Beoordelingen over Ibsens Hotel 3-sterren

Vendersgade 23, 1363 Kopenhagen, Denemarken

#31 van de 102 hotels in Kopenhagen

Leuk hotel op goede plek

Prijs-kwaliteit De ontvangst Niet kunnen betalen met pinpas

Het hotel ligt mooi centraal met veel bezienswaardigheden op loopafstand. Je kunt er fietsen huren, maar goedkoper is om zelf mee te nemen. Kopenhagen is een dure stad. Het hotel lijkt een beetje op een Studentshotel, maar is het niet (zeker niet qua prijs). De ontvangst was matig. Bij de mannen achter de balie kan er nauwelijks een lachje af, de mond nog vol van het eten, bij de vrouwen is het beter. Ook geen: dankjewel voor uw komst en een goed reis terug. Is kennelijk niet gebruikelijk...? Een vriendelijke lach en wat aandacht kost niets, toch? Een aparte ontbijtzaal is er niet, het ontbijt is bijna in de lobby en is 's morgens wat rommelig en rumoerig. Niet overdreven veel keuze, maar voldoende en van goede (bio) kwaliteit. Wel gezellig ingericht. Ook kun je achter en voor het hotel een drankje nuttigen. In dezelfde straat vindt op zaterdag in de zomer een rommelmarkt plaats, heel gezellig met muziek. Let hiermee wel op als je de auto achter het pand parkeert (tegen vergoeding uiteraard); je kunt dan niet weg. In de straat bevindt zich een paar leuke restaurants en eentje die er uit springt is Sticks en Sushi, heerlijk! Onze kamer was voldoende groot (3 persoons, nummer 645) mooi aan de achterkant (zoals verzocht) en net onder het dak. Met de afgelopen zomer en geen airco zou het (te) warm kunnen zijn. Wel een ventilator. Mooi design ingericht en heerlijke bedden; lekkere shampoo en douchegel, maar dat was het dan ook. Geen andere extra's. Wifi is in orde. Belangrijk: betalen met je gewone pinpas (Maestro) kan problemen opleveren. Dit moet dan met een creditcard.

Het hotel ligt op een mooie locatie, heel centraal gelegen...
    • Medium Kamer

Wij hadden een medium kamer maar het bed was heel smal (140 cm) en in de badkamer moest je praktisch douchen boven het toilet. Daarnaast zaten de remsporen van vorige gasten nog in de wc pot dus hygiënisch was het zeker niet. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats maar voor het parkeren betaal je 32 euro per dag.

Het hotel ligt op een mooie locatie, heel centraal gelegen vlakbij een mooi park en op tien minuten lopen van het centrum. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Alles wat we nodig hadden
    • Medium Kamer

Geen totaal verduisterende gordijnen, mijn inziens eerder glasgordijnen.

Het gebruik van lokale producten, de tips die we kregen om er zelf (zonder gids) op uit te trekken.

genoeg keuze voor ontbijt, dragen ecologie hoog in vaandel,...
    • Grote Kamer

slechts 1 lift, maar men promoot de trap, wat niet altijd evident is als je op de hoogste verdieping slaapt, wel straatlawaai nu de venster openbleef

genoeg keuze voor ontbijt, dragen ecologie hoog in vaandel, wij hadden grotere kamer geboekt voor 2 personen, toch warm op de kamer met huidige buitentemperaturen, goede ligging

Goede ligging, vriendelijk personeel en super ontbijt.
    • Extra grote kamer

Kamer onder dak, zonder airco. Met temperaturen van tegen de 30 graden, viel dat wat tegen ... Raam openzetten was 's nachts niet aan te raden wegens straatlawaai. Douchegordijn ipv douchescherm.

Geweldig ontbijt met vooral plaatselijke producten. Heel vriendelijk personeel. Goede ligging, we konden alles te voet gaan bekijken.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Top hotel: goede prijs kwaliteit
    • Medium Kamer

Ontspannen sfeer, goed personeel, goede centrale locatie: uitstekend hotel met de nodige zorg ingericht. Middag borrel is een extra-tje die prima is bevallen.

Ontbijt heerlijk.
    • Grote Kamer

Licht in de kamer was niet goed. Ik had 2 grote kamers geboekt, maar ze waren super klein. Geen bad.

Ontbijt heerlijk. Decor fijn. Personeel geweldig. Restaurants naast het hotel geweldig.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Goede locatie voor een weekend.
    • Medium Kamer

De badkamer was met een douchegordijn, een echte tegenvaller. Geen afzuiging maar raam. Het was een kleine kamer. Goed om te slapen maar meer ook niet. Er was een lift die ook door personeel werd gebruikt daardoor moest je heel lang wachten op een lift.

De locatie was geweldig, dicht bij metro/bus e.d.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Super locatie
    • Extra grote kamer

Er werd ontzettend veel geklust in de straat. Panden worden op dit moment grondig verbouwd, wat een hoop herrie veroorzaakt. Als je een kamer aan de straat hebt, zoals wij, dan is dit bijna niet te doen. Ze beginnen super vroeg (vrachtwagens waren bij ons al aan het inladen om 4u in de ochtend) en werken ook in het weekend. Het was best warm in de kamer, waardoor je raam openzetten wel gewenst was. Dit is super onhandig als er ook nog eens zoveel lawaai in de straat is.

De locatie was super. Centrum op loopafstand, fantastische restaurants alleen al in dezelfde straat; helemaal goed! Fietsenhuur is ook super fijn. Ontbijten deden we aan de overkant, daar zit echt een super tent.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Leuke uitvalsbasis om Kopenhagen te ontdekken.
    • Medium Kamer

De kamer en zeker de badkamer was vrij klein. Alles was er en het was zeker inorde, maar superklein.

Centrale en ideale ligging om Kopenhagen te ontdekken, makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en dicht bij alle leuke en hippe buurten.

mooi dicht bij het centrum
    • Medium Kamer

-kamer aan de straatkant was lawaaierig: positief is dat we deze konden omzetten naar andere kamer

-genoten van het bijzondere ontbijt -aanpassing dieet geen enkel probleem -het borreluurtje van 17-18 uur met glas wijn/bier van het hotel

Vanwege de locatie en hygiëne kom ik zeker terug, maar dan in een grotere kamer.
    • Medium Kamer

De medium kamer had een te smal en zacht bed voor twee personen, eigenlijk moet je dat als hotel niet verhuren voor twee personen als je een comfortabele kamer wil aanbieden. De douche en badkamer waren ook zeer klein.

De locatie was perfect! Goed bereikbaar met metro en alles wat je wil zien en doen op loopafstand. De kamer was schoon.

Leuk hotel in een prettige buurt
    • Kleine Kamer

De kamers zijn klein en als je een kleine kamer boekt dan is die ook echt heel klein, want er is geen kast en loopruimte ontbreekt. In de badkamer is het ook een kwestie van heel goed oppassen dat niet alles nat is na het douchen.

Ontvangst was prima en personeel is aardig en behulpzaam. Ontbijtbuffet is prima en geheel gebaseerd op organische producten. Leuk extraatje is het happy hour in het hotel met een gratis drankje. De lobby met zitjes is erg gezellig. Het bed isprima. De ligging is ideaal als je Kopenhagen wilt verkennen, want het belangrijkste station voor metro en S-baan ligt vlakbij en de buurt is erg prettig.

Leuk hotel, met vriendelijk personeel en op een goede locatie.
    • Medium Kamer

De kamer was, gezien de prijs, klein. Het bed was klein en stond aan 2 zijden in een hoek dus 1 van de twee personen moest over de ander heen klauteren. Geen koffie/thee faciliteit op de kamer. Parkeren van de auto was duur.

De locatie is uitstekend. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het bed was goed, de kamer was schoon, en leuk ingericht.

Goed urban hotel voor een citytrip

1 minpuntje: de badkamer. Klein en aangezien er geen douchecabine is maar er een douchegordijn hangt, wordt alles zeiknat.

Ibsens is een prima hotel voor een city trip. Alles is op loopafstand. In de familiekamer hadden wij een heerlijk bed en onze kinderen sliepen op een opklapbed. Ondanks dat onze kamer aan de straatkant lag, hebben we heerlijk geslapen. Er is geen airco, het is een eco vriendelijk hotel. Er staat een ventilator op de kamer die voldoet. Ook het ontbijt is verantwoord wat met kleine kinderen misschien wat lastig is; wij vonden het lekker. In de buurt zitten prima restaurants wat na een dag lopen perfect is dat het zo dichtbij is. Het is geen goedkoop hotel (Kopenhagen is niet goedkoop) maar wel een goed hotel met zeer vriendelijk, zeer hulpvaardig personeel. Kortom, een aanrader.

De locatie, op 15 min van centrum Kopenhagen
    • Medium Kamer

Een upgrade van 13 euro was noodzakelijk omdat de kamer via Booking te klein was en geen dubbel bed had

De locatie, op 15 min van centrum Kopenhagen De parking van het hotel.

Tof, gastvrij hotel in leuke buurt.
    • Medium Kamer

Als je een douche neemt, is de hele badkamer nat ... Maar dat wisten we op voorhand na wat recensies gelezen te hebben.

We kregen bij aankomst een update naar een mega-kamer, super ! De kamer was kraaknet ; zelfs onder heb bed maar dat moet je zelf ervaren ...

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima plek voor een verblijf in een leuke stad
    • Medium Kamer

Ontbijt kostte 20 euro pppn, en zag er niet uit alsof dit het geld waard was. Ontbijten bij Kalaset schuin tegenover het hotel is goedkoper en erg leuk. De kamer had een prima formaat en was comfortabel maar "groot" zou ik 'm niet willen noemen en dat geldt zeker voor de badkamer. Alles werkte prima maar het was basic netjes.

Goede locatie vlakbij Torvehallerne (food market) en op loopafstand van de binnenstad. Cafeetjes en restaurantjes in de buurt. Op de hoek schuin tegenover het hotel is het leuk ontbijten/lunchen. Medewerkers zijn erg vriendelijk en servicegericht.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

comfortabel hotel, goed gelegen en fijn personeel
    • Grote Kamer

De oploskoffie op de kamer, en de kleine bedden

Het is een comfortabel hotel met een goede lobby, waar je om vijf uur een gratis glas bier of wijn krijgt!

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Het verblijf was zoals altijd bij het Ibsens Hotel, uitstekende prijst kwaliteit.
    • Medium Kamer

Geen koffie/thee mogelijkheid in de kamer, maar is voor een redelijke prijs te krijgen in de gezellige lobby. Badkamer is erg klein, maar valt te verwachten als je kijkt naar de standaard grootte in Kopenhagen.

De locatie van het hotel is perfect! Ik heb al vaker in dit hotel verbleven en het is niets veranderd. Uitstekende kwaliteit en gastvrijheid. Kamers zijn mooi, schoon en modern, vol design!

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Fijn hotel op goede locatie
    • Medium Kamer

Badkamer was wat verouderd, de douche bleef niet goed hangen. Het werd snel erg warm in de kamer en de dekens waren ook erg warm, maar met de ramen open was het wel te doen.

Hotel ligt op een goede locatie, dicht bij de metro en alles op loopafstand. Nette en schone kamer. Vriendelijk personeel. Zacht bed.

De lokatie is erg goed.
    • Grote Kamer

Geen gratis wellness wat wel aan staat gegeven in de faciliteiten. Geen Wifi. Kamers erg ouderwets, vloerbedekking, douchegordijn.

De lokatie is erg goed. Personeel vriendelijk en heel behulpzaam. Goede restaurants in de nabije omgeving. Zeer goede bedden!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goede locatie
    • Medium Kamer

Jammer dat je geen thee/koffie kunt zetten op de eigen kamer. Kamer (medium) was erg klein Vrij gehorig van buiten en van andere kamers (er waren wel oordopjes aanwezig)

Goede locatie Vriendelijk personeel

prima verblijf op goede locatie
    • Grote Kamer

Wij hadden een grotere kamer genomen maar die was nog steeds niet heel groot (in de nok) dus prijs/kwaliteit viel iets tegen

Gezellig hotel met leuke lounge. Het tapas restaurant was erg leuk. Prima verblijf, op loopafstand van Norreport en Norrebro, even doorstappen en je bent in het centrum

• Beoordeeld op: 14 december 2016

ik zou er een volgende keer meteen weer boeken
    • Medium Kamer

badkamer was wel behoorlijk klein, met hoekwasbakje (maar voor mij geen bezwaar, want douche was verder prima)

gezellige sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel elke dag borrel voor alle gasten die dat willen met gratis drankje; is leuk als je alleen reist, om anderen te ontmoeten gezellige bar/ontbijtruimte, huiskamer-achtig fantastische ligging, rustig/geen straatlawaai en je loopt in enkele min naar metro Norreport

Zeer klein en duur
    • Grote Kamer

Ik had een grote kamer geboekt maar de kamer was zeer klein en onder een schuin dak. Lopen was niet mogelijk, plafond heel laag, en douchen moest boven het toilet (kwam nauwelijks water uit douche).

Ziet er mooi uit en ontbijt (tegen extra betaling) is heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

De aangrenzende Spaanse Tapasbar, super leuk tentje!
    • Medium Kamer

Tijdens de boeking ging wat fout met de boekingsdatum, waardoor ik tegen onnodige kosten liep. Weet niet of dit fout ging bij booking.com of bij het Ibsens hotel. Daardoor erg duur!

De aangrenzende Spaanse Tapasbar, super leuk tentje! Heerlijk gegeten!

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Heerlijk hotel vlakbij centrum, leuke omgeving

We hadden een mooi ingerichte en ruime gezinskamer. Op een paar meter van het stadscentrum en in mooie wijk, vlakbij de vijvers. Leuk om te wandelen. Ook park in de buurt. Leuke restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Locatie: ligt centraal, goede uitval basis om de centrum van...
    • Grote Kamer

Klimaatbeheersing: erg warm en droge lucht. Prijzig ontbijt.

Locatie: ligt centraal, goede uitval basis om de centrum van de stad te verkennen,eigen fietsverhuur, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

De kamers waren behoorlijk warm. Een dunner dekbed was voor ons prettig geweest

De ligging is uitstekend, het ontbijt prima. De sfeer in het hotel is erg prettig.

tevreden,

foutje bij registratie parking maar personeel heeft dit onmiddellijk rechtgezet.

verzorgd goed ontbijt, nette kamer, goed bed en uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 27 april 2018

De locatie is uitstekend
    • Medium Kamer

De kamer en de badkamer waren erg klein

De locatie is uitstekend

Dicht bij het centrum

Lawaaierig s'nachts

Dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ondanks verbouwing geslaagd verblijf
    • Medium Kamer

Badkamer was klein en wastafel zeer klein

Klantenservice

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zeer goed gelokaliseerd dicht bij metro en lekkere...
    • Grote Kamer

Zeer goed gelokaliseerd dicht bij metro en lekkere restaurants

Ontbijt was erg gezond en heerlijk
    • Medium Kamer

ligbad was niet in onze kamer aanwezig

Ontbijt was erg gezond en heerlijk

Kamer is niet meegevallen, gezien de prijs!
    • Grote Kamer

De kamer was heel klein en strak, douchen in de WC en kleine WC lavabo!

Benedenruimte hotel gezellig en lekker ontbijt

De vastberadenheid vd.
    • Grote Kamer

De vastberadenheid vd. Denen om de fiets prioritair te plaatsen voor de wagen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Gezellig hotel

De ligging is uitstekend

voor herhaling vatbaar!

heerlijk ontbijt

Goed hotel dicht bij de metro.
    • Grote Kamer

Temperatuur kamer te warm , geen airco aanwezig.

Prijs kwaliteit was ok

Iets te ver van centrum

De rust

Hotel is voornamelijk voorzien voor een kort verblijf

Prijs/kwaliteit

Citytrip

Een lift,te warm in kamer,nachtlawaai

Leuk verblijf en sportief

Ligging en service

Het ontbijt was top!
    • Grote Kamer

Het ontbijt was top! Fijn hotel, prima locatie!

vrij duur ontbijt

vrij duur ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

De sfeer en het ontbijt
    • Medium Kamer

Extreem kleine douche, nog nooit zo klein gezien!

De sfeer en het ontbijt

kamer

kamer

De tapas bar naast de deur.
    • Medium Kamer

Het is er redelijk lawaaierig .

De tapas bar naast de deur. En de parkeer gelegenheid. En ze zijn wel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Prettig, maar krappe kamer.

Kleine kamer.

Centrale ligging, vriendelijk behulpzaampersoneel.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Tof hotel op een leuke plek!

Geen opmerkingen

Te kleine bedden.

Ligging, gezellige lounge/bar

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

ontbijt & lounge & personeel

formaat kamer en ontbreken van kasten

ontbijt & lounge & personeel

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Het ontbijt was fantastisch!
    • Medium Kamer

Er was vroeg in de ochtend veel geluid op de binnenplaats

Het ontbijt was fantastisch!!

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Gezellig
    • Grote Kamer

Eerste avond op een kamer die nogal klein was (ik had grote kamer gevraagd) en luidruchtig buiten

Vriendelijk personeel, sfeer, ligging hotel...

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Bed

Bed

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Smalle bedden

Smalle bedden

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Super ontbijt, luxe and healthy!
    • Grote Kamer

Jammer dat het ontbijt niet bij de prijs inbegrepen was!!

Super ontbijt, luxe and healthy!!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Gezellig hotel.
    • Medium Kamer

Kleine kamer. Kleine badkamer.

Aardige staff. Gezellige lobby.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima badkamer erg klein

Duur ontbijt

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Centrale ligging.

Kamer is niet groot. In de avond/nacht geluidsoverlast van nabij gelegen café.

Centrale ligging.Bijzonder vriendelijk personeel. Knusse hotelkamer met goed bed. Ontbijt is niet goedkoop maar heel gezond en overheerlijk!

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Vriendelijkheid personeel.

Het parkeerbeleid moet anders. Ik heb twee maal een bekeuring aangetroffen op mijn auto. Beter lijkt mij om een kaartje als hotelgast achter de voorruit te plaatsen.

Vriendelijkheid personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Superlekker en verzorgd ontbijt.

Nog nooit zo'n kleine badkamer gezien: een toilet met handenwassertje en douchekop! Voor die prijs hadden we wel een echte badkamer verwacht. Tegenover het hotel is een café met straat-terras dat 's avonds en 's nachts voor enorme geluidsoverlast zorgt. Slapeloze nachten!

Superlekker en verzorgd ontbijt. Perfecte locatie. Heel vriendelijk personeel. Netjes. Zalige bedden.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Locatie top!

Gezien de prijs hadden we betere/ comfortabelere bijzetbedden voor de kinderen verwacht. Geen kastruimte/weinig opbergruimte.

Locatie top! Prima fietsen te huur bij hotel. Schone kamer. Aangename sfeer.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Ontbijt was goed, jammer dat er geen fruit was.

Wij vonden de kamer erg warm, vooral 's nachts. Badkamer een beetje gedateerd, wel functioneel

Ontbijt was goed, jammer dat er geen fruit was. Het was prettig dat er twee restaurants aan het hotel vastzitten zodat je 's avonds niet meer op pad hoeft te gaan om te dineren.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

De locatie.

2 persoonsbed was erg smal, lag wel lekker maar met 2 personen aan de kleine kant..

De locatie.. Gezellige ruimte om evt 's avonds nog iets te drinken..

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Centrale ligging dicht bij metro.

Bed was erg smal. Ontbijt erg duur. Wij hebben elders ontbeten. Volop betaalbare mogelijkheden in omgeving.

Centrale ligging dicht bij metro. Vroege check-in. Rustig gelegen. Vriendelijk personeel. Schone kamer.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

De locatie ligt overal dichtbij en het baliepersoneel is...

Kamer heel erg klein, te warm. Bij open raam dekbed nog te warm en erg veel lawaai van het uitgaansleven en op maandag van de vuilnisophaaldienst. Het ontbijt is goed maar met €22 p.p. Nogal prijzig.

De locatie ligt overal dichtbij en het baliepersoneel is uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Heerlijke bedden en fijne lounge om 's avonds nog even...

Badkamer was is verhouding tot de rest te simpel/ongezellig ingericht. Een douchegordijn komt wat smoezelig over.

Heerlijke bedden en fijne lounge om 's avonds nog even te zitten met een drankje.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Ik was alleen en had een kleine tweepersoonskamer.

De badkamer was klein. Voor mij alleen was het prima. Het was schoon, dat vind ik belangrijker dan de grootte. Er hing wel een nare geur in de kamer - die vanuit de badkamer kwam. Maar door goed te luchten (ik was er in de winter en had gewoon de ramen open als ik onderweg was) en de badkamerdeur dicht te houden als ik aanwezig was ging dat prima.

Ik was alleen en had een kleine tweepersoonskamer. Voor mij alleen helemaal goed. Er is geen kledingkast aanwezig, wel is er plek onder het bed (boxspring op open kastjes geplaatst) en in het kastje onder de spiegel om eea op te bergen. Het bed vond ik heerlijk liggen. Locatie was super!

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Goed verzorgde kamer, aardig personeel.

Uit de badkamer kwam soms een erg nare lucht

Goed verzorgde kamer, aardig personeel. Goed voor een weekend in de stad als je niet te veel in het hotel bent.

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Kamer was niet heel groot, wel efficiënt en met aandacht...

Wij vonden het ontbijt te duur, hebben er daarom voor gekozen buiten de deur te ontbijten.

Kamer was niet heel groot, wel efficiënt en met aandacht ingericht

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

De kamer was erg modern ingericht, heerlijk bed en fijne...

Alles was heel fijn.

De kamer was erg modern ingericht, heerlijk bed en fijne douche. Je kon de bruisende stad horen, maar dit was niet storend. Het personeel was heel vriendelijk en altijd bereid te helpen.

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ibsens Hotel