Beoordelingen over Motel Nordsøen

Niels Juelsvej 32, 9850 Hirtshals, Denemarken

#1 van de 7 hotels in Hirtshals

Prima locatie

Douche maakt badkamer nat. Badkamer was goed, maar kon iets properder

Prima locatie Dicht bij de ferry Leuk om een wandeling te maken in de omgeving. Vlakbij aquarium Heel kindvriendelijk, mooi ingekleed, buitenspeeltuin en terras, toffe gemeenschappelijke binnenruimte

Overzet

Zeer duur voor deze kwaliteit. Aankomst via automaat je deurkaart nemen. Geen receptie. Deuren naar buiten, terras, waren allen op slot. Door onze venster gekropen om buiten te kunnen zitten. Op de kamer hierdoor een echte vliegenplaag. In badkamer zaten mieren. Weinig handdoeken. De badkamer was in mum van tijd een waterpartij omdat het doucheglas niet tot de grond kwam en geen afwatering was die afliep. Door weinig handdoeken stonden we aan het toilet in het nat. Weinig stopcontacten en zeer klein flat screen. In de gang een automatisch licht dat niet af te zetten is. Bij badkamerbezoek s’nachts heb je op de kamers vol licht. Je zou je tussendeuen echt dicht moeten doen. Ontbijt basis maar niet slecht. Jammer dat je overal vliegen op het eten ziet waardoor je ook niet veel zin heb in dat eten.... voor ons was dit een echt motel aan buitensporige prijs ! Je betaalt om dicht bij de ferry te logeren.

Dicht bij de overzet Hirtshals. Keuken waar je iets kan klaarmaken. In kamer waren 2 slaapkamers met tussenin gang en badkamer. Ideaal met kinderen.

Prima overnachting voor de overtocht naar Noorwegen

Prima motel om te overnachten voor je de boot naar Noorwegen neemt. Inrichting simpel maar schoon. Ontbijt ook simpel maar voldoende keus. Inchecken via een computer in de lobby (na 16:00 uur is er geen receptionist meer) Drankjes en snacks kunnen uit een automaat gehaald worden (alleen met creditcard)

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

recht voor zijn raap, goed bed, goed ontbijt, basic kamers, aardige bedieing.

beetje achterlijke stopcontacten, hebben een schakelaar die spanningsloos maakt. Duurde ff maar toen snapten we het -:).

goed uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Kamer niet al te groot en nogal basic goed schoon.. Zeer dicht bij de ferry's.

Prima als je de volgende ochtend met de boot naar Noorwegen vaart

Prijs-kwaliteitsverhouding kan vele malen beter. Je betaalt veel voor wat je krijgt. Ontbijt inbegrepen bij kamerprijs, maar was erg karig.

We hebben dit hotel/motel geboekt omdat we de volgende ochtend de boot naar Noorwegen (Langesund) namen. Perfecte ligging ten opzichte van de haven, je bent er binnen 5 minuten. Handig dat je via een computer kunt inchecken. Basic kamer en badkamer.

vriendelijke accommodatie

bedden zijn voor ons te zacht

Vriendelijke eenvoudige accommodatie met schone kamers en ruime parkeergelegenheid op een rustige plek, veel ruimte om buiten te zitten.

De badkamer rook wat muffig.

Prima ontbijt, bedden waren goed. Kom je vanuit Noorwegen ‘s avonds aan met de boot dan is dit een uitstekende plek om te overnachten.

Goed hotel!

In Hirtshals was niet zoveel te beleven maar komt waarschijnlijk omdat t geen hoogseizoen was. Heeft niets met t hotel te maken!

Goed hotel! Heel dichtbij de vertrekpunten van de boten. Kamers zijn schoon, netjes en t bed is comfortabel. Er was een soort huiskamer met zitbank en tafel en zelfs een speelhoek voor de kinderen. De koffieautomaat deed t alleen niet, dat was jammer. Het ontbijt was erg uitgebreid, vers en lekker.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

prima hotel, aan alles is gedacht.

Het is een perfecte, rustige overnachtingsplek. De kamers zijn schoon, goede bedden en prima ontbijt. Het hotel ligt dicht bij de haven, zowel Fjord Line als Color Line zijn makkelijk en snel te bereiken.

Voor herhaling vatbaar.

De kamers waren gehorig, maar niet storend.

De kamer en badkamer waren schoon en netjes. Het ontbijt was prima met genoeg keus. Inchecken na 16 uur was goed geregeld.

om nog terug te doen.

het ontbijt was perfect. Ik kreeg de info mijn ontbijt mee te kunnen nemen naar de kamer omwille van de hond.....was heel vriendelijk. de kamer was perfect in orde.

Super verblijf voor onze doorreis naar Noorwegen.

Wij hadden een gezinskamer geboekt. Tot onze verrassing kregen wij 2 aparte kamers met één ingang. Erg comfortabel. Het hotel ligt ideaal voor de boot naar Noorwegen.

De opsplitsing van de familiekamer in 3 delen (2 slaapkamers...

De opsplitsing van de familiekamer in 3 delen (2 slaapkamers en 1 badkamer) vonden wij heel goed. De locatie (dicht bij de ferry-terminal) was ook uitstekend.

Prima overnachting.

de accommodatie ligt wat achteraf tegen een industrie terrein aan. geen bewaakte parkeerstalling.

dubbele kamer met eigen douche/toiletruimte. prima ontbijt voorziening. geen last van verkeershinder.

prima gelegen ten opzichte van de ferry's naar Noorwegen.

Lopen naar het dorp is een saaie aangelegenheid, motel is gelegen op een soort industriegebied. Hirtshals zelf is een gezellig oord.

prima gelegen ten opzichte van de ferry's naar Noorwegen.

Locatie was super voor vroege afvaart met boot.

Ontbijtzaal was vrij sober

Locatie was super voor vroege afvaart met boot. Ondanks de ligging in het havengebied had je daar geen idee van in de mooie tuin met diverse plekken om lekker te zitten.

Mooi hotel, voor een redelijke prijs.

We moesten behalve voor de kamer ook een toeslag voor de creditcard betalen. Dat was nergens vermeld! Verder lag het hotel op een industrie terrein. Geen mooie lokatie!

Schone comfortabele kamers

voldeed aan onze verwachtingen

motel gekozen omdat het dicht bij de boot naar Noorwegen was (3 minuten rijden). Voor een nacht was het een goed onderkomen en het ontbijt was goed. Niet zeer uitgebreid maar alles was in voldoende mate aanwezig. Werd ook steeds goed aangevuld.

Fijne plek!

Bij het inchecken heb je je reserveringsnummer nodig. Ik heb de app en daar wordt het reserveringsnummer niet in genoemd . Dus ik moest zoeken in de mail en kon het niet vinden. Uiteindelijk was de eigenaresse, die er toevallig was, zo vriendelijk het op te zoeken. Ze had t gemaild via Booking.com, maar ik krijg zoveel mail van Booking.com dat deze mail mij ontgaan was. Als er niemand achter de receptie staat en je moet toch inchecken dan gaat dat via een computersysteem wat je zelf moet regelen met het reserveringsnummer . Dat was even gedoe maar de rest maakte alles goed.

Zeer praktisch motel waar mensen een nachtje slapen om de volgende dag weer te vertrekken met de boot of auto. We hadden een ruime kamer aan de binnenplaats. Het ontbijtje was ook uitgebreid en goed verzorgd. Er hing een gemoedelijke sfeer en t was helemaal vol.

Foute prijs-kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Badkamer (beetje gedateerd en niet fris), de sfeer (die ontbreekt) en het ontbijt. En dat voor deze prijs!

De locatie ten opzichte van onze ferry naar Noorwegen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima, maar niet de goedkoopste.

Het ontbijt was niet heel uitgebreid. Het werd wel goed aangevuld.

We hadden een familiekamer. Dat waren twee aparte kamers met de badkamer ertussen. Genoeg ruimte dus! Lekker dicht bij de boot naar Noorwegen- 3 minuten met de auto.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Overnachtingshotel

S Middags na 14.00 is er geen personeel meer. Er is weinig te doen. Jammer dat je voor de koffie uit de automaat moet betalen. Keuken heb ik niet kunnen vinden maar er zijn dan ook meerdere gebouw. Stond niet aangegeven.

Ideaal hotel als men s morgens met de boot mee wil. Het is echt een hotel wat men alleen boekt voor het gemak om er te slapen. Bedden en het ontbijt zijn prima. Je kunt prima naar het centrum lopen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Super Motel alvorens oversteek naar Noorwegen te maken

Sobere uitrusting van kamer en badkamer maar alle noodzakelijke zaken zijn aanwezig.

Super plaats om te overnachten alvorens oversteek naar Christiansand(Noorwegen). Boek 1 nacht extra en geniet van de omgeving , Atlantic Wall en Prachtig uitzicht van op de vuurtoren. Indien vooraf gereserveerd, komt jouw sleutel van de kamer via automaat ter beschikking -> geen stress voor het eventueel te laat aankomen. Inscheping voor de Ferry's op 10 minuten. Prachtige tuin om gezellig om even tot rust te komen. Eenvoudig ontbijt maar alles wat er moet zijn is er aanwezig. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima voor overnachting voor/na overtocht met ferry

Misschien iets meer aandacht voor de kamerinrichting Maar voor reisdoel was goed genoeg

Prima ontbijt Makkelijk parkeren Dichtbij ferry naar Noorwegen Loopafstand van centrum/haven Hirsthals Prima voor 1 nacht voor of na overtocht met ferry

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Uitstekende keuze

De bewegwijzering vanaf de veerboot Noorwegen was moeilijk te vinden, al kan het motel daar niets aan doen

Schone kamer, goede voorzieningen en rustige omgeving.

Het was schoon.

Locatie op een industrieterrein. Geen personeel gezien. Inchecken via een automaat. Erg onpersoonlijk. Oogde als een kampeerboerderij

Het was schoon.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Snelle check-in doordat dit selfservice was , dit werkte...

Locatie, in Hirthals is niet veel te beleven na sluitingstijd van de winkels

Snelle check-in doordat dit selfservice was , dit werkte echt perfect. Eenvoudig hotel, maar wel helemaal goed. Schoon, goed bed, goede ventilatie, fijne douche.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prima service.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Verder is het eenvoudig maar wel schoon,

Op onze kamer was net nieuwe vloerbedekking gelegd en ik ben allergisch voor vluchtige stoffen, met name oplosmiddelen in lijm, verf etc. Ik was mijn stem na een half uur al bijna kwijt. Er is geen receptionist, maar ik heb een email gestuurd en binnen 5 minuten kwam een vriendelijke dame, en hebben we een andere kamer gekregen, ook al was het bed al beslapen. Het was omstreeks 21:30 uur. Dus prima zorgvuldige service.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

• Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Kosten creditkasrt dasrwirdt nooit eat over gezegd maar in Denemarken gast het om het laatste dubbelje ik vind. Dat de prijzen inclusief creditkasrtjosten moeten worden vetwerkt

Kamer

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

prima hotel voor 1 nacht

kamers klein en ongezellig, maar voor deze prijs kan je misschien ook niet meer verwachten. Nadeel was dat iemand voor ons in de kamer gerookt had, dat is altijd erg vies.

locatie dichtbij de veerboot was ideaal. Fijn was om met het gezin 2 kamers te hebben met een deur ertussen zodat we niet hoefden op te splitsen.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Goed genoeg voor een nachtje

De ‘familiekamer‘ bestond uit twee losse kamers met de matig geoutilleerde badkamer op de gang. Het bijzetbed was geen bed maar een los matrasje. Karig ontbijt, niveau jeugdherberg.

Goed bereikbaar Goede bedden Schoon Mooie grote tuin met speelmogelijkheden

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

prima locatie om daarna de boot te nemen.

heel erg basic kamer en badkamertje

prima locatie om daarna de boot te nemen. directe omgeving van hotel is niets, maar je kunt prima lopen naar het centrum met verschillende restaurantjes

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Stressvrij op weg naar Noorwegen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen waterkoker op de kamer om even zelf een kopje koffie te zetten.

De gunstige ligging van het motel t.o.v. de haven van Hirtshals. Geen gestress als je 's ochtends vroeg je boot naar Noorwegen moet halen.Binnen 5 minuten ben je er.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Motel Nordsjoen Hirthals Bijgebouw

Wij komen hier vaker. Nu zaten wij in het bijgebouw: Kamer 69. Dat viel ons erg tegen: Geen gordijnen of verduisterende rolgordijnen aanwezig. Wij moesten slapen met een t shirt over ons hoofd, de bedden zijn veel te zacht, het douchegordijn was gescheurd en het ergste: na 5 min. douchen was het water koud. Pech voor nr 2. Het lijkt wel een camping met muntsysteem. Verder was onze vuilnisemmer erg smerig. Voor omgerekend 113 Euro ((NL Bankpas) betalen wij volgende keer liever wat meer voor een fatsoenlijker plek.

Het motel ligt perfect gelegen bij de veerboten van Color Line en Fjordline, Het ontbijt is prima, voldoende parkeergelegenheid

Ideaal voor tussenstop

Kamers net, goed ontbijt!

Slecht

Niets te krijgen een hok met 2 slechte smalle bedjes vieze vloer bedekking

Helemaal niks

We komen hier terug , ideale overnachting voor een overtocht met Fjordline.

Goed Motel , ontbijt was goed. Makkelijk in en uitchecken.

Eenvoud en toch goed

Alles ok

Eenvoud en toch goed

Dicht bij de boot

Dicht bij de boot

Prima plek om te overnachten van of naar de veerboot.

Prima plek om te overnachten van of naar de veerboot.

Lekker dicht bij de Ferry

Perfect hotel.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Mooie kamer met goede faciliteiten. Goed ontbijt. Hotel ligt op goede afstand voor de boot naar Kristiansand.

Snel en goed.

Effectiviteit. Goed bereikbaar.

Prima na een dag reizen.
    • Tweepersoonskamer - Huisdieren Toegestaan

Prima na een dag reizen. Comfortabele kamer en een prima ontbijt

Goed toeven in een rustige omgeving

Geen bijzonderheden

De ligging en het ontbijt

Uitstekende ligging

Karig ontbijt

Uitstekende ligging vlak bij ferries. Eenvoudig maar netjes. Al het nodige was aanweeig.

Prima locatie om een nacht te overnachten voor we de ferryovertocht aanvingen.

Zeer prettig. Leuke mensen

Tja, wat ben je gewend. Voor mij prima

Normaal, alles aanwezigTja

Ideaal voor een overnachting.

Achteraf plek op een soort van industrieterrein.

Prima plek voor een snelle rit naar de veerboot.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Practisch

Pris / kwaliteit

Nabijheid van de ferry naar Noorwegen

Op loopafstand van centrum. Kamer was prima.Vriendelijke ontvangst.

Eenvoudig maar schoon.

Eenvoudig maar schoon. Niet bij t dorpje

het was goed voor een nacht maar ik zou niet teruggaan, vanwege de harde bedden.

de bedden waren erg hard, de badkamer wat simpel.

locatie was goed, service prima, ontbijt wat karig.

Ontbijt, rust

Badkamer; thermostaatkraan douche defect en vloer niet schoon.

Ontbijt, rust

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima, rustig

Schone kamer en makkelijk om de volgende dag de boot naar noorwegen te pakken

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Hotel uitstekend voor doorreis.

Hotel uitstekend voor doorreis.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Volgende keer nemen we toch een hotel aangezien dat wat meer faciliteiten biedt

Inchecken verliep niet feilloos omdat de keycard niet pakte. Is wel opgelost.

Kamers schoon, ontbijt voldoende

Fijne overnachtingsplek op weg naar Noorwegen en terug. Heerlijk rustig en schoon.

Locatie ligt perfect ten opzichte van ferry verbindingen. Ruime parkeermogelijkheden, een prima bed en douche, alles schoon en netjes. Een aanrader!

Uitgebreid ontbijt buffet.

Uitgebreid ontbijt buffet. Warme broodjes, toast en yoghurt. Koffie, thee, melk Orange jus enz. Diverse vleeswaren en kazen.

• Tweepersoonskamer - Huisdieren Toegestaan

Douche was niet echt warm

Mooie ligging, heerlijke bedden en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 22 november 2017

voor ons reisdoel prima.

Te weinig stopcontacten voor het opladen van apparatuur, en het ene stopcontact in de kamer was niet te gebruiken.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

was ook kort maar goed vertoeven ,fijne bedden.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

zeer ruime kamer, met douche tv, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Basic, maar prima voor 1 nacht bij overtocht met ferry.

Basic, maar prima voor 1 nacht bij overtocht met ferry. Ontbijt prima en kamer ook.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goede overnachting als je met de boot naar Noorwegen ga.

In het donker mooeilijk te vinden

Goede overnachting als je met de boot naar Noorwegen ga.

Voor herhaling vatbaar.

We konden in de kamer ernaast het toilet horen doorspoelen.

Schoon, netjes, ruim genoeg en een prima ontbijt.

Goed hotel, dichtbij de ferry.

Net hotel en een perfecte ligging t.o.v. de ferry.

Prima motel voor tussenstop naar Noorwegen.

Vrij basic maar zeker voldoende.

Prima locatie om 1 nacht te verblijven voor de overtocht naar Noorwegen. Prima kamers en goed ontbijt.

Super!

Miste wel wat voor de kinderen om te eten. Beleg voor op brood

Prima accomodatie als tussenstop voor veerboot

Locatie t.o.v. veerboot

Dinner ter plaatse was niet goed.

Dinner ter plaatse was niet goed.

Lekkere rust voor aanvang bootreis

De behulpzaamheid van het personeel

Ontbijt was lekker en genoeg keus.

Ontbijt was lekker en genoeg keus.

Goed verblijf voor 1 nacht.

Tijdens douchen wordt bijna gehele badkamer nat.

We hadden een familiekamer waarbij er 2 aparte slaapkamers waren. Ontbijt was goed.

Goed stopoverhotel

Royaal ontbijt met ruime keuze.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Motel Nordsøen