Beoordelingen over Danhostel Copenhagen City

H.C. Andersens Boulevard 50, 1553 Kopenhagen, Denemarken

#50 van de 102 hotels in Kopenhagen

Gebaseerd op 6491 beoordelingen over dit hostel

• Kamer met 4 Bedden

Voor alles bijbetalen... Toen we bv. onze koffers de laatste dag wilden stockeren omdat we pas 's avonds een vlucht hadden, moesten we daarvoor betalen, voor zuivere handdoeken moest ook bijbetaald worden enz.

Hoewel mijn verblijf van korte duur was, vond ik het hostel mooi en heb ik leuke mensen ontmoet.
    • Stapelbed in Gemengde Slaapzaal

Maar één douche voor hostelkamer met 8 personen (twee douches zouden beter zijn), het liftsysteem was erg modern en eigentijds maar was niet voorbereid op drukte (vooral in de ochtend).

Schone kamers, mooi uitzicht over de stad vanaf de kamer, mooie bar/hostel lounge met gelegenheid om ‘s avonds iets te drinken, top!

De ligging is super, goede bedden, fietsen ter beschikking...

Ontbijt basic maar zeker goed voor de prijs. Info bij incheck was heel beknopt en kon duidelijker. Beetje lawaaierig door de ligging aan een brug met veel verkeer.

De ligging is super, goede bedden, fietsen ter beschikking tegen betaling, makkelijk te bereiken met auto en parking naast het hotel.

• Driepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Kamers aan de kleine kant, eigenlijk alleen geschikt om er te slapen, als verblijfsruimte ongeschikt. Kan schoner. Geen airco was een groot nadeel met dit warme zomerweer. Raam moest open, is een nadeel naast de drukste weg van het centrum. Lawaai dag en nacht!

Ontbijt uitstekend Prijs/kwaliteit ok Leuke omgeving Prachtig uitzicht

Helaas maar 1 nacht geweest, maar door centrale ligging van het hotel toch veel kunnen bekijken.

Matras erg stug, maar met 2de matras er op prima te doen. In pakket slechts 1 handdoek, douchekleedje zou ook wel fijn zijn, en een handdoek om handen af te drogen.

We hadden ruime kamers met prachtig uitzicht op de rivier en deel van de stad. Ontbijt was prima, uitgebreid en smakelijk.

• Stapelbed in Gemengde Slaapzaal

Gedeelde badkamer was niet super schoon, verder stopcontacten in kamer niet handig geplaatst

Prijs was zeer aantrekkelijk en een toplocatie, ook fiets verhuur was top!

Basis comfort, handige ligging
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Door de grote drukte en grote groep, ben ik niet aan het ontbijt geraakt. Basis comfort, nogal Spartaans. Wel passend bij Hostel. Een zak met beddengoed en handdoek krijg je bij inchecken, maar dat is dan ook alles. Bed nogal hard. Veel geluid van het verkeer.

Goede locatie (Kopenhagen is niet zo groot, dus je kan gemakkelijk wandelen). Kamer van vier met 1 persoon is OK maar eigenlijk nogal klein. Zicht was geweldig (12de verdieping, raam richting rivier).

Wij hebben een top weekend gehad
    • Kamer met 8 Bedden

De matrassen waren vrij hard en wij mistten sochtends de verduistering tegen het zonlicht.

Het hostel zag er mooi uit, vriendelijk personeel en een toplocatie. Wat ook erg fijn was, is het verhuur van de fietsen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima hostel

De bedden waren erg hard. Je ligt op een soort van boxspring waar het matras zeg maar ontbreekt.

Kamers eenvoudig maar wel schoon. Dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Uitstekende locatie

Geweldig uitzicht vanuit onze kamer op de 16e verdieping en vlakbij Ny Carlsberg Glypothek gelegen. Lakens en handdoeken waren inbegrepen. Propere badkamer met warme douche en drinkbaar water zonder veel kalk. Geen lawaai gehad van buren. Bij het ontbijt krijg je een bord en een tas om aan te schuiven aan buffet bestaande uit brood, confituur, kaas, charcuterie, groenten, fruit en yoghurt. Om te drinken is er de keuze uit appelsiensap, appelsap, koffie, thee, chocomelk en water.

Het ontbijt was perfect!
    • Stapelbed in Gemengde Slaapzaal met Uitzicht op de Stad

Het kussen biedt absoluut geen steun. De badkamer was niet heel schoon.

Het ontbijt was perfect! Aardig en behulpzaam personeel. De ligging is ook top!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Een goed verblijf in verhouding met de prijs!

We kregen maar 1 grote handdoek per persoon. Dit was toch wat weinig, een extra klein handdoekje was handig geweest. Voor het comfort was het een pluspunt geweest als er verschillende soorten kussens ter beschikking waren, niet iedereen verkiest een super zacht en dun kussen! De matrassen zijn ook wat aan de hardere kant, dit kan misschien ook aangepast worden.

Kamers waren groot genoeg voor 3 personen. Het ontbijt was basic maar zeker lekker! We hadden een mooi uitzicht op de stad. Een fiets van het hotel huren is zeker een aanrader! De fietsen zijn super goed in orde en je kan de stad zo op een leuke manier verkennen!

Super leuk en gezellig verblijf gehad met ons 5jes.
    • Kamer met 6 Bedden

Bedden hebben beetje harde matras en douche stond in een extra spaarstand.

Vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en gezellige bar voor 5 uur biertje. Liften zijn super efficient en snel.

Naar verwachting.

Naar verwachting. De kamer was zeer basic maar we waren niet naar Kopenhagen gekomen voor de kamer. Goed kunnen slapen en eigen badkamer is wat we nodig hadden en dat mag dan basic zijn. Zeer goede wifi verbinding op de kamer en de rest van Danhostel. De aanwezigheid van de de bar onderin het hotel was zeer prettig. De medewerkers allen zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prijs/kwaliteit kan je niets beter vinden in Kopenhagen ...
    • Kamer met 4 Bedden en Uitzicht op de Stad

We hadden in onze kamer bedwantsen ... Hostel heeft heel correct gereageerd : andere kamer, al onze bagage in een aparte diepvries om eventuele beestjes te doden en 1 nacht gecompenseerd.

Ontbijt is niet inbegrepen, maar wel uitgebreid. Je krijgt lakens en handdoeken. Personeel is vriendelijk. In Hostel kan je copenhagencard en tickets volr Tivoli kopen aan lagere prijs.

OK

Het word omschreven als een modern Hostel en een van de beste uit de buurt. Deze verwachtingen zijn niet ingevuld. Het is daarentegen een prma Hostel.

het personeel en de locatie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Verwachtingen waren niet te hoog, maar viel erg mee.
    • Kamer met 6 Bedden

Verwachtingen waren niet te hoog, maar viel erg mee. Is een gezellig hotel. Prima locatie voor een paar dagen Kopenhagen. Op 5 minuten lopen van Tivoli.

Goedkoop, voordelig en vriendelijk personeel
    • Kamer met 4 Bedden

Zoals boven vermeld , het ontbijt. Je moet naar de bar gaan en daar krijg je een bord om je ontbijt te halen. Daar lagen geen croissants maar je kan ze dan wel apart aankopen voor ongeveer 30 kroon. Dit was niet zo fijn.

Onze vlucht was geannuleerd en we moesten een dag vroeger vertrekken. Danhostel was een goede optie om voor 1 nacht goedkoop te overnachten. Ze waren zeer vriendelijk en de kamers zijn proper. Het enige minpunt is dat het ontbijt zeer minimaal is en een vreemde structeer heeft.

Prima locatie in een mooie stad

Helaas stopte de trein vanaf het vliegveld bij metrohalte Christiana. 's Nachts lopen door deze wijk voelde niet al te fijn

Prima locatie, goed geregeld met de liften.

Ik was wat teleurgesteld in de hostel, maar de stad was alleszins zeker de moeite.
    • Stapelbed in Gemengde Slaapzaal

De kamer was precies al in geen weken/maanden gepoetst, net als de toiletten beneden in de lobby. Het bed was erg oncomfortable. The room looked like it hadn't been cleaned in weeks/months, aswell as the bathroom downstairs in the lobby. The bed was uncomfortable.

Perfecte locatie en vriendelijk personeel. Perfect location and friendly staff.

Mooie ontvangst, totdat je de kamer ziet....verschrikkelijk!

De kamers, de prijs, voor dat geld wat je betaald zelf bedden opmaken, en beddengoed en handoek weer inleveren de volgende ochtend beneden bij de receptie, moet niet kunnen etc, nog geen badgreep te vinden of tv ofzoiets, schandalig wat je moet betalen.

Prachtige ontvangen, modern in lobby en liften, totdat je bij de kamer komt dan schrik je verschrikkelijk

Acceptabel voor de ligging en prijs, maar ik zou het niet verder aanbevelen.

De liften in het hotel zijn vreselijk. We zaten op de 15e verdieping en het hotel was zo overboekt dat je lang in de rij moest staan voor de lift om naar je kamer te gaan. De liften werken met pasjes en dat systeem werkt niet voor het aantal gasten in het hotel. Het ontbijt was niet goed: automatenkoffie, weinig keuze aan brood en beleg, nauwelijks zoete opties en heel weinig vegetarische mogelijkheden. Bovendien is de ontbijtruimte te klein voor de grootte van het hotel.

De kamer was relatief ruim en prima schoongemaakt en de ligging van het hotel was erg centraal.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Je kan beter iets meer betalen voor een comfortabelere accomodatie.

Je moet voor alles betalen, zelfs als je een nieuwe handdoek wilt. Het ontbijt is veel te duur voor wat het is. De kamer en badkamer waren verouderd en niet overal even hygiënisch (bijvoorbeeld: schimmels op de voegen tussen de tegels, een haar op het bed). Het toilet spoelde niet goed door.

Goede ligging, vriendelijk personeel.

Perfecte ligging om Kopenhagen te bezoeken.
    • Kamer met 6 Bedden

Soms zeer druk aan het ontbijt. Moeilijk om een proper tafeltje te vinden.

Perfecte ligging om Kopenhagen te bezoeken. Basic hotel maar niet meer nodig voor een citytrip. Een plek waar de kids zich gauw thuis voelen.

Mooi hostel-kwaliteit midden in de stad Kopenhagen. Gezinskamer is erg basic.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Was omschreven, maar je moet voor 100 Kr. extra parkeren op een gravelveld op paar honderd meter van hotel.

Genoten van het uitzicht aan de stadszijde van het hotel. Uitzicht op Tivolipark. Je zit ook meteen in het centrum

Een prima alternatief voor een appartement als je een kort bezoek brengt aan Kopenhagen
    • Kamer met 6 Bedden

De parkeergelegenheid. Ze hebben een afspraak met een parkeerbedrijf dat op een terrein vlakbij 28 uur geparkeerd mag worden voor 100 kronen. Dat is een prima deal. Alleen de parkeertijd gaat lopen om 08:00 en loopt door tot 12:00 de volgende dag. Maar als je pas om 15:00 aankomt, kun je dus geen gebruik maken van 28 uur parkeren. Dat zou beter kunnen.

Het is een prima locatie voor een kort bezoek aan Kopenhagen. Redelijk in de buurt van alle belangrijkste culturele activiteiten. Modern hostel, prima ontbijtbuffet. Kamers waren schoon, maar bevat alleen maar bedden, dus even "hangen" op de de kamer is wat minder comfortabel. Voor een gezin met jonge kinderen is dat minder handig. Als je met de auto komt: ze hebben een parkeerplaats waar je voor 100 kronen kunt parkeren. Let alleen wel op de tijd.

Grote schaal so-so hostel op een prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

- Erg duur voor een hostel, voor dezelfde prijs kun je beter een hotel boeken - Slechte airco in de kamer waardoor we het raam open moesten zetten. Ondanks dat we op de 16e verdieping zaten echt enorm veel geluid van de grote straat beneden. Als je veel last hebt van rumoerige omgevingen kun je dit hostel beter overslaan - Hostel is echt enorme schaal, doet de sfeer niet echt ten goede. Voelt een beetje als een meubelhal op 2e paasdag. Er schijnen mensen te zijn die dat fantastisch vinden, maar niet aan mij besteed. - De koffie was echt niet te doen, heel zuur. - Automatische lichstschakelaar in de douche werkte slecht, steeds douchen in het donker.

+ Goed uitzicht vanuit kamer op hogere verdieping die we daarvoor ook hadden geboekt + Prima locatie. Niet midden in the place to be, maar alle interessante dingen zijn in principe op loopafstand. Zeemeermin is wat verder weg maar is toch niet echt de moeite waard :). + Best hygiënisch voor een hostel + Ontbijt was goed te doen maar niks bijzonders. + Leuke bar (langebro) aan de andere kant van de brug. Echt een aanrader! Goedkoper dan rest van de stad en veel biertjes.

Een hostel dat aanleunt bij een hotel op een toplocatie voor een ok prijs. (gezin met 2 kinderen.)
    • Kamer met 4 Bedden

De kamers zijn kleiner en minder modern dan afgebeeld op hun foto's... maar het beddegoed is proper, en wij zijn toch mensen die een hotel enkel gebruiken voor te slapen...

De locatie is super (Op korte wandelafstand van Tivoli.), en het gebouw is modern. Wij hadden het geluk op een hoge verdieping te zitten met zicht op Tivoli.

Goed ontbijt.
    • Kamer met 4 Bedden

Veel te warm in het ganse hostel.heel lang wachten op de lift.geen kinderfaciliteiten.speelhoek bv.prijs/kwaliteit geen goede keuze.enkel ligging is heel goed.slechte koffie!

Goed ontbijt.weinig plek om rustig te kunnen ontbijten

Goede kamers.
    • Stapelbed in Gemengde Slaapzaal

Bedden iets minder hard maar dat is persoonlijk

Goede kamers. Mijn kamer bleek uit twee kamers te bestaan. Lag daardoor niet met 9 maar met 3 anderen op de kamer.

Prima hotel op goede locatie

Bij aankomst ontvang je een linnenpakket, ongeacht hoelang je blijft dien je 10 kronen voor een nieuwe handdoeken te betalen.

Zoals op de foto, netjes, simpel en prima. Verder een erg goede ligging, dicht bij Tivoli, centrum en met aan de overkant van het water Islands Brygge. Personeel was vriendelijk. Als we weer in Kopenhagen zijn zouden we weer voor deze accommodatie gaan.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het ontbijt is prima verzorgd.
    • Kamer met 6 Bedden en Uitzicht op de Stad

Lange rijen bij het inchecken en uitchecken. Er mag een fast check uit komen.

Het ontbijt is prima verzorgd. Je krijgt een tijdslot maar als je daarbuiten komt kun je ook prima ontbijten. Het hotel was vol bij ons, maar desondanks waren er genoeg ontbijtspullen te krijgen. Je gaat naar de bar voor een bord en beker en gaat dan naar de ontbijtuitgifte. Prima. De accomodatie is voor een hostel eigenlijk heel prima. Voor een relatief kort verblijf, 1 of 2 nachten, maak je zelf je bed op en haalt het af. Kamer was prima. Geen zeepjes of shampoo, maar alles is bij de receptie verkrijgbaar. Wij hebben prima fietsen gehuurd en daarmee kun je Kopenhagen prima rondrijden en afspraken doen. Ook zakelijk geen probleem als je op de fiets verschijnt.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Leuk hotel in centrum, gastvrij en netjes.
    • Kamer met 4 Bedden

De bedden zijn vreselijk. Keihard, geen comfort. Receptie gaf aan dat het bekend was.

Leuk hotel in centrum, gastvrij en netjes. Goed ontbijt en leuke bar!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goede jeugdherberg, low-budgethotel

Beetje tè low-budget. Bed zelf opmaken.

Ligging en prijs vergeleken met de Anders hotels in de buurt is gunstig. Het is een jeugdherberg. Ontbijt goed en gezellig.

Leuk hostel, relatief goed betaalbaar voor een weekend Kopenhagen.

Voor alles extra moet betaald worden, zelfs bagage opslag!

De locatie was prima. Het was erg dichtbij het station, het water en het centrum. Aardig personeel.

Kort, prima met zeer slechte bedden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

De bedden. Een te hard matras op een plank biedt geen comfort! Een matras heeft iets van een lattenbodem nodig om goede ondersteuning te geven aan het menselijk lichaam. Dat was hier totaal niet van toepassing.

De service van het personeel was zeer aangenaam en goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Aanrader
    • Kamer met 4 Bedden en Uitzicht op de Stad

Het ontbijt vonden wij wat aan de prijs maar het smaakte wel goed

Gastvrijheid en de locatie zijn dik in orde. Bed ligt lekker en de badkamer was goed schoon

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Centrale ligging.

Om de bagage de laatste dag in de bagageruimte te plaatsen moest er20 kroon per bagage aangerekend worden. Douchegel is ook 20 kroon per zakje bijbetalen.

Centrale ligging. Busvervoer meteen aan het hotel richting luchthaven om het kwartier. Goedkoop fietsverhuur. Goede fietsen. Leuke bar en zithoek met tablets.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Goede locatie vriendelijk personeel en goede service
    • Kamer met 4 Bedden

Op de booking.com staat geen prijs vermeld voor beddengoed. Alleen voor ontbijt, dus dachten wij dat het linnengoed megerekend was in de kammerprijs.

Mooie uitzicht,locatie, ontbijt goede prijsverhouding. Efficiënt kamer en liftsysteem en vriendelojk personeel

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Centraal gelegen maar simpel hotel
    • Kamer met 4 Bedden en Uitzicht op de Stad

Erg kleine kamer voor 4 personen Personeel laconiek en niet erg klantvriendelijk Duur voor wat er geboden wordt Ontbijt erg duur!

Locatie, centraal gelegen Bezienswaardigheden vlakbij Goede goedkope fietsvehuur Goede wifi

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

No nonsense hotel op 10 minuten lopen van het centrum en...
    • Kamer met 4 Bedden

Vaak extra kosten voor extra service, zoals lakens, bagagedepot etc., dat maakt de prijs-kwaliteit verhouding iets ongunstiger. Ontbijt is druk, net als de liften en de balie. Het is allemaal wat te krap voor deze hoeveelheid gasten. Soms wat lawaaiig.

No nonsense hotel op 10 minuten lopen van het centrum en Tivoli.

makkelijk kwa ligging en redelijk goedkoop

iets gezelliger uitstraling maken

makkelijk kwa ligging en redelijk goedkoop

ideale lokatie voor stad te verkennen dicht bij tivolli

ideale lokatie voor stad te verkennen dicht bij tivolli

Perfect

Alles goed

Een modern hostel midden in het centrum, keurige kamer en badkamer, zeer goede matrassen en vriendelijk personeel!

Voor jongeren prima.

Jeugdherbergsfeer.

Locatie en ontbijt.

In het centrum en als je hoog zit mooi uitzicht.
    • Kamer met 6 Bedden

Zeer harde bedden. Slecht schoongemaakt. Ontbijt is minimaal en goedkoop.

In het centrum en als je hoog zit mooi uitzicht.

Schoon hotel en lag dicht bij het centrum.

We kregen maar 1 handdoek voor 3 dagen, extra handdoek moest je bij betalen.

Schoon hotel en lag dicht bij het centrum.

Het hotel is ideaal gelegen in het centrum van Kopenhagen.

Het ontbijt was matig.

Het hotel is ideaal gelegen in het centrum van Kopenhagen.

mooie kamers, uitstekende ligging en we konden koken in een...
    • Kamer met 6 Bedden

mooie kamers, uitstekende ligging en we konden koken in een goed uitgeruste keuken! (jammer dat deze informatie niet meteen werd meegedeeld)

Het uitzicht.

De warmte op de kamer. De badkamer is vrij klein met 5 personen

Het uitzicht. De grootte van de kamer. De sfeer

Zeer slechte badkamer, niet proper, slecht bed.

Sober, maar alle nodige voorzieningen op comfortabele wijze...
    • Kamer met 6 Bedden

Sober, maar alle nodige voorzieningen op comfortabele wijze aanwezig. Topligging.

Kopenhagen is een ideale citytripbestemming.

Jammer dat er geen private fietsstalling is.

Mooi uitzicht vanop het 16de verdiep. Zeer efficiënt en vriendelijk receptiepersoneel.

de kamers zijn basic, maar alles is aanwezig

het ontbijt was sober

de kamers zijn basic, maar alles is aanwezig

Wat super was m, was een twee persoons bed voor ons als...
    • Kamer met 6 Bedden en Uitzicht op de Stad

Wat super was m, was een twee persoons bed voor ons als ouders en één persoons bedden voor de kinderen

De kamers zijn heel basic, maar wel netjes.
    • Kamer met 6 Bedden

Het ontbijt was erg druk... De liften gebruiken is bij momenten onmogelijk.

De kamers zijn heel basic, maar wel netjes.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ligging is uitstekend

Geweldig!

Geen airco op de kamer

Locatie was super!

Kamers zijn proper maar zeer Spartaans.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Prijs per nacht is te hoog in individuele kamers.

Kamers zijn proper maar zeer Spartaans.

Lokatie

Locatie is top.
    • Kamer met 6 Bedden

Te druk bij ontbijt (geen plek, dingen op).

Locatie is top. Bedden lekker stevig.

Leuk verblijf!
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De waterstroom in de douche kon beter

Het uitzicht van onze kamer was prachtig!

stad prima, accommodatie matig

douche toilet

lugging

Ligging en bereikbaarheod

Handdoeken te weinig, te klein. Ook niet vervangen. Slechte kussens

Ligging en bereikbaarheod

Het is een goed georganiseerd en net hostel met genoeg faciliteiten.

Niets , het was perfect

Er was genoeg variatie en versheid van de producten . Prima

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Bedden waren que comfort slecht, ze lagen te hard.

Bedden waren que comfort slecht, ze lagen te hard. Ontbijt was matig en viel tegen.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Fantastisch hotel-achtig Hostel met ruime schone kamers

Kan eigenlijk niets verzinnen

De matrassen zijn echt geweldig! Lijken op het eerste gezicht wat aan de harde kant, maar hebben beide super geslapen!

Eerste keer in een hostel is zeer goed meegevallen. Zeer goede prijs/kwaliteit
    • Stapelbed in Gemengde Slaapzaal

Ontbijt was beperkt maar zeker OK voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Voor herhaling vatbaar!

De kamers waren basic, maar wel schoon en voldoende als slaapgelegenheid. Het uitzicht was echt prachtig.

heel relaxed en zonder gedoe.
    • Kamer met 4 Bedden

super vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Het hele concept van dit hostel is heel efficiënt.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Gunstig gelegen, alles op loopafstand.

Je moet vooraf aangeven HOE LAAT je gaat ontbijten. Wel begrijpelijk.

Ontbijtbuffet was oké en werd goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Er stond dat er handdoeken aanwezig waren. We kregen slechts 1 handdoek p.p. voor 3 nachten.

Locatie en gezellige sfeer van het hostel.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Groot hotel/hostel op een fijne plek in de stad.
    • Kamer met 4 Bedden

Groot hotel/hostel op een fijne plek in de stad. Ideaal voor een stedentrip!