Beoordelingen over Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana All Inclusive 5-sterren

Boulevard Turistico del Este Km 28 #74, Bavaro, 23302 Punta Cana, Dominicaanse Republiek

#10 van de 97 hotels in Punta Cana

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Presidentiele suite lag tegen een technische ruimte met zeer...
    • Signature Presidentiële Suite met 1 Slaapkamer

Presidentiele suite lag tegen een technische ruimte met zeer veel (machine-) herrie; op verzoek een andere kamer gekregen. Overal erg druk en lawaaierig in het hotel. Voor ons niet meer.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Kwantiteit boven kwaliteit voor de hoofdprijs!
    • Caribbean Sand Suite met Kingsize Bed

De accommodatie is veel te groot en ouderwets. Noem mij een snob, maar de inrichting van werkelijk alles was mega tacky. Trampstamps is een groot onderdeel in de huisstijl van dit resort, het doet erg Amerikaans op de slechtste manier aan. Meubels zijn kapot, de hele look en feel doet je 15 jaar terug in de tijd gaan. Het eten is below mediocre. Ik begrijp dat kwaliteit gelijk houden en handhaven lastig is voor een resort van deze grootte, maar werkelijk al het eten in elk restaurant inclusief de wijn was niet te hakken. Het enige dat goed smaakte waren verse dingen als fruit en een vers gebakken ei. Betreft het volk dat rondloopt: veel dronken luidruchtige Amerikanen. Alsof dat niet genoeg lucht vervuiling is, was het resort overal ook nog eens aan het bouwen. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar ze lijken soms te fungeren als een clownesk entertainment leger dat mega seniel tegen je aanpraat. Wellicht ben ik een te nuchtere Nederlander om dat niet te kunnen waarderen. De zwembaden waren erg relaxed, maar door de verbouwingen en luidruchtige gasten kon je daar niet echt van genieten. Het strand is prachtig, maar het water is te wild om relaxed in te gaan zwemmen. Ik ben misschien niet snel tevreden en ik begrijp het hele concept van dit resort, maar voor een prijskaartje van 450 dollar!! Per nacht, verwacht ik top kwaliteit. Wat wij kregen zou max 150 euro per nacht mogen kosten. Wij hebben ons beklag gedaan bij de receptie, waarbij we aangaven graag eerder uit te willen checken en voor die nacht ons geld terug te krijgen. Het was overduidelijk voor het resort dat we er geen slaatje uit wouden slaan om korting oid te krijgen. Wij wouden weg! Na lang op en neer getrek kwamen ze met de ultieme oplossing: een extra gratis nacht bij ons volgende verblijf!! Logica is blijkbaar niet van kracht. Uiteindelijk na boos te zijn geworden hebben we eerder uit kunnen checken en ons geld van die nacht terug gekregen.

De service, het bed, de badkamer en het bubbelbad in de kamer. Ze waren niet te zuinig met alcohol, maar op dronken mensen floreert de hele winkeltjes business in het resort natuurlijk.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

mijn mening is dat er veel te weinig rock muziek wordt...

mijn mening is dat er veel te weinig rock muziek wordt gedraaid, je hoort veel merenge, salsa etc maar daarvoor boek je geen hard rock hotel

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Kamer was mooi