Beoordelingen over ABCyou Bed&Breakfast

c/ Marti, 10, Eixample, 46005 Valencia, Spanje

#24 van de 77 B&B's en herbergen in Valencia

Gebaseerd op 515 beoordelingen over deze B&B

Een heerlijk verblijf, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wat ons een beetje tegen viel, de kamers zijn best gehorig, maar iedereen hield er rekening mee en we hebben heerlijk geslapen.

Een vriendelijk ontvangst door een Hollandse dame die je meteen alle tips geeft over de stad. Een hele goede locatie met vele zeer goede eettentjes in de buurt.

De locatie is geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De wc was zo klein dat je met de deur dicht je broek niet omhoog of omlaag kon doen. Ook de deur van de wc midden in de kamer was minder fijn.

De locatie is geweldig. Schoon en met vriendelijke Nederlandse meiden die het samen met Spanjaarden runnen. Prima airco. Ze geven goede tips.

Super gezellige locatie
    • Appartement (5 Volwassenen)

Het douche gordijn is een minpuntje!

Het ontbijt was verrassend lekker, de bediening vriendelijk en zeer behulpzaam. Er heerst een heerlijke ongedwongen sfeer.

De locatie van ABCyou is echt perfect en zou ik iedereen...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De internetverbinding was helaas niet geweldig in onze kamer (begane grond) en de WiFi wat traag.

De locatie van ABCyou is echt perfect en zou ik iedereen aanraden! Midden in het hart van Valencia; op loopafstand van alle bezienswaardigheden en leuke restaurantjes. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. De kamer was netjes in orde, geen enorme luxe, maar wel schoon.

De eigenzinnige inrichting.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Alleen maar Nederlandse gasten. Fiks traplopen naar de kamers. Bedlamp was kapot. Uiteindelijk zelf vervangen, peertjes waren moeilijk te vinden in de b en b.

De eigenzinnige inrichting. Mooi oud gebouw. Vrolijke en behulpzame stage.

Centrale ligging, strand, centrum goed bereikbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Schoonmaak had wellicht vaker gekund en wisseling van handdoeken moet iedere dag zijn, niet om de dag!

Centrale ligging, strand, centrum goed bereikbaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

een heerlijke tijd gehad in de B&B en in Valencia
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een vriendelijk ontvangst met extra uitleg over de omgeving waar men lekker kon eten drinken en wat er te doen is in Valencia behulpzaam met het regelen van een taxi Een heerlijke frisse kamer lekker licht met een heerlijk bed Een verrassend ontbijt met een lekkere Cappuccino of andere koffie of thee

Heerlijk B&B gerund door vriendelijke mensen!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers zijn zeer gehorig.

Het is een heerlijk gastvrij hotel. Medewerkers zijn behulpzaam. De kamers zijn licht. Dichtbij het allerlei restaurants. Mogelijkheid tot huren van fiets.

Top!!
    • Appartement (4 Volwassenen)

Voor ons niet maar voor mensen die slecht ter been zijn: er is geen lift wat tegen kan vallen als je 4 hoog zit.

Goed ontbijt,aardig personeel die uitgebreid over de stad kon vertellen. En vooral de fietsen tegen een schappelijke prijs!

Autenthiek en modern in 1 jasje!
    • Appartement (4 Volwassenen)

Houdt er rekening mee als je het appartement boekt dat je aardig wat trapjes moet lopen (geen lift)

Het prachtige pand en de vriendelijkheid van het personeel zijn fantastisch. Heerlijk ontbijt en op loopafstand van vele bezienswaardigheden.

For a perfect city trip
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Badkamer was erg klein, gedateerd. Bed van 1,40 was eigenlijk ook te klein voor 2 personen. De kamers zijn gehorig.

Fantastische ligging. Mooi gebouw. Hele leuke creatve inrichting. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt.

Hostelniveau ipv hip en comfortabel
    • Appartement (4 Volwassenen)

Het pand heeft dringend renovatie nodig en is zeer gehorig. De boiler was klein waardoor douchen niet lang mogelijk was. De vermaler achter het toilet maakte enorm lawaai na gebruik van toilet of tijdens het douchen. ‘S nachts was dit zeer onprettig voor ons en de overige gasten. Het appartement was niet schoon, zeer minimaal ingericht met weinig kastruimte. Bedden sliepen niet comfortabel. WiFi was niet toegankelijk. Samengevat is het hostelniveau, maar wordt gepresenteerd als hip en comfortabel met dito prijs. Hierdoor kwamen onze verwachtingen niet overeen met de werkelijkheid..

Goede locatie vlakbij gezellige restaurantjes en de gastvrouw was erg vriendelijk.

Mooie accomodatie met een uitstekende ligging
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het is heel erg gehorig. Je kunt op de kamer naast je de mensen horen praten en het lijkt alsof ze bij jou op de kamer staan. Dit viel erg tegen.

Lekker ontbijt en uitstekende locatie!

Aanrader!
    • Appartement (5 Volwassenen)

zeer vriendelijke bediening, erg behulpzaam maar vooral enthousiast. perfecte locatie, in no time in de stad. appartement is eenvoudig maar zeer sfeervol. goede bedden.

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wat smalle bedden. Extra haakjes in de badkamer om je kleding op te kunnen hangen.

Erg leuke kamers. Sfeervol ingericht. Schoon en verzorgde kamers. Op een mooie centrale locatie.

Hartelijke ontvangst, lieve, aardige mensen, goed adres!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het bereik van de telefoon, WIFI, viel tegen. Was er dan wel en dan niet. Er waren wat problemen met het bereik en men was daar wel mee bezig.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk en uitgebreid. Een goed begin van de dag.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Fantastische B&B

Geen minpunten

Fijne B&B! Vriendelijk personeel ze willen je altijd helpen en hebben erg leuke/lekkere tips! Ligging is perfect precies tussen het oude centrum en het nieuwe hippe gedeelte in met om de B&B heen genoeg mogelijkheden qua eten. Ook erg fijn was dat het fietsen huren vanuit de B&B ging je hoeft niet eerst naar een andere locatie om je fiets op te halen. Prima kamer voor een paar nachtjes ook erg schoon. Het ontbijt was echt heerlijk en veel voor weinig geld!

Geweldige stad en fijne B&B
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was een beetje sober en het huis is erg gehorig.

De informatie die ons steeds heel geduldig en vriendelijk verstrekt werd over openbaar vervoer, restaurants en uitgaansmogelijkheden, was geweldig goed. Hulp bij het online inchecken was ook erg fijn.

Vriendelijke en gezellige b&b op prima ligging.
    • Appartement (5 Volwassenen)

Badkamer is vrij basic. Heel veel trappen om naar appartement te gaan.

Vriendelijke en gezellige sfeer. Hele mooie sobere inrichting. Lekker ontbijt. Prima ligging.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fantastisch verblijf met zeer enthousiast personeel. Gasten worden echt verwend!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het bed was wel een beetje smal. Updaten naar 1.60 breed zou fijn zijn.

Het ontbijt was super heerlijk. De tips over de stad zeer uitgebreid. Kortom een plek om naar terug te keren.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De hygiëne en faciliteiten. Onze handdoeken die op de grond lagen om de natte vloer door de lekkende douchebak te drogen werden weer opgehangen voor hergebruik. De communicatie hierover en andere zaken was onprofessioneel.

Het waren een paar mooie gezellige dagen.
    • Appartement (5 Volwassenen)

De trappen lopen naar boven , geen lift.

De ligging was perfect, prima ontbijt en goede sfeer. Je kan eea bezichtigen en fietsen huren is makkelijk en leuk om te doen

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Gezellige, hippe b&b midden in Valencia!

Niets op aan te merken

Hartelijk ontvangst, gezellige en schone kamer, heerlijk ontbijt en ligging dicht bij centrum. Fietsen kunnen huren. Al met al: top!

Prima appartement als je de hele dag buiten bent.
    • Appartement (5 Volwassenen)

Het appartement is heel erg basic. Er is niets aan gedaan om het een beetje leuk of comfortabel in te richten. Je kunt je kleding of handdoek nergens ophangen en je koffer niet uitklappen in de slaapkamer. De douche is niet zo fris en loopt niet door. Er is 1 wc, in de badkamer. Niet echt comfortabel met 5 personen. We waren met 4, maar kregen maar 3 handdoeken voor 3 nachten. Buiten de kamer stond het hele weekend de emmer met het vuile sop waarmee onze kamer was schoongemaakt. De eerste dag werd ons beloofd dat ze de waterkoker zouden komen brengen, dit is nooit gebeurd. Het appartement ligt op de 4 etage. Het is een hele klim om er te komen.

De lokatie is fantastisch.

Genoten van een heerlijk verblijf op een toplocatie
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heerlijk ontbijt, leuke kamers en mega vriendelijk personeel Locatie is geweldig en op de fiets ben je zo bij t strand Hier vind je echt een thuis in Valencia

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Wij zouden hier zeker terugkomen bij een volgen bezoek aan Valencia
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers zijn vrij gehorig. Daarnaast was onze badkamer wat aan de kleine kant en hing de douchekophouder los (wat we overigens zelf vergeten zijn te melden).

Wat zijn we bijzonder hartelijk ontvangen! Daarnaast hadden we geen betere ligging van de B&B kunnen wensen! Héérlijke koffie!

Making memories
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Chris was de perfecte host, zeer ontspannen sfeer, heel lekker ontbijtje, toffe buurt dicht bij alles (Mercadona 1 straat verder, Calle Cuba op wandelafstand voor DDL-Dulce de Leche) Mooi zicht op de tuin vanuit kamer 101. Je kan ook fietsen huren via de B&B en toptip gekregen om het Fallas-museum te bezoeken.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was zéér basic. Beloofde toiletartikelen ontbraken. Geen rail om handdoek op te hangen. Kamer was ijskoud bij aankomst. Zeer gehorig.

De ligging.

Vriendelijk personeel, voorziet je van goede tips om de stad...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Beetje gehorig, maar dat hoort bij een oud herenhuis.

Vriendelijk personeel, voorziet je van goede tips om de stad te bezichtigen Ontbijt was veel en lekker vers. Heerlijke kamer.

We hebben ontzettend genoten van de b&b en de omgeving! We raadde het aan bij vrienden en familie!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het pand is gehorig voor uitslapers. Neem Oordoppen mee;)

Inrichting kamers was simpel maar heel mooi. Mooie oud karakter van het pand zichtbaar. Daarnaast ligt de b&b in een super leuk, hippe wijk. Het centrum is op loopafstand. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Hip en mooi, maar moet wat opgeknapt worden om top te zijn
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij hadden graag een waterkoker op de kamer gehad omdat de koffiebar om 21.00 dicht is en je dus geen kopje koffie of thee meer kunt krijgen

Het ontbijt was super, personeel vriendelijk en de locatie was fijn- op goede afstand van het centrum . De kamer was ook fijn ruim

Aardig personeel.goede locatie..maar erg basic
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers waren erg basic..ook de afwerking was erg slecht...tijdens ons verblijf was het koud in Valencia.daar is deze b&b niet op berekend er is geen verwarming..de kamer moest verwarmt worden met de airco,wat niet toereikend was..ook de ontbijtruimte had geen verwarming.dat was gezien de kou niet echt fijn.

De locatie was in een leuke wijk van valancia.leuk en aardig personeel

Ons verblijf in ABCYou is ons zeer goed bevallen en aanbevelingswaardig
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbreken van koffie/thee zet mogelijkheid op kamer. Afstandsbediening van verwarming/airco functioneerde niet ( ben vergeten dit ter plaatse te melden)

Goede schone kamer, uitstekend ontbijt, heel vriendelijke en zeer behulpzame host en assistente. Zeer goede locatie voor een stadsbezoek door de rustige omgeving tegen het centrum aan. Prima bereikbaarheid met metro van luchthaven.

Gezellig verblijf, dicht bij oude stad en leuke restaurantjes.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik had geen bedlampje, en een extra prullenbak in de kamer zou ook wel handig zijn.

Het ontbijt was heerlijk, alleen er was vooraf niet gemeld dat een 2e kop koffie/thee niet bij het ontbijt was inbegrepen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Leuke, trendy B&B, met gezellige, gastvrije eigenaars. Gunstige ligging dichtbij het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wat ons een klein beetje tegenviel was het feit dat ons tweede kopje koffie bij het ontbijt extra in rekening werd gebracht.

De gastvrijheid van de eigenaren Wouter en Daphne, het superontbijt en de leuke toeristische tips van Wouter. De entree, waar we ook ons ontbijt kregen, zag er heel erg leuk uit, precies zoals in de VT-wonen en de gids Time to Momo. De slaapkamers vonden we iets minder aan onze verwachting voldoen: wel trendy, maar vrij simpel ingericht. De door Wouter geadviseerde restaurants om de hoek van de B&B zijn een aanrader.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Perfect! Top locatie , fijne sfeer!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hygiene in t sanitair en t achterstallige onderhoud in de natte ruimte , hierdoor oogt t geheel minder fris.

Ontbijt, personeel in de B&B is perfect. Leuke hippe inrichting, her en der wel aan onderhoud onderhevig (sanitair ). Sfeer en locatie is top. Heel fijn verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Super B&B voor prijs/ kwaliteit verhouding en toplocatie!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kleine badkamer kun je niet in draaien zonder kraan of leiding aan te raken erg gevaarlijk daardoor. Je kunt er ook niet tegelijk in voor tandenpoetsen en ander haar doen bijv Jammer dat er geen spiegels zijn voor opmaken en of kleding bekijken. Om de 2 dagen een nieuwe handdoek is met warmte te weinig. Geen privacy in tuin voor de mensen in die kamers. Te weinig brood en beleg als je iets niet lust, maar kun je wel om vragen hebben wij niet altijd gedaan. Erg jammer savonds geen koffie kunnen drinken. Wel supervriendelijk personeel die heel behulpzaam zijn en het je echt naar de zin wilt maken!!

Supervriendelijk personeel!! Ziet er mooi brocant uit, supergoed gelegen vlakbij oude centrum en in Ruzafa. Bagage kon alvast neergezet worden lekker ontbijt en heerlijke koffie. Grappig welkomstpakketje met flesjes water mini douchegel en oordopjes het is echt wel gehorig maar na dag slenteren en fietsen door Valencia val je snel in slaap. Topactie met verjaardag door kaarsje in cake en fles cava aan te bieden!!

Oud pand maar wel een leuke kamer, muren en kozijnen kunnen...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Sloten op de deur, onze deur ging zelfs open met de sleutel vd buren ... heb dit gemeld maar vraag me af of ze er nog iets aan doen.

Oud pand maar wel een leuke kamer, muren en kozijnen kunnen wel een opknapbeurt gebruiken

Top gelegen B&B met vriendelijke eigenaren!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De WiFi was niet best. Op de kamer geen ontvangst en wij hadden een kamer met een 2-persoons bed van 1.40 breed. Te klein voor de ruimte die de kamer heeft.

De ligging van het hotel! Op loopafstand van hartje centrum en vele leuke restaurantjes liggen letterlijk om de hoek! Vriendelijke eigenaren die het hun gasten naar hun zin willen maken. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

We hebben van ons verblijf genoten!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het is vrij klein, zeker de badkamer. Enkel 4 hangers voor kledij en een legkastje. Wij sliepen achter de koffiebar (zelfde verdiep) en je kon heel veel horen wat soms wat lastig was.

Ontbijt was heerlijk 👍 Je wordt vriendelijk geholpen in de B&B De ligging is zeer goed, in de ruzafa wijk, tussen de stad van de kunst en de wetenschap en de oude stad. Allebei mogelijk om te voet te doen. Veel Nederlanders en Belgen wat leuk is om contacten te leggen :)

• Beoordeeld op: 22 september 2017

3 heerlijke dagen Valencia!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer gehorig en we sliepen in het souterrain wat best vochtig was.

Vooral de ligging / locatie ( eixample en rufazza) was uitstekend en de gastvrijheid van Laura die ons vriendelijk ontving en ons van uitgebreide tips voorzag. Special thanks and ❤️ for Laura!

Super!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

geen bekertje voor de tandenborstel maar dat is te verwaarlozen ten op zichte van de rest

de uitstraling was heel erg mooi, super leuke mensen die echt een hart voor hun B&B hebben. kortom een echte aanrader!

Vriendelijk personeel, top ontbijtje maar erg gehorig.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Slechte nachtrust gehad. Erg gehorig. Kon de gesprekken van de bovenburen volgen en als zij de wc doortrokken was het alsof dat in onze kamer gebeurde. Heb met oordoppen in moeten slapen wat me een erg benauwend gevoel gaf.

Ontbijt was erg lekker.

Correct maar wel basic
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer wordt tussendoor niet schoongemaakt. Enkel een laken op bed, nergens een extra dekentje te vinden.

Vriendelijk behulpzaam personeel, lekker ontbijt.

Heerlijk verblijf! Wij komen terug!!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Alles was top inorde voor een geslaagde vakantie! Het enige mini-minpuntje was dat de airco op de kamer niet super goed werkte, zo koelde hij de kamer niet echt af.

Zeer mooie frisse kamer met oog voor authentieke details, zoals bijvoorbeeld de tegeltjes, deuren en houten vloer. Alles was zeer proper. Ook zeer rustig! Verder was de kamer van alle comfort voorzien. Het personeel was zeer vriendelijk en kon je steeds alles aan vragen! Ik kan deze b&b enkel maar aanraden, wij komen zeker terug!

Kleine, maar praktisch ingerichte kamer.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vochtige badkamer met hier en daar een hint van fungi. Verder geen minpunten.

Kleine, maar praktisch ingerichte kamer. Ideaal voor een kort verblijf. Goeie ligging voor de stad te verkennen. Goed bed!

Super verblijf gehad bij ABCyou.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Super verblijf gehad bij ABCyou. Heel erg vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaren, kamer werd om de dag schoongemaakt en de locatie is op loopafstand van centrum en openbaar vervoer.

Zou deze B&B niet nog een keer boeken.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Boek je een B&B kom je er bij aankomst achter dat er geen ontbijt bij in zit :_( Slechte afwerking van de kamer, niet vertrouwd om er met blote voeten te lopen. Douchecel naast de eettafel voor het open raam, niet echt praktisch. Kamer werd vergeten bij de schoonmaak. Na vermelding werd het wel direct gedaan. Paar keer moeten vragen om wc papier, uiteindelijk zelf gekocht. Kortom de prijs kwaliteitsverhouding was ver te zoeken.

De ligging is fantastisch. Personeel erg vriendelijk. Airco werkt erg goed.

Ons verblijf was prachtig maar de b&b zeer matig. Prijs kwaliteitverhouding slecht.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Losse tegels op de vloer. Zeer krappe badkamer. Kamer werd vergeten toen het schoonmaakdag was. Reserveren b&b blijken we bij aankomst het ontbijt extra te moeten betalen. Douchecel naast de eettafel voor het open raam.

De ligging was heel goed.

Lekker ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Netheid van de kamer kon beter, er mocht iets meer tussendoor worden gepoetst, aangezien Valencia aan het strand ligt en de hotelgasten zand meenemen van het strand. Ook de muren en deuren zijn zeer dun, hier moet iets aan worden gedaan. Er mag ook meer controle zijn op lawaaioverlast in de hal.

Lekker ontbijt! Vriendelijke hosts. Goede airco.

Hippe b&b in een inspirerende wijk
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wii vondeh de kamer t.o.v. de foto'sop de site vrij sober, in deze setting had één mooie bloem, een mooi fotoboek en een wat luxer zeeppompje in de badkamer niet misstaan. Ook jammer dat de ontbijtruimte later op de dag niet wordt gebruikt om iets te kunnen lezen en om tegen betaling een drankje te nuttigen, het is weliswaar geen lobby van een hotel maar als de ruimte er toch is......dat is vaak net iets gezelliger dan op de kamer. Wij zien dit overigens niet als een minpunt want we bevelen deze b&b zeker aan, maar het viel ons op als ervaren en visueel ingestelde reizigers.

Leuke inrichting in een hippe wijk, voor 7,50 een kwalitatief goed ontbijt, goeie koffie, vers fruit, heerlijk brood. Vanaf de airport in circa 15 min. met een taxi te bereiken, betaal daar niet meer dan 20 euro voor! In de wijk zitten heel veel leuke restaurants, voor ieder wat wils, ook super leuke tentjes voor ontbijt koffie en lunch. Huur zeker een fiets en ga ook naar het strand. Het centrum is vanaf de b&b nog geen 10 min lopen en ook dan kom je onderweg al leuke boutiques en bakkertjes tegen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Fantástico!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Tweepersoonsbed voor breedslapende vriendinnen is beetje smal ;)

Alle medewerkers zijn aardig, goeie sfeer in huis, stijlvolle inrichting, originele ontbijtvorm -> steeds alles vers, strandhanddoeken te leen, súper service, wat wil je nog meer?? Gewoon helemaal prima!

Topaccomodatie!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

In de badkamer weinig ruimte om je spullen neer te zetten, een plankje zou handig zijn.

Kamer en ontbijt was top, erg fijn bed. Zeer leuk personeel met goede tips en uitleg.

Goede kwaliteit- prijs verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zou fijn zijn als er een klein ijskastje was en wat glazen.Was erg warm nl en dan is het toch fijn als je wat water koel kunt zetten.

Prima ontbijt. Kregen ook goede tips over restaurants, etc. Iedereen heel vriendelijk en behulpzaam!!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer viel helaas wat tegen vergeleken met de foto's op de site. Kleine doucheruimte. Kamer niet altijd even schoon.

Fijne, hartelijke ontvangst en tips. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Misschien zou het bed iets beter kunnen, maar het kan er ook aan liggen dat we een heel goed bed thuis hebben 😉

Goeie locatie! Kamer leek zo uit een tijdschrift te zijn gekomen! Medewerkers alle super aardig met goeie tips

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Leuke gezellige plek!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De fietsen reservering ging in ons geval niet goed. Verder geen ramp en ze gaven ons meteen een oplossing en een lunchpakketje mee.

De gastvrijheid was top! We werden fijn ontvangen en kregen meteen een aantal tips voor Valencia. Top want we waren er maar 3 dagen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Goeie B&B
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Gebrek aan comfort Bv .gebrek aan legkast. als je op het toilet zit moet je de tenen krullen en de knieën tegen je neus trekken om de deur te sluiten. Anders is de geur ook voor iedereen🤔

De locatie, vriendelijke mensen en top ontbijt Kamers zijn netjes maar niet top. Maar dat is voor ons Oke, zeker een aanrader maar niet teveel verwachten.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Erg leuk B&B
    • Appartement (4 Volwassenen)

Het appartement ligt op de vierde verdieping.

We werden hartelijk ontvangen met een kop koffie met uitleg over de stad. Gezellig'B&B. Een aanrader! Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Het was een verblijf meer gericht op jongeren en je er is geen lift wat wel een probleem is.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche was wel klein. Er was geen lift wat een probleem geeft voor de bagage en zeker geen aanrader voor mensen die moeilijk trappen kunnen opstappen

het ontbijt was lekker. De locatie was optimaal in een zeer aangename omgeving. Het personeel was vriendelijk en correct

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ideale, gastvrije uitvalsbasis in Valencia!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bijzondere gastvrije b&b. Kamers keurig schoon. Heerlijk ontbijt en de beste koffie!! Genoten van ABC you. Ook heel prettig dat er Nederlands wordt gesproken of door Spaans personeel goed Engels.

Wat een fijne B&B!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wat een fijne B&B! Elke ochtend een heerlijk ontbijtje en de eigenaar geeft je tips over leuke dingen in Valencia. Daarnaast ligt het op een rustige locatie, maar is alles toch op loopafstand te vinden.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Heerlijk ontbijt, prachtig gebouw, goede ontspannen sfeer.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij hadden de tuinkamer. Deze kamer bleek erg vochtig, waardoor alle kleding klam aanvoelde. Daarnaast waren de douche en het bed aan de kleine kant.

Heerlijk ontbijt, prachtig gebouw, goede ontspannen sfeer. We kregen een warm welkom en werden wegwijs gemaakt in de wijk. De locatie is geweldig in de wijk Ruzafa. Een aanrader is om te lunchen bij La Dulche Leche, fietsen te huren bij Verrassend Valencia en om te dineren bij Canal Bistro (wel reserveren!).

Leuk en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer was in de kelder (niet echt "fris" van geur - geeft een vochtig gevoel). Zaten aan "tuintje", maar was niet onderhouden. Bij douchen en gebruik gootsteen was alles nat.

Leuk en vriendelijk personeel. Super locatie ! Leuke inrichting

Heerlijk verblijf gehad!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het bed was een beetje aan de kleine kant, evenals de douche maar levert zeker geen problemen op. Wat ons het meest tegenviel was dat er van uit gegaan wordt dat iedereen twee dagen met dezelfde handdoeken doet. Dat vonden wij niet helemaal fris. Overigens kun je wel gewoon om nieuwe handdoeken vragen.

Ontbijt was elke dag vers en heerlijk! Locatie van ABCYou is prima. Niet in het drukke centrum, maar een comfortabele 10 min. lopen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Superlocatie met een persoonlijke touch
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De bedden lagen prima maar waren wel wat klein en de kamer was vrij gehorig. Gelukkig lagen er oordopjes!

Lekker centraal gelegen, vriendelijke mensen, leuke inrichting, heerlijk gevarieerd en gezond ontbijtje, goede koffie

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Genoten in een sfeervol goed gelegen bed and breakfast !
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik vond het bed wat aan de kleine kant en de kamers zijn wat gehorig.

De ligging en sfeervolle uitstraling van de bed and breakfast. Verder de ongedwongen en leuke manier waarop door Wouter en zijn personeel met ons werd omgegaan.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Super vriendelijke eigenaars die elke morgen voor een heel...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

En klein minpuntje is de vochtige kamer na het douchen.

Super vriendelijke eigenaars die elke morgen voor een heel lekker ontbijtje zorgen. Je kan fietsen huren in de b&b. Platte band gekregen onderweg, de eigenaar is de fiets met de glimlach komen wisselen. Leuke B&B op een nog betere locatie.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Locatie niet zo confortabel als voorgesteld.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Locatie niet zo confortabel als voorgesteld. Kapotte vloeren, geen kapstokken aan wafel, ook geen plaats om dingen achter te laten. Wel zeegod gelegen, maarten te duursporters het islam.

Heerlijke B&B op top locatie
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Eigenlijk niets om te noemen

Geweldig leuke B&B van twee jonge Nederlanders die verliefd waren geworden op Valencia en hier 4 jaar geleden ABCYou hebben voortgezet. Perfecte locatie, midden in de hippe wijk, aan de rand van het oude centrum. Je kunt fietsen huren (wel vooraf reserveren) en de stad per fiets verkennen. Top.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Toplocatie mét koffiebar bij Nederlandse eigenaren die de stad goed kennen en tips delen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer 307 is vrij sober ingericht met smal bed (goed matras). De badkamer is erg krap met fonteintje ipv wastafel en een douchecabine waar je niet echt in kunt bewegen. Tijdens ons verblijf (3 nachten) geen schone wisseling van handdoeken en aanvulling toiletpapier.

De persoonlijke ontvangst en aandacht voor de gast. Uitgebreid ontbijt met heerlijke koffie/thee. Gunstig gelegen tov het centrum en gezellige wijken van Valencia met leuke barretjes en restaurants. Het huren van een fiets is een must; dit kan bij de accommodatie of bij Verrassend Valencia een paar straten verderop.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

valencia....een super tijd op een super locatie, bij aardige mensen in een waardeloze kamer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

de kamer was een echte tegenvaller. Op internet allemaal lekker licht en kleurig, bij ns saai een kaal en koud en super lawaaierig. Kregen bij ontvangst al oordopjes, dat zegt al genoeg.

het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Alles met aandacht
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij vonden het (tweepersoons) bed wat smal. Het matras was wel goed!

Alles wordt hier met aandacht gedaan: het ontbijt is uitstekend verzorgd, je ontvangt leuke tips, de kamer is met zorg ingericht, de huurfietsen zien er leuk uit en fietsen goed. Wij voelden ons welkom!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Uitstekende uitvalsbasis.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De relaxte wijze waarop het prima ontbijt werd geserveerd. Geen gestress. Leuk detail: onze niet zo grote slaapkamer was door een raam naar de royale badkamer optisch vergroot.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Leuke B&B
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Jammer dat er geen gemeenschappelijke keuken was.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, mooie B&B, goede ligging, fietsenverhuur,leuke tips, in de omgeving tal van leuke restaurants.