Beoordelingen over Pilve Apartments

Pilve 4, Tallinn Centrum, 10122 Tallinn, Estland

#235 van de 403 vakantiewoningen in Tallinn

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

• Studio voor 2 Personen

Het ligt verder weg van trams, maar met 15 minuten lopen ben je ook in de oude stad.

Schoon Ruim Zacht bed Voorzien van keukenapparatuur (broodrooster, magnetron, koelkast)

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Het was niet duur maar er stond nergens dat het in een...

Het was niet duur maar er stond nergens dat het in een 'basement' lag. Bovendien waren de meubels rijp voor afvoer incl. de slecht werkende tv.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Ben ik nog niet tegen gekomen.

Wifi was niet beschikbaar in ons souterrain appartement. Wordt opgelost zei men, niet dus. Kook mogelijkheid met 1 pan en steelpannetje + koekepan, 2x 1 persoons bed waarvan 1 in slaapkamer + 1 in woonkamer.

Ben ik nog niet tegen gekomen.

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Alles was aanwezig voir een goed verblijf, locatie tov...

Eigenlijk niets, of het moet het toch wel slechte weer zijn geweest wat we de eerste week hadden.

Alles was aanwezig voir een goed verblijf, locatie tov centrum en winkels wad erg goed.