Beoordelingen over DGI-byens Hotel 3-sterren

Tietgensgade 65, Vesterbro, 1704 Kopenhagen, Denemarken

#76 van de 108 hotels in Kopenhagen

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Super verblijf!!! Absolute aanrader !!!

Klein detail..douchegordijn..niet aangenaam Beetje hinder van de treinen..

Super goede ligging...vlakbij centraal station. Fantastisch ontbijt. Supervriendelijk personeel! Niets is teveel Grote verzorgde kamers.!! Mooi zwembad en gratis bowling maar geen gebruik van gemaakt..

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Heel fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is eenvoudig, maar wel heel schoon. Daarnaast vond ik het ontbijt ook eenvoudig, maar wat er was, was heerlijk.

De kamer is ruim en schoon. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Perfecte toeristische uitvalbasis met ideale prijs kwaliteit verhouding

Badkamer mag eens opfrisbeurt krijgen...maar daar zijn ze momenteel volop mee bezig, dus dat is binnenkort ok

Hotel dicht bij het centrum, fietsen ter beschikking, bowling en zwembad gratis, heel vriendelijk personeel

Goede keuze voor stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg warm op de kamers, geen airco, wel een ventilator en een groot raam dat open kon.

Prima locatie voor een stedentrip (vlak bij het centraal station, op loopafstand van Tivoli). Goed ontbijt, gratis zwembad en bowlen (wel huur schoenen).

Prima !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco op de kamer zou fijn zijn. Beetje benauwd en met het raam open veel lawaai. Wel fijn dat er een ventilator beschikbaar is.

de kamer was verrassend ruim en compleet en heel schoon. Het ontbijt was super, de ligging van het hotel is ideaal w.b.t. trein en uitgangspunt voor de stad. Fietsverhuur heel plezierig.

Er is een gratis zwembad aan het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eerste nacht was er een festival naast het hotel. Dit was vlak naast onze kamer (103). Het was alsof ze naast ons bed stonden op te treden zelfs met het raam dicht en oorstopjes in. Ik snap niet dat het hotelmanagement dit toe laat en hier niets probeert aan te doen. Door het slechte weer was het wel al om 00.30 uur gedaan ipv 2.00 uur. Bedden en kussens zijn niet zo comfortabel. Alle geluk dat we via booking (met korting) hebben geboekt, want ik heb de prijzen ter plaatse gezien en als ik zoveel had moeten betalen dan zou ik me zeer slecht gevoeld hebben.

Er is een gratis zwembad aan het hotel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel is ideaal als uitvalsbasis naar de hele stad. Basis ontbijt.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was een gewone vierkante tweepersoons kamer met twee veldbedden erbij gezet. Voor 7 nachten was dat te oncomfortabel qua slapen maar ook qua ruimte. De kamers hebben geen airco en met de 31 graden die het was, was dat echt afzien. Maar wat in de praktijk het meest ‘lastig’ bleek, met kleinere kinderen die niet steeds een eind willen lopen om iets te eten of drinken, was het feit dat hotel geen hotelbar en geen restaurant heeft. De ijsjes in de lobby boden enigszins uitkomst, maar waren een kostbare en enkel zoete snack.

Het hotel ligt heel gunstig, het is geweldig dat er een zwembad is en dat zwembad is ook groot en leuk voor alle leeftijden. Extra bonus is de bowlingbaan waar je gratis gebruik van kunt maken. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ruime, hoge ontbijtzaal, dus heel ontspannen ontbijten. Ook kun je in de lobby onbeperkt oploskoffie en thee halen voor op de hotelkamer. Het hotel geeft voor iedere keer zwemmen schone handdoeken mee, dat was ook erg fijn.

Ligging centraal in de stad en de faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren niet af te koelen ''s nachts, zelfs met de raam open. Terwijl er buiten toch een frisse wind waaide.

Ligging centraal in de stad en de faciliteiten.

Prima ontbijt en locatie in het centrum (wel wat gehorig).

Kamers ver weg (veel lopen), erg heet op de kamers. (momenteel ook bouwput tegenover hotel, dus jammergenoeg best veel lawaai)

Prima ontbijt en locatie in het centrum (wel wat gehorig). Zwembad en fitness prima.

Het ontbijt is uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airconditioning op de kamer. Slapen in een zeer warme kamer (30 graden!) was niet aangenaam.

Het ontbijt is uitgebreid. Zwembad is gratis toegankelijk als hotelgast.

Niet voor een tweede keer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat een slechte en povere kamer. het leek wel een hostel en daar ben ik niet van. Ik vind het daarom ook misleidend dat dit een hotel wordt genoemd.

De ligging ten opzichte van de stad en het zwembad dat hieraan verbonden is.

Zeer naar tevredenheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Warme kamers bij zomerse weer

De no nonsens style waarbij alle functionaliteiten tip top in orde waren Kanttekening betreft de warmte van de kamers bij zonnig weer. Een vorm van airconditioning zou de ervaring zeer verrijken

Locatie, dicht bij het centrum
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prijs-kwaliteit, hotel ligt naast t spoor hetgeen veel geluidsoverlast geeft mn snachts als je t raam open hebt (kamers hebben nl geen airco)

Locatie, dicht bij het centrum

Verschrikkelijk,nooit weer

Alles,kamer keek uit op het spoor,1 ventilator was veel te weinig voor 3 personen in een kleine kamer, deur naar balkon kon niet open vanwege het geluid van de treinen.er was maar 1 receptioniste vriendelijk.bij flesjes limonade kregen we geen glas of rietje en bierflesje werd met pijn en moeite open gemaakt. Het restaurant was al jaren GESLOTEN en alleen geopend voor ontbijt en congresgasten waardoor we 10 minuten moesten lopen naar het dichtsbijzijnde restaurant wat voor iemand met een beenprothese niet te doen was.voor het ontbijt in het restaurant moesten we naar buiten er was geen overdekte doorgang.de gang naar de kamers was afgesloten en alleen met kamerkeycard te openen.we zijn ook eerder weggegaan hielden het niet uit in de veel te warme kamer en het geluidsoverlast.ontbijt stelde niks voor, de eerste ochtend waren er geen theezakjes en erg weinig variatie, maar 1 warm gerecht.ik begrijp dat het hotel vooruitbetaling wenst want anders gaat men er meteen vandoor. We hadden dit hotel gekozen o.a. vanwege het restaurant wat dus al jaren dicht bleek te zijn maw we voelden ons belazerd en hadden dit hotel anders nooit gekozen

Zwembad

Prima centrale ligging ten opzichte van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij wisten dat het naast het station gelegen is, wij hadden echter de pech dat er twee avonden feesten buiten werden gevierd waardoor er veel geluidsoverlast was. Desalniettemin prima geslapen.

Prima centrale ligging ten opzichte van het centrum. Goede bedden en goed ontbijt ‘s ochtends. Vriendelijk personeel. Aanrader is om een fiets te huren, Kopenhagen is bij uitstek een fietsstad

Locatie, je loopt zo de stad in

Kamer wat ‘uitgeleefd’ Geen verduisterende gordijnen Herrie van het station wat er naast ligt

Locatie, je loopt zo de stad in Parkeren in garage Ontbijt

De ligging in het centrum was perfect.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik had een familie kamer gereserveerd voor 2 volw en 2 kinderen..., komen we daar moet ik extra bijbetalen voor de kinderen nog eens 250 euro extra! Dit viel erg tegen!

De ligging in het centrum was perfect. Gratis gebruik van groot zwembad en bowling ook een pre

Lang weekend weg
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was overal benauwd en erg warm. Vooraf aangegeven vroeg in te willen checken, was achteraf niet mogelijk. Ook het uitchecken was niet mogelijk na 1400 uur. Dat was jammer.

Hotel dicht bij het treinstation en centrum. Goed en lekker ontbijt en veel faciliteiten.

Hotel met extra faciliteiten zoals zwembad, fitness, bowling.

Door de ligging aan het station, wel wat geluidshinder, maar dat weet je op voorhand.

Hotel met extra faciliteiten zoals zwembad, fitness, bowling... waar je gratis van gebruik kan maken. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt om de dag te beginnen. Goede ligging aan het station.

Prima locatie, basis voorzieningen zijn oké, kamer gedateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn gedateerd. Faciliteiten als badkamer kan geheel worden vernieuwd. ook mag de kamer geverfd worden. Kortom een update is nodig.

Kamers zijn schoon. Ligging van het hotel is prima. Is nabij het station hetgeen kan betekenen dat er iets van geluidsoverlast is. Dit viel bij mij mee. Ontbijt is overigens prima. Is wel buiten het hotel, tevens zijn er prima faciliteiten voor sport, o.a. zwembad en fitness. (geen gebruik van gemaakt overigens)

Goeie uitvalsbasis op centrale locatie.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Badkamer basis, maar netjes.

Goed ontbijt. Extra bedden ook goeie kwaliteit. Gratis toegang ruim zwembadcomplex, gratis bowlen (alleen huur bowlingschoenen), 5 minuten lopen vanaf station met goede verbindingen naar luchthaven en Malmö.

Fijn hotel maar mag iets meer comfort
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij waren met drie personen en ik had een 4-persoons kamer geboekt vanwege wat extra comfort en omdat ik uit de foto's de indruk kreeg dat er twee tweepersoonsbedden op de kamer zouden staan. We kregen echter een 3-persoons kamer met één tweepersoonsbed en één eenpersoonsbed en volgens mij voor de prijs van de vierpersoonskamer. Het eenpersoonsbed was een soort opklapbedje en was keihard. Er staat wel een waterkoker op de kamer maar koffie of thee moet je beneden bij de receptie halen. Ook zijn er alleen maar plastic bekertjes op de kamer. Het hotel is best wel prijzig met gemiddeld € 200/nacht en voor dat geld mag er wel iets meer comfort geboden worden

Het personeel is erg vriendelijk, het hotel ligt op een geweldige locatie en vlakbij het centrum en het heeft een supermooi en groot zwembad. Het ontbijt was echt geweldig en zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Uitstekende lcoatie, prima voorzieningen

wifi was niet 100% stabiel

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel aan balie. Ontbijt was geweldig, veel gezonde opties en allemaal heerlijk. Wat echt een bonus is: gratis gebruik van zwembad, suana en fitness (en bowling).

Prima locatie voor stedentrip Kopenhagen met goede kamer en uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was prima in orde, alleen moeilijk af te koelen. Bedden uitstekend, maar hoofdkussens kunnen beter!

Het ontbijt was heerlijk, voldoende keus en netjes gepresenteerd. De bowlingbaan en het zwembad zijn leuke aanvullingen voor een verloren uurtje en de mensen bij de receptie helpen je graag aan alles wat je nodig hebt.

Isoleercel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was te basic. Leek meer een isoleercel met 4 kale wanden. Bed was slecht en douchen deed je samen met het douchegordijn. Als je naar buiten keek, dan keek je in de hotelkamers van anderen. Ontbijt bij vroeg vertrek was niet mogelijk.

Locatie dicht bij trei atation

Goed om te slapen, verder niks bijzonders t.a.v personeel vriendelijkheid
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt slecht. Personeel niet echt soepel na uitchecken, wilde nog heet water..maar helaas niet meer mogelijk na uitchecken. Blijkbaar kent men geen witbrood bij ontbijt. Chocomelk ook niet verkrijgbaar bij ontbijt.. Alles was te veel voor personeel.

kamer en zwembad en dichtbij station

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Goede ligging, Vriendelijk personeel, Lekker en vers ontbijt...

Geen antwoord gekregen op onze vraag bij reservatie ivm vroegtijdige check-in, Een vd kamers was niet opgeruimd en proper gemaakt na vorige klanten, Kamers geven een instelling gevoel, Geen frigo in de kamers, Ontbijt was grotendeels niet klaar bij opening wel pas na 30 min.

Goede ligging, Vriendelijk personeel, Lekker en vers ontbijt met genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Hotel zit heel dicht bij het centrum en het station.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer is eenvoudig, douchewater liep over de vloer; planchet in de badkamer was schoon maar zat vol met vlekken.

Handdoekservice en schoonmaken goed. Geen lawaaioverlast, prima ontbijt.

Goed hotel op loop / fiets afstand van de bezienswaardigheden.

We wisten dat het hotel aan een doorgaande weg lag en dat het station in de buurt was, maar er was toch meer geluidsoverlast dan gedacht. Nou ben je overdag wel onderweg maar in de avond valt het wel op.

De kamers waren gewoon netjes, geen overbodige luxe. Wel was het erg warm op de kamers en er was geen airco. Er stond wel een ventilator. Je kon het raam openzetten maar vanwege de drukke weg en station best wel geluidsoverlast. Verder ligt het hotel erg gunstig t.o.v. bezienswaardigheden, je kunt fietsen huren bij het hotel. En uiteraard de aanwezigheid van het zwembad en bowlingbaan zijn te gek.

GEEN rust vanwege een technoconcert naast onze kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We zijn toen we 's middags incheckte niet geinformeerd dat er naast het hotel 's avonds een techno concert zou plaatsvinden en dat het net naast onze kamer was. Onze kamer keek uit op het concert en we hebben tot 1.00-1.30 wakker gelegen met vibrerende ruiten van de concert. Toen we de receptie belde zeiden ze dat ze helaas niets konden doen!

De pool was zeer goed en het ontbijt heerlijk

zeer matig hotel op een mooie locatie, kamers zijn aan renovatie toe, bedden met ijzeren veren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer verouderde kamers, met een douchegordijntje, hotel is zijn sterren echt niet waard. ouwe zooi is het zeker voor de prijs die je er voor moet betalen

locatie was goed, dicht bij het centrum ontbijt was goed

Tegenvaller door slechte prijs kwaliteit verhouding.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer sobere en simpele kamers. Badkamer zeer verouderd. Erg warm hotel (zelfs ondanks lage buitentemperatuur). Prijs kwaliteit niet in balans.

Zwembad en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Fijn hotel op prima plek!

eigenlijk niets

Mooie ruime kamer, beetje basic badkamer maar wel ruim en met lekkere douche. Fijne bedden, en een waterkokertje voor koffie en thee op de kamer, zeker een plus. Prima wifi, zeer hulpvaardig personeel (er ging wat mis met de wifi en werd meteen opgelost). Absoluut fantastisch is de ligging naast het overdekte en zeer schone zwembad waar je als hotelgast gratis gebruik van kunt maken, en de nabijheid van hippe restaurantjes. Ook het station is heel dichtbij, enerzijds handig, anderzijds: je hoort de treinen wel vanuit je kamer. Het ontbijtbuffet is echt top, in het restaurant naast het hotel, hip, 'organic' maar superlekker!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

ideaal voor citytrip

iets te kleine kamer kamer voor 3 personen, iets te warm in de kamer, gordijnen verduisterden niet volledig

hotel zeer centraal gelegen, op loopafstand van alle bezienswaardigheden, kalme buurt, goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De kamer is relatief basis, maar wel met een uitstekend bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is relatief basis, maar wel met een uitstekend bed. Ik kan iedereen aanraden om tijd vrijh temaken voor het ontbijt, want dat is werkelijk heeerlijk.

Het waren maar 2 nachten en we hebben het prima naar ons zin...

Niets. Een no nonsense accommodatie waar alles kan en mag. Met een goede service.

Het waren maar 2 nachten en we hebben het prima naar ons zin gehad. Met een heerlijk ontbijt als een goede start van dag.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Een redelijk hotel maar geen waar voor je geld.
    • Superior Eenpersoonskamer

Het hotel kwam een beetje sfeerloos over. De gangen waren wit en leeg alsof je in een ziekenhuis bent. Verder was de kamer erg basic en het bed niet comfortabel. Het was bloedheet op de kamer zonder de mogelijkheid om te koelen. Ik had voor 200 euro iets meer verwacht.

Het lag op een goede locatie op loopafstand van het station en het centrum en de faciliteiten (zwembad, sauna, bowling) in het hotel waren goed.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Lekker dicht bij het station, gezellige ontbijtlocatie, lekker zwembad, vriendelijk personeel.

Er is geen airconditioning in de kamer (dus heet op de derde verdieping onder een plat dak) en het raam open levert veel lawaai op van de rangerende treinen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Copenhagen erg mooi, de locatie was erg praktisch alles is dichtbij
    • Standaard Eenpersoonskamer

De ligging van de kamer bij het hoofdstation, snachts veel treinverkeer en de busopstapplaats voor de kamer, erg luid en erg warm op de bovenste verdieping, door lawaai ook moeilijk dan raam open te houden.

De locatie is uitstekend, het zwembad erbij is een pré

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

aangenaam, om terug te komen
    • Superior Eenpersoonskamer

fruit bij het ontbijt

Aangenaam ontbijt, fruit wel ontbrekend, zou aangenaam geweest zijn. mogelijkheid tot restaurant ter plaatse is pluspunt. Combinatie met sport accommodatie pluspunt. kwaliteit bed prima

Men is 1 x vergeten de handdoeken te wisselen. Kan gebeuren, maar toch jammer

Ontbijt was prima verzorgd. Medewerkers receptie waren zeer vriendelijk en servicegericht.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Geweldig we komen terug in het voorjaar:-)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers heerlijk ruim. Vriendelijke bediening aan de balie. Heerlijk om gratis gebruik te kunnen maken van het zwembad. Ligging perfekt aan de rand van het centrum.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Locatie is super op een paar minuten lopen van het centrum...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche is wel aan een opfrissing toe. Zoals een douchegordijn is eigenlijk niet meer van deze tijd. Betere bewegwijzering waar de receptie is en ook in de parkeergarage zou het handig zijn als staat aangegeven welke deur je moet nemen als hotel gast. Als je met credit kaart betaald komen er extra kosten bij.

Locatie is super op een paar minuten lopen van het centrum en Tivoli park. Hotel is wat ouder waardoor er veel beschadigingen zijn op de vloer en aan de muur. Alles wordt wel goed schoongehouden. Je kan gratis zwemmen en Bowlen als hotel gast. Parkeren is naast het hotel.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

er is een uitstekend zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was ondermaats! indien er iets op was werd het niet bij gevuld! ik heb dit nog nooit meegemaakt in een hotel. een keer zijn we wat "later" gaan eten (9:15!) en was er nauwelijks nog iets te eten! er was ook nauwelijks personeel in de eetzaal zodat je er niemand kon op aanspreken, het enige zeldzame personeel dat er was ruimde af en wist niets over het eten. veel lawaai van het onderliggende rangeerstation vlakbij. geen frigotje of kluis op de kamer, wel enkele spinnewebben die de volle vier dagen dat we er waren bleven hangen aan de deurlijst. zeer weinig personeel, enkel aan de balie, nauwelijks poetspersoneel gezien. indien hier iets aan gedaan zou worden zou dit een uitstekend hotel zijn.

er is een uitstekend zwembad. hotel is goed gelegen, op wandelafstand van Tivoli en het centrum het hotel is basic-comfortabel

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Ruime kamer, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, alles was naar tevredenheid.

Ruime kamer, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

perfecte locatie voor een stedentrip
    • Superior Tweepersoonskamer - Gerenoveerd

geen

de locatie tov centrum. goede treinverbinding naar vliegveld centrum is goed te belopen

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gerenoveerd

Ligging van de kamer , heel dicht bij spoor en sloopwerkzaamheden. Werking klimaathysterie, doucheputje verstopt? Ligging tov centrum etc ideaal.

het sportcentrum

lawaai van de treinen tot 23u

het sportcentrum

klant vriendelijk

airco in kamer 106 werkt niet

klant vriendelijk

Kamer weinig comfort en verouderd, ontbijt goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg summier ingerichte kamers en weinig comfort. Hygiëne viel ook tegen!

Heerlijk ontbijt!

het personeel was vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt en het feit dat de kamer heel warm was en geen airco om te koelen

het personeel was vriendelijk

Vriendelijk personeel!

De bedden: te hard! Geluidsoverlast door treinpassage

Vriendelijk personeel!

Zeer makkelijk bereikbaar, naast het centraal station!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer makkelijk bereikbaar, naast het centraal station!

Ligging vlak bij centraal station, lekker ontbijt.

Erg warm op de kamer, veel regeltjes in het zwembad.

Ligging vlak bij centraal station, lekker ontbijt.

Fijn hotel met een uitstekende ligging en mogelijkheid to betalend parkeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was nogal warm: geen airco en onze kamer was aan de zonkant.

Ontbijt was uitstekend en was geserveerd in een fijne omgeving.

Sportfaciliteiten zoals zwembad, fitness, bowling :-)

Indien warm geen airco :-(

Sportfaciliteiten zoals zwembad, fitness, bowling :-)

oke

De toilet was erg vies, wat lang niet goed gepoetst was.

de positie van het hotel, dichtbij het station

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

ligging in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamers konden netter verfbeurt is aangeraden

ligging in het centrum

Zeer ruime kamer.

Geen bar.

Zeer ruime kamer. Goed ontbijt.

Vuil,slecht!

Al de rest

Personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Verpauperd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderd interieur en slecht bed

Combinatie met zwembad en fitness

Uitgebreid ontbijt, mooi zwembad met sauna, bowlingbaan

Uitgebreid ontbijt, mooi zwembad met sauna, bowlingbaan

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Bedwantsen aanwezig, hiervan veel last

Bedwantsen aanwezig, hiervan veel last

Grote en ruime kamer en badkamer

Grote en ruime kamer en badkamer

Zwembad met duik faciliteiten.

Het onbijt en de ontbijtzaal
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers waren erg smoezelig en op alle punten aan vernieuwing toe.

Het onbijt en de ontbijtzaal

Handig qua ligging in de stad, alles per voet bereikbaar en parkeergarage vlakbij.

De ligging van onze kamer, het uitzicht

Comfort en luxe/faciliteiten van de kamer vs de prijs...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Comfort en luxe/faciliteiten van de kamer vs de prijs van het hotel

Erg tegenvallend. En dat voor die prijs. Parkeergarage ook vreselijk duur.

Kamer was erg warm, niet koel te krijgen en direct naast trein-en busstation gelegen...hele nacht herrie, geen oog dicht gedaan.

Niet voor herhaling vatbaar

Bedden niet ok

Goed ontbijr

vriendelijk en behulpzaam personeel.

vriendelijk en behulpzaam personeel. Het was alleen warm op de kamer. Dat hadden we niet verwacht in Kopenhagen.

Combi met bowling en zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was aan eenvoudige kant

Combi met bowling en zwembad. Hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel in lobby. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Kopenhagen is een prachtige en fietsvriendelijke stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Food en drinks zijn duur

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Kwaliteit/prijs = uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij fietsverhuur moeten fietsen in perfecte staat zijn.

Uitstekende ligging,zwembad en bowling,ook fietsverhuur

Naar het centraal station en dicht bij het verdere centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Naar het centraal station en dicht bij het verdere centrum. Kunt ook gratis gebruik maken van het grote zwembad