Beoordelingen over Hjerting Badehotel 3-sterren

Strandpromenaden 1, Hjerting, 6710 Esbjerg, Denemarken

#3 van de 13 hotels in Esbjerg

goed, maar duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ontbijt had uitgebreider gemogen op eerste paasdag, badkamer beetje gedateerd.

locatie direct aan strand, klassiek karakteristiek hotel, open haard in lounge,

Prachtig maar wel duur.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Op de jullie site vind ik het niet echt duidelijk dat je met 4 personen in het appartement kunt verblijven. Er staat max. 2 personen. 4 personen kan dus prima, alleen betaal je dan wel DK200 per kind per nacht extra boven op de normale prijs. Ik kreeg de indruk dat de appartementen allemaal uitzicht hadden op strand en zee. Helaas zaten wij achter de appartementen met uitzicht aan het strand met uitzicht op de woonwijk er achter en de parkeerplaats. Klein minpuntje inrichting. Een douchegordijn in de badkamer. Plakt zo lekker vast aan je lijf en met jou aan dat van vele anderen. DK100 te veel betaald t.o.v. de opgegeven prijs. Ben nog in contact met Hjerting hotel om te kijken waar dit prijsverschil vandaan komt. € 314,- wel heel veel geld voor 1 nacht in dit hotel (inclusief ontbijt).

Mooi en schoon appartement. Complimenten voor de gezellige inrichting. Prima bedden. Vriendelijk personeel, perfect geholpen. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Het was nog een ECHT hotel dat de sfeer van weleer uitademde...

de kussens waren veel te zacht (maar is wel meer het geval in DK)

Het was nog een ECHT hotel dat de sfeer van weleer uitademde ... Supergoede ligging en lekker verzorgd ontbijt met een toffe bar

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Het uitzicht op het water
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mij viel erg tegen dat mijn hond niet welkom was in het restaurant. En in het café werden we weggestopt in het hondenhoekje. een tafeltje achteraf, in donkere hoek zonder het uitzicht waar ik het hotel op had uitgezocht , naast de deur van het rookhok. Voelde me tweederangs en maar net geduld. Kamer was klein met maar 1 stoel terwijl het tweepersoons kamer was.

Het uitzicht op het water

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Hotel aan zee

Er wordt een mogelijkheid aangeboden een extra bed in de kamer te voorzien maar de kamer is hier te klein voor. Persoon A dient over persoon B of C te klauteren als hij 's nachts naar het toilet moet. Er is echt geen bewegingsruimte in de kamer meer op deze manier. Men zou dit beter niet aanbieden. Het extra bed was bij (eerder late) aankomst niet voorzien. Na dit gemeld te hebben werd dit onmiddellijk in orde gebracht : het bed werd op de gang geplaatst voor de deur, we moesten het nog zelf installeren en opdekken. (Vermoedelijk omdat het amper in de kamer past) De badkamer was ook zeer klein, met zo goed als geen plaats om een toilettas te plaatsen. (Tenzij op de grond of op het toilet) Naast het bed was geen kastje of tafeltje, spulletjes zoals een glas water moesten op de grond geplaatst worden. Ontbijt : geen vers fruitsap, geen vers gesneden fruit. Ei en spek was koud. Voor deze prijs zijn wij toch meer gewoon. De ontvangst was ook eerder onpersoonlijk. Wij nuttigden een drankje in de bar/restaurant maar hier was het zeer luidruchtig en was de geur van het eten sterk aanwezig. Er is ook een salon waar men kon plaatsnemen, maar wij hadden op het eerste zicht de indruk dat hier geen drank aangeboden werd. Mogelijk kon het wel. Ik vind de prijs voor een 2 persoonskamer aan het strand met extra bed incl. ontbijt toch een 60 euro te duur. Wij betaalden een 230 euro per nacht voor deze kamer. Mocht de prijs een 160 euro zijn dan zou ik wat meer door de vingers gezien hebben. Wij waren enkel op doorreis, mocht ik hier een week vakantie geboekt hebben op deze manier zou ik ongelukkig geweest zijn.

De locatie, het uitzicht op de zee. Het nachtlichtje boven het bed dat men kan dimmen : hierdoor kan je rustig lezen zonder de andere slapende personen te storen. De kamer was netjes. Voldoende handdoeken.

Goede sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Prijs kwaliteit slaapkamer wat minder. Teveel voor het gebodene.

Goede sfeer. Goede restaurants . Goed ontbijt. Ligging. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Plezierig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kwaliteit bed en grootte en comfort badkamer.

Uitzicht en een eigen terras

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Kamer is echt te klein.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer is echt te klein.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De ligging.

De slechte verbinding van WiFi op de kamer. De kamer was erg klein en de bedden waren smal.

De ligging. Prachtige lokatie aan het strand. Het restaurant van dit hotel was echt uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

De ligging vlakbij het strand,het persoonlijk terrasje,zeer...

De prijs was hoger dan voorzien bij de boeking !

De ligging vlakbij het strand,het persoonlijk terrasje,zeer goed bed,zeer lekker ontbijt in mooie zaal met zicht op zee !

• Beoordeeld op: 23 november 2015

kamer redelijk klein

kamer redelijk klein

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De ligging aan het strand, het lekkere en uitgebreid...

Geluidshinder van het onder de kamer liggend terras.

De ligging aan het strand, het lekkere en uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

het uitzicht op zee

in de kamers zitten zilvervisjes (silverfish)

het uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Mooie ligging, vriendelijke mensen.

Mooie ligging, vriendelijke mensen.