Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

• Valuta for pengene

• Gratis wi-fi

8,6

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 16. februar 2019

7,5
    "Fantastisk udsigt, værelsets størrelse, udemærket seng,..."
    • Indsendt mobilt

Der lå tyggegummi under sengen, temmelig meget kalk på badeværelset.

Fantastisk udsigt, værelsets størrelse, udemærket seng, rigtig god skabsplads, ok kar.

• Anmeldt: 16. februar 2019

7,9
    "Hotellet har tidligere haft fri kaffe."
    • 2 overnatninger

Hotellet har tidligere haft fri kaffe. Den service var væk, og den savnede vi. Desuden forstår jeg ikke, at man skal betale for at parkere på hotellets parkeringsplads. Det resulterer i, at de fleste gæster parkerer på vejen udenfor.

• Anmeldt: 10. februar 2019

9,6
    "Dejligt travlt sted, mange mennesker i spise restauranten."
    • Indsendt mobilt

Alt for dyre fadøl! En halv liter kr 78!

Dejligt travlt sted, mange mennesker i spise restauranten. God beliggenhed ved skov og vand. Udsigt direkte mod havet og Århus.

• Anmeldt: 8. februar 2019

5,8
    "Fine omgivelser, værelset slidt og under stanart for et 4 stjernet hotel."
    • Indsendt mobilt

1 Det er uaccepabel at betale for parkering på hotellets område, mere et princip end beløbet 2 Værelset var under stadart, gardinet itu, gulvliste på badeværelse defekt, manglende el kedel, manglende minibar/køleskab Slidte håndklæder Næste gang vi kommer til Århus vælger vi IKKE dette hotel

• Anmeldt: 4. februar 2019

6,3
    "har boet mange gange her , skulle pludselig betale 130..."
    • 1 overnatning

har boet mange gange her , skulle pludselig betale 130,00 for at parkere ikke i orden fik et værelse ud mod skoven , det vil sige man skal ud for at komme til at spise , så ingen mad på Hotellet Fik et værelse første sal med skåvæg slog hoved gentagen gange ikke særlig godt indrettet

• Anmeldt: 30. januar 2019

7,5
    "Dejlig beliggenhed med udsigt ud over Århus bugt og tæt på..."
    • 2 overnatninger

Havde bestilt et tre-sengs værelse. I stedet fik vi et værelse med en dobbeltseng og en stenhård foldeseng. Og så er det første gang, at jeg i Danmark har været på et hotel, som tager betaling fra overnattende gæster for at parkere på hotellets P-plads. 250 kr. ekstra for de to dage, vi var der.

Dejlig beliggenhed med udsigt ud over Århus bugt og tæt på skoven.

• Anmeldt: 27. januar 2019

8,3
    "Dejlig morgenmad og styr på tingende"
    • 2 overnatninger

Der manglede desværre toilet papir på værelset da vi vågnede søndag morgen, men skulle til at tjekke ud så bragte det ikke op

Dejlig morgenmad og styr på tingende

• Anmeldt: 25. januar 2019

7,9
    "Der er indført betalt parkering."
    • 1 overnatning

Der er indført betalt parkering. Ved indtjekning blev jeg spurgt om jeg havde en bil at parkere, fik udleveret en billet til at lægge i ruden - men blev ikke oplyst om at det fra nu kostede 130 kr at parkere. Har boet flere gange tidligere på Marselis, og det har ikke tidligere været såden. Hvis jeg havde vidst dette, ville jeg enten have parkeret et andet sted - og i fremtiden muligvis vælge et andet hotel.

• Anmeldt: 23. januar 2019

8,8
    "20 skridt til stranden og udsigten slår alt ..."
    • 2 overnatninger

Desværre var vort badeværelse udstyret med badekar. Det var temmelig smalt i bunden og svært at holde balancen i, når vi stod op og badede. Det vidste vi ikke, da vi bookede. Der manglede en sæbedispenser ved karret. Man kan bede om værelse med brusebad. Det husker vi til næste gang, Vi ved nu, at det findes.

Stor morgenmadsbuffet med alt det, der skal være. Kvik afrydning af brugt service. Vi spiste aftensmad i restauranten. Det smagte dejligt, og der var en hyggelig stemning hver aften. Sengene på værelset var høje og meget brede. Vi sov SÅ godt. To dejlige lænestole og lille cafebord ved altanen med stor skydedør ud til Aarhus Bugten. Der stod to stole på den meget smalle altan, hvor der var afsætningsplads til kop eller glas. Praktisk.

• Anmeldt: 22. januar 2019

8,3
    "Et dejligt afslappet ophold med den skønneste udsigt, også her i januar måned."
    • 2 overnatninger

Det eneste som jeg ikke var glad for var, at der var badekar. Men fik oplyst i receptionen at der findes værelser med havudsigt som har brusebad. Så det husker jeg til næste gang.

Morgenmaden var rigtig god, og restauranten havde et udmærket udbud af retter.

• Anmeldt: 16. januar 2019

7,1
    "Super beliggenhed og venligt personale, dog for lav standard i restauranten til et genbesøg."
    • 1 overnatning

Vores værelse (237) havde en svag lugt af kloak, og så var morgenbuffetten noget bleg. Brød og pålæg var fint, men den varme sektion var decideret ringe. Pulveræg, der lugtede og smagte surt, kold bacon og rynkede lunkne pølser. Vafler hårde som sten. Kommer man ned i buffetten lidt før lukketid, så må man være indstillet på, at den kan være lidt blodfattig, men vi var altså i buffetten 1½ time før lukketid. Vi spiste også i restauranten om aftenen på ankomstdagen. Det var udmærket målt på kvalitet ift. pris, men der er sådan en lidt uklædelig kantinestemning over det hele (ingen levende lys, ingen musik, ingen dug på bordene osv.). Man skulle mene, at der med den beliggenhed og udsigt over Århusbugten var rig mulighed for at tiltrække kunder til en noget mere spændende spiseoplevelse...

Forrygende udsigt fra værelset og fantastisk beliggenhed i øvrigt ved siden af Marselisskoven. Super venligt personale!

• Anmeldt: 7. januar 2019

"Fantastisk beliggenhed."
    • Indsendt mobilt

Poolområdet var lidt slidt og mangler vedligehold. Maling. Lidt forvirring mht. parkering. Lidt forvirring mht. gratis kaffe fra automat.

Fantastisk beliggenhed.

• Anmeldt: 6. januar 2019

6,3
    "Fantastisk senge og med den skønneste udsigt og beliggenhed "
    • Indsendt mobilt

Manglende service og smil i restauranten. Morgenmaden blev fjernet klokken 10 præcis på trods af at mange gæster langt fra var færdig med at spise.

Fantastisk senge og med den skønneste udsigt og beliggenhed

• Anmeldt: 3. januar 2019

"Ren afslapning."
    • Indsendt mobilt

Receptionister så ikke ud til at trives med deres arbejde, ingen smil og vi følte os som byrder i hotellet! Dog var der meget god service fra morgenbuffet personalet, de gik meget op i om gæsterne har det godt og havde god kontakt med gæsterne trods travlhed. Der var spindelvæv i hjørnerne i værelset, rengøring kan være bedre.

Overdådig og luxurious morgenbuffet, gulv til loft vinduer på værelset. Komfortabel senge, puder og dyne. Badeværelset lyst og luxurious. Uimodståelig udsigt mod stranden fra værelset og morgenbuffet området. Enorm receptionsområde med mange sofaer og lamper der gør entreen til hotellet afslappende. Fri entré til svømmebassin.

7,5
    "Dejlig udsigt, gode senge og venligt personale."
    • Indsendt mobilt

Efterhånden lidt ældre hotel, hvilket ses hist og her. Scrambled eggs til morgenmaden smagte ikke af rigtige æg. Ellers fungerede resten rigtig fint.

Dejlig udsigt, gode senge og venligt personale.

"Sengen var mega god."
    • 3 overnatninger

Kødpålæg og bacon til morgenmad er skåret for tynd og smager ikke af noget. Ellers fin morgenmad

Sengen var mega god. Godt med to gode stole i værelset

7,9
    "Dejlige med fri kaffe, samt de forskellige typer af kaffe,..."
    • 4 overnatninger

De første par døgn, da udetemperaturen var omkring 0 grader, kunne værelset ikke varmes rigtigt op til en behagelig stuetemperatur. Det var træls, at stå i badekarret og tage brusebad.

Dejlige med fri kaffe, samt de forskellige typer af kaffe, som kunne hentes i kaffeautomaten. Super beliggenhed. Fint arrangement juleaften 24/12.

• Anmeldt: 29. december 2018

"Hotel, der på trods af størrelsen, virker meget personligt. Havudsigten er fantastisk!"
    • Indsendt mobilt

Vi spiste middag i restauranten. Vi fik tre forskellige retter. Den ene servering, muslinger, levede ikke helt op til forventningen. Da det er det eneste, der kan sættes en finger på, tager vi herfra med en stor og god oplevelse.

God atmosfære. Venligt og hjælpsomt personale. Fantastisk udsigt fra værelset. Stranden er så nær, at man kan nyde lyden af bølgerne. Bookede en ekstra nat, og kan varmt anbefale dette hotel til andre rejsende

• Anmeldt: 26. december 2018

4,0
    "ikke tilfredsstillende."
    • Indsendt mobilt

Dårlig betjening i receptionen ved ankomst til hotellet. Uvenlig betjening af receptionisten - der også viste sig at være direktøren for hotellet. Hendes holdning må have afsmittende virkning på det øvrige personale, der gennemgående var stressede og uden sans for service. Dårlige og alt for bløde madrasser. Morgenmadsbuffeten var rodet og slet ikke gearet til det antal gæster, der overnattede på hotellet juleaften. Hotellet fremtræder nedslidt, og alt trænger til en gennemgribende renovering.

God beliggenhed God udsigt Gode parkeringsforhold

• Anmeldt: 26. december 2018

"Vi kommer igen"
    • 2 værelser
    • 1 overnatning

Kun en anke :-) - kun én skæreost og én brie på morgenbordet (der mangler blå ost). Ellers en megen fint og alsidig morgen-buffet.

Det er altid skønt at komme på hotellet. Udsigten er fantastisk. Gode P forhold og stille og ro. Værelserne er dejligt store, hyggelige og med gode møbler.

• Anmeldt: 23. december 2018

8,8
    "Comfy and in perfect position"
    • Indsendt mobilt

En del af personalet var høflige og korrekte nok, men ikke særlig venlige. Ikke så meget stemning på hotellet.

God beliggenhed lige ud til stranden. At kunne høre havet på værelset. Dejlig stort og behageligt værelse. God morgenmad. Fin swimmingpool! Pænt og rent.

• Anmeldt: 17. december 2018

"Tæt på hav & strand."
    • Indsendt mobilt

Nedslidt ... ligegyldigt morgenmad ... træningsudstyr var under standard ...

Tæt på hav & strand. Fantastisk udsigt fra værelset. God service. Venligt personale.

• Anmeldt: 17. december 2018

7,9
    "Der var en god blæst, så der var en pibelyd hele tiden -..."
    • Indsendt mobilt

Se ovenover om morgenmaden.

Der var en god blæst, så der var en pibelyd hele tiden - måske fordi hæve-/skydedøren ikke sluttede helt tæt og der var en sprække under døren ud til gangen. Mange gæster gjorde morgenmaden til en katastrofe. Der var ikke plads til alle, der var kø ved kaffeautomaten, kø ved juice,,og køerne blokerede for gæster, der skulle frem og tilbage. Og oveni larmen fra alle gæster skulle der også lige spilles musik. Forfærdeligt og helt anderledes end roen samme sted lørdag aften. Måske også unødvendigt med tre tjenere, der kommer til samme bord.

• Anmeldt: 14. december 2018

7,1
    "seng, udsigt, værelse ok, parkeringsforhold fine, roligt og..."
    • 1 overnatning

dårlig ide men ingen minibar, kaffemaskine, køleskabet er varmt, ej heller vinglas eller proptrækker til vin på værelset, syntes morgenmaden er dårlig og slutter for tidligt 9.30 er uhørt. menuen på aften restauranten meget egrænset og lidt spændende,nogel, baren lukker for tidligt. Ikke nok TV kanaler. Nye folk I reception er ikke særlig kunde orienteret kolde og afvisende

seng, udsigt, værelse ok, parkeringsforhold fine, roligt og stille sted

• Anmeldt: 13. december 2018

9,2
    "Super smuk udsigt, rart personale, lækkert morgenmad."
    • Indsendt mobilt

Vi var uheldige at det værelse vi fik, var allerede lejet ud, til et par der var til julefrokost, så efter en times tid måtte vi rykke værelse. Personalet var heldigvis flinke og rare at snakke med. Vi tog det som en oplevelse.

Super smuk udsigt, rart personale, lækkert morgenmad.

• Anmeldt: 5. december 2018

7,5
    "Alt var godt bortset fra at morgenmaden skulle spises før kl..."
    • 1 overnatning

Alt var godt bortset fra at morgenmaden skulle spises før kl 10, hvilket er med til at gøre helhedsoplevelsen for os B-mennesker mindre god. Når man har været i byen til sent om natten, hvorfor skal man så sætte vækkeuret for at nå morgenmaden - og så endda i weekenden? Endvidere stod på værelset information om at morgenmad var til kl 10.30, men da vi kom i restauranten kl 10, sagde de at vi bare skulle fylde tallerknerne for morgenmaden lukker nu kl 10. De beklagede at skiltene ikke var rettet, men der var kommet ny direktør, som havde ændret tiderne. Vi bad om at vores ærgrelse vil blive viderebragt.

• Anmeldt: 3. december 2018

6,3
    "Okay hotel med god plads til forbedring"
    • Med kæledyr
    • 1 overnatning

Værelset var noget småt og madrassen var meget hård. Serverings personalet i restauranten var meget lidt inspirerende. Vi følte os ikke velkomne. Maden kom inden for rimelig tid, men var absolut ikke spændende. Det sådan; Det var da okay, men så heller ikke mere.

Rent værelse. Hotellet er nemt at komme og nem parkering ved hotellet. Flinkt personale i receptionen og hurtig ekspedition. Rolige omgivelser og gode muligheder for gåture.

• Anmeldt: 3. december 2018

5,4
    "Udemærket beliggenhed, men ringe værelse."
    • 1 overnatning

Virkelig dårligt værelse i annexet. Skråvæge, så man ikke kunne stå oprejst mange steder i værelset. Man kunne heller ikke sidde op i sengen, grundet dette. Dårlige badeforhold, også grundet skråvægge.

God udsigt over vandet fra restauranten. Måske også fra andre værelser. Gode muligheder for at gå ture ved vandet eller i skoven.

• Anmeldt: 1. december 2018

7,5
    "Perfekt beliggenhed ved strand og skov. Smuk natur, velegnet til gå eller løbeture. Fri parkering."
    • 1 overnatning

Receptionist uden øjenkontakt. Morgenmad fair men ikke i top. Elendige hovedpuder - de synes alle ( selskab på 8 personer).

Perfekt beliggenhed ved stranden og med den super gode restaurant Varna som nabo. Smuk natur. Gode værelser med fin seng. Hyggelig lounge samt arbejdsstationer. Fri parkering.

• Anmeldt: 28. november 2018

"dejligt ophold"
    • 2 overnatninger

Der var rigtig mange mennesker til morgenmad, og det kneb lidt med opfølgning af både kaffe, pålæg ost m.m.

Personalet i restauranten var fantastiske, søde, smilende og godt humør.

• Anmeldt: 19. november 2018

9,2
    "Dejligt ophold, som svarede til vores forventninger. Rigtig dejligt aftensmad, venligt personale."
    • 2 overnatninger

Vi behøvede ikke rene håndklæder hver dag. Jeg syntes der næsten var for meget kødpålæg til morgenmaden. Poolen lugtede meget af klor, hvorfor vi ikke benyttede den. Faciliteterne dér, synes ellers ok.

Morgenmaden var fin - dejligt store the krus. Også fint udvalg af the. Sengens madras var rigtig behagelig og dynetøjet ligeså - måske en lidt mindre hovedpude kunne være godt. Jeg spurgte ikke i receptionen om det fandtes. Mit ophold var med en voksen datter, hvorfor der ikke er krydset af tidligere. Vi skulle gense Aarhus, hvor jeg er født og opvokset.

• Anmeldt: 19. november 2018

7,9
    "Det var super godt stort set alt - det eneste var måske at..."

Tjaaaa ja der måske var lidt lang tid mellem de 3 retters menu

Det var super godt stort set alt - det eneste var måske at gerne ville havde boet på 1 sal i stedet for i stuen - aftens maden i restaurant var super super god

• Anmeldt: 15. november 2018

5,8
    "Jeg har flere gange overnattet på hotellet og har altid..."
    • 1 overnatning

Jeg har flere gange overnattet på hotellet og har altid været meget tilfreds. Denne gang var jeg meget skuffet over, at skulle overnatte i det hvide stråtækte hus. Var ikke opmærksom på, at der på booking stod at det var med udsigt over skoven og at det betød, at jeg ikke skulle overnatte på selve hotellet. Værelset svarede ikke til prisen. Havde jeg været opmærksom på det, ville jeg have bestilt et andet hotel til en anden pris.

• Anmeldt: 13. november 2018

"Den 12."
    • Indsendt mobilt

Den 12.11. bestilte vi dagens ret - dansk bøf med løg og kartofler - og det var en decideret dårlig oplevelse. Bøffen var ikke hjemmelavet, tror det var halvfabrikata, tynd, hård, gennemstegt og med sødlig sov. Alt var hældt op på tallerkenen med sovs, løg og bøf i en “bunke” og agurkesalat på samme tallerken, et ret uappetitligt og kedeligt syn. Har sjældent fået så dårlig mad. I motionsrummet var løbebåndene ikke rengjorte, og der var heller ikke synligt klude eller sprit, så man selv kunne gøre dem rene. Kunne godt tænke mig der var mulighed for at lave kaffe/te. Køleskabet var tomt og det var ikke muligt at tænde det og evt. selv sætte drikke varer deri.

• Anmeldt: 11. november 2018

7,9
    "Havde bare en overnatning, men vores overordnede vurdering er. Godt hotel med god beliggenhed."
    • 1 overnatning

Hvor ville vi gerne have vist at man kan høre havet så tydeligt gennem en lukket dør, det afstedkom for vores vedkommende vi ikke fik sovet så meget på grund af den suselyd der selvfølgelig kommer fra havet, her skal det lige siges vi er vant til fuldstændig ro hjemme, vi bor nemlig på landet, så måske var det derfor. Ikke flere klager herfra. Venlig Hilsen Jan.K.C

Dejligt hotel med god morgenmad - venligt personale.

• Anmeldt: 9. november 2018

"Vi havde to skønne overnatninger og kommer meget gerne igen."
    • Indsendt mobilt

Menu kort til aftensmad kunne godt være større udvalg.

Sengene var rigtig gode og værelset super fint med skøn udsigt. Morgenmaden meget fint stort udvalg.

• Anmeldt: 8. november 2018

9,2
    "bedste udsigt i naturskønne omgivelser"
    • 2 overnatninger

ville gerne at man kunne lave kaffe på værelset (kan dog hentes gratis i restauranten)- der var heller ikke strygejern. vi ville gerne ha haft vores hund med - men så skal man bo et et hus bag hotellet og uden udsigt!

udsigten er fantastisk. pæne værelser. og trods stedet er meget stort, så mærker man det ikke. god restaurant - men til den dyre side... men et skønt sted - vi har booket næste ophold!

• Anmeldt: 5. november 2018

"Dejligt ophold"
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var skuffende, lørdag var buffet’ næsten Tom længe om at fylde op..meget lydt, boende under restauranten og kunne hører naboen ved siden af.

sengen fremragende, udsigt fantastisk.. Personalet var serviceminded og venlige

• Anmeldt: 3. november 2018

4,6
    "God swimmingpool og sauna"
    • Indsendt mobilt

Værelset lugtede til en start grimt. Værelset lå op til en gård med larm til kl 2 om natten. Selv med lukkede vinduer og ørepropper var det umuligt at sove. Maden i restauranten var dyr og halvdårlig kvalitet. En cappuccino kostede 48 DKK og kunne fåes bedre på Q8.

God swimmingpool og sauna

• Anmeldt: 3. november 2018

"Ja det er en super udsigt i restauranten efter en lang dag..."
    • 1 overnatning

Havde lidt svært ved at parkere, da der var godt fyldt op. Jeg var indlogeret i værelse 3 (Meget fint) men det var ikke super overskueligt at finde, så måtte lidt rundt på parkering pladsen og en extra tur I receptionen da mit nøgle kort ikke virkede. (Måske fordi jeg gik forkert, eller var for tæt på mobiltelefonen....;-)

Ja det er en super udsigt i restauranten efter en lang dag på job. God mod god Øl

• Anmeldt: 30. oktober 2018

7,9
    "Jeg havde kun brug for et sted at overnatte i forbindelse med et privat selskab andetsteds"
    • 1 overnatning

I 2018 savner man gulvvarme på badeværelset. Morgenbuffeten OK, men kaffen dårlig.

Det ligger godt og roligt. Udmærket kvalitet til pengene. Let at komme til. Gode P-forhold.

• Anmeldt: 23. oktober 2018

6,7
    "Flot sted, men mange små kiks fra personalet"
    • 1 overnatning

Badeværelsegulvet var meget snavset, så vi fik et andet værelse. Til aftensmaden i restauranten - som var dyr - lå der madrester spredt ud over gulvet tæt ved os fra nabobordet. Det så meget uappetitligt ud. Personalet gik hen over det mange gange og det blev først fjernet, da vi bad om det. Ved morgenmaden var alt Wienerbrød væk før 9.30 og der kom først mere efter mange forespørgsler og mindst en halv times ventetid. Mange ventede forgæves. Det havde jeg ikke forventet på et sted, hvor standarden for maden i øvrigt var god.

Et flot sted med en fantastisk udsigt. God restaurant og venlig betjening i receptionen. Og det var dejligt med kaffe og te man kan tage hele dagen.

• Anmeldt: 10. oktober 2018

6,3
    "Der var meget koldt på værelset ved ankomst."
    • Indsendt mobilt

Der var meget koldt på værelset ved ankomst. Rengøringen på badeværelset var meget dårlig. Der var hår og skægrester i vask og på hylde. Gulvet var plettet og slet ikke vasket. Sæbebeholder virkede ikke.

• Anmeldt: 8. oktober 2018

"Nogenlunde ophold..."
    • Indsendt mobilt

Jeg syntes, ikke at personalet var særlig serviceminded, hverken ved check-in eller check ud. Heller ikke ved spørgsmål i restauranten.

Beliggenheden er helt fantastisk. Værelserne er super lækre, samt utrolige behagelige senge. Men grundet personalet så ville jeg ikke tage tilbage igen.

• Anmeldt: 7. oktober 2018

9,6
    "Hotellet ligger i naturskønne omgivelser lige ved Marselisborg dyrehave."
    • Indsendt mobilt

Ingen mulighed for at lave kaffe/te på værelset. Ingen køleskab.

Værelset havde den smukkeste udsigt over Århus bugten med solopgang . Stilfuldt møbleret værelse med gode senge . Meget fin service med venlig betjening og god mad i restauranten . Stort udvalg i morgenmad . Gratis og sikker parkering på stedet.

• Anmeldt: 4. oktober 2018

"Det er et dejligt hotel med en fremragende beliggenhed."
    • 3 overnatninger

Mit eneste kritikpunkt handler ikke om Helnan Marselis, men om hele hotelbranchen. Vi er mange, der har mange årlige hotelovernatninger, men med andre arbejdstider end gennemsnittet. Vi er foredragsholdere, turnerende skuespillere og musikere. Og vi lander ofte sent på vores værelser og så er det meget frustrerende, at morgenmaden lukker tidligt ned. Jeg savner i den grad forståelse for os, der ikke arbejder indenfor normal kontortid. Alt for mange gange ender det med et rundstykke fra tanken i stedet for den lækre morgenmad.

Det er et dejligt hotel med en fremragende beliggenhed. Balkonen med kig til bugten er en skøn bonus. Og jeg nyder at falde i søvn til lyden af bølger.

• Anmeldt: 1. oktober 2018

"Fantastisk nu var det ikke første gang og helt sikkert ikke sidste vi over natter der"
    • 1 overnatning

Det er ikke særlig behageligt at folk står lige uden for indgangs partiet og ryger os der ikke ryger er det ikke rart og komme ud i når der står 3-4 personer og ryger. Er det ikke muligt og lave nogle ryge pavilion.

Fantastiks morgen buffet, super betjening, super reception

• Anmeldt: 1. oktober 2018

7,1
    "Hyggeligt hotel og ok til prisen"
    • Indsendt mobilt

Trænger til vedligehold på værelser Ny elevator tiltrængt

Fint hotel, dog noget slidt. Elevator virkede ikke. Søde tjenere i restaurant, dog sad vi alt for lang tid og ventede imellem retterne.

• Anmeldt: 16. september 2018

"Hav udsigt og tæt ved Dyrehaven "
    • Indsendt mobilt

Lækkert hotel lige ned til vandet, 100 meter fra den uendelige bro (på tip 10 på visit århus) fra broen kan man se hendes højheds sommer residens. Kørt til Dyrehaven en helt fantastisk oplevelse husk gulerøder.. Pool og sauna åben til 23 👌🏻. Fantastisk stød vågne op til lyden af bølgerne

• Anmeldt: 13. september 2018

8,1
    "God oplevelse."
    • Indsendt mobilt

Det ville være fint hvis der var mulighed for at lave en kop kaffe eller te på værelset. Efterhånden er der næsten altid den mulighed på div. Hoteller.

Dejlig beliggenhed. Sødt personale og fine værelser.

• Anmeldt: 10. september 2018

8,3
    "En helt fantastisk havudsigt!"
    • Indsendt mobilt

Anbefaler bil eller cykel til shopping i centrum. Men der er også en flot (lidt længere) gåtur langs vandet.

En helt fantastisk havudsigt!!! Værelset havde en lille altan med to stole, hvor vi kunne nyde udsigt, lyden af bølgeskvulp og kaffe/the/varm cacao (som kan hentes ad libitum). Stor dejlig seng hvorfra udsigten også kunne nydes. Wifi kørte uden problemer. Dejlig morgen buffet. Dyrehaven og den uendelige (bade)bro ligger lige ved hotellet.

• Anmeldt: 10. september 2018

9,6
    "Beliggenhed, personale, rengøring, værelserne, stemningen,..."
    • Indsendt mobilt

Udvalget af mad (sandwich) og snacks til at tage med på værelset en smule fattigt. Restaurant til aftensmad: meget lækker mad, der er ikke noget at sætte en finger på, men prisen er i overkanten.

Beliggenhed, personale, rengøring, værelserne, stemningen, morgenmaden, kaffen...

• Anmeldt: 6. september 2018

"Sengene var for bløde, men det gik okay."
    • Indsendt mobilt

Der var gæster som larmede meget til langt ud på natten, meget fulde som væltede stole eller andet på deres værelse, der var meget lydt. Det var ærgerligt. Morgenmaden var fin, dog var de blødkogte æg hårde😊 og så manglede der skyr istedet for små yoghurter. Glutenfri mørkt brød havde været luksus😊

Sengene var for bløde, men det gik okay.

• Anmeldt: 29. august 2018

8,8
    "Alt i alt god oplevelse."
    • Indsendt mobilt

Maden til festen var ikke fantastisk. Tilbehør til kødet manglede. Butterdejen i tapasen var helt blød.

Fantastisk udsigt fra værelset. Gode senge - og skønt at falde i søvn og vågne til lyden af bølger. Skøn udsigt ind i skoven fra festlokalet. Det lignede et maleri.

• Anmeldt: 29. august 2018

9,6
    "Perfekt beliggenhed med fantastisk havudsigt."
    • 1 overnatning

Perfekt beliggenhed med fantastisk havudsigt. Fås ikke rigtig andre steder i Århus. Vågnede efter vores bryllupsnat og havde en fantastisk rolig morgen og frisk svømmetur i havet.

• Anmeldt: 27. august 2018

"Skald-dyrs-aften"
    • Indsendt mobilt

Det kan ikke passe at man skal ned på alle fire for at sætte strøm til senge lamperne, samt flytte nat borde for at gøre det, samt de sorte borde ved de hvide lædersofaer, trængte rigtig meget til at blive tørt af med en våd klud.

Mad var perfekt. Betjening var flink og pæn domineret personale.

• Anmeldt: 24. august 2018

"Utrolig god service."
    • Indsendt mobilt

Utrolig god service. Der blev lyttet til vores ønsker og behov og personalet var altid klar til at hjælpe. Maden var enormt god og udsigten er som altid perfekt. Perfekt til en romantisk getaway.

• Anmeldt: 22. august 2018

8,3
    "Super godt hotel - meget tæt på stranden som man nemt kommer..."
    • 1 overnatning

eneste minus var at 09:30 var der næsten ikke mere morgenmad - at næsten løbe tør for mad 30 før luk er ikke helt ok.... Der var fest på hotellet og 04:00 valgte det meste af selvskabet at rykke ned på stranden for at bade... Ikke fedt at blive vækket af en flok fulde gæster der vil bade.

Super godt hotel - meget tæt på stranden som man nemt kommer ned på og kan gå en tur. Skoven er tæt på så det er ikke svært at finde en god gå rute.

• Anmeldt: 18. august 2018

6,7
    "Århusbugten, har vi nu set fra søsiden."
    • 2 overnatninger

Hotellet har et større areal, hvor gæster kan nyde drikkevarer og andet, men rengøringen efter jeres gæster har forladt diverse borde, virker ikke til at fungere, da det tidsmæssigt godt kunne gøres mere smidigt, eller sørg for at der kan være selvafrydningsdiske/borde/vogne tilrådeligt.

Møblementets stil, og receptionens søde pigers fine hjælpsomhed.

• Anmeldt: 8. august 2018

6,7
    "Ikke det bedste - for mange fejl og mangler på værelset som desværre lugtede af kloak ved ankomsten."
    • 2 overnatninger

Hotellet trænger til en opfriskning. Generelt vil lyse farve på væggene - nye gulvtæpper og lettere møbler på værelserne og retauranten m.m virke mere indbydende. Bedre adgangsforhold ved morgenmaden.

God beliggenhed-gode senge

• Anmeldt: 8. august 2018

"Beliggenheden er fantastisk."
    • Indsendt mobilt

Morgenbuffet virkede kaotisk og til tider uden ost, vand etc. Personalet omkring morgenbuffet var ikke specielt imødekommende.

Beliggenheden er fantastisk.

• Anmeldt: 6. august 2018

7,1
    "Et dejligt ophold, men oplevelsen omkring aftensmad i restauranten trækker meget ned"
    • 1 overnatning

Ved ankomst bestiller vi bord til restaurant og vi ankommer til den aftalte tid, men der er problemer med at finde os. Så får vi anvist bord og udleveret menukort. Derefter sker der intet til trods for, at de to tjenere kommer forbi flere gange. Efter 1/2 time henvender jeg mig til den tjener som har anvist os bord og spørger, om det er muligt at lave en bestilling på middag for to. Han beklager at han har glemt os og tilbyder 2 irsk kaffe efter middagen som kompensation. Det er tilmed utroligt, at den anden tjener kommer forbi os og siger, at hun kommer straks tilbage. Det gør hun aldrig. Derimod har hun travlt med at rydde af bordene omkring os og spørge ind til tilfredsheden ved de gæster som kom længe efter os og som har fået deres mad til trods for at vi ikke er blevet betjent og at vi har givet signal om at vi er klar, ved at have lagt menukortene fra os. Det var ikke tilfredstillende :(

Fantastisk 3 retters menu og gode valgmuligheder inden for vin.

• Anmeldt: 5. august 2018

"Skønt hotel med perfekt udsigt"

Alt var super

Morgenmaden var fantastisk lækker. Beliggenheden var perfekt. Super flot havudsigt. Tjeneren i baren var super venlig og imødekommende. Værelset pænt og rent - lækre senge.

• Anmeldt: 2. august 2018

8,8
    "Fantastisk udsigt ud over vandet."
    • Indsendt mobilt

Hvis man kom til morgenmad efter kl 9 var udvalget meget lille og ingen plads da vi ikke vidste om vi måtte tage af det andet bord og sætte os i det store rum? Prisen var dyrere end det der var oplyst i brochuren, ærgerligt når jeg var alene afsted med mine to børn, men vi valgte stedet pga pool og vand og ikke pris i denne omgang ellers havde det været meget billigere og tættere på centrum. Parkeringspladsen var proppet da vi kom sent retur en aften :/

Fantastisk udsigt ud over vandet. Gode senge. Ok morgenmad hvis man kom i ok tid. Pool og fitness og havet var fantastisk i en sommer som denne. Rengøring super men savnede lidt info omkring morgenmad, rabatter (eller ingen) til aktiviteter i området, forslag til besøg i nærheden osv.

• Anmeldt: 1. august 2018

7,5
    "Beliggenheden er fantastisk og dejligt med swimmingpool."
    • Indsendt mobilt

Kaos til morgenmaden, mange mennesker og ikke fyldt op i buffeten, mange tomme fade. Og det var selvom vi kom på forskellige tidspunkter, og generelt ikke særlig spændende morgenmads buffet. For hårde senge og generelt virker hotellet slidt og trænger til en renovering/update.

Beliggenheden er fantastisk og dejligt med swimmingpool.

• Anmeldt: 31. juli 2018

"Vi nød opholdet i fulde drag. En oplevelse der er værd at fortælle om."
    • Indsendt mobilt

Der manglede aircondition - tropenatten var svedende varm.

Glimrende senge og en overdådig morgenmad. Udsigten over Århus bugt var lige så strålende som solskinsvejret.

• Anmeldt: 30. juli 2018

"Super udsigt."
    • Indsendt mobilt

Det var lidt svært at få luftet ud når vi havde taget brusebad, da der ikke var nogen ventilation. Det gør dog ikke, at vi ikke kommer tilbage da resten er iorden:)

Super udsigt. Super venligt og smilende personale og Super morgenbuffet.

• Anmeldt: 30. juli 2018

9,6
    "Rigtig god seng og dejligt værelse ud til vandet."
    • 2 overnatninger

Rigtig god seng og dejligt værelse ud til vandet. Perfekt til familier med små børn da der en lille swimmingpool samt direkte adgang til stranden. Maden på hotellet er faktisk ganske fornuftig til prisen, dog er drikkevarene lidt i den høje ende. Men alt i alt en fremragende oplevelse.

• Anmeldt: 28. juli 2018

8,8
    "Jeg havde betalt opholdet på forhånd, men blev bedt om at..."
    • Indsendt mobilt

Jeg havde betalt opholdet på forhånd, men blev bedt om at tjekke ind vha. mit kreditkort?! Det vidste jeg ikke og troede, jeg var kommet afsted uden kreditkort - heldigvis fandt jeg mit Mastercard. Men det var ikke rart. Der bør informeres om dette, når man booker og betaler på forhånd.. Bortset fra det, var det et fint ophold :)

• Anmeldt: 26. juli 2018

7,5
    "Fantastisk beliggenhed lige ud til stranden."
    • 1 overnatning

Vi havde værelse ud til terrasse, som kunne benyttes af alle gæster fra tidlig morgen til sen aften. Det var ret generende - specielt fordi det var meget varmt, og vi gerne ville have åben terrassedør. Morgenmaden var rimelig, men der var næsten for mange gæster i restauranten ved 9-tiden, hvor vi spiste.

Fantastisk beliggenhed lige ud til stranden. Super dejlig udsigt. I bekvem afstand fra Aarhus midtby.

• Anmeldt: 24. juli 2018

7,1
    "Morgenmaden var skøn, noget for enhver smag ( men der var..."
    • 2 overnatninger

Vi boede i et stråtækt, hyggeligt hus - det var romantisk, men ingen udsigt.

Morgenmaden var skøn, noget for enhver smag ( men der var ikke pølser ) Dejligt personale, en enkelt sur tjener..

• Anmeldt: 19. juli 2018

6,7
    "Lever på fordums renome"
    • Indsendt mobilt

Endte på en gammel gård på en parkeringsplads med en dørhøjde på 170. Intet ved morgenmaden var hjemmelavet - og pladsen ved buffen for lille.

Belingenhed.

• Anmeldt: 18. juli 2018

8,3
    "Var super godt tilfreds med opholdet"
    • 2 overnatninger

Der var lidt støvet på værelset, især under sengene og i hjørnerne/langs karme

Lækker morgenbuffet. Super beliggenhed. Venligt personale og god service. Vil klart anbefale hotellet !

• Anmeldt: 16. juli 2018

7,9
    "Svært fornøyd! Kan anbefales!"
    • 2 overnatninger

Badet kunne kanskje vært pusset opp og modernisert noe.

Fantastisk utsikt! Behagelig avstand til sentrum. Stille og fredelig. God parkering som i tillegg var gratis!

• Anmeldt: 16. juli 2018

"Perfekt med perfekt på!"
    • Indsendt mobilt

Super hyggeligt hotel med mega god udsigt! Alt var tip top og personalet var så søde. Vi kommer helt sikkert tilbage. Og baconen var perfekt - så ved man det er et godt sted :-)

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!
Se gæsternes billeder fra Helnan Marselis Hotel

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: