Beoordelingen over Abba Centrum Alicante 4-sterren

Pintor Lorenzo Casanova, 33-35, 03003 Alicante, Spanje

#6 van de 48 hotels in Alicante

prima stadshotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Schitterende locatie. Makkelijk te vinden vanuit station of voor bus naar luchthaven. Comfortabel hotel en rustige kamers doch wat "outdated" interieur. Vriendelijke service. Ontbijt niet slecht maar ook niet super.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Heerlijk luxe hotel op rustige maar prettige locatie in centrum van Alicante. Aardig personeel.

Enig minpuntje is het geluid van boven en onderburen via de binnenplaats. Deze is erg gehorig, het geluid kan geen kant op. Maar 's avonds lag iedereen te slapen dus geen probleem.

Een schoon en net hotel gelegen op korte loopafstand van het historische centrum in een veilige buurt. Kamers waren vroeg beschikbaar, we mochten er morgens al in. Verblijf uitstekend. Bij thuiskomst was ik mijn telefoonlader vergeten. Na kort overleg met hotel is deze per post naar mijn huis gezonden, dat is pas fijne service.

De ligging en de hygiëne.

Het is wat betreft faciliteiten eerder een goed 3 sterrenhotel dan een 4 sterrenhotel. Het was vrij gehorig, ik had een kamer aan de straatkant 2de verdieping met diverse barretjes.

De ligging en de hygiëne.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Alleen gebruik gemaakt van de hotelkamer.

Alleen gebruik gemaakt van de hotelkamer. Perfecte ligging, eigen parkeergarage dus als je een auto huurt om vanuit hotel wat van het land te zien, perfect met er tegenover een supermarkt. Top.

Super gezellig weekend gehad!
    • Executive Tweepersoonskamer

Bedden waren hard en wiebelig. Geen Nederlandse zenders op tv.

Goed ontbijt, mooie kamer,super schoon, behulpzaam personeel en goede ligging van hotel.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ruime kamer, schoon, goed ontbijt.

Ik dacht dat het iets dichter in het centrum, bij de eetgelegenheden was, maar lopend in +/- 15 min bij leuke restaurants.

Ruime kamer, schoon, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Twee weken verblijf ging nog wel, als je inventief bent.

Kamer is gedateerd Lag een losse tegel in badkamer Water uit de kraan sterk naar chloor smakend en ruikend. Geen thee of koffie faciliteit in kamer Wifi laat te wensen over. Niemand weet hoe deze in te stellen. Gelukkig vrije roaming EU, eigen data verbruikt. Prijs-kwaliteit verhouding: Aardig prijzig. Ontbijt buffet minimaal uitgebreid.

Dagelijks schone kamer De locatie is ideaal. Vriendelijk personeel

Heerlijk.

Er lagen wollen dekens op het bed; dat heb ik nog nergens meegemaakt. Een dekbed voelt meer hygiënisch.

Fijne, rustige kamer. Het ontbijt was goed. De ligging was mooi centraal. Heel fijn dat er een zonnedak was.

Hotel is zeker oké.

Door een communicatiestoornis met het meisje aan de receptie liep ik een parkeerboete op van 45€. Duidelijk gevraagd of ik op de geparkeerde plek geen risico liep. “No no sir, it’s okay”... Jammer.

Hotel is zeker oké. Mooie, verzorgde kamers. Goed en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

het ontbijt was uitgebreid en heel lekker.

de kamer op zich was prima; alleen, helemaal ingesloten met enkel uitzicht op vier hoge muren de bar kon ook wat gezelliger

het ontbijt was uitgebreid en heel lekker. prima ligging,dicht bij centrum en het busstation

Het ontbijt was uitgebreid.

De verwarming op mijn kamer was ok. Mijn ouders hadden ook geboekt. Ben hen wisselt het telkens van te warm naar te koud. Bij mij een perfecte constante temperatuur.

Het ontbijt was uitgebreid. Heel veel keuze, voor elk wat wils.

Uitstekend viersterrenhotel in het centrum. Dicht bij alles. Supermarkt recht over de deur.

Zicht kamer was nul. Keken uit op een binnenruimte. De grootte van de kamer maakte dit wel goed. Ook slecht geïsoleerde kamer, wat geluid betrof. Maar de vriendelijkheid van het personeel maakte zulks goed.

Het ontbijt was heerlijk. Ook mogelijkheid om buiten te ontbijten. Kamer was uitstekend qua ruimte.

Leuk, ruim hotel

Leuk hotel. Wij hadden een hele ruime kamer op het derde verdieping. Uitzicht op de straat maar geen last gehad van het verkeer. Ontbijt hebben we er niet bij genomen. Op 10 min stappen ben je in het centrum en heb je tal van ontbijtadresjes.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel, maar wij waren in de verkeerde periode

Tijdens ons verblijf was er een feest (fogueres) in de stad, op het plein naast het hotel was het feest tot 04.00 in de nacht. De dj was letterlijk tot in de kamer te horen, waardoor we weinig slaap hebben gehad. Hier kan het hotel natuurlijk weinig aan doen, maar hadden we dit geweten dan hadden we een ander hotel gekozen.

Prima hotel op loop afstand van het centrum en 20 min lopen van het strand, wel een beetje zakelijk. Goed schoon en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Goed hotel, slechte ervaring met de financiële afwikkeling door booking.com

Bij het uitchecken werd om de creditcard gevraagd om af te rekenen. Ik heb op 8 mei de accomodatie volledig betaald aan booking.com, de receptionist meldde echter dat er niet betaald was door booking.com. Ik heb aan al mijn financiële verplichtingen voldaan en verwacht dat booking.com dat ook doet zeker als er tussen de boeking en de reis er een maand tussen zit. Ik had gelukkig het betalingsbewijs uitgeprint en dit aan de receptie overhandigd. Mijn vertrouwen in booking.com is weg en dit is de eerste en laatste keer dat ik via booking.com geboekt heb.

Prima hotel, maar geen bijzonder hotel

Wij hadden om een twin-bed gevraagd en aangegeven dat dit onze huwelijksreis betrof. Echter is er niets speciaals door de locatie gedaan en kregen we twee single bedden die tegen elkaar aan waren geschoven.

De accomodatie was gunstig gelegen, dichtbij het centrum van de stad en dichtbij station, winkelgelegenheden en eetgelegenheden.

De WiFi was op de kamer niet erg beschikbaar.

Alles was perfect, de hoogtepunten van Alicante zijn op loopafstand. Verder was er een goede bar en nog betere service. Na een dagje strand konden wij, terwijl wij al uitgecheckt waren gebruik maken van een douche inclusief handdoeken.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Mooie plek, zolang je maar geen beter Engels (of Duits, of Frans!) verwacht!..

De kamer; We hadden bij boeking gevraagd om een kamer aan de straatkant (was een eerdere keer goed bevallen)...maar kregen toch kamer 420; een zeer gehorige kamer, omdat het inpandige balkon aan een open "verticale tunnel van 7 hoog" lag waar aan alle 4 kanten kamers grenzen! (enorme galm!)....We hebben slecht geslapen, met name omdat late gasten meenden "geen rekening te hoeven houden met anderen" en konden lachen en schreeuwen in de badkamers, op de balkons en voor de open ramen!!! (Zeker een groep Frans-talige dames, die donderdagnacht 11 mei aankwamen, meenden ook nog 's morgens bij het ontbijt verder te gaan met schreeuwen! (meerdere gasten gaven aan "dit heel vervelend te vinden)...Maar !! toen ik het personeel van de ontbijtploeg vroeg om hier aub iets aan te doen, verstonden ze me niet, begrepen ze me wel hoor, maar deden ze niets! ..Andere gasten en wij hebben toen zelf de dames moeten verzoeken om "hun volume te temperen".....Zonder resultaat natuurlijk, omdat het personeel van Abba niets deed. En...wat ons erg heeft verbaasd en wat wij als behoorlijk kwalijk hebben ondervonden is dat zelfs het receptie-personeel (op een enkeling na!) niet goed genoeg Engels spreekt om gasten te woord te staan, als het om andere zaken gaat als bv "handdoeken of ontbijt". (Dit bleek b.v. toen wij naar de receptie belden om te vragen of ze er van op de hoogte waren dat 2 mannen zomaar aan onze kamerdeur klopten en zeiden "binnen te willen komen voor een reparatie"?! (we hadden geen defect gemeld) (het zouden zomaar "fouten" kunnen zijn geweest,toch?!)....De receptioniste begreep mij niet/verstond mijn- zeer goede- Engels niet!!...Om die reden heb ik haar maar gevraagd om ons de manager te sturen...Deze is inderdaad naar onze kamer gekomen, begreep ons wel...en verliet ons weer met de mededeling dat er geen onderhoudsmensen naar onze kamer waren gestuurd!

De Locatie van het hotel. Het hotel op zich; zeker hoe schoon en fris het overal is

Vriendelijke ontvangst en goede locatie.

Een algemeen "probleem" in hotels en met name Spanje zijn de warme kamers.

Vriendelijke ontvangst en goede locatie. Supermarkt en cafeetje recht voor de deur.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

een aanrader voor een kort verblijf en bezoek aan de stad

het restaurant was uiteindelijk 's avonds geen enkele keer open. Aan de receptie was daar verwarring over...

we kregen automatisch een kamer voor gehandicapte personen, ook al was dat niet explicietgevraagd. TOF!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Kamer

Zeer gehorig hotel keken uit op een klein vierkant binnenplaats en dus op 3 muren van hotelkamers.balkon was inpandig en ook met uitkijk op de 3 muren. Dakterras was dicht wegens onderhoud. Erg donkere kamer omdat er geen daglicht binnen komt.

Goed ontbijt buffet en genoeg keuze eten en drinken. Op loopafstand van zee boulevard en eetgelegenheden en supermarkt aan overkant.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

prima hotel voor een goede prijs

Goed hotel, voor een prima prijs. Net buiten het centrum, maar alles op loopafstand. Wij vonden het wel fijn dat het er net iets buiten lag. Lekker rustig. Goed te bereiken met de bus vanaf het vliegveld. Tegenover hotel supermarkt was ook fijn.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Goede keus!

Niets, ga er een volgende keer zeker weer heen.

Comfortabele, ruime en schone kamers, net als de badkamer. Het ligt in het oude centrum, op loopafstand van alles eigenlijk.

Een aanrader om alicante te bezoeken

Prachtige propere kamer met zeer mooie badkamer en breed bed . Zeer goed gelegen op wandelafstand van winkelstraat . Uitgaansbuurt en haven gemakkelijk met de ondergrondparking van het hotel

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Ontbijt was prima, ruime kamers, ligging was goed, personeel...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen)

Bij late aankomst (23.30u) geen mogelijkheid tot een drankje in het hotel, bar gesloten en alleen maar water in de minibar. Het restaurant/bar oogt zeer ongezellig, geen sfeervolle plaats om te eten of om een drankje te nuttigen.

Ontbijt was prima, ruime kamers, ligging was goed, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goede ligging op wandelafstand van alles

Parking in het hotel is perfect. Anders was er niks aan te merken, alles liep vlot en iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Goed gelegen in het oude en commerciële centrum.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Ruime kamer, Royale badkamer.

Kleinigheden om het verblijf te veraangenamen, zoals bv tissues op de badkamer. Er ontbrak een naaigerei-setje en bij de balie kon men ons niet helpen. Geen koffie/heet water op de kamer.

Ruime kamer, Royale badkamer. Heel proper. Het balie personeel was zeer behulpzaam en heeft ons toeristische plekken op hun eigen kaart aangewezen. Dat was erg goed.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima prijs/kwaliteit in centrum van de stad!

Koffie/thee op de kamer is een kleine moeite en zou leuk zijn.

Supervriendelijk onthaal met goede tips voor leuke bars en restaurantjes weg van de drukke 'tourist-traps'.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Goed, rustig Hotel

Het toilet in de hal lijkt nogal te zijn "weggestopt". En misschien zorgen voor een meer up-to-date fitness ruimte met meer en wat nieuwere apparaten

Ondanks dat het hotel in het centrum ligt, is het een rustige omgeving Het hotel is netjes en schoon Wij hebben alleen van het ontbijt gebruik gemaakt en dat was prima in orde

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Alles naar wens

N.v.t.

Mooie kamer en locatie prima. Ontbijt niet genomen vanwege toch wel hoge prijs. Komen hier graag terug. Rust in kamer, totaal niet gehorig, heel goed.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Ruime kamer in mooi hotel

Niet echt iets. Alleen het hotel ligt niet pal in het historische centrum, maar 10 minuten wandelen zit je daar wel.

Heel mooi hotel, leuk buitenterras en fijne faciliteiten. Ook een ruime kamer met alle voorzieningen.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

De ligging is perfect.

De prijs van het ontbijt is erg hoog. Maar op de hoek kan je voor weinig geld heerlijk ontbijten.

De ligging is perfect. Midden in het centrum Ondanks dat wel rustig. Heerlijke bedden.

zeer goed

Heerlijk ontbijt.

Zeer vriendelijk personeel.

Prima kamer, uitstekende ligging, gastronomisch restaurant

Prima kamer, uitstekende ligging, gastronomisch restaurant

Jammer dat het op zondag een verlaten plaats is, behalve aan de boulevard /haven
    • Executive Tweepersoonskamer

Compacte kamer aan de achterzijde met fijne bedden en goede airco, en nespresso apparaat De garage bereikbaar middels lift in het hotel.

Centrale ligging. Prettig hotel.

Fijne ruime kamers met airco.

Wij gaan terug !

Niets !

Alles was wat je er van verwacht!

Ligging en ruime kamers

Ligging en ruime kamers

Goeie uitval basis voor bezoek alicante

Zwembad, avondbuffet

Mooie en luxe accomodatie

Zeer ruime en goede bedden

Een zitkamer met televisie + een ruime badkamer + een...
    • Executive Tweepersoonskamer

Een zitkamer met televisie + een ruime badkamer + een slaapkamer met televisie. Plus: een groot heerlijk dakterras Recht tegenover een supermarkt

Een uitstekend hotel met een fantastisch dakterras

Geen opmerkingen

Het is een perfecte locatie, met vriendelijk personeel, goede kamers en een prima ontbijt

Goed hotel op een gunstige locatie (dicht bij stations)!

De prijs was stevig!

De ligging tussen het trein- en busstation.

prijs kwaliteit zeer goed

onbijt was goed kamers zeer proper. vriendelijk personeel altijd behulpzaam

Prima prijs-kwaliteit.

Engels aan de balie.

Kamergrootte en hygiëne.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Mooier gemaakt op het net dat het is

bed, sauna, hammam, Turks bad, restaurant, riool geur

Goede vakantie gehad

Douche mocht gemoderniseerd worden

Prijs verhouding service was goed

Een meevaller. Goede ligging.

Zorg voor het avondmaal

Verzorgd ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

lekker weekendje weg

We miste een waterkoker en wat tee/oploskoffie op kamer.

Ontbijt was vers en uitgebreid

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Lekker ontbijt en personeel was behulpzaam

Het was er erg gehorig in de avonden, nachten en vroeg in de ochtend

Lekker ontbijt en personeel was behulpzaam

• Beoordeeld op: 9 november 2017

zeer net hotel met prima manager en vriendelijk personeel zeker om terug te keren

zeer ruime comfortabele kamer rustig aan de binnentuin,alles uiterst net

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prijs kwaliteit faciliteiten oké !

Niks!

Lekker en mooi ontbijtbuffet ! Ruime kamer! Proper! Mooi hotel! Zeer vriendelijk ! Ligging dicht bij centrum ! Prima! !!!

Prima ontbijt, goede en ruime kamer.

Prima ontbijt, goede en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Uitstekend schoon en ruim hotel

Jammer dat er geen koffie/thee mogelijkheid op de kamer was

Zeer ruime kamer en prettig dat je zelf een raam kunt open zetten

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

prima hotel midden in het centrum met uitstekende openbaar vervoer aansluiting

er was een ruim balkon aanwezig met goede stoelen

Ontbijt was voldoende maar niet bijzonder

Hotel was netjes.

Tevreden

Modern hotel met ruime schone kamer en goede parkeergarage.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Aangenaam hotel!

Onbijturen op zon- en feestdagen zijn laat, pas vanaf 7.30 u.

Grote kamer, lekker ontbijt, behulpzaam personeel!

Een schoon hotel op een makkelijk te bereiken locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen + 1 Kind)

schoon hotel, goed bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Zeer prettig

Gehorig. Niet voor de uitslapers..

ideaal gelegen in het centrum van Alicante en dichtbij het strand

Toppie. Wifi minder

Wifi is erg slecht. Voor de rest een uitstekend hotel.

zeker voor herhalling vatbaar

Mooi hotel en personeel was zeer behulpzaam mooie schoner kamers . Een aan Radder waard.

Relaxed

Geen aanbevelingen

Schoon comfort goed bereikbaar voor strand en centrum

Prima hotel, 20 minuten lopen naar t strand

Dat onze voorkeur eerste verdieping niet mogenlijk was

Net hotel, mooie ruime kamers

Zalig einde van de vakantie

Mooie kamers en heerlijk ontbijt

Mooi stadshotel met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen)

Moeilijke parkeergarage, smalle doorgangen

Mooie, vrij ruime kamer voor 3 personen

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Mooi hotel dichtbij het strand en het centrum

Dichtbij zowel het centrum als het strand. Mooi hotel met ruime kamers.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Uitstekend hotel, maar dat mag wel voor die prijs

Het hotel lag een eindje van het hart van de stad, en van de zeedijk.

Uitstekend ontbijt en ruime kraaknette kamer

Hotel op gunstige locatie en met een prima prijs-kwaliteit verhouding

Locatie goed bereikbaar vanaf het vliegveld. Dicht bij de bushalte. Centrum en strand op loopafstand.

Prima, om weer eens terugtekeren.

Ik miste de tissues in badkamer en slaapkamer.

Ontbijt was goed. En de kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ontbijt, er werd niet op tijd aangevuld.

Ontbijt, er werd niet op tijd aangevuld.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Hotel aan te bevelen in Alicante (hebben ABBA hotels al in andere steden geboekt en heel goed)

NIKS

Alles- vooral de ligging en kamer

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima hotel voor een kort verblijf

De breedte van het twee-persoonsbed viel tegen.

Schone en efficient ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima hotel met goede service. Aanrader
    • Executive Tweepersoonskamer

4 sterren waard. Koffiezetapparaat op kamer plus punt. Schoon. Prima king size bed.