Beoordelingen over Refborg Hotel 3-sterren

Buen 6, 7190 Billund, Denemarken

#14 van de 16 hotels in Billund

Centraal gelegen voor Legoland en Lego house
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Erg warme kamer en als we raam open deden lag binnen no time de grond en bedden onder de troep. De vloer van de ontbijtzaal was vreselijk vies, we plakte er echt aan vast. Ontbijt werd pas na vragen meerdere mensen aangevuld dus ze liepen steeds achter feiten aan en moest voor mijn cappuccino 5.30 bijbetalen bij het ontbijt.

Centraal gelegen voor Legoland en Lego house

Wij hadden iets meer verwacht van dit hotel.

Er was niet zo uitgebreid ontbijt bv. koffiekoeken , fruitsap, wit brood. Wij waren verbaasd dat er geen wit brood lag omdat mijn kind geen bruin lust. Te weinig handdoeken op onze kamer. Wij zagen een vieze oorstaafje in onze badkamer , blijkbaar niet volledig gepoetst.

Vers brood, vers fruit! Ligging perfect!

Zeer tevreden.

De kamer was ok maar kaal, op zich geen probleem, ik hou van sober, maar de badkamer was wel zeer basic, met een piepkleine douche. Het uitzicht was een muur en werken die om 8 uur 's morgens starten! Voor ons niet direct een probleem daar we dan wel wakker waren, maar toch niet echt aangenaam. Overal toch een goed hotel gezien de kwaliteit van het bed en bedegoed en de maaltijden en een goede service.

Het ontbijt en de maaltijden in het restaurant waren uitzonderlijk lekker. Alles was super lekker en vers en met topkwaliteit bereid. Ook het winkeltje is top. De locatie is geweldig voor een bezoek aan het Lego House. Je moet maar de straat oversteken ! Het is ook zeer goed voorzien voor gezinnen met kinderen. Ik zou er zeker terug keren .

Tof aan te raden rustig hotel in het centrum.

De positie van onze slaapkamer was helaas boven de keuken en gaf uit aan de afvalcontainers. Vanaf 7u in de ochtend werd glas in de container gegooid en werden er goederen geleverd. Ook het lawaai van de keuken was nog hoorbaar tot in de nacht.

Ontbijt was in orde. Uiteindelijk een goed hotel in het stadje. Speelhoeken voor kinderen met Lego blokken.

niet voor herhaling vatbaar

kamers waren zeer klein en niet voorzien van kasten , zeer sober. Kwaliteit van eten was slecht , vlees verbrand en gebakken in frituur. Steaks met zeer veel vet.frites te ver doorgebakken en prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Geen bar faciliteiten. geen restaurants in de buurt van arre moede een pizza gegeten.

goed ontbijt

Dit hotel niet boeken
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eten was zeer slecht bv steaks welke voor meer als 50% uit vet bestonden, snitzels gebakken in de frituur en verbrand , Patat te ver doorgebakken en hierdoor niet te eten. Geen Bar faciliteiten na 18:00 uur in het hotel , kamer heel klein als familie kamer.Prijs kwaliteit verhouding erg negatief.douche wter stroomde kamer in omdat afvoer verstopt was. geen kast ruimte alles moest in de koffer blijven.

ontbijt was goed,ligging was goed.

eens maar nooit weer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eten was slecht, snitzels waren verbrand en gebakken in de frituur.Steeks bestonden voor 50% uit vet.de bij geserveerde patat was te ver doorgebakken en daar door niet smakelijk. De prijs kwaliteit verhouding was zeer slecht. Op de kamer stond naast het tweepersoons bed een stapelbed. loopruimte was hierdoor zeer beperkt.Er was geen stoel of tafeltje op de kamer.Kasten waren niet aanwezig dus het stapelbed maar als kast benut.

ontbijt was goed. ligging was goed.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Leuke korte vakantie icm bezoek aan LEGOLAND.

De wisseltruc bij het afrekenen. Ondanks verzoek te mogen betalen in DKK (met bankpas, dus niet met credit card) werd het eindbedrag snel omgerekend naar Euro's. Hierdoor werd er ruim € 30 (meer dan 5%) aan kosten berekend. Na enige discussie een deel van de kosten terug ontvangen. Toch een onnodige domper bij vertrek😢

Het ontbijt was keurig verzorgd.

De ligging, doel was bezoek aan Legoland en dat was erg...

Erg kleine kamer

De ligging, doel was bezoek aan Legoland en dat was erg dichtbij

alleen matras is iets te hard.

alleen matras is iets te hard. verder goed.

Restaurant was super.

Kamer was sober.

Restaurant was super. Heerlijke gerechten.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Een goede prijs, relatief tov andere legoland hotels

Een te volle kamer. Een twee persoonskamer met 4 bedden, waarvan 1 hoogslaper.

Een goede prijs, relatief tov andere legoland hotels

Vriendelijk en gastvrijheid.

Groote van de kamer.

Vriendelijk en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Prima ontbijt, keuze in brood, granen, ver-schillende...

De kamers zijn klein, wij waren met twee volwassenen en 1 kind en hadden twee kleine 1-persoonsbedden en een hoogslaper op kamer. Geen kastruimte bsb, tafel is uitklapbare plank. Uitzicht: loods van supermarkt. Andere kamers kijken uit op rommelig parkeerterrein. Denemarken is een duur land en dat zie je terug in prijs hotelkamer.

Prima ontbijt, keuze in brood, granen, ver-schillende soorten fruit. En lekkere koffie. Goede service door personeel, behulp-zaam, zoekt dingen uit en komt op afspra-ken terug. Toen wij in het hotel waren. werd het onderhouden (geverfd). Soms wat rommelig. Hygiëne kamers/douche is goed.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Mooi, leuke sfeer, goed restaurant, goede bedden.

Vervelend dat er een rolgordijn voor het raam hangt ipv gordijn. Als je met raam open wil slapen gaat rolgordijn steeds heen en weer.

Mooi, leuke sfeer, goed restaurant, goede bedden.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Fantastisch restaurant.

Receptie niet open 's morgens om te kunnen uitchecken.

Fantastisch restaurant. Was er aan te zien ook want het zat helemaal nokvol. Erg goede bedden, rustige ruime kamer.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

ontbijt

te warm dekbed, geen airco

ontbijt