Beoordelingen over Hotel Abetos del Maestre Escuela 3-sterren

Avenida San José de Calasanz, Km 2,800, 14012 Córdoba, Spanje

#32 van de 66 hotels in Córdoba

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Mooi hotel, van alle gemakken voorzien.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Mooi hotel, van alle gemakken voorzien. Goed restaurant aanwezig voor ontbijt en diner. Gehele dag overigens eten en drinken te verkrijgen maar hiervan hebben wij geen gebruik gemaakt. We zijn maar 2 nachtjes verbleven ivm onze verdere reis, maar een prima plek om langer te verblijven.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Prima locatie met fijn zwembad ; mooi terras voor diner/ontbijt en Cordoba op 15 min rijden.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

er is geen grote tuin om het complex heen. Terras heeft niet echt een uitzicht. Zwembadgedeelte mag wel eens opgeknapt worden. Busje tussen Hotel en Cordoba is pas tegen 6 terug; zwembad ligt dan in de schaduw. Prachtig statig gebouw. Prima om 2-3 nachten te verblijven tijdens een bezoek aan Cordoba. Wij waren er 4 nachten en dan heb je het wel gezien.

Ontbijt was heerlijk; lekker buiten onder de palmbomen op rustig en fraai terras. Avondeten goed met een redelijke prijs/kwaliteit en dito bediening. Heerlijk lekker buiten eten op het terras na een dag struinen in Cordoba. Zwembad(en) zijn mooi en fijn met ruim voldoende ligbedden. Zwembad is wel toe aan onderhoud en likje verf. Heerlijk gezwommen eind september. vanaf 16.30 ligt het in de schaduw.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Wel aan te bevelen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Prima kamer alleen donker klein raam geen balkon.Bestel eenst vooraf i.d.gewenst en dan hoofd maaltijd anders alles tegelijk op tafel .

Ontbijt,en diner waren prima.prettig om buiten te eten. Lekkere dessert wijn .Goed bed.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Schitterend hotel met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Voor bezoek stadscentrum moet je de auto nemen ( er is weliswaar een shuttle die je brengt ) Verder niets dat ons niet beviel.

Schitterend hotel met goede parking. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt en avondeten tegen schappelijke prijs, vriendelijke bediening. Mooie en propere kamer. Aangenaam vertoeven aan het zwembad, "buiten"bar aanwezig. Shuttle naar centrum.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Zeer tevreden
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Geen restaurants in de buurt dus verplicht in hotel eten en op zaterdag en zondag veel bruiloftsfeesten dus kun je niet buiten eten .

Schone kamer en badkamer, heerlijk zwembad ! Eten in het restaurant is van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Romantisch hotel in dito omgeving voor weinig geld.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Het zwembad ligt flink lager dan het hotel dus dat is trappen lopen geblazen.

Prima kamer met groot balkon en uitzicht over de bergen. We hebben uitstekend gegeten in de tuin van het restaurant. Mooie rustige omgeving. Jammer dat we niet nog een nacht konden blijven.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Mooie plek, prima eten, maar een aantal minpuntjes.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De eerste kamer die we kregen stonk naar rook, de tweede had ramen waar iedereen kon binnenkijken en een niet functionerende airco bij 37 graden buitentemperatuur. Receptie deed moeilijk toen we weer om een andere kamer kwamen, maar gingen uiteindelijk overstag toen we dreigden de tweede avond te annuleren via Booking. We kregen toen een ruime driepersoonskamer. Er zat wel een gat in een van de versleten lakens. Na een heerlijke avond in de tuin, verheugden we ons op nog zo´n avond. Maar vanwege een bruiloft in de tuin, moesten we binnen gaan eten in een kaal, heel erg fel verlicht restaurant met harde muziek (lees: kantine). Jammer! Gemiste kans, daardoor zullen wij niet terug keren, dit had men ook kunnen melden bij reservering van de tafel voor het diner.

Mooie locatie op een rustige plek buiten Córdoba. Na wat gedoe (zie negatieve punten) een ruime kamer gekregen met terras en fijne bedden. Goed ontbijtbuffet, vriendelijke en attent restaurantpersoneel en een hele mooie tuin om ´s avonds te zitten met het eten. Mooi gebouw met charmante uitstraling. Het diner was echt beide avonden prima!!

Locatie net buiten Córdoba
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Heel veel los liggende steentjes in en rond het zwembad. Zwembad is aan renovatie toe. Slechte isolatie naar geluid toe in kamer 201. Je kon alles van de buren horen en van de receptie beneden.

Locatie net buiten Córdoba

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mooi en netjes hotel aan de tand van Córdoba
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Het ontbijt was aardig, maar niet de diversiteit en kwaliteit wat je van 4* zou verwachten. Het personeel sprak geen Engels en het gebruikte servies etc. werd niet tussentijds opgehaald. Het personeel liep buiten niet rond om gebruikte tafeltjes schoon te maken.

Het hotel heeft een mooie uitstraling en was netjes en schoon. Het rode gebouw op de foto betreft het restaurant/de ontbijtruimte, de kamers zitten in een bijgebouw. Het is een stuk groter dan verwacht naar aanleiding van de foto’s. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Het zwembad was verzorgt met genoeg ligbedden. Personeel aan de receptie spreekt goed Engels en was vriendelijk. Er is een gratis shuttlebusje naar het centrum, maar met zeer beperkte plaatsen. Dit moet gereserveerd worden en vertrekt alleen om 10.30 & 11 uur. Helaas kom je hiermee vanuit het centrum alleen rond 18.00 uur nog terug, later komt deze niet meer (ook hiervoor 2 vertrektijden en beperkte plaatsen). Het is met de auto nog ca. 20 min rijden naar het centrum.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Terrasrestaurant is prachtig om te dineren en neemt je even...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Kamer ietwat gehorig. Gelukkig geen luidruchtige buren.

Terrasrestaurant is prachtig om te dineren en neemt je even mee naar een andere wereld. Ontbijt is super door versgesneden fruit en gebakken eitje en verse churros. Mooie luchtige ontbijtruimte met tuin om de dag te starten. Gratis parkeren onder afdak. De obers waren geweldig hard aan het werk en toch attent.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Erg leuk hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Gehorig was het wel, we konden de buurman horen snurken. Wifi hebben wij niet als goed ervaren

Erg leuk hotel! Aangenaam verrast, lekker zwembad erbij. Ligt wat verder vd stad af maar heerlijk even uit de drukte en je bent zo op en neer! Aanrader!!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Aangename locatie.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Zwembad. gebroken tegels en meubilair dat niet werd gekuist.

Locatie ideaal voor bezoek aan Cordoba. Mooi terras waar het ontbijt en dinner werd verzorgd. Mooie kamer en terras met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De kamers waren correct en het ontbijtbuffet was heel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

We hadden de allerverste kamer en het wifi-bereik ging niet zo ver. Wel was er in alle publieke plaatsen van het hotel wifi.

De kamers waren correct en het ontbijtbuffet was heel goed

Leuke locatie en het hotel ziet er van de buitenkant mooi...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Personeel bij de receptie is niet bijzonder. De check-in en -out worden keurig afgehandeld, maar zonder enige glimlach of emotie.

Leuke locatie en het hotel ziet er van de buitenkant mooi uit. Het restaurant (buiten) is erg sfeervol en lekker zitten.

Mooie locatie om cordoba te bezoeken
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Parkeerplaats (3 Volwassenen)

Personeel incheck niet heel vriendelijk bediening wel eerste kamer die we kregen toegewezen was afschuwelijk na aandringen kregen we een kamer in het hoofdgebouw die heel mooi en comfortabel was . Prijs was hoog in vergelijking als je direct de accommodatie boekt.

Ligging zwembad en ontbijtm

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Beoordelingen met een 10 begrijp ik niet
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Misschien is het voor 3 sterren prima maar ik hou van meer kwaliteit. Heb me laten verleiden door de hoge cijfers en de lovende woorden. De buitenkant van het gebouw is mooi. De rest vond ik smakeloos: kamers, ontbijt, lunch. Wel was het schoon. Zwembad had echt onderhoud nodig. Locatie is ver van de stad (taxi nodig).

Prachtig hotel met zwembad en heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Shuttle-bus rijdt alleen in de ochtend en lopend naar de stad is echt te ver. Met auto prima te doen en we kregen een tip voor gratis parkeergelegenheid in de stad (overkant van de brug). Hou vooral de rolluiken ‘s nachts open, deze hebben ons wakker gehouden door het geklapper van de ‘wind’. Verder is het hotel wel wat gehorig, dus oordopjes mee ;) maar zeker gaan!

Luxe maar gezellige sfeer, fijn zwembad met poolbar, lekkere bedden, prima parkeergelegenheid. Ontzettend uitgebreid en lekker ontbijt!!

Nogal groot maar wel prettig hotel iets buiten de stad Córdoba.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Vrij grootschalig. Nogal druk bij het zwembad en bij het ontbijt. Hoge dichte balustrade rondom balkon waardoor je weinig ziet als je op het balkon zit.

Mooie plek iets buiten de drukte van de stad Córdoba. Kamer is ruim, badkamer prima.

perfect hotel in Cordoba
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Parkeerplaats (2 Volwassenen + 1 Kind)

Busje naar de stad gaat niet zo vaak. Ideaal hotel om met de auto te gaan.

Superbehulpzaam personeel, prachtige locatie, goede kamers. Ook geschikt om wat langer te blijven.

Het ontbijt was prima met voldoende keuze.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Er was geen of heel weinig airco in de gangen, café en ontbijtruimte. Bij temperaturen buiten van 45 graden is dat niet erg prettig. Maar ja, airco is ook niet duurzaam.

Het ontbijt was prima met voldoende keuze. De kamer was comfortabel en schoon. Je hebt wel een auto nodig om naar het centrum van Cordoba te komen of je kunt gebruik maken van de shuttle. Het hotel is rustig gelegen en we hadden een mooi uitzicht vanaf het balkon op de rondvliegende bijeneters. Het zwembad was fijn.

Super accommodatie door faciliteiten en locatie
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Parkeerplaats (3 Volwassenen)

Niets. Het is een super accommodatie.

Goede locatie net buiten de drukte 7 km ten Noorden van Cordoba. Comfortable kamer met ruime badkamer. Voldoende groot voor 3 personen. Schone zwembaden in een leuke tuin met voldoende ligbedden. Fantastisch restaurant op unieke locatie met zeer acceptabele prijzen. Zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt. Veel parkeerruimte. Binnen 10 minuten per gratis hotelshuttle in old town. Wel op tijd reserveren ivm beperkt aantal zitplaatsen. Prijs-kwaliteit is dik in orde.

Prettige verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Jammer van uitzicht kamer. Niet echt een uitzicht te noemen. Geen water bij aankomst.

Heerlijk genoten met kids. Goed ontbijt, lekker zwembad en kids speelruimte. Ruim kamer met fijne douche. Genoeg parkeerplaatsen.

Als je met auto bent dan is het een geweldige locatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Kamers zijn iets verouderd en niet zo plezierig om te verblijven maar ja je komt er alleen om te slapen. Prima bedden.

Als je met auto bent dan is het een geweldige locatie. Midden tussen natuurschoon en op prima afstand naar centrum. Lekker ontbijt, typische Spaanse sfeer, mooi terras, heel vriendelijk personeel...top!

Prima voor een paar nachten.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Eerst wilden ze ons voor een ontbijt laten betalen die bij de prijs in zat. Bij uitchecken wilden ze ons ruim 30 euro meer laten betalen dan waarvoor we geboekt hadden. Veel herrie. Harde bedden.

Badkamer Rolluiken Ruime kamers Fijn zwembad

Fantastische 3dagen bij dit hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Het ontbijt was zeer uitgebreid! Shuttle bus naar Cordoba centrum was goed geregeld, gratis retour wel reserveren. Zwembad was goed vertoeven met ligbedden. Goed restaurant bij het hotel!

Ideale uitvalsbasis waar je ook hele dagen prima kunt verblijven.

Niets aan te merken.

Dit hotel is top! Zeker voor de geboden prijzen. Er is geen detail dat er magertjes vanaf komt. Bedden prima. Ruim aanbod bij het ontbijtbuffet. Uitstekend diner met fijne bediening en ambiance.

Aangenaam Cordoba kunnen bezoeken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Openingstijden van het zwembad en uurregeling van de shuttleservice in de avond.

Vriendelijk personeel, ruime en propere kamers. Kind vriendelijk. Mooie, rustige locatie wel wat ver indien je niet over eigen vervoer beschikt of niet goed te been bent als je niet altijd een taxi wilt nemen.

Heel mooi verblijf net buiten de stad

geen opmerking

Afstand tot Cordoba stadscentrum was prima (om ook met taxi 's avonds terug te keren) Transfer busje naar de stad reed 1x per dag 's ochtends 11.00u Mooi ingericht hotel met fijn de buiten verblijf, patio, voortuin-terras.

Mooi statig hotel net buiten Córdoba
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Shuttlebus frequenter later rijden, nu is het alleen in de morgen heen en om 18:00u weer terug naar het hotel.

Mooi hotel aan de rand van Córdoba met 2 mooie zwembaden, voldoende ligbedden en gratis badlakens. Vriendelijke bediening en lekker eten in het restaurant.

Prachtig landelijk hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Niets eigenlijk. Misschien dat de bus van het hotel maar 1 x naar de stad ging. Had wel wat vaker gemogen. Maar het is natuurlijk niet het hoogseizoen nu.

Wij waren aangenaam verrast toen wij aankwamen. Erg mooi hotel op een heuvel midden in de natuur. Super!

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De ligging van het hotel is geweldig. Mooi uitzicht en heerlijk rustig. De pendeldienst met de bus naar de stad ook heel fijn. Teruggekomen met een taxi wat ook maar E 10,00 kostte.

Een heerlijke uitvalsbasis om de stad te bezoeken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Wij hadden mooi weer en konden buiten op het terras eten. De aankleding van het restaurant is wat ongezellig.

wij wilden een aantal dagen de stad bezoeken en zochten naar een locatie net iets buiten de stad. De ligging was ideaal. S ochtends reed er voor de gasten een bus naar het centrum. 'S avonds om 19.00 haalde de bus ons weer op. De andere dagen namen we een taxi vanuit cordoba terug naar het hotel. Dit kostte gemiddeld 8,00 euro. Het zwembad en de tuin erom heen waren heerlijk. Het personeel vonden wij zeer vriendelijk. Een zeer hardwerkend team, erg vriendelijk en gastvrij. Het is een hotel met een luxe uitstraling, maat had toch iets gemoedelijks. We hebben er heerlijk gegeten.

Heel gehorig en echt een hotel voor met kids, niet echt voor stelletjes
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De kamers waren niet schoon, de bedden waren niet comfortabel, de airco deed het niet en het was super gehorig. Alles was van marmer en daardoor kon je letterlijk alles horen bij vanuit de andere kamers.

Het ontbijt was prima en veel glutenvrije opties. Ook had het hotel een mooie omgeving en een fijn terras. Ik denk dat het een prima hotel is voor met kids!

uitstekend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Er lagen best wat zwarte lange haren in de badkamer en die waren niet van ons. Maar dat is dan ook echt het enige minpunt.

Geweldige locatie, je kon de bus nemen maar wij namen een taxi. Hadden eigen balkon waar met roomservice de lunch werd gebracht voor maar 3 euro extra. Mooi terras.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De beperkte plaatsen in de shuttle bus om naar Cordoba te gaan.

De locatie en de sfeer. Het personeel vriendelijk en het eten is van zeer goede kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Ligging, comfort en een shuttledienst naar het oude centrum. Of een taxi nemen, kan je de auto bij het hotel laten staan, ideaal! Zeer uitgebreid ontbijt. Het restaurant geen gebruik gemaakt, maar zag er ook uitstekend uit. Kan het hotel aanbevelend.

Mooi hotel net buiten de stad met ruime en schone kamers
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De kamer was wat kaal en saai. Maar ook wel weer ruim en schoon. Is ook belangrijk :-)

Prima plek, net buiten de stad. Mooi hotel met mooie maar wat kale kamers. Wel heel erg ruim, schoon en fijne bedden. Auto konden we ook prima parkeren.

Rustig gelegen groot hotel op 10 autominuten van de stad.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

De verlichting was zeer ongezellig. De kamer was supergroot, maar voelde koud aan.

Groot hotel dat er van buiten heel mooi uitziet. Van binnen niet onze smaak. Netjes, maar niet gezellig. Omdat het hoog ligt, vanuit het restaurant wel vergezicht op de omgeving.

Mooie locatie aan de rand van Cordoba dicht bij natuurpark.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Het eten in het restaurant was erg matig, niet aan te bevelen.

Mooie locatie aan de rand van Cordoba dicht bij natuurpark. Kamer was goed. Redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Geen aanrader in de winter en personeel onvriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Geen hotel voor de winter. Kamer, ontbijtzaal, restaurant en hotel ijskoud. Het duurde heel lang voordat de kamer een beetje opgewarmd was. Bij klagen bij de receptie werd geïrriteerd gereageerd. Wij moesten wachten want de kamer zou zo warm worden. Hele nacht naar gebrom van airco geluisterd en met extra dekbed moeten slapen. Badkamer bleef ook koud. Hadden 2 nachten geboekt, maar zijn na 1 nacht weggegaan. Hebben dat gemeld bij receptie dat we vanwege kou weggingen, maar werd niet op gereageerd. Wel 2 nachten moeten betalen. 😡ontbijtbuffet was prima, maar alle gasten zaten met jassen aan en waren snel weg. Hotel ligt afgelegen. Bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Bijzonder en indrukwekkend hotel in voormalig koloniaal gebouw, prima bereikbaar en parkeren

Niets had beter gekund

Prima bereikbaar, even buiten Córdoba, schoon, klantvriendelijk, indrukwekkend voormalig koloniaal gebouw, ruime parkeergelegenheid, ruime kamers

zeer mooi hotel, met zeer goed ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het zwembad was vroeger gesloten dan voorzien. We hebben slechts 1 dag van het zwembad kunnen genieten. Het eten in het restaurant was beneden alle peil.

Charmant hotel

Perfect
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Omdat de gangen van marmer zijn is het nogal gehorig maar verder geen probleem.

Ontvangst is perfect, mooie kamer, gratis shuttle bus naar het centrum en een heel mooi zwembad

Zeer aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Er was niets aan te merken,alles was goed Het eten was zeer lekker en een aangename plaats om te zitten (buiten) De kamer was van alle comfort voorzien en een zeer sterk wifi singnaal Grote parking Ook schuttle naar Cordoba maar dit slechts 1x per dag heen en terug Met de auto slechts 10 min naar een parking in cordoba

was ok voor 1 nacht, maar op zondag best te vermijden.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Erg lawaaierig, onderste terras aan renovatie toe. Ontbijt zeer slecht georganiseerd. Brood en broodjes: zelf bakken: zag er onsmakelijk uit en was dat ook. Wel ruim aanbod. Typisch toeristenhotel. Geen wouwgevoel.

De parking, het bovenste terras, de kamer met terras. Vriendelijk personeel en zeer vlotte bediening bij diner.

Het eten was meer "fast food".
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Het restaurant/eten. Er was ook veel last van lawaai. De gang was betegeld en de muren waren niet echt geluiddicht. Voor een bezoek aan Cordoba was het te ver van de stad.

Het eten was meer "fast food". Een goede salade en daar hield het eigenlijk bij op. Het ontbijt was wel goed verzorgd. Er was maar een maal per dag een gratis busje naar de stad. Een taxi naar de stad kostte tussen de 10 en 15 euro enkele reis.

Prima hotel, fantastisch gelegen en fijne sfeer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De ligging en vooral het zwembad maakt het bij uitstek geschikt voor gezinnen. Wij met zijn tweeen hebben ook lekker gezwommen hoor. Restaurant is erg goed in de prachtige tuin.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Geluidsoverlast, heel veel geluid vanuit de front desk (gaat de hele nacht door). Als er om 5hr een (waarschijnlijk) leverancier producten aflevert wordt er uitgebreid gesproken en gelachen. Doordat er veel marmer is gebruikt is dit zeer gehorig.

Heerlijke rust, mooi zwembad, goed eten en een romantisch verblijf!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Een 100% aanrader

Helemaal niets !!

Een super hotel, heel vriendelijk personeel en ontzettend schoon, vooral de badkamers Echt een topper en aanrader, prachtige tuin. Al met al ontzettend verzorgd

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Erg goed hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Prachtig pand. Makkelijk parkeren. Ontbijt prima. Restaurant voor diner is zeer goed.Mooie kamer. Je moet wel een auto hebben want is wat uit de route.

Door ons geboekt als een soort stedenreis plus.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Door ons geboekt als een soort stedenreis plus. Prima zwembad. Het ene bad is diep, daardoor lekker fris helder water. Goed restaurant. Het diner wordt op een mooie plek uitgeserveerd. De bediening in het hele hotel is van grote klasse.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Fijn hotel aan de rand van Cordoba met zwembad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

We vonden het erg jammer dat de shuttleservice niet beschikbaar was. Blijkbaar hadden we die veel eerder moeten reserveren. Nu moesten we alsnog parkeerkosten in het centrum betalen.

Het hotel ligt op een prachtige locatie op ca. 5 km van het centrum van Cordoba. Het is een middelgroot hotel met vrij ruime kamers. Wij hadden een kamer met balkon en hebben daar 's avonds heerlijk gezeten onder de sterrenhemel. Het zwembad was fijn voor de nodige verkoeling.

top hotel voor top prijs
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Het restaurant had een zeer eenvoudige menukaart. Gezien de ambiance hadden we wellicht wat meer inspiratie verwacht.

Oke, dit hotel verdient een 10 vanwege prijs kwaliteit verhouding. Zonder dollen nog nooit een hotel gehad met deze faciliteiten voor zo'n lage prijs. Zwembaden zijn prachtig, bar is leuk restaurant is oké, bediening is heel vriendelijk en alles is super schoon. We hadden een kamer geboekt zonder te ras maar omdat het rustig was kregen we een kamer met terras. Kijk zo hoort het. Dus beste Nederlanders stop met zoeken naar een hotel voor de laagste prijs boek deze want beter wordt het niet.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Dit geweldige hotel kan ik iedereen aanraden die Cordoba en omgeving bezoekt: 100% klasse!

Bad ombouwen naar douche

Geweldig mooi hotel vlak buiten Cordoba, tegen een berg aan. Prachtige en zeer ruime kamer met groot balkon; alleen douchen in bad heeft niet mijn voorkeur. Uitstekend ontbijtbuffet. Mooi zwembad en meer dan voldoende ligbedden. Maar vooral het terras/de tuin en het eten in deze tuin was te mooi om waar te zijn. Voor minder dan € 50 eet je 's avonds bijzonder goed; de porties vlees en vis zijn eigenlijk te groot, de fles huiswijn is voortreffelijk. En dat allemaal in een romantische ambiance met sfeerverlichting en zachte achtergrondmuziek. Je 'rolt' zo uiterst voldaan je hotelbed in en hebt weer genoten van een prachtige dag.

Prima restaurant, schone mooie kamers, vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Zwembad is te druk. Het fenomeen handdoekje leggen is hier welbekend, hetgeen werd met name door de vele (dorps)gasten van buiten het hotel gedaan.

Prima restaurant, schone mooie kamers, vriendelijk personeel. Ligging is aan de rand van de stad, met de auto is het een klein stukje rijden naar Cordoba.

Fijne ligging, mooi hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Ligt wel buiten het centrum dus je moet met de autop naar de stad. Pendeldienst rijdt om 10 en 11 uur naar de stad en om 18.00 terug.

Gastvrij, mooie ruime kamers, groot terras, hotel is prima bijgehouden.

Schoon hotel, goed ontbijt, transfer naar de stad(wel op...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Beetje onpersoonlijk omdat het een vrij groot hotel is. (Is ook wel logisch maar wij hadden hiervoor kleine accommodaties gehad, vonden wij erg gezellig)

Schoon hotel, goed ontbijt, transfer naar de stad(wel op vaste tijden), lekker zwembad (sluit wel om 20.30)

Een oase van rust en comfort

Onze eerste kamer lag aan het begin van de gang en daardoor hoorden we best veel lawaai. Er was toen net een huwelijksfeest aan de gang. Ook kwam er een vage etenslucht binnen in de kamer, waarschijnlijk via de airco. Maar toen we dit meldden, kregen we meteen een andere, rustig gelegen kamer.

De ligging van het hotel vonden wij helemaal top. Rustig buiten de stad en prachtig gelegen. Wij zijn met de auto naar Cordoba gegaan, niet met de pendeldienst, en de receptioniste heeft ons goed gewezen waar we gratis konderen parkeren in de stad. Goed eten in het restaurant 's avonds. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Lekker ontbijt.

Prachtig hotel buiten het centrum van de stad met mooi zwembad
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Je moet je er bij het boeken van dit hotel van bewust zijn dat het 10 - 15 autominuten van het oude centrum van Cordoba ligt. Dit heeft het voordeel dat het hotel in een rustige omgeving ligt, maar je kunt dus niet naar de stad lopen.

Omdat het hotel geen familiekamer (beschikbaar) had/heeft hebben wij met ons gezin twee 2-persoonskamers geboekt waar wij 2 nachten verbleven. Deze kamers waren mooi, schoon en met prima badkamer en goed werkende airco (erg fijn als het buiten 46°C is ...). Van het balkon met mooi uitzicht hebben we vanwege de warmte geen gebruik kunnen maken. De rolluiken voor de ramen waren prima zonwering. Vriendelijk personeel in het hotel, uitstekend ontbijt in de ontbijtzaal. Omdat het hotel wat verder van het centrum van de stad ligt (met de auto ongeveer 10 - 15 minuten) hebben wij beide avonden in het hotel gegeten op het mooie terras buiten met uitstekende bediening. De menukaart staat al in de hotelkamer, dus deze kun je vooraf al bestuderen ;-) Bij het hotel zijn twee prima zwembaden (diep en ondiep) met ligstoelen, parasols, handdoeken en douches. Er is ook een tennisbaan. Tip: bezoek de Mezquita kathedraal 's-morgens tussen 8.30 en 09.30 uur. Het is dan niet alleen gratis, maar je bent er voor de grote drukte waardoor het bezoek nog indrukwekkender is. De tuinen van het Alcazar de los Reyes Cristianos zijn ook zeer de moeite waard.

Het hotel heeft een heerlijk zwembad en een prachtige tuin.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Parkeerplaats (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het lag iets verder van het centrum dan ik had verwacht.

Het hotel heeft een heerlijk zwembad en een prachtige tuin. Het ligt buiten de stad en ligt in een mooie omgeving. Het avondeten was eenvoudig, maar van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Naar Cordoba.....boek dit......

NIets

Zeer ruime kamer, prima badkamer. Heerlijke tuin waar je prima kunt avondeten en je ontbijt kan nuttigen. Aardig personeel. Geweldig zwembad. Met de auto binnen 25 minuten in het historische centrum van Cordoba. Wil je niet in de drukte van de stad zitten, ga dan hier naar toe. Twijfel niet, boek maar gewoon......

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goed verblijf net buiten Cordoba
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Zoals in meer hotels kan je hier niet je telefoon opladen of de koelkast aanhouden als je weg bent. Het kaartje naast de deur zorgt voor electra. Verder was alles goed!

Het hotel was schoon en netjes. Ook het gebied rondom het zwembad. Er werden handdoeken bij het zwembad aangeboden en parkeren was geen probleem. Het ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

aanbevelenswaarding hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De muziek van het zwembad terras en de naastgelegen voetbalvelden interfereerden met elkaar en stond te hard voor diegene die een boekje wil lezen aan het zwembad.

Het zwembad en de dienstbare en leergierige badmeester. De goede tips van de receptie over paardenshow, die ze voor ons boekten.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Openbaar vervoer komt niet tot bij het hotel, er rijdt wel twee maal een shuttle naar het centrum en een maal terug.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt en goed restaurant. Overal heel netjes.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Elegant hotel voor een redelijke prijs
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

(1) Toen wij met de auto aankwamen was er geen parkeerruimte. Gelukkig heeft een heer van de receptie ons geholpen met parkeren. We zaten met de auto helemaal knel. Er was namelijk een party gaande aan de swimming pool. (2) We hadden een kamer met balkon geboekt, maar dat vond de receptie nergens terug. Na aandringen kregen we tenslotte wat we wilden. (3) Onze kamer was ontzettend ver gelegen van de ingang/auto en er waren geen karretjes om de bagage te vervoeren. We hebben bij het uitchecken de bagage met behulp van een koord via het balkon naar beneden gelaten.

Uitzicht van de kamers met balkon. Het restaurant is uitstekend en op een romantisch terras gelegen. De service was uitstekend. Het personeel is hulpvaardig.

Prima hotel met vele faciliteiten ruim buiten het centrum maar met taxi goed te doen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Toch nog een eindje van centrum Cordoba verwijderd.

Prima maar wat afgelegen hotel om Córdoba te bezoeken. Wij hadden 1 dag en waren er al zeer vroeg. Toch was er al een Superior kamer met balkon klaar. Receptie zakelijk maar wel behulpzaam. Ze hebben voor ons een taxi gebeld en hiermee zijn we met 15 minuten in centrum Cordoba afgezet. Ruim gratis parkeerterrein. Balkon 's avonds lekker rustig zitten om na te genieten van impressies Cordoba.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Een prachtig hotel met heerlijk eten. Een oase!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

We moesten soms erg lang wachten voor de obers aan onze tafel kwamen avonds om te vragen of we nog iets wilden drinken of een toetje wilden, dit had wat beter gekund. Onze kamer had helaas geen uitzicht.

Hotel is gelegen in een erg mooie omgeving net buiten de stad. Het is erg fijn vertoeven bij het zwembad en het eten in het restaurant was erg lekker! Vooral de entrecote, maar ook de voorafjes en toetjes! Personeel is erg vriendelijk en het hotel heeft een hele sjieke uitstraling. Ga hier zeker heen! Een oase!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Aangenaam hotel met goed sfeer op prachtige locatie gelegen...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Parkeergelegenheid

Echt tegen vallen niets. Kamers zijn inderdaad gehorig, airco is beperkt regelbaar en rolluiken wanneer gesloten maken herrie door de wind, hier zouden ze wel wat aan moeten doen. Bedden waren goed maar zou ik graag wat groter zien.

Aangenaam hotel met goed sfeer op prachtige locatie gelegen buiten Cordoba. Eten en drinken eenvoudig maar heel netjes geprijst. Twee lager gelegen zwembaden, bereikbaar via trap één ondiep, niet voor kleine kinderen geschikt en één diep. Hygiëne prima, op een paar kleinigheden na. Als ik kijk naar verhouding van 3 sterren en het hotel is het hier prima geregeld qua prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Goede kamer, goede WiFi, goed en uitgebreid ontbijt,...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Een balkon was mooi geweest maar er is een grote tuin rondom het hotel.

Goede kamer, goede WiFi, goed en uitgebreid ontbijt, behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima hotel met goede faciliteiten maar weer op behoorlijke afstand van het centrum.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

De locatie tov het historische centrum is ongeveer 20 minuten rijden. Het voordeel is wel dat er een maal dagelijks een touringcar rijdt om gasten naar het centrum te brengen en op te halen.

Prima en modern hotel met een goede kamer. Goed ontbijt.

Mooi en schoon hotel buiten het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Service (front desk) niet echt vriendelijk en hulpvaardig. Lawaaierig door marmeren vloer en een apparaat van het hotel (ik denk generator) dat tot dik in de nacht aan staat en een irritante brom geeft wat je op de kamer goed kan horen. Wel relatief ver buiten de stad en de shuttle service gaat maar op 2 tijden van en naar de stad dus alsnog met je eigen auto de stad in.

Fijn, groot buitenterras. Keurige, schone en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Combinatie stedenbezoek Córdoba en toch heerlijk rustig thuiskomen!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

In de tuin staat muziek erg hard. Dit verpest het genieten van de rust.

Modern ingerichte kamers met balkon en mooi uitzicht. Ligging van het hotel is net buiten Córdoba. Met gratis shuttle bus service ben je zo in het centrum.Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid voor een redelijke prijs. Ook diner mogelijkheden prima. Wie van rust houdt na een intensief bezoek aan de stad is dit hotel aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prachtig hotel op 6 km van het centrum van Córdaba
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Niets. Een kleine koelkast op de kamer zou een goed idee zijn.

De ruime kamer met zonnig terras, dat uitziet op een beboste heuvel. De badkamer met groot ligbad. Genoeg bergruimte en safe. De gratis parkeergelegenheid met meerdere overdekte parkeerplaatsen. De gezellige zitplaatsen en tafeltjes aan de voorzijde van het hotel, volledig tussen het groen, waar je rustig van een drankje kan genieten. De grote flatscreen tv en de goede wifi verbinding.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

De kamer was modern en schoon.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Dunne muren, en door marmeren vloeren is het erg gehorig. Geluid bij de buren 's nachts is alsof ze in je kamer staan :(.

De kamer was modern en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid met verse streekproducten. Locatie is net buiten het centrum maar prima uitvalsbasis voor doorreis.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Bezoek Cordoba maar met auto.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Parkeerplaats

Lawaaierige gangen. De omgeving was rustig maar alle stemmen en dichtslaande deuren weergalmden van heel vroeg s morgens. Enige mogelijkheid om Cordoba te bezoeken is met de auto, of 2 km stappen langs baan zonder voetpad tot bushalte, of shuttle van het hotel maar die rijdt enkel terug om 18:00.

Hotel in de natuur, rustige omgeving, aangenaam terras om s avonds iets te eten of drinken.