Beoordelingen over Catalonia Punta Cana - All Inclusive 5-sterren

Playas de Bavaro, Cabeza de Toro, 23000 Punta Cana, Dominicaanse Republiek

#19 van de 92 hotels in Punta Cana

4,9

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Het verblijf was uitstekend en de manager Naomi heeft het orobleem uitstekend opgelost.
    • Junior Suite - Gratis WiFi

Bij aankomst werden wij niet gevonden in de administratie waardoor wij 3 kwartier bij de gate moesten wachten🤣 Als we meteen door waren gestuurd naar de receptie was het probleem sneller opgelost.

Onze kamer was geupgrade, heel mooi👍 Eten was lekker, vooral het Steakhouse en de Italiaan.

Wij hebben de ganse tijd enorm genoten.
    • Junior Suite - Gratis WiFi

Jammer dat er een paar keer problemen waren met water en electriciteit. Het was wel telkens snel verholpen.

De kamer was gewoon fantastisch. Wij zaten in het privilege gedeelte en dat was zeer luxueus. Het eten was overal zeer lekker en gevarieerd.

Geweldige ervaring met een goede prijs/kwaliteit-verhouding
    • Junior Suite - Gratis WiFi

De rij bij het inchecken was erg lang omdat het hotel aangeeft dit vanaf een bepaald tijdstip te doen en de meeste gasten dus dan ook al popelend klaar staan om toegelaten te worden. Je wordt in deze tijd wel voorzien van een plek voor je koffers en een welkomsdrankje. Je hebt gratis wifi dus je kan je in de lobby je met de electronica al vermaken, of al informeren voor tours terwijl je wacht voor het inchecken. Sommige personeelsleden hadden af en toe een slechte dag volgens mij, maar over het algemeen waren ze erg vriendelijk. Veel van het animatie gebeuren was in Frans wat jammer was. Het Engels van de meeste mensen is niet erg goed maar het is vaak genoeg en als dat niet het geval is wordt er iemand gehaald die de taal goed beheerst. Een andere tegenvaller was de prijs van foto's die werden genomen op tours. Zo werd op de tour naar Isla Saona (geweldige tour, zeker doen!) aangeboden dat professionele foto's werden gemaakt. Het zorgt voor geweldige kiekjes met een setting waar je de rest van het jaar alleen maar van kan dromen, echter is het prijs van de foto's rond de $110! Dus daar zeker even zelf de camera meenemen is mijn tip. De grootste tegenvaller waren de algen in het water en op het strand van het hotel. In de periode waar wij waren gegaan (augustus 2018) was op ieder strand een algen-plaag (dit was minder op de eilanden zoals Isla Saona). Al waren ze met tientallen mensen in de ochtend dit aan het wegharken en met graafmachines de aangespoelde algen het afvoeren, het had weinig zin. Het was een strijd die dagelijks gewonnen werd door de algen.

Het zwembad is ruim met een leuke pool-bar waarbij ook op bepaalde tijdstippen leuke activiteiten worden georganiseerd door het animatie-team. De schoonmaaksters waren erg vriendelijk en deden erg goed werk en de meeste andere personeelsleden ook. De kamer met bed, douche & bad (altijd warm water gehad), mini-fridge, bank, stoelen en balkon met hangmat was erg comfortabel en had een goede airco en ventilator. De gordijnen waren goed verduisterend dus je kan heerlijk slapen. Het buffet smaakte prima en er werd af en toe gevarieerd met sommige gerechten maar voornamelijk met de desserts. De andere restaurants vielen ook goed in smaak, met name het steakhouse en Caribisch restaurant! Wandelen door het middelste deel was ook leuk met verschillende planten en vogels (wel zielig dat de vleugel van de enige flamingo geknipt is om wegvliegen te voorkomen). De optredens in de avond waren ook erg vermakelijk. Al met al heeft het park een goede uitstraling.

Perfect
    • Junior Suite - Gratis WiFi

Strand was vies, hoorden dat al 4 jaar een " plaag" was van zee wier dikke laag aan het strand, water was helder maar kanarie geel ( gevoel alsof je in een bad urine stond) Stank van rottende zeewier, riool lucht

Hotel en faciliteiten perfect. Taal af en toe probleem maar met handen en voeten kom je heel ver.

Geweldig, genieten, we komen zeker terug.
    • Junior Suite - Gratis WiFi

De niet gerenoveerde kamer was wel een stuk minder.

Prachtige kamer, zalig eten met heel veel keuze, al la carte, ook als je gezond wilt eten ! Vers geperste sappen, van papaya tot watermeloen. Heel veel vers fruit, lekkere cocktails, geweldige service door Yana. Helemaal in de watten gelegd vooral toen we meldden dat we 25 jaar getrouwd zijn en dit kwamen vieren.

Mooie grote en schone kamer (priviliged).
    • Privilege Deluxe Junior Suite (2 Volwassenen)

Heel erg luidruchtig, hele dag door van alle kanten veel lawaai wat tot laat door ging. Tijdens gehele verblijf geen nieuwe handdoeken gekregen in de kamer. Het eten was prima maar zeker geen hoge kwaliteit wat wel zou mogen bij zo’n locatie. Veel werkzaamheden overal tijdens ons verblijf, zelfs op de zaterdagochtend werdt er om 9 uur sochtends geboord bij de ingang van de kamers. Voor je rust moet je zeker niet naar dit resort gaan!

Mooie grote en schone kamer (priviliged). Goed ontvangst en aardig personeel. Het ontbijt is goed.

Aardig hotel voor een goede prijs.
    • Junior Suite - Gratis WiFi

Badkamer en kamer waren gedateerd en behoorlijk aan renovatie toe.

Vriendelijk personeel, meerdere restaurants met voldoende variatie voor ontbijt, lunch en diner, net zwembad en schoon strand met voldoende ligbedden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed verzorgd en uitstekende service.
    • Junior Suite - Gratis WiFi

Het zeewater is niet zo blauw als je mag verwachten van de Caribean. De zuidkant van de Dom. Rep. heeft overigens wel die prachtige blauwe zee. De kosten voor een taxirit zijn niet goedkoop.

"All Inclusive" is heel erg uitgebreid. Er zijn restaurants a la carte en buffetrestaurants. Alles met ontzettend uitgebreide mogelijkheden. Er is zelfs op het strand een bar. Mogelijkheid om gratis met een kleine catamaran op het water te zeilen, na een korte (wel betaalde)instructie.

Bedankt voor het fijne verblijf!
    • Junior Suite - Gratis WiFi

Goede service van al het personeel (vooral bij de watersport, en Simon van het ontbijt) bijna iedereen was continue vriendelijk. Eten was ook goed, het ene restaurant beter dan het andere, maar over het algemeen goed. We vonden de "schommelbedden"op het strand echt fantastisch! We hebben heerlijke cocktails gedronken, kortom het was een super verblijf!

Super voor zon aanbidders maar voor sportief verblijf is het te oude

Tennisbaan, padelbaan en fitnesscentrum

Zalig eten en privileged kamer top

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Speciale service en locatie

Speciale service en locatie

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Onvoldoende waterdruk om douche te nemen Wifi quasi onbestaande