Beoordelingen over Nørre Vosborg 3-sterren

Vembvej 35, 7570 Vemb, Denemarken

#1 van de 1 hotels in Vemb

• Beoordeeld op: 14 november 2016

schitterend verblijf in oude herenboerderij

Alles was prima!

Nørre Vosborg is prachtig gelegen. Zeer ruime prachtige kamer met ruime badkamer met douche, föhn en vloerverwarming. In oud Deens herenboerderij. Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie. Waterkoker aanwezig. Theekoppen, wijnglazen. Uitstekende bedden. Brochures van de omgeving aanwezig in de kamer. Geweldig, zeer uitgebreid ontbijt met allerlei producten van de omgeving.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Geweldige 2 dagen hier geslapen. We kwamen echt tot rust in deze mooie, frisse omgeving.

De onsympathieke ober in het restaurant. De rest van het personeel is super !

De geweldige mooie inrichting van de kamer en badkamer. Geweldig ontbijt. Het was super !

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Bed zou wat harder mogen zijn.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Goede WiFi.

Eten in brasserie was slecht.

Eten in brasserie was slecht.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Heerlijk ontbijt

Jammer van een douchegordijn in de badkamer. Doet een beetje af aan de luxe uitstraling.

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Luxe hotel, mooie kamer en badkamer.

De complete dakbetimmering van het hotel wordt vernieuwd. Bouwvakkers starten om ca. half 8! Daar is bij de reservering niets over verteld. Verbouwing duurt nog tot kerst 2015. Wifi signaal is niet erg sterk; verbinding valt regelmatig weg.

Luxe hotel, mooie kamer en badkamer. Goed ontbijtbuffet. Mooie omgeving, midden in de natuur.

• Beoordeeld op: 12 april 2015

We logeerden in de nieuwbouw, die naadloos geïntegreerd is...

Het domein is nogal groot en het zou handig zijn mocht je als hotelgast met de auto tot aan het hoofdgebouw kunnen rijden, zeker als je na 6 uur aankomt en de receptie dicht bij de parking gesloten is. Het restaurant is niet bepaald goedkoop (en dan hebben we nog geen wijn genomen), maar dit is Denemarken...

We logeerden in de nieuwbouw, die naadloos geïntegreerd is in de historische site. We genoten van de prachtige designkamer met badkamer met groot ligbad. Alhoewel er maar 2 kamers bezet waren (te vroeg voor toeristen en op paasmaandag geen zakenmensen) was de service prima. In het restaurant worden geraffineerde gerechten geserveerd en 's morgens stond een volledig ontbijtbuffet klaar. Heel leuk dat we als hotelgasten gratis het historische landhuis konden bezoeken, waarin scenes uit "Babette's Feast" werden gedraaid.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

We kregen de gelegenheid om het kasteel in te gaan en rond...

Het is groot op gezet

We kregen de gelegenheid om het kasteel in te gaan en rond te lopen.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

De ligging van het hotel, prachtig

Kamers waren slecht gepoetst, vonden nog sofdeeltjes en etenswaar van de vorige gasten onder ons bed

De ligging van het hotel, prachtig

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Heerlijk rustig, zeer aparte bouw

Geen

Heerlijk rustig, zeer aparte bouw

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Nørre Vosborg