Beoordelingen over Hotel SP34 4-sterren

Sankt Peders Stræde 34, 1453 Kopenhagen, Denemarken

#24 van de 102 hotels in Kopenhagen

Gebaseerd op 1981 beoordelingen over dit hotel

Wat een geweldig, hip hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enige minpuntje was geen airco op kamer.

Wat een geweldig, hip hotel. Super ontbijt en heerlijk eten in t restaurant. Fijn personeel en top plek. Aanrader!!

Zware tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer viel zwaar tegen, super harde bedden, geen airco en bloedheet, gordijn wat niet goed sluit dus mega licht in je kamer. Drama, helemaal voor zoveel geld

De lobby was prima

mooi design hotel met prima ontbijt op een toplocatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we hadden superior kamer aan de achterkant. als er mensen buiten zitten op de binnenplaats dan is dat best gehorig met raam open.

heerlijk ontbijt, prima locatie in de studentenbuurt van Kopenhagen.

Comfortabel en hip hotel voor een citytrip, centraal gelegen en met zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er moest bijbetaald worden voor bepaalde dingen bij het ontbijtbuffet, zoals pannenkoekjes of roerei. Het wijn-uurtje tussen 17.00 en 18.00 betreft ook echt alleen wijn: als je geen alcohol drinkt of met een minderjarige reist (zoals ik met mijn zoon) moet je zelf voor drankjes betalen. Dat moet toch anders kunnen als je wel bereid bent om volop wijn te schenken. Wij moesten om 7.00 uitchecken i.v.m. een vroege terugvlucht, het ontbijtbuffet was pas om 7.00 open. Laatste dag dus het ontbijt misgelopen. Vraag mij dan af hoe zakenreizigers dat doen?

Goed ontbijtbuffet (maar wel raar dat er voor sommige dingen bijbetaald moest worden). Kleine standaard kamer maar wel van alles voorzien (zelfs strijkplank etc), erg schoon en met goede bedden. Zeer vriendelijk personeel. Leuk ingerichte lobby. Inpandig hamburger restaurant Cock's & Cows is erg goed. Erg leuk: de privé cinema waar zoon en ik Pulp Fiction zagen. Het andere inpandige restaurant, Vaekst, zag er goed uit, helaas niet daar gegeten.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

6,0
    De bedden waren heerlijk.
    • Suite

We kregen een upgrade maar de kamer waar we over de euro 500 voor betaalden was zeer basis. De badkamer had alleen een douche en er was weinig luxe aan de kamer behalve dan dat hij erg groot was. De check out was dramatisch. We moesten met enorm veel mensen in de rij staan om uit te checken en dat duurde zeker 30 minuten.

De bedden waren heerlijk.

Heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldig ontbijt, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, kamer meer dan voldoende groot (wel aan de voorkant tegen de straat gelegen), modern, cozy, op en top. Alleen de prijs misschien ... Maar Kopenhagen is sowieso een dure stad om te verblijven.

Heerlijk bio-ontbijt in supergezellige ruimte.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden een ietwat vreemde kamer: zeer lang, smal maar onder schuin dak dus veel plaats om helemaal rechtop te staan was er niet. Uit bed geraken ging langs 1 kant dan ook niet.

Heerlijk bio-ontbijt in supergezellige ruimte. Ideale ligging.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een aanrader voor wie Kopenhagen enkele dagen komt ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor de prijs hadden we een net iets ruimere kamer verwacht, of toch een kamer met bad én douche. :-)

Heerlijk ontbijt in een gezellige ruimte. Toplocatie van het hotel. Hippe buurt, dicht tegen Tivoli en aan de rand van het historisch centrum. Een fijne lounge om even op adem te komen na een dagje wandelen. Gratis glaasje (lekkere) wijn tussen 17u en 18u was ook wel een heel fijn extraatje.

Echte aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Absoluut fantastische plek. Mooi gelegen en van alles in de buurt. Mooie oude panden, volledig gerenoveerd: modern comfort maar nog steeds sfeervol. Hele mooie kamer, van alle gemakken voorzien. Twee kamers gehad en beiden stille ligging. Hele fijne service (met gratis happy hour elke dag, filmavonden en fitness), supervriendelijk en servicegericht personeel. Top ontbijt en alle drie restaurants zijn aanraders.

Gezellig,vriendelijk,knus hotel in een superfijne stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is geen verwarming in de badkamer

De service : eerst hadden we een kamer aan de straatkant en de dag erna vroegen we een stillere kamer en dat was geen probleem. Steeds heel vriendelijk. Ook lekker ontbijt in een zeer leuk warm interieur

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Ik kom hier nooit meer terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren oud en roken muf. Vlekken op het oude tapijt en schimmel bij het bad. De badkamer stonk verder naar riool lucht als je de wasbak had gebruikt. 2 personeelsleden waren erg vriendelijk. De rest had totaal geen interesse in hun gasten en gaf mij halve informatie alsof ik al een aantal keer in hun hotel had verbleven en ik alles moest weten. Ik vind hun andere hotel Denmark veel beter!

De moderne inrichting bij de receptie. Leuk restaurant väkst en nog een ander restaurant. Vlakbij universiteit met veel koffie plekjes en restaurants.

Gaanlopenvanhethotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel moet een volledige make over doen, gewoon echt geldklopperij.

Gewoon verschrikkelijk. Echt, we hebben onmiddellijk gezegd dat we een ander hotel gingen zoeken. Het meisje aan de receptie (eigenlijk de bar) was het blijkbaar al gewend dat gasten niet bepaald happy zijn met de accommodatie die oud, versleten en muf is.

goed hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

restaurant vaxthuset ernaast was zeer slecht en kamers aan de straatkant erg gehorig. Kamers erg warm.

Ontbijt was perfect en het personeel van het hotel was ook zeer vriendelijk. Ligging perfect!

Hip maar eerder duur en basic
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het verblijf is erg duur, rekening houdend met de kleine kamer en het beperkte comfort. de kamer was gesitueerd aan de straatkant en dat is erg luidruchtig in de vroege morgen door de vrachtwagens en de leveringen.

Het is een trendy hotel met alle noodzakelijke comfort. Het restaurant bij het hotel is top. Het ontbijt is eveneens erg goed.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Niet naar vewarchting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het leek alsof ze de badkamer vergeten te tenoveren hadden. Het was zeker niet zoals op de afbeeldigen weergeven werd. Twee bedden met 3 cm ruimte er tussen werd gezien als een kamer met twee losse bedden.

Ondanks dat het verblijf niet naar onze verwachtingen voldeed en ook niet aan de afbeeldingen, hebben wij hier wel redelijk kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Top, in het centrum, gaaf design hotel, lekkere bedden en super ontbijt(omgeving)!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zaten in de suite, onbeperkt drankjes. Helaas niet aanwezig wat wij wilde drinken. Daarnaast bijna geen verlichting in slaapgedeelte alleen bedlampjes. Douchemuts was niet aanwezig en badslippers, kleine toiletset verwacht je wel in zo'n kamer.

Ontbijt was heerlijk, ook mooie omgeving!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Fantastische lounge, heel gezellig!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer erg klein, bed 140, en badkamer niet erg schoon. Zou volgende keer een grotere kamer nemen maar vind dan de prijs dan wat aan de hoge kant

Fantastische lounge, heel gezellig! Goede restaurants

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Geweldig hotel, aardig behulpzaam personeel, super ligging...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tweede keer dat ik in dit hotel verbleef kreeg ik een veel te kleine kamer, je kan er met twee amper bewegen en badkamer is nog erger!

Geweldig hotel, aardig behulpzaam personeel, super ligging in de stad!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Kamer kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 122 aan de patio is mega luidrustig. Door t gebruik van de patio door de keuken s'morgens heel vroeg en nog heel laat! Douche druk erg laag en lekte.

Super ontbijt en goede ligging.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Leuk hotel, goed gelegen en een echt cosy gevoel !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt - leuke presentatie ! Zeer kwaliteitsvolle producten. Bijzonder aanbod 'gezonde' producten ! Zeer smaakvol en rijk assortiment !

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Veel te duur en geen 4* hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te hoge prijs in vergelijking wat je er maar voor krijgt. Voor mij geen 4* hotel. Geen minibar aanwezig, vuile koer achteraan, geen super gekuiste kamers, ontbijt te eentonig en geen afwisseling, ... Receptie is aan de bar en dit gaat niet samen! Personeel moet professioneler. Eigenlijk een afknapper gezien wij steeds naar 4* of 5* design hotels gaan. Prijs/kwaliteit niet goed!

Goede ligging op wandelafstand van verschillende bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Trendy plaats
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lawaai 's morgens van lege flessen in containers te werpen. Laatste morgen waren arbeiders aan het werk in het hotel, waarbij om 7 uur in de morgen werd afgebroken en vanaf 9 u was het werk afgelopen.

Heel goed 'organic breakfast' Leuk happy hour

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

mooi en verzorgd hotel, leuke sfeer, het restaurant väkst , echte aanrader!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kleine kamers,beetje meer afwisseling in het ontbijt, vooral als je een langere tijd er verblijft

mooi en hip hotel , lekker ontbijt met biologische produkten.elke dag trakteert het hotel tussen 17 u en 18 u met glaasje wijn.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Prettige sfeer maar veel kwaliteitsverschil tussen kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is niet altijd wat het lijkt op de foto's...Superior kamer geboekt, eerste die we kregen was wat muffig en oud met minuscule badkamer (206). Kamer met bad gevraagd, die was ruim maar ook oud en nog steeds minuscule badkamer (102). Geen oog dichtgedaan door verkeer en uitgaanspubliek en om 7 uur herrie door schoonmaken van het restaurant dat eronder ligt. Weer andere kamer gevraagd: 325 in nieuwe gedeelte, die was prima! Aan de straatkant, maar goed geïsoleerd en prettige badkamer. Deze kamer kwam overeen met de foto's.. Kamer 102 krijgt een 2, kamer 325 een 8..

Goed ontbijt in mooie, prettige ruimte. Goede bedden, leuke lobby. Wijnuurtje is gezellig! Ligging is uitstekend.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Cool & trendy hotel. Locatie top, kamers aan de kleine kant.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Erg kleine kamer en nog kleinere badkamer. Daarom is de prijs aan de hoge kant. Dit verschilt wel per kamer. Eerder hadden we een kamer met een betere badkamer (voldoende ruimte om je toilettas te stallen bv.) Krappe en muffe liften. Kamers rond de binnenplaats hebben last van aan- en afvoerwagens die om half 6 al lawaai maken (ramen niet goed geïsoleerd hier). Kamer aan de voorkant is aan te bevelen (beter geïsoleerd)! Parkeer'service' is niets anders dan het op de hotelrekening zetten van de parkeergaragekosten, geen beter tarief of andere voordelen.

SP34 is centraal gelegen met gezellige straatjes vol koffietentjes, restaurants, kleine barretjes en winkels op loopafstand. De sfeer in de lobby is heel cool, een mix van Deense en New Yorkse stijl. De aan weerskanten gelegen restaurants zijn allebei prima adresjes om te eten: Väkst voor creative Nordic Cuisine en Cocks and Cows voor een stevige hamburger.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prachtige inrichting en design van lobby, ontbijtrestaurant,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen airco op de kamer. Raam openzetten zorgde voor zeer veel lawaaioverlast (zelfs al zaten wij niet langs de straatzijde). Zeer mooie badkamer, maar het design van de douche zorgde ervoor dat de hele badkamer steeds onder water stond. Aangeraden parkeergarage is onveilig voor vrouwen alleen.

Prachtige inrichting en design van lobby, ontbijtrestaurant, en kamers.

Geen airco en geen koelkast ok de kamer

Geen airco en geen koelkast ok de kamer

Een aanrader

Geen airco

Sfeer,goed ontbijt en vriendelijk personeel

Mooie centrale ligging en fantastisch ingericht in...

Nvt.

Mooie centrale ligging en fantastisch ingericht in combinatie met erg vriendelijk personeel, zou er zo weer terug gaan!

Top hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was super lekker! Vriendelijk personeel! Goede ligging! Leuke sfeer en inrichting!

SP34 is een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken op de vrijdagmiddag onthaald met een glas wijn van het huis en fijne danceclassics van een dj op de achtergrond.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Top top top!!

Uitzicht

All in formule en heerlijk ontbijt

een aarader
    • Kleine Tweepersoonskamer

lawaai van vuilbakken op binnenkoer

heerllijk ontbijt en fijne sfeer

Fantastisch boetiek hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging, kamer, ontbijt en personeel

Ontbijt een faciliteiten en lounge
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers en hygiëne en prijs/ kwaliteit

Ontbijt een faciliteiten en lounge

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn niet super groot

Fantastisch ontbijt, flexibel personeel

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Lekker ontbijt, mooie kamer, leuke sfeer

Lekker ontbijt, mooie kamer, leuke sfeer

Aanrader voor kort bezoek in Kopenhagen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hele luide muziek constant in lounge

Fantastisch ontbijt, fijne in-house restaurants en een comfortabele sfeer in gehele hotel

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Fantastisch verblijf op een fantastische locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fantastisch hotel op fantastische locatie

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Luxe en comfort, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Gezellig thuiskomen in dit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs kwaliteit verhouding kamer: schuine wand, kleine badkamer, nauwelijks kastruimte

Goed ontbijt, gezellige lobby, mooie muziek

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Ideaal hotel om de stad te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt en de fietsen ter beschikking voor de hotelgasten was erg praktisch. Ideale ligging om de stad te verkennen.

Heerlijk centraal gelegen design hotel

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Mooi ingericht boutique hotel, goed ontbijt en vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooi ingericht boutique hotel, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Het hotel ligt midden in t centrum op loopafstand van diverse leuke plekken

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

ontbijt en ligging hotel

ontbijt en ligging hotel

de locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk en trek-je plan personeel aan de balie! Kleine kamers met veel gebreken. Slechte prijs-kwaliteit verhouding!

de locatie

ontbijt was erg goed!
    • Kleine Tweepersoonskamer

ontbijt was erg goed! Prijs /kwaliteit verhouding niet in orde. kleine kamers geen airco ramen die dan open moeten bij druk verkeer

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Trendy hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai en uitzicht binnenplaats.

Locatie was top. Ontbijt was ook prima. Kamer was goed. Trendy.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Conciergerie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Advies personeel mbt reservering restaurants.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Top verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluid + temperatuur in de kamers

locatie gezellige bar

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

De sfeer en vriendelijkheid van het personeel waren top

De sfeer en vriendelijkheid van het personeel waren top

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Mooi boutique hotel in centrum Kopenhagen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Erg mooi boutique hotel met goede atmosfeer. Personeel geeft je een gevoel dat je zeer welkom bent. Ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Trappenhal kamers.

Trappenhal kamers. Te duur in verhouding met luxe van de kamers en ontbijt>

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Top ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Top ontbijt. Personeel en sfeer!

Mooie lobby, fijne sfeer, badkamers kunnen beter.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bad was klein, evenals badkamer en wastafel.

Bedden zijn zeer goed.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

mooie lounge.

mooie lounge. Leuke bar, gezellig. Heel gezellig ontbijt, en ruimte. Leuk hotel ook voor kids.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Kamer net boven vuilzakken met nachtelijk geluidshinder
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer net boven vuilzakken met nachtelijk geluidshinder Veel te kleine kamer

• Beoordeeld op: 8 december 2016

personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

personeel! hulp vaardig,gastvrij en mega vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Geweldige locatie en een super ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldige locatie en een super ontbijt!

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Perfect gelegen hotel, zeer vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de morgen regelmatig veel geluidsoverlast op de binnenplaays

Personeel zeer vriendelijk. Hotel is perfect gelegen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Erg fijn hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was vrij prijzig, zeker het ontbijt

De ligging en het comfort van de kamer

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Duur hotel.
    • Suite

Duur hotel. Suite met uitzicht op een muur. Slechte vetlichting in de kamer

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Viel erg tegen. Prijs- kwaliteit kwam niet overeen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, slechte badkamer, niet schoon, vergeten handdoeken wissel, handgreep deur zat los,

Gezelligheid lobby, goede bedden, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2016

mooi hotel maar slechte nachten en te duur voor wat het is

- overlast 's nachts / veel geluid - hele kleine / lege kamers - airco - prijs

- mooi design lobby & restaurant - locatie

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Kleine kamers

Kleine kamers

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

We hebben genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Her ontbijt was fantastisch. Zeer uitgebreid en heel gezond met veel fruit en aantrekkellijk geplaatst.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Mooi hotel, prima locatie, erg duur
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeergelegenheid is waardeloos en rondom het hotel erg duur. Kamer is voor wat je betaald wel heel erg klein.

Mooi hotel op een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De jongedames bij de ontbijtservice: erg vriendelijk en zeer...

veel had beter gekund: 1) het hotel is heel erg gehorig, zowel van binnenuit (elke deur die op de gang dicht geslagen wordt, hoort men in de kamer) als van buitenaf (dag en nacht verkeerslawaai). 2) de douche heeft een zeer geringe waterdruk 3) geen minibar 4) geen douchekap 5) geen slippers, maar wel een ietwat groezelig tapijt 6) prijs/qualiteit

De jongedames bij de ontbijtservice: erg vriendelijk en zeer behulpzaam goede locatie, veel te voet te bereiken

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Het hotel ligt op een goede locatie en de sfeer is erg...

Voor een standaard kamer is het bed aan de kleine kant. Opbouwende kritiek voor het hotel: een nachtlampje aan beide kanten van het bed is geen overbodige luxe en de stopcontacten zitten op geen handige plek.

Het hotel ligt op een goede locatie en de sfeer is erg prettig. Het personeel is klantvriendelijk en het ontbijt goed geregeld. Het Spaanse restaurant bestaat niet meer maar dat heeft plaats gemaakt voor het restaurant 'Work in Progress'. Het is een echte aanrader: heerlijk eten en topbediening.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Locatie, rustig hotel, goed bed.

Kamer was beetje versleten, spinnenwebben aan het plafond, lekkende kraan. Vrij prijzig, bijbetalen voor gebakken eitje bij ontbijt.

Locatie, rustig hotel, goed bed.

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Zeer vriendelijk onthaal - Leuk, trendy hotel met prima...

Kleine kamer, kleine badkamer - Superior room geboekt en voor betaald, helaas standard room gekregen.

Zeer vriendelijk onthaal - Leuk, trendy hotel met prima restaurants - Lekker gezond ontbijt - Fijne ligging in een zeer fijne stad!

• Beoordeeld op: 30 december 2015

Centrale ligging van het hotel, heel mooi en trendy...

Centrale ligging van het hotel, heel mooi en trendy ingericht Heel lekker gevarieerd ontbijt Iedere dag een gratis glas wijn in de lobby tussen 17 en 18 uur Lekker gegeten in het hamburger restaurant Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Mooi gebaar: elke dag tussen 17.

Mooi gebaar: elke dag tussen 17.00 en 18.00 uur stroomt de lobby vol met gasten die een glas wijn wordt aangeboden. Je zou verwachten dat je een tweede glas zelf zou moeten betalen, maar neen, tot 18.00 uur blijft het gratis.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

- De centrale ligging

- Kleine kamers, piepkleine badkamer - Voor warm ontbijt moet worden bijbetaald

- De centrale ligging - Lekker ontbijt en diner - Vriendelijk personeel

Er zijn ook 48 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel SP34