Beoordelingen over OldHouse Apartments

#362 van de 528 vakantiewoningen in Tallinn

Gebaseerd op 1481 beoordelingen over dit appartement

geslaagd ! zeker met kinderen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Na het ontvangen van sleutels met ware koffers nog over kasseien naar onze accommodatie moesten lopen. Onze taxichauffeur had ons dichterbij kunnen brengen en dat één persoon dan de sleutels kon halen.

De ruime leefruimte

• Appartement met 2 Slaapkamers

Het was jammer dat alle vaat van de vorige bezoekers vuil in de afwasmachine stond. Er was ook helemaal geen vaatwas tablet of wat dan ook in het huis. Dat hadden de schoonmakers van het appartement moeten oplossen. Maar ik vind ook dat de vorige huurders het zo niet achter hadden moeten laten.

De locatie geweldig, echt midden in het oude centrum, het appartement was erg comfortabel

Fantastische locatie, maar die charme heeft ook een paar nadelen. Baal wel van de parkeerboete.
    • Economy Appartement

Afknapper was dat we een parkeerboete kregen in de 10 minuten dat we onder begeleiding de koffers naar het appartement brachten en de receptie dat toch echt ONS probleem vond, terwijl wij gewoon hun instructies volgden. Ben nog steeds bezig om de boete ongedaan te krijgen. (Betaald) parkeren is aan andere kant van centrum. Koffers slepen over kasseien valt niet mee, maar heeft ook zijn charme. Mini-lift, maar wel een klassieker. Douchekop kon niet vastgezet worden, zou de volgende dag gerepareerd worden, maar was niet gedaan. Na 2e bezoek aan receptie alsnog gedaan. Geen comfortabele stoelen, alleen 2 eetkamerstoelen. Naast kleine bed, zijn er 2 matrassen op de grond, was niet erg ergonomisch. Oftewel: als je wat ouder bent en niet zo mobiel is dit appartment misschien niet zo'n goed idee.

Efficient en prettig inchecken. Iemand liep mee naar appartement om het aan te wijzen en uitleg te geven. Geweldige locatie midden in oude stad; ons appartement was zelfs aan het raadhuisplein! Terwijl er toch weinig geluidsoverlast is (we zaten op 3 hoog), vooral meeuwen buiten en wat luidruchtige feestvierders 's nachts. Relatief veel ruimte en alles wat we nodig hadden.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

ramp
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers en Terras

onder het appartement is een disco tot 4 uur in de ochtend dreunde het hele gebouw. niet kunnen slapen met de hele familie. geen compensatie hiervoor !!!

mooi midden in de oude stad

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Uitzicht erg mooi.
    • Penthouse Appartement met Balkon

Bukken in gedeelte keuken en in slaapkamer. Badkamer is verouderd.

Uitzicht erg mooi. Woonkamer mooi met open haard en mooi bed en grote slaapkamer. Locatie ook top.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Apprtement was prima. Bed was minder
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Hey appartement was prima! 2 persoonsbed was smal en de bodem ongelijk. Je rolde door hoogteverschil naar de andere kant.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

De afstand van de receptie tot het appartement met 4 koffers te voet over de kassei is te ver en dan nog naar de 3de verdieping zonder lift.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

De ligging van het appartement is uitstekend, midden in het...

De woonkamer is vrij donker. Bovendien waren 2 gloeilampen kapot die ze zijn vergeten te vervangen. Voor ons om die reden 's avonds slecht leeslicht. Volgens de omschrijving was er een vaatwasser, maar die was er niet (waar we overigens verder geen last van hadden).

De ligging van het appartement is uitstekend, midden in het oude centrum. Appartement verder heel compleet. Ruime slaapkamer in het souterrain was ook prima. Hierdoor geen hinder van de bovenburen.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Hele aardige mensen.

Beetje ingewikkeld met parkeren en dan moest iemand je weer naar een andere locatie begeleiden voor het appartement. Verder is Tallinn zelf een soort disneyland. Je word omvergelopen door groepjes toeristen die door gidsen worden rondgeleid als je niet uitkijkt:-)

Hele aardige mensen. Het appartment was groot en het bed prima. Gaf even het gevoel van thuis van huis tiijdens de rondreis. Verder weinig gebruik gemaakt van sauna en keuken, omdat we er maar 1 nachtoje bleven. Supermarkt (rimi) in de buurt voor de warme broodjes sochtends. Ook leuk dat het appartement in een afgesloten steeg lag, zodat je totaal geen last had van de drukte in de stad.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Door een overboeking kregen we een prachtig...

Door een overboeking kregen we een prachtig drie-kamer-appartement met sauna. Van alle gemakken voorzien. Ook op mooie locatie (deels onder de stadswallen).

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Locatie, behulpzaam personeel, heel mooi en groot apartement...

Ontbijt elke ochtend exact hetzelfde, wifi-ontvangst was niet super.

Locatie, behulpzaam personeel, heel mooi en groot apartement, eigen sauna, alles mooi en proper onderhouden.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Fantastisch mooi verblijf gehad.

Fantastisch mooi verblijf gehad. Geweldige locatie en vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Grootte