Beoordelingen over Valenciaflats Centro Ciudad

Gebaseerd op 2527 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Compact en comfortabel
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Appartement is enigszins gehorig en je merkt het rijden van de metro. (hadden een appartement op de 1e verdieping. Verder was alles prima geregeld.

Comfortabel appartement, alles wat nodig is is aanwezig. Bed ligt heerlijk! Erg vriendelijke ontvangst. Fijn dat er 24 uur iemand aanwezig is. Schoonmaak 1x per 3 dagen, maar wil je eerdere schone handdoeken wordt dat zonder problemen geregeld. Supermarkt is één straat verder. Binnen 10 minuten lopen sta je midden in het centrum van Valencia.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Fantastich en Vriendelijk accomodatie om te verblijven!
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ons appartement lag aan de straat kant en zorgde voor wel wat lawaai in de ochtend.

een zeer goede ontvangst, beter kon niet! Het appartement was ook zeer goed, alles netjes en alles wat je nodig had! Een beter plek om te logeren konden we ons niet bedenken. Dicht bij de metro en een super goede verbinding met luchthaven en alle andere plaatsen. Om de hoek is er ook een supermarkt te vinden.

Heerlijke accommodatie voor een paar dagen weg vlakbij het oude centrum
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Taxichauffeur zette ons af bij de verkeerde accomodatie waardoor we een heel stuk hebben gelopen savonds laat.

Grootte van de kamer. Ligt aan een drukke straat maar daar heb je snachts geen last van. Je staat binnen 10 lopen middenin het oude centrum. Busstop voor de deur voor een dagje strand. Goed ontbijttentje voor de deur. Fietshuur in het hotel.

De ligging vlakbij de metro en 300 meter van oude centrum...
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Alles was perfect op 1 minpunt de douche is erg glad, ben er uitgegleden !

De ligging vlakbij de metro en 300 meter van oude centrum loopafstand, rustige buurt

Alles gewoonweg perfect voor citytrip van 3 dames, van...
    • Zolder met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

Alles gewoonweg perfect voor citytrip van 3 dames, van hygiëne tot rust, bedden en airco ok, alles voorzien in keuken en badkamer van douchegel tot afwasmiddel etc. Instapklaar en op wandelafstand oude en nieuwe stad en super efficiënt personeel a receptie. Absolute aanrader

• Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Gelukkig zat ons balkon niet aan de straatkant, want die is ontzettend druk

De indeling vh appartement is top. Maar ik miste 1 fauteuil om de kamer echt af te maken

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Zolder met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

De douche was wat aan de krappe kant.

Het was heel schoon en het appartement werd om de 3 dagen schoongemaakt. de receptie was ook 24 uur bemand, dat is heel prettig als er iets is.

Prima accommodatie.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ach, kunnen altijd dingetjes beter. Douchewand is bv te klein waardoor badkamer nat wordt.

Prima accommodatie. Ruim, licht en een heerlijk bed. Locatie is ook top, 7 minuten lopen en dan sta je midden in het oude centrum.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Top, ik kom graag weer terug
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het is niet midd. In de stad, maar 10 min lopen om midden cerrum te komen, dit is ook niet een tegenvaller overigens.

Goed verzorgde appartement. Fijne bedden, rustige airco, rustige omgeving en niet langs drukke straat. Prettige het comfort van kleine details zoals afwasmiddel, borstel en vuilniszak ipv alles voor 3 dgn te moeten kopen. Gied ingerichte keuken met uistekende pannen. Fietshuur aanwezig

Mooi schoon appartement, goeie locatie.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Gehorige kamers. Je hoort de mensen op de gang praten. Jammer dat er geen basisproducten waren om te koken. (peper/zout etc). Waarom staat er wel in de badkamer de standaard basis producten (shampoo, bodylotion etc). Mocht je willen koken, hou daar rekening mee!

Heerlijk hotelbed, mooi licht appartement.

Voor herhaling vatbaar.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Appartement op eerste verdiep aan de drukke hoofdweg en waren verbaasd dat we het toiletpapier niet mochten doorspoelen maar in een vuilbakje moesten werpen.

Ruime studio,zeer net en recht in het centrum.

Prima accommodatie in een fantastische stad.

Eigenlijk niets

Logging is perfect om de stad goed te verkennen. Valencia is een super mooie stad. Complex ligt nabij metro station. Vanaf vliegveld kun je rechtstreeks met de Metro naar het appartement.

Zeer geslaagd, accommodatie aan verwachtingen voldaan. Stad is innemend ook na 23 dagen verblijf, he
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

De instructie van de kookplaat en magnetron. Stemde niet overeen met de apparaten in het appartement. Een Nederlandse handleiding is een kleine moeite maar met de vele Nederlanders in jullie appartementen aan te bevelen.

Heel fijn verblijf en we komen zeker hier terug.

Niks viel tegen.

Modern appartement.De kamers waren geweldig,ruim van opzet met alle gemakken. Keuken ook incl schoonmaakdoekjes en afwasmiddel.Alles was er. Aan de rand van het centrum.Behulpzame medewerkers.

Het weekend Valencia was een topervaring.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Matrassen zijn erg stug en airco in slaapkamer werkte niet.

Appartement is zeer ruim, schoon en licht. Op loopafstand van centrum en supermarkten dichtbij. Zo heb je het gevoel dat je een paar dagen in Valencia woont. Complex heeft zelf fietsverhuur.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Top accomodatie.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Top accomodatie. Een puntje van aandacht is, de douchecabine is niet echt logisch gemaakt de overloop van douchebak is gelijk aan het laminaat, hierdoor is het erg nat.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Top locatie in prachtige stad.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Prima ontvangst. Comfortabel appartement. Waren er tijdens Las Falles, dus erg druk in Valencia. Maar vanuit appartement alles goed en relaxt te bereiken. Aanrader.

Mooie locatie, grote appartementen.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Onze kamer stonk naar rook. En het appartement is redelijk gehorig.

Grote appartementen op een mooie locatie in Valencia. Je kunt ook bij t hotel prima fietsen huren en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed verblijf gehad,leuke stad.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het uitzicht was zeer slecht,wij keken tegen lelijke gebouwen aan. Er staat stads uitzicht bij de informatie,dit is niet juist Meer luxe in de kamer,geen ned. tv zenders( kon niet aldus info) Afwasmachine is er niet ,koffie zet apparaat is op zijn plaats (beter dan er staat)

Netheid van het appartement, opzich,is prima. Info vriendelijk en behulpzaam

Erg gehorig, weinig warm water beschikbaar.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Erg gehorig, weinig warm water beschikbaar. Had een loft geboekt maar kreeg appartement op de eerste verdieping. Water vanuit de douche loopt de badkamer in.

Valencia en Valanciaflats Ciudad zijn geweldig
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Wij hadden gehoopt op een parkeergelegenheid. Dat staat ook zo op de booking.com site. Maar die is er feitelijk niet. Dus moesten we maar op straat parkeren. Nu rij ik in een hele mooie cabrio en had weinig zin die op een openbare weg, tussen allerlei gedeukte auto's te zetten. En elke twee uur de parkeermeter te gaan vullen. Dus ik was daar behoorlijk pissig over. Blijkt Valancia Flats en deal te hebben met een kleine maar heel goede parkeergarage op 100 meter afstand. Waarom dat niet meteen gezegd en voor ons gereserveerd. Garage Angel Guimera ligt direct naast het gelijknamige metrostation (kan niet missen). Dus daar naartoe gereden en mijn Audi daar veilig en bewaakt 4 dagen kunnen stallen voor 14 euro p/d.

De kamer/appartement was schoon en voorzien van een heel goed bed (en een bedbank die we wijselijk niet hebben gebruikt). Het was niet alleen groot (2 x 2,2 m) maar ook voorzien van een uitstekende matras met geheugenschuim. Even wennen maar het slaapt en ligt fantastisch! Verder een fijn appartement, wel gehorig en je kan de ondergrondse soms horen voorbijkomen. Wij hadden er geen last van, maar iemand die erg let op geluidjes misschien wel. Door de ligging van de kamer (305) aan de binnenplaats heerlijk met het raam open geslapen zonder verkeerslawaai.

oké, maar niet geweldig
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

De studio's verschillen nogal in ligging en grootte. Op mijn boekingsbevestiging stond 'uitzicht op stad'. Dat bleek uitzicht op de binnenplaats te zijn. Onze studio was zeer gehorig: Stemgeluiden van buren en geluiden van sanitair.

Licht en ruim genoeg Bedden prima, verwarming oké, inrichting prima, veel kastruimte.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Fantastische dagen gehad!
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

- Douche is niet afgesloten, waardoor de badkamer erg nat wordt bij het douchen. Wel een prettige douche met grote douchekop.

- Ontzettend vriendelijk personeel bij de receptie, personeel is 24/7 aanwezig. - Fijne locatie: op loopafstand van het centrum en dichtbij de metro, waarvandaan veel lijnen naar het centrum en het vliegveld vertrekken. - Prettig appartement, we waren er vier nachten en het werd tussendoor schoongemaakt, waarbij we ook schone handdoeken kregen. - Fietsen te huur bij het appartement.

Top appartement op top locatie
    • Zolder met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

Je moet de thermostaat (voor de ochtend in februari) niet te hoog zetten , slaapkamer word dan erg warm

Wij hadden een appartement met een (heel) groot balkon. Het app was netjes ingericht en schoon

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Heerlijke accomodatie dicht bij het oude centrum van Valencia
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Licht gehorig en de metro was te horen.

Moderne studio voorzien van alle gemakken, bed was voortreffelijk, een balkon van 15 m2 en dicht bij het oude centrum van Valencia. Alle bezienswaardigheden waren op loopafstand.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Goed uitgerust appartement met enkele duidelijke manco's
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Toiletruimte is niet goed af te sluiten, heeft open verbinding met rest van het appartement; onprettig. Airco werkt matig.

Goede locatie. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Heerlijke mannier om Valencia te beleven
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Onderhoud aan de kamer en vooral de keuken, laat iets te wensen over. De keuken is van goedkoop materiaal en door het vele gebruik is dit zichtbaar in slijtage.

Het is een compleet ingerichte appartement. Receptie is 24 uur bezet en is zeer service gericht. Centrum is op loop afstand (aanrader), maar fietsend kun je eenvoudig zelf naar het strand fietsen. Deze zijn bij het appartement te huren.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Geweldig appartement en omgeving hebben gezorgd voor een zeer leuke tijd in Valencia
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Super leuk appartement op loopafstand van metro, bakker, buurt kroeg, supermarkt. In het centrum en bijzienswaardigheden ook op loopafstand! Elke derde dag schoonmaak. Echt top!

• Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Vanaf het vliegveld met de metro vlakbij het appartement uit kunnen stappen, nog max. 5 minuutjes lopen. Zeer vriendelijke receptionisten. Fietsen te huur bij het appartement incl slot, licht, versnellingen en stalling.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Super verblijfplaats
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het ligt een beetje buiten het centrum, maar met een kwartiertje lopen ben je in het drukke gebied.

Het appartement was ruim en schoon. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

We waren voor de zesde keer in deze heerlijke stad. Architectuur, musea, weer en wandelmogelijkheden
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Wiebelende koelkast, slot balkondeur functioneerde niet. Weegt niet op tegen de vele voordelen.

Prima appartement. Voornamelijk positief. We waren hier voor de derde keer en komen zeker bij Valenciaflats Centro Ciudad terug. Op loopafstand van de binnenstad; nog geen 5 minuten lopen van de metro naar het vliegveld. Meerdere supermarkten dichtbij. Altijd vriendelijkpersoneel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Was top.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Prettige en vriendelijke mensen aan de receptie . Je kon er met al je vragen terecht. Huurfietsen kon je stallen in de garage zonder bijbetaling. Ze hebben onze vliegticket uitgeprint.

Nabij metro.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Schimmel in badkamer en op laatste avond kakkerlak in keuken aanrecht levend aangetroffen. We dachten dat het een appartement was met 1 aparte slaapkamer. Echter slaapkamer / woonkamer en keuken was 1 grote lange ruimte. Ouderwetse koffiezetapparaat. Neem oploskoffie. Gehorig.

Nabij metro. 10 min lopen naar winkels en centrum. Verschillende supermarkten in de buurt. Schoon. Vriendelijk personeel. Alleen inefficiënte werkwijze bij receptie.

Aangenaam

Buurt was niet direct leuk, maar op 10 min wandelen ben je in het oude centrum

Zeer vriendelijke en behulpzame dames aan het onthaal waarvoor geen moeite te veel was om info op te zoeken/ uit te pluizen. We hebben ook verschillende activiteiten ( oa fietshuur, tickets) via hen geboekt. Garage aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Leuk appartement voor een citytrip.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

We misten een zitje op het balkon.

Modern en schoon appartement, op loopafstand van het centrum. Aardig en behulpzaam personeel. Op de fiets de stad verkennen en via het mooie park naar zee, ongeveer 50 minuten fietsen.

Geweldig appartement van alle gemakken voorzien
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Appartementen zijn wel erg gehorig.

Zeer schoon, goed ingericht en uitgerust appartement. We hebben hier een week gezeten, bijna elke dag een fiets gehuurd (staan beneden in de kelder) en door de stad en omgeving gefietst. In begin even wennen maar gaat prima. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel achter de balie. Zeer aan te raden.

Dicht bij de metro.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het was een krap apartement, veel geluidsoverlast van de drukke straat. De schoonmaak was redelijk/ matig. De volgende keer kiezen wij voor een locatie in een betere wijk.

Dicht bij de metro. Mogelijkheid gratis bagagedepot in het complex zowel bij aankomst als bij vertrek.

Heerlijke plek om Valencia te verkennen
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Heel goede locatie, dichtbij het centrum en toch heel rustig. Groot en comfortabel appartement, met twee verdiepingen. Ruim terras met stoelen, tafel en ligstoelen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Super!
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het enige minpuntje was dat er tafel en stoeltjes oo het terras stonden.

Alles, gewoon prachtig appartement, goede locatie en erg vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Als we weer naar Valencia gaan (en dat zit er zeker in) dan weer naar Valenciaflats!

Eigenlijk niets

Keurig appartement op 5-10 wandelen van het centrum. Rustige omgeving en op 3 minuten lopen van de metro (lijn 3) van en naar de luchthaven. De tweede keer dat we hier zijn.

ruim appartement, prima om een week vol te houden.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Koelkast zat niet op aparte groep qua stroomvoorziening. Bij verwijderen pasje, dus bij het verlaten van het appartement ging ook de koelkast uit. Hij was dus ook niet koud bij aankomst.

ruim appartement, prima om een week vol te houden. Alles in de oude binnenstad op loopafstand. Directe verbinding met vliegveld.

De ligging is perfect.
    • Zolder met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

De warmte in de lift en receptie. En de garage is wat smal voor n grote auto

De ligging is perfect. 10 min lopen en je staat midden in t centrum. Makkelijk te bereiken met de auto. Gewoon perfecte locatie. Mooi appartement met n super dakterras. Netjes verzorgd en goed schoonhouden

Ideaal om met een gezin te overnachten
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Parkeervoorzieningen . Op de site wordt aangegeven dat er een eigen parkeergarage is maar toen wij aankwamen gaven ze aan dat er geen plaats meer was in de garage. We hebben toen de auto ergens anders moeten zetten. Wij waren op doorreis dus heel vervelend met alle bagage in de auto. Parkeren is een dure grap geworden. Garage bij Plaza di Augustin. Daar een taxi moeten pakken.

Het appartement was mooi en netjes. Ruim genoeg voor 4 personen. 2 volwassen en 2 kinderen. Prijs naar verhouding goed.Personeel heel vriendelijk. Wij hebben heerlijk geslapen.

Ideaal voor een citytrip.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen buitenzitje. Maar je kon wel staat op de balkons en dan had je super leuk uitzicht op de levendige straat en dat dan toch veel liever dan zittend uitkijken op een binnenplaats. En de douchedeur sloot niet goed af dus voor de douche werd het vrij nat.

Ruim appartement en de ligging. Leuk uitzicht op levendige straat. Hierdoor hoor je veel verkeer en de metro maar dat hoort er een beetje bij. Direct aan de overkant kun je heel goed ontbijten en lunchen. Parkeergarage is krap maar vanuit de garage kun je direct met de lift naar je appartement. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Scheelt ook tijd omdat je aan de balie entreebewijzen kunt kopen en fietsen kunt huren (staan in de parkeergarage dus je kunt daarna direct op pad).

Prima plek voor (korte)vakantietrip in verrassend Valencia.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Vanwege straatrumoer kon raam niet open. Prima fietsen te huur voor 12 euro p.d, huur fietsen per dagdeel echter 10 euro.

Goede locatie, zeer behulpzame staff. Bij verblijf langer dan 3 dagen ook schoonmaak en wisselen van beddengoed en handdoeken op bepaalde dagen inbegrepen, erg prettig.

Valencia Flats is gewoon top
    • Zolder met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk was alles perfect.

Het mooie terras, alleen in september ga ik weer maar het appartement wat ik had is dan niet beschikbaar. Daarom heb ik bij een andere locatie van Valencia Flats geboekt nl: València Centre Torres de Quart.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Comfortabel
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het enige dat tegenviel waren de bedden. De matrassen zijn harder dan we gewend zijn.

Vriendelijke ontvangst. Receptionisten spreken allemaal Engels. Keurig apartementje, modern ingericht. Lokatie is op korte loopafstand van het centrum. Privé parkeerplek in garage.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Goede locatie om Valencia en omgeving te verkennen
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

De appartementen zijn niet super geïsoleerd waardoor je wat last kan hebben van lawaaierige buren.

Ruim appartement dicht bij een metrostation waardoor je ook gemakkelijk naar het strand kan (25 min). 24u receptie die zeer klantvriendelijk is. Locatie ligt iets buiten historisch centrum maar is makkelijk te voet te bereiken in 10 á 15 min.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

• Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

De directe omgeving van het appartement ziet er een beetje troosteloos uit

De locatie ten opzichte van de bezienswaardigheden van de oude binnenstad van Valencia, de heerlijke tapas restaurants en niet te vergeten de overheerlijke koffie met een croisant

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Comfortabel modern appartement op een prima centrale lokatie. Fietsverhuur. Prima service.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Balkon keek uit op binnenkant van een groot appartement blok. Eigenlijk nul uitzicht. Veel herrie overdag. Om acht uur 's morgens begint het klussen, boren en zagen. (ook in het weekend)

Comfortabel appartement met goede badkamer. Schoon. Vriendelijk en service bereid personeel. Goede locatie.

Prima appartement vlakbij historische centrum
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Moderne, grote, schone appartementen. Lekkere douche, grote badkamer, balkon, op loopafstand van het historische centrum maar toch rustig. Garage voor 14,- p.d. onder het hotel. Ontbijten kan bij de restaurants in de buurt. Volgende keer weer.

Geweldig, één van de beste vakanties tot nu toe
    • Zolder met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het enige minpuntje was dat er ligzetels voorzien waren op het terras maar die waren zo versleten ( het net ) dat je er niet kon inliggen want je lag op het ijzer. Dat heb ik ook gemeld aan de receptie en ze hebben beloofd om deze te vervangen.

Vanaf deze locatie was alles heel goed bereikbaar, oftewel te voet met de fiets of eventueel bus of taxi, 40 min rijden met de fiets naar zee. De oude stad op 5 min te voet en het schoppingcenter een kwartiertje wandelen. Verschillende restaurantjes waar je goedkoop en héél lekker kan eten. Een lokale overdekte markt waar het heel gezellig is en alle dagen open is tot 13 uur

Mooi ruim appartement!
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

De locatie is qua afstand naar het centrum goed, maar ligt niet in het meest aantrekkelijke gedeelte van de stad.

Alles was schoon en nieuw. De appartementen zijn heel ruimtelijk.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

geslaagd
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

naast eetmeubilair alleen een (slaap) bank, er ontbreekt een wat makkelijk zittende fauteuil

ligging aan rand van het historisch centrum vlakbij metrostation, redelijk ruim appartement, wat karig (doelmatig) ingericht

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Prima appartementencomplex in hotelvorm, zeker per gehuurde fiets, dicht bij centrum

Geen op- en/of aanmerkingen

Prima appartementencomplex in hotelvorm dicht bij centrum. Aardi en behulpzaam personeel. Met in hotel gehuurde fietsen heel veel van Valencia kunnen zien. Valenciaflats is een aanrader.

Een geweldige uitvalsbasis voor een geweldige stad met veel bezienswaardigheden en lekker eten
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

In de omschrijving stond geen vaatwasser. Deze was er wel en gevraagd naar vaatwastabletten kregen we die ook. Waarom liggen die niet in het appartement

De goede tips van de receptionisten en de ruime flat waren uitstekend. Het is een kwartier lopen van de binnenstad en de meeste bezienswaardigheden

Uitstekende locatie om snel alle richtingen uit te kunnen gaan om Valencia z
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het complex zit dicht aan een drukke weg. Dus toch wel wat geluidsoverlast. Zeker van zaterdag op zondagnacht was het tot laat in de nacht druk op straat. De matrassen waren voor ons te hard.

Dat we zo dicht bij het oude centrum zaten. Dat zij ook zelf fietsverhuur hadden. Dat er gelegenheid tegenover de appartementen was, waar we konden ontbijten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

• Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het was wat gehorig en de keukenvoorzieningen waren iets te karig.

De vriendelijkheid van het personeel. De ruimte van het appartement en de uitstekende douche. Lokatie was ook prima.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Comfortabele verblijfplaats voor een weekje rondkijken in Valencia
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er ontbrak een goede lamp om te lezen en te eten; die werd ons wel na een tweede keer vragen gebracht.

Ruim appartement, op loopafstand van het oude centrum, vriendelijk personeel, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Mooie ruime loft.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Weinig druk op het water. De elektriciteit valt uit als je de föhn gebruikt. Er lagen nog gebruikte handdoeken op het appartement

Mooie ruime loft. Vraag loft voor het hoogste verdiep want er wad veel verkeer op straat. Tegenover loft jan je ontbijten. Parkeergarage is betalend 14€ per dag. Parkeren op straat onmogelijk

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

heel goed op een paar punten na
    • Zolder met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

geen directe verwarming op de badkamer (algemene verwarming dan maar hoger) - "aanbevolen" om geen wc-papier in toilet door te spoelen - isolatie buren kan nog beter - degelijk maar iets te hard bed voor ons - vuilbak zonder pedaal - geen wijnglazen, klein mesje, flessenopener

kamer 503: ruime flat - grote ramen - privatie naar buiten - nieuw en fris - degelijke materialen en afwerking - oriëntatie van onze kamer - goede ligging in de stad

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Een actieve en ontspannende manier om de stad Valencia en omgeving te ontdekken.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Appartement was uitstekend, ruim en ideaal gelegen om van daaruit de stad te verkennen. Met de fiets, al lopend of te voet. Het personeel was heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

De kamers voelen aan als suite!
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Door omstandigheden moesten we wisselen van appartement. Het 2e appartement was veel groter, maar er ontbrak een afwasmachine. Geluid van buren was duidelijk hoorbaar.

De kamers voelen aan als suite! Alles is voorradig en keurig voor elkaar. Keuken is compleet. Het appartement is op loopafstand van de oude binnenstad en een supermarkt is dichtbij. Dichtbij metro.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Ruim appartement dichtbij oude centrum. Vriendelijke 24h receptie

Enigszins gehorig

Appartement geschikt voor 2 volwassenen evt. met 2 kinderen. Keuken voorzien van 4 pits elektrisch kookplaat, waterkoker, toaster, koelkast, pannen en genoeg servies. Verwarming en airco. Balkon en lift. Metro op ca. 150m. Vriendelijke behulpzame 24h receptie.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

super appartement
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Keurig schoon ruim niets op aan te merken, lekkere bakker voor de deur. zo in het centrum, als ik weer Valencia aan doe zal ik zeker dit weer boeken.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Leuk verblijf voor citytrip
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het appartement was leuk ingericht en ruim en voorzien van alle comfort. De mensen aan de receptie waren heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

leuke stad maar appartement (op eerste verdiep - straatzijde) geen aanrader
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

appartement op eerste verdiep, hierdoor was alle lawaai van de straat hoorbaar, zowel overdag als 's nachts, waardoor slapen quasi onmogelijk was. Daarnaast van tijd tot een een stank merkbaar (riolering?). Ook geen terras, terwijl de foto's dit wel laten uitschijnen.

ruim appartement, ligging nabij het centrum, proper

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Een heerlijke vakantie in Valencia
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het viel tegen dat het appartement geen balkonnetje had.

Wanneer je langer dan 1, 2 dagen in een stad verblijft geeft een appartement naast wat meer ruimte ook veel vrijheid. Het appartement was centraal gelegen en net niet in het uitgaansgebied.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Goede prijs en kwaliteit, schoon en dichtbij metro
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

De douche is voorzien van een regendouche waar ik met mijn lengte van 192 cm niet onder kon.

Goed ligging. 200 meter van de metrohalte die je in 20 min naar Airport brengt. 15 minuten lopen van centrum. (advies fiets van hotel.) Goed en schoon hotel, van alle gemakken voorzien, perfecte Wifi. Voor ons kindje hadden ze keurig de slaapbank geïnstalleerd. Zeer goede prijs.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Het appartement is heel ruim (2 verdiepingen) met een groot...
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

De douche is verkeerd gemonteerd zodat je altijd een waterballet krijgt in de badkamer. Met ramen open is het verkeer vrij rumoerig.

Het appartement is heel ruim (2 verdiepingen) met een groot terras.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Een prettig en schoon verblijf.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Een groot en schoon appartement op 10min lopen van de bruisende stad. Daarnaast erg vriendelijk geholpen door het personeel.

Netjes,schoon,vriendelijk personeel

Omgevingsgeluid.

Netjes,schoon,vriendelijk personeel

De lobby is 24/7 geopend.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het keukengerei was te beperkt, er was bv. geen snijplank.

De lobby is 24/7 geopend.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Perfect.
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Televisie kan beter aan muur to bed hangen.

Ruim appartement. Goed ingericht. Ligging tov Carmen wn metro zeer goed.

Superstedentrip
    • Loft Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind)

Verkeerslawaai van kamer aan de straatkant

Privacy, licht en ruimte