Beoordelingen over AACR Hotel Monteolivos 3-sterren

#133 van de 156 hotels in Sevilla

Gebaseerd op 1964 beoordelingen over dit hotel

Sympathiek hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel Monteolivos was een grote meevaller. Door wegenwerken was het moeilijk om het hotel te bereiken, maar een heel lieve vriendelijke jongedame hielp ons via de telefoon om ter plaatse te raken. Omdat in onze kamer de airconditioning stuk was, kregen we een andere. Deze was een aanzienlijke upgrade zonder dat we moesten bij betalen. Het centrum van de stad is heel gemakkelijk te bereiken met de bus.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Matig, niet slapen brak ons op.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heftige Rioolstank op de kamer, krakkemikkige kamer, foto’s v site zeker niet onze kamer. Drankautomaat niet bijgevuld 48u zonder drinken. Ontbijt matig. Zeer gehorig 2 nachten niet geslapen door luidruchtige buren.

Locatie hotel t.o.v. Station. Bus 21 brengt je overal waar je als toerist wilt zijn.

Fijn hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er mag wel een zitje in de kamer staan: tafeltje en 2 stoelen. Ook was er geen (lees)lampje bij het bureau.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Gratis koffie en thee van 12 -21 uur

Super leuk hotel met tuin en zwembad en heel vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Leuke rustige tuin met zwembad. Het was super heet in Sevilla. Om 12 uur uitgecheckt. We moesten pas om 18 uur naar de vlieghaven en we mochten nog gebruik maken van de tuin en zwembad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Airco en mooie propere kamers. Vlak bij het treinstation en bussen. Een aanrader.

Ruime en moderne kamers met goede airco, zeer goed en...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Kamers beetje gehorig => oorstopjes aanbevolen

Ruime en moderne kamers met goede airco, zeer goed en behulpzaam personeel en goede locatie om de stad te voet te verkennen & vervolgens wat te rusten in het tuintje met zwembad

Prettig hotel

Het hotel ligt op afstand van het stadscentrum, maar is goed te bereiken met de bus.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Het zwembad is prettig, zeker na een warme dag in de stad of als heerlijke relax dag. Kamer is comfortabel.

goed verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

simpel ontbijt (alleen brood en enkele zoetigheden), maar als je van simpel houdt wel erg lekker!

het hotel heeft leuke schone kamers en heeft een gezellige tuin met zwembad.

Als je een gerenoveerde kamer krijgt is het daar fijn, wel ver van centrum, bus dichtbij
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

De eerste nacht kregen we een niet gerenoveerde kamer die echt gedateerd was, voelde ons heel opgesloten daar, zowel de niet gerenoveerde kamer als de gerenoveerde kamer hadden geen balkon, zwembad kan erg klein, veel schaduw op het eind van de dag rond het zwembad

Kreeg na een nacht de gerenoveerde kamer waar ik voor geboekt had, die was heel mooi en modern.

Een meer dan behoorlijk verblijf voor enkele dagen of een lang weekend. Wij komen alvast terug
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was onvoldoende zeep om met 2 personen zich 2x per dag te wassen, dit werd de 2e dag niet aangevuld, maar wij hebben er ook niets over gezegd omdat wij zelf onze zeep mee hadden. Dus misschien hadden we dat wel gekregen hadden we het gevraagd.

De ligging en het personeel zijn top. Daarnaast vond ik de prijs/kwaliteit verhouding ook goed te doen.

prima!

kamers modern maar niet erg praktisch, zet ergens een tafeltje neer oid zodat ik er iets op kan leggen, met name in badkamer..

modern, dicht bij station, rustige buurt, zwembad

Echt een topverblijf!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt mistte ik chocopasta en een eitje, verder was het prima

Ik vond de kamers echt heel mooi. . En na een wandeltocht in het centrum is het heerlijk om in het zwembad te kunnen springen. . 👌T waren 3 geweldige dagen! Sevilla is ook echt een aanrader!

tevreden
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

efkens van het centrum maar met de bus of een huurfiets geraak je makkelijk in het centrum. Er kan wel iets gedaan worden aan de akoestiek op de kamers, je hoort makkelijk wat er op de gang of buren gebeurt.

tevreden over verblijf, goed ontbijt, vriendelijk personeel , aangename bar bij het zwembadje. rustige tuin. Ligging : dicht bij het station, bushalte en halte huurfietsen de kamer was zeer net en de bedden uitstekend.

Heel goed.

De afstand tot het centrum, maar dat is eigen schuld.

Het is wat ver van het. Centrum, maar met openbaar vervoer goed te doen. Originele restaurants in de buurt. Goed zwembad, gratis parkeren in de straat. Prima

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

tevreden

de geluidsisolatie in de kamers

het ontbijt was prima, de kamers heel netjes, goede bedden. de ligging bij het station en de bushalte was meegenomen. het was aangenaam vertoeven in de tuin met zwembad het personeel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed voor de prijs maar beetje ver van centrum

De locatie, ik had verwacht dat het toch iets dichter bij centrum was. Ook lelijke buurt (maar wel veilig). Parking was te klein en met heel weinig plaats. Alleen 8 ligstoelen aan zwembad... altijd bezet. Kamer op gelijksvloer was te donker en met zicht op parking dus we waren altijd in het donker, wel spijtig want de kamer was ruim en nieuw. Geluidsisolatie...

Ruime kamers, gerenoveerd en met hoge plafonds. Goede bed en douche. Zwembad na een dag bezoek in de warme Sevilla was een plus. Personeel sympatiek en de drank aan de bar aan fare prijzen.

Aangenaam en proper

Geen of beperkte plaats als kleerkast. Gordijnen waren versleten. Douche donker. Weinig verlichting.

Voldoende faciliteiten en perfect hotel als uitvalsbasis voor stad te verkennen. Ontbijt lekker en voldoende variatie. Gratis koffie heel de dag. Bar aan het zwembad.

Viel tegen.

Wij waren in de periode 14 april -19 april. Hotel gekozen o.a op basis van de mooie tuin (volgens plaatje). Het viel enorm tegen dat tijdens ons verblijf het zwembad en tuin in onderhoud was. We keken tegen een bouwscherm aan, heel ongezellig. Verder was er geen waterglas op de kamer; desgevraagd kreeg ik een kartonnen bekertje.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Niet heel comfortabel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer onpraktische kamer met wastafel buiten badkamer. badkamerdeur sloot niet af, badkamer is na douchen een waterballet. Koffie en thee alleen beschikbaar op onlogische tijden (van middaguur tot 8 's avonds als men toch niet in hotel is). Zeer prijzig, ontbijt heel basic.

Bedden waren goed en redelijk rustig gelegen hotel

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Mooie moderne kamer met uitzicht op het zwembad.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik miste bodylotion bij de badkamerspullen en de dame bij de receptie had ons helaas verkeerde informatie gegeven over de bustijden naar het vliegveld.

Mooie moderne kamer met uitzicht op het zwembad. Het babybedje viel erg in de smaak bij onze dochter.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed en prettig verblijf in een hotel op een onverwachte locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minpunt: op de gangen boven ligt laminaat wat erg gehorig is (voetstappen en pratende gasten). Tip: laminaat vervangen door vinyl of i.d.

Mooie kamer met goede bedden. Ruime keus ontbijt. Salon/restaurant modern en kleurig ingericht. Vriendelijk personeel. Schoon. Mooie tuin met zwembad.

Prima kleinschalig hotel buiten de drukte van het centrum, met kleine tuin en zwembad.

Zwembad lag helaas hele middag in schaduw , heel klein beetje zon in de (kleine) tuin. Wel fijn na warme dag even relaxen daar. Helaas was water erg koud...dus alleen beetje pootjebaden voor mij! Ligging end buiten centrum, bus dichtbij dus dat was fijn!

Verrassend mooie moderne kamer, ook hotel ziet er netjes en modern uit. Buitenzijde verwacht je dit absoluut niet als je de kleine straat in rijd..

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nergens stond beschreven dat het restaurant en de bar van maandag t/m woensdag is gesloten. Dit vonden wij erg jammer. Hadden dit hotel geboekt omdat O.a. Wij dit belangrijk vonden met een kind van 2 jaar. Je kunt wel gratis koffie en thee krijgen en er staat een automaat.

Mooie kamer, mooie tuin. Lekker zwembad, water wel koud. Aardige barvrouw. Lekker eten en lekkere cocktails.

Goed en prettig
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De deuren van de kamers laten licht en dus ook geluid door langs de kieren met de kozijnen. Dat moet in zo'n fijn hotel beter kunnen.

Vriendelijk personeel, gratis koffie en een mooi en schoon zwembad.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Voor een citytrip is het een goed hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is 's avonds niets te beleven in het hotel. Zelfs de bar is niet open. De gratis koffie is maar op bepaalde dagen. Je gaat dan maar op je kamer zitten (op je bed), want er is maar één stoel. Hier moet toch iets aan gedaan worden dat de klanten nog iets kunnen drinken. Een kast om kleren op te hangen is er ook niet. Wel een commode.

Het is een rustig hotel buiten het centrum gelegen. Goed openbaar vervoer (wel druk). Goed ontbijt, maar wel iedere dag hetzelfde. Vriendelijk personeel.

In eerste instantie hadden wij de 'verouderde'...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze hotelkamer stonk naar rook. Aangekaart bij de receptie en andere kamer gekregen. Voor de parkeerplaats bij de accommodatie worden hoge kosten gerekend.

In eerste instantie hadden wij de 'verouderde' kamers geboekt. Toen we echter in onze hotelkamer aankwamen, stonk deze enorm naar rook. We hebben dit aangegeven bij de receptie en kregen meteen een nieuwe kamer aangeboden. Dit bleek een gerenoveerde kamer te zijn op de begane grond, wat een aangename verrassing was! De nieuwe kamers zijn vergeleken met de oude kamers wel echt een stuk moderner, al oogt het beide heel schoon. Bij de accommodatie kun je parkeren (tegen een hoge prijs). Ik raad je aan om in de buurt van de accommodatie te parkeren waar dit gratis is. Wij hoefden maar 2 minuten te lopen naar onze auto. Vanaf de accommodatie kun je het best met de bus naar het centrum van Sevilla reizen. Dit is ongeveer 10 minuten met de bus en prima te doen. Het zwembad en de tuin waren erg fijn om te relaxen. Het ontbijt was prima, met voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima hotel voor de zakelijke reis.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is redelijk beperkt. (Geen warme gerechten zoals eieren etc.)

Erg vriendelijk personeel, en het was een probleem om wat spullen op te sturen vooraf die ze voor ons hebben bewaard totdat we aankwamen. Ook mochten we vebruik blijven malen van het zeembad totdst we naar het vliegveld moesten!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

basic proper hotel, half uur te voet van centrum
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet veel speciaal, eventueel een eitje zou al beter zijn. Douchekop was ook niet echt oke, er kwam bijna geen water uit. Heb verschillende kamers gezien (bij kuisen lieten ze kamer openstaan, waardoor ik meer dan de helft van de kamers gezien heb) maar geen enkele kamer kwam overeen met de foto's. Bar was in de week tot 00:30 open, maar toen we 's avonds aankwamen om 00:00 zei men dat bar al dicht was??

Een aangename gezinshotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor mij was alles prima maar het ontbijt mocht uitgebreider. Als je daar 1 week zit en elke dag kaas met brood eet, valt dat op een duur tegen.

het zwembad was gewoon een luxe! Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen, personeel was zo behulpzaam! Heb een perfect verblijf gehad.

goed hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de badkamer was gedateerd en weinig plaats om spullen kwijt te kunnen. ook douchekop en slang versleten. geen balkon!

het ontbijt was goed voor zijn prijs! kamer was netjes. vlakbij bus en trein.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Goed hotel vlakbij OV met zwembad in het warme Sevilla is echt een aanrader

Een eitje bij het ontbijt was voor sommige fijn geweest.

Mooie kamer, 2 lekkere grote bedden. Prima douche. Ontbijt redelijk eenvoudig (een eitje was fijn geweest) maar wel smakelijk. Gratis koffie en thee gedurende de dag. Bar bij zwembad met goede gin tonic voor slechts € 5,00. Zwembad: top!!!!

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Busstop op 5 min lopen van het hotel voor naar het centrum...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

jammer dat ze geen fietsverhuur hadden.

Busstop op 5 min lopen van het hotel voor naar het centrum van Sevilla of naar de luchthaven Hotel is heerlijk rustig gelegen. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Herrie in het hotel

Geluidsoverlast.Kamer was op begane grond. Alles maar dan ook alles wat er in het hotel bij de entree gebeurde was te horen. Als 's morgens het ontbijt buffet werd verzorgd, dan konden we al vroeg meegenieten. De deur van onze kamer had enorme kieren. Als het automatische licht in de gang aanging, was onze kamer geheel verlicht. Er was ook met tussenpozen een elektrische pomp te horen. Waarschijnlijk van het hydrofoorvat, want als we ergens in het hotel een waterkraan hoorde van douche of toilet, dan ging even later dit ding draaien. De baliemedewerker kwam na klagen ook luisteren. Ze had dit nog nooit gehoord. We mochten een andere kamer. Ook op begane grond. Echter naast het ontbijt buffet. Dit buffet konden we in de huidige kamer al horen, dus was geen optie. Nog nooit zoveel herrie mee gemaakt.

Leuk straatje met restaurants om de hoek

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Klein gezellig hotel.

Kamers waren nogal hoog, waardoor het erg lawaaierig was, Geluid werd niet geabsorbeerd en 5 centimeter vrije ruimte onder de kamerdeuren, waardoor het geluid van de gang en de hotel lobby de kamers binnen kwam.

Van alle faciliteiten voorzien, lekker comfortabel bed. Klein hotel in rustige wijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Op eerste gezicht denk je "waar kom ik terecht?"...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op eerste gezicht denk je "waar kom ik terecht?" Goede prijs kwaliteit verhouding toch op loopafstand van historische hart Mooie tuin met zwembad

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

heerlijke stad, aardige mensen

op de gang is geen vloerbedekking, het galmt behoorlijk als er gasten laat thuiskomen, dat hoor je goed. maar geen doorloop dus gebeurde niet vaak.

prima ruime kamer voor redelijke prijs, mooie binnentuin met zwembad, zeer vriendelijk personeel. iets buiten het centrum. maar dat is 12 minuten met de bus .

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prima voor 2 nachten
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was heel eenvoudig. Naar het centrum kun lopen (3 km) of een taxi nemen voor ongeveer 7 euro.

Mooi zwembad in kleine maar zonnige tuin. Parkeerplaats op eigen terrein in de tuin van het hotel

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Heerlijk zwembad, lekker afkoelen na een hete dag in sevilla.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorig op de gang doordat er geen vloerbedekking ligt.

Heerlijk zwembad, lekker afkoelen na een hete dag in sevilla.

Goed hotel

Goed centraal gelegen

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Goed verblijf gehad in dit schone hotel met vriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel prima!

Behulpzaam personeel en schoon en comfortabel hotel

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Heerlijke rust aan het zwembad na het bezoeken van de drukke stad.

Het ontbijt was uitstekend en onze kamer op de gelijkvloers was ruim met een mooie badkamer. Prima bedden.

Behulpzaam personeel, stonden altijd voor je klaar.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffie/thee faciliteit was alleen van 12.00 tot 20.00.

Behulpzaam personeel, stonden altijd voor je klaar. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Ontbijt is echt slecht.

Ontbijt is echt slecht. Niet vers

Lekker zwembad, fijn om een frisse duik te kunnen nemen na...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hing af en toe een soort rioollucht in de kamer.

Lekker zwembad, fijn om een frisse duik te kunnen nemen na een paar uur slenteren door Sevilla.

Goede ligging
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad lag er onverzorgd uit

Ontbijt geweldig

Behoorlijk ver uit het centrum in een minder leuke buurt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Behoorlijk ver uit het centrum in een minder leuke buurt.

Eenvoudige maar goede kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Parkeermogelijkheid aan het hotel.

Eenvoudige maar goede kamer. Overdag kon gratis koffie bekomen worden in de ontbijtruimte.

Matig hotel, slechte ligging
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel geluidshinder, bed nauwelijks groot genoeg voor 2 volwassenen, beperkt ontbijt. Hotel zou wat opgefrist mogen worden!

Fijn hotel met een fijne ligging, vlakbij treinstation en bussen. Sn
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wc ruimte was veel te smal en in de doucheruimte was niets om iets op te zetten

De kamer was mooi en ruim en de bedden waren heerlijk!

Budget hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad was defect, zonder prijscompensatie. Kamer erg klein, 1 stoel.

Gratis koffie en thee tussen 12 en 20 uur

Heerlijk verblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk personeel. Schitterend ontbijt. Goede ligging. Centrum van de stad gemakkelijk te voet bereikbaar.

Schoon hotel, goeie service, klantvriendelijk personeel,...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was eenvoudig, maar prima genoeg

Schoon hotel, goeie service, klantvriendelijk personeel, prima ligging

basic maar met alles wat wij verwachten
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verzorgd ontbijt met geen lekkere koffie

• Beoordeeld op: 1 november 2017

prima maar ontbijtruimte niet zo gezellig

ligging

ontbijt was niet uitgebreid maar voldoende naar het centrum moest je 20 minuten wandelen

Weinig zonuren bij zwembad

Lekkere brede en comfortabele bedden

Heel goed sushi restaurant op 100 meter afstand
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Bar gesloten van maandag tot en met donderdag

Heel goed sushi restaurant op 100 meter afstand

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

zeker voor herhaling vatbaar

ontbijt mag uitgebreider, geen terras, klein raam

snelheid en bediening

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Zalig !!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zwembad is een leuke extra !!!!

Dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Kamer iets moderner

Nette kamer. Leuk terras met zwembad. Lekkere cocktails.kamer beschikbaar bij aankomst.

In de eerste instantie prima hotel, simpel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de eerste instantie prima hotel, simpel. Helaas liep er een grote kakkerlak in onze kamer toen we 's avonds wilden gaan slapen...

Eenvoudig maar goed hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eenvoudig maar goed hotel. Zwembad was een extraatje na een hele warme dag Sevilla. Klein maar fijn erg ontspannend !

zwembad en tuin heerlijke na hete dag!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

zwembad en tuin heerlijke na hete dag!

zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

prijs van het ontbijt is aan de hoge kant

Is goed gesitueerd: net buiten het stadscentrum, maar dichtbij openbaar vervoer. Zwembad +++

Zeer vriendelijk personeel en mooie kamer

En beetje verder van de stad

Zeer vriendelijk personeel en mooie kamer

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Al met al een verrassend goed hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig ruimte in de kamer voor bureautje.

Bediening en assortiment in lobby en bij zwembad waren prima. Parkeren was perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Personeel, ligging en hygiëne

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Schoon en leuk.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoon en leuk. Goed bed. Rustige locatie. Heel vriendelijk personeel.

Prachtige tuin met fantastisch zwembad!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige tuin met fantastisch zwembad!

Prima naar ons zin gehad.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid en de behulpzaamheid. En het zwembad was een bonus.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

De ligging was wel goed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig licht in de kamer en zeer benauwend

De ligging was wel goed. Je kunt de auto goed kwijt in de binnenplaats van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Uitstekend!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie: dichtbij station Sevilla Santa Justa, vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime + schone kamer, alles was prima in orde

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Fijne plek voor trip naar Sevilla! Makkelijk bereikbaar mer bus!

Schoon en grote kamers

Een hotel lekker rustig gelegen en toch met de bus in 10 min. in het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed. Zwembad nog niet open. Bedden lagen prima. Op 5 min. lopen bus naar het centrum en naar het vliegveld.