Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

8,1

• Gratis wi-fi

8,2

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 12. december 2018

5,8
    "Badeværelset var lækkert og værelserne var også fine."
    • Indsendt mobilt

Ikke så flatterende beliggenhed med ok til prisen. Personalet fattede ingenting.

Badeværelset var lækkert og værelserne var også fine. Lidt lydt dog.

• Anmeldt: 28. november 2018

8,3
    "At I ikke har reageret på min henvendelse til jer som jeg..."
    • Indsendt mobilt

At I ikke har reageret på min henvendelse til jer som jeg sendte i starten af november. Overnattede der kun fra 30 /10 til den 2/11. Refusion for det sidste døgn tak.

• Anmeldt: 22. november 2018

2,5
    "Der var ikke noget kaffe."
    • Indsendt mobilt

Der var ikke noget kaffe. Morgenmaden dyr og uden valuta for pengene. Kaffemaskinerne 2 stk var gået i stykker. Personalet kunne have lavet kaffe på anden måde men det gjorde de ikke.

• Anmeldt: 19. november 2018

6,3
    "Der var nydeligt og rent"
    • Indsendt mobilt

Da jeg skulle sove var der en konstant pibe lyd, som hvis jeg havde været til rock koncert og så synes jeg 99kr for morgenmad er lige i overkanten.

Der var nydeligt og rent

• Anmeldt: 14. november 2018

7,5
    "Go morgenmad, men i overkanten med pris på 99 kr."
    • Indsendt mobilt

Lån af strygejern og bræt er ikke særlig smart da delene befinder sig på et handicap toilet og stygningen foregår på toilettet... Ikke iorden.

Go morgenmad, men i overkanten med pris på 99 kr.

• Anmeldt: 5. november 2018

6,3
    "Beliggenhed i forhold til restauranter og indkøb."
    • Indsendt mobilt

Sengene var ret hårde og der var hverken køleskab eller mulighed for at lave kaffe på værelset. Sparsomt indrettet med bare beton vægge og lofter. Morgenmad koster ekstra.

Beliggenhed i forhold til restauranter og indkøb. Parkering lige udenfor hoveddøren.

• Anmeldt: 24. oktober 2018

"Godt værelse."
    • Indsendt mobilt

Jeg syntes godt, hvis du var muligt at lave en kop kaffe på værelset og måske noget vand at drikke. Syntes det var dyrt kedeligt kaffe som skulle hentes i receptionen.

Godt værelse.

• Anmeldt: 22. oktober 2018

"Ok til prisen..."
    • 1 overnatning

Indretningen er meget simpel, men til en enkelt eller 2 overnatninger er det helt fint. Værelset fremstår lidt slidt

Fint hotel til prisen, rengøringen var i orden. Udsigten var i top. Badeværelset var super fint

• Anmeldt: 19. oktober 2018

"Morgenmad god, økologisk."
    • Indsendt mobilt

Den samlede pris for 2 døgn og morgenmad. Betalingskaffe. Trafikstøj Gulvbelægning

Morgenmad god, økologisk. Indretning. Rent. Nemt at finde, beliggenhed. Gratis parkering.

• Anmeldt: 10. oktober 2018

"Ok morgenmad "
    • På rejse sammen med venner
    • Indsendt mobilt

At dobbelt sengen var blød. Der kunne godt være 3 behagelige stole i stedet for 1 taburet og 1 stol til 3 personer. Jeg havde læst at det var en sovesofa og ikke at man lå på gulvet Der var ingen ankomst info fra skranken

Ok morgenmad At man har fri parkering

• Anmeldt: 9. oktober 2018

7,1
    "Praktisk og ok men klart ikke indbydende der findes bedre hoteller men nu er det prøvet. Ud af mange"
    • Indsendt mobilt

Værelset lugtede af tidligere rygere trods jeg fik et ikke ryger værelse ikke god stil. Flere mekaniske ting virkede ikke såsom kaffemaskinen i receptionen.

Klart en for praktisk og behagelig anvisning og tilberedning for hotellet. Som gæst var det fuldstændig som at være på camping tur. Intet lækkert og alt indpakket eller pålægget for koldt stået længe klar. Betaler trods alt 100 og der kan man mange steder få en noget mere lækker morgenmad også i forhold til andre hoteller.

• Anmeldt: 4. oktober 2018

7,5
    "Ville godt, at væggen ikke fremstod som noget der lige var..."
    • 4 overnatninger

Ville godt, at væggen ikke fremstod som noget der lige var blevet færdig. Savner lidt deko. ... Det samme gælder lys ... Prøv at kikke til, hvordan cph Zleep har løst opgaven med lys og deko på endevægen Jeg boede på 710 ... og damen I receptionen hos forsikringen ... hun fik gået sine 10.000 skridt på en dag I høje hæle. Larmede den ganske dag :-/

• Anmeldt: 1. oktober 2018

7,5
    "Det var ok, dejlig morgenmad"
    • 1 overnatning

Jeg kunne godt ha tænkt mig noget anderledes mad ,jeg er ikke så god til kinesisk mad ,vi blevhenvist til et bord hvor der var mange børn,det var lidt øv .Der var meget uro,som sagt vi blev og spiste maden

Der var ikke længere uden at vi kunne gå,så det var dejligt.Jeg havde valgt hotellet ,da det lå tæt på det vi skulle,ellers kunne vi ha valgt et hotel i midt byen.Så vi er godt tilfredse med opholdet.

• Anmeldt: 24. september 2018

"Dejligt til en enkelt overnatning undervejs på rejse"
    • 1 overnatning

Vi fik værelse øverst på 7. etage, som ønsket. Uheldig vis var hotellet designet, så der var en meget bred betonkant lige der, hvor vi skulle nyde udsigten, over og under kanten var der en flot udsigt. "lænestolen" var ualmindelig hård at sidde i, men det hjalp med en dyne som hynde.

Værelset var fint og der var, hvad der skulle være. Dejlig stor bruseniche. Gratis parkering lige ved hotellet.

• Anmeldt: 16. september 2018

7,9
    "Ser vi bort fra den manglende elevator til spisesalen, var det et meget tilfredsstillende ophold."
    • 2 overnatninger

Der manglede elevator ned til spisesalen. Min kone havde meeeeeeeeeeeeeget beeeeesvær med at gå ned og op af trappen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Der var ikke støj på værelserne, og så var der 2 elevatorer

• Anmeldt: 16. september 2018

"Alt er godt."
    • Indsendt mobilt

Alt er godt. Et godt sted til overnætninger. God beliggenhed. Tæt på spisesteder, supermarked og bank. Rent rum og badeværelse. Flot udsigt. Det er fri offenlig parkeringsplads tæt på hotellet. Sød og smilende personaler. Kan godt anbefales. Vi kommer igen😍

• Anmeldt: 29. august 2018

8,8
    "Meget fin morgenmadsbuffet til prisen "
    • 1 overnatning

Ville have ønsket at der var en elkedel på værelset Sengen lidt hård

Meget fin morgenmadsbuffet til prisen god parkerings mulighed Rent og pænt værelse

• Anmeldt: 23. august 2018

"Hyggeligt"
    • 1 overnatning

badeværelset var en smule lille og døren til selve badet blev ved med glide op og sengen og puden var for hård

hyggeligt hotel, venligt personale og faktisk mere stille ind forventet kunne næsten ikke høre den vej værelses lå ud mod. Kunne godt haft mulig hed for åbne et vindue mere

• Anmeldt: 15. august 2018

7,0
    "hotel ok til prisen"
    • 1 overnatning

Morgenmaden levede ikke op til mine forventninger. appelsin juicen var f.eks. mere saft end juice. Udvalget af grovboller var begrænset. Havde i det hele taget forventet et større udvalg i forhold til prisen 100 kr pr. person. omkring 70 kr var mere rimelig. Personalet meget imødekommende. men havde ikke helt styr på hvilken værelsestype vi havde bestilt, så først fik vi et værelse med 2 senge selv om der var bestilt et 3 prs værelse.

• Anmeldt: 6. august 2018

6,3
    "Sødt og hjælpsomt personale."
    • 1 overnatning

Sødt og hjælpsomt personale. Gode parkeringsforhold, og et pænt og rent værelse med en god seng. Hele oplevelsen blev ødelagt af, at vinduet på værelset kun kunne åbnes på klem, og dermed ikke tillod frisk luft og gennemtræk på værelset. På en dag med 30 grader udenfor, blev værelset ulideligt varmt, og gjorde det umuligt og ubehageligt at opholde sig der.

• Anmeldt: 2. august 2018

7,1
    "God placering af hotel, rar personale, små fejl/gode råd til hotellet - men kan varmt anbefales"
    • 2 overnatninger

badeværelset manglede lidt rengøring i kanterne, men ellers okay. skabet ved siden af sengen kunne låses, men nøglen manglede ( hvis det var et pengeskab/ opbevaringsskab) så vi kunne ikke benytte det. Større skraldespand på værelset ( især til værelser over 3-4 personer) ekstra tjek af hvor meget sæbe der er sæbedispenserne, der var kun lige akkurat nok sæbe sidste dag. bedre samletilbud i forhold til morgenmaden - 100 kr pr person pr dag er ikke så indbydende - hvis man fik et samlet tilbud med rabat ville det være noget man ville vælge ellers bliver det fravalgt

God placering af hotellet, rar personale og nydeligt hotel. Der var det som skulle bruges på værelset i forhold til håndklæder, dyner m.m.

• Anmeldt: 1. august 2018

7,1
    "Udluftning, det var ikke muligt at åbne vinduet, det stod på..."
    • Indsendt mobilt

Udluftning, det var ikke muligt at åbne vinduet, det stod på klem, men da det var meget varmt var dette ikke nok. Ingen aircon. Så dårlig til ingen søvn under opholdet. Det ville have været rart med en behagelig stol på værelset.

• Anmeldt: 28. juli 2018

8,3
    "Udmærkede faciliteter, fint til prisen."
    • 1 overnatning

Placeringen af hotellet er lige ud til et lyskryds med fodgængerfelt med de der biplyde, hvilket var svært at overhøre. Det var drønvarmt, så nødvendigt med et åbent vindue. Derfor ville det være skønt med en ventilator eller lignende. Den unge mand i receptionen, kiggede ikke op fra computeren, da vi skulle tjekke ud, hvilket ikke er særlig imponerende.

Venlig modtagelse ved indtjekning. Sengen var rigtig behagelig. Pænt og rent.

• Anmeldt: 27. juli 2018

7,5
    "Vi sov på fjerde sal ud mod gaden."
    • Indsendt mobilt

Vi sov på fjerde sal ud mod gaden. Det var meget varmt om natten. Vi åbnede derfor vindue. Det gjorde, at vi havde svært ved at sove for blindealarmen ved fodgængerfeltet.

• Anmeldt: 27. juli 2018

8,8
    "Har boet her mange gange og syntes man får meget for pengene."
    • 3 overnatninger

Ingenting 😊

Har boet her mange gange og syntes man får meget for pengene. Man er desuden hurtigt med bussen inde i centrum og slipper for parkeringsproblemer.

• Anmeldt: 24. juli 2018

6,7
    "For os var beliggenhed tæt på familie væsentlig, og vi var..."
    • Indsendt mobilt

Vi havde problem med internetforbindelsen. Trods elevator er hotellet ikke særlig egnet for gangbesværede, hvis disse ønsker morgenbuffet, da den serveres i kælderen, hvortil adgangen er en lang trappe.

For os var beliggenhed tæt på familie væsentlig, og vi var kun ca. 10 min. gang væk; man bør dog have ørepropper med, da hotellet ligger meget tæt på to stærkt befærdede veje. Det er også dejligt, at der er indkøbsmuligheder få skridt væk, flere spisesteder indenfor 200 meters radius, og gode busforbindelser. Morgenmaden var fin.

• Anmeldt: 21. juli 2018

5,8
    "Der var parkering i kælderen som var låst af for natten"
    • Indsendt mobilt

Der var meget varm og meget ringe mulighed for at få luftet ud. Vi måtte selv købe en ventilator for at få luft

Der var parkering i kælderen som var låst af for natten

• Anmeldt: 11. juli 2018

8,3
    "Virkelig fin value for money"
    • 3 overnatninger

Beliggenheden er lidt stenet, og wifi kan være langsomt om aftenen når mange mennesker bruger det. Men så har man jo sit 4G.

Tredje gang jeg bor på Zleep In i Viby inden for et år. Virkelig god value for money. Rent, god betjening og service, moderne værelser, Meget dejlige senge og gratis parkering. Morgenmaden er ok og varieret. Dette er klart et 3 stjernet hotel.

• Anmeldt: 4. juli 2018

"udmærket"
    • 1 overnatning

vi følte os lidt "fuppet" af annonceringen på nettet, der angav at prisen var inkl morgenmad. Ved ikke om det er Booking.com eller andres fejl. Men det var lidt nedtur

værelset var godt og tilstrækkeligt for enkle behov

• Anmeldt: 11. juni 2018

"Meget godt ophold på et dejligt hotel."
    • 5 overnatninger
    • Indsendt mobilt

Det var meget varmt på værelset, så jeg savnede aircoondition. Det ville også være godt om man kunne åbne vinduerne mere.

God morgenmad og dejlig seng. Også god beliggenhed, savnede lidt flere spisesteder i nærheden.

Overnattede: juni 2018

• Anmeldt: 28. maj 2018

8,3
    "God valuta for pengene. "
    • Indsendt mobilt

Trafikstøj, men ikke værre end forventet grundet beliggenheden. Et af nøglekortene virkede ikke.

Nem og hurtig at komme til og fra hotellet. God morgenmad, med mange økologiske produkter. Generelt høj standard, til en god pris.

• Anmeldt: 25. maj 2018

"Gode parkeringsfaciliteter."
    • 1 overnatning

Det kunne have været lækkert hvis man kunne åbne vinduet, så man på en meget varm forårsdag kunne få frisk luft på værelset.

Gode parkeringsfaciliteter.

• Anmeldt: 23. maj 2018

7,5
    "Det var en skøn weekend på et fint hotel ."
    • 2 overnatninger

Tilbageoverførslen men altså komplicationer kan jo ske . Evt information omkring depositum hvis du bestiller fra andre sider, jeg var ikke klar over det før jeg ankom til hotellet .

Hele forløbet var godt, der var dog lidt problemer med tilbageoverførsel af depositum men det dukkede dog op efter 1-2 ugers tid, var meget venlige og hurtige til at svare over mail. Alt i alt var det en god fornøjelse . Selve hotellet, omgivelserne og personalet er helt klart i top, god kvalitet, venlige sjæle og fine værelser .

• Anmeldt: 15. maj 2018

8,8
    "Utrolig venligt personale og rent og pænt."
    • Indsendt mobilt

Lidt irriterende med fodgængerovergangens lydsignal, som kunne høres om natten, Når vindue var åbent.

Senge fantastiske. Ønsker en trappeadgang for motionens skyld. Kun muligt at benytte trappe til 1 sal

• Anmeldt: 3. maj 2018

7,5
    "God for en eller to overnatninger"
    • 2 overnatninger

Der var ikke noget liv på hotellet om aften. Der var en automat man kunne købe kaffe i 20 kr. for en lille kop. Men er det bare for at overnatte er det ganske udmærket. Der var ikke TV2 News på værelseren .

Rigtig god morgen mad. Hotellet ligger godt hvis man har bil og skal ind til Århus by. Et lille fif så er det sjovt og let at parker i Århus by i dokk1

• Anmeldt: 25. april 2018

"Godt nemt billigt"
    • Indsendt mobilt

Hvis en af os skulle have sovet på en madras på gulvet. Vi var tre.

Det lugtede kraftigt af røg på værelset men vi fik et nyt - og meget større -værelse da vi henvendte os i receptionen.

• Anmeldt: 15. april 2018

7,9
    "Jeg har været her flere gange ."
    • Indsendt mobilt

Alt er som jeg syntes det skal være , hvis man bare har brug for et sted at sove.

Jeg har været her flere gange . Et SUPER sted , hvis man bare skal sove . Sikker parkering , nem ind og udtjekning , rent og simpelt . Ikke så meget overflødigt

• Anmeldt: 13. april 2018

8,8
    "Det ligger genialt hvis du skal noget udenfor Aarhus."
    • Indsendt mobilt

Skidt hvis man vil ud i solen, der er ingen muligheder for at gå ud og nyde feks en kop kaffe og området byder ikke ind med nogle muligheder.

Det ligger genialt hvis du skal noget udenfor Aarhus. Meget rene værelser

• Anmeldt: 6. april 2018

7,5
    "Fint med økologisk morganmad og flot buffet"
    • 1 overnatning

Prisen for morgenmad er i overkanten, når hotellet ligger i den prismæssigt rimelige ende. 99,- pr person gør jo at prisen for 2 personer pludselig ikke er de annoncerede ca 800,- men ender over en tusse.

Fint med økologisk morganmad og flot buffet

• Anmeldt: 27. marts 2018

7,1
    "Ingen hotel stemning med lounge og bar etc,, men hvis man bare skal sove så er det meget fint"
    • 1 overnatning

Vinden stod på vinduerne ud mod Viby Torv og det peb derfra, men vinden var vist også rimelig kraftig, så jeg ved ikke om det kan gøres bedre.

Morgenmad og seng var udmærket. .

• Anmeldt: 17. marts 2018

7,9
    "Alt i alt en god service og godt sted."
    • Indsendt mobilt

Sengetøjet for syntetisk. Der mangler en elkedel, så man lige kunne få en kop kaffe i sengen om morgen uden at skulle ud.

Personalet var super gode og meget i møde kommende.

Overnattede: marts 2018

• Anmeldt: 17. marts 2018

8,3
    "Alt i alt, et godt sted at overnatte på et kort visit."
    • 5 overnatninger
    • Indsendt mobilt

Lidt mørkt i værelset, men okay. Tit var der problemer med internettet, lidt træls når man skal arbejde.

Dejligt at kunne parkere i kælderen. Masser af spisesteder omkring hotellet, samt Vibycenteret.

Overnattede: marts 2018

• Anmeldt: 26. februar 2018

9,6
    "Alt i alt en fin oplevelse."
    • 1 overnatning

Savnede meget, at vi begge havde adgang til stikkontakt ved siden af sengen til opladning af mobilen. Mobilen skal kunne ligge ved siden af sengen. P.t. er der kun stikkontakt ved den ene af sengene. Gulvet var virkelig koldt ved siden af den seng, der vendte over mod vinduet.

Virkelig god seng. Det er så godt at hotellet har fået en kraftig make-over. Meget velfungerende med selvbetjening og godt at parkeringsmulighederne er så gode Superfine kollektive busforbindelser til byen.

• Anmeldt: 9. februar 2018

8,8
    "Helt simpelt. Helt dejligt."
    • 1 overnatning

Alt var helt i orden. Det kunne være dejligt med kaffe /the på værelset.

Helt simpelt ! super rent , moderne , rart , fantastisk udsigt over århus, god parkering, ingen støvede pynte pudder og tæpper ! kommer helt sikkert igen !

• Anmeldt: 8. februar 2018

"Meget godt, da det både var rent og bekvemt."
    • Indsendt mobilt

MEGET dårlig belysning, og dårlig placering af spejl/ figurspejl, især hvis fruen/ kæresten er med. Vi oplevede meget tør luft i løbet af natten.

Anderledes og lidt sjov desig af værelserne, men kommer helt sikkert igen.

• Anmeldt: 7. februar 2018

7,9
    "Ligger tæt på Århus centrum cirka 10 minutter med bus 4ader..."
    • 2 overnatninger

Morgenmaden var ganske udmærket men måske en smule dyr, der kunne godt være lidt mere udvalg til den pris 99kroner. Man skal ikke lide af Klaustrofobi for man kan kun komme op til sit værelse med en elevator

Ligger tæt på Århus centrum cirka 10 minutter med bus 4ader kører næsten til hoveddøren med gode spisemuligheder rundt omkring hotellet, en smuk udsigt over Århus og omegn især ved mørke tid, hvor man kan se lysene.

• Anmeldt: 22. januar 2018

"Et virkelig fint ophold til prisen."
    • 1 overnatning

at opredningen var direkte på gulvet.

Det var en fantastisk morgenmad med stort udvalg. Godt brød, og sengene var virkelig gode, dog ikke opredningen den var ikke alt for god. Og man lå ligesom på gulvet på en madras det var ikke godt nok. men ellers et godt hotel.

• Anmeldt: 10. januar 2018

6,7
    "Det er et sted til overnatning - det er totalt skrabet for..."
    • Indsendt mobilt

Det er et sted til overnatning - det er totalt skrabet for alt overflødigt. Men det er nyrenoveret, der er rent og sengen er faktisk ret komfortabelt. I den kontekst er det fantastisk til prisen

• Anmeldt: 3. januar 2018

7,9
    "Betjeningen i receptionen var yderst venlig, og værelset var..."
    • 1 overnatning

Jeg synes morgenmaden er lidt "skrabet" til 99 kr. Jeg har på cafeer fået bedre brunch til de penge.

Betjeningen i receptionen var yderst venlig, og værelset var fint og havde det, jeg havde brug for.

• Anmeldt: 31. december 2017

9,2
    "Til prisen er det et godt sted at bo :-)"
    • 2 overnatninger

Jeg synes prisen for morgenmaden var lige i overkanten i forhold til, at man skulle betjene sig selv og stille sit porcelæn og bestik ind på en hylde. Jeg så ikke, der var nogen, der tørrede bordene af, efter vi havde spist og fjernet det brugte service.

• Anmeldt: 26. december 2017

9,2
    "Familieværelset er stort, pænt og med meget komfortable..."
    • 2 overnatninger

At det var muligt at gå op af trapper. Der er kun elevator

Familieværelset er stort, pænt og med meget komfortable senge. Vi havde to store børn med og der var fint plads til alle.

• Anmeldt: 16. december 2017

7,1
    "Receptionen kunne ikke udlevere fungerende nøglekort til mit..."
    • Indsendt mobilt

Receptionen kunne ikke udlevere fungerende nøglekort til mit værelse. Efter at have fået forkerte kort 3 gange, låste receptionisten mig ind med et hovedkort.

• Anmeldt: 11. december 2017

"Morgenmaden var fin."
    • 1 overnatning

At der kun var en brandtrappe, når man ikke kører i elevator. At der godt kunne være ekstra hovedpuder, når man sidder i sengen og set tv. Gulvet var meget glat, når man gik på strømpesokker.

Morgenmaden var fin. Sengen var god.

• Anmeldt: 10. december 2017

8,8
    "Alt i alt var det et godt ophold, og god betjeningen."
    • Indsendt mobilt

Vi var tre personer, men der var kun 2 stole på værelset. Værelset var lidt lille, og der var ikke så meget skabsplads.

Der var mulighed for at parkere i parkeringskælderen, og at den blev låst om natten

• Anmeldt: 4. december 2017

"Sengen var rigtig god."
    • 2 overnatninger

Udsmykningen af værelset var grim og forstyrrende. Væggen skulle tilsyneladende have et råt look, men vi troede, den var under reparation. Lidt af et antiklimaks efter vore besøg på Aros.

Sengen var rigtig god. Fint med den aflåste parkering

• Anmeldt: 21. november 2017

"Fuld valuta for pengene."
    • 1 overnatning

Morgenmaden var tilfredsstillende, dejligt varmt brød, masser af pålæg, yoghurt, frugt, osv. alt hvad man kunne forvente og mere til. Værelse og rengøring var som det skulle være.

• Anmeldt: 20. november 2017

8,3
    "Godt og enkelt budget-hotel"
    • 2 overnatninger

Godt low-budget hotel med pæne enkle og rene værelser. Der er gratis parkering i kælderen under hele opholdet og en rigtig udmærket og fortrinsvis økologisk morgenmad for 99 kr. Et godt sted til enkelte overnatninger i forbindelse med arbejde/forretning. Indkøbscenter lige ved siden af.

• Anmeldt: 16. november 2017

"Fantastic hotel at a truly incredible price."

Alt var tilfredstillende.

Morgenmaden var fremragende. Mange dejlige valg både hvad angår brød, drikkevare, æg, sild, alt hvad hjertet kunne begære. Værelset var super. Sengen var stor og meget komfortabelt. Badværelset var ren, med mange håndklæder i forskellige størrelser. Der var absolut intet i vejen og jeg kan på alle mulig måde anbefale Hotellet. Virkelige kvalitet til en meget fornuftig pris.

• Anmeldt: 15. november 2017

8,8
    "Et fint hotel og værelse til prisen."
    • 1 overnatning

Et fint hotel og værelse til prisen. Ideel beliggenhed dog var det lidt svært at finde frem til, hvor vi måtte parkere, men de var meget hjælpsomme i receptionen. Vi havde fravalgt morgenmad, da vi hellere ville besøge en af Aarhus mange caféer, som jo lå bekvemt lige i nærheden. Et hotel, der absolut kan anbefales. Vi kommer gerne en anden god gang.

• Anmeldt: 6. november 2017

"Meget opmærksomt personale og dejlig seng at sove i."
    • 2 overnatninger

Kvarteret er ikke spændende. Søgte efter et spisested kl. 21 fredag aften, hvilket var næsten umuligt. Vi fandt dog et pizzeria til take away over for hotellet.

• Anmeldt: 6. november 2017

"Hyggeligt"
    • Indsendt mobilt

Lidt dyrt ift. at når man ligger morgenmadsprisen oveni, så koster det næsten det samme som et firestjernet hotel, hvor morgenmaden er inklusiv..

Meget hjælpsom receptionist

• Anmeldt: 30. oktober 2017

"Skuffende"
    • 1 overnatning

Den ekstra opredning var bestemt IKKE behagelig! For det første lå man på gulvet, for det andet var den ene halvdel af madrassen hård og den anden blød, så det var ikke meget søvn jeg fik. Kaffen i maskinen ved receptionen var kold.

Sengen var behagelig, og badeværelset var fint.

• Anmeldt: 26. oktober 2017

7,1
    "Jeg er ikke sart så alt i alt et godt ophold."
    • 1 overnatning

Jeg var lidt skuffet over at den ene væg i værelset ikke var malet eller tapetseret. Man kunne bare se at i var nået til at spartle, Jeg har aldrig før overnattet i et værelse der ikke var bygget færdigt

5,8
    "utrygt. jeg kommer ikke igen."
    • 1 overnatning

der var ballade med nogle unge mennesker på gangen fra tidlig morgen 05.30 grundet rygning. alarmen gik kl. 06 da de unge gik ud den vej....det var meget utrygt da man i realiteten ikke kunne vide om man skulle forlade hotellet pga af ildebrand eller ej... vi fik ingen info. uroen fortsatte indtil ca 08.30 hvor det så var for sent at sove igen. Hvorfor blev de ikke smidt ud...

hotellet var ok, tingene fungerede uproblematisk.

7,5
    "Godt sted til Århusturen, hvis du har bil."
    • Indsendt mobilt

Måtte skifte værelse, da det først anviste ikke var rengjort. Personalet var dog yderst imødekommende og gav os straks et andet værelse.

Nemt at komme til. Venligt personale.

8,8
    "alt i alt, et godt hotel"
    • 4 overnatninger

Vi savnede en bademåtte, større håndvask og bedre udluftning fra bedeværelset

et hotel der er ligger rigtig godt, god udsigt, offentlig transport lige ved døren, Alt i alt et godt hotel med restaurant og andre faciliteter meget tæt på.

• Anmeldt: 19. oktober 2017

9,6
    "Fint nyistandsat værelse med god plads."
    • Indsendt mobilt

Fint nyistandsat værelse med god plads. Der var lidt koldt, da vi ankom, så der måtte skrues op for radiatoren. Søde og venlige ansatte og lækker morgenmad.

• Anmeldt: 18. oktober 2017

8,3
    "Vi var 3 afsted og kan derfor slet ikke anbefale sovesofaen..."
    • Indsendt mobilt

Vi var 3 afsted og kan derfor slet ikke anbefale sovesofaen eller hvad det var. Hård på den ene halvdel og lidt blødere på den anden halvdel, så hellere en madres på gulvet

• Anmeldt: 22. september 2017

"Perfekt!"
    • Indsendt mobilt

Fine værelser, 7.etage, men der var lidt halvkoldt og ingen mulighed for at lukke op for varmen.

God morgenmad i hyggelige lokaler, hvor man følte sig meget hjemme.

• Anmeldt: 19. september 2017

7,1
    "Hotellet er udmærket for et kortere ophold. "
    • 2 overnatninger

Jeg vidste ikke inden bookningen, at opholdet var uden morgenmad, så jeg har slet ikke været I restauranten, da jeg havde smørrebrød med hjemmefra. Værelset var ret enkelt indrettet. Hotellet ligger lige ved et meget trafikeret kryds, hvor der I myldretiden kan være kø. Vinduerne var dog lydisolerede, så trafikken hørtes ikke.

Jeg var heldig at få parkeringsplads lige uden for hotellet, så jeg undgik at køre ned I parkeringskælderen, og næste dag tog jeg bussen de 3 km ind til centrum for at se domkirken, Vikingemuseet og aros.

• Anmeldt: 19. september 2017

8,3
    "Dejlig overnatning, venlig og hjælpsom personale"
    • 1 overnatning

Ikke ekstra betaling for morgenmad

Fint og ryddeligt værelse og pænt badeværelse. God udsigt fra værelse. Hvis du skal arbejde med PC må der gerne være lidt mere skrivebordsplads.

• Anmeldt: 15. september 2017

7,5
    "sengen var glimrende, morgenmaden var udmærket omend mængden..."
    • 1 overnatning

sengen var glimrende, morgenmaden var udmærket omend mængden af plasticemballager var i overkanten, til gengæld var brødet udmærket, udsigten fra værelset til Viby Kirke herlig, alt i alt en dejlig overnatning.

• Anmeldt: 29. august 2017

"Weekend i Aarhus "
    • På rejse sammen med venner
    • Indsendt mobilt

Madrassen var lidt hård og hovedpuden manglede fyld.

Pænt og rent værelse, fin morgenmad buffet, beliggenhed ikke langt til indkøb og spisesteder, bus stoppesteder lige i nærheden samt tog. Parkering.

• Anmeldt: 26. august 2017

4,6
    "Billigt,nødvendigt & uhyggeligt"
    • 1 overnatning

Obstructed view fra sengen - man ligger & kikker ud i en cementbjælke - her havde det været dejligt såfremt man kunne se den dejlige udsigt der rent faktisk er fra alle værelser. De rå cementvægge understreger virkeligt, at der er tale om et hotel i den billige ende af skalaen. Det er nogle elendige møbler der er på værelset - en taburet & en dårlig stol. Gulvtæppet er limet fast til gulvet & er tyndt som papir ....... pu-ha - sikke en elendighed. Dette hotel er kun opfundet til "Nødovernatninger".............. TV apperatet er for lille anbragt for højt - jeg følte mig på en måde indespærret !!! Produkterne på badeværelset er skruet fast som i en fængselscelle for at undgå tyveri - hvilket leder tanken hen på en idé om at hotellets ledelse opfattter gæsterne som "Et nødvendigt onde". Her bliver jeg aldrig et kendt ansigt

• Anmeldt: 21. august 2017

5,4
    "Fint nok.Alligevel."
    • Indsendt mobilt

Det er typisk for "billige"hoteller, at der kun er een stol ved bordet.Burde være forbudt på et dobbeltværelse. Det er også typisk, at der er elendige, tynde plastikbægre på toilettet. De revner, hvis man sætter en tandbørste i.

Morgenmad. Kun de fede yogurthbægre.Elendigt bake OFF brød. Generelt var det hele såmænd i orden. Hvis man ellers har fingre til at pille al emballage af osten og honningen osv. Men man luftede lidt rigeligt, at det var økologisk morgenmad. Det var er ikke tale om.

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: