Beoordelingen over Valenciaflats Ciudad de las Ciencias

Gebaseerd op 2322 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Valencia
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Eigelijk buiten de eerste dag de receptioniste van de dag . Beetje zuur , maar die van nacht was super behulpzaam . Maar ja

Het appartement ruim ,mooi leuke buurt. Winkelcentrum achter de hoek mooie stad. Alle de moeite

Het appartement was groot en schoon.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het appartement was groot en schoon. We verbleven er 1 nacht op doorreis, superfijn. Parkeergarage onder het gebouw is ook prettig, wel krap voor een lange auto :-)

Goed, maar doe wat aan het geluid van het verkeer.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

We sliepen aan de voorzijde en daar had je toch wel meer last van het verkeer dan wij van tevoren hadden gedacht.

Het 6-pers. appartement was groot genoeg, zeer ruime keuken en twee badkamers.

Heel fijn, schoon en volledig ingericht appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ons appartement lag aan het binnenplein, bed en kussens waren uitstekend, zelfs bedbank was best goed om op te slapen. Inrichting is compleet, met Italiaanse percolator om koffie te zetten, afwaszeepdispenser, theedoek en spons. Groot winkelcentrum en bakker om de hoek. Personeel Valenciaflats is supervriendelijk en heel behulpzaam. Leuk om te fietsen door Valencia, ga ook naar het Turiapark en Oceanografic.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Eenvoudig, maar voor een verblijf met 2 kleine kinderen ideaal!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Erg gehorig! Tijdens ons verblijf, 8 nachten met 2 (< 3jr) kinderen, hebben we meerdere buren meegemaakt. Afhankelijk van de groepssamenstelling bleken de muren toch bijzonder dun. Geluk dat we op de bovenste etage verbleven aan de achterzijde van t pand.

Bijzonder prettig personeel! Jong en pro-actief.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Deugddoende gezinsvakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het ontbijt weinig plaats lange wachtrij werd aan tafel gebracht een toast koffie fruitsap een zoetigheid elke dag hetzelfde hadden we op voorhand geweten dan hadden we in het appartement waar alle comfort is veel beter gegeten minder tijd verspilt en rustig gezeten want er was een goede supermarkt met bakker op de hoek

Appartement met hotel formule centraal direct aan park tura dicht bij de zee en niet ver van centrum en geen lawaai van de drukte als je binnen was

geweldig
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Kamer was uitstekend ,ideal voor appatement is 200 meter verder supermarkt 7 op 7 open , en 50 m van appartement een bus om de 15 min naar centrum nr 35 1.50 euro p.p

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prachtige stad en mede door de "Falles" ontzettend gezellig.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Aanbevelenswaardig is een teiltje om je kopjes, glazen en borden in af te wassen.

Klantvriendelijke receptie; voor mensen die wel van een wandeling houden is de accommodatie perfect gelegen; er valt heerlijk te eten in het restaurantje behorend bij het complex; fiets huren aanrader

Alles was prima

De locatie beviel ons goed. Ca 5 min. lopen van de stad van kunst en wetenschap. Mooi gebied om te wandelen. Via het Turia park ( rustig en mooi) kun je naar het oude centrum lopen in ca 40 min. Wij hebben alles gelopen: IVAM museum, Malvarossa strand en alle andere bezienswaardigheden.Je kunt natuurlijk ook de bus nemen of de fiets.. Ook is er in de buurt een groot inkoopscentrum El Saler met grote supermarkt. De flats zijn netjes en schoon met heerlijke bedden. Wel wat gehorig aan de straatkant, maar desondanks hebben wij prima geslapen. Zeer vriendelijk engels sprekend personeel aan de receptie. Ga zeker bij een van de bakkers in de buurt Spaans ontbijten, koffie met een hartig of zoet gebak. Wij namen er nog vers geperst sinaasappelsap bij alles voor €8.- voor 2 pers.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

we waren super enthousiast.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Het restaurant beneden was niet goed, dus we gingen elders eten en drinken. Wel konden we in ons appartement goed zelf ontbijten met de spullen die we in de nabije supermarkt konden kopen: deze was tot heel laat in de avond geopend.

het is een ruim appartement en op een goede plek, dichtbij het prachtige park en tevens de bus 95, die je zowel naar het centrum van de stad brengt als naar de kust met zijn prachtige boulevard en strand.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

uitstekende gelegenheid voor verblijf om de stad te bezoeken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen balkon als je aan de straatzijde zit. Drukke verkeersweg, maar wel goed geisoleerd. Geen zon in de woning.

zeer comfortabele flat met alles wat je nodig hebt. Goede verbinding met de bus 35 direct naar het centrum. Los kaartje 1,50 op de bus te koop. Mogelijkheid om lekker te eten in hetzelfde gebouw.

Perfecte locatie met kinderen (tieners)
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Ruim appartement voor 5personen. Lekker verzorgd ontbijt! Huren van fietsen in hotel ideaal om de stad te verkennen. Buurt van locale met zeer behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ruimte appartement.

Ontbijt matig.

Ruimte appartement. Vriendelijkheid personeel. Locatie vlakbij stad van Kunst en Wetenschap en Turia rivier. Met de fiets een prachtige tocht door de rivier naar het historisch centrum.

Een echte aanrader!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ruim apartement, heerlijke bedden, inclusief een lekker en gezond ontbijt in het cafeetje/ restaurant dat er naast ligt. Lokatie is ook top, om de hoek bij mooie moderne gebouwen in het park.

Ideale plek in Valencia
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Alles was top. Deskpersoneel erg aardig en behulpzaam (Pablo!). Ruime kamer, prima bedden, schoon, goede airco. Makkelijk beneden restaurant ELBAR met uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Meer brood, koffie, een gebakken eitje? Vragen en men brengt het! Openbaar vervoer richting centrum voor de deur. Jardines del Turia op 200 meter afstand. Fietsen huren bij hotel.

goed stadsappartementen

Oude , krappe badkamer .

ruim appartement voor in een stad, verschillende locaties in Valencia te boeken. Simpel , gezond en goed ontbijt in het restaurant. Dichtbij het stadspark en fietsen te huur bij de receptie. Receptioniste spreekt goed engels!!!

Prachtig maar toch 2 grote minpunten
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Wij waren de parking in gereden en hebben ons daarna gemeld waarop het personeel meermaals duidelijk liet weten dat ze nu een probleem hadden aangezien de parking nu vol was, er werd veel gezucht, ik heb er even op gewezen dat reserveren niet mogelijk was anders had ik dat gedaan, wil immers niet de auto op straat hebben staan. Ze zouden het allemaal wel oplossen. Wij blij dat we ingereden zijn, we hadden het idee dat er toch stiekem plaatsen worden vastgehouden, anders zou het toch weggegaan plaats vergaan zijn? Ontbijt was zeer karig. Overigens hebben wij betaald voor het ontbijt bij het boeken van de kamer terwijl zij als policy hebben dat het ontbijt gratis is , dus beter bij hun boeken dan ben je zeker goedkoper uit.

Ruime appartementen, vlakbij bezienwaardigheden, winkels, alles wel om de hoek zal maar zeggen. Goede airco, schoon, stevige bedden. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Super appartement voor een goede prijs op top locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ik kan echt niks bedenken.

Kamers heerlijk ruim en comfortabel! Veel kast ruimte, mega grote bedden en een dubbele badkamer (bad en douche en dubbele toilet en boudoir). Veel badlinnen en elke dag schoonmaak. Ruime keuken met alle apparatuur die je nodig bent. En twee balkonnetjes!

Prettige en praktische plek om te verblijven, aanrader!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Personeelsvriendelijkheid De douche is een beetje schraal

Het eten in het restaurantje is prima, bed was goed, locatie prima, veilig, goed vandaan en naartoe te fietsen, personeel redelijk vriendelijk. Wij zaten op de vijfde verdieping, is aan te raden vanwege het drukke verkeer. De voordelen van een dergelijk appartementje zijn super, zelf eten halen en koken (lekker goedkoop), een prima woonkamer en slaapkamer en airco. Kortom top vakantie gehad!!

Prima groot appartement aan de rand van de stad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De omgeving is iets minder gezellig dan het centrum

Moderne zeer ruime en schone appartementen, vlakbij de prachtige Ciudad de las Ciencias. Lekker bed, prima badkamer. Ontbijten kan bij het hotel maar net zo goed en goedkoper bij een van de restaurantjes in het blok waarin het hotel zit. Huur fietsen met het Valenbisi systeem en je bent in 10 minuten in de stad. Prima prijs kwaliteit. Geen overlast gehad van andere huurders of verkeer, prima airco. Parkeren kan vrij duur in de garage maar ook gratis als je het niet erg vind een paar minuten te lopen. Veilige omgeving.

Bij de boeking thuis werd het gehele bedrag gerekend voor...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Bij de boeking thuis werd het gehele bedrag gerekend voor het verblijf, maar eenmaal toegekomen bleek slechts 1 nacht betaald en moesten de andere nog betaald worden. Dit werd nergens op voorhand gecommuniceerd en bezorgde wat problemen.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Een leuke citytrip in een trendy accomodatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het ontbijt bij Elbar viel tegen. Als ik ontbijt boek verwacht ik ook echt "een ontbijt". Helaas bestond dit enkel uit koffie en vers fruitsap en 1 schamele geroosterde witte boterham met keuze tussen boter en confituur of tomaat. Daarbij nog een kleine portie vers fruit OF yoghurt met cereals. That's it. Sorry maar daar waren onze ochtendmaagjes NIET mee gevuld. Je kan uiteraard nog dingen bijbestellen maar deze moet je dan extra betalen. Elbar is ook niet groot waardoor we vaak moesten wachten voor een plekje. Eens aan tafel duurde het ook lang vooraleer ze onze bestelling opnamen. De tafels waren niet afgeruimd, personeel druk in de weer waardoor je letterlijk je koffie enz. op tafel kreeg gesmeten. Dit was voor ons een tegenvaller. Moet er wel bij zeggen dat het personeel steeds vriendelijk was en zeer goed Engels kan. Maar nogmaals, dit was GEEN ontbijt maar slechts een tussendoortje.

De flats zijn modern en fris ingericht en liggen vlakbij het nieuw gedeelte van Valencia. Er is een bushalte voor de deur en je kan voor 10 euro per dag een fiets huren wat heel erg aan te raden is bij mooi weer (wat wij hadden :-)). Elbar is een fris en trendy zaakje waar we 1 maal avondeten namen en dit was heel lekker!

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Flat met veel ruimte, schoon, maar wel gehorig, en weinig zitcomfort
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bestek, borden en pannen waren vies. Zeer beperkt keukengerei en pannen aanwezig. Zeer gehorig van kamer naar kamer (zij-buren en boven/beneden). Zeer gehorig van de 6-baans weg beneden (3 baans heen, 3 baans terug). Ramen beslist niet geluidsisolerend. Zeer slechte bank in de woonkamer; eigenlijk kon je alleen in 1 stoel redelijk zitten. De Engelse TV-kanalen werkten aanvankelijk niet, later kon het personeel een deel terughalen.

Zeer ruim appartement. Vloeren, keuken en meubels schoon. Personeel bereidwillig om te helpen. Behoorlijk goede bedden. Prima locatie, dicht bij bus 95 rechtstreeks naar het centrum. Centrum is overigens ook beloopbaar (20-30 minuten). Heel dicht bij Stad der Wetenschappen en vele winkelcentra voor de shoppingliefhebbers.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goede ligging, 20 min.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Drukke straat, veel lawaai. Appartement niet goed uitgerust, bv. waterkoker, douchestop moest je aan de receptie vragen.

Goede ligging, 20 min. te voet van het centrum. Dichtbij openbaar vervoer. Proper. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goede lokatie om diverse bezienswaardigheden te bezoeken.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Ontbijt was wat magertjes. Tweede kopje koffie kan er niet af.

Appartement ok. Vlakbij het Aquarium en het Museo de Sciences. Bus voor de deur naar de binnenstad.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Fantastisch, gerieflijk, prettig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Niets. Dit is een perfect appartement. voor een zeer schappelijke prijs.

Locatie is geweldig, op een paar honderd meter van de Ciudad las Ciencias y las Artes. Gezellige buurt. Parkeerplaats aanwezig. Prima modern gerieflijk appartement met alles wat je nodig hebt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en 24-uurs...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Om van Internet gebruik te kunnen maken is een app nodig die alleen werkt op nieuwere smartphones. Download die app dus voordat je boekt want geen app betekent geen Internet!

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en 24-uurs bezetting van de receptie.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Een bruisende stad met veel aspecten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De kamers zijn wel wat gehorig. De gezinnen met kleine kinderen moet je er wel bijnemen.

Goed ontbijt. Vrij goede uitvalsbasis tussen levendige oude stad, het rustgevende mooie strand en het futuristische concept van Calatrava. Gelukkig wat leuke en betaalbare gelegenheden in de buurt voor eten en drinken.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Appartement weliswaar gelegen aan drukke verkeersweg, maar...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Ontbijt was niet erg uitgebreid en de locatie waar dat moest worden genoten duidelijk onvoldoende wat capaciteit betreft. Verder was het merkwaardig te moeten constateren dat twee dagen voor de aanvang van het verblijf mijn rekening reeds met een deel van de huursom was belast. Dat in tegenstelling tot de bewering van booking.com dat vooraf betaling niet plaatsvindt.

Appartement weliswaar gelegen aan drukke verkeersweg, maar dichtbij bezienswaardigheden en busverbindingen. Leuke restaurantjes in de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Een prima verblijf in een mooie stad en heerlijk eten op iedere hoek te verkrijgen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het geluidsniveau van het verkeer op de doorgaande weg zou beter kunnen worden afgeschermd. Ramen sloten niet echt goed af.

de appartementen waren vlak bij openbaar vervoer en bij de Calatrava gebouwen. Het appartement zag er netjes uit en had een beter bed dan we hadden verwacht (180 breed)

Goede keuze.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Parking is vrij smal, voor een iets grotere wagen.

Ruime kamers en badkamer

Geen verse handdoeken na 2 dagen

Locatie en el bar

Prima City trip
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Locatie. Weinig keus uit bv restaurants.

Ruimte is belangrijk als je een paar dagen verblijft

Appartement zag er netjes en verzorgd uit
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het appartement was heel erg gehorig, matrassen waren hard, ver van het stadscentrum gelegen

Appartement zag er netjes en verzorgd uit

De ligging was ideaal, en de fietsverhuur bij t appartement...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

De ligging was ideaal, en de fietsverhuur bij t appartement ook

Goed gelegen tov stad en strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Appartement aan de straatkant is heel gehorig. Met ramen dicht en airco aan viel het wel mee.

Appartement was prima en schoon. Ontbijt was matig.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het appartement en de locatie

Het appartement en de locatie

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Kamers en heerlijk bad Ontbijt ook goed

• Beoordeeld op: 7 april 2018

zeer goed
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Te weinig liften vrij dus lange wachttijd

Zeer toegankelijke en behulpzame receptie

Redelijk appartement op een locatie midden tussen kust en stad
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Op deze locatie van valenciaflats voor een appartement met twee slaapkamers een kleine badkamer inclusief toilet. Dat vonden wij niet handig

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Geweldige locatie,dichtbij winkelcentrum El Saler en half uurtje lopen naar hartje centrum.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Zeer vriendelijk personeel aan de balie.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geluid vd straat.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fietsen ter plekke gehuurd.

Goede ligging tav city of arts and sciences

gehorig, veel drukke kinderen

Zeer vriendelijk personeel Leuk restaurantje (el bar) Prima bed Goede ligging bij city of arts and sciences

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Genieten van ruim appartement in het centrum van de moderne architectuur
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ruime suites in pure centrum van Valencia Noord, midden de prachtige moderne architectuur van het Kunstenaars centrum

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed verblijf in prima appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ligt redelijk ver van centrum

De ruimte in het appartement

oke

badkamer heeft slechte ventilatie

de grote van de kamer

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ruimte en kompleet modern ingericht

Ruimte en kompleet modern ingericht

fantastisch en voor herhaling vatbaar !
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

heerlijk ruim appartement en goede service. dichtbij de start van marathon !

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Fijn appartement op goede locatie

Geen minpunten.

Lekker ruim en schoon. Fijne bedden. 2 badkamers wat handig is met 4 volwassenen. Een fijn restaurant beneden met terras.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Mooi, gezellig en geweldig!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Een beter engels ontbijt zou fijn zijn!

El Bar was geweldig! Altijd gezellig en lekker!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijke maar vermoeiende dagen in een schitterende stad Valencia doorgebracht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Ontbijt was prima. Kregen zelfs een upgrade naar 2 slaapkamers.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Gehorig

Gehorig

• Beoordeeld op: 9 april 2017

vr de prijs super leuk verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

mss beetje lawaai snachts van steenweg maar viel mee

We waren over alles super tevreden.veel ruimte in flat.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Rustig vakantieweekje in Valencia
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Goede ligging bij Ciudad de sciencias

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

De Locatie.

's Nachts het keffen van 'n hond(niet elke nacht) en het geluid van het restaurant beneden, waardoor we het raam moesten sluiten. Het schoonmaken had iets beter gekund.

De Locatie. Hele week fietsen gehuurd waarmee van hieruit gemakkelijk naar de stad en naar het strand. Laatste dag las Ciensias bezocht, 5-10 minuten lopen. Restaurant Elbar ernaast was heel goed! Om de 3 dagen schoonmaak, maar de handdoeken werden na vragen zonder probleem gewisseld.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Kamers waren goed

Kamers waren goed We waren met 2 stel en de ruimte was goed

Er zijn ook 34 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.