Beoordelingen over Sophiendal Manor 4-sterren

Låsbyvej 82, 8660 Låsby, Denemarken

#2 van de 2 hotels in Låsby

Kort verblijf met uitstekend eten

We kregen kamer 52 toegewezen. De persoon aan het onthaal stuurde ons de verkeerde kant op en na 15 alle verdiepingen en gangen te hebben gezocht vonden we de kamer niet. Terug aan de balie geloofde de bediende niet dat de kamer 52 niet in de aangewezen vleugel lag. Na zelf een tiental minuten te zoeken moest hij hulp inroepen. De kamer lag niet in het hoofdgebouw maar in een bijgebouw en was toegankelijk via een metalen buiten trap. We vermoeden dat de kamer niet dikwijls gebruikt word, want de netheid liet te wensen over en de geur in de kamer was niet zo aangenaam. Na wat verluchten was het beter maar buiten het opmaken van de bedden werd de kamer niet echt gepoetst.

Het bed en de comfort van de kamer waren goed. De omgeving en het kader van het hotel is prima. Het eten is echt uitstekend. Jammer dat Denemarken vrij duur is voor eten en drinken.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

In dit 'kasteel' verbleven met zakenrelaties.

Helaas zijn de douches krap en gedateerd (schoon en bruikbaar, maar een douchegordijn is echt niet meer van deze tijd).

In dit 'kasteel' verbleven met zakenrelaties. Bedden waren echt heerlijk. Personeel was bijzonder vriendelijk en we konden gebruik maken van één van de vele 'salons' om gezellig met onze zakenrelaties te praten (en drinken).

Het eten (diner + ontbijt)

Het adres (Läsbyvej 82 in Läsby) wat Boeking.com had doorgegeven klopte niet met het werkelijke adres (Läsbyvej 82 in Skanderborg). Mijn autonavigatie kon het door Booking.com doorgegeven adres in ieder geval niet vinden.

Het eten (diner + ontbijt)

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Comfortabele kamer