3. Hotelbeoordelingen: Asturië
Spanje Avín Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Apartamentos La Cueva - Onis Beoordelingsscore: 9,1

“Mooi en ruim terras.”

• Apartamentos El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Prachtig uitzicht! Heerlijk groot appartement. We waren met z'n tweeën en zaten op de 1e verdieping. Twee slaapkamers en allebei en suite badkamer die heel chill waren. Ruim balkon met prachtig uitzicht. Host spreekt alleen Spaans maar is heel makkelijk om contact mee te hebben. Voelden ons heel erg welkom en kregen heel snel reactie van de host (altijd via WhatsApp of booking app). Parkeren kan gratis op het terrein. We lazen reacties van mensen die last hadden van passerende auto's maar dat herkennen wij gelukkig niet.”

• Apartamentos El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Goede ligging om vanuit de picos de Europa te verkennen. Compleet ingericht en comfortabel. Mooi groot balkon om buiten te eten.”

• Apartamentos Fuente La Pipa Beoordelingsscore: 9,7

“Toplocatie om picos de Europa te verkennen. Zeer rustig gelegen, heel mooi zicht vanuit de tuin. Heel vriendelijke gastvrouw. Prima bedden.”

• Apartamentos El Valle Beoordelingsscore: 9,7

“Schoon en nieuw appartement met balkon. Vriendelijke eigenaar, niet gezien, maar hij vroeg wel dagelijks via de app of alles naar wens was. Centrale ligging, binnen een half uur van onze wandelingen. Vrij uitzicht op de bergen.”

De 5 beste hotels in Avín

gebaseerd op 796 hotel reviews op Booking.com