Beoordelingen over Acta BCN 40 2-sterren

Joaquin Costa, 40, Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spanje

#353 van de 516 hotels in Barcelona

Gebaseerd op 1920 beoordelingen over dit hotel

Goede lokatie in het centrum voor niet te veel geld.

De entree doet anders vermoeden, het hotel ligt in een straat die een beetje smoezelig aandoet. Het geluid van buitenaf wordt goed tegen gehouden, de geluiden van binnen klinken wel door in de kamer. Je hoort de lift en het lopen van de gasten in de gangen. Ook het schoonmaakpersoneel kun je duidelijk horen.

Ondanks de niet zo aantrekkelijke straat is de lokatie van het hotel super! Vlak bij de metrohalte Universitat en op loopafstand van de Ramblas. In de straat een heerlijke bakkerij / koffieshop die erg goede koffie schenkt. Personeel is erg behulpzaam en het is netjes en schoon. Niet heel grote kamers maar wel een prima douche met voldoende waterkracht en een net closet.

We hebben het prima naar ons zin gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De WiFi op de zesde verdieping laat erg te wensen over.

Het personeel was zeer attent en vriendelijk en de ligging is perfect. Ver genoeg van het drukke toeristengebied en toch in het centrum.

Niets te klagen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vond de prijs tegenover wat je kreeg toch iets te hoog het is wel een net hotel maar simpel

Ontbijt was simpel maar voldoende om de dag te beginnen, ligt echt nog geen 5 min van de ramblas en genoeg in de omgeving te zien

3 bedden stonden naast mekaar en daarmee was de kamer...

3 bedden stonden naast mekaar en daarmee was de kamer volledig gevuld. 1 persoon moest slapen in de wind van de airco. We waren 's nachts verplicht om deze uit te zetten. Met het raam open hadden we veel straatlawaai.

Een hele vriendelijke ontvangst, op alles kregen we...

Heel jammer dat de valiezen in een locker moeten, bij aankomst en vertrek, waar je 2€ voor moet betalen alsook om je valiezen te wegen in de weegschaal mag je ook betalen! Dit zou gratis moeten zijn zo'n dingen. Bij inchecken liet men ook weten dat ontbijt niet inbegrepen was.

Een hele vriendelijke ontvangst, op alles kregen we duidelijke antwoorden. De kamers waren goed geluidsdicht. Het ontbijt was lekker maar veel hetzelfde. Er zou meer vers fruit aanwezig mogen zijn.

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar vanwege de hoge prijs .

Baliepersoneel was niet bijzonder bekwaam en niet erg vriendelijk. Collega's waren met elkaar aan het praten , terwijl ze met ons de reservering aan het doornemen was.

De ligging was perfect. Hoewel wee eerst schrokken over het hotel aan de buitenkant bleek de kamer weer mee te vallen. Die was erg schoon.

Ruime & mooie kamers voor deze prijs.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt in een luidruchtige buurt. Als je gevoelig bent aan geluid, kan dit een nadeel zijn. Op sommige kamers hoor je veel buitenlawaai, maar hier hebben wij niet snel last van. Ontbijt is simpel.

Ruime & mooie kamers voor deze prijs. Vriendelijk personeel & super ligging!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Mega goed

geen opmerkingen

Kamers en eigelijk volledig hotel clean , geen stof in hoeken en kanten echt prima aanrader Kamer 506 niet echt ruim maar practisch ingericht en netjes clean net als badkamer gedeelte met inloop douche De checkout prima koffer lockers aanwezig mega / douche voor check out is ook heel practisch

Kamers waren netjes, personeel erg vriendelijk en een prima...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden waren niet fantastisch. Pocketvering matrassen waarbij je de veren soms kunt voelen. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Kamers waren netjes, personeel erg vriendelijk en een prima ontbijt. Er zijn lockers tegen betaling van € 2,00 en zelfs een douche waarvan je gebruik kunt maken voor of na het in- of uitchecken.

Locatie is centraal gelegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is klein en er is vrijwel geen ruimte voor je spullen. Ook de douche is erg smal.

Locatie is centraal gelegen. Hoewel het hotel in een drukke straat staat hoor je niets door goede geluidsisolatie.

Uitstekend!

De kamer was zeer schoon en netjes! Het was ietwat aan de kleine kant, maar ik kwam er alleen om te slapen. Verder is de accommodatie centraal gelegen. Het openbaar vervoer is op loopafstand en dat geldt ook voor de winkelstraten.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

We hebben 3 nachten in dit hotel geslapen. We komen zeker terug!

Als ik 1 minpuntje mag benoemen dan vond ik de kussens te plat deze hadden iets meer fluffy/zachter mogen zijn.

De locatie en de comfort waren boven verwachting!

goede locatie, propere kamers zeker voor herhaling vatbaar

locatie is heel goed, gemakkelijk bereikbaar en centrum alles in de buurt. Kamer netjes, ontbijt hebben wij in de buurt genomen daar zijn mogelijkheden genoeg voor leuke prijs.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Heerlijk verblijf in een praktisch stadshotel pal in het centrum, met keurig schone kamers!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel zit in een wat spannend steegje, maar omdat het zo midden in het centrum gelegen is is het er vrijwel nooit stil. Het hotel is wel gehorig, zowel geluid van buiten als van de kamers ernaast zorgt al snel voor overlast. De eerste nacht daarom slecht geslapen, tweede nacht niet meer omdat we moe waren. De douchehoek is erg klein. De dame bij het ontbijtbuffet was nogal chagrijnig, stak bijzonder negatief af bij alle zeer vriendelijke collega's.

We werden vriendelijk ontvangen bij de, naar bleek, 24/7 bemande receptie. Het hotel is simpel, maar keurig schoon, met nette kamers en een fijne douche. Het was mogelijk om een glutenvrij ontbijt te reserveren, en de ontbijttijden waren ruim (7.30-11.00 uur). In een stad als Barcelona wil je met zo weinig mogelijk kostbaarheden op pad, dus het kluisje op de kamer was zeer welkom! La Rambla is op 5 minuten loopafstand en dan ben je ook al bijna op de Plaza de Catalunya. Wij vlogen rond het middaguur terug, maar mocht je laat op de dag vliegen dan kan je na het uitchecken je bagage in een kluis weg laten zetten. Dik tevreden dus over dit leuke stadshotel!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Paar daagjes Barcelona

Een hele kleine douche en de kamer was totaal niet zoals op de foto's. De hygiëne kon zeker ook beter. Zeer veel lawaai van buiten 's nachts!!

Het was een heel goed bed. Het ontbijt was zeker in orde. Een goede locatie.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enigste minpunt was dat de kamers niet goed geïsoleerd waren waardoor je enorm goed straatlawaai kon horen en slecht sliep. Voor de rest was alles top.

Locatie was top! Personeel zeer vriendelijk! La ramblas op wandelafstand

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Aangenaam verblijf met behulpzaam personeel dat ook Engels verstaat.

Blijkbaar gaat de poetsvrouw voor 7u al aant werk wat tot lichte irritatie leide. Dit dan ook gemeld en dag nadien was het stil.

Voor een 2 sterrenhotel is dit een zeer mooi en comfortabel hotel. Mooi en net hotel met aparte ruimte voorzien nadat je bent uitgecheckt. Je kan daar gratis koffie nemen en tv kijken. Zelfs was/douche gelegenheid voorzien! Koffers kunnen opgeborgen worden in een locker zodat je in alle rust nog weg kan voor je laatste dag. Geef dit een 3 sterren waardig!

Goei hotel, kleurrijke ligging, vooraan teveel lawaai!

Straat&nachtlawaai

Propere kamers en badkamer, ruim genoeg, zacht badlinnen en dagelijkse verversen indien gewenst, vriendelijk onthaal en ontbijt was lekker en gevarieerd aanbod . De kamer voor de kids was aan de achterkant van het gebouw, op 2de etage en keek wel uit op hoge muur, maar was heel rustig en stil, vanaf 3de had je wel uitzicht vermoed ik. Onze kamer was aan de voorkant, en ondanks dat we ervoor gekozen hadden om in een kleurrijke omgeving te logeren zou een betere geluids-isolerende beglazing al wonderen doen, tot 3á4u 'snachts mochten we het nachtleven mee beleven alsof ze in onze kamer stonden en vanaf 6u was het een komen en gaan van vuilkarren en bevoorrading van de onliggende winkels. Ijskastje zou mooi meegenomen zijn.

Mooie kamers, maar sommige kamers luidruchtig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers op begane grond hebben last van geluid bij de receptie en naastgelegen facilitaire ruimtes. Daardoor veel geluiden hoorbaar. Lift is helaas goed hoorbaar op kamers die grenzen aan de liftschacht. Hotel ligt in een 'mindere' oude wijk van Barca. Beetje Chinatown met veel islamitische winkeltjes.

Zeer vriendelijk personeel. Spreken goed Engels. Ligging is ook prima. Klimaatbeheersing zeer goed. Prima uitvalsbasis om de stad lopend te verkennen. Dicht bij metro.

Klein hotel, vriendelijk personeel, schone kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tis iet wat gehorig en licht vlak naast skate hang plek. Die tot in de late uurtjes door gaan wij hebben het niet als vervelend ervaren maar kan me voorstellen dat sommige mensen hun eigen hier aan zouden storen.

Klein hotel, vriendelijk personeel, schone kamers.

Overtrof mijn verwachtingen.

Uitzicht van de kamer wat een schacht bleek, en toch was dit netjes. De toeslag van 22 euro tax per nacht was er te veel aan. Alhoewel er de ganse dag onbeperkt koffie gratis ter beschikking was, geef ik de voorkeur aan één goeie kop koffie betalend.

Het hotel was erg centraal gelegen. De netheid en het actueel karakter overtrof mijn verwachting. Een grote plus was bovendien het vriendelijk personeel. Niet te formeel noch te familiair. Gewoonweg toegankelijk en hulpvaardig. Het onthaal was uitnodigend. Het ontbijt was goed. Geen vers fruitsap, voor de rest een prima basic en veel zorg gebracht en het buffet werd regelmatig aangevuld. Goed werkende airco want de kamers zijn erg warm.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Wij zijn tevreden klanten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een klein min-puntje voor de kamers aan de achterzijde is het lawaai van de terrasjes en de skaters. Maar aangezien de airco geruisloos werkt, kan je met het raam dicht slapen en is dit niet echt een probleem!

Een toppertje voor een twee sterren accommodatie! Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt voor €8.80, haardroger aanwezig, geurbeleving, onze kamer was ruimer dan verwacht en een airco die je niet hoort en een klein terrasje (kamers achterzijde)! De ligging vonden we prima: in een rustig straatje met voldoende horeca in de directe omgeving, de metro op korte wandelafstand en een 10-tal minuten wandelen tot aan de Ramblas.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

ideale ligging aan ramblaz en metro, matig ontbijt. wel goeie prijsklasse. kamer wel redelijk klein.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje lawaaierig op de avond doordat ons raam niet goed dichtging.

Ontbijt alles wat je nodig hebt maar geen verse fruitsap. Eieren en spek misten wij ook.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Goed hotel voor 1 of 2 nachten.

De lift was veel bezet door eigen personeel (vaak de trap moeten pakken) en de deuren van de douche kon niet goed dicht wat een natte badkamer opleverde (zag er verder ook niet echt fris uit).

Wifi werkte uitstekend, bed lag heerlijk en het ontbijt was niet bijzonder maar voldoende. Het personeel bij de receptie was erg behulpzaam en sprak goed engels. Ligging van het hotel was uitstekend; in het centrum, maar toch rustig.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

We zouden hier zo weer boeken!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed is niet optimaal (springveren) en best wat lawaai vanaf de straat te horen (op te lossen met oordoppen).

De locatie icm met de grote kamer en ruime badkamer en een zeer schappelijke prijs maakt dat we zeker een keer terug willen komen!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Voortreffelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is goed maar kan wel iets meer uitbreiding hebben Ow ja de tv zou wel wat Engelse zender bij kunnen hebben :)

De locatie de service en de netheid van de kamers. De gratis koffie is ook echt een top uitkomst

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Wat is BCN 40 een top hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat is BCN 40 een top hotel. Heel kleinschalig maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schone kamer en heerlijke bedden. La Rambla is op loopafstand. Prima ontbijt en onbeperkt koffie en thee over de hele dag en nacht.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

De kamers waren netjes een personeel vriendelijk en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren netjes een personeel vriendelijk en behulpzaam.. Het hotel ligt mooi dicht bij het centrum in een knusse buurt met veel winkeltjes zoals een bakker, groenteman en supermarktje.

Prima locatie voor mensen die van het nachtleven houden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De geluidsoverlast in de avond en nacht

Kamer was ruim en plezierig

zeer centraal, overal dichtbij

was gehorig

zeer centraal, overal dichtbij

heerlijk

geluidsoverlast van gasten naast ons

fantastische locatie in El Raval, super clean, prima faciliteiten, modern

Goede service, vriendelijke medewerkers, locatie goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorig, bedden van matige kwaliteit

Goede service, vriendelijke medewerkers, locatie goed

De kamers waren zeer schoon

De kamer was iets aan de kleine kant

De kamers waren zeer schoon

Ligging was super daarnaast een uiterst behulpzaam en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging was super daarnaast een uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt , top hotel!

Prima kwalteit in het centrum voor een redelijke prijs

Het geluid van de straat maar met het raam dicht pri.a gedempt

Schoon en netnes

degelijk 2 sterren hotel

we sliepen aan de straatkant en dat gaf wel wat geluidshinder

de kamer was ok, proper en voldoende groot. de ligging is perfect.

Top locatie!

Nette kamers, goeie service

Goed hotel op een goed locatie.

Kamer aan de kleine kant.

Kamer zeer proper en modern.

Net, goed gelegen hotel. Een aanrader.

Mooie kamer. Netheid van het hotel. Lekker ontbijt. Goede ligging.

Het was heel goed en gezellig!

de lift

De kamer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Was misschien ietwat klein

Schoon, klein maar modern ingericht, met een heerlijke douche en alles op prima loopafstand

Kom zeker terug.

Kamer was super netjes en schoon. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goede overnachting in het hartje van Barcelona.

Klein minpuntje: Geen eitjes bij het ontbijt.

Dag van vertrek kan je nog douche in de namiddag en bagage opbergen. Behulpzaam personeel.

Prima hotel (voor de derde keer geweest) op een uitstekende...

Prima hotel (voor de derde keer geweest) op een uitstekende locatie.

Schoon en locatie

Schoon en locatie

het was zallig

onbijt was goed accommodatie was h eel goed vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heel goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt! Metrostation heel dichtbij. Heel centraal.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Ideaal qua ligging maar veel te lawaaierige omgeving.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai van buitenaf Zeer basic en eerder prijzig voor waar men terecht komt

Goede ligging Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

ondanks de luidruchtige studentenbuurt toch goed hotel

nogal luidruchtige buurt

goeie prijs/kwaliteit - zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Uitstekend gelegen. Vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was confortabel. Bed was zeer goed.

leuk hotel midden in het centrum netjes en schoon. super vriendelijk personeel.

voor een stedentrip is dit hotel super! 10 minuten lopen van de ramblass

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Goede bedden.

S nachts erg rumoerig

Goede bedden.moderne inrichting

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Prima basis om Barcelona te verkennen

2 persoonsbed geboekt, waren 2 losse bedden

Leuke buurt, dicht bij veel plaatsen die we lopend konden bezoeken.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Fris en schoon hotel met vriendelijk personeel

Wat langer bed zou fijn zijn.

Fris en schoon hotel met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 december 2016

de locatie was top

NIKS

de locatie was top

• Beoordeeld op: 27 november 2016

fijn hotel, op goede locatie, wij komen er zeker nog een keer terug
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi viel soms uit, maar voor ons geen probleem

Goede locatie, schone kamer met balkon vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Prima, uitstekende locatie.

beetje gehorige straat om met de raam open te slapen.

Goede prijs kwaliteit voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Centrale liging

Centrale liging

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Het hotel was 2 sterren maar zeker 3 waard!

Het hotel was 2 sterren maar zeker 3 waard!!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

prima voor stedentrip

prijs kwaliteitverhouding

locatie

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Valt mee

Personeel

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Mooie locatie op 5 minuten lopen van de Rablas, vriendelijk...

Het bed kon beter, verder was het hotel erg gehorig, maar dat ligt ook aan de gasten die er verblijven.

Mooie locatie op 5 minuten lopen van de Rablas, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Lekker uitgebreid ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam...

mindere geluidsisolatie van de ramen...

Lekker uitgebreid ontbijt, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging, alle voorzieningen op de kamer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Onbijt was goed en voldoende keuze.

Bedden vielen tegen. Niet echt comfortabel om op te liggen. Je voelde de springveren in de rug.

Onbijt was goed en voldoende keuze. In de nabije straten kon je wel overal ontbijten voor 3 a 4 euro wat goedkoper was.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Goede ligging.

Eigenlijk niets....

Goede ligging. Rustige straat op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Metro en restaurants dichtbij. Goede bedden, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

Goede, centrale ligging van het hotel;

Het bed was aan de harde kant en dus niet zo comfortabel. Het ontbijt was in orde, werd goed bijgevuld maar was niet erg uitgebreid.

Goede, centrale ligging van het hotel; we hadden 's avonds echter niet zo'n veilig gevoel in de buurt. Erg vriendelijk personeel. Heel netjes en proper. Leuk hotel!

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

De kamers waren super schoon, alle dingen die we nodig...

Het ontbijt was iets minder dan dat we verwacht hadden, maar opgelost door lekker buiten de deur te ontbijten

De kamers waren super schoon, alle dingen die we nodig hadden hadden ze. Ramblas op 5 minuutjes lopen. Heerlijke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Fijne locatie, vlakbij de ramblas.

Eigenlijk niks, s'nachts was wel veel lawaai maar daar kan het hotel niks aandoen, maarja wat wil je ook als je bijna midden in het centrum zit! Ontbijt was eenvoudig maar zeker lekker en verzorgd.

Fijne locatie, vlakbij de ramblas. Super aardig en behulpzaam personeel. Mooie en perfect schone kamer met uitzicht op een leuk spaans straatje ( kamer 405) leuke kelder die dient als ontbijtzaal, met een lounge, badkamer (!) om voor vertrek nog te douchen. Tiptop in orde!

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Sliepen aan de straatkant.

Sliepen aan de straatkant...vreselijk veel lawaai en overlast. De badkamer was heel pover...kwam niet overeen met de foto's op de site. Is gelegen in de wijk Raval...hadden niet zo n veilig gevoel 's avonds.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De ruimtes waren schoon en verzorgd.

Iedereen kon het hotel in en uit lopen. Er werd niet gekeken of je wel of geen gast was. Een strip onder de kamerdeur zou welkom zijn. Je kon nu alle geluiden van de gang makkelijk horen.

De ruimtes waren schoon en verzorgd.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Prima kamers, fijne harde douche, kluisjes aanwezig en het...

Aan de achterzijde zijn terrassen van bars, bij open raam heb je daar 's nachts enige 'last' van.

Prima kamers, fijne harde douche, kluisjes aanwezig en het ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

locatie in het centrum, alles op loop afstand.

niet veel wetende dat het iets rumoeriger is als je in het centrum verblijft (minimaal hinder van ondervonden)

locatie in het centrum, alles op loop afstand. Kamer voldeed aan de eisen voor voor een kort verblijf: goed bed, goed sanitair, prima wifi en goede airco airco

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Prima locatie voor een stedentrip.

Douchecabine is wat aan de krappe kant en dat is vooral een beetje behelpen omdat er geen thermostaatkraan is waardoor je makkelijk tegen de kraan aan gaat staan en deze dan per ongeluk te warm/koud wordt.

Prima locatie voor een stedentrip. Behulpzaam personeel. Schone kamer met heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

Alles, checkout tijd tot 12 uur, na check out locker om je...

Niks eigenlijk, hele kleine dingen, meer hangers voor je kleren of meer hangplanten voor je kleren maar niks belangrijk.

Alles, checkout tijd tot 12 uur, na check out locker om je bagage kwijt te kunnen voor een mooie prijs, gratis koffie na 11 uur heel de dag en nog meer, een aanrader!

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Locatie, prijs, kamers

Vriendelijkheid en aandacht van personeel

Locatie, prijs, kamers

Er zijn ook 27 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.