Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

• Valuta for pengene

• Gratis wi-fi

8,1

100% verificerede anmeldelser

Ægte gæster. Ægte ophold. Ægte meninger.

Læs mere- åbner en dialogboks
Skriv en anmeldelse

Her vises 1 - 75

• Anmeldt: 17. februar 2019

5,4
    "Morgenmaden var for dyr i forhold til kvalitet og at man på..."
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var for dyr i forhold til kvalitet og at man på alle områder skal betjene sig selv. F.eks selv skal koge sit æg. Incheckning med selvbetjening fungerede ikke, da personalet havde indtastet navn forkert. Det gav en lang ventetid indtil receptionen åbnede.

• Anmeldt: 12. februar 2019

"Jeg synes at 100 kr."
    • 1 overnatning

Jeg synes at 100 kr. for morgenmaden var overpris. Udvalget var begrænset og man skulle selv koge sine æg. Muligvis godt for miljøet, men så burde prisen være lavere.

• Anmeldt: 12. februar 2019

6,7
    "Sengen var helt ok, personalet var meget soede og venlige."
    • 8 overnatninger

Rengoerringen, der er plads til MEGET forbedring. Lige en grundig omgang, saa er det nemt at holde bagefter. Og gerne shine rummet lidt op, bl.a gardinet der ikke var sat ordentligt fast, kraever ikke meget, men det ser ikke godt ud naar man kommer ind i vaerelset.

Sengen var helt ok, personalet var meget soede og venlige.

• Anmeldt: 28. december 2018

"Valuta for pengene"
    • 1 overnatning

Badeværelset have ikke noget varme hverken gulv eller anden og det virkede ikke i kanterne super rengjort. Men vores venner havde varme i gulvet så måske var det bare vores der ikke virkede.

vi spiste ikke morgenmad

Overnattede: december 2018

• Anmeldt: 3. december 2018

7,5
    "Billigt, ukompliceret, egnet til enkelt overnatning."
    • 1 overnatning

Juicen var ringe - og der var ikke smør (men Kærgården) til rundstykkerne. Det fik os til at føle os direkte uvelkomne, at morgenmaden sluttede af med, at den ansatte ryddede bufetten - uden at spørge, om vi var færdige. Da min mand spurgte, om han så ikke kunne tage en kop kaffe ekstra, var svaret: "Så kan jeg ikke nå at blive færdig". Det virkede direkte uvenligt. Værelset var ok, gardinerne flossede, og det var meget generende, at der ikke var luftet ud i radiatorerne, så de støjede natten lang.

Morgenmaden er tæt på at være rigtig god. Glimrende P-faciliteter. Sød hjælp ved indcheckning.

Overnattede: december 2018

• Anmeldt: 13. november 2018

"Billigt nemt centralt"
    • Indsendt mobilt

Jeg var alene og følte jeg boede udsat, da værelserne alle har indgang ud til det fri og ikke inde i et hotel.

Meget venligt personale. Også mulighed for selvindtjek ved stander ala tjek in i lufthavn. Værelset var stort. Nær grønt område og i centrum af Kolding.

• Anmeldt: 8. november 2018

5,0
    "God beliggenhed, fin morgenmad "
    • Indsendt mobilt

Det lugtede stærkt af urin på badeværelset denne lugt bredte sig til hele rummet så snart døren dertil blev åbnet. Vi gik i receptionen og fortalte om problemet ved 18.30 tiden efter ankomst kl 18. Her fik vi bare det svar at det ville hun give besked om til rengøringspersonalet næste dag. Det hjalp os jo ikke meget.

God beliggenhed, fin morgenmad

• Anmeldt: 6. november 2018

7,5
    "Det er let at booke og blive indkvarteret på hotellet "
    • 1 overnatning

Der trængte lidt bedre rengøring i "krogene" Har været der 2 gange og begge gange er der en eller anden form for larm ved 20:30-21 tiden. Ved ikke hvad det stammer fra.

Det er let at booke og blive indkvarteret på hotellet Sover fortrinligt i sengene.

• Anmeldt: 27. september 2018

8,3
    "Vi var godt tilfreds med opholdet"
    • Indsendt mobilt

Der var en underlig lugt på værelset. Men ned døren på krog natten igennem kunne vi leve med det

Morgenmaden vartilpas, og middagen i restauranten var fremragende .

• Anmeldt: 24. september 2018

"Morgenmaden var okay."
    • 2 overnatninger

For lidt plads: 1. Skrivebord står op ad væggen - MEN TV'et er ophængt direkte over skrivebordet, så hvis man sidder der risikerer man at støde hovedet op i TV'et: Ikke særligt smart. 2. Alt for lidt plads i badeværelset - håndvasken er alt for lille og der er ikke megen plads til at stille sine toiletsager på den meget lille hylde over håndvasken.

Morgenmaden var okay. Service fra receptionen var rigtig god.

• Anmeldt: 23. september 2018

9,0
    "Venlig modtagelse 😃 rent og pænt!"
    • Indsendt mobilt

Sengene var for bløde ..... meget varm at sove på grund af manglende muligheder for at have vinduerne åbne.

Fin fin service 😀fik gratis kaffe med på turen!

• Anmeldt: 9. september 2018

9,2
    "Fin standard til prisen "
    • Indsendt mobilt

Måske lidt upersonligt som det nu engang er i hotelkæder

Godt forhold mellem pris og standard. Gode senge . God morgenmad med rigeligt at vælge mellem i selvbetjeningsbuffeten. Venligt og hjælpsomt personale.

• Anmeldt: 31. august 2018

"Absolut ikke anbefalelsesværdigt!"
    • Indsendt mobilt

Mit værelse lugtede af kloak, den ene seng var ved at falde fra hinanden, og det udstyr der var reklameret med, var ikke til rådighed. Den første receptionist lovede at skaffe det og kontakte mig, men det skete ikke, og jeg så ham ikke igen.

Den restaurant ansvarlige talte min sag, og fik anskaffet manglende udstyr, dog for sent til mit behov.

• Anmeldt: 30. august 2018

5,8
    "Parkering lige ved hoveddøren til værelset, hvilket var..."
    • 1 overnatning

Værelset bar præg af at have været godt brugt: - Et af vinduernes karme var hullet, så der næsten kunne være gennemtræk. - Sengene var for bløde efter vores smag. - Rengøringen kunne have været bedre, mest af andet på toilet.

Parkering lige ved hoveddøren til værelset, hvilket var meget behageligt når takser og kufferter skulle transporteres. Nem in- og ud-tjek. Behagelig personale, de var der når man skulle bruge dem.

• Anmeldt: 27. august 2018

7,5
    "Fremragende for en weekend, nær ved grænsen, Als og Sønderbord, samt andre historiske områder."
    • 2 overnatninger

Sengene var ikke specielt gode, men topmadrasserne rådede noget bod på dette. Værelset var ikke stort, og flernsynet var anbragt, så man måtte bøje sig temmelig meget for at komme ud i baghaven. Wi Fi forbindelsen kunne være bedre.

Fremragende "Motel-agtigt hotel, men fin parkering på området. Værelset var standard, men pænt og rent. Lyset på badeværelset dog lidt discoteksagtigt, d det blinkede hele tiden. Udvalget på aftenmenuen kunne være mere fantasifuld. Den store tren over hele Danmark er åbenbart burgere i alle mulige afskygninger, suppleret med en enkelt eller to alternativer. Der var kulturnat i Kolding, så gennemgående en hyggelig weekend.

• Anmeldt: 17. juni 2018

9,6
    "Vi er meget tilfreds med at overnat hos Zleep"
    • Indsendt mobilt

Lyd fra køleskabet kan ødelægge den rolig morgenmad stemning. Der er lidt for meget lugt fra kloak på toilet. Der kan man evt. lukke det rør, der fører lugten fra kloaken, så der ikke spredes dårligt lugt til rummet.

Lækker morgenmad, dejlige store senge og værelse. God rengøring. Smilende personale. Rimelig pris.

Overnattede: juni 2018

• Anmeldt: 4. juni 2018

"Beliggenhed"
    • Indsendt mobilt

Med 30 grader udenfor og et værelse der lå badet i sol fra middag og frem var det håbløst at sove når der ikke var klimaregulering! Jeg sover aldrig mere om sommeren på Zleep Kolding eller andre hoteller uden klimaregulering på værelserne. Det var udlideligt varmt! Og dynerne ligeledes. Varme syntetiske dyner!

Beliggenhed

Overnattede: juni 2018

• Anmeldt: 17. maj 2018

7,1
    "Fint sted, med plads til forbedringer"
    • Indsendt mobilt

Badeværelsesgulvet er konstant vådt, pga. forkert fald på gulvet. Gardinerne kunne ikke trækkes ordentligt for.

Nem check-in og check-ud, god plads på værelset. Dejligt med seperate lejligheder.

• Anmeldt: 29. april 2018

7,9
    "Ophold og beliggenhed var fin."
    • 1 overnatning

Manglende personlig kontakt ved ankomsten.

Morgenmaden var god, men nok lidt dyr. Sengen var fin, men jeg savnede kontakt med receptionen da jeg ankom og selv skulle booke, selv om jeg havde bestilt på forhånd.

• Anmeldt: 18. april 2018

"Morgenmaden var ringe."
    • Stort dobbeltværelse
    • 2 overnatninger

Morgenmaden var ringe. For lille udvalg af pålæg og lign. og ingen frugt. Badeværelsets bruseforhæng var for lille så hele badeværelset blev drivvådt og man kunne ikke have noget derude samtidigt med bad. Madrasserne var slidte og ALT for bløde. Man gik "i bund" i fjedrene når man satte sig på sengen.

• Anmeldt: 26. marts 2018

"super"
    • 1 overnatning

der manglede belysning i ude området ved værelserne og afmærkning ved gang arealerne i området udenfor værelserne - der er nogle voldsomme "trin"

alt var i skønneste orden

Overnattede: marts 2018

• Anmeldt: 12. marts 2018

7,1
    "Havde bestilt værelse med dobbeltseng, og forventede at få..."
    • Indsendt mobilt

Havde bestilt værelse med dobbeltseng, og forventede at få en dobbeltseng. Det var 2 enkelte senge der bare var rykket sammen, som gled fra hinanden bare man satte sig på sengekanten

Overnattede: marts 2018

• Anmeldt: 5. februar 2018

9,6
    "Morgenmaden var udmærket, men prisen er måske lidt høj, når..."
    • 1 overnatning

Manuel- hvordan man skulle bruge TV, vi fandt ud af det :-)

Morgenmaden var udmærket, men prisen er måske lidt høj, når vi tager i betragtning, at vi selv skulle stå for den.

Overnattede: februar 2018

• Anmeldt: 2. december 2017

8,3
    "Godt til prisen- WYSWYG!"
    • Indsendt mobilt

En detalje er, at der mangler overdækning på den sidste lille stykke vej gæsten skal gå fra værelset til receptionen/morgenmad. Træls i dårligt vejr, da man i så fald skal have overtøj på. :-(

Morgenmaden var helt ok med velkommen fokus på det økologiske. Til den relative høje prisen på 99kr p.p. bør man dog fastholde det fine økologiske koncept på alle produkter, herunder også osten og pålæg. Den høje pris taget i betragtning havde man også regnet med en varm ret, f.eks. bacon og æg.

Overnattede: december 2017

• Anmeldt: 27. november 2017

8,0
    "Super god kundeservice - Jeg følte mig meget velkommen :)"
    • 2 overnatninger

Jeg fik anvist et værelse UDEN mulighed for at åbne et vindue. Dette var ikke en god oplevelse, da jeg gerne skal sove i en koldt rum. Jeg havde ikke tryghed i at sove med døren åben/ på sikkerhedslås. !! Der var rigeligt varmt på værelset, hvilket godt kunne justeres, således at man som kunde selv havde indflydelse på rummets temperatur. Et stort øv mht. at vindues ikke kunne åbnes.

Overnattede: november 2017

• Anmeldt: 13. november 2017

7,1
    "Alt i alt en var det et ok ophold."
    • Indsendt mobilt

Sengens kvalitet var ikke den bedste jeg har oplevet.

Der var rent og pænt. Hjælpsomt personale i restauranten selvom receptionen var lukket. Morgenmaden var rigtig god.

Overnattede: november 2017

• Anmeldt: 25. oktober 2017

"Havde bestilt og forud betalt."
    • Indsendt mobilt

Havde bestilt og forud betalt. Og da vi skulle rejse hjem fik vi penge tilbage fordi de havde fundet uf af vi havde betalt for meget. Det er jo en dejlig ting. Dejlig værelse og seng. Lækker sted til billig penge. Det er anden gang vi har vært der og det er ikke sidste gang jeg bestiller overnatning der

Overnattede: oktober 2017

• Anmeldt: 13. oktober 2017

7,9
    "Der var også larm nede fra vejen, det ville blive bedre på et senere tidspunkt."
    • Indsendt mobilt

Der var en grim lugt enten fra toilettet, eller det kom nede fra åen- man kunne have noget duft stående, som man kunne have sprøjtet med.

Morgen mad var fin- sengene og dynerne var ret gode- god plads på værelset.

Overnattede: oktober 2017

• Anmeldt: 1. september 2017

7,1
    "En ny opdateret Garmin, viser at hotellets adresse er end..."
    • 1 overnatning

En ny opdateret Garmin, viser at hotellets adresse er end andet sted. Der er kommet en BUS sluse, således man KUN kan køre til hotellet via Ndr. Ringvej. Disse oplysning fortælles ikke ved booking...

• Anmeldt: 28. august 2017

"Meget positivt."
    • 1 overnatning

På gangene imellem værelserne var der nogle steder meget høje kantsten. Var bekymret for at falde. Måske ville en afmærkning eller en udglatning af dem gøre det lidt mere sikkert.

Jeg sov perfekt. Badeværelset havde alt, hvad der var behov for, og afløbet virkede. Perfekt med en havedør og bord og stole udenfor. Lå tæt på stationen. Der ligger en legepark lige ved siden af hotellet. Kan benyttes af både voksne og børn.

• Anmeldt: 10. august 2017

8,8
    "Dejlig og nær byens centrum"
    • 1 overnatning

Håndbruseren var defekt og når man står nøgen og regner med at det hele går efter planen, så får man både vand i hovedet, på benene og op ad væg osv. Men heldigviv var jeg ikke alene. Ellers skal man til at have tøj på igen for at finde en løsning i receptionen. Hilsen Britta og Hans.

Morgenmaden ver fin og lækker . Sengene var ok.

• Anmeldt: 1. august 2017

"Vi kommer igen"
    • Indsendt mobilt

At rengøring var ikke så god det lå 2 sodavandsflasker i skuffen... Sengene glider fra hinanden og er meget bløde at ligge i Få lidt tv kanaler men det kan man godt overleve 😂😂😂

Kanon god morgenmad og aftensmad på stedet. Rigtig søde og flink personale Få flere danske tv-kanaler 😂😂😂 Rigtig godt sted kan varmt anbefales

• Anmeldt: 29. juli 2017

"Vi var på egen kost."
    • 1 overnatning

Det var varmt en sommernat, derfor åbnede vi døren ud til terassen, men den kunne ikke sikres tilfredstillende indefra!!!!! Når kæden er sat på dør/karm. kan kæden fjernes ude fra, derfor er døren ikke "låst". Måske kunne et myggenet være fint ved et vindue.,

Vi var på egen kost.

• Anmeldt: 10. juli 2017

9,2
    "Godt hotel - meget for pengene !"
    • Indsendt mobilt

Meget venlig og imødekommende modtagelse i receptionen. Dejlige funktionelle værelser, meget rent og pænt Udemærket restaurant med god mad og betjening.

• Anmeldt: 8. juli 2017

7,5
    "Flot stort familieværelse tæt på dejlig legepark i Kolding og gåafstand til Koldinghus"
    • Standard-familieværelse
    • Indsendt mobilt

Bookede familieværelse og troede prisen var for alle i familien, men prisen gjaldt kun 1 person. Dårlig misvisende info af booking.com - pas på!

Beliggenhed lige ved legepark. Super! Meget venligt personale i receptionen !

• Anmeldt: 6. juli 2017

4,6
    "God beliggenhed, men en skuffelse"
    • Indsendt mobilt

Værelset var i orden ved ankomst, men derudover var rengøringen utilfredsstillende. Første dag var der redt senge og hentet brugte håndklæder. Der var ikke nye håndklæder eller tømt skraldespand. Anden dag havde vi haft forstyr ikke-skilt på døren, men vil fjerne det da vi forlader værelset. Da er skiltet allerede fjernet. Rengøringsvognen holder på gangen, men jeg kan ikke finde personalet for at sige vi er gået. Da vi kommer tilbage om aftenen hænger skiltet på døren(!) og rengøringen har ikke været der. Receptionen beklager og tilbyder mig et nyt værelse, hvilket er uhensigtsmæssigt da vi skal afsted næste morgen. Dog siger receptionisten at det måske er "drengestreger" Jeg tager ikke på hotel for selv at tømme skraldespande og hente håndklæder/toiletpapir i receptionen. Ved udtjekning fortæller jeg en anden receptionist om vores oplevelser og han lader til at tage min feedback seriøst. Han noterer bla. mine kontaktoplysninger og vil kontakte mig. Det er endnu ikke sket. Jeg føler mig snydt ved at have betalt fuld pris for opholdet og trods en rimelig god beliggenhed, har jeg ikke lyst til at komme igen.

Beliggenheden var god og især med børn var det dejligt at have Legeparken ved siden af. Det var rart med mulighed for at sidde udenfor ved værelset

• Anmeldt: 4. juli 2017

8,3
    "Dejligt ophold i fine omgivelser."
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden var alt for dyr, så fandt et andet sted.

Fint og rent værelse med 3 senge. Dejligt med tv på værelset, god afstand til alt, høfligt personale, som er nemme at fat på.

• Anmeldt: 23. juni 2017

"Dejlig ophold i skønne omgivelser."
    • 1 overnatning

Betrækket på sengetøjet føltes hårdt, men sådan er det vel med betræk på hoteller.

Værelset var fint og morgenmaden var super. Det er virkelig lækkert, at fødevarer som pålæg, ost, smør, yoghurt, og mælk opbevares i et køleskab. Det er også super, at man selv kan koge sit æg, så får man det præcis, som man vil have det.

Overnattede: juni 2017

• Anmeldt: 6. juni 2017

8,3
    "Godt værelse central placering af hotel"
    • Indsendt mobilt

Dårlig WIFI Manglede danske tv programmer fx TV3 Gik glip af Champions league finale Også fordi wifi ikke kunne skabe forbindelse til via-okay

Godt værelse central placering af hotel

Overnattede: juni 2017

• Anmeldt: 29. maj 2017

8,8
    "Fremragende beliggenhed lige ud til naturskønne omgivelser,..."
    • 1 overnatning

Vi manglede en oversigt over tilgængelige tv kanaler. Vi ville gerne have en nyhedoversigt på tv2 NEWS, men kunne ikke finde kanalen ved at zappe. Morgenmaden var lidt for meget B&B. Den kunne godt peppes lidt op.

Fremragende beliggenhed lige ud til naturskønne omgivelser, hvor man kan gå eller løbe sig en tur og så lige op til legeparken

• Anmeldt: 28. maj 2017

7,5
    "Alt I alt et godt hotel, med dejlig belligenhed centralt I..."
    • Indsendt mobilt

Alt I alt et godt hotel, med dejlig belligenhed centralt I kolding. Lige bag hotellet logger der en stor legeplads med en sø hvor der er cykel både :)

• Anmeldt: 9. maj 2017

6,3
    "Var trods ovennævnte tilfreds med opholdet"
    • 2 overnatninger

Der var alt for få stikkontakter i værelse og entre. Belysningen i bad var rimelig dårlig. Kunne også godt være et stort spejl i entre. Der var kun 1 god stol at sidde i, der burde være 2.

Morgenmaden var fin. Sengene var fornuftige

• Anmeldt: 3. maj 2017

"Godt..."
    • 1 overnatning

Umidedelbart er det noget med radiatorerne/rørene, som I må få gjort noget ved. Vi boede i rum nr. 9... I forb. med at termostaterne begynder at indtage varmt vand begynder det at dunke i rørerne og det er lidt ubehagelig klikken/dunken og som ikke er som det skal være.

Morgenmaden var god

• Anmeldt: 1. maj 2017

"Sengen behagelig."
    • Indsendt mobilt

Bedre skiltning til morgenmadslokale nummer to er nødvendig, hvis der overhovedet var et skilt. Der var fyldt op med folk der hvor maden er, så jeg gik lige over gangen hvor der stod restaurant. Og satte mig pænt med min mad, men blev bedt om at forlade lokalet. Der var et andet, i øvrigt trist lokale, men dertil var der altså ingen skiltning. Så at blive bedt om at gå ud var lige i overkanten, og næppe sket på et rigtigt hotel.

Sengen behagelig. Venlig modtagelse i reception. Og i stedet for bare at affinde mig med en enkelt slatten hovedpude i to nætter fik jeg udleveret to nye i receptionen. Dejligt. Jeg havde fint, roligt værelse, men man kan også risikere et ud til vejen.

• Anmeldt: 24. april 2017

9,6
    "Der var sket en fejl ved bookning og fik et værelse med to..."
    • Indsendt mobilt

Der var sket en fejl ved bookning og fik et værelse med to enkle senge og ikke en dobbelt seng, men det rettede de med det samme. Dejligt sted og personale

• Anmeldt: 16. april 2017

"God morgenmad "
    • 2 værelser
    • 1 overnatning

Alt for varmt på værelset!! Ulideligt, selvom vi skruede ned på radiatoren. Gulvvarmen på toilettet alt for varm, og vi kunne ikke skrue ned. Sengen knirkede vildt meget!

God morgenmad

• Anmeldt: 11. april 2017

"Mit favorit-hotel i Kolding"
    • Indsendt mobilt

Morgenmaden er ikke værd at betale ekstra for.

Jeg bruger ofte dette hotel i Kolding. Der er altid rent og pænt, sengene er komfortable, dejligt kraftigt vandtryk i bruseren, central beliggenhed, venligt og hjælpsomt personale, der er muligt gratis at låne en el-kedel. På bagsiden af hotellet ligger et grønt område med småsøer(se foto) og legeplads der er Ideelt til gåture og picnic.

Overnattede: marts 2017

• Anmeldt: 27. februar 2017

2,5
    "Ekstrem dårlig service og faciliteter "
    • 1 overnatning

Personalet har meget travlt med at understrege alle jeres regler! I "glemmer" den vigtigste detalje service. Personalet fremstår som sure og ikke imødekommende!! Jvf. Jeres side lukker Zleep I Kolding kl 20.00. Men da vi har forbi kl. 19.50 var der lukket!!! Internettet virkede ikke!!! Og Badeværelset er mega koldt, det er ikke I orden!!!

Overnattede: februar 2017

• Anmeldt: 7. februar 2019

"God seng"
    • Indsendt mobilt

Koldt på værelse og badeværelse

God seng

• Anmeldt: 5. februar 2019

"Tåleligt men dyrt"
    • Indsendt mobilt

Jævn kedelig morgenkomplet til alt alt alt for mange penge

Okay værelse uden at være prangende på nogen som helst måde

• Anmeldt: 5. februar 2019

"Bynær beliggenhed"

Toilet meget koldt

Bynær beliggenhed

• Anmeldt: 3. februar 2019

8,8
    "Synes det hele var så fint og hyggeligt."
    • På rejse sammen med venner
    • Indsendt mobilt

Synes det hele var så fint og hyggeligt. Sødt personale.

• Anmeldt: 2. februar 2019

8,8
    "Kedeligt brød fra frost, men alt i alt som forventet."

Meget larm fra gangene.

Kedeligt brød fra frost, men alt i alt som forventet. Behagelig seng med god plads. Meget blød madras.

• Anmeldt: 30. januar 2019

"Prisen"

Prisen

• Anmeldt: 24. januar 2019

6,3
    "Kønsløs morgen mad til urimelig pris"
    • Indsendt mobilt

Sengen for blød og rengøringen lige usel nok

Kønsløs morgen mad til urimelig pris

• Anmeldt: 1. januar 2019

7,9
    "Fjernsyn hakkede i program"

Fjernsyn hakkede i program

• Anmeldt: 20. december 2018

"godt"

varme i gulv badeværelse

godt

• Anmeldt: 8. november 2018

6,3
    "Meget lidt plads til morgenmad og buffet, da vi var mange..."
    • 1 overnatning

Meget lidt plads til morgenmad og buffet, da vi var mange fra konference.

• Anmeldt: 31. oktober 2018

"glad og godt tilfreds. dejlig by"
    • 1 overnatning

let at komme til kørselsmæssigt. let at booke. let at finde værelse, ikke langt ned i byen

Overnattede: oktober 2018

• Anmeldt: 4. oktober 2018

8,3
    "God overnatning til pengene"
    • 1 overnatning

Rent værelse, havde det en overnatning behøvede

• Anmeldt: 2. oktober 2018

"Ok alting"

Ingenting

+gode senge og god morgenmad

Overnattede: oktober 2018

• Anmeldt: 29. september 2018

"Godt overnatningssted"
    • Indsendt mobilt

Så ikke personalet da der var betjening pr check-in automat som virkede fint

• Anmeldt: 23. september 2018

"Godt til prisen "

Morgenmaden var for dyr

Rene udmærkede værelser

• Anmeldt: 17. september 2018

7,5
    "Meget fint og roligt ophold"
    • 1 overnatning

Meget gode senge! Ro og Frisk luft!

• Anmeldt: 17. september 2018

7,5
    "Nem adgang og let at finde parkering."
    • 1 overnatning

Bruseforhænget var meget kalket til. Afløbet i gulvet trængte til at blive renset da vandet flød ud på gulvet.

Nem adgang og let at finde parkering.

• Anmeldt: 27. august 2018

"Central beliggende."
    • På rejse sammen med venner

Ingen ting

Central beliggende..

• Anmeldt: 19. august 2018

9,6
    "Rigtig dejligt sted og super personale"
    • 2 overnatninger

Sengen kunne dog godt ha haft 1 fuld topmadress istedet for 2 enkelte.

Særdeles dejligt sted og beliggenheden var i top mht, afstand til midt byen.

• Anmeldt: 21. juli 2018

5,4
    "Hvis du bare skal have en billig seng"

Trangt og slidt

Trist hotel og meget små værelser uden charme

• Anmeldt: 10. juli 2018

6,3
    "At der var en terrasse så man kunne ryge."
    • Indsendt mobilt

Badeværelse. Når man tog bad løb vandes næsten ud i gangen. Forkert fald til gulvafløbet.

At der var en terrasse så man kunne ryge.

• Anmeldt: 1. juli 2018

"Godt sted til prisen."
    • Indsendt mobilt

Godt sted til prisen.. Nem indtjekning og udtjekning.. Skønne senge.

• Anmeldt: 31. maj 2018

"Ophold levede op til mine forventninger"
    • 1 overnatning

Ophold levede op til mine forventninger

• Anmeldt: 21. maj 2018

"Placeret godt i byen "
    • 4 overnatninger

Ingen kommentat

Placeret godt i byen

• Anmeldt: 13. maj 2018

9,6
    "Vi spiste ikke morgenmad."
    • 1 overnatning

Vi spiste ikke morgenmad. Sengen var fortræffelig

• Anmeldt: 1. maj 2018

"beliggende god"

Restaurant 🍴

Vi prøvet i restauranten da den ikke levet op til vores standard

Her vises 1 - 75

Vi matcher prisen
Vi matcher prisen
Lave priser • Ingen reservationsgebyrer • Har du fundet en lavere pris? Så refunderer vi differencen!

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: