Beoordelingen over Dive Inn Resort 4-sterren

#72 van de 138 hotels in Sharm El Sheikh

5,2

Verpozend.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer - Alleen voor Egyptenaren en Inwoners

Desondanks de voorafbetaling via Mastercard (en debiteren van mijn rekening) heb ik toch nog een papier moeten onderteken volgens hun zogezegde bancaire procedures ???????

De service bij de maaltijden

Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding, maar het meest...

Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding, maar het meest belangrijke vond ik toch wel de warmte en vriendelijkheid van het personeel van het hotel. Altijd gezellig en bijzonder dienstverlenend. Echt een aanrader voor laag budget

• Beoordeeld op: 7 december 2017

het eten overtrof mijn verwachtingen !

Eigenlijk de kuize van bepaalde onbeleefde egyptische gasten tegenover het personeel.er was wel veel cloor in het zwemdok.ook veel muggen maar ze waren heel snel om muggen dodende middeltjes te geven op vraag.ik was in kamer 311 zeer goed gelegen.

het eten overtrof mijn verwachtingen ! de wijn ook was goed vooral de witte wijn.het personeel was heel heel vriendelijk en vrolijk en deden al het mogelijke om hun gasten te verwennen .de kamers waren opnieuw in een fris kleurtje gezet en deze combinatie gaf een gezelligheid dat ik nooit heb gevonden in andere hotels het was als behoorde je tot deze familie !Mister Edge de animator was een succes en Gamal die in het restaurant diende was als een vriend. Zoals nog vele andere zoals de barman Hassan een toffe man.Ashraf die reeds vele jaren in de receptie werkt en zich bezig houd met de bagage gaf ook heel goede diensten maar vooral in het verwelkomen van de gasten

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Jammer.

Er wordt zoveel wegbezuinigd in dit hotel momenteel, zodat er veel te weinig personeel rondliep, er was geen animatie, soms niemand aan de bar voor drinken, één personeelslid in het restaurant en de kwaliteit van het eten was dit keer slecht, ondanks de kookkunsten van de koks, die echt hun best hebben gedaan, want wij weten dat ze het kunnen. De wifi was bar slecht. Soms dagenlang geen internet. Ook het onderhoud van het hotel is niet best meer, alles is oud, kapot en aan vervanging toe. De manager hoorde onze klachten wel aan, maar deed verder niets, dan alleen rondhangen bij het zwembad of de shishatent. Jammer.

wij komen al 10 jaar in dit zelfde hotel. En eigenlijk enkel en alleen maar voor het personeel wat daar werkzaam is. Die doen alles om het de gasten naar de zin te maken, met zeer beperkte middelen. Het personeel is fantastisch. De locatie is prima, net om de hoek is Il Mercato, een leuk winkelcentrum met o.a. Starbucks. Zwembad wordt goed schoongehouden.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Leuke zwembad
    • Chalet met 2 Slaapkamers

Vuile kamers Altijd zelfde eten en niet lekker En ze moeten voor alles geld hebben Opdringerig

Vriendelijk Behulpzaam

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Zeer vriendelijk personeel, propere kamers, zeer net zwembad...

Bij de all- inn formule hadden in de namiddag wel eens ijsjes, koekjes of versnaperingen mogen zijn. Niets!!! maar dan ook NIETS

Zeer vriendelijk personeel, propere kamers, zeer net zwembad, afwisseling van lekker eten...

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

personeel heel erg vriendelijk