 30. maj 2018

6,3
    "Morgenmaden var helt ryddet da vi kom kl 8,30."
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var helt ryddet da vi kom kl 8,30. Jeg spurgte om der var mere pålæg og fik en stram ansigt og sur mine. Vi har jo alle betalt for at spise og syntes det er en mærkelig holdning blandt personalet. Det havde været en del skoleelever igennnem hvilket er dejlig. Køkkenet skal bare sørge for at der er mad til alle der har betalt

• Anmeldt: 28. maj 2018

9,2
    "Morgenmaden var meget god, det manglede ikke noget."
    • 2 overnatninger

Jeg synes ude arealerne var meget forsømte med for meget ukrudt og affald. Vi boede på værelse G20 bruseren var meget utæt, trængte til et nyt bruse hoved.

Morgenmaden var meget god, det manglede ikke noget.

• Anmeldt: 28. maj 2018

"Alt i alt ok."
    • 1 overnatning

Der er meget uro på gangene og ofte smækken med dørerne, hvilket giver en dårlig nattesøvn.

Morgenmadsbuffet'en oversteg vores forventninger. Fælles badefaciliteter var fine.

• Anmeldt: 18. maj 2018

6,3
    "Brugte meget tid på at stå i kø."
    • 1 overnatning

Den ide med at indlevere nøgle, når man skal låne service er træls, hvad nu hvis man skal bruge sin nøgle, mens man bruger servicet, man kan jo have glemt noget på værelset. Det må kunne gøres på en smartere måde.

Brugte meget tid på at stå i kø. Da vi checkede ind var kun en PC i brug, det gav noget kø, da vi ville låne service, var der kø, da vi skulle tilbagelevere service, var der kø, og ved udcheckning, var der også kø.

• Anmeldt: 16. maj 2018

9,6
    "Var meget positivt overrasket generelt."
    • 1 overnatning

Sengen måtte meget gerne lige være 10 cm bredere :-)

Var meget positivt overrasket generelt. Havde ikke forestillet mig, at det var så hyggeligt, og at morgenmaden var SÅ lækker :-) Vil klart overveje at bo her i stedet for hotel i byen næste gang jeg kommer til Kbh.

• Anmeldt: 15. maj 2018

6,3
    "Lidt træls at skulle aflevere en nøgle som pant for bestik,..."
    • Indsendt mobilt

Lidt træls at skulle aflevere en nøgle som pant for bestik, især når man er 5 på værelset. + 50 kr for er brusebad pr pers. efter opholdet er udløbet - det må siges at være betalt !

• Anmeldt: 12. maj 2018

7,5
    "Et godt sted at overnatte til en god pris."
    • Studiolejlighed
    • 1 overnatning

Værelset var meget varmt, det ville være dejligt med køl. Der var et fjernsyn men ingen fjernbetjening?

Dejligt stort værelse og badeværelse. Dejligt med køleskab.

• Anmeldt: 7. maj 2018

8,3
    "Vi sov der ganske kort, men der var styr på tingene og det..."
    • 1 overnatning

Vi sov der ganske kort, men der var styr på tingene og det var effektivt med ind- og udtjekning. Billigt i forhold til faciliteter Kommer garanteret igen.

• Anmeldt: 6. maj 2018

"Fint til formålet. Måske I kan indtænke et arbejdsområde med stikkontakter hos jer"
    • 1 seng i en sovesal for damer
    • Indsendt mobilt

Ikke en kritik, men måske som service, at I kunne overveje på 5 mands værelset, at tilbyde en “ seng i gulvhøjde” når ikke alle sengepladser alligevel var udlejet. ( specielt når det var to overnatninger ville det have været dejligt). Men fint værelse og jeg vil klart benytte mig af jeres Danhostel også næste gang min forretningstur går til KBH. I

Havde ikke i min tidsplan mulighed for at kunne nyde morgenmaden denne gang.

• Anmeldt: 5. maj 2018

"Ellers"
    • Indsendt mobilt

At man ku ryge ind på værelserne

Tidligere overnætter har røget for meget hvor værelsen lugtede ubehageligt da jeg tjekket ind. Det var det eneste der var problemet

• Anmeldt: 1. maj 2018

7,5
    "Værelset havde en speciel lugt, ikke på den gode måde."
    • 1 overnatning

Værelset havde en speciel lugt, ikke på den gode måde. Der var en lille rest af hvad der lignede indtørret tyggegummi på hovedgæret. Men ellers pænt og rent

"Hyggeligt!"
    • 1 overnatning

Rommet jeg og kjæresten min fikk var utrolig lite, men helt ok når man kun skal være der for å sove. Harde senger, men noen liker jo det.

Det var hyggelig personale og god morgenmat! God beliggenhet, 5-10 minutter unna Metro stasjon som tar deg direkte til sentrum av København.

5,8
    "Beliggenhed, og god adgang fra tilkørselsveje."
    • Indsendt mobilt

Lidt " overpriced" i forhold til service og komfort, der findes hoteller i samme kategori med bedre service og rengøring.

Beliggenhed, og god adgang fra tilkørselsveje.

"Godt værelse."
    • Indsendt mobilt

80,- Kroner for morgenmad er lige i overkanten. Udbuddet var mildt sagt dårligere end på et 2 stjernet hotel i Tjekkiet.

Godt værelse. Efter ombygning fremtræder vandrehjemmet ... ekstremt hyggeligt. Værelsesprisen er okay, især hvis man er 4 på samme værelse. Ved 2 personer + morgenmad er der ikke stor pris forskel til eks. Scandic

• Anmeldt: 30. april 2018

"Bortset fra lidt byggerod denne gang synes vi det er et..."
    • 2 overnatninger

Bortset fra lidt byggerod denne gang synes vi det er et dejligt sted at have vores base når vi besøger hovedstaden . Der er ro og grønne omgivelser og tæt på metroen . Det var andet besøg . Fint .

• Anmeldt: 29. april 2018

8,3
    "Det var første gang, vi var der."
    • Indsendt mobilt

Det var første gang, vi var der. Vi kommer igen, for det var en positiv oplevelse. Undrede os dog over, at vi skulle betale 2 kr for et plastikkrus til vores tandbørster. Næste gang tager vi selv glas med.

• Anmeldt: 29. april 2018

"Personligt præg og god atmosfære."
    • Indsendt mobilt

Personligt præg og god atmosfære. Meget venligt personale. Gode parkeringsmuligheder. Har kun boet der forud for flyrejse, men kan også anbefales til flere dages tur til København og omegn. Tæt på metro og lufthavn.

• Anmeldt: 27. april 2018

"Meget godt motel "
    • Indsendt mobilt

Online bestilling fungerede ikke optimalt. Bruseren ville ikke give vand. Måtte forsøge et utal af gange igen og igen.

Centralt i forhold til mit behov

• Anmeldt: 27. april 2018

9,6
    "Vi var glade for opholdet og vil overveje at komme igen senere."
    • 1 overnatning

Der manglede stænger til ophængning i skabene. Jeg bryder mig ikke om at sove med mit overtøj hængende over mit hoved ej heller at "skulle bo i min kuffert" med alt mit tøj. En bøjlestang ville gøre en stor forskel.

Vi spiste vores medbragte morgenmad., og der er fin opbevaringsmulighed for den medbragte mad. Rengøringen var fin. Sengene var udmærkede.

• Anmeldt: 22. april 2018

9,6
    "Jeg synes morgenmaden var kedelig i fht."
    • Indsendt mobilt

Jeg synes morgenmaden var kedelig i fht. vi som forældre med to piger gav 320 kr. Hvis man ikke lige er til gris, så var der ikke meget pålæg at vælge imellem. Lidt for meget hvidt brød. Scambled eggs tørt og kedeligt. Appelsinjuice smagte af vand. Til gengæld var det sjovt og nytænkende med larver og græshopper som "drys", (smagte iøvrigt fint!) Morgenmaden skal jo betragtes som et tilbud, og påvirker derfor ikke vores mening om stedet.

• Anmeldt: 22. april 2018

9,2
    "Det var fint og rent sted med venligt personale. Der var hvad der skulle være til en overnatning."
    • Indsendt mobilt

Der var utroligt meget varme i badeværelsesgulvet - det gjorde helt ondt at gå på (værelse A2) og det var irriterende at der ikke var en tænd/sluk knappe på badeværelset for lyset i badeværelset lyste meget op i rummet selv med døren til badeværelset lukket. Der manglede også en lille håndklæde til at bruge ved håndvask m.m. da det var træls at skulle bruge vores udleveret våde badehåndklæde til at tørre hænder i.

Det var et fint og rent sted, dog manglede der en del lys udendørs for det var lidt svært at se hvor vi kunne gå da vi kom hjem ved midnatstid. Om det var pga byggeriet at det manglede ved jeg ikke, men der kunne godt bruges mere lys og/eller stærkere pærer i lamperne.

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!
Se gæsternes billeder fra Danhostel Copenhagen Amager

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: