Beoordelingen over Hotel Sct. Thomas 3-sterren

Frederiksberg Alle 7, Vesterbro, 1621 Kopenhagen, Denemarken

#66 van de 102 hotels in Kopenhagen

Aanrader: Prima hotel, goede ligging maar wel kleine kamers.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was erg klein, we sliepen met z'n vieren (2 volw. + 2 kinderen van 5 & 7) op 1 kamer, en het was efficient ingericht. 3 bedden stonden wel zo dicht op elkaar, dat ik er met moeite tussendoor kon lopen. Er is geen kast of opbergruimte, wel een zitje waar je je koffers kunt zetten.

De ontvangst bij de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is goed, dichtbij de haltes waar de bussen rijden die je nodig hebt naar alle bezienswaardigheden en veel leuke restaurants/West Market op loopafstand.

Ik had een grotere kamer dan wat ik geboekt had, en die...
    • Superior Eenpersoonskamer

Ik had wat last met het internet (ligt misschien aan mijn PC). Bij het ontbijt had ik graat ook eieren....

Ik had een grotere kamer dan wat ik geboekt had, en die kamer was in orde. Goed bed. Aanvaardbare badkamer, wel gedateerd. Bureautje. Voor een wandelaar is alles van daar goed te doen. Er stoppen ook bussen dichtbij (maar voor mij is het station ook nog op wandelafstand)

Degelijk, gezellig & clean.

Fietsverhuur is relatief duur (20€ per fiets/dag tot middernacht). Bv in Valencia is dit 9 à 12€ voor 24u.

Degelijk, gezellig & clean. Goed verzorgd ontbijtbuffet, zeer vriendelijke staff. Mogelijkheid fietshuur. Fiets is fantastisch om Kopenhagen te verkennen.

Eens maar nooit meer!!

De kamers zijn oud en heel erg smerig. Hier is al jaren geen onderhoud aan gedaan. De kamer was eerder een oude kledingkast dan een twin room. Ik kom hier niet meer

Ontbijt was goed, Locatie is top.

De stad is fantastisch!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik had via de app van Booking.com een parkeerplek gereserveerd. Bij aankomst bleek dit niet het geval te zijn en is deze optie er niet eens. De dame daar was verbaasd dat de optie in de app zat en gaf aan dat dit alleen kan door rechtstreeks te bellen met ze. Nu was het een uur zoeken naar een parkeerplek (leek Amsterdam wel), een buitenlandse app voor het betalen downloaden en toch een bekeuring krijgen (politie verwacht geen buitenlanders met de betaal app). Verder een heeeeeeele kleine kamer voor een familie.

De locatie van het hotel was prima om de stad in te lopen. Volop leuke restaurantje in de buurt. Het personeel is heel vriendelijk.

Leuke locatie maar te duur voor geboden comfort
    • Kleine Eenpersoonskamer

De piepkleine badkamer, ongeveer 2 bij 1 meter, als je naar binnenstapt moet je eerst in de douche gaan staan om de deur te kunnen sluiten en dan pas kun je de wc bereiken. In de kamer geen zitje. Geen airco. Geen kast, geen kluisje, geen plek voor badkamerspullen. Het is allemaal overkomelijk maar voor 165 euro per nacht verwacht je dit niet. Qua fietsverhuur zou een meerdaags (goedkoper) arrangement aantrekkelijk zijn. Personeel was niet onvriendelijk maar stug.

Locatie is prima, wel ongeveer een half uur lopen naar hartje stad. Je kunt een fiets huren bij het hotel, maar dat kost 20 euro per dag, alleen cash betalen (in Deense kronen is het iets minder). Qua metro ligt het hotel niet centraal, ruim een kwartier lopen van station Forum. Het is 's nachts heerlijk stil, hoewel er zaterdagnacht tot het ochtendgloren een zeer luidruchtig feest was. De kamer was eenvoudig maar schoon. Het ontbijt is royaal en divers, met groente, fruit, allerlei kazen en vleessoorten en versgebakken brood en zoetigheden. Koffie was prima.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

locatie

erg pover ontbijt, bijna 300 euro voor een kamer met de grote van een kleine gevangenis cel. Totaal geen fasciliteiten en zou dus een 1 ster max moeten zijn. Ik boek meestal een 4-5 sterren zoals Admiral voor minder geld. Ik gebruik dit " Hotel" niet meer.

locatie

Goed hotel, goed gelegen, vriendelijk personeel. Enkel badkamer was minder !

4 kleine minpuntjes. 1) bij betaling mastercard komt er een % bij. 2) de badkamer was heel klein. Douchegordijn was zeker aan vervanging toe en de lavabo was super klein. Het was zo een lavabo waar je in principe enkel je handen kon in wassen. 3) veel opbergruimte voor kleding was er niet in de kamer 4) een kluisje had handig geweest.

Het hotel is prima gelegen, vlak bij openbaar vervoer. Heel fijne, trendy en leuke buurt. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het ontbijt was lekker, vers en voldoende. Verder is het hotel goed onderhouden en proper.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Appartement met hotelfaciliteiten (ontbijt, schoonmaak)
    • Appartement met 3 Slaapkamers

We verbleven met ons gezin in een van de twee appartementen onder het schuine dak. Dat was heel gezellig, terwijl we 's morgens gewoon beneden konden aanschuiven voor het ontbijt en onze bedden werden opgemaakt. Het hotel is ook gelegen een heel leuke wijk met goede restaurants.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Perfecte plek voor bezoek Kopenhagen, echt midden in het centrum

Kamers zijn net als in Parijs. Parkeren voor de deur is 200 kronen per dag.

Ontbijt was uitgebreid. Super centraal gelegen, genoeg restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Uiterst sober hotel
    • Appartement met 3 Slaapkamers

* Weinig tot geen parkeergelegenheid. * De "suites"hadden niks met suites te maken. Wij zaten op de 4e verdieping. Het was niet meer dan een omgebouwde zolder met uiterst sobere inrichting. Je moest via de achterkant van je bed er in kruipen omdat er geen plek was naast je bed. Veel meer dan een studentenoptrekje was het niet. En als je dan omgerekend 600 euro per nacht betaald is dat flink aan de prijs. * Voor mensen die slecht ter been zijn, is het niet echt een goede locatie. Ontbijtruimte in de kelder alleen via trappen bereikbaar. * Geen restaurant in het hotel

Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Simpel hotel in een mooie wijk.
    • Kleine Eenpersoonskamer

De kamer was niet goed schoon in die zin dat ik hier en daar stof tegenkwam en een spinnenweb op de lamp. Dat laatste gaf ik door en daar werd meteen werk van gemaakt. Minder vond ik ook de prijs voor een single room in relatie tot de kwaliteit. Te duur namelijk.

Het ontbijt was heerlijk en divers. Ook was ik erg blij met de service van het hotel; het personeel nam mijn feedback zeer serieus. Ksenia, de jongedame van de receptie, is zeer servicegericht en goedlachs. Service with a smile.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Ideale ligging tegenover het centrum, net ver genoeg van de...

Betere isolatie tegen geluid van andere gasten en de kamer beter kunnen verduisteren.

Ideale ligging tegenover het centrum, net ver genoeg van de drukte en alles vlot te voet te bereiken. Zeer lekker ontbijt en propere kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooi design, maar te weinig comfort gezien de prijs van de kamer.

Comfort van de kamer (bv. heel klein wasbakje en ongemakkelijke stoelen). Te kleine afmetingen gezien de hoge prijs van de kamer. De belofte via de site van het hotel werd niet ingelost. Kamer is gedurende verblijf niet schoongemaakt (alleen de prullenbakken zijn geleegd en het bed is hooguit dichtgeslagen).

Ontbijt was goed. Prachtig design in het hotel (bv. mooie lampen). Fietsverhuur vlak buiten het hotel was prima faciliteit.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Parkeerplaats gereserveerd;

Parkeerplaats gereserveerd; niet gezien/geregeld door personeel. Ook niet met oplossing gekomen. Kleine kamer, met douche(zeer klein) en wc Amper ruimte....

Badkamer erg krap

ontbijt prima, kamers heeel klein.

prijs

ontbijt prima, kamers heeel klein. heel duur als je vergelijkt met andere steden

Eenpersoons heel klein kamertje, daarnaast apart...
    • Kleine Eenpersoonskamer

Eenpersoons heel klein kamertje, daarnaast apart parkeerplaats en ontbijt betalen voor in totaal meer dan 200 euro is over de top

Uitgebreid aanbod aan brood verse groenten, vers fruit,...

zou het niet weten , was perfect

Uitgebreid aanbod aan brood verse groenten, vers fruit, alles wat een perfect ontbijt kan zijn

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Leuk hotel in een gezellige buurt!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kregen een gratis up grade van de kamer!

Pima hotel voor citytrip

Locatie was uitstekend met bus oor de deur. Ook lopend op goede afstand van centrum.

Goede locatie, prijs te hoog

Prijs-kwaliteit verhouding

Locatie ten opzichte van het centrum

De ligging t.
    • Kleine Eenpersoonskamer

De ligging t.o.v. De stad.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Zeer sober en klein
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kamer leek gevangeniscel, claustrofobisch klein

?

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Gewoon

WiFi: installeren is omslachtig

• Beoordeeld op: 23 november 2017

De prijs kwaliteit, duur ontbijt waar je weinig voor krijgt en plaatjes op booking zijn mooier dan de werkelijkheid.

Kopenhagen is een aanrader

Krappe douche/toilet

Ontbijt veiligheid

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Prima bedden

Alles was prima. Wij hebben zelf gekozen voor een standaard kamer, was aan de kleine kant

Rustige kamer geen verkeerslawaai

Top uitvalbasis met zeer vriendelijk personeel voor een prima kwaliteit/prijs verhouding.

Kussens waren vrij zacht. Maar ja over smaak valt niet te twisten.

Vriendelijk personeel. Prima basis ontbijt, incl. Glutenvrij optie.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Badkamer geen 3 sterren

Erg tochtige ramen. Badkamer erg klein. Geen föhn. Geen plankje om toiletspullen op te zetten.

Ontbijt was goed. Bedden sliepen goed

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Niets te melden

Prima ontbijt, schone ruime kamer, locatie van het hotel ongeveer 15 minuten lopen maar is goed te doen

• Beoordeeld op: 19 september 2016

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

prachtige ligging aan een mooie rustige straat en toch vlak...

de badkamer was erg klein

prachtige ligging aan een mooie rustige straat en toch vlak bij de stad

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goed ontbijt

No beer to buy

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Relaxed,mooie stad,goed hotel,ik kom terug
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kamer was gezellig,plaats genoeg,ligging straatkant was jammer,geluid v auto's.ontbijt , lekker brood,lekkere koffie en zelfgemaakte jam.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Prettig hotel aan de rand van het centrum.

Prettig hotel aan de rand van het centrum. In principe is alles te belopen. Maar het hotel verhuurt ook fietsen. Eenvoudige maar schone kamer. Badkamer klein, waar een aflegplankje mist voor toiletartikelen. Goed ontbijtbuffet. In de omgeving zijn diverse restaurants.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Redelijke kamers.

Redelijke kamers. Badkamer wat ouderwets. Goed en gratis internet. Fietsen huren handig geregeld. Geen bar, restaurant alleen een koffieautomaat met oploskoffie. Lekker brood bij het verder prima ontbijt. Een dikke voldoende.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Lieve receptioniste die mee dacht.

De mannelijke receptionist was wat minder enthousiast dat maakte de aankomst iets minder feestelijk. Helaas hadden we gepassioneerd luidruchtige buren en dunne wandjes.

Lieve receptioniste die mee dacht. Fijn dat we fietsen konden huren. Te gekke wijk. En lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Ideale locatie.

Heel jammer van de badkamer. Klein is er niet mee te vergelijken. Wc, mini-lavabo en douche met gordijn (bhaaaaa!) op 1 vierkantemetet.

Ideale locatie. Dicht bij het stadscentrum. Mooi gebouw, leuke kamer. Vriendelijk personeel die bereid is om te helpen. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 november 2015

Fijne kamer aan binnenplaatsje.

Bedden waren aan de smalle kant. De vloer van de badkamer werd niet schoongemaakt gedurende ons meerdaagse verblijf (er lag stof).

Fijne kamer aan binnenplaatsje. Inrichting was leuk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Prima kamer.

Parkeren kan alleen in straten rondom hotel. Lastig vanwege de drukte en duur!

Prima kamer. Bed en douche in orde. Ontbijt is goed, geen ruime keuze. Continentaal.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Ideaal gelegen en een goed ontbijt.

Bedden waren niet comfortabel.

Ideaal gelegen en een goed ontbijt. Alles wat je nodig had op de kamer. Fietsen te huur in het hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Goede locatie in Vesterbro op loopafstand van Centraal...

Erg duur voor wat het is en erg klein (al is dat wel typisch voor Kopenhagen). Je gasten laten betalen voor wifi kan echt niet meer in 2015!

Goede locatie in Vesterbro op loopafstand van Centraal Station en Meatpacking District. Goed onderhouden en schoon.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Sfeer hotel en ligging is goed.

Kamer lag aan voorkant hotel, iedere ochtend om 6.45 werd je wakker van in- en uitladen vrachtwagen voor hotel.

Sfeer hotel en ligging is goed. Personeel was netjes en kamer schoon.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Het ontbijt is een van de aanraders voor dit hotel.

De netheid liet te wensen over(na onze 1ste dag (we verbleven 7 dagen)), het was precies teveel om eens te stofzuigen! Geen bar. Geen minibar. Je moet voor elke dienst bijbetalen ( Wifi, Gebruik van kredietkaart, enz.). Je hebt direct contact met je buren want de muren zijn flinterdun.

Het ontbijt is een van de aanraders voor dit hotel. Het personeel, aan de receptie, was ten opzichte van ons steeds beleefd en professioneel. Voor een kort verblijf (1 dag) aan te raden.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

Vriendelijk personeel, rustige en schone kamers, mooie...

Te zachte bedden (naar onze smaak) en geen gratis wifi.

Vriendelijk personeel, rustige en schone kamers, mooie lokatie op prima afstand van de bezienswaardigheden en... geweldige fietsen (te huur bij hotel voor schappelijke prijs)!

• Beoordeeld op: 16 april 2015

We kregen gratis een upgrade voor de suite (appartement 6...

De parking vóór het hotel (5 plaatsen) was betalend (dubbel van dagtarief in de straat). Qua zeepjes of andere extraatjes in de badkamer was het heel magertjes, enkel een handpompje voor body en hair dat moest dienen voor lavabo én douche. Onvoldoende verduistering in de slaapkamers.

We kregen gratis een upgrade voor de suite (appartement 6 pers), wat zeer leuk was. Veel ruimte en licht, niet teveel straatlawaai of hinder van andere kamers. Niettegenstaande zouden we er nooit de daadwerkelijke prijs voor over hebben, is te duur voor wat men krijgt. De ligging was vrij rustig en toch dichtbij alles, goede fietsen (te betalen). Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Familie Kamers klein 3 e bed niet comfortabel

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

suite heel ruim, proper, ontbijt ok

kleine toiletpot

suite heel ruim, proper, ontbijt ok

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

Lekker ontbijt.

Lawaai op de gang van andere bezoekers

Lekker ontbijt. Lichte zonnige kamer

ruime kamer, rustige omgeving

ruime kamer, rustige omgeving

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Goede ontvangst

Zeer sober klein kamertje met kleine badkamer, wel schoon

Goede ontvangst

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De locatie: dicht bij het centrum

Voor een superior room vonden wij de badkamer veel te klein. (Een soort diepe kleerkast)

De locatie: dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Ligging, ontbijt

badkamer erg klein. Grof moeten betalen voor wifi is echt niet meer van deze tijd! Huren van fietsen is duur.

Ligging, ontbijt

Prima locatie en fietshuur in het hotel

Extra Kosten bij creditcardbetaling

Prima locatie en fietshuur in het hotel

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Goed en eenvoudig ontbijt.

Kamer was een kleine "eenpersoonskamer", maar die was echt heel klein.

Goed en eenvoudig ontbijt. Goede service.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

netheid en goed ontbijt

kleine badkamer ietwat verouderde accomodatie

netheid en goed ontbijt vriendelij personeel

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Het ontbijt was perfect

Betaling van Wifi had verwacht dat dit als service er gratis bij zou zitten

Het ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

vriendelijk en gastvrij personeel

Betalen voor wifi is niet meer van deze tijd.

vriendelijk en gastvrij personeel

de matrassen waren beneden alle peil

de matrassen waren beneden alle peil

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Ligging en ontbijt

Drukte, disco in de buurt (zaterdagavond) en prijs versus kwaliteit

Ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Ambiance

Betaalde wifi

Ambiance

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Sct. Thomas