Beoordelingen over Aguas de Ibiza Lifestyle & Spa 5-sterren

Salvador Camacho, 9, 07840 Santa Eularia des Riu, Spanje

#9 van de 47 hotels in Santa Eularia des Riu

Een Hotel dat met zijn tijd mee is op gebied van interieur...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras, Uitzicht op het Zwembad & Toegang tot de SPA

Het zwembad met ligstoelen en bedden zijn goed verzorgd en voorzien met de nodigen faciliteiten, alleen het lawaai van de scheepswerf aan de overkant van de straat (haven) en het af en aan rijden van voertuigen die dan nog staan te toeteren of het biep biep biep geluid van de achteruitrijdende vrachtwagens zijn bij momenten heel storend.

Een Hotel dat met zijn tijd mee is op gebied van interieur en demotica. Het personeel is zeer hulpvaardig.

Super verblijf, alles klopt hier! Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, super kamers!
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op het Zwembad & Toegang tot de SPA

Helemaal niks, alles was goed!

Net terug van een week Ibiza en verblijf in Aguas de Ibiza en het was echt top! Je betaald wat meer voor dit hotel/ is prijzig maar ook echt de moeite waard! Het personeel is super behulpzaam en extreem vriendelijk. Het ontbijt...ik kon niet kiezen, zo veel lekkers! Ook voor de healthy mensen is er meer dan voldoende keuze. Daarnaast is er een gym, erg netjes en schoon en de apparaten zijn zo goed als nieuw, de handdoeken liggen klaar samen met koud water. Ook is er een spa, ziet er ook heel netjes en schoon uit met sauna, stoombaden enz en entree zit bij je verblijf in. Alleen de behandelingen betaal je apart. Helaas was ViCool nog dicht maar voor de mensen die nu boeken die vallen met hun neus in de boter. Ga ook echt een keer naar het dakterras en bestel een heerlijke cocktail, daar heb je mooi uitzicht over de haven. En voor de liefhebbers..in de gebruiken de spullen van Molton Brown op de kamers! Nogmaals dit is echt een top hotel waar gewoonweg alles klopt!! Geniet!

Tophotel, heerlijk ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Vriendelijkheid van de barmannen boven en in het restaurant.

Het (vrouwelijk) personeel was enorm vriendelijk, de mannen aan de bar en het restaurant minder. Het eten was er zeer lekker, de cocktails waren goed. De kamer was zeer net en comfortabel, ook de spa en het zwembad waren in orde! Ontbijt was super en alles was zeer proper!

Heerlijke vakantie!
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

We hadden een upgrade gedaan, van een normale kamer naar een junior suite. We moesten wel extra betalen hiervoor, logisch. Maar het verschil was weer dan met wat we online zagen. Dat vond ik jammer. 1 keer roomservice gedaan, dit raad ik erg af. 2 pizza’s magaritha en 2 desserts. Ik zelf had een chocolade taartje. Dit was eigenlijk chocolade pudding met versiersels. De pizza was niet heet en was een beetje vochtig droog aan de onderkant, dit koste samen €80,-. Jammer!

Ontbijt was super! Beste ontbijt ooit. Super mooie kamer, junior suite. Top personeel, heel vriendelijk! Mooie zwembaden. Heerlijke vakantie gehad

• Grand Suite met Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA - Cloud 9

Alles was boven verwachting wat een top vakantie! Ontbijt elke ochtend een feestje, personeel zeer attent en kamer met zeezicht een ware droom elke dag weer!

Wij hebben genoten; het weer was top (eind oktober), de accomodatie was top en het personeel was top
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA

Niets ten nadele van het hotel, maar de naastgelegen jachthaven was vaak bezig met boten uit het water halen. Dat ging gepaard met enige geluidsoverlast. Dat had meer te maken met het feit dat aan het eind van het seizoen die boten er nu eenmaal uit moeten.

Ontbijt was het beste dat ik in 30 jaar reizen heb gezien. Personeel zeer professioneel en elke vraag die we stelden (autohuur, late checkout, early checkin, vervoer) was binnen 10 seconden beantwoord. Werkelijk fenomenaal.

• Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

De matrassen waren vrij hard; douchen in de grote badkuip kan wat glad zijn bij het uitstappen

Het ontbijt was geweldig! De Spa zeer uitgebreid. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch!

Niks.

Het ontbijt was geweldig! Het personeel was supervriendelijk, een hele persoonlijke sfeer. Het dakterras was prachtig, de zwembaden top, de spa boven verwachting, uitzicht over de haven (kamers aan de zwembadzijde!), ruime moderne kamers met veel extra's. Net buiten het drukke deel van Santa Eularia, maar lopend ben je in 10 minuten in het centrum. Leuk strandje op nog geen 150 meter. Kortom, het was een topvakantie.

Voor herhaling vatbaar.
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA

Service is top. Ontbijt geweldig. Kamers zeer comfortabel. Centrum op loopafstand. Personeel super vriendelijk. Wij zijn niet op het lokale strand geweest, maar zijn met de auto naar allerlei strandjes geweest.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

heerlijk maar duur

prijs aan de hoge kant; kamers werden vaak pas laat op de dag of zelf in de avond opgemaakt;

Personeel zeer vriendelijk en hoog comfort. Goed gelegen bij dorpje met gezellige restaurantjes aan haventje. Prachtige wellness. Goed gelegen op 30 minuutjes rijden van Ibiza stad. Goed vertrekpunt voor fietsen (enkel mountainbike) en tochtjes door westelijke deel van eiland.

Tophotel voor een betaalbare prijs.

Is is weinig dat u kan tegenvallen aan dit hotel, het ligt niet aan het strand en dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan opmerken.

De infrastructuur en het restaurant op de rooftop was super, mooi en fris hotel, je hoeft geen parking te betalen, parkeer gelegenheid voor de deur en een goed ligging op het eiland zelf. Goed ligbedden aan het zwembad en je gebruikt zoveel handdoeken als je maar wil. De spa in de benedenverdieping is ook top ! Verder vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

super week gehad

de regels rond het zwembad zeggen dat het niet is toegestaan om bedden te reserveren, dit wordt echter door heel mensen wel gedaan, er is echter geen toezicht dus moet je er wel aan meedoen om een bedje te hebben. De matrassen op de kamer zijn vrij hard, na 3 nachten weet je niet meer hoe je moet liggen

personeel is top, eten super goed

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooi, luxe hotel met heerlijk uitgebreid ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Het restaurant op het dakterras viel tegen. Dit restaurant zou ik niemand aanraden! Vond het personeel daar niet vriendelijk en het eten niet lekker en duur! Uitzicht is wel mooi. Leuk voor een borrel maar niet om te dineren!

Mooi, Luxe hotel. Heel schoon! Super vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Boek kamer zeezicht! ( Onze standaard kamer keek uit op een parkeerterrein, we konden deze met bijbetaling makkelijk omboeken). Personeel was hierbij zeer hulpvaardig! Alles goed op loopafstand. Een groot parkeerterrein tegenover het hotel. Makkelijk als je een auto huurt! Ik zou hier zo weer naar terug gaan!

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooi 5 sterren hotel waar ik zeker terug ga komen.
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op het Zwembad & Toegang tot de SPA

Helaas geen apart toilet. Voor als je wat privacy wilt is dat lastig.

Het ontbijt is super uitgebreid. Keuze uit een buffet en je kan ook van de kaart allerlei andere dingen bestellen. Personeel is super vriendelijk. Misschien wat weinig bedjes bij het zwembad als het echt druk is. Maar je kan ook altijd naar het geweldige rooftop terrace uitwijken. Leuk om einde van de dag te borrelen bij ondergaande zon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Hier komen we zeker terug en liefst zo snel mogelijk :-)
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Het was in 1 woord fenomenaal! Voor de verjaardag van mijn man kregen we een kamer upgrade (mits kleine 'symbolische' opleg). We kregen een ultraruime suite met ligbad op het terras en magnifiek zicht op zwembad/haven/zee. Het ontbijt: top. Zeer uitgebreid, verfijnd buffet en dan nog eens à la carte een hele resem eitjes, toasts... mooie zwembaden, luxe spa, en ook de rooftop is een echte troef. Over dag zeer rustig liggen aan de rooftoppool en 's avonds is het daar gezelligheid troef. Daar is tevens het tapasrestaurant Vi Cool van sergi aroli. (1ster) maar wat nog het meest zal bijblijven: de vriendelijkheid van het personeel. Alles met de glimlach en zo oprecht. Het is een familie-hotel en dat voel je aan alles. Je waant je hier geen nummer in een hotelketen waar iedereen je vriendelijk maar onpersoonlijk behandelt. Topservice hier. De 5 sterren meer dan waard!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Wanneer er nog eens een promotie is via booking.com ga ik zeker terug.

Niets maar dan ook niets viel tegen. Het hotel is zijn 5 sterren waard.

Kamers top, geen last van geluid... Ontbijt super. Personeel uiterst vriendelijk en professioneel. Wat mij onmiddellijk opviel was de aangename geur in het hele hotel. Uitmuntende Spa. Het hotel ligt dicht bij de mooie haven en de stad.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Fenomenaal

Als niet-roker vond ik het niet prettig dat roken buiten tijdens ontbijt en diner op dakterras is toegestaan. Heel vervelend om tijdens het eten rook om je heen te hebben. Aparte rookruimte zou fijn zijn.

Het ontbijt was meer dan grandioos! Nog nooit eerder zo'n enorm uitgebreid ontbijtbuffet gezien. Hotelkamer was heel ruim, prachtige badkamer, mooi uitzicht. Fantastische service en dakterras spectaculair. En als bonus de heerlijke, ruime spa met prachtig interieur. Beste hotel waar wij ooit hebben verbleven.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Tophotel dat alle nodige luxe uitstraalt. De absolute moeite!

1. De bediening was eerder traag, vooral aan de bar en het rooftop restaurant. Lang moeten wachten op onze cocktails of zelfs voor een glaasje wijn... Aan het ontbijt was het wel beter. Maar zeker het rooftop restaurant moet iets beter georganiseerd zijn. WEL EEN AANRADER, want het eten is super! 2. Zorg er wel voor dat je een auto ter beschikking hebt, want het hotel op zich is wel helemaal top, maar als je toch eens een uitstap wilt doen, is het niet ideaal. Het personeel helpt je graag voor huurauto's of het boeken van taxi's!

Dit verblijf was simpelweg uitstekend. Het personeel staat dag en nacht voor u klaar, steeds met de glimlach. Het zwembad is fantastisch mooi, de omgeving is zeer rustig, de ligzetels zijn perfect en de ligbedden waren op zich al een plaatje om naar te kijken. Het ontbijt is OVERHEERLIJK, zelden zoveel keuze gezien, en zoveel lekkere producten. Echt een enorm goed hotel, zo niet het beste waar ik ooit al ging. Ook het eten in het restaurant is extreem lekker, zeer verfijn en ongelooflijk puur. Je krijgt waar voor je geld. Wij hebben dit hotel geboekt met 40% korting dus nog leuker voor ons! Hou de prijs dus wel in de gaten!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Ontspannen in luxe resort

Kamers een beetje verouderd

Luxe resort, super vriendelijk personeel, fantastisch ontbijt ! Rooftop bar is prachtig, kamers met veel domotica. Spa is prima !

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fantastisch ontbijt, absoluut geweldige staff.
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA

Een deel van de sauna was gesloten, de roman sauna was toe aan renovatie, de rest van de sauna was great :-)

Fantastisch ontbijt, absoluut geweldige staff.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

• Junior Suite met Terras, Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt zeer uitgebreid en erg goed. Mooie comfortabele kamer (junior suite). Heerlijke sangria. Gratis parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Mooi nieuw hotel, prima basis voor dagjes wat doen, wel is...

Het personeel is allemaal erg jong, wel vriendelijk, maar nog wat veel met zichzelf bezig. De bediening aan het zwembad is onderbemand. Het zwembad is kleiner dan de foto's doen vermoeden, vaak zijn alle stoelen al bezet door handdoeken die er al vroeg door klanten op worden gelegd. Prijs-kwaliteit verhouding is wat scheef, kamers zijn vrij prijzig.

Mooi nieuw hotel, prima basis voor dagjes wat doen, wel is dan een auto erg fijn, anders ligt ietwat ver weg. Dakterras is mooi met goed restaurant.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Heerlijk ontbijt, fijne ontvangst, goed en vriendelijk...
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA

Soms kregen we handdoeken die, hoewel schoon, al wat sleets en rafelig waren. Dat hoort niet bij een hotel van deze klasse.

Heerlijk ontbijt, fijne ontvangst, goed en vriendelijk personeel, heerlijk zwembad met voldoende ligbedjes, leuke bar op dak, vrolijk en leuk gedecoreerd hotel op loopafstand van een vriendelijk stadje en leuke stranden

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

De spa vond ik echt geweldig prachtig vorm gegeven en...
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Voor een 5 sterren hotel verwacht ik geen serveerster met een koffie en theekan. En na al een paar dagen daar elke ochtend cappuccino en kamillethee te hebben besteld kwamen ze toch elke keer weer met deze 2 kannen aan onze tafel te komen. Thee smaakte naar chloor wel wat van gezegd ook andere thee gekregen maar de volgende dag weer hetzelfde probleem. Gevraagd om 2 zachtgekookte eitjes ik kreeg 1 koud ei en de andere was te zacht gekookt! Sowieso elke dag hetzelfde ontbijt, nooit eens wat variatie. Geen verse yoghurt maar in voorverpakte bakjes van een commercieel merk. Dus lastig voor de health freaks onder ons om gezond te eten!

De spa vond ik echt geweldig prachtig vorm gegeven en heerlijk om even te relaxen. De massages zijn echt werkelijk voortreffelijk. Het zwembad op the rooftop heeft een prachtig uitzicht!

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

heerlijk hotel om een paar dagen in te verblijven
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

bij het ontbijt wordt koffie en thee uit kannen ingeschonken aan tafel, je kunt echter ook een lekkere espresso of cappuccino bestellen. de thee wordt met water gemaakt waaraan een chloorlucht zit.

de spa van het hotel is geweldig; prachtige faciliteiten en heerlijke massages. Ook is er op steenworp afstand een leuk strandje met een beach club een zeer comfortabel hotel

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

5 sterren maar te dure kamer
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA

Housekeeping kon beter, laat op dag, keer vergeten en geen aanvulling van accessoires als douchemuts/watjes. Ondanks prima 5 sterren hotel kwaliteit is de 750 euro per nacht veel te duur voor deze kamer.

Mooie spa. Prima ontbijt. Rustig even ligging net buiten haven Santa eularia.

Schitterend hotel, relaxe sfeer

Schitterend hotel, relaxe sfeer

Boven verwachting
    • Grand Suite met Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA - Cloud 9

Ontbijt was top. Service van alle medewerkers was super.

Leuk hotel voor verblijf in Ibiza, rustig en slechts op 20 min van Ibiza-stad.

Top ontbijt! Zéér vriendelijke medewerkers.

Het ontbijt was echt top!
    • Grand Suite met Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA - Cloud 9

Het ontbijt was echt top!

Mooie kamers
    • Hoeksuite met Groot Terras & Toegang tot de SPA

Restaurant beneden viel tegen, qua prijs/kwaliteit

Mooie kamers Vriendelijk personeel Uitmuntend ontbijt

Fantastisch hotel, heel vriendelijk personeel, kamer was uitmuntend !
    • Grand Suite met Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA - Cloud 9

Het ontbijt was overheerlijk, het verblijf was uitstekend op alle vlakken

spa was gedeeltelijk buiten gebruik, ontbijt erg matig.
    • Hoeksuite met Groot Terras & Toegang tot de SPA

Spa

Personeel

Bedden

Personeel en het ontbijt

Alles!

Alles! Uitmuntend, eigentijds, schoon, sociaal, heerlijk Hotel!! Aanrader van het jaar!

Top hotel, ontbijt top

• Grand Suite met Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA - Cloud 9

Wat een super gastvrij hotel. Fantastisch ontbijt. Het rooftop zwembad met bar is ook zeker een aanrader.

Prachtig hotel !
    • Grand Hoeksuite met Groot Terras, Uitzicht op Zee, Ligbad Buiten & Toegang tot de SPA

Prachtig hotel ! Alles perfect - alleen spijtig dat het zwembad niet verwarmd wordt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Waanzinnig
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Dat de kamers aan de wegkomt gehorig waren

Het prachtige ontbijt buffet en het geweldig lieve en behulpzame personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Top!!!!
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op het Zwembad & Toegang tot de SPA

Prettig luxe hotel. Zeer vriendelijke staf. Mooi zwembad, geen "gevecht" om stoelen, lekker eten en wijn. Top

Service

Service

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Supervervaring
    • Grand Suite met Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA - Cloud 9

De domotica van de kamer beslist soms midden de nacht de lichten aan te doen en de gordijnen te openen

De wellness is buitengewoon !

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Prachtig hotel, super ontbijt en enorm vriendelijke mensen.
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Prachtig hotel, super ontbijt en enorm vriendelijke mensen. We komen zeker terug 😉👍

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Een heel mooi hotel met heel vriendelijk personeel.
    • Junior Suite met Terras, Uitzicht op Zee & Toegang tot de SPA

Een heel mooi hotel met heel vriendelijk personeel. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Mooi hotel met prachtige wellness en zeer goed intbijt

Locatie,

Zeer goed ontbijt Zeer mooie wellness

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Tophotel !

ontbijt (zeer uitgebreid) + comfort + spa

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Geweldig ontbijt, heerlijke bedden, alle faciliteteiten waren super

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ontbijt, personeel, top hotel

Ontbijt, personeel, top hotel

ideaal hotel en locatie om even tot rust te komen

de twee zwembaden waren niet verwarmd, bij een buitentemperatuur van 25 gr

Het personeel was uiterst professioneel en gedienstig en toch discreet

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Perfecte trip maar kan iets schoner!
    • Tweepersoonskamer met Terras & Toegang tot de SPA - Dreamer

Hygiëne in de kamers kan beter, de schoonmaak was echt op z'n spaans

Ontbijt was super, fijn personeel. Goede service

• Beoordeeld op: 6 september 2016

een geweldig hotel

ontbijt was geweldig

• Beoordeeld op: 5 september 2016

top

alles

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

De Spa!

Het enige opmerkelijke min puntje: de tafel toewijzing, bij gebruik van ontbijt! Er was/is geen vrije tafel keuze! "Verplicht binnen zitten", bij uitgesproken voorkeur om buiten te willen zitten!(En beschikbare vrije tafels!)

De Spa!! Maar ook de locatie, met zowel Santa Eulalia, als Ses Savines Beach club, op loopafstand van hotel!

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De service v het personeel aan de incheckbalie, echt super...

De koffie/thee service vaak had ik mn bord al leeg voordat t personeel drinken gebracht had. Bij t restaurant lopen ze rond maar zien je niet😁

De service v het personeel aan de incheckbalie, echt super aardig en gastvrij👌🏽

Ontbijt fantastisch!

Personeel restaurant minder vriendelijk. Maar 1 restaurant open met beperkte keuze. Spa maar beschikbaar tot 12 uur voor kinderen. Met regenachtig weer was dit jammer.

Ontbijt fantastisch!! Receptie personeel / ontbijt super aardig. Leuk zwembad. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Goede locatie! Valet parking uitmuntend.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Alles was ruim voldoende prima en gewoon over de top van...

Alles was ruim voldoende prima en gewoon over de top van eten tot personeel. Suite perfect / ligging hotel perfect Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel !!

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Zeer vriendelijke receptionisten die goede restaurants...

De domotica van de kamer besliste om 3 uur 's nachts dat de gordijnen open moesten en alle lichten aan.

Zeer vriendelijke receptionisten die goede restaurants konden aanbevelen (Can Curreu, El Galego en Can Payés). Tof dakterras en goede ligging.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

personeel was super vriendelijk, ook al liep hun seizoen ten...

niets negatiefs te melden !

personeel was super vriendelijk, ook al liep hun seizoen ten einde. behulpzaam, service minded, gewoon fijn om er te zijn !

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Ontbijt is top, Spa is heel erg goed, locatie top en mooi...

Her en der toch een beetje achterstallig onderhoud in het zwembad. Gym was te warm, airco stuk(?)

Ontbijt is top, Spa is heel erg goed, locatie top en mooi uitzicht personeel heel vriendelijk, kamer ook heel mooi en netjes.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

hotel is modern en ligt heel mooi,veel jong publiek.

Cornersuite geboekt met uitzicht op zee bij aankomst echter met uitzicht op grote parkeer-plaats na intensief overleg met receptier kunnen up-graden tegen bijbetaling naar suite op de 4e etage met een mooi uitzicht met mooi balcon.

hotel is modern en ligt heel mooi,veel jong publiek.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Het hotel is van alle gemakken voorzien.

De Spa kan wel een likje verf gebruiken maar ook daar van alle gemakken voorzien.

Het hotel is van alle gemakken voorzien. Mooie, ruime kamers (de suites lig) met balkon en uitzicht op zee en haven. Schitterend dakterras en heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel waarvoor geen moeite teveel is.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Geweldige spa!

Prijs voor drankjes aan de hoge kant. €4 voor cola flesje, €8 euro voor een Milk shake. Prima als je €9 vraagt voor een cocktail zoals bijv mojito, maar dan moet hij ook wel zeer goed zijn. Heb bij bar in de haven betere gedronken. Verder uitstekend hotel met zeer goede service!!

Geweldige spa! Perfect en uitgebreid ontbijt. Prachtig zwembad met zeer fijne ligbedden. Zeer ruime kamer met goed bed.

• Beoordeeld op: 13 april 2015

super ontbijt en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel,...

kamers wat verouderd modern, slechte inrichting van kamers/badkamer: weinig bergruimte, spa geeft wat verouderde indruk, netheid kamers goed, maar niet perfect ...

super ontbijt en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, grote kamer (hadden wel juniorsuite)

Nederlands talige receptioniste

Domotica Geen strand Restaurant

Nederlands talige receptioniste

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt Prachtige rustige kamers Rooftopbar Vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2016

mooi hotel

veel personeel maar ongeorganiseerd

mooi hotel

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Wij komen zeker terug!

Wij komen zeker terug!!

• Beoordeeld op: 7 april 2016

We hebben genoten van de service, ontbijt, kamers en zwembad.

We hebben genoten van de service, ontbijt, kamers en zwembad. Gaan we nog een keer doen

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Personeel was super vriendelijk!

Personeel was super vriendelijk! Leuke ligging aan de haven van Santa Eularia, op wandelafstand van het kleine centrum. Kindvriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 november 2015

Het bed

Het bed

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Wellness en uitstekend ontbijt en tapas op sky verdieping...

Wellness en uitstekend ontbijt en tapas op sky verdieping met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Tapas bar boven het hotel .

Het tegelwerk aan het zwembad , was zeer glad .

Tapas bar boven het hotel .

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Bedden & muziek in avond naastgelegen hotel.

Bedden & muziek in avond naastgelegen hotel.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Top kamer en top ontbijt.

Service van het personeel van roof top bar. Locatie.

Top kamer en top ontbijt. Vriendelijke ontvangst en service bij ontbijt.

Er zijn ook 36 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.