Beoordelingen over Abades Benacazon 4-sterren

Autovia Sevilla-Huelva, Km. 16, 41805 Benacazón, Spanje

#1 van de 1 hotels in Benacazón

Zeer goed, hier komen we terug als we in de buurt zijn.

Bewaakte parking binnen het domein 6 Euro/24h

Een fantastisch hotel. 16 km buiten de stad Sevilla. Geen hinder van de autostrade Sevilla-Huelva die naast het hotel ligt. Buitengewoon lekker ontbijt en een schitterend zwembad. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Onze kamer had een mooi uitzicht op de tuin van het hotel...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Onze kamer had een mooi uitzicht op de tuin van het hotel met het zwembad, de gangen van het hotel en de lobby zijn in moorse stijl, zeer mooi! Het zwembad is redelijk groot en er is een restaurantje vlakbij het zwembad. Wat we ook goed vonden was dat je gratis kon parkeren bij het hotel, er was steeds parking genoeg en je zit direct op de autostrade.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Zeer slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Restaurant Is erg slecht, water in minibar was al geopend en gevuld met vies Spaans kraanwater. Na 2 uur slapen werd ik wakker van harde muziek tot 6 uur sochtends en konden me geen compensatie geven.

Geluidsoverlast van Feest tot 6 uur sochtends Niet kunnen slapen en geen compensatie.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Fijn verblijf, maar 4 sterren ?

Kamer was ijskoud, verwarming deed het niet. Herrie van de lift die ook 's nachts vaak wordt gebruikt ! De tuin was slecht onderhouden, zonde. Wifi matig

Hotel is erg mooi, vooral bij binnenkomst Kamer was erg ruim, met een aparte zithoek. Badkamer met ligbad Ontbijt was prima Genoeg privé parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Zeer matig hotel!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Verwarming is niet in te stellen, meer dan 30 graden op de kamer en uit nood balkondeuren open gezet in november. Folie van toiletbril liet helemaal los, alles behalve hygiënisch. Douche valt steeds van haak. Wasbak afvoer verstopt. Schakelaars van het licht bij het bed werkten niet. Verlichting onder alkoof deed het niet. Koelkast werd niet koud. Waterkran om bad te vullen werkte niet. Enz. Alles is aftands en zeker geen ster waard. Laat je niet misleiden door de zgn 4* sterren. Helemaal niet geschikt voor stadstour in Sevilla, de bus doet er een uur over.

Gratis parkeren en daar heb je het wel mee gezegd!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Oude kamers geen plaats om ons kleren in de kast tezetten

Oude kamers geen plaats om ons kleren in de kast tezetten

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Mooi hotel. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel. Prima als overnachtingsadres.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Mooi groot zwembad, ruime kamer, busnaar Sevilla stopt voor...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

In de ochtend wat rumoerig omdat de mensen van de (vele) bussen vertrekken.

Mooi groot zwembad, ruime kamer, busnaar Sevilla stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Voor overnachting op door reis prima hotel

Voor overnachting op door reis prima hotel

4 0p 10
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

De ontbijt waar en bijna alles uit wij kwamen toe juist 9 autobussen Chinezen juist weg dus wij hadden bijna niks😣

Niks was verouderd

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Posetief
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Het zwembad was gesloten .dat er ook geen vervoer van het hotel is voor naar centrum of zee

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

De heerlijke kamer voor 3 personen en het late diner bij het bijbehorende restaurant. Goede locatie voor ons op doorreis

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De ligging t.

Het ontbijt. Personeel ruimde of helemaal niet op of kwam je bord al opruimen terwijl je nog aan het eten was. Bijvullen gebeurde traag. Komen veel bussen die dit hotel gebruiken om bezoek aan Sevilla te brengen. Onderhoud aan hotel kon beter.

De ligging t.o.v. Sevilla. Met de bushalte voor de deur ben je voor weinig geld in de stad. Grote gratis parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 22 april 2016

Direct naast de snelweg, dus makkelijk bereikbaar.

Hotelbar was 's avonds gesloten ivm een privefeest. Het ontbijt was een afknapper; het servies was in slechte staat en smerig, geen schone kopjes en schaaltjes aanwezig, dus alleen borden gebruikt. Het geheel maakte een vieze indruk. Ontbijtruimte is ook aan een opknapbeurt toe.

Direct naast de snelweg, dus makkelijk bereikbaar. Ca 15 minuten rijden naar centrum Sevilla. Goede parkeermogelijkheid bij het hotel. Uitstraling hotel prima, mooie kamer met balkon en mooi uitzicht, prima badkamer.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Mooie kamer met prachtig uitzicht over de stad.

Er was bij aankomst maar een persoon bij de receptie aanwezig. Die ons 12 minuten negeerde om zijn telefoongesprek af te maken. Je kunt toch op zijn minst glimlachen en een verontschuldigend gebaar maken.

Mooie kamer met prachtig uitzicht over de stad.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Super gastvrij en direct aan de snelweg van Sevilla naar...

WiFi aan het begin van ons verblijf helemaal goed, in het weekend geen bereik meer op de kamers.

Super gastvrij en direct aan de snelweg van Sevilla naar Huelva. Prachtig zwembad om te relaxen na een warme dag in de stad. Genoeg bedjes en handdoeken te huren!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Prachtige tuin waar je kon eten.

niets, een prima hotel

Prachtige tuin waar je kon eten. Goede ligging t.o.v Sevilla, bus stopt voor de deur en voor nog geen twee euro zit je binnen drie kwartier in S.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

De accomodatie.

Het feit dat er op de folder staat dat men om 19.00u kan eten, en wanneer je dan om 20.30u gaat, het restaurant nog steeds niet open is, alleen als de busladingen komen.

De accomodatie.

• Beoordeeld op: 6 april 2015

Vrijwel alles.

Enorme groepen toeristen! Je kunt als 'partikuliere' toerist niet normaal eten in het enorme restaurant. Dit is via een slecht buffet en slechte (te dure) wijn alleen maar gericht op bussen vol toeristen. Wij hadden geen andere keus dan 1 x toch daar aan te schuiven omdat er geen ander restaurant open was in de omgeving (waar toch al niets te doen is) en voelden ons vreselijk.

Vrijwel alles.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Ontbijt uitstekend, buffet voldoende keuze.

Veel te druk, te veel bussen,te veel volk,zwembad niet open in de maand mei.

Ontbijt uitstekend, buffet voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Goed personeel, behulpzaam

Spa in renovatie, zwembad een dag ervoor gesloten, terwijl de site aangaf t/m september

Goed personeel, behulpzaam