Beoordelingen over Dragør Fort Hotel 2-sterren

Prins Knuds Dæmning 2, 2791 Dragør, Denemarken

#2 van de 3 hotels in Dragør

6,4

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Spannend (voor wie van militaire historie houdt) maar niet luxe.

Het fort is sfeervol als oud fort. Maar niet bepaald als hotel. De inrichting is heel basaal, net als de voorzieningen. Verwacht geen luxe. Toen wij er waren, was het vrijwel uitgestorven, waardoor het een nog verlatener indruk maakte. Het restaurant is gesloten op maandag en dinsdag. Maar op tien minuten lopen zitten een paar prima eetgelegenheden in het dorpje Dragør.

Het fort is spannend: je mag er op en overheen klimmen. Ook van binnen is er nog van alles te zien uit de tijd dat het fort in gebruik was bij de Deense artillerie. Het ligt tamelijk afgelegen, en de muren zijn heel dik, dus het is lekker stil. De bedden waren erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Sfeervol oud fort met ruime kamers.

Prachtig hotel, maar je moet wel van authentieke gebouwen houden.

Historisch fort, informeel maar sfeervol, aardige spontane mensen, kamers liggen beschut aan de landzieke, fort ligt aan zee vlak bij zeezwembad, sporthaventje en oude centrum van Dragør met authentieke huisjes en smalle, autovrije straatjes. In de verte zicht op de brug naar Zweden. Kamer was ruim genoeg voor vier volwassenen, lekker rustig, heerlijk geslapen. Niet ver van luchthaven Kastrup, maar daar merkten we niks van (landingsbanen liggen precies in de andere richting).

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Verblijf was goed, uitstraling hotel beneden peil.

Hotel was rommelig en niet zoals gepresenteerd op booking.com. Ontbijt was erg duur en zeer karig.

Locatie is erg leuk en verbinding met centrum Kopenhagen erg goed. Omgeving heerlijk rustig.

zeer goede Prijs/Kwaliteitsverhouding

zeer goede Prijs/Kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Prima ruime kamers met douche, wc en er stond koffie en...

Toen wij aankwamen was er een stroomstoring en was de eigenaar druk bezig met het regelen van stroom. Het was daarom voor ons niet duidelijk of er de volgende ochtend ontbijt mogelijk was. Toen wij vertrokken was er geen ontbijt.

Prima ruime kamers met douche, wc en er stond koffie en thee Huisdieren toegestaan zonder extra kosten, wij waren er met 3 grote honden er er was genoeg ruimte in de kamer voor ze om te liggen zonder dat wij om ze heen moesten slalommen De perfecte locatie voor de doorreis naar Zweden

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Dragør Fort Hotel