Beoordelingen over Ecoland Spa Hotel

Randvere Tee 115, Zamoskvorechye, 11913 Tallinn, Estland

#98 van de 103 hotels in Tallinn

Uiteindelijk hebben we een andere kamer gekregen, na de ene...

Het personeel was onvriendelijk, soms op het onbeschofte af. Hun Engels was ook niet zo goed. Het restaurant was erg gericht op de Russische gasten. Na inchecken kregen we een kamer waar een vreemde piep hing (door de warmte piepten de leidingen), het hotel was echter vol dus we moesten in de kamer blijven voor die nacht. Toen we dit bij de receptie aangaven, kregen we het idee dat het probleem bekend was, we hoefden het niet uit te leggen. Ondanks dat we ver van tevoren geboekt hadden, kregen we een slechte kamer. Duurde lang voordat de kamers schoon waren en de schoonmaakspullen bleven de hele dag/nacht in de gang staan. Locatie voor een stedentrip naar Tallinn niet echt geschikt, voor een strandvakantie aan de Baltische Zee wel.

Uiteindelijk hebben we een andere kamer gekregen, na de ene nacht in de andere. Kamers waren volledig ingericht.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Grote bedden

Weinig parkeergelegenheid

Grote bedden vriendelijk personeel Supermarkt dichtbij

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ecoland Spa Hotel